Inhoud blog
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    12-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comté Vieille Réserve
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deze lichtgele kaas zag op het einde van de lente het levenslicht en heeft fluweelzachte contouren. De gekookte melk binnenin heeft een mokka-achtige kleur en smaakt naar eekhoorntjesbrood en humus met een mineraal accent dat doet denken aan jodium. Z’n geur heeft daarnaast verrassend veel weg van een heerlijke pruimentaart. In de mond lost hij makkelijk op, waardoor zijn geroosterde aroma’s, kruidige weelde en fruitige zachtheid jouw smaakpapillen initieel met verstelling doen staan. Om ze daarna tot rust te brengen met een lichte, verfrissende mengeling van zoethout en koffiebonen.

    Wanneer de Maury blanc samen komt met deze Comté, lijkt hij een tweede jeugd te beleven. Als een fontein der jeugd geeft deze wijn zijn fruitig kantje af ten voordele van de geroosterde toetsen van de kaas. De Maury verliest zijn bitterheid en de Comté zijn weelde, zonder in te boeten aan smaak.

    Fagayra blanc 2010 Maury Domaine les Terres de Fagayra heeft een witgouden kleur met groene reflecties. Kamille en perenstroop spelen haasje-over om als eerste bij te neus te zijn, op de hielen gevold door de aroma’s van sinaasappelschil en mandarijn met nuances van quinquina en kreupelhout. Deze zoete toetsen worden afgekoeld door een delicaat bittere citrussmaak. Deze wijn is perfect in evenwicht dankzij de fruitige toetsen van gesmolten peer, krokante appel, zoete mango en hartelijke sinaasappel. De florale accenten van lavendel en brem zorgen voor een honingzoete afwerking waar je maar niet genoeg van krijgt.

    Een erg leuke combinatie met elegante finale mede door de strakheid van de wijn en de mooie aroma’s van de kaas na een rijping van 15 maanden.

    12-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een masker voor de ballerina

    Feestelijke editie van kurkentrekker Anna G.

     

    De populaire kurkentrekker van Mendini voor Alessi bestaat 20 jaar en feestelijke editie met afneembaar masker.         

    Precies twintig jaar geleden konden we voor het eerst onze flessen wijn sierlijk ontkurken dankzij Anna G., de kurkentrekker die Alessandro Mendini in 1994 voor Alessi tekende. Om die verjaardag te vieren is er nu een bijzondere editie waarbij de ballerina een afneembaar masker draagt. Dat masker is tegelijk een kunstwerkje dat je met een plaats in je interieur kunt honoreren.

    Anna G. is waarschijnlijk de succesvolste designkurkentrekker ter wereld. Sinds de lancering in 1994 zijn er al meer dan 1,5 miljoen exemplaren van verkocht. De kurkentrekker debuteerde in vier kleuren: rood, blauw, geel en groen, waarbij elke jurk een passend kraagje kreeg in een contrasterende pastelkleur. “Dit project van Mendini is een typevoorbeeld van hoe de trend van objecten verpersoonlijken niet alleen succesvol kan zijn door persoonsnamen te gebruiken, maar ook door traditionele huishoudobjecten te herontwerpen”, vindt Alberto Alessi.

    Feestelijke gemaskerde editie: In de loop van de jaren verscheen Anna G. in andere kleuren en gelimiteerde oplages. Zo was er in 2003 een volledig verchroomde luxe-editie die je vandaag nog altijd in de catalogus terugvindt. In 2010 kwam de Anna Étoile op de markt, een versie waarbij de kurkentrekker outfits met goud, zilver en edelstenen aangemeten kreeg. Voor haar twintigste verjaardag bezorgt Mendini Anna G. een rode en witte jurk met een zwart kraagje én een bijzonder juweel: een koperen masker dat het gezichtje onherkenbaar maakt.

    Iconische glimlach: Het typische design werd de voorbije jaren gebruikt om een hele familie voor Anna G. te ontwerpen, waaronder een pepermolen, rasp, bewaardoos, keukentimer, kandelaar, vaas, aansteker, balpen, cakehouder en flessenstoppen, telkens met het herkenbare glimlachende gezichtje. Je vindt de kurkentrekker in verschillende musea en in collecties van internationale instituten, zoals La Triennale di Milano, het Indianapolis Museum of Art, het Groninger Museum in Groningen en het Museum Für Gestaltung in Zürich.        

    De dans van de wijnkurk: “Mijn referentiepunt voor Anna G. was Das Triadische Ballett van Oskar Schlemmer”, legt ontwerper Alessandro Mendini uit. “De Bauhauskunstenaar beschouwde de bewegingen van marionetten en poppen als superieur aan die van mensen. De dansbewegingen en kostuums in het stuk tonen dat aan. Tijdens het ontwerpen herinnerde me ik ook het rituele ballet waar m’n grootmoeder me op trakteerde wanneer ze aan tafel een fles wijn ontkurkte: het draaien van het hoofd, het op en neer bewegen van de armen, het geluid van de kurk die uit de fles getrokken wordt ... Zo kwam ik tot dit antropomorfe object.”

    Wie is Anna G.? De kurkentrekker is genoemd naar de Italiaanse designer Anna Gili, een vriendin van Mendini die voor Alessi later ook enkele kunstobjecten creëerde. “Toen ik de kurkentrekker zag, wist ik dat Mendini onbewust een designportret had getekend, een object geïnspireerd op de fysieke kenmerken van een echte persoon”, vertelt Alberto Alessi. “Het was me ook duidelijk dat het om Anna Gili ging en daarom stelde ik de naam Anna G. voor, als een soort eerbetoon aan haar.”

    AM01 4 – Anna G. – 20th Anniversary: Limited edition 2014, ontwerp: Alessandro Mendini voor Alessi, gemaakt van verchroomd zamak en thermoplastisch hars, versie met witte jurk in combinatie met afneembaar geborsteld koperen masker, versie met rode jurk in combinatie met afneembaar wit gevernist koperen masker. 15 x 7 cm, h 29 cm, € 75, in een feestelijke driehoekige verpakking gedecoreerd met schetsen van Mendini.                 

    Kurkentrekker met stijl: Anna G. kun je ook met een andere jurk kopen. Vandaag biedt Alessi zijn populairste kurkentrekker aan in lichtblauw, zwart, groen, donkerrood en geel. € 40. Feestelijk zilver: Metallics zijn helemaal in, en dat weet ook Anna G., zoals deze luxeversie van verchroomd zamak bewijst. € 70. Anna G. & Alessandro M: Anna G. is een creatie van Alessandro Mendini. Om hem te eren werd er ook een mannelijke kurkentrekker ontworpen: Alessandro M., verkrijgbaar in blauw, in lichtblauw en geel, of in rood en wit (€ 35). Er zijn ook twee originele versies waarbij Alessandro M. zich verkleedt als Pinokkio en als een lid van de koninklijke wacht (Queen's Guard, € 65). Dame met pit: Anna G. is ook een stijlvolle pepermolen, verkrijgbaar in zwart of donkerrood. € 70.

    Stop erop: je wijn- of champagnefles afsluiten doe je dankzij Anna G. in stijl. Anna Sparkling, champagnestopper van roestvrij staal 18/10): € 45, Stop in lichtblauw, donkerrood of zwart met bovenstukje: € 19, Stop in lichtblauw, zwart, donkerrood of geel: € 19. Op tijd in stijl: Laat niets meer aanbranden met de Anna Time, Anna Time in blauw, zwart of donkerrood. € 55. Bakje troost: Koekjes bieden troost. Presenteer ze op dit uitvouwbare presenteerschaaltje met de lachende dame die je gezelschap houdt. Anna Gong. € 170.  Beestenboel: Anna Gili, naar wie de kurkentrekker genoemd is, ontwierp ook zelf voor Alessi een charmante reeks kleine kunstwerkjes. De serie Figure bestaat onder meer uit een olifant, een giraf en een gorilla die je graag gezelschap houden. Fantel (h 12,5 cm), Zaffrà (h 20,8 cm) en Gorì (h 8,3 cm). Roestvrij staal18/10. € 40 - Fantel in groen, Zaffrà in purper, Gorì in oranje. € 30.

     

     









    12-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Belgian week: skiën in Val Thorens in een Belgische sfeer

    Na twee geslaagde edities, vindt van 6 t/m 13 december 2014 in Val Thorens de 3e editie van de “ Belgian Week” plaats. Deze openingsweek van het Belgische seizoen biedt alle ski- en snowboard liefhebbers de mogelijkheid om op voordelige wijze te genieten van alle kwaliteiten en de veelzijdigheid van het beste skigebied ter wereld (World Travel Award 2013), nog voor het begin van het hoogseizoen...en dit alles in een Belgische sfeer !

    Val Thorens is het hoogst gelegen skigebied van Europa en het hoogtepunt van de 3 Vallées, het grootste skigebied ter wereld met meer dan 600 km aan onderling verbonden skipistes. Door de gunstige geografische ligging heeft men hier gedurende het hele seizoen optimale skicondities. Val Thorens is Frankrijk’s eerste skigebied dat zijn deuren opent (zaterdag 22 november) en doorlopend geopend blijft tot en met 10 mei 2015.

    Tijdens de “Belgian week”, welke voor het begin van het hoogseizoen plaatsvindt, bieden verschillende 5* hotels en verblijfsaccommodaties speciale tarieven aan, waaronder hotel Koh-I Nor, Le Hameau du Kashmir en Les Balcons Platinium. De week wordt vergezeld door een animatieprogramma in een Belgische sfeer, met feestelijke evenementen op allerlei trendy plekken zoals La Folie Douce, Le 360° en Le Malaysia.

    De “Belgian Week” valt samen met verschillende evenementen, waaronder de World Cup Ski Cross van 11 t/m 13 december, de Andros Trophy (ijsrijden) op 6 en 7 december en de seizoensopening van de spectaculaire open air club “La Folie Douce”. Deelnemers aan de Belgian Week hebben toegang tot speciale VIP tribunes tijdens deze evenementen.

    Voor meer informatie: www.thebelgianweek.be en www.valthorens.com











    11-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comté de Belleherbe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Comté de Belleherbe, 8 maanden geaffineerd door la Maison Marcel Petit in Granges-Narboz, heeft een zeer lichte ivoorkleur en een elastische structuur. Dit zijn twee indicaties van zijn zeer jonge leeftijd. Wanneer je de kaas tussen je vingers neemt en eens knijpt, dan springt hij meteen weer in z’n oorspronkelijke vorm. Deze Belleherbe ademt verse melk vermengd met zure room uit. Voeg daaraan het parfum van hooi, vanille en zelfs kokos toe en je kan z’n geur voor de geest halen. Neem je hem in de mond, dan valt z’n frisse smaak meteen op. Smaak die doet denken aan boter die net uit de boterkarnton komt, gecombineerd met hazelnoot, kurkuma en witte peper. Na deze initiële smaakverrassing word je geconfronteerd met een zachte, maar interessante bitterheid afkomstig van een vleugje notenroom, amandel en gentiaan.

    De combinatie met Muscat de Rivesaltes roept meteen een zachte en frisse atmosfeer op dankzij de verrassende aanwezigheid van bloemen en vruchten. De jeugdigheid van de Comté geeft het duo een ontspannen, dromerige en passionele dynamiek. Uit de subtiele romantiek tussen beide blijkt bovendien een heerlijke smaak voort te komen.

    De kleur van de Muscat de Rivesaltes 2010 Domaine Cazes is niet eenduidig. Zo kan hij goudgroene tinten vertonen, maar evenzeer glashelder zijn. Daarnaast kan ook in de smaak een tweespalt gevonden worden, eerst proef je lichtgepeperde smeltende peer en perzikstroop, maar dan word je verrast door amandel en oranjebloesem. Hij komt fluweelzacht je mond binnen en gaat over in de romige smaak van perensorbet, appelsap en pulp van gele pruim, gevolgd door de kruidige toetsen van peper en komijn. Dit alles wordt ondersteund door de bittere en frisse smaak van limoen en licht gekonfijte kumquat.

    11-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstsfeer in Pays de Flandre

    Pays de Flandre, net over de ‘schreve’, de grens tussen West-Vlaanderen en Frankrijk, is ideaal voor een korte break, zelfs voor een daguitstap. In aanloop naar de Kerstdagen kunnen we ook in die dichtbije regio de eindejaarsfeer opsnuiven. Er zijn Kerstevenementen bij de vleet, onder meer in Cassel, Watten, Steenwerck, Outtersteene, Belle, Méteren, Saint Jans Cappel, Boeschèpe en Vieux Berquin.

    Voor de beste Kerstmarkten, waar je leuke, ongewone, verrassende cadeautjes kunt kopen voor onder de Kerstboom, reis ja naar Esquelbeck (15 en 16 november), Boeschèpe (16 november), Vieux Berquin (22 en 23 november), Borre (23 november), ), Cassel (28 en 29 november), Saint Jans Cappel (30 november), Bailleul (6, 7, 13 en 14 december), Watten (6 en 7 december), Méteren (7 december), Hazebrouck (12 tot 24 december), Merville (12, 13 en 14 december), Bergues (13 en 14 december), Steenwerck (13 en 14 december), Neuf-Berquin (13 en 14 december) en Wormhout (17 tot 21 december). Daarnaast worden nog tal van Kerstmarkten in binnenruimten gepland.

    Info: www.paysdeflandre.fr of www.frans-vlaanderen.be

    11-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comté en Vins doux naturels, onverwachte combinaties
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er bestaan onwaarschijnlijke relaties die door iederren ten dode opgeschreven worden, maar ondanks alles toch de tand des tijds doorstaan. De combinatie of eerder de combinaties van Comté-kazen met verschillende origines en affinages en een waaier van Vins Doux Naturels lijken ook z’n relatie te hebben.

    De Comté zullen je inpakken met hun melkachtige accenten, fruitige parfums en minerale diepgangen. De Vins Doux Naturels zullen je daarentegen verwarmen met hun fruitige wijsheid, geroosterde accenten en kruidige aroma’s waardoor je je snel in warmere oorden zal wanen. Het is een magische combinatie die niemand koud zal laten. De smeuïgheid van de kaas gecombineerd met de zoete toets van de wijn resulteert in een krachtig medicijn. De ongebruikelijke relatie tussenbeide zorgt voor verrassingen, enthousiasme, nieuwe ervaringen en verrijking.

    Net als een herfstig bladerdek, vertonen de Vins Doux Naturels gouden, koperen, oranjerode en somber okerkleurige en transparante kristallijnen tinten. Wanneer deze bedwelmende dranken geserveerd worden, lijken ze licht te geven. Het is een streling voor het oog, een genot voor de neus en een verrassing voor de mond. De Vins Doux naturels worden bekomen via een ‘mutage’ een werkwijze waarbij een percentage neutrale wijnalcohol (afkomstig van wijn) van 90° toegevoegd wordt aan druivenmost tijdens de fermentatie. Dit om het fermentatieproces te stoppen en een deel van de ongefermenteerde suiker te behouden.

    De Vins Doux Naturels zijn te vinden in het zuiden van Frankrijk, in het Rhônedal, Languedoc, Roussillon en tenslotte Corsica. De bekendste zijn de Banuyls, de Rivesaltes, de Rasteau, de Maury en natuurlijk de hele Muscadet serie zoals de Beaumes de Venise, de Frontignan en tenslotte de Cap Corse.

    Jonge en oude Comtés staan te popelen aan een gezellige openhaard. Ze kunnen niet wachten tot hun gasten aankomen. Gele zomerkazen en licht ivoorkleurige winterkazen doen een beleefd gesprekje, bewonderen elkaars kenmerkende kwaliteiten zoals de frisse geest van de eersten en maturiteit en ervaringen van gerijpte senioren. En eens de zuidelijke gasten gearriveerd zijn kan het feest beginnen.

     

    10-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgen willen niet langer wachten bij autoverhuurbalie

    Consument kiest voor extra service en gemak

    Sunny Cars ziet een sterke stijging in het aantal boekingen van hun Premium Pakket waarmee de huurauto extra snel opgehaald kan worden. Uit eerder onderzoek van Sunny Cars is gebleken dat vier op de vijf automobilisten niet van lange wachtrijen houden wanneer zij de huurauto ophalen. Vooral in het hoogseizoen kan dit voorkomen. De bemiddelaar en aanbieder van huurauto’s ziet het afgelopen jaar dan ook een duidelijke trend waarin de consument bereid is te betalen voor meer snelheid en gemak.

    Met een stijging van bijna 70% in het aantal Premium Pakket-boekingen in het populaire vakantieland Spanje, kiest de vakantieganger voor extra service en gemak. Ook in andere populaire vakantiebestemmingen als Griekenland en Italië wordt het Premium Pakket steeds vaker bovenop het standaard all-inclusive product geboekt (respectievelijk 11% en 10%).

    Het Premium pakket is een extra service om het de consument zo makkelijk mogelijk te maken tijdens de vakantie. Het pakket biedt de volgende voordelen: je kunt de auto extra snel ophalen bij een aparte Premium check-in balie. Het huurcontract ligt al klaar dankzij de online registratie vooraf, je krijgt gegarandeerd een jonge auto (niet ouder dan één jaar of tot 25.000 km op de teller) en klantvriendelijke full-full (FF) tankregeling, waarbij je de auto inlevert met dezelfde benzinestand zoals opgehaald. Het unieke Premium Pakket is sinds kort ook beschikbaar op luchthavens in Frankrijk en Namibië. In Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Kroatië, Australië, Zuid-Afrika, Denemarken en Duitsland is de service al langer te boeken. Binnenkort wordt het Premium Pakket in nog meer landen uitgerold.

    Vakantietijd optimaal benutten: “Met onze all-inclusive regeling voorkomen we zorgen en onaangename verrassingen tijdens de vakanties van onze klanten. Het Premium Pakket sluit daar goed bij aan. Doordat al het papierwerk al van tevoren is geregeld door een online registratie en je voorrang krijgt bij een speciale Premium balie, gaat geen onnodige tijd verloren bij het ophalen van de auto. Waardoor de klant nog sneller in de huurauto zit om van de vakantie te genieten. Vooral in het hoogseizoen kan dit een groot verschil maken”, aldus Hans Knottnerus, General Manager Nederland en België van Sunny Cars. Info: www.sunnycars.be

    10-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motel One opent 9de vestiging in Berlijn: Leipziger platz

    239 kamers, design, cultuur en historie in nieuw winkelcentrum LP 12 Mall of Berlin

    Met de opening van Motel One Berlin-Leipziger Platz kent de Duitse hoofdstad nu negen vestigingen verspreid over de stad. In totaal telt de Duitse budget designhotelketen Motel One 53 hotels in Duitsland, Oostenrijk, het Verenigd Koninkrijk en België. Later dit jaar staan nieuwe vestigingen in Wenen en Londen gepland.

    Cultuur-historisch thema: De negende Berlijn-vestiging ligt aan het levendige en centraal gelegen Leipziger Platz. Het hotel maakt deel uit van een groot en nieuw winkelcentrum (LP 12 Mall of Berlin) tegenover de beroemde ‘Bundesrat’. Het Leipziger Platz ligt vlak naast het Potsdamer Platz, dat gekenmerkt wordt door het Sony Center vol bruisende horecagelegenheden. De receptie van het hotel komt op de begane grond, maar de rest van het hotel start vanaf de derde verdieping. Cultureel historische thema’s van het Leipziger Platz komen terug in het design van het hotel. Zo staat de locatie bekend om het vooroorlogse warenhuis Wertheim en de beroemde technoclub “Tresor” uit de jaren ’90. Fragmenten van deze historische herkenningspunten zijn straks terug te zien in het hotel. Motel One Berlin-Leipziger Platz krijgt 239 kamers met prijzen vanaf €82,95 per nacht voor eenpersoonskamers en €98,70 per nacht voor tweepersoonskamers. Ontbijten doe je hier voor €7,50 per persoon.

    Motel One Leipziger-Platz-www.motel-one.com/en/hotels/berlin/berlin-leipziger-platz







    09-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontdek met Eva Green de iconische cocktailklassiekers van Campari

    Twaalf cocktailklassiekers stelen de show in de nieuwe iconische Campari-kalender ‘Mythology Mixology’, naast de ravissante Eva Green uiteraard. In Milaan stelt Campari vandaag officieel de 16e editie voor, gefotografeerd door Julia Fullerton-Batten.

    Van de klassieke Negroni-cocktail, uitgevonden door graaf Camillo Negroni zelf in 1919, tot de moderne Campari Orange Passion, Campari Orange met een eigentijdse twist. De Campari-kalender 2015 vertelt het verhaal van 12 iconische cocktailklassiekers die vandaag nog altijd in de smaak vallen.

    De adembenemende actrice Eva Green, met Franse roots, neemt je mee op ontdekkingsreis door de Campari-wereld. In alle stijl uiteraard, met creaties van o.m. Vivienne Westwood, Versace, Alaia en Christian Louboutin. Eva Green: “De Campari-kalender vertelt een reeks verhalen en doet dat op een heel mooie, creatieve en verbeeldingsrijke manier. Het merk Campari houdt deze tijdloze verhalen samen.” Fotografe Julia Fullerton-Batten: “Uiteraard was ik erg blij om het Campari-verhaal in beeld te brengen en met Eva Green samen te werken. Voor mij draait de kalender rond het tijdloze karakter van het merk. Ik hoop dat iedereen er evenveel van weg is als ik.”

    Bob Kunze-Concewitz, CEO Gruppo Campari: “De Campari-kalender 2015 is erg persoonlijk en viert het merk zelf. ‘Mixology Mythology’ neemt de Campari-fans mee op een spannende en intrigerende reis, van het verleden tot de toekomst.” Van de kalender worden elk jaar slechts 9.999 exemplaren gedrukt en internationaal verdeeld onder de vrienden van Campari. Via sociale media kunnen de fans wel meegenieten van het hele gebeuren, beeldmateriaal bekijken en een interactieve cocktailgids raadplegen.

    www.campari.com I www.facebook.com/campari.be I www.camparigroup.com







    09-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samurai Energize

    Revitaliserende balsem, verrijkt met Japanse sencha (groen thee) en een actief botanisch energizing complex dat de huid een oppepper geeft. Helpt de eerste tekenen van huidveroudering te bestrijden. De huid ziet er goed gehydrateerd en jonger uit. Aanbrengen op de droge huid, geschikt voor de normale tot droge huid. Gebruik eerst Samuari scrub om vuil te verwijderen en de vale huid de nodige energy boost te geven. Flesje 50 ml - € 24.50.

    Samurai scrub is een schuimende gel die natuurlijke siliconen bevat met scrubdeeltjes die de huid verzachten, dode huidcellen verwijderen en ingegroeide baardhaartjes voorkomen. De zuiverende eigenschappen van Japanse wakame en bamboe zorgen voor een frisse uitstraling en een zacht scheerresultaat. Scrub twee of drie keer per week voor het scheren en de huid voel nog zachter aan, geschikt voor de normale tot vette huid. Dit product is ook geschikt voor vrouwen met een gecombineerde of vette huid. Tube 125 ml - € 10.50.

    Samurai moisturize is een gezichtsgel op basis van Japanse daikon en een actief botanisch moisturizing complex waardoor de huid 24 uur perfect gehydrateerd blijft. De rijstzijde in dit product zorgt voor een matterend effect. De lichte textuur plakt niet en wordt snel dor de huid opgenomen. Aanbrengen op een schone, droge huid. Intensieve en diepe gezichtsreiniger die afrekent met een vette huid. Gebruik daarom eerst Samurai Cleanse en Scrub om vuil en dode huidcellen te verwijderen. Flesje 50 ml € 21.50.

    Samurai Anti-Age face cream bevat Japanse shiso en een actief botanisch anti-age complex dat de verschijning van rimpels helpt verminderen, terwijl het tegelijkertijd de huid voedt en hydrateert. Verrijkt met hyaluronzuur dat het vochtgehalte in de huid in balans houdt. Deze verzorgende crème laat een zijdezacht laagje achter op de huid. Geschikt voor de normale tot droge, rijpere huid. Perfect te gebruiken als een nachtcrème. Flesje 50 ml - € 29.50.

    Your body, your soul, your rituals … www.rituals.com  

     

     

     

     

     

     







    09-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schenk vloeibaar goud met Kerst

    Speciaalbier ‘Wolf Carte Blanche’

     

    Kreeg je carte blanche van iemand voor het kiezen van zijn kerstcadeau? Geniet van deze wildcard en leg een ‘Wolf Carte Blanche’ van brouwerij Wolf onder de kerstboom! Dit nieuwe speciaalbier met maar liefst vijf hopvariëteiten is namelijk ook te verkrijgen in een subliem cadeaupakket. De smaakmaker is stijlvol gebotteld in een matzwart flesje met opdruk in écht goud! Laat die gezellige winteravonden maar komen!

    Sprankelend van de passie voor het leven! Deze heerlijke blonde nieuwkomer van Brouwerij Wolf is vakkundig gebrouwen en dat proef je. Een slok Wolf Carte Blanche staat garant voor een streling van je smaakpapillen. Het volle aroma verrast door zijn uitgepuurd evenwicht van florale toetsen en ongeziene kruidigheid, opgefrist door een vleugje citrus en heerlijk tropisch fruit. De nagisting op fles zorgt voor een aangename volmondigheid en een verfrissende sprankeling in het glas.

    Aan tafel! Deze omschrijving spreekt voor zich: Wolf Carte Blanche leent zich niet alleen tot ultiem kerstcadeau voor de levensgenieter, maar laat zich ook graag serveren aan fijnproevers aan de kersttafel. En ja hoor, deze nieuwkomer luidt ook graag in stijl het nieuwe jaar in. Hef een glas Wolf Carte Blanche en 1098…Happy New Year! Het zwarte flesje met gouden opdruk –en dit mag je letterlijk nemen is dé eyecatcher en smaakmaker op eindejaar.

    Dit blond, gedryhopt bier is momenteel beschikbaar bij Carrefour en in de betere drankenhandel. Wolf zou Wolf niet zijn mochten er ook geen oogverblindende cadeaupakketten zijn voorzien. Schenk de driehoek met drie Wolf Carte Blanches en een exemplaar van het gloednieuwe glas of ga all the way met het grote cadeaupakket met zes flesjes en twee unieke glazen.

    Voor de kenners Wolf Carte Blanche heeft een alcoholpercentage van 8,5% en een dichtheid van 18,5° Plato. Het is een volmouten bier (geen suiker) en heeft een bitterheid van 35 EBU. De kleur bedraagt 12,5 EBC. Wolf Carte Blanche wordt gebrouwen met maar liefst 5 verschillende hopsoorten vanuit verschillende werelddelen, waarvan er één wordt gebruikt voor het drooghoppen.

    Ook bierkenners Ben Vinken, Katrien Bruyland, Jef Van den Steen, Kwinten De Paepe, Sofie Vanrafelghem, Jan Rumes en Sam Croonen gaven reeds hun ‘jawoord’ aan Wolf Carte Blanche.

    Wolf bieren zijn niet geworteld in eeuwenoude traditie maar vloeien voort uit een passie voor het leven. Een passie voor genieten van kleine dingen, maar ook van avontuur. Naast het brouwen van Wolf 7, 8 en 9, Wolf Black en de nieuwkomer Wolf Carte Blanche zorgt de firma voor een totaalbeleving. Het ondeugende broertje van Wolf – Wolfnjoy gaat prat op avontuur en stuurt je culinair de hoogte in met de wolf luchtballon, in de Airwolf helikopter of gewoon dankzij de smaakvolle Wolf bierdegustatie. De laatstgeborene –Wolftv stuurt deze beelden de wereld in dankzij live fragmenten, levendige reportages en nog veel meer. Wolf staat voor positieve rebellie, ‘out of the box’ denken en gaat in tegen de gewone gang van zaken in bierland. De Wolfrevolutie is begonnen en het einde is nog niet in zicht! “The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams”, Eleanor Roosevelt.





    09-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Taittinger bruist ook aan de buitenkant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Giftboxes met reflecterende 3D-bollen, de meest bruisende onder de geschenken! Het kleedje dat de verschillende cuvées van Taittinger hebben aangetrokken, is een perfecte weergave van de feestelijke en gezellige kerstsfeer. De talentvolle artistieke studio van Taittinger onder leiding van Vitalie Taittinger, ontwierp deze bruisende uitbeelding van creativiteit binnen de familie Taittinger. Of u nu verzamelaar of gewoon liefhebber bent, deze parels horen thuis onder de kerstboom.

    Een geslaagd eindejaar kan niet zonder Champagne Taittinger een huis dat erin slaagt om het grote respect voor traditie perfect te rijmen met subtiele en elegante vernieuwing. Zo maakte het champagnehuis werk van een beeld dat erg levendig oogt dankzij de bollen die het licht driedimensionaal weerkaatsen. Met succes verbindt Champagne Taittinger de uitstekende kwaliteit van de godendrank aan een moderne lay-out die ‘oogverblindend’ straalt!

    Het uniek en verrassende staaltje gezichtsbedrog doet denken aan de beeldvorming bij een bolle spiegel die gebruik maakt van de techniek van Fresnelles, zoals bij vuurtorens. Deze ‘Bubbly’ verpakkingen werden ontwikkeld in de kleuren van het gamma: Brut Réserve, Brut Prestige Rosé, Prélude Grands Crus, Brut Millésimé 2006 of Les Folies de la Marquetterie.

    Taittinger blijft buitengewone cuvées serveren en bouwde wereldwijd een uitstekende reputatie op. Taittinger opgericht in 1937, is overigens één van de weinige champagnehuizen dat nog de naam draagt van haar oorspronkelijke bestuurders en oprichters. In 2006 nam Pierre-Emmanuel Taittinger de leiding over het Maison Taittinger, bijgestaan door zijn twee kinderen, Vitalie en Clovis. Het huis mag dus rekenen op een heus familiaal karakter. Een sprong in het onbekende maar wel één die succes opleverde dankzij onder meer marketingdirectrice Vitalie en exportdirecteur Clovis. De verdeling in België gebeurt door de groep VA.S.CO NV.

     

    08-11-2014 om 16:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Colruyt & Okay ondersteunen Belgische telers jonagoldappelen

    Vanaf woensdag 5 november hebben Colruyt en OKay een nieuwe actie opgestart om de Belgische producenten van jonagoldappelen te steunen. De winkelketens verkopen een deel van de oogst van die producenten als appelsap onder de naam Boni Selection, hun huismerk dat garant staat voor kwaliteit en een voordelige prijs. De appelen komen van twee telers waar Colruyt Group al jaren mee samenwerkt voor fruit van Boni Selection: Danny Neven en de broers Bangels. Dit initiatief is het vervolg op een geslaagde actie in augustus om de Belgische perenkwekers een duwtje in de rug te geven.

    Jarenlange samenwerking : Colruyt Group werkt al jarenlang bij voorkeur samen met Belgische familiebedrijven. Tony De Bock, directeur Productpromotie bij Colruyt, legt uit: “Wij onderhouden goede relaties met onze telers en zijn ons dus goed bewust van hun noden. Om te vermijden dat ze met een groot overschot aan appelen blijven zitten, willen we met deze heel concrete actie ons steentje bijdragen.” De appelen voor deze actie komen uit de boomgaarden van Danny Neven en de broers Christophe en Pascal Bangels uit Haspengouw. Deze telers hebben jarenlange ervaring in het telen van appelen en weten perfect welke kwaliteit Colruyt Group verwacht voor Boni Selection.

    Een jonagoldappel van Boni Selection moet voldoen aan strenge eisen op het gebied van kaliber, uiterlijk, stevigheid en smaak. Christophe Bangels: “Wij werken al meer dan 10 jaar samen met Colruyt. Die lange samenwerking is gebaseerd op het feit dat Colruyt appelen van topkwaliteit wil, en ons daar een eerlijke prijs voor geeft.” Vanaf 5 november krijgen de klanten van Colruyt en OKay ook korting op alle Belgische jonagoldappelen, wat extra steun betekent voor de Belgische telers.

    100 % puur geperst sap: De aankoper van Boni Selection-fruit koos voor jonagoldappelen, omdat ze dankzij hun zoetzure smaak ideaal zijn om te persen. Bovendien zijn ze ook het sappigst en leveren ze veel en heel smaakvol sap. Het 100 % puur geperste appelsap van Boni Selection is bovendien gemaakt van appelen die gekweekt worden met respect voor het milieu, volgens de principes van de geïntegreerde teelt. Meer dan 180 ton appelen (8 volle vrachtwagens) werd geperst, wat 165.000 flessen van 75 cl opleverde. Het appelsap kan tot 35 dagen in de koelkast bewaard worden (3 dagen na opening). De flesjes zijn beschikbaar bij Colruyt (versmarkt) en OKay (Freshmart) en via Collect&Go. Het appelsap is beschikbaar zolang de voorraad strekt.

    Praktisch: Puur geperst sap van jonagoldappelen in glazen flessen van 75 cl (zonder statiegeld) Bewaring: 35 dagen in de koelkast (3 dagen na opening) Prijs: 1,19 euro/fles. OP = OP: 165.000 flessen, dus ± 500 flessen per winkel.









    08-11-2014 om 16:13 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samurai shave gel

    De Samurai shave gel verandert in een rijk schuim en zorgt voor een prettige scheerervaring met een frisse huid als resultaat. De Japanse ginseng en basilicum hebben een verzachtend effect op de baardhaartjes, waardoor het scheren nog gemakkelijker gaat. De scheergel aanbrengen op een vochtige huid, ideaal voor normale baardgroei en geschikt voor elk huidtype. Het is aangeraden het gezicht vooraf te wassen met Samurai scrub om de ingegroeide haartjes los te maken zodat men een nog beter resultaat bekomt. Flesje 150 ml - € 8.50

    Samurai magic shave is een milde en verzorgende 2-in-1 scheercrème die het scheren eenvoudig maakt, met een extreem gladde huid als resultaat. De rijke en voedende crème biedt extra bescherming en verzorging tijdens en na het scheren. Samurai Magic shave kan worden aangebracht op een droge huid, gebruik extra crème op de zones die extra verzorging kunnen gebruiken. Ideaal voor sterke baardgroei en voor de gevoelige tot droge huid. Was het gezicht eerst met Samurai Cleanse voor een extra zacht resultaat. Pot 300 ml - € 19.50.

    Samurai shave repair is een aftershave lotion die hydraterende en kalmerende ingrediënten bevat zoals Japanse basilicum en tijgergras. Daarnaast verzorgt aloë vera de huid en helpt het roodheid en irritatie te verminderen. Breng de lichte lotion aan na het scheren en merk hoe snel deze door de huid wordt opgenomen. Het resultaat is een kalme, goed gehydrateerde huid, klaar voor een volgende scheerbeurt. Geschikt voor een gevoelige huid, bevat geen alcohol. Flesje 100 ml - € 17.50.

    Samurai after shave, deze verfrissende gel verandert in een vloeibare lotion die snel door de huid wordt opgenomen en een tintelend gevoel achterlaat. De aloë vera voedt de huid en helpt roodheid verminderen. Aan te brengen na het scheren. Samuari aftershave geeft de huid ook zonder te scheren hetzelfde frisse gevoel als na een scheerbeurt, voorkomt bovendien ingegroeide baardhaartjes. Flesje 100 ml – € 17.5.

    Your body, your soul, your rituals … www.rituals.com





    08-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstsuggesties van illy

    illy maakt zich op voor een trendy kerstfeest met de collectie art cups ontworpen door kunstenaar Robert Wilson, de Y3 in een nieuwe rode kleur en twee espressoglazen in een exclusief ontwerp van de Italiaanse kunstenaar Matteo Thun.

    Art collection Robert Wilson: De illy art collections ontstonden uit de wens van het Italiaanse merk om zijn passie voor kunst met de wereld te delen. Dat gebeurt in de vorm van aparte kopjes die de creativiteit van een schilder, de toets van een beeldhouwer of de blik van een regisseur incarneren, gevuld met een unieke koffie. Voor de nakende kerstperiode ging illy aankloppen bij de Amerikaan Robert Wilson, een eclectische hedendaagse kunstenaar, om een nieuwe illy Art Collection uit te werken. Robert Wilson creëerde in 1992 het Watermill Center in een grote ruimte die oorspronkelijk bedoeld was voor wetenschappelijk onderzoek, niet ver van New York. In de nieuwe lijn van de illy art collection duiken architectonische en landschapselementen van het Watermill Center op, verwijzingen naar kunstwerken die in het centrum zijn ondergebracht, en ook steeds terugkerende thema’s uit het werk van Wilson.

    Francis & Francis Y3 in een nieuw kleurtje! illy introduceert graag de nieuwe Y3 Iperespresso koffiemachine in het rood, een mooie samensmelting van de unieke kwaliteit van illy koffie met een compact en simplistisch design. De Y3 is functioneel, smal en eenvoudig in gebruik. Een capsule en één druk op een touch-icoon naar keuze is het enige wat u nodig heeft om een intense espresso met een fluweelzachte crèmelaag te bereiden. De Y3 heeft twee koppensteunen waarmee u zelf het formaat en de hoogte van uw kopje kunt kiezen. Ideaal voor alle koffieliefhebbers.

    Kerstcadeau ontworpen door Matteo Thun: Speciaal voor de eindejaarsfeesten 2014 lanceert illy een nieuwe espressodoos met 250 g gemalen illy-koffie en twee espressoglaasjes! De twee espressoglazen zijn een exclusief ontwerp van de Italiaanse kunstenaar Matteo Thun voor illy – een mooi alternatief voor de klassieke koffiekoppen. De fijne, transparante structuur van de glazen doet alle koffiebereidingen mooi tot hun recht komen... Een originele geschenkkoffer, een leuke attentie voor de eindejaarsfeesten!

    Vanuit de hoofdvestiging in Triëste in Italië produceert en verkoopt illycaffè een unieke melange espressokoffie onder haar eigen merk. Per dag worden er meer dan 6 miljoen kopjes illy espressokoffie gedronken. illy wordt verkocht in 140 landen over de hele wereld en is verkrijgbaar in meer dan 50.000 goede restaurants en koffiebars. De reeks van franchised koffie bars en Italiaanse stijl bevinden zich in veertig landen en tellen meer dan 230 outlets. Om de koffiecultuur te verspreiden over de wereld in de verschillende culturen, heeft illy een universiteit voor koffie geopend.

    Adviesprijs: Set van 6 Robert Wilson espressokoppen: €99 incl. btw, Set van 6 Robert Wilson cappuccinokoppen: €129 incl. btw, Set van 2 Robert Wilson espressokoppen: €33 incl. btw, Set van 2 Robert Wilson cappuccinokoppen: €43 incl. btw, Set van 2 Robert Wilson mugs: €38 incl. btw - Te koop op shop.illy.com en in de betere koffiezaken

    Francis & Francis Y3 Red: €139,50 incl. btw - Te koop op shop.illy.com en in de betere koffiezaken, Geschenkkoffer Matteo Thun: €9,99 incl. btw - Te koop op shop.illy.com, in grootwarenhuizen, retail en espressamente. De kerstsuggesties zijn vanaf midden november te koop.





    08-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Simon denis van omptoir de l'Eau Vive - Ster van de Belgische keuken

    De finale van de wedstrijd Ster van de Belgische keuken werd een spannende wedstrijd tussen twee talentvolle teams uit de provincies Waals Brabant en Namen. Het was Simon Denis (Le Comptoir de l’Eau Vive - Erpent) bijgestaan door zijn rechterhand in de keuken en zijn sommelier en gecoached door Meesterkok Pierre Résimont die de overwinning binnenhaalde.

    Het hoofdgerecht was samengesteld met producten die tijdens de wedstrijd werden voorgesteld. Daaruit selecteerde Simon Denis de ingrediënten voor geroosterde tong, risotto van bloemkool en crémeux van bisque en krab. Dit gerecht kan je de volgende drie maanden proeven in de Comptoir de l’Eau Vive. De ster van de Belgische keuken is daarmee de enige culinaire wedstrijd ter wereld die het gerecht van de winnaar aan het grote publiek laat proeven.

    Het tweede team werd efficiënt geleid door Cédric Tennstedt (Le Vieux Marronnier) en werd voor de finale gecoached door Meesterkok Pierre Meyers. Het team, dat tot voor kort werd geleid door Meesterkok Jean-Luc Pigneur, had eveneens een bijzonder mooie presentatie. Als hoofdgerecht stelde Cédric tongfilets voor met mosselen en jus van waterkers met citroen, producten die eveneens werden geselecteerd uit het suggestieve aanbod.

    Simon Denis, winnaar van de finale mag gedurende een jaar de titel ‘laureaat van de Ster van de Belgische keuken’ dragen. De wedstrijd van de Ster van de Belgische keuken is een nationale wedstrijd die dit jaar teams verzamelde uit de provincies Limburg, Oost-Vlaanderen, Namen, Luik, Waals Brabant, Vlaams Brabant, Luxemburg en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De jury van de finale van deze 2de editie van de Ster van de Belgische keuken ©, stond net als vorig jaar onder het meterschap van Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Alexandre van België. De jury was samengesteld uit de voorzitter van de Meesterkoks van Nederland, Onno Kokmeijer (Restaurant Ciel Bleu** – Okura hotel in Amsterdam) evenals Frank Fol, Eric Martin, Christophe Hardiquest, Filip Claes, Freddy Vandecasserie, Lionel Rigolet, Karel Vermeiren (Brouwerij Haacht), Christian Deglas (gespecialiseerd bierjournalist) en Nicolas Dekkers (Belcolade Chocolade).

    De partners van de wedstrijd waren AG Insurance evenals Nespresso, Rational, Schenk, Belcolade, Omega, BMW Club7, Fintro, Le Nouveau Chef, Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Haacht, Unilever Food Solutions, Bru, Countryside. De wedstrijd Ster van de Belgische keuken © is een initiatief van Pierre Wynants en Frank Fol en werd georganiseerd door de Meesterkoks van België in het kader van de beurs Countryside in Gent.

     







    07-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samurai Ice Shower

    Deze verkoelende douchegel reinigt het lichaam en geeft tegelijkertijd een verfrissend gevoel. Bevat verzachtend, verkoelend organisch bamboe extract en verfrissende Japanse mint. Voor een extra verkoelend effect brengt men de gel buiten de douche aan en spoelt men daarna af, hoe langer de wachttijd tussen het aanbrengen en het afspoelen, hoe verkoelender het resultaat. Deze gel werd speciaal ontwikkeld voor gebruik na het sporten of bij warm weer. Tube 200 ml – € 8.

    Samurai bath geeft een rijk en zijdezacht schuim en is verrijkt met natuurlijke extracten die de huid reinigen en verfrissen. Organische bamboe en wakame houden de huid soepel en gehydrateerd. Men giet een beetje Samurai bath in het water tijdens het vullen van het bad. Relax en geniet van het gevoel omarmd te worden door het rijke en romige schuim. Bus 500 ml – € 13.50.

    Samurai cool hair is een verstevigende shampoo die de vochtbalans van het haar reguleert. Samurai cool hair houdt het haar in optimale conditie en geeft een natuurlijke glans. Zeemineralen in de shampoo hydrateren de hoofdhuid, terwijl de Japanse mint verfrist en stimuleert. Bevat een zachte anti-roos cleanser. Aanbrengen op nat haar, zachtjes masseren en na en minuut afspoelen, perfect voor dagelijks gebruik, contact met de ogen vermijden. Flesje 250 ml – € 9.5.

    Samurai cool scrub, een 2-in-1 douche en modderscrub bevat vulkanische klei en fijne bamboe en wakame die zorgen voor een soepele en elastische huid. De scrub verwijdert dode huidcellen en stimuleert de circulatie voor een gerevitaliseerde en frisse huid. Met circulerende bewegingen inmasseren op een vochtige huid en afspoelen met warm water. Laat een ‘non-greasy’ finish achter op de huid. Tube 150 ml - € 10.

    Samurai cool deo spray is een milde, verzorgende anti-transpirant die 24 uur bescherming biedt. Goed schudden voor gebruik om witte strepen op kleding te voorkomen, spuiten vanaf een afstand van 15 centimeter. Spray 200 ml - € 8.

    Your body, your soul, your rituals … www.rituals.com







    07-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dom Pérignon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DOM PÉRIGNON STELT THEMA EINDEJAARS AANBIEDING 2014 VOOR – DE ONTMOETING TUSSEN CREATIEVE KRACHT EN DE MODEWERELD

     

    Om het najaar van 2014 treffend in te zetten, spreekt Dom Pérignon opnieuw de creatieve kracht aan die het hart van het champagnehuis vormt, maar deze keer met een modieuze twist. Op 3 september 2014 heeft Dom Pérignon tijdens de Fashion Week in New York zijn intrigerende samenwerking met de wereldberoemde modeontwerpster Iris Van Herpen bekendgemaakt voor de creatie van een nieuwe gelimiteerde editie. De samenwerking met Dom Pérignon inspireerde intussen al meermaals ontwerpers uit uiteenlopende domeinen: na design en moderne kunst is het ditmaal de modewereld die een nieuw hoofdstuk schrijft in de geschiedenis van deze legendarische champagne.

    Samen met de gedurfde modevisie van de Iris Van Herpen zullen de speelse expressie, de eindeloze innovatie en de zin voor nieuwe interpretaties van Dom Pérignon de creatieve wereld ongetwijfeld weten te fascineren en te bekoren.

    METAMORFOSES KENNEN GEEN EINDE–ENKEL VERANDERING : Het centrale thema voor de nieuwe gelimiteerde editie van Dom Pérignon is metamorfose de afsluiting van de ene periode en de start van een andere, en een krachtig symbool voor evolutie, transformatie en wedergeboorte. Zijn hele geschieden is lang al ligt het concept metamorfose Dom Pérignon nauw aan het hart. Het spirituele erfgoed van Dom Pérignon wist zichzelf in de loop der jaren telkens opnieuw uit te vinden, en duikt op selectieve momenten op onder de vorm van een nieuwe millésime. “Metamorfose staat voor continue creatieve kracht, energie en transformatie”, zegt Richard Geoffroy, chef de cave van Dom Pérignon. “Dit concept vormt de inspiratie voor de vervaardiging van onze wijnen, en voor hun actieve rijping en evolutie van de ene plénitude of expressievorm naar de volgende.”

    DE CREATIEVE KRACHT VAN DOM PÉRIGNON : Dom Pérignon heeft een absoluut vertrouwen in zijn creatieve kracht, die de bron en de basis vormt voor zijn inspiratie. Elke millésime is een creatieve daad die onze geest en zintuigen weet te verheffen. Dom Pérignon deelt deze creatieve kracht met een aantal hedendaagse ontwerpers die stuk voor stuk baanbrekend werk verrichten in hun vakgebied, nieuwe horizonten verkennen en nieuwe interpretaties geven aan hun expressievormen, zonder deze oneer aan te doen. Voor Dom Pérignon vormt deze creatieve kracht een leidraad, een inspiratie voor creativiteit in eigen huis en bij de grootste ontwerpers ter wereld.

    Eerdere partnerschappen leverden gelimiteerde edities op in samenwerking met Jeff Koons en David Lynch, een collectie ontworpen samen met Marc Newson, een hommage aan Andy Warhol, een samenwerking met Karl Lagerfeld en creatieve projecten met Robert Wilson, Lang Lang, John Legend en Alexandre Desplat.

    07-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Colruyt klanten stellen kookboek samen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Al 30 jaar lang inspireert Colruyt zijn klanten ook met recepten en kookboeken, waarvan er al 3,6 miljoen exemplaren zijn verkocht. Voor de 30ste verjaardag van Lekker Koken, de culinaire tak van Colruyt, liet de retailer zijn klanten aan het woord. Hun 350 favoriete Colruyt-recepten werden gebundeld in 1 kookboek, het 30ste in de Colruyt-collectie. ‘Pottenkijken’ werd officieel voorgesteld in aanwezigheid van meer dan 500 klanten.

    Pottenkijken bij de klanten: 2014 was een feestjaar voor het kookteam van Colruyt, dat al 30 jaar lang zelf recepten bedenkt. Wiske Vandercammen, culinair verantwoordelijke die Lekker Koken opstartte, vertelt: “Ons 30ste kookboek moest iets speciaals worden en we wilden er absoluut onze klanten bij betrekken. Eigenlijk wilden we eens in de potten gaan kijken bij de mensen die onze recepten klaarmaken. Zo ontstond het idee voor het kookboek ‘Pottenkijken’, een soort best-of van 30 jaar Lekker Koken gekozen door onze klanten.”

    Met persoonlijke verhalen: Begin dit jaar deed Colruyt Lekker Koken een oproep aan de klanten om hun favoriete Colruyt-recept door te sturen. “De respons was overweldigend. Meer dan 1.000 klanten stuurden hun favoriet door. Meer nog, ze vertelden er ook bij waarom en welke verhalen er aan verbonden zijn. Uit al die persoonlijke anekdotes straalde ongelooflijk veel warmte en gezelligheid uit. En dat is toch waar we met onze Colruyt-recepten en kookboeken naar streven”, gaat Wiske verder.

    Nathalie, Liese, Elke, Yves, 350 favoriete Colruyt-recepten gebundeld in 1 kookboek ‘Pottenkijken’. De Colruyt-klant als mede-auteur. Het kookteam selecteerde de 350 populairste recepten en bundelde ze in ‘Pottenkijken’, een kookboek van 428 blz. Wiske: “Het resultaat is een compilatie van recepten van de beginperiode van Lekker Koken tot nu. Ook de verhalen en tips van uiteindelijk meer dan 400 klanten worden er in gepubliceerd. Ze zijn dus echt wel ‘medeauteurs’ geworden van dit kookboek.”

    Geheim achter succesrecept ‘Lekker Koken’. Het kookteam creëert al 30 jaar lang recepten volgens dezelfde waarden en dat wordt blijkbaar geapprecieerd door de klanten. “Uit de verhalen bij hun favoriet konden we opmaken dat ze onze recepten appreciëren, omdat ze lekker en origineel zijn, snel klaar, eenvoudig en stap voor stap uitgelegd”, legt Wiske uit. “Bovendien gebruiken we ingrediënten die allemaal bij Colruyt te vinden zijn. Zo zorgen we ervoor dat klanten niet van de ene winkel naar de andere moeten rennen.”

    Avant-première in aanwezigheid van meer dan 500 klanten. De klanten die meeschreven aan dit 30ste Colruyt-kookboek kregen de primeur om het nieuwe kookboek te ontdekken. Wiske besluit: “Op maandag 3 november stelden we ‘Pottenkijken’ voor aan de klanten die er aan meewerkten. Het werd een feestelijke avond waar ook enkele van de favoriete gerechtjes werden geproefd. Vanaf woensdag 5 november ligt het nieuwe kookboek in de rekken van alle Colruyt-winkels. Kostprijs 14.58€”

     

     

    06-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bib gourmand Benelux 2015: wereldse smaken en toch lekker lokaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Michelin pakt in zijn nieuwste gids voor het eerst uit met meer dan 285 Bib Gourmand adressen en verwelkomt 57 nieuwkomers. De stempel van de Bib Gourmand prijkt op steeds meer restaurants. Het concept van een keuzemenu onder de 37 euro, ongeacht de kookstijl, maar steeds met seizoensgebonden producten in de hoofdrol is uitgegroeid tot een begrip. Een begrip dat niet in één woord samen te vatten is, maar heel divers is. Klassiek, innovatief, Aziatisch, Italiaans … de vermenging van kookstijlen zorgt voor dynamiek en spanning. De uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bewijst dat gastronomisch dineren niet duur hoeft te zijn.

    De cijfers van editie 2015 spreken voor zich: 285 restaurants, waarvan 57 nieuwkomers, krijgen het bekende symbool naast hun naam. De Michelin inspecteurs reisden naar alle uithoeken van de Benelux en vonden er uiteenlopende leuke adresjes, die duidelijk aanslaan. Jong en oud, zakelijk en privé, voor de lunch en het diner, … Deze gids bewijst het: er is een Bib voor iedereen, en voor elke gelegenheid!

    België en Luxemburg spannen de kroon met 35 nieuwkomers, een stijging met zowat vijftig procent ten opzichte van de vorige gids! De diversiteit en variatie van de selectie springt meteen in het oog, zowel qua keukenstijl als qua ligging. Zo geniet u bij taverne de la Fermette (Rochehaut) van pure, traditionele smaken die schitteren in al hun eenvoud, verleidt Nano (Hasselt) met zijn inventieve aanpak van klassieke gerechten en smult u bij Toi Moi et la Mer (Oostende) van heerlijke visgerechten met mediterrane accenten.

    Een Bib-adresje is dus nooit ver weg, zeker niet in Brussel! De hoofdstad heeft er namelijk elf nieuwe restaurants bij die een mooi overzicht bieden van het internationale karakter van de stad. Hebt u bijvoorbeeld zin in pure Italiaanse smaken op basis van topproducten? Dan moet u bij Caffè Al Dente (Ukkel) zijn. Bent u op zoek naar authentieke Thaise smaken? Dan is Villa Singha (Oudergem) een uitgelezen plek. Of mag het goede Belgische kost zijn? Trek dan zeker eens naar de Taverne du Passage in de Koninginnegalerij. Voor ieder wat wils!

    Van internationaal gaan we in Nederland over naar een andere trend: lekker lokaal. Steeds meer (jonge) chefs gaan op zoek naar producten die lokaal en seizoensgebonden zijn. Hiermee dragen ze bij aan de ontwikkeling van de Nederlandse gastronomie, die een eigen identiteit opbouwt. Een identiteit die naast het lokale karakter ook opvalt door zijn diversiteit. De stad Haarlem is een mooi voorbeeld van die ontwikkeling. Bij Patxaran – Pintxos y Tapas ontdekt u een flexibel concept dat proeven van authentieke Spaanse smaken des te lekkerder maakt. Iets verderop kan men bij Fris dan weer genieten van originele texturen en productcombinaties, waarvoor de chef bij voorkeur producten uit de eigen tuin en van lokale leveranciers gebruikt. De combinatie van lokaal en internationaal kruidt het Nederlands verhaal.

    De Bib Gourmand Benelux 2015 wordt vanaf 6 november verkocht voor een prijs van € 17,95 (België en Nederland) en € 17.44 (Luxemburg). In deze 7e editie vindt u: 160 restaurants in België, waarvan 35 nieuwe; 10 restaurants in Luxemburg; 115 restaurants in Nederland, waarvan 22 nieuwe.

    Twee restaurants met een Bib Gourmand hebben de deuren gesloten nadat de MICHELIN gids Bib Gourmand Benelux 2015 is gedrukt: Le Grill uit Watermaal-Bosvoorde (recente sluiting) en La Roseraie uit Florenville (sluiting in oktober 2015).

     

     

     

    06-11-2014 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!