:wink:
Logis, een nieuwe dimensiexml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Als eerste groep van onafhankelijke hoteliers in Europa, en tweede op wereldschaal met 3200 uitbatingen, zijn de Logis in constante evolutie en ontplooien ze een nieuwe dynamiek die vier hoofdpunten omvat: commercialisatie, vernieuwing, kwaliteit en restauratie.
Een performante commercialisatie is nodig, mede door de spectaculaire groei, +166%, van het aantal internetreservaties. Meer dan 1000 Logis staan reeds online en kunnen via het unieke www.logishotels.com worden gecontacteerd.
Door de vele afgeleiden, Logis de France, Logis van België, Logis dItalie
moet er een grotere uniformiteit komen waarbij een verjongd en sprekend logo noodzakelijk is. Toch blijven de groene kleur en de kenmerkende haard bewaard.
Het eigentijds imago legt nog steeds de nadruk op de initiële fundamenten van het merk: authenticiteit, de warmte, het onhaal, het plezier met als extraatje, een uitgesproken elegantie.
De restaurants zijn altijd een sterk punt geweest van de Logis en maken het verschil. In de nieuwe uitbouw komen 4 categorieën. Categorie 1 biedt een genereuze keuken die het accent legt op de traditionele regionale gerechten, geserveerd in een eenvoudige warme en huiselijke sfeer. Categorie 2 zorgt voor een comfortabel restaurant met een attente bediening de uitnodigt om een regionale gastronomische keuken te ontdekken. Categorie 3 presenteert een elegant restaurant met gastronomische keuken vol raffinement en creativiteit, keuken die hulde brengt aan het culinaire vakmanschap. De laatste categorie brengt uitzonderlijke tafels die de voorbije jaren door gerenommeerde gidsen werden bekroond met minstens één Michelinster, één ster Bottin Gourmand of 2 koksmutsen Gault et Millau.
Kwalitatief benadrukken de Logis hiermee het permanent streven naar verbetering, vereenvoudigde procedures en oog voor alle details. RVH.
|