:!:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Xavier Jack de Longueville komt aan het hoofd van
Marketing & Sales bij Center Parcs Belux
Center Parcs, marktleider in kortverblijven, kondigt de benoeming aan van Xavier Jack de Longueville (36 jaar) tot Marketing & Sales Director Belux. Hij krijgt de opdracht om bij Center Parcs nieuwe ideeën te ontwikkelen om de naambekendheid van Center Parcs in Wallonië op te voeren en het marktaandeel in het noorden van het land te consolideren.
Na zijn studies in de Verenigde Staten en België ging Jack aan het werk in de ICT-sector. Eerst bij IBM, vervolgens bij Belgacom en Banksys, waar hij instond voor de lancering van nieuwe projecten voor het marketingdepartement en waarbij change management telkens een belangrijke rol speelde. Vandaag neemt hij een bocht van 180° en maakt hij zijn intrede in de toeristische sector.
Deze benoeming kadert in de ontwikkeling van de Belgische entiteit. Center Parcs Belgium wordt een volwaardige Business Unit en het is in deze context dat het departement Marketing & Sales zijn intrek neemt in de nieuwe kantoren in Diegem. Jack zal eerst commerciële medewerkers en marketeers aanwerven om zijn team te versterken en zich daarna toeleggen op de lancering en de promotie van het nieuwe park van Lac dAilette in Laon, op een twintigtal kilometer van Reims.
Over Center Parcs
Sinds meer dan dertig jaar neemt Center Parcs een toonaangevende positie in op de Europese markt van de kortverblijven in uitgestrekte vakantieparken in de volle natuur. De groep bezit 16 vakantieparken waarvan 8 in Nederland, 2 in België, 2 in Frankrijk en 4 in Duitsland.
Center Parcs staat voor een uniek concept in de recreatiesector door accommodatie op hoog niveau aan te bieden in combinatie met uitgebreide sport- en recreatiemogelijkheden, boetieks, bars en restaurants, en dit het hele jaar door. De vakantieparken van Center Parcs Europe worden elk jaar bezocht door 3,2 miljoen gasten.
|