Accor Services prikkelt beslissingnemers: hebben zij zin voor prioriteit?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Voor zijn nieuwe reclamecampagnes voor Ticket Restaurant® en Ticket Compliments®, heeft Accor Services België een beroep gedaan op het reclameagentschap Shake, dat voor een resoluut uitdagende toon opteerde.
Accor Services heeft als marktleider inzake dienstencheques besloten om de beslissingnemers te prikkelen door hun zin voor prioriteit centraal te stellen in haar nieuwe campagne. Inderdaad, in de huidige sociaal-economische context, zijn sociale voordelen - zoals Ticket Restaurant® en Ticket Compliments®, een gamma geschenkcheques waarvan Supreme Award de meest verspreid in België is een middel geworden om werknemers aan zich te binden en te belonen eerder dan een louter motiveringsmiddel.
Deze nieuwe campagne van Accor Services wordt toegepast in diverse media en speelt op een humoristische manier met de argumenten. In elke aankondiging is een baas heel fier zijn werkenemers zijn beloning aan te kondigen :
- voor Ticket Restaurant® : een bijenkorf, westernlaarzen als werfschoenen en Marguerite de koe!
- voor Ticket Compliments® : een mechanische stier, een kerstkalkoen en een doedelzakband!
Zou hij zin voor prioriteit hebben, dan zou hij aan Ticket Restaurant® en Ticket Compliments® denken. Rvh.
www.mijnprioriteit.be
|