:!::roll:
W6YZxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Falc SpA, de bekende schoenenfabrikant en eigenaar van de merken Naturino en Voile Blanche, lanceert een nieuw project: W6YZ, dit in samenwerking met Walter Van Beirendonck .
Dit unieke, nieuwe merk is exclusief voor FALC ontworpen door Walter Van Beirendonck, de Belgische ontwerper, bekend om zijn stijl die gelinkt is aan kunst, muziek, natuur en etnische culturen. De kleurige stijl en de sterk grafische elementen van deze onconventionele ontwerper zijn uniek in het modelandschap.
W6YZ is een collectie die vooral draait rond het thema Evolutie. Evolutie in de natuur, evolutie in de tijd en evolutie in het design. De W van Walter, de 6 van de Zes van Antwerpen en de eindletters van het alfabet staan allemaal voor de evolutie die ons leidt van het heden naar de toekomst.
Het logo van W6YZ is de vonk die staat voor magie en voor sprankelende, nieuwe ideeën. Het is een element dat overal terugkomt op de schoenen en de zolen. Elke mens laat overal voetafdrukken achter in deze wereld. De vonk is de voetafdruk die we achterlaten als we de W6YZ dragen: een voetstap in de toekomst!
De eerste W6YZ collectie is opgebouwd uit vijf verschillende themas die elk genoemd worden naar een element uit het circus: Magicians, Acrobats, Animals, Clowns en Jugglers.
Een spel van voetafdrukken, acrobatische vormen, magische kleuren en de roep van de natuur dragen alle bij tot het positief en vrolijk karakter van de collectie. Het is een verhaal rond magie waarin vernieuwend design en fluo kleuren elkaar ontmoeten en een spoor nalaten in het spel van het leven
We zijn allemaal acrobaten, clowns, goochelaars en dieren in het circus van de evolutie, de fun en de dagdromerij waar iedereen uniek is en zijn persoonlijke voetafdruk achterlaat.
"Crocowoolf": een gestileerde creatuur tussen wolf en krokodil wordt een schoen en fluorescerende sterren schitteren op felkleurige uppers. De nadruk wordt gelegd op stiksels, logos, contrasterende details en inserts. Deze collectie richt zich tot het anticonformisme van jonge mensen. RVH.
Consumenten info : +32 (0)3 290 89 59
|