Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    12-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cavens onder vleugels Magnus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cavens onder de vleugels van Magnus

     

     

     

    Twee belangrijke spelers uit de Vlaamse wijnsector vinden we voortaan onder één dak want op 1 maart 2012 werd Cavens officieel geïntegreerd in de structuur van Magnus. Aanleiding is het feit dat Jan Cavens (57) en zijn vrouw besloten hebben het kalmer aan te doen. Vermits er geen opvolger is, werd gekozen om de zaak over te laten. Door de overname wordt Magnus Kwaliteitswijnen N.V. de nummer 1 van de wijn in het Antwerpse.

     

    Deze overname was voor Magnus strategisch meer dan verantwoord, want zowel inzake cliënteel als portefeuille vult Cavens het aanbod van Magnus perfect aan. Jan Cavens bouwde zijn reputatie op premiumwijnen en Grands Crus waarvoor hij belangrijke allocaties verkreeg in Bordeaux. Bij Magnus stoelt de reputatie op een meer toegankelijk en laagdrempelig wijngamma. Ook op het niveau van cliënteel zijn er weinig overlappingen.

    Wijnen Cavens is uitgegroeid tot specialist van de horeca en de betere restauratie in het bijzonder, terwijl Magnus zich toelegt op de particuliere sector, die vandaag nog steeds staat voor twee derde van de omzet. Het resterende derde wordt ingevuld door bedrijven en horeca.

     

    Patrick Magnus was amper 20 jaar jong toen hij wijnles ging volgen bij Jef Bessemans in Leuven en in september 1984 een wijnzaak begon in het ouderlijke huis in Schoten. De geschiedenis van Magnus Kwaliteitswijnen loopt parallel met de democratisering van de wijn in België. Als nieuwkomer op de markt was het moeilijk om restaurants of klassiek cliënteel in te palmen,  maar de nieuwe wijnliefhebbers konden wel overtuigd worden. Die hadden oren naar het verhaal van Patrick Magnus : kwaliteitswijn in een prijzengamma van 4 tot 10 euro.

    Zes jaar later zit Magnus op kruissnelheid en vraagt Patrick zijn broer Filip mee aan boord om de financiën te runnen. In 1999 volgde een eerste overname met Manquoi Wijnen, een specialist in Grands Crus uit Bordeaux, wat voor een verbreding van het particuliere cliënteel zorgde. In 2006 nam Wijnen Magnus ook een zaak over die alleen aan de betere horeca leverde wat gepaard ging met de oprichting van een aparte horeca afdeling onder de naam “Viva Vino”.

     

    Maar daar stopt het verhaal niet. Gaandeweg werd de zaak aan de Bisschoppenhoflaan te klein en werd daarom in 2008 besloten logistiek en stockage te verhuizen naar een vernieuwd industrieel pand in Kontich-Waarloos, waar ook een tweede outlet geopend werd. De klanten van Cavens vinden hier voortaan hun vertrouwde wijnen terug, want het aanbod wordt helemaal overgenomen in de wijnportefeuille van Magnus Kwaliteitswijnen n.v.

     

    Magnus Kwaliteitswijnen n.v. - Mechelsesteenweg 313 - 2550 Kontich-Waarloos

    www.magnuswijnen.be - tel 03 326 55 33

     

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.messsage in a bottle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Message in a bottle

    Crodino: klein flesje, grote impact

     

     

     

    Italiaans cultdrankje als perfect aperitief voor je (business)lunch. Of je nu gemoedelijk onder collega’s bent of tijdens een businesslunch een professionele samenwerking verkent, met de frisse en bitterzoete smaak van Crodino teken je voor een geslaagde start. Ontdek hoe een klein flesje een verrassende impact kan hebben!

     

    Met een goudgele glans, een bitterzoete smaak en een sympathiek flesje is Crodino het ideale alcoholvrije alternatief voor de vele aperitiefklassiekers. Deze Italiaanse cultdrank dankt zijn exclusieve smaak aan een mix van vruchten, kruiden en specerijen. De sensatie is ronduit uniek: bitterzoet en sprankelend. Ideaal om een geslaagde (business)lunch in te zetten!

     

    Crodino werd in 1964 gelanceerd als ‘enige echte alcoholvrije aperitief’. Vandaag maakt het merk zijn slogan meer dan waar. Bij ons is het aperitief nog relatief onbekend, maar in Italië is dit sympathieke drankje het meest gedronken non-alcoholische aperitief.

     

    Geheim recept : Crodino is genoemd naar de Italiaanse ‘Terme di Crodo’, in het noorden van Piemonte. Basis van Crodino is het bronwater uit dit kleine kuuroord. De eeuwenoude bron ‘Fonte Lisiel’ werd in 1685 in Crodo ontdekt, vlakbij het Lago Maggiore.

     

    Het recept voor Crodino is een goed bewaard geheim. De typische smaak wordt gehaald uit kruiden en extracten van 12 verschillende vruchten. Na de persing en enkele weken rust worden deze extracten aangevuld met het zuivere mineraalwater.

    Serveren doe je koel, volgens de regels van de kunst. Schenk Crodino puur uit in een glas, gevuld met enkele blokjes ijs en een schijfje sinaasappel. En doordat Crodino alcoholvrij is, kan je uiteraard blijven klinken op een professionele samenwerking!

     

     

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Domo elektro
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Domo Elektro opent het barbecueseizoen

    Veelzijdige Indoor/Outdoor barbecue doet het overal.

     

     

     

    Een barbecue plannen tijdens een Belgische zomer, het is altijd een beetje erop of eronder. Wordt het bakken tussen de buien door of braden onder de zon? Voor gegarandeerd grilplezier heeft Domo Elektro nu de Indoor/ Outdoor barbecue ontworpen. Daarmee bak je zowel buiten als binnen de lekkerste gerechten. En wie geen tuin of terras heeft, haalt gewoon de staander eraf en heeft … een tafelbarbecue!

     

    Heb je een barbecue gepland, dan wil je vooral niet dat die weggespoeld wordt door een onverwachte plensbui. Daarom heeft Domo Elektro de Indoor/Outdoor ontworpen. Een bijzonder flexibel model dat zowel buiten als binnenshuis een geslaagde barbecue garandeert.

     

    Geen gezeul met houtskool, geen gedoe met aanmaakblokjes, of gevaar voor oliespetters die vuur vatten. De high performance grill verwarmt in geen tijd tot 220°C. Dankzij de bakplaat met anti-kleeflaag zullen de heerlijkste aroma’s en smaakmakers de tuin, het balkon of de keuken vullen zonder dat het weer roet in het eten kan gooien.

     

    Extra handig: deze barbecue kan ook als tafelmodel opgesteld worden. Je hoeft enkel de staander los te schroeven, en je zet ‘m meteen als grill midden op tafel. Net zo gezellig! De Indoor/Outdoor barbecue is verkrijgbaar in zwart en rood.  

    www.domo-elektro.be

     

     

     

    11-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groene sleutel

    89 Vlaamse toeristische ondernemers ontvingen internationaal milieulabel Groene Sleutel

     

     

    Toerisme Vlaanderen en Bond Beter Leefmilieu reikten een 'Groene Sleutel' uit aan 89 toeristische ondernemingen. 29 ondernemers ontvangen het kwaliteitslabel voor milieuvriendelijke logies en attracties voor de eerste keer. Nieuw dit jaar is dat ook meetinglocaties en congrescentra de Groene Sleutel aan hun deur kunnen hangen. Het label is een erkenning voor de extra inspanningen die de ondernemingen leveren om bijvoorbeeld water en energie te sparen.

     

    Dankzij de ‘Groene Sleutel’ vinden toeristen in Vlaanderen al zes jaar gemakkelijk waar ze hun vakantie milieuvriendelijk kunnen doorbrengen. Vanaf dit jaar kunnen bedrijven en verenigingen ook kiezen voor duurzame meetinglocaties. Ook de congressector wil zich op milieu- en duurzaamheidvlak onderscheiden en stapt graag mee in het Groene Sleutel succesverhaal.

     

    De Groene Sleutels werden voor het zesde jaar op rij uitgereikt. 11 campings, 24 jeugdverblijven, 24 hotels, 11 gastenkamers, 8 attracties en 1 vakantiecentrum kunnen dit jaar uitpakken met het ecolabel. Nieuw dit jaar zijn ook de congrescentra: 7 meetinglocaties krijgen de Groene Sleutel toegekend in 2012. Naast de 89 laureaten zijn er nog 248 toeristische ondernemingen die bij Toerisme Vlaanderen het Groene Sleutelbegeleidingsprogramma volgen. Zo zullen zij in de toekomst hopelijk ook het label aan hun deur mogen hangen.

     

    De Groene Sleutel wordt telkens uitgereikt voor één jaar. Kandidaten moeten aan de vastgelegde criteria voldoen en zo aantonen dat ze een evenwichtig milieubeleid voeren en zorgvuldig omspringen met water, energie en afval. De ondernemers kunnen eerst instappen in een begeleidingsprogramma waarin hun bedrijf intensief en persoonlijk begeleid wordt. Een onafhankelijke jury met vertegenwoordigers van de overheid, milieuorganisaties en de toeristische sector kent het label toe.

     

    De investering loont. De milieuwinst gaat uiteindelijk meestal gepaard met financiële besparingen: minder water-, afval- en energiekosten. Daarnaast zorgt het label voor een betere werksfeer, verhoogt het de aantrekkelijkheid van de locatie en creëert het een beter imago voor klanten en bezoekers.

     

    De Groene Sleutel maakt deel uit van het 'Green Key'-programma, het internationale ecolabel dat uitgaat van de Foundation for Environmental Education (FEE). In 28 landen ontvingen meer dan 1500 ondernemingen de ‘Green Key’. Bond Beter Leefmilieu (BBL) beheert de Groene Sleutel in Vlaanderen met steun van Toerisme Vlaanderen. Met het label willen BBL en Toerisme Vlaanderen toeristische ondernemers aanmoedigen om zo duurzaam mogelijk te werken.

    www.groenesleutel.be

     

     

    10-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delio good salad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Délio Good Salade: eerste smeersalade zonder mayonaise

    Nieuwe generatie smeersalades speelt in op foodtrend ‘fast fresh’

     

     

     

    Met Délio Good Salade tekent Délio voor een nieuwe generatie smeersalades: eentje

    zonder mayonaise. Deze revolutionaire innovatie – op basis van een saus van groenten – combineert minder vet met meer vezels.

     

    Onder het motto ‘no mayo, great taste’ brengt Délio de eerste smeersalades op de Belgische markt zonder mayonaise. Een mijlpaal in de geschiedenis van slaatjes en het resultaat van ruim 3 jaar onderzoek en ontwikkeling, samen met experts en voedingstechnologen in foodpairing.

     

    Hoe zal de volgende generatie smeersalades eruitzien? Délio besloot te werken met een saus op basis van groenten. Kwestie van gezond niet los te koppelen van lekker. Samen met de Universiteit Gent en de Wageningen University werd een saus ontwikkeld met de smeuïgheid van mayonaise maar de helft minder calorieën. Zo kan de consument voortaan genieten zonder schuldgevoel!

     

    Tegelijk voldoen de Délio Good Salades aan alle voorwaarden die diëtisten vandaag promoten: tot 50% minder calorieën, tot 60% minder vet en tot 2,5 keer meer vezels dankzij een doordachte samenstelling met minstens de helft groenten (maïs, aardappelen, raap en ui). Geen overbodige luxe, want vezels zijn essentieel voor een optimale werking van onze darmtransit. Uit onderzoek blijkt trouwens dat de Belg nog altijd te weinig groenten en granen eet. Daardoor worden onze darmen lui en nemen ze vitamines en mineralen minder goed op.

     

    Anderzijds zijn zeven op de tien Belgen zich bewust van het belang van variabel en vezelrijk eten. Een uitgebalanceerd voedingspatroon, in combinatie met regelmatig ontspannen en bewegen, is dan ook dé sleutel tot een gezond leven. ‘Te weinig tijd’ en ‘beperkte houdbaarheid’ haalt de Belg het vaakst aan om niet genoeg groenten, fruit en granen te eten. Met Délio Good Salade is een gezonde keuze voortaan snel gemaakt.

     

    De nieuwe slaatjes zijn een gezonde, verantwoorde én feestelijke variatie op klassiek beleg of de gangbare smeersalades. Délio Good Salade start met drie klassieke variëteiten: Kip Curry, Tonijn en Ham. Op termijn volgen nieuwe smaken. Met deze groenteslaatjes speelt Délio ook in op de foodtrend ‘fast fresh’: snel, gezond en lekker eten.

     

     

    09-04-2012 om 09:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leffe Lentebier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leffe Lentebier : de afspraak voor een fris en intens aperitiefmoment is terug!

     

     

    Wat is er aangenamer dan het seizoen van de eerste terrasjesaperitieven te vieren met een bier met die typische unieke lentesmaak? Na het overdonderend succes van vorig jaar, is Leffe terug met een seizoensbier dat tegelijk verfrissend en karaktervol is en alle bierliefhebbers opnieuw verrast: Leffe Lentebier, met zijn fruitige smaak, delicaat parfum, gekruid met kruidnagel en vanille, in combinatie met een vleugje caramel.

    Het bier heeft een licht zoete smaak, zijn bitterheid is zuiver, maar evenwichtig. Leffe Lentebier heeft een alcoholpercentage van 6,6%, is smeuig en oranjerood van kleur. Dit bier heeft alles in zijn mars om al je zintuigen te prikkelen. De terugkeer van de mooie dagen is nu een feit, laat de magie haar werk dus doen !

     

    Leffe Lentebier wordt gebrouwen met respect voor de eeuwenoude traditie van de Abdij van Leffe, is herkenbaar aan zijn rode kleur met roestkleurige toetsen en heeft een delicate fruitige en geraffineerde smaak. Dit authentieke seizoensbier wordt slechts in een beperkte hoeveelheid gebrouwen en is ook dit jaar terug op de markt om de terugkeer van de mooie lentedagen in te luiden.

     

    Zijn licht en elegante smaak geeft het gehemelte een verfrissende sensatie en de volheid aan smaken herinnert eraan dat het gaat om een abdijbier dat gebrouwen wordt volgens de traditie. Het bier wordt thuis gedegusteerd of op een terrasje, en, waarom niet, in combinatie met seizoensgroenten: asperges, erwten, aardappelen, of nog bij lamsvlees.

     

    Leffe Lentebier is beschikbaar tot juni 2012 in de meeste grootwarenhuizen in België en wordt verkocht in een verpakking van 6 x 33 cl flesjes. De aanbevolen verkoopprijs is 5,61€. Leffe Lentebier is eveneens te verkrijgen bij de drankenhandel en op vat in de horeca.

     

     

    09-04-2012 om 09:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blik op Ardennen

    Blik op de Ardennen

     

     

    Met het nieuwe magazine ‘Blik op de Ardennen’ wil de toeristische federatie de bewoners van Belgisch Luxemburg aan het woord laten, de beste ambassadeurs zijn toch de Luxemburgers zelf. Wie kan beter de Ardennen promoten dan zij die er leven en werken?

     

    In het magzazine komen verschillende onderwerpen aan bod: de natuur en de vele activiteiten die ermee samenhangen, de verrassende, tijdloze verblijfsmogelijkheden in de natuur, de smaakvolle streekproducten, de landschappen en de verhalen errond. Elke rubriek heeft een speciale menselijke touch…

     

    In dit tijdschrift vindt u ontmoetingen met mensen die op het terrein werken, roadbooks met mooie wandel- of fietsroutes, actualiteit, een natuuragenda en enkele pagina’s speciaal voor jonge lezers.

     

    En omdat de FTLB zoveel mogelijk mensen aan het woord wil laten worden de lezers uitgenodigd om actief mee te werken aan dit magazine via hun kijk op de Ardennen, hun activiteiten, hun goede adressen en sympathieke plekjes. Een interactie met de website www.arden-nature.be is ook voorzien.

     

    Het proefnummer is gratis te verkrijgen bij de Maisons du Tourisme, op beurzen en salons en via natuurorganisaties.

    Toeristische federatie van Belgisch Luxemburg

    Quai de l’Ourthe 9

    6980 La Roche en Ardenne.

    08-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hubiz

    Opening van het eerste hubiz-verkooppunt in België: een specifiek producten- en dienstenaanbod afgestemd op de diverse behoeften van de pendelaars

     

     

     

    Een nieuw winkelconcept doet zijn intrede in Brussel: hubiz richt zich tot regelmatige gebruikers van het openbaar vervoer en biedt hen een producten- en dienstenaanbod op maat voor hun specifieke behoeften. Dit eerste verkooppunt is de vrucht van de samenwerking tussen een dochter van de groep Lagardère en de MIVB. Het neemt zijn intrek in het hart van metrostation Louiza. De hubiz-winkel is vlot toegankelijk en perfect gelegen langs het dagelijkse traject van de pendelaars. Originaliteit van het concept: het aanbod wordt in de loop van de dag voortdurend aangepast aan de evolutie van de behoeften.

     

    hubiz is een initiatief van Lagardère Services, dat al eigenaar is van de krantenwinkels Press Shop en Relay. Het voerde verschillende onderzoeken uit naar de gewoonten en de verwachtingen van consumenten die geregeld het openbaar vervoer nemen. ’s Ochtends, ’s middags en ’s avonds biedt hubiz de pendelaars een ruim assortiment producten dat in de loop van de dag afgestemd wordt op hun behoeften en wensen van het moment. Ze vinden er, volgens een ‘self service-formule’, dranken en verse voeding, koffie(koeken), een selectie dagbladen en magazines, gezonde en snelle menu’s en diverse producten en diensten (telefoonkaarten, batterijen, enz.).

     

    De klanten vinden in de winkel hun weg via drie specifieke kleurcodes die elk overeenstemmen met een sleutelmoment van de dag en het bijhorende productengamma: geel voor ‘s ochtends, groen voor ’s middags en roze voor ’s avonds. De hubiz-verkooppunten zijn speciaal ontworpen om de toegankelijkheid, vlotheid en snelheid te bevorderen: een grote ingang, veel ruimte tussen de rekken, groepering van de producten afhankelijk van de sleutelmomenten van de dag, enz. Pendelaars vinden er gemakkelijk en snel de producten die ze nodig hebben, gebundeld in één enkel verkooppunt.

     

    08-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietstochen met Logis

    Ontdek de mooiste fietstochten met Logis

     

     

    Zin in frisse lucht, natuur en sport na deze sombere winter? De Logis hotel-restaurants zijn met hun speciale voorzieningen voor fietsen en routes “binnen het bereik van alle tweewielers” de ideale plaats voor alle liefhebbers van het stalen ros.

    Verspreid over heel België en het Groothertogdom Luxemburg, positioneren de fietshotels van het Logis netwerk zich als dé partner bij uitstek voor (actieve, volgende of louter toekijkende) amateurs van fietstochten. Kaarten met route-beschrijvingen van bevallige baantjes, fiets(her)stelplaatsen, verhuur- en uitleen-diensten van mountainbikes, begeleide wandelingen, een aangepast menu… dit zijn slechts enkele van de faciliteiten die aangeboden worden door deze hotel-restaurants die lid zijn van de “Fédération Internationale des Logis” die naar goede traditie voorkeur geeft aan recreatie die even milieuvriendelijk als gezond is.

    Gelegen in de mooiste uithoeken van de wereld, ontvangen de Logis hun gasten in een idyllisch kader dat alvast hun zin naar excursies verder zal aanwakkeren. “Al onze hotelhouders maken er een erezaak van om fietsfanaten zo te ontvangen dat ze hun passie ten volle kunnen beleven”, vertellen Michel Son, Voorzitter van de Logis België, en Francis Dimmer, Ondervoorzitter van de Logis Luxemburg.

    Zo presenteert de Auberge le XIXème in het Henegouwse Thulin heel wat bucolische RAVeL natuurwandelingen, een Waals netwerk van wandelingen waar gemo-toriseerde voertuigen verboden zijn. Het hotel Le Beau Site in Trois-Ponts (Provincie Luik) is hier geen uitzondering op: naast andere RAVeL wandelingen, bevinden zich drie mountainbike circuits in de buurt van het dorp.

    De Hostellerie de La Claire Fontaine in Roche-en-Ardenne (provincie Luxembourg) ontvangt zijn gasten in een groen kader dat zich perfect leent voor sport en ontspanning. De Vertige des Saveurs in Martelange (provincie Luxembourg) - tevens erkend voor zijn gastronomische kwaliteiten en geclassificeerd als “Table Distinguée” of “Verfijnde Tafel” - biedt tal van boswandelingen aan in Anlier.

    In het hart van de Vlaamse Ardennen, te Parike-Brakel, bevindt zich dan weer de Molenwiek (Oost-Vlaanderen), die kaarten en fietsen ter beschikking stelt. Gelegen tussen Brugge, Damme en de kust, is ook hotel Rostune te Sijsele (West-Vlaanderen), met een fietsenparking, het ideale startpunt voor een paar mooie wandelingen doorheen het platteland.

    In het Hôtel de la Sûre en Restaurant "Comte Godefroy" in Esch-sur-Sûre, aan de voet van de ruïnes van één van de oudste kastelen van het Groothertogdom Luxemburg en in het centrum van het Öwersauer natuurpark, kan men kiezen tussen talloze begeleide fietsexcursies. Het Hôtel-Restaurant Dimmer in Wallendorf-Pont (Groothertogdom Luxemburg), in het Luxemburgse “Klein-Zwitserland” - niet ver van Trier - zal de bezoekers verrukken met zijn aanzienlijke aanbod charmante wandelingen. RVH.  www.logishotels.com

     

    30-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Renault Zoe

    De RENAULT ZOE wordt als eerste ter wereld uitgerust met de nieuwe MICHELIN ENERGY™™ E-V band

     

    Een nieuwe auto, nieuwe technologieën… en nieuwe banden! Alles is uniek aan de Renault ZOE, inclusief de MICHELIN ENERGGY™ E-V banden (waarbij E-V staat voor Electric Vehicle). Deze nieuwe banden zijn ontwikkeld in een vierjarig onderzoek- en innovatieprogramma dat Renault en Michelin gezamenlijk hebben uitgevoerd. Ze zijn uiterst energie-efficiënt en dragen daarmee bij aan een grotere algemene autonomie van de auto.

     

    Alle Renault ZOE modellen die op 15 en 16 inch wielen staan, worden voorzien van de nieuwe MICHELIN ENERGYY™ E-V banden. Deze innovatieve productenbenadering die de constructeur volgt. De « Range OptimiZEr » voor de Renault ZOE combineert verschillende innovaties die de reële autonomie van het voertuig, ongeacht de rijomstandigheden, moeten verbeteren. In verstedelijkte gebieden buiten de echte stadscentra heeft de ZOE, dankzij de MICHELIN ENERGY™ E-V banden (en afhankelijk van het type gebruik), tot 6% meer autonomie.

     

    Michelin heeft zich tot doel gesteld om banden te ontwerpen waarmee het brandstofverbruik kan worden teruggedrongen terwijl de hoge veiligheidsprestaties (met name de grip op nat wegdek) en de lange levensduur behouden blijven. Michelin wil altijd verschillende eigenschappen tegelijkertijd verbeteren. Deze constante focus op het evenwicht in prestaties was een belangrijke reden voor Renault om dit partnership voor ontwikkeling met Michelin aan te gaan.

     

    De MICHELIN ENERGY™ E-V band is het resultaat van meer dan 20 jaar onderzoek naar brandstofbesparing en vermindering van de CO2 emissie. Deze band heeft de meest geavanceerde MICHELIN technologieën voor een schonere en veiligere elektrische mobiliteit in zich. En dat is ook precies wat de Renault ZOE biedt. RVH.

    .





    30-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon & kids

    Corendon zet kinderen centraal met Kids&Co

     

     

     

     

    Touroperator Corendon start met een nieuw concept, speciaal voor kinderen: Kids & Co. In mei vertrekt de eerste Kids &Co vlucht vanop Schiphol en zullen mascottes Loeloe en Tijger het speciale Kids & Co-toestel officieel dopen met (kinder-) champagne.

     

    Met Kids & Co richt Corendon zich op de allerkleinste vakantievierders van 0 tot 3 jaar (Baby & Co) en op oudere kinderen tot 12 jaar. De allerkleinsten krijgen van Corendon alles wat zij nodig hebben. Van een flessenwarmer tot kinderstoel en babybed. Voor oudere kinderen is er een ervaren, Nederlandstalig animatieteam die met hen waterspelletjes spelen, knutselen of naar de mini-disco gaan. Het Kids & Co

    animatieteam staat de hele dag (6 dagen per week) voor de kinderen klaar, zodat de ouders ook aan hun rust toekomen. Over de kosten hoeven ouders zich geen zorgen te maken, want de animatie, drankjes en maaltijden zijn bij Kids & Co allemaal inbegrepen in de reissom.

     

    Tot dusver noteerde Corendon reeds 10 000 boekingen voor Kids & Co. De boekingen zijn vrijwel gelijk verdeeld over de zeven vakantieparken van Kids & Co op Kos, Rhodos en Kreta in Griekenland, Bodrum en Antalya in Turkije en de Algarve in Portugal.

     

    Dat Kids&Co verdergaat dan de traditionele animatie blijkt uit initiatieven als het Kids & Co vakantielab, waar kinderen kunnen bedenken hoe het hotel nog leuker gemaakt

    kan worden. Het beste idee vind je volgend jaar terug in de Kids & Co hotels. Met Kids & Eco betrekt Corendon de jongste vakantieganger dan weer bij het milieu, de omgeving van het hotel en de fauna en flora op de bestemming.

     

    Kids & Co is voor de Belgische vakantieganger boekbaar voor de vakantieparken in

    Bodrum, Antalya en Kreta. RVH.

    www.kids-co.nl - www.corendon.be

     





    29-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Graskaas

    Graskaas vanaf eind mei één maand in de winkel

     

     

    Milde en romige Noord-Hollandse Gouda met kwaliteitskeurmerk van het Rode Zegel

    Nog even geduld, maar het loont de moeite! Vanaf eind mei kan je een hele maand genieten van graskaas, de Noord-Hollandse kaas die je kunt herkennen aan het kwaliteitskeurmerk van het Rode Zegel en aan zijn zachte, romige smaak natuurlijk. Een seizoensgebonden delicatesse voor elke kaasliefhebber!

     

    Geen graskaas zonder koeien of sappig lentegras... Na een lange winter in de stal mogen de Noord-Hollandse koeien straks weer volop van het buitenleven proeven. En dat betekent: jong, mals gras met een minder vezelige structuur.

     

    Precies dat voedzame gras zorgt voor een bijzondere melk (romig en met zachter melkvet) die de typische smaak van graskaas geeft: lentefris. Deze jonge kaas smaakt milder en smeuïger . Later op het jaar, als de koeien het verse gras weer gewend zijn, wordt de kaas meer uitgesproken en steviger.

     

    Omdat graskaas zo’n specifieke samenstelling heeft, ligt deze kaas slechts één keer per jaar in de winkel, ongeveer één maand lang. En krijgt hij het kwaliteitskeurmerk van het Rode Zegel. Mis dus straks je exclusieve portie graskaas niet!

     

    Noord-Hollandse Gouda is een 48+ kaas in verschillende leeftijden van jong tot overjarig. Elke kaas wordt met de grootste zorg gemaakt volgens eeuwenoude methodes. En krijgt vervolgens het enige echte Rode Zegel. Dit staat garant voor topkwaliteit en traditie. Alleen kaas van een Noord-Hollandse kaasmaker, gemaakt met Noord-Hollandse melk van plaatselijke koeien, mag het zegel dragen. De Beschermde Oorsprongsbenaming of l’Appelation d’Origine Protégée garandeert dat de kaas uniek is in de wereld. Als u kaas koopt, let dan op het Rode Zegel: hét kwaliteitszegel voor echte Noord-Hollandse Gouda. RVH.

    www.rodezegel.be





    28-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diner van de Belgische wijnbouwers

    Het Diner van de Belgische Wijnbouwers

     

     

     

     

    Het jaar van de gastronomie Brusselicious bereikt zijn kruissnelheid! Na het Brusselicious ontbijt en de Tram Experience komen nu de themadiners aan bod. Een uitgelezen ogenblik om een unieke ervaring te beleven terwijl u van heerlijke gerechten geniet op de meest ongebruikelijke plekjes van Brussel. Op zaterdag 14 april 2012 kunt u in het Trammuseum aanschuiven voor het eerste diner met als thema: het Diner van de Belgische Wijnbouwers.

     

    VISITBRUSSELS organiseert in het totaal 8 themadiners gedurende het Brusselicious-jaar. Diversiteit en kennis maken met nieuwe dingen staan daarbij centraal. Het is niet alleen de bedoeling om lekker te gaan eten, de bezoekers krijgen ook de kans om dat in een uniek kader te doen. De themadiners worden verbonden met een specifiek Brussels evenement. Zo worden diners georganiseerd om het 150-jarig bestaan van Les Misérables te vieren, de 90ste verjaardag van Toots Thielemans en nog veel meer.

     

    Bij wijze van opening van de derde editie van de Belgovino-beurs, die op 15 april in het Trammuseum wordt gehouden, kunnen de wijnliefhebbers – zowel amateur- als beroepsoenologen – in avant-première komen proeven van de wijnen van de Belgische producenten. Heel wat domeinen worden ook in het buitenland door landgenoten uitgebaat, voornamelijk in de streek rond Bordeaux. 

    Na een cocktail en een bezoek aan de beurs zelf kunt u aanschuiven voor de heerlijke maaltijd bereid door chef Lionel Rigolet van het restaurant Comme Chez Soi, in het gezelschap van de Belgische  wijnbouwers. Zij nemen plaats aan uw tafel. Conversatie, gezelligheid en nieuwsgierigheid troef tijdens deze avond.

     

    De ticketverkoop is nu geopend voor het publiek. Als bezoeker mag u deze unieke ontmoeting met de Belgische wijnbouwers niet missen! RVH.

    www.brusselicious.be

     

    28-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Balade 25!

     

    Balade viert 25 jaar licht plezier!

    Wanneer Belgische knowhow en innovatie een succesverhaal worden

     

    Dit jaar is het 25 jaar geleden dat het Belgische merk Balade het licht zag in het dorpje Goé in de Hoge Venen. Nog een merk van zuivelproducten? Ja, maar niet zomaar een merk! Balade heeft het beeld van de Belgen over boter en andere zuivelproducten drastisch veranderd. Het merk combineert tongstrelend genot met lichtheid. Balade heeft een leiderspositie op de markt van de lichte room en boter veroverd en viert dit jaar zijn 25ste verjaardag samen met de consumenten.

     

    Om 25 jaar knowhow en innovatie rond genot en lichtheid te vieren, lanceert Balade twee verjaardagsacties voor zijn consumenten die lopen tot 31 maart.

     

    25 jaar… genot: Balade heeft een heerlijke samenwerking op touw gezet met meester-patissier Marc Ducobu, die de visie van Balade deelt: moderniteit, innovatie, plezier en lichtheid. Deze twee toppers uit de Belgische smaakwereld hebben samen 25 verjaardagstaarten ontwikkeld, uiteraard overheerlijk én lekker licht! Met amper 150 kcal per portie bevatten deze taarten 50 % minder calorieën dan een klassieke taart. Liefhebbers van de Balade-producten maken kans om zo’n taart te winnen. Balade nodigt het uit om een originele, pakkende, tedere of overheerlijke verjaardagswens na te laten op de (nieuwe) website www.balade.be. Inschrijven kan tot zaterdag 31 maart! De 25 origineelste boodschappen worden beloond met een exclusieve taart die aan huis wordt geleverd in de week van 2 april.

    .

    25 jaar… lichtheid: ook in de winkels wordt er een wedstrijd georganiseerd. Tot eind maart kunnen consumenten die zich laten verleiden door een van de 12 deelnemende producten (te herkennen aan het ‘25 jaar’-logo) hun ‘lichte’ ervaring verlengen. Ze kunnen namelijk een van de 25 luchtballonvaarten voor 4 personen winnen.

     

    In amper een kwarteeuw tijd heeft het Belgische merk Balade de Europese botermarkt op zijn kop gezet. In 1987 slaagde het merk erin om echte boter op de markt te brengen zonder de minpunten van boter. De Balade-boter was geboren: een halfvolle boter met twee keer minder vetgehalte dan een klassieke boter en dus even licht als smeermargarines. Maar dat was niet het enige voordeel: Balade heeft de unieke smaak van echte, verse boter en is uiterst goed smeerbaar, ook als ze pas uit de koelkast komt.

     

    In 1990 was de boter van Balade de enige boter met een verlaagd cholesterolgehalte, dankzij een unieke voorsprong in de voedingssector, waarvoor het bedrijf een wereldwijd patent aanvroeg. Vandaag is Balade dé referentie op het vlak van lichte melkproducten, met dank aan de ontelbare innovaties op de markt van de boter, de room, de kant-en-klare sauzen en die van de chocoladepasta. RVH.

    www.balade.be

     

     









    27-03-2012 om 16:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mignonette

    Côte d’Or: Mignonnette Double Lait

     

     

     

    Zowel de Mignonnette als de Double Lait kennen een rijke geschiedenis. Oorspronkelijk gecreëerd als proevertje voor de Wereldtentoonstelling van 1935, groeide de Mignonnette onmiddellijk uit tot een iconisch product en werd het zo deel van de Belgische identiteit.

     

    De Double Lait, voor het eerst in de winkel in 1937, is sinds zijn lancering uitgegroeid tot de favoriete pralinésmaak van vele chocoladeliefhebbers. Met de Mignonnette Double Lait brengt Côte d’Or nu een nieuwigheid op de markt, waarbij twee vaste waarden uit onze kindertijd gecombineerd worden in een heerlijke chocoladecreatie. De elegantie van de Mignonnette en de zachtheid van Double Lait zorgen voor een perfect samenspel van verschillende smaaksensaties, een waar genot om te degusteren.

     

    Het verenigen van de twee sterproducten uit de jaren 30 vormt een unieke sensatie. Een heerlijke Mignonnette gecombineerd met een fijn laagje smeuïge Double Lait: het samenbrengen van twee verschillende texturen met een intense smaakexplosie als resultaat! Vanaf het moment dat een eerste hap wegsmelt in de mond zal elke ‘chocoholic’ onmiddellijk verkocht zijn!

     

    Om een Mignonnette uit de verpakking te halen heeft ieder een bepaalde gewoonte: sommigen doen de verpakking heel voorzichtig open om niet te kreuken, anderen kunnen niet wachten en scheuren snel het papiertje los, en nog anderen willen het openen van de verpakking zo lang mogelijk laten duren … Daarna volgt dan het degusteren van de chocolade: eerst de hoekjes afbreken en laten wegsmelten in de mond alvorens te beginnen aan de rest, het mooi in twee breken voor een optimale intensiteit, het eventjes onderdompelen in een tas koffie… Elk geniet van de Mignonnette op een verschillende manier. De verpakking, daarentegen, is sinds de lancering hetzelfde gebleven. Een stukje geschiedenis dat dus al meer dan 75 jaar lang door elk van ons in stand wordt gehouden. RVH.

    Mignonnette Double Lait – 21 Mignonnette  - 3.39€







    25-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aquariaz, waterparadijs in de bergen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Aquariaz, het grootste waterparadijs in de bergen.

     

     

     

    In juli 2012 opent in skioord Avoriaz 1800 het grootste waterparadijs in de bergen: Aquariaz, een realisatie van de groep Pierre & Vacances -­Center Parcs.

     

    Het waterparadijs, dat op een zeer knappe manier de typische architectuur van dit vakantieoord combineert met de sfeer van een exotisch landschap, heeft een totale oppervlakte van 2400m².

     

    Jacques Labro, architect van het vakantieoord, ontwierp ook dit complex. De architectuur sluit perfect aan bij de andere gebouwen in de omgeving, zodat het waterparadijs vlot in het skioord integreert. Het 17 meter hoge gebouw heeft grote glazen wanden die uitkijken op de vallei. Door de vensters kan het zonlicht overal binnenvallen. Verder is er een vrij uitzicht op de skiërsboulevard en de verschillende skipistes.

     

    Een paradox tijdens de wintersport: een tropisch waterparadijs in de bergen! Deze realisatie midden in Avoriaz 1800 is een nooit eerder gezien concept. De tropische sfeer wordt onder meer gecreëerd door een grote groene ruimte. Omdat de temperatuur varieert van 29° in het hoogseizoen tot 13° wanneer het station gesloten is, was het belangrijk om plantensoorten te kiezen die tegen zulke sterke schommelingen bestand zijn. Soorten die men aantreft op de Kilimanjaro, bijvoorbeeld.

     

    Jean Henkens, bioloog en landschapsarchitect van Center Parcs, sloot een overeenkomst met een boomkwekerij in Thailand voor meer dan 1570 planten, waarvan 183 bomen, goed voor meer dan 260 soorten. De exotische planten komen zeer mooi tot hun recht tussen de rotsen en de houtsculpturen.

     

    Een eerste deel, de Waterboom, is  speels en kleurrijk, speciaal voor de allerkleinsten.  Een tweede deel is bedoeld voor de waaghalzen: van meer dan 10 meter hoog glijd je hier via een spectaculaire halfpipe op een grote band naar beneden. Een derde deel is het centrale zwembad, voor alle leeftijden. RVH.

    13-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toerisme Vlaanderen

    Toerisme Vlaanderen focust op Rusland

     

     

     

    Toerisme Vlaanderen opent een vertegenwoordigingskantoor in Moskou, Rusland. De bedoeling is om een stevige voet aan de grond te krijgen op deze sterk groeiende markt. In de toekomst wil Toerisme Vlaanderen via dit kantoor ook de verblijfstoeristen uit St-Petersburg benaderen.

     

    De opening van het nieuwe kantoor kadert in de BRIC-strategie uit de Beleidsnota Toerisme 2009-2014 van Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois: “Het is belangrijk dat Vlaanderen zich wereldwijd steeds sterker positioneert en het internationaal imago van Vlaanderen versterkt op nieuwe markten met toeristisch potentieel. De opening van het vertegenwoordigingskantoor in Rusland is hier een mooi voorbeeld van,” aldus de toerismeminister.

     

    Sinds deze week is het vertegenwoordigingskantoor van Toerisme Vlaanderen op de

    Russische markt dus een feit. Toerisme Vlaanderen doet hiervoor een beroep op TMI

    Consultancy, een internationaal toerisme-, PR- en marketingagentschap dat terugkijkt op een ruime ervaring van 12 jaar in bestemmingsmarketing. Met deze aanpak wil het agentschap de awareness over en de positionering van Vlaanderen en Brussel op de Russische markt kwalitatief verder uitbouwen.

     

    Dat Russische toeristen de weg naar Vlaanderen en Brussel kennen, blijkt onder meer uit de sterke verhoging van de overnachtingscijfers over de laatste jaren. Uit de

    vergelijking van de eerste 10 maanden van 2010 en de eerste 10 maanden van 2011

    (voorlopige cijfers), blijkt een zeer duidelijke stijging van meer dan 33%. Bovendien maakt de toename van het aantal rechtstreekse vluchten tussen Vlaanderen en Rusland onze bestemming een stuk toegankelijker. RVH.

    www.toerismevlaanderen.be

     

     

    12-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pot vol mosselen

    Pot vol mosselen

    Belgische designer Nedda El-Asmar ontwerpt mosselpot voor Demeyere

     

     

     

    De nieuwe mosselpot van Demeyere? Die zou niet misstaan in een museum! Designer Nedda El-Asmar ontwierp een speelse pot met mosselschelpen als grepen. Mooi én makkelijk, want dankzij de specifieke technologie van Demeyere haal je het beste uit elke mossel!

     

    De mosselpot die Nedda El-Asmar voor Demeyere ontwierp, is een lust voor het oog: elegant en verfijnd tot in de details. Zo zijn de grepen geïnspireerd op mosselschelpen. De mosselpot is alvast een leuke blikvanger op tafel. Geen wonder dat de Belgische ontwerpster al heel wat leuke designprijzen in de wacht sleepte.

     

    Bovendien is de mosselpot bijzonder gebruiksvriendelijk. Doordat hij extra breed en laag is, kan je er makkelijk uit eten. En de schelpen, die verzamel je gewoon in het omkeerbare deksel. De Demeyere-pot is gemaakt van roestvrij staal en voorzien van

    een 3 lagige capsulebodem van 3 mm dikte. Deze bodem verzekert een goede warmtegeleiding en zorgt ervoor dat je de pot kan gebruiken in de oven en op alle vuren, inclusief inductie.

     

    Mosselen natuur, met witte wijn, look of Provençaals... met Demeyere kan je elke gast op zijn/haar favoriete mosselbereiding trakteren. Het perfect sluitend deksel houdt de warmte in de pan. Met een inhoud van 2,3 liter kan je er bovendien meer dan 1 kg mosselen in bereiden. Deze nieuwe mosselpot, aanbevolen verkoopprijs 79 euro, is te verkrijgen in de betere kookwinkel. RVH.

    www.demeyere.be

     





    11-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cycleurs

    Cycleur de Luxe, pionier in Vélocouture, stelt nieuwe schoenencollectie lente/zomer 2012 voor

     

     

     

    Cycleur de Luxe heeft zijn eigen Vélocouture-lijn sinds 2010 en is daarmee een trendsetter in een van de snelst groeiende “communities” ter wereld, het wielrennen. Met de lente/zomercollectie 2012 is Cycleur de Luxe al aan zijn derde seizoen toe.

     

    “Met Cycleur de Luxe gaan we voor pure nostalgie en trekken we de kaart van de Vlaamse wielercultuur,” vertelt Patrick Vanneste, brein achter het merk. “Cycleur de Luxe wil die specifieke sfeer en hype van toen meegeven in zijn actuele schoenencollecties.”

     

    De collectie van Cycleur de Luxe is sportief, mannelijk en eigentijds. Ze barst van karakter, oogt zowel hip als authentiek met een knipoog naar de oude fietsschoenen van weleer. Typerend zijn de V-vorm van het inzetstuk met veterogen, de hoekige tong en het geperforeerde leder. Qua design grijpen we terug naar de vintage stijl, maar dan wel met de beste kwaliteit voor wat betreft de gebruikte ledersoorten en de afwerking. De volledige collectie is in Portugal met de hand vervaardigd.

     

    Cycleur de Luxe ontstond in 2010 toen Patrick Vanneste, als amateurfietser en verdeler van verschillende schoenenmerken, de authentieke wereld van de Flandriens en het snelgroeiende modegebeuren in de wielersport opmerkte. Overal, van Taipei over Parijs, Londen en New York, ontmoette hij gepassioneerde wielerfans die hun uniek arsenaal aan materiaal en collectors’ items wilden delen.

     

    Cycleur de Luxe wil niet alleen ode brengen aan de Flandriens van weleer, maar ook aan iedereen die zich op een sportieve manier een weg door het leven baant. In het bijzonder richt Cycleur de Luxe zich tot de levensgenieters die hun wielersportpassie als een levensvisie beschouwen.

     

    Cycleur de Luxe is de pionier in Vélocouture sinds 2010. Het lifestyle schoenenmerk heeft als doel de nostalgie, hype en passie van het wielrennen te weerspiegelen in zijn hedendaagse schoenencollecties. RVH.

    www.vannestelifestylegroup.com en www.cycleurdeluxe.com





    11-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel SO Bangkok

    Sofitel SO Bangkok

     

     

     

    De Franse hotelketen Sofitel opende op 28 februari een nieuw luxe resort in de Thaïse hoofdstad Bangkok, het Softel So. Met het ‘So’ label geniet het hotel niet alleen van een erg centrale ligging, maar beantwoordt het eveneens aan alle moderne designfacetten.

     

    Het interieur van het hotel en de 238 kamers en suites werd uitgetekend door architect Smith Obayawat en 5 award winnende interieurarchiteten met een subtiele toets van het Franse mode-icoon Christian Lacroix. Centrale thema’s in het interieur zijn de 5 levenselementen: water, aarde, hout en metaal krijgen elk vier verdiepingen en de lobby toebedeeld. Het vijfde en laatste element ‘vuur’ blijft voorbehouden voor de keuken en alle in het hotel aanwezige restauratieblokken.

    De inbreng van Christian Lacroix zorgt voor de Franse toets van het Sofitelgebeuren, hij is eveneens verantwoordelijk voor het logo van het hotel ‘een levensboom’ en zorgde voor de inrichting van de Club Lounge op de bovenvedieping.

     

    Top technology zorgt ervoor dat de gasten altijd bereikbaar zijn voor de buitenwereld, maar reikt eveneens een helpende hand in het businesscentrum. Sofitel SO Bangkok biedt een perfecte cohseie tussen culturen, fashion, meetings, smaken en individuele behoeften en biedt de gasten een unieke ervaring.

    www.sofitel.com

    10-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!