:-D
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Radisson Blu lanceert The Greatest Holiday in the World wedstrijd
Win 365 nachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld!
Radisson Blu Hotels & Resorts, deel van de Rezidor Hotel Group, lanceerde The Greatest Holiday in the World wedstrijd! Inzet voor de winnaar is de uitzonderlijke prijs van 365 hotelnachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld! De prijs kan opgenomen worden met partner, vrienden, collegas of familie en is geldig tot 2015. Voor Rezidor de eerste keer om zon uitgebreide multimediale marketing campagne te voeren !
Kandidaten worden uitgenodigd om een initiële pitch te lanceren op www.greatestholiday.radissonblu.com met de reden waarom zij deze prijs verdienen te winnen. Ze kunnen videos, fotos en links toevoegen of Facebook of Twitter gebruiken om vrienden, familie en bezoekers van de website te motiveren om voor hen te stemmen. De kandidaat met de meeste stemmen op 24 juli 2010 wordt de winnaar.
De unieke prijs, die kan zolang de winnaar de groep vergezelt, kan gedeeld worden met eender wie, kan opgenomen worden gelijk waar in de wereld, in meer dan 200 Radisson Blu Hotels. John Kennedy, Vice President Marketing & Customer Relationship Rezidor zegt, Dit is een uitdagend avontuur voor ons, en een goede manier om met onze consumenten in contact te komen en ze te belonen met deze één-keer-in-je-leven eerste klasse Radisson Blu ervaring. We gebruiken allerlei media om deze wedstrijd te promoten en voor de eerste maal maken we gebruik van de voordelen van sociale media. De winnaar kan beslissen om deze exclusieve prijs op te nemen om een speciale gelegenheid te vieren met een veertigtal vrienden of kan maximaal van zijn of haar prijs genieten door verschillende vakanties te nemen met partner, familie of vrienden of nog - hij of zij kan ook solo een groot deel van de wereld rond reizen. Aan hem of haar de keuze om de 365 Radisson Blu nachten in vijf jaar te spenderen, vervolgt Kennedy.
De Radisson Blu The Greatest Holiday in the World wedstrijd wordt gepromoot via een reeks van mediakanalen de microsite (www.greatestholiday.radissonblu.com), een YouTube video, de Radisson Blu website, print campagnes, advertenties op luchthavens in de belangrijkste Europese steden, online displays en sociale media met blogs, forums, Facebook en Twitter, in de hotels met posters en TV reclames in de kamers en eNewsletters naar verschillende databanken in juni en juli.RVH.
www.greatestholiday.radissonblu.com/how-it-works
www.radissonblu.com.
|