:?:
ServeOnLine:xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Revolutie in de restaurantreservatie
Als klant telefonisch een tafel reserveren tijdens de daluren is soms een hele heksentoer
en dan moet je al geluk hebben om niet de hele tijd een bezettoon te horen te krijgen. De restaurateur van zijn kant, moet die reservaties dan verwerken, vaak op de onmogelijkste momenten. Gemiddeld is die daar zelfs zowet 52 uur per maand mee zoet, en dan tellen we er de mails niet eens bij. Een tafeltje reserveren betekent dus heel wat hoofdbrekens voor beide partijen. De restaurateur is daarbij het vaakst de pineut, vooral in het weekend of tijdens bepaalde evenementen, die eigen zijn aan de sector. Het tijd- en geldverlies zijn vaak niet mis.
ServeOnLine pakt nu uit met een revolutionair online reserveringsoplossing die automatisch aan de slag gaat zoals alleen een topsecretaresse dat kan. Behalve dan dat ServeOnLine een globale en interactieve oplossing biedt die de klok rond actief is: de restaurateur wordt meteen via een scherm en via SMS op de hoogte gebracht van een reservatie en hij heeft een reeks services ter beschikking waarmee hij zeer kostbare tijd kan winnen dankzij een optimale interactiviteit.
Bedenker van ServeOnLine is Jacques Theate, een zakenman die zich al vrij snel heeft gespecialiseerd in de internetcommunicatie en in België als één de pioniers bekend staat. De interactieve agenda van het nieuwe systeem omvat de hosting van de site en/of toepassing, het reservatiesysteem voor de internetters, de online-bevestigingen voor de klanten, het verwittigingsysteem via SMS voor de reservaties van de dag, de voorinstallatie betalingen, het control panel van de restaurateur en de evolutieve maintenance van de oplossing met specifieke updates.
Naast de inschrijving in de enige interactieve agenda ServeOnLine, biedt het systeem nog drie bijkomende mogelijkheden:
- trade in-oplossing: de toepassing wordt gekoppeld aan een krachtige homepagine met ServeOnLine-reservatiesysteem. Op de vragen wat staat er op het menu en is er nog plaats wordt hier meteen een antwoord gegeven
- Premium-oplossing: dit systeem draait rond de creatie van een compleet nieuwe site waarin het revolutionaire ServeOnLine-reserveringsysteem naadloos wordt geïntegreerd. De bezoeker krijgt een virtuele rondleiding door de zaak, de site biedt een fraaie lay-out en kwalitatief hoogstaande inhoud.
- Alfa-oplossing: optionele op maat uitgewerkte oplossingen. De Alfa-oplossing van haar kant, beperkt zich tot het integreren van de interactieve agenda in een bestaande site.
www.serveonline.eu
|