:wink:
all seasons: internationale expansiexml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
De Europese ambities van all seasons zijn zonneklaar: meer dan 100 hotels tegen eind 2010 en een groei van 40 tot 60 hotels per jaar tussen 2010 en 2015. Een ontwikkeling voornamelijk via franchising door omvorming van bestaande hotels.
Het Franse netwerk schoot in september 2007 uit de startblokken met het all seasons-hotel Evry Cathédrale en telde eind 2008 al 18 hotels. Eind 2009 stond de teller op 36. all seasons boorde in 2009 ook de Duitse markt aan, het opende er vijf hotels en breidt nog verder uit. Nog in 2009 ging het eerste all seasons-hotel in Londen open, het London Southwark Rose, en ook daar gaat de expansie voort. De groep is bovendien actief in Italië, waar het twee hotels opent: in Acireale (Sicilië) en in Venetië (eind 2010).
all seasons wil zich nu ook vestigen in België, Spanje, Luxemburg, Nederland en Zwitserland.
In Oceanië en Azië is all seasons al verscheidene jaren aanwezig met een netwerk van een dertigtal hotels in Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesië .
De troeven van all seasons:
Eenvoudig en gul: all seasons maakt het verschil met zijn all-informule tegen een voordelige prijs. Maar wat het merk écht uniek maakt, is dat alles veel meer inhoudt dan bij de concurrentie. In de lobby of de ontspanningsruimtes ontvangt men de gasten met twee speciaal voor all seasons ontworpen meubels: de lounge corner met gratis warme en koude dranken à volonté (water, thee en koffie), kranten en magazines, en de interactieve zuil: deze biedt toegang tot het internet en het interactieve all seasons-gastenboek en is herkenbaar aan zijn exclusief design.
Warm onthaal: bij aankomst krijgt elke klant een bijzondere attentie, voor de allerkleinsten is er natuurlijk gedacht aan spelletjes en op de kamertelevisie zitten naast de nationale zenders ook een heleboel andere kanalen in het aanbod.
Kwaliteitscharter: all seasons hanteert tal van instrumenten om een hoogstaande kwaliteit te garanderen. Zowel het telefoononthaal als de kwaliteit van de producten en de hygiëne staan onder toezicht van onafhankelijke en externe controleorganen.
Speciaal voor gezinnen: In elk hotel werden 10 % van alle kamers aangepast aan de behoeften van gezinnen. De suites of gezinskamers beschikken over 4 slaapplaatsen en worden aangeboden tegen democratische prijzen.
Om ouders een zorgeloos verblijf te garanderen, heeft all seasons ook gedacht aan veilig en aangepast meubilair zoals kinderstoeltjes, flessen-en schotelverwarmers, reisbedjes voor babys en een luiermatras. Alles op aanvraag en gratis verkrijgbaar. RVH.
www.all-seasons-hotels.com
|