:?:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Europese primeur:
Coke Light en GLAM*IT brengen frisdrankflesje mét magazine.
Coke Light en GAM*IT brengen een frisdrankflesje op de markt dat meteen ook een op maat gemaakt magazine bevat. Een dergelijke verregaande samenwerking tussen een magazine en een frisdrank is een absolute Europese primeur. Deze verpakkingsinnovatie past dan ook in de nieuwe campagne van Coke light die jonge vrouwen wil inspireren om zelfzeker en met de glimlach door het leven te gaan.
In april 2007 wordt op ieder 0.5l PET flesje van Coke light een gratis exemplaar van een mini-GLAM*IT magazine aangebracht. Het betreft de flesjes die gekoeld worden verkocht. Exclusief voor dit project, werd een speciale editie van het trendsettende magazine gecreëerd. Het magazine verrast met bijzondere content, die ook in lijn ligt met de nieuw campagne van Coke Light in 2007.
Coke light wil immers jonge vrouwen inspireren om het leven complexloos en plezierig op te nemen. Volledig in deze filosofie, staat GLAM*IT vol met tips & tricks om onbezorgd en prettig door het leven te gaan. Een nummer met hoge feelgood factor! Je leest er alles over de 6 beste light trends in modeland, hows your sex appeal en Brusselse hotspots.
Dat een flesje Coke Light en een GLAM*IT beide in een handtas passen, is geen toeval. Vrouwen zijn altijd te vinden voor een stuk ontspanning in de dagelijkse rush. De magazine bottle maakt hun feel good moment.
|