Inhoud blog
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    25-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ambitieus energieplan

     

     

     

    DELHAIZE BELGIË INVESTEERT IN AMBITIEUS

    ENERGIEBESPARINGSPROGRAMMA

     

     

     

     

    Delhaize België voert een duurzaam beleid. Rationeel omspringen met energie maakt daar onlosmakelijk deel van uit. Sinds januari 2007 draait de hele onderneming in België op hernieuwbare energie. En dankzij sensibilisering van de medewerkers en technologische vernieuwingen in de winkels is Delhaize België er de laatste jaren stelselmatig in geslaagd haar energieverbruik te doen dalen.

     

    Maar Delhaize wil nog beter doen. De onderneming stelt zich een ambitieus doel: een vermindering van het energieverbruik in haar supermarkten met 35% tegen 2020, met als referentiejaar 2005. Hoe? Door op grote schaal voor vernieuwende, energiezuinige toepassingen te kiezen en door op zoek te gaan naar partners voor het opwekken van hernieuwbare energie. Delhaize België schaart zich hiermee achter de 20%-energiedoelstelling van de Europese Commissie (t.o.v. referentiejaar 1990), die ook door de European Retail Round Table onderschreven wordt.

     

    Delhaize levert niet alleen inspanningen om haar energieverbruik te verminderen maar is ook de grootste gebruiker van hernieuwbare energie in ons land, en de 9de grootste gebruiker op Europees niveau.

    De onderneming maakt gebruik van Electrabel AlpEnergie, 100% hernieuwbare energie afkomstig van waterkrachtcentrales in de Franse Alpen. Sinds 1 januari 2007 draait de volledige onderneming in België op AlpEnergie (winkels, stapelplaatsen en centrale diensten). Begin dit jaar schakelden ook de Duitse Delhaize-winkels en de Tom&Co van Lille over op AlpEnergie. Dankzij het gebruik van groene energie bespaart Delhaize op jaarbasis meer dan 114.000 ton CO2. RVH.

     

     

     

     

     

    25-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessenpakket "brood"

     

     

     

    Lessenpakket brood voor basisonderwijs

     

     

     

    VLAM heeft een gratis lessenpakket over brood klaar voor het basisonderwijs. VLAM belicht hierin de werkzaamheden van de bakker, en volgt de weg van graankorrel tot bakkerstoog en besteedt veel aandacht aan de plaats die brood heeft in een evenwichtige voeding. Eigenlijk wordt het brood in al zijn facetten belicht zodat leerkrachten er voor eender welk vak mee aan de slag kunnen. Het nieuwe lessenpakket is te vinden op de educatieve website van VLAM www.lessenpakket.be

     

    Het lessenpakket over brood is het zevende in de rij. Eerder werden al pakketten over aardappelen, groenten en fruit, zuivel, vlees, vis, kip en ei online geplaatst. Heel wat leerkrachten lieten ons al weten dat de pakketten bijzonder goed bruikbaar zijn.

     

    De lessen zijn opgesteld door een team van leerkrachten, dat voor elk leerjaar

    van de kleuter- en de basisschool een aparte lessenreeks heeft uitgewerkt. De pakketten bevatten zowel lesvoorbereidingen voor de leerkracht, als werkblaadjes, die voor de leerlingen kunnen worden gekopieerd. Er is geen gedrukte versie beschikbaar. Alle lessen zijn in de praktijk getest en zijn ze op de Vlaamse ontwikkelingsdoelen en eindtermen afgestemd. De lessenpakketten lenen zich voor individueel werk maar even goed voor hoekenwerk en contractwerk.

     

    VLAM wil met deze lessenpakketten kinderen tussen 3 en 12 jaar op een objectieve en prettige manier informeren over gezonde voedingsmiddelen uit eigen land. Het betreft basisinformatie over de producten, inzicht in de keten van boer tot bord en de plaats van deze producten in een evenwichtige en gevarieerde voeding. VLAM kan deze pakketten realiseren dankzij de nauwe contacten met de verschillende sectoren en de deskundigheid van zijn voedingsinformatiecel NICE. RVH.

     

     

    25-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Folon 1

    Reizen in het land van Folon…

     

     

     

     

     

     

    Van 25 april tot 28 september wordt in gans het land een uitzonderlijke retrospectieve georganiseerd die gewijd is aan kunstenaar Jean-Michel Folon. Op initiatief van de Stichting Folon en het OPT, de toeristische dienst voor Wallonië en Brussel en met de steun van het Waalse Ministerie voor Toerisme wordt een fabelachtige culturele en toeristische route doorheen ons land aangeboden. De deelnemers kunnen op deze manier het talent van de kunstenaar (her)ontdekken.

     

    Jean-Michel Folon geniet wereldwijde bekendheid, alhoewel hij ons veel te vroeg verliet, had hij het schitterend idee om zijn werk te vereeuwigen en voor iedereen toegankelijk te maken.

    De Stichting Folon ontstaan in 2000, vond onderdak in de Boerderij van het Kasteel van Terhulpen, in het hart van het Park Solvay. De Stichting werd uitgedacht en uitgewerkt door Folon, hij toont hier 40 jaar creatie in een originele en levendige scenografie waarbij meer dan 300 werken worden tentoongesteld.

     

    De vijf maand durende retrospectieve heeft als doel de schijnwerpers te richten én op de werken die permanent tentoon staan bij de Stichting Folon, maar ook op alle werken die verspreid staan in het Belgische landschap. RVH.

    www.fondationfolon.be of www.ateliersfondationfolon.be of www.belgie-toerisme.be

     







    25-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stiptheid op London Gatwick

     

    LONDEN GATWICK OVERTREFT PUNCTUALITEIT DOELSTELLINGEN

     

     

     

     

     

    British Airways rondt dit succesvol jaar op luchthaven Londen Gatwick af met het nieuws dat het zijn punctualiteit doelstellingen heeft overtroffen, hun beste prestatie op het gebied van punctualiteit sinds 2005.

     

    Van de 13.000 British Airways lijndienstvluchten die vanaf Gatwick zijn vertrokken dit winterseizoen, zijn 83 procent binnen 15 minuten van de geplande vertrektijd vertrokken, de standaard tijdcriteria binnen de luchtvaartsector.

    Ook is de klanttevredenheid van British Airways op Gatwick flink gestegen, met verbeterde scores op het gebied van check-in en vertrekprocedures. Er zijn nu 43 'drop desks' met customer-assisted check-in en 29 selfservice check-in kiosks op Gatwick. Deze winter maakten meer passagiers dan ooit gebruik van de British Airways selfservice check-in op Gatwick.

     

     "Gatwick's prestatie om alle punctualiteit doelstellingen te behalen deze winter is zeer goed.  De luchtvaartsector meet zijn succes aan het 15-minuten criterium en er zijn dagen geweest dat slechts één vlucht deze doelstelling niet haalde", aldus Peter Lynam, British Airways General Manager Operations and Punctuality. "Met het slechte weer dat we de afgelopen tijd hebben gehad in Engeland en enkele problemen met bemanning en Air Traffic Control is dit een super resultaat."

    Ook voegde hij hier aan toe: "In het zomerseizoen worden een groot aantal nieuwe routes voor Gatwick geïntroduceerd, die zeker een uitdaging voor ons zullen creëren maar ik ben ervan overtuigd dat ons team op Gatwick zoals gewoonlijk hoogstaande service zal leveren."

     

    British Airways lanceert deze zomer een aantal nieuwe routes naar Europese hotspots vanaf Gatwick en dit met vluchten naar Alicante, Antalya, Faro, Genua, Gibraltar, Ibiza, Malaga, Malta, Palma, Paphos, Poznan en Tunis.

    De Warschau route is van Heathrow naar Gatwick verhuisd en de dagelijkse service naar Orlando gaat in plaats van zeven keer nu tien keer per week. Aan het eind van de zomer zal British Airways in totaal naar 59 binnenlandse, Europese en lange afstandsbestemmingen vliegen vanaf Gatwick. RVH.

     

     

     

     

     

    24-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IBIS rookvrij

    2 Ibis-hotels in België 100% niet-roker

     

     

     

     

     

    Omdat Ibis geeft om het comfort van zijn klanten en zich bewust is van de vele nadelige effecten van rook op ieders gezondheid, geeft het merk een doeltreffende oplossing voor het tabaksprobleem: het neemt in België een voortrekkersrol op zich met hotels die 100% niet-roker zijn.

     

    Al meerdere jaren groeit de vraag van het cliënteel naar niet-rokerskamers en -ruimtes zonder ophouden. In Frankrijk zijn de eerste 100% niet-rokershotels van Ibis, die begin 2006 van start gingen, een echt succes gebleken.

     

    In België is Ibis Brussels off Grand-Place na een aanpassingsfase nu een volledig rookvrije ruimte, en ook Ibis Kortrijk Centrum, dat op 1 februari zijn deuren opende, is een 100% niet-rokershotel. In de loop van 2008 zullen andere Ibis-hotels in België hen op de voet volgen.: Ibis Waterloo na zijn renovatieproces en ook Ibis Sint-Niklaas nu in opbouw.

     

    De overstap naar een 100% rookvrij hotel gebeurt niet louter door eenvoudigweg een beslissing te nemen. Een hele reeks maatregelen en aanpassingen zijn daarvoor nodig. In eerste instantie is het engagement van het hele personeel nodig. Daarnaast moeten omvangrijke reinigingswerken worden ondernomen, om alle tabaksresiduen te verwijderen in de kamers en publieke ruimten. Daarbij gaat vooral aandacht naar de tapijten en het textiel: als er na een dieptereiniging nog tabaksgeuren waar te nemen zijn, worden tapijt of textiel vervangen.

     

    De campagne “Enjoy a smoke-free atmosphere” geeft duidelijk uiting aan de wens van Ibis om de klanten comfortabele, nette hotels te bieden, waar het ook aangenaam ademhalen is. RVH.

     


    23-04-2008 om 09:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

     

    Nieuwe benoemingen bij Europcar

     

     

     

     

     

    Omwille van zijn uitstekende resultaten en de groei van zijn marktaandeel sinds de overname van Keddy versterkt Europcar zijn commerciële afdeling met drie nieuwe medewerkers.

     

    Dominique Vanhomwegen, die wordt aangeworven als Project Manager, heeft 15 jaar verkoop- en marketingervaring. Ze begon haar loopbaan in de autoverhuursector in 1985, als Brussels City Manager, en werd daarna verantwoordelijke voor de markt van de reisbureaus en touroperators. Dominique heeft in haar loopbaan al over vele partnershipcontracten onderhandeld en diverse marketingplannen geïnitieerd. Ze zal zich nu inzetten voor het uitbreiden van de partnerships tussen Europcar en diverse gerenommeerde bedrijven teneinde de zichtbaarheid van Europcar te vergroten bij de verschillende doelpublieken.

     

    Vanessa Van Damme vervoegt het commerciële team van Europcar als Internal Sales. Ze heeft commerciële ervaring in diverse sectoren, zoals horeca en telecom. Ze zal contracten onderhandelen met de KMO’s en de klantenportefeuille voor het Franstalige landsgedeelte beheren.

     

    Michelangelo Severino wordt aangeworven als Sales and Account Advisor voor Wallonië. Met 9 jaar ervaring in de autoverhuursector heeft hij de functies bekleed van District Sales Executive en Account Manager, hij had tevens de supervisie over het luchthaventeam Zaventem. Als commercieel verantwoordelijke zal Michelangelo de contacten onderhouden met de key accounts, de KMO’s en de reisbureaus. RVH.

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V verdubbelt koopkracht

    P&V HOLIDAYS verdubbelt de koopkracht van de vakantiegangers.

     

     

     

     

    Het merk Pierre & Vacances dat synoniem staat voor privacy en vrijheid, stelt vakanties voor in residences, vakantieparken, appartementen of huisjes naar een 80-tal droombestemmingen om met het hele gezin een gezellige vakantie door te brengen.

     

    Deze aantrekkelijke formule biedt een verblijf van 4 dagen voor de prijs van 2 dagen in de periode 17 mei t/m 28 juni of een verblijf van 2 weken voor de prijs van één week in de periode van 12 april t/m 21 juni. Het aanbod is geldig in een aantal Résidences Vacances en in Villages Clubs.

    Tot de geselecteerde Villages Clubs behoren o.m. Belle Dune in de Baai van de Somme, Port-Bourgenay in de Vendée, Port du Crouesty bij de Golfe du Morbihan, Lacanau aan de kust van Aquitaine en Moliets in het zuiden van Les Landes. Bij de Résidences Vacances is er o.m. keuze uit Omaha Beach in Normandië, Le Guilvinec en Perros-Guirec in Bretagne.

     

    Het aanbod van P&V Holidays groepeert 5 complementaire merken die verschillende huurformules aanbieden in vakantiedorpen, vakantiewoningen of op hotel: Pierre & Vacances, Latitudes Hotels, Maeva, Adagio Aparthotel en Résidences MGM. Toeristen hebben in Frankrijk, Spanje, Italië of de Franse Antillen de keuze uit talrijke bestemmingen in de bergen, aan zee, op het platteland of in de stad. Daarbij kunnen ze kiezen voor een verblijf van een of meerdere weken, of slechts enkele dagen. Tijdens deze vakantie verblijft het hele gezin in een appartement, vakantiewoning of hotelkamer. Ook is er animatie voorzien voor het hele gezin.

    P&V (Groep Pierre & Vacances), het merk dat voldoet aan al uw vakantiewensen! RVH.

    www.pierreetvacances.com 

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kingsize Bourgondiër

    Afrikaans gemak in Belgische keuken

    Exotische kingsize Bourgondiër




     

    Gezond en lekker eten staat steeds meer centraal in een maatschappij die wordt geregeerd door stress. Even lekker ontspannen met familie of vrienden, een welverdiend rustpunt. Nadeel is een keuken als slagveld, potten en pannen stapelen zich op en alles moet tegelijk in de gaten gehouden worden. Nieuw is de Tajine XXL van Emile Henry. Lekker relaxed koken zoals dat in de Maghreblanden en met name Marokko al eeuwen gebeurt.


    Door het konische ontwerp van deze aardewerk stoofpot trekken alle geuren en kruiden door de schotel heen. Slow cooking is de trend en een heerlijke maaltijd het gevolg. Voordeel is ook dat er met maar één tajine wordt gewerkt. Geen slagveld in de keuken en heerlijk de tijd om met de gasten mee te aperitieven, zo wordt koken wel erg gemakkelijk en ontspannend. Speciaal voor de wat grotere gezelschappen komt Emile Henry met de large Tajine. Deze aardewerken gigant heeft een doorsnede van maar liefst 35 cm en schiet 25 cm de hoogte in. Zo kan iedereen meegenieten van de beste gerechten. Ook de kok zelf. Want die heeft alles vooraf klaargemaakt.

    Niet bang zijn voor krassen ook, voor de Tajine maakt het allemaal niks uit. Leuk is ook dat gerechten naarmate de Tajine vaker wordt gebruikt steeds voller worden van smaak. De collectie van Emile Henry Flame omvat stoofpotten, mini cocottes, een braadpan, grillplaat, braadslede, claypot, tajine en een fondueset. Alle producten kunnen in de afwasmachine en tot –20°C in de diepvries. Geschikt voor gebruik op gas, elektra en halogeen.


    Exotische gerechten voor de echte Bourgondiër. Tajine maakt het leven gemakkelijk.

    RVH.
    www.cookand.org











    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis en Novotel in beweging

    Ibis en Novotel zijn in beweging

     

     

     

     

     

    Gezien hun groei in België benoemen de twee ketens Ibis – het  voornaamste netwerk van voordelige hotels in Europa – en Novotel –  hotels die zo zijn ontworpen dat de reizende mens zich er natuurlijk  goed voelt – nieuwe directeurs voor een aantal vestigingen.

     

    Margot Ballesteros wordt Algemeen Directeur van Ibis Brussels Centre Off Grand-Place. Margot begon in 1988 bij Ibis, als medewerkster voor het ontbijt bij Ibis Luik, later werd ze receptioniste. Intussen heeft Margot Ballesteros drie jaar Ibis Brussels Centre Sainte-Catherine geleid en stond ze zeven jaar aan het hoofd  van Ibis Brussels Expo-Atomium.

     

    Inge Staes is benoemd tot Algemeen Directeur van Novotel Leuven Centrum, zij begon haar loopbaan als  receptioniste bij Ibis Brussels Centre Sainte-Catherine. Ze groeide  door binnen het netwerk van Ibis en werd Algemeen Directeur van Ibis  Brussels, nu neemt ze de leiding van Novotel Leuven  Centrum op zich.

     

    Marc Uytterhoeven werkt sinds september 2000 bij de Groep Accor als Account Manager Sales & Marketing voor Belux. Hij werd in 2002  Exploitatiedirecteur bij Novotel Brussels Centre Tour Noire;  vier jaar later werd hij Directeur van Ibis Leuven Centrum. Bij Ibis Brussels Expo-Atomium neemt hij de fakkel over van Margot  Ballesteros.

     

    Stephan Vanwingene begon in 1994 bij Novotel als chauffeur, hij  groeide binnen de keten door en werd in 1998 Front Office Manager.  Nadien stapte hij over naar het Ibis-netwerk, waar hij Adjunct-Directeur werd –  eerst bij Ibis Brussels Airport en daarna bij Ibis Brussels Centre Sainte-Catherine. In 2006 werd hij benoemd tot  Exploitatiedirecteur bij Novotel Brussels Centre Tour Noire.             Als Algemeen Directeur van Ibis Leuven  Centrum vervangt hij Marc Uytterhoeven. RVH.

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alpro soya

     

    Alpro Soya wordt lid van International Osteoporosis Foundation (IOF)

     

     

     

     

    Alpro Soya is sinds kort lid van het IOF Committee of Corporate Advisors. Het IOF heeft met Alpro Soya een sterke speler met een uitgebreide kennis over gezonde voeding geëngageerd. Alpro Soya wenst actief deel te nemen aan de preventie van osteoporose door haar kennis op dit domein en haar middelen te delen met IOF. 

     

    Osteoporose, een ziekte waarbij de beenderen zwak worden en makkelijk breken, is één van de meest verspreide en ernstige, chronische ziektes ter wereld. Ze treft één op drie vrouwen (meer dan borstkanker) en één op vijf mannen (meer dan prostaatkanker) wereldwijd. Osteoporose gerelateerde breuken kunnen chronische pijn, verminderde mobiliteit en een serieuze invaliditeit tot gevolg hebben. Vooral heupfracturen zijn zeer ernstig en kennen in 25% van de gevallen een dodelijke afloop in het eerste jaar na de breuk. Het goede nieuws is dat het risico op osteoporose sterk beperkt kan worden door een aangepaste levensstijl (gezonde voeding, lichaamsbeweging, niet roken, beperkte alcoholconsumptie).

    Uit studies blijkt dat isoflavonen uit soja zorgen voor een hogere botdichtheid bij vrouwen tijdens de menopauze. De dagelijkse inname van isoflavonen zou de botafbraak afremmen en de botopbouw stimuleren.

     

    De Belgische onderneming Alpro Soya produceert en commercialiseert sinds 1980 een gevarieerd gamma voedingsproducten op basis van natuurlijke soja op de Europese markt. Alpro Soya maakt deel uit van de Vandemoortele groep, de tweede grootste Belgische voedingsgroep, en draagt duurzaam ondernemen hoog in het vaandel en houdt in al haar activiteiten rekening met de drie P’s, met name People, Planet en Profit. Diverse erkenningen en prijzen bevestigen het succes van de onderneming. Alpro Soya werd bekroond met de Gazelleprijs van de Voedingsindustrie, de Belgische Milieuprijs 2005-2006 en een tweede plaats in de Belgische Milieuprijs 2007-2008. RVH.

    www.alprosoya.com

    www.iofbonehealth.org

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V het nieuwe overkoepelende merk

     

    P&V - Het nieuwe overkoepelende merk voor de Groep Pierre & Vacances

     

     

     

    Met het oog op de verdere internationale expansie van zijn activiteit en dit voornamelijk op Europees vlak, stelt de Groep Pierre et Vacances het nieuwe overkoepelende merk « P&V » voor. De verschillende merken van de groep worden onder eenzelfde naam ondergebracht met een groter en breder aanbod.

     

    P&V is al meer dan 40 jaar marktleider op het gebied van vakantiehuizen in heel Europa en biedt een ruime keuze aan bestemmingen, voor alle types verblijven, voor twee, met het gezin of met vrienden en voor alle activiteiten en elk budget. Van eenvoudige maar volledig ingerichte appartementen tot de meest luxueuze met hotelfaciliteiten, stelt P&V een brede gamma aan accommodaties en verblijven tussen zijn vijf aanvullende merken:

     

    Pierre & Vacances : Privacy & vrijheid :Een résidence of een vakantiepark, een appartement of een huisje, 80 droombestemmingen om vakantie met het hele gezin door te brengen.

     

    Latitudes Hotels : Erop uit & vrije tijd: De hotels van Latitudes bieden een maximum aan comfort en services en dit bij 13 bijzondere bestemmingen in Frankrijk.

     

    Maeva, Résidences de vacances : Eenvoud & gezelligheid: Residence of Residence Club van Maeva : een ruime keus aan bestemmingen in een gezellige en ontspannen sfeer.

     

    Adagio City Aparthotel : Rust & services: Het comfort van 3-sterrenappartementen die een perfecte ligging hebben in luxe wijken met alle mogelijkheden om de stad uit een ander oogpunt te bekijken.

     

    Résidences MGM : Genot & comfort : Pittoreske appartementen, prachtige natuurgebieden en services op maat.

     

    Drie elementen stellen het logo samen : een symbool, de initialen van de Pierre & Vacances en een slogan. P&V straalt de gemeenschappelijke waarden uit van de 5 merken : plezier, vrije tijd en ontspanning

     

    Het nieuwe kantoor P&V voor de Benelux ligt in Diegem en wordt geleid door Philippe Durieux (41). Philippe was tot kort Regional Director bij Delta Air Lines.  Zijn missie zal erin bestaan om P&V  te ontwikkelen en de merkbekendheid van de 5 merken te verhogen in België, Nederland en het Groot Hertogdom Luxemburg. RVH.

     

    22-04-2008 om 21:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H30 - mp3 speler
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    H3O: de MP3-speler die water omtovert tot muziek

     

     

     

    Arena zorgt voor een revolutie in de zwemwereld. Met de H30 MP3-speler verenigt het merk twee zaken die totnogtoe onverenigbaar leken: water en geluid. Vanaf 5 mei beschikbaar in België en Luxemburg.

     

    Wil je ook wel eens samen zwemmen met Beyoncé, Justin Timberlake, U2 of Manu Chao? Die droom kan vanaf nu werkelijkheid worden. Het zwemmerk Arena stelt namelijk de H30 voor, de allereerste waterdichte MP3-speler. Klein, compact, handig, deze MP3 is de natte droom van elke zwemmer. Wat is er immers vervelender dan voortdurend baantjes trekken?

    Tot op heden moest je als zwemmer de tijd verdrijven door de vierkante steentjes op de bodem van het zwembad te tellen. H30 maakt nu definitief een einde aan al die jaren van verveling. Met dit toestel ben je niet meer weg te slaan uit het zwembad. De H30 is zowel geschikt voor recreatieve zwemmers als voor competitiezwemmers.

     

    De zwemmers die het toestel alvast konden uitproberen, zijn er helemaal weg van. De Franse zwemmer Julien Sicot laat er geen twijfel over bestaan: "De H30 is echt ongelooflijk, hier was echt nood aan... Eindelijk een handig accessoire voor de elitezwemmers die dagelijks meer dan zes uur in het water doorbrengen." De Franse zwemsterren zien in de H30 ook een ideaal toestel om te recupereren. "Tijdens mijn trainingen moet ik altijd gefocust blijven op wat ik moet doen", vertelt wereldkampioene Alena Popchanka. "Ik moet de aanwijzingen van mijn trainer kunnen horen. Anderzijds, wanneer ik moet recupereren, dan is de H30 mijn ideale bondgenoot, waarmee ik me echt kan ontspannen. Dankzij de muziek kan ik mijn spieren vlugger laten recupereren."

     

    Het hele concept is afgestemd op het water. De zijkanten zijn afgerond om blessures te vermijden en hebben een uitstekende grip zodat het toestel erg goed in de hand ligt. Ook de knoppen zijn afgerond zodat je er zeker geen hinder van kunt ondervinden. Het design lijkt op een chronometer en past perfect in de handpalm. De H30 van Arena is zodanig ergonomisch dat je bijna zou vergeten dat je het toestel meehebt in het water. Het toestel kan gemakkelijk onder het zwempak gestopt worden of vastgeklikt worden aan de elastiek van de zwembril. De oortjes sluiten perfect aan, waardoor er geen water meer kan binnendringen. Met als resultaat dat je kan trainen terwijl je naar je favoriete deuntjes luistert. De H30 zorgt voor een revolutie binnen de zwemwereld en is de nieuwste ontdekking in de wereld van de multimedia. RVH.

    www.arena.fr

     

     

     

     

     

    22-04-2008 om 21:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoegaardse suikervlaai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoegaardse suikervlaai:

     

     

    Bakkerij Swinnen uit Hoegaarden brengt met de Hoegaardse suikervlaai een extra accentje aan de zoete toetsen die in het uitgebreide gamma van de Vlaamse streekproducten worden weergevonden.

     

    De Hoegaardse suikervlaai lijkt in niets op zijn Limburgse streekgenoten. De voorouders van de huidige bakker combineerden 2 lokale tradities, een flanvlaai en een suikervlaai, tot het huidige recept: een dubbele suikervlaai met flanvulling.

    Het recept, mits enkele vakkundige ingrepen, zou teruggaan tot 1896 en geniet ondertussen ruime faam in de streek. De eenvoudige grondstoffen, melk, boter, bloem, gist en eieren, en de ambachtelijke bereiding staan garant voor een zeer lekkere en zelfs veel lichtere taart dan men op het eerste zicht zou denken.

    Bovendien vertelt deze taart hoe belangrijk de suikerproductie in deze streek wel was. De grote vierkanthoeves produceerden niet enkel de granen voor de witbieren, de suikerbieten vormden een vast onderdeel van het landbouwareaal. Nu rest er nog enkel Suiker Tienen als grote suikerfabriek, vroeger werd er ook lokaal geraffineerd in de Hoegaardse suikerfabriek Grand Pont. RVH.

    22-04-2008 om 21:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stroop van vrolingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Stroop van Vrolingen:

     

     

    Het pallet van erkende Vlaamse traditionele streekproducten is behoorlijk divers, nieuwkomer is de Limburgse stroop van Ivo Bleus-Boonen met merknaam ‘stroop van Vrolingen’.

    In Vrolingen werken de 5de en 6de generatie stroopstokers in een van de laatste kleinschalige stroopstokerijen die ons land rijk is. Stroop maakt net als de hoogstamboomgaarden deel uit van het Haspengouws fruitteeltpatrimonium. Appelen en peren worden hier nog ambachtelijk gekookt en geperst. Het indikken gebeurt net als in 1843 in authentieke koperen ketels, die garant staan voor een stroop van de beste kwaliteit.

    Ivo Bleus kookt met zijn zonen appelstroop (60% appels en 40% peren) en perenstroop (90% peren en 10% appels). De stokerij gebruikt zowel hoog- als laagstam appelen en peren, uitsluitend uit Haspengouw. Vroeger verwerkte men al eens minder rijp fruit, nu is het suikergehalte in het fruit meestal groot waaroor er excellente stroop wordt gestookt. RVH.

     

    22-04-2008 om 21:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maritieme Oostende

     

     

    Het Maritieme Oostende

     

     

     

     

     

    De maand mei staat opnieuw synoniem voor alles wat met het maritieme te maken heeft. Tijdens het weekend van 10 en 11 mei zal de Oostendse hemel opnieuw gekleurd worden door honderden vliegers tijdens het internationale vliegerfestival Kites International.

     

    Naast de Oostende voor Anker Cup, de North Sea Cup en Sailing for Ostend worden opnieuw meer dan 200.000 bezoekers verwacht op de 9de editie van Oostende voor Anker die plaatsvindt van 22 tot 25 mei. Voor de editie 2008 wordt “Belgen op de Zuidpool” het centrale thema. Door middel van een tentoonstelling op het Stationplein zullen wij alle facetten van de Belgische aanwezigheid belichten op de Zuidpool.

    .

    Van 19 tot 23 augustus staat met Spektakels aan Zee een gloednieuw evenement op het programma. Gedurende maar liefst 5 opeenvolgende avonden zal de stad ondergedompeld worden in een ware zuiderse sfeer. Dagelijks zal een straattheatercompagnie met naam en faam de toeschouwers verrassen met een groot massaspektakel. Deze spektakels kunnen zowel ambulant als op locatie gespeeld worden en kunnen dagelijks 10.000 tot 15.000 toeschouwers aantrekken. RVH.

    www.toerisme-oostende.be

     

    20-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Folon 2

    Reizen in het land van Folon 2

     

     

     

     

    ‘Reizen in het land van Folon’ wordt dus een echte route, waarbij de kennismaking met het werk van Folon gekoppeld wordt aan de ontdekking van steden, dorpen en landschappen.

    Dit ontdekkingsparcours uitgewerkt door de Stichting Folon zal zowel de bekende als minder bekende facetten van de kunstenaar belichten, van Knokke tot Marche-en-Famenne. Naast de permanente tentoonstelling zijn er tal van tijdelijke evenementen.

     

    Het epicentrum ligt vanzelfsprekend op de Stichting Folon waar een magistrale tentoonstelling wordt georganiseerd met 40 beeldhouwwerken in het Park Solvay. Dit evenement met internationale uitstraling kan ook rekenen op tal van toeristische partners (hotels, restaurants, …) die het parcours aanvullen dat aan de Belgische en buitenlandse bezoekers wordt voorgesteld.

     

    Het programma ‘Folon 2008’ met tientallen evenementen en plaatsen waar werken staan opgesteld, wordt ongetwijfeld een cultureel en toeristisch hoogtepunt. Het Folon-parcours is een rode draad, een culturele route die verloopt in de voetstappen van de kunstenaar.

    Niets belet u van deze geplande route af te wijken en andere steden, dorpen en bezienswaardigheden van Wallonië aan uw nieuwsgierigheid toe te voegen. Het OPT en de verschillende lokale toeristische diensten bezorgen u graag alle beschikbare informatie over de door jou gekozen route. RVH.

    www.fondationfolon.be, www.ateliersfondationfolon.be, www.belgie-toerisme.be

     

     







    10-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WK Vierspannen

    PALM bier nieuwe sponsor WK vierspannen Beesd 2008

     

     

     

     

    Naast de Rabobank en GMB heeft het Wereldkampioenschap vierspannen, dat van 3 tot en met 7 september plaatsvindt in Beesd, er een partner bij. Het Belgische biermerk PALM heeft zich aan dit Nederlandse topevenement verbonden als sponsor en exclusief bierpartner.

     

    Wie PALM zegt denkt meteen aan Belgische Trekpaarden. Het bekende Belgische biermerk gebruikt al jarenlang het trekpaard in haar logo en in haar tv-commercials. PALM maakt zich hard voor de bescherming van het Belgisch Trekpaard, maar ook voor de mensport. Zo steunt PALM sinds 1998 de Power Horse Competition, een speciale competitie voor aanspanningen met trekpaarden. Sponsoring van het Wereldkampioenschap vierspannen in Beesd ligt in lijn met de strategie van PALM. Dit grootschalige evenement op de terreinen van landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt is uniek in zijn soort voor zowel publiek als deelnemers. De openhartige sfeer, de gezonde competitie en de pure natuurlijke omgeving zijn waarden die PALM onderschrijft.

    Tijdens het WK vierspannen wordt er op het hoofdterrein een gezellig PALM paviljoen ingericht, waar iedereen samen kan komen om te genieten van prachtige mensport en PALM. Bovendien verzorgen de stoere trekpaarden van de PALM stoeterij gedurende het evenement verschillende demonstraties. RVH.

     

    10-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Platinum

    PLATINUM

    Het absolute comfort

     

     

     

    Goed slapen is een kunst die Treca de Paris u kan aanbieden. De nieuwe collectie PLATINUM maakt voortaan deel uit van het verleidelijke gamma innoverende producten.

     

    Bij de voorstelling van dit nieuwe concept nodigt PREMIER u uit in een buitengewone wereld van uniek comfort. Eerst kennis maken… u dan laten verleiden door zijn krachtige lijnen, aanraken, uitproberen en nadien genieten van een uniek gevoel van welbehagen.

     

    PREMIER voldoet aan al deze verwachtingen door de keuze van de natuurlijke vezels zoals bamboe - kenmerk van zuiverheid en respect voor de natuur – en kamelenhaar – luxueuse wol en een buitengewone warmtebron.

     

    PREMIER is ook een boxspring, speciaal ontworpen om de nadruk te leggen op het zacht comfort van matras en opdekmatras, die dankzij de nieuwe combinatie van bamboe en kamelenhaar het mogelijk maakt een zomerzijde (bamboe) en een winterzijde (kamelenhaar) voor te stellen. RVH.

    www.trecadeparis.com 

     





    06-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Romeo & Juliette 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Liefde ROMEO & JULIETTE perfect huwelijk

     

     

     

    Champagne is synoniem van vreugde, overwinning, feest, verjaardag, herinnering ook. Het zijn wijnen uit de Marnevallei, waar de glooiende heuvels, verdeeld over vier gebieden elk zijn aandeel heeft in het verbouwen van de drie druivensoorten die nodig zijn om tot een heerlijke Champagne te komen: Pinot Noir, Chardonnay en Pinot Meunier. Het wijngebied beslaat vooral de steden Reims en Epernay, goed voor ruim 30.000 ha land ten noordoosten van de Franse hoofdstad Parijs.

     

    ROMEO & JULIETTE is een uitzonderlijke Champagne met een even uitzonderlijke naam. ROMEO & JULIETTE is een verfijnde mengeling van 34% Chardonnay, 33% Pinot Noir en 33 Pinot Meunier die gedurende vier jaar gerijpt is in kelders in Epernay.

     

    ROMEO & JULIETTE mag een revelatie voor de zintuigen genoemd worden, delicaat, subtiel en betoverend tot in de diepste vezels van de genieter. ROMEO & JULIETTE zorgt voor een zijdezachte mousse en een pittig frisse textuur. ROMEO & JULIETTE doet zijn naam van liefdes-elexir alle eer aan en trekt de aandacht op de kaart.

     

    Champagne ROMEO & JULIETTE wordt op een aantrekkelijke en niet-alledaagse manier ondersteund. Hoe dan ook, als je houdt van sprankelende bubbels en liefde, Romeo & Juliette is het perfecte huwelijk. RVH.

    www.romeojuliette.be

     

     

     

    05-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Efteling

     

    Efteling-tickets nu ook verkrijgbaar bij Delhaize

     

     

     

    Tickets in voorverkoop: handig en voordelig. Tickets voor de Efteling zijn vanaf nu ook verkrijgbaar bij supermarkten Delhaize en City Delhaize. De Efteling breidt hiermee haar voorverkoopkanalen in België uit, zodat tickets met korting nog gemakkelijker verkrijgbaar zijn. Efteling-tickets aan het voordeeltarief van 24,50 euro zijn te koop in elk Jetaircenter, de grotere postkantoren, Standaard Boekhandel, via Dexia Ticket Shop en nu dus ook bij Delhaize.

            

    De Efteling is t.e.m. 26 oktober 2008 elke dag open van 10 tot 18 uur. Tijdens de Efteling Zeven Mijls Zomer, van 7 juli t.e.m. 24 augustus, is het park dagelijks open tot 21 uur, en op zaterdag zelfs tot middernacht. Kinderen tot 4 jaar genieten zoals steeds gratis toegang.

    Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot een ‘Wereld vol Wonderen’ die naast het attractiepark ook het Efteling Hotel, het Efteling Theater, het Efteling Golfpark, Efteling Evenementen en Efteling Media omvat. Jaarlijks brengen bijna 400.000 Belgen een bezoek aan het Nederlandse attractiepark vol sprookjes en avontuur vlakbij de grens. RVH.

    www.efteling.com

     

     

    04-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!