:wink:
Face to Face, een nieuw magazine onder de hotelmagazines xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Dolce Hotels & resorts is een groeiende groep hotels, resorts en conferentiecentra, lanceert een nieuw magazine voor zijn gasten. De Londense uitgeverij Cedar Communications werd aangesteld om de titel van het magazine te bedenken en die is Face to Face geworden.
De 27 domeinen van Dolce bevinden zich allemaal op een strategische locatie aan de rand van grote steden in België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Canada en de VS. Ze zijn omgeven door een groene oase van bossen, tuinen, parken en zelfs wijngaarden.
In het magazine Face to Face staat interactie centraal: in de zakenwereld, tijdens vergaderingen of sportieve uitjes, bij het eten en drinken of in relaties. Het gaat ook om samenkomen. Het magazine is speciaal voor de gasten van Dolce ontworpen en
biedt daarnaast een overzicht van de verschillende locaties en hun diensten.
De artikels bieden tips van levenscoaches, voedingsdeskundigen maar ook van businessexperts. Met hun advies haal je het beste uit jezelf! Er zijn interviews met o.m. golflegende Johnny Miller (zijn Silverado Resort maakt deel uit van de Dolce-groep), leiderschapsgoeroe Tom Preston en producer Ernie Lake die een Grammy in de wacht sleepte.
Cedar maakt magazines voor o.m. British Airways, Nikon en Tesco. Hoofdredacteur Mark Jones vertelt: We hopen dat Face to Face verschilt van alle andere hotelmagazines en dit om twee redenen. Ten eerste zijn er maar weinig hotelmagazines waarmee we wilden wedijveren en ten tweede is Dolce uniek: een groep die zich specialiseert in stijlvolle ontmoetingsplaatsen op afgelegen locaties waar mensen met elkaar in contact kunnen komen, voor zaken of vrije tijd.
We zijn in de wolken met dit geweldige, nieuwe communicatiemedium voor onze klanten en partners. We verrijken hun ervaringen bij Dolce door werk en plezier aan elkaar te koppelen... en dit op een ludieke manier, aldus Barry Goldstein, chief revenue officer bij Dolce Hotels & Resorts. RVH.
www.dolce.com
|