|
Point Chaud Herstal, het eerste verkooppunt met de nieuwe visuele identiteit van het merk heeft , haar nieuwe identiteit onthuld, voor diegenen die het merk kenden, is de verrassing groot!
Het franchise netwerk Point Chaud, dat in 1980 in Frankrijk ontstond en ondertussen sterk vertegenwoordigd is in België (30 verkooppunten, voornamelijk in de provincie Luik), is gespecialiseerd in snacks op basis van krokant brood. Een concept gebaseerd op kwaliteit, frisheid en een uitgebreide waaier van artisanale producten brood, koffiekoeken en gebak, broodjes die op elk moment van de dag te smaken zijn!
Na 27 jaar, en om tegemoet te komen aan de nood om uit te breiden, koos Point Chaud ervoor om afscheid te nemen van de kleine brioche die het merk vertegenwoordigde en een ware, kleurrijke metamorfose te ondergaan. Een nieuw logo, een nieuwe grafische vormgeving, maar eveneens een nieuwe inkleding van de omgeving... Het compleet nieuwe concept, dat werd ontworpen door Carré Associates, heeft als doel om het merk een dynamischer imago te geven, zodat het overeenstemt met de verwachtingen van de klanten. Point Chaud en Carré Associates kozen er samen voor om een stijl te hanteren die meer eigentijds en urban is, maar tegelijkertijd toch de kwaliteit en de gebruikelijke frisheid van de producten behoudt.
Didier Depreay, Afgevaardigd Bestuurder van Point Chaud, besluit : Wij zijn zeer opgetogen over de samenwerking met Carré Associates. Het door hen ontwikkelde concept beantwoordt perfect aan onze verwachtingen. Het was een uitdaging van lange adem, met brio afgewerkt! De nieuwe identiteit is meteen de aanzet voor een verdere uitbreiding van het franchisenetwerk, zowel in de regio Brussel als in Vlaanderen. RVH.
Eerder gepubliceerd op
www.6minutes.be
|