:!::-D
Novotel verwelkomt een belangrijke nieuwe partner: xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Walt Disney Studios Motion Pictures International
Met ongeveer 1,8 miljoen kinderen die in 2008 wereldwijd bij Novotel logeerden, is deze laatste een echte expert in het onthaal en het verlenen van aangepaste diensten aan families en gezinnen. Novotel omringt zich hiervoor met partners die zich eveneens gespecialiseerd hebben in deze doelgroep, zoals Sony Music, Kapla, Kids Voyage of nog Gustino om families tijdens hun hele reis op een aangepaste manier te benaderen : van de voorbereiding van hun verblijf tot hun terugkeer naar huis.
Door in zee te gaan met Walt Disney Studios Motion Pictures International, biedt Novotel kinderen en adolescenten vandaag het beste uit de ontspanningssector voor een onvergetelijk verblijf.
Disney, wereldleider in de ontspanningssector, opent zijn ongeëvenaarde catalogus van originele animatiefilms voor de klanten van Novotel. Gezinnen die bij Novotel logeren, kunnen de jongste producties die in de loop van het jaar 2009 zijn uitgebracht, in het hele netwerk ontdekken (behalve Noord-Amerika). Het gaat onder andere om: Up, G-Force, A Christmas Carol.
In België werken de 9 Novotel-hotels samen voor de release van G-Force, een wedstrijd die tot 15 augustus loopt, biedt bovendien kans op een weekend (2 nachten) voor 4 personen (2 volwassenen, vergezeld door twee 2 kinderen) in elk van de 9 Novotel-hotels en op 4 bioscooptickets voor een gezinsuitstap en een exclusieve G-Force kit.
Nog andere acties zijn voorzien bij de release van de film Up in oktober, alsook voor A Christmas Carol in november 2009. RVH.
www.novotel.com
|