Inhoud blog
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    12-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza viert de power van vrouwen

    Al bijna twintig jaar lang zet LolaLiza de spotlights op sterke vrouwen met een eigentijdse en eigenwijze modecollectie. Maar met de “Celebrating women since 2001” campagne gaat de Belgische modeketen nóg een stapje verder. Met de krachtige campagne zette LolaLiza de voorbije weken de spotlights op de power van vrouwen. LolaLiza stelt dan ook de ambitie voorop om vrouwen te empoweren en met elkaar te verbinden.

    Met de campagne, die eind april van start gegaan is, zette LolaLiza 5 bijzondere vrouwen in de kijker die elk een heel ander verhaal hebben. Maar met de gemene deler dat ze andere vrouwen helpen én inspireren! Stuk voor stuk power ladies die negatieve ervaringen in het leven aangrepen om er een positief verhaal van te maken. Die geïnspireerd werden door anderen en tegelijkertijd zelf anderen inspireren.

    • Hannelore Vens verloor haar beide benen toen ze op het spoor viel maar gaf niet op, beklom de Machu Picchu en zwemt voor het Belgische paralympische team.
    • Johanneke van Slooten is oprichtster van de organisatie Cherut en KoffieKlap en koos ervoor om vrouwen uit verschillende probleemsituaties te helpen.
    • Elke Jeurissen, oprichtster van het netwerk Straffe Madammen, werd geïnspireerd om zelfstandige te worden en wil nu andere vrouwen de steun en kracht bieden die ze nodig hebben om meer voor zichzelf en carrière op te komen.
    • Liesbeth Dillen is de drijvende kracht achter ‘She works with Wo-men’, waarmee ze zich focust op vrouwen in leidersposities.
    • En Isabelle Vandevelde (Kina) tenslotte, brak al een lans voor gekleurde vrouwen toen ze als eerste gekleurde model campagnes sierde in België. Bovendien richtte ze Cepia op, een organisatie die straatkinderen in Costa Rica educatie en onderdak biedt.

    Klanten konden de verhalen van deze power ladies ontdekken op de campagnewebsite womenoflolaliza.com. Daarnaast kregen ze de kans om een vrouw te nomineren die hen persoonlijk inspireert. Uit de inzendingen heeft LolaLiza vijf dames uitgekozen die met vijf verschillende awards in de bloemetjes gezet werden tijdens het grote Celebrating Women brand event.

    Celebrating Women brand event, een ode aan de kracht van vrouwen

    Op 28 mei vond het orgelpunt van de campagne plaats : het Celebrating Women brand event. Een 500 tal genodigden waren getuige van een groot feest boordevol hartverwarmende verhalen, ontroerende momenten en inspirerende gesprekken - een ode aan de kracht van vrouwen! De vijf power ladies uit de campagne deelden hun ervaring in een panel discussie, in goede banen geleid door host Ilse De Vis. Elke Jeurissen vervolgde met een empowering TEDtalk.

    Maar liefst vijf “Superwomen awards” werden uitgereikt aan inspirerende dames die door de klanten zelf genomineerd werden. Buurvrouw, zus, collega, moeder of vriendin : klanten konden powerwomen selecteren die ze bewonderen of die ze vanuit hun entourage kennen. Dat heeft voor schitterende verhalen gezorgd. Uit de honderden inzendingen werden de volgende genomineerden bekroond :

    • Sofie Schroos : Collega Suzy nomineerde Sofie omdat ze haar gezin en job als kleuterleidster perfect combineert met haar eigen zaak! Sofie en Suzy ontwikkelden samen de educatieve website Mila Lila om kleuters hun eerste woordjes Frans aan te leren.
    • Christine Caufriez : Zij voerde onlangs een zware strijd tegen borstkanker. Haar dochter vindt dat de overwinning van zo’n gevecht een echte award verdient! En gelijk heeft ze!
    • Anneke Raquet : Anneke is al vijf jaar pleegmoeder voor kinderen in crisissituaties. Anneke geeft heel veel warmte en aandacht, maar haar moeder vond dat ze ook zelf eens in de spotlights mocht staan.
    • Heidi Vlamynck : Deze alleenstaande mama kreeg na een zwaar ongeval te horen dat ze wellicht niet meer zou kunnen stappen. Dat was buiten haar wilskracht gerekend. Heidi revalideerde en liep zelfs een marathon!
    • Lamia Maata : is al meer dan 10 jaar betrokken bij de begeleiding van jonge adolescenten op de middelbare school. Haar vriendin die haar nomineerde, beschreef haar als een sterke , intelligente, vriendelijke en ongeëvenaarde vrouw. Een voorbeeld van vriendelijkheid en doorzettingsvermogen.

    Het Celebrating Women event bood ook tal van randactiviteiten aan, van een runway show met net dat tikkeltje power extra tot fashion workshops. Met de onthulling van LolaLiza Atelier, een tool waarmee klanten hun eigen jurk kunnen ontwerpen en een Europese primeur, zet LolaLiza ook zijn stempel als innovatieve retailer.

    The future is female!







    12-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza innoveert: ontwerp je eigen jurk met LolaLiza Atelier

    Een van de kernwaarden van LolaLiza is de empowerment van vrouwen. Via een online tool en de nieuwste digitale innovatie ‘LolaLiza Atelier’ kunnen klanten vanaf 4 juni hun eigen jurk ontwerpen en laten produceren.  

    Het Belgische LolaLiza lanceert hiermee een exclusief debuut in de Europese modesector. De jurk belichaamt voor LolaLiza sterkte en vrouwelijkheid; ze vormt het hart van het merk. Geen beter kledingstuk om deze unieke online tool mee te introduceren. Via lolaliza.com/atelier kan de klant in vier eenvoudige stappen – model, maat, stof en print, accessoire – een gepersonaliseerde jurk creëren en in één klik bestellen. Na drie weken wordt de jurk vanuit Italië aan huis geleverd.

    Joachim Rubin (CEO): “LolaLiza werkt meer dan ooit aan innovatie. Om beter aan de wensen van de consument te beantwoorden, wordt het team versterkt met nieuw talent. We zijn met trots een Belgisch bedrijf, en zetten digitale innovatie centraal in onze strategie, met de jurk als kernproduct. Die twee elementen hebben geleid tot het ‘LolaLiza Atelier’ project dat uniek is in Europa. We zijn dan ook enorm opgetogen dat onze klanten binnenkort vanuit hun zetel, in 4 klikken, een gepersonaliseerde jurk kunnen creëren. Het project maakt deel uit van onze huidige inspanningen om morgen nog interessanter en relevanter te zijn voor onze klanten.”

    In retail is het confectieproces normaal niet afgestemd op het produceren per stuk. Daar heeft LolaLiza een antwoord op gevonden. Door technologie en personalisatie te integreren kan het merk hiermee inspelen op de trends en de vraag van de consument. Klanten gaan steeds meer op zoek naar authenticiteit en gepersonaliseerde items waarmee ze hun identiteit kunnen tonen. Bovendien kunnen ze dankzij LolaLiza Atelier hun creativiteit de vrije loop laten, zonder een ontwerper te zijn. De Belgische LolaLiza-designers creëerden voor de lancering stoffen in rijke materialen en met weelderige prints. De perfecte inspiratiebron voor elke vrouw.

    Waar LolaLiza eveneens mee kan uitpakken, is de verkoopprijs: de aankoopprijs van de gecustomizede jurken variëert van 49.99 tot 79.99 euro. De levering aan huis of in een LolaLiza-winkel (in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg) is gratis. In zes Belgische winkels (Lier, Eeklo, Aalst, Auvelais, Lommel en Tielt-Winge) krijgen klanten ook de mogelijkheid om de stoffen en accessoires te ontdekken en voelen.

     









    12-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Negroni week

    De jaarlijkse Negroni week vindt voor het zevende jaar op rij plats van 24 tot 30 juni 2019. Tijdens deze week steunen tal van bars en restaurants over de hele wereld een goed doel, door een euro per verkochte Negroni te doneren.

    Dit initiatief van Campari in samenwerking met Imbibi Magazine, startte bescheiden in 2013 met 120 deelnemers. Vandaag staat de teller op ruim 10.000 deelnemers in 60 landen en heeft het initiatief al ruim 2 miljoen dollar opgebracht voor goede doelen.

    In tal van bars en restaurants kan je tijdens de Negroni week de mest verrassende varianten van de Negroni proeven. Via de slimme kaartapp Mapter kunnen consumenten ook gemakkelijk bars en restaurants in hun buurt vinden waar ze de Negroni in al zijn varianten kunnen (her)ontdekken; go.mapstr.com camparimap.

    Ook reikt Campari de sociale media, trainingstips aan om zelf aan de slag te gaan. Volg dus zeker Campari facebook, Instragram en Twitter om je Negroni week voor te bereiden. Voor een overzicht van alle activiteiten surf naar www.negroniweek.com

     







    11-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeans, jeans, jeans

    Denim Trend Women: FW19

    Denim is without a doubt the backbone of our wardrobes. Winter, spring, summer or fall, they're probably the only clothing item we refuse to let go. But there are certain nuances that gain steam during one season versus another. So what are the denim styles to know for Fall/Winter 2019? After a little investigating, we got the inside scoop for you!

    Laid-back kinda feel

    Relaxed, with a loose-fitting, sometimes low-rise waist and slouchy leg, baggy and laid-back denim have suddenly hit the scene as the denim style du jour. Not only are they comfortable, but they’re surprisingly chic when paired with the right accoutrements. Whether you go for something wide-leg and ‘90s-inspired, or opt for a straighter, elongated silhouette, there's a right fit for everyone with below styles;

    All washed out kinda feel

    The era of shoulder pads and crimped hair gets a bad rap, but nearly every trend associated with the time period has found its way back into fashion. The acid-washes may look like something pulled straight out of Nancy’s closet on Stranger Things, but don’t act surprised if you see every street style queen wearing the exact same thing in a few months' time. Be sure to hop on the trend with following musthaves;

    Revival of the denim shirt kinda feel

    Denim shirts provide the same aesthetic, offering a laidback yet luxe look that’s perfect for your weekend wardrobe. So, if you’re yet to add this classic shirt to your closet, now’s the time to do so. Denim shirts are more effortless to style than you might think and can work for any time of the year. Don’t believe us? We’ve rounded up proof that this timeless shirt looks fantastic in countless variations;

    Charcoal kinda feel!

    Nineties babies, we're looking at you. The return of charcoal-wash jeans has us reminiscing over all things '90s fashion. They are now giving the jean trend a modern spin. Take a cue from the below outfits and wear the darker wash just as you would blue—in other words, with everything from a T-shirt and boots to a blazer and sneakers.

     

     











    11-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beauflor stelt twee nieuwe gamma's vinylrol voor Moonlight & Olympus

    Beauflor verlegt de grenzen van de verbeelding met twee nieuwe gamma's vinylrol. Het Belgische bedrijf (divisie van Beaulieu International Group) is wereldleider in het segment van de vloerbekleding en zet de allernieuwste technieken in om verrassende en inspirerende decors te creëren.

    MOONLIGHT: fun of authentiek?

    Met dit exclusieve gamma van digitale prints trekken de designers van Beauflor alle registers open. Ze stellen enerzijds reproducties voor met effecten van hout, marmer en cement en anderzijds waanzinnig realistische decors. De verbeelding kent geen grenzen: koffie, een aquarium vol koivissen, een enorme tuin met madeliefjes of een zandstrand. De decors zijn uitermate geschikt voor innovatieve projecten in de vastgoedsector!

    OLYMPUS: Eerbetoon aan het hout

    Het gamma Olympus is een liefdesverklaring aan traditionele vloerbekleding. Beauflor maakt gebruik van hoogwaardige digitale printtechnieken om het effect van houtplanken na te bootsen, zonder met het blote oog zichtbare herhaling. De planken kunnen tot twee meter lang zijn voor een elegante en opvallend realistische weergave. Olympus is een eerbetoon aan eikenhouten parket maar ook aan het visgraatmotief.





    10-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Romance, wecandance
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ahead of the 7th edition of WECANDANCE, we made a special WECANDANCE to this year's Safari Nomads theme.

    OUR STORY

    Romance Chocolate is ethically sourced, plant-based chocolate made from organic cocoa and made in Belgium. We guarantee that the entire process from bean to bar was carried out with the highest regard for the local farmers and the earth’s natural resources. Romance Chocolate is 100% organic and 100% plant-based. We use coconut nectar as a sweetener and low temperature roasting to give the flavour of the beans time to fully awaken. Its taste is designed to have you engage in a moment of heavenly delight, so rest assured that honesty is an essential component of this product.

    The WECANDANCE edition is sourced from TANZANIA, 70g. ORIGIN: Kokoa Kamili, Tanzania. INGREDIENTS: 70% cacao mass, coconut nectar. On sale for €12 via wwww.romance-chocolate.com

    BRING SOME ROMANCE TO YOUR LIFE

    Romance Chocolate is ethically sourced, plant-based chocolate made from organic cocoa. We guarantee that the entire process from bean to bar was carried out with the highest regard for the local farmers and the earth’s natural resources. Nothing that might disrupt a healthy intake of pure ingredients was added to or taken away from this product. Romance Chocolate is 100% organic and 100% plant-based. We use coconut nectar as a sweetener and low temperature roasting to give the flavour of the beans time to fully awaken.

    10-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De heetste BBQ trends van 2019

    » Barbecue waar en wanneer je maar wil - » Heerlijke groenten op de grill - » Gemakkelijk te demonteren en vaatwasserbestendig

    Barbecue season is coming! Barbecook stelt daarom de 5 leukste barbecuetrends van deze zomer voor. De barbecuespecialist bij uitstek gooit het klassiek barbecueën helemaal overboord. Barbecueën waar en wanneer je maar wil? Vlees of veggie? Met het comfort van je eigen keuken? Barbecook got you covered!

    TREND 1: Nomads op locatie

    De blikvanger van deze zomer is de tafelbarbecue Carlo in Urban Grey. Zin om te genieten van een gezellige barbecue in het park, op het terras van vrienden, op de camping van je favoriete festival of gewoon op je eigen buitentafel? Het Barbecook On The Go gamma biedt voor iedere gelegenheid de geschikte BBQ oplossing. De On The Go barbecues zijn kleine en draagbare barbecues, gemakkelijk om mee te nemen op iedere locatie.

    De Carlo Urban Grey combineert eenvoud, comfort en kracht. De vlotte aanmaak zorgt ervoor dat je in no-time grill ready bent. De ingebouwde ventilator verzekert een constant en regelbaar vuur. Daarnaast behoudt Carlo zijn "cool" aan de buitenkant, ookal wordt het binnenin broeierig heet.

    TREND 2: Gas geven!

    Wil je de comfort van je keuken, maar dan buiten? Dan is de Siesta dé oplossing! Een gasbarbecue biedt instant barbecueplezier zonder stress. Met de Siesta-reeks mikt Barbecook op iedereen die spontaan wil barbecueën met het plezier van buiten koken, maar zonder gedoe met onderhoud; en hiervan het liefst ook een dagelijks ritueel maakt. Gasbarbecues hebben nu eenmaal de handige feature snel gebruiksklaar en eenvoudig in onderhoud te zijn. Zo heb je extra tijd om voluit te genieten van de avond, zelfs tijdens de week!

    TIP: Met de technische snufjes zoals de ‘One Hand’-knoppen stel je verschillende temperatuur zones op je barbecue in. Superveilig en met veel precisie!

    Trend 3: In de vaatwasser ermee!

    In 2019 kiezen we voor het gemak, en dat kan vooral met de plancha plaat van Victor. Niets is vervelender dan een leuke barbecue avond organiseren en achteraf de afwasberg zien staan. De lichte planchaplaat Victor met de non-stick coating wast af als een bord! Niet meer schrobben en schuren, maar het handige formaat past perfect in de vaatwas.

    De duurzame thermicore plancha plaat op de Victor warmt erg snel op en koelt gecontroleerd weer af. Dankzij de antikleeflaag kan je er verschillende ingrediënten tegelijk of na elkaar op bereiden en blijven er meer voedingstoffen bewaard!

    TIP: Het hoeft niet altijd mooi weer te zijn om te barbecueën! De Thermicore Planchaplaat past niet alleen op Victor; je kan deze plaat ook binnenshuis gebruiken - in de oven of op je fornuis (gas, inductie, elektrisch).

    Trend 4: Klaar in 1-2-3

    Dankzij het typische no-nonsensedesign kan je de Edson makkelijk monteren, aanmaken én onderhouden. In 30 minuten is jouw Edson gebruiksklaar! Zo heb je meer tijd om te genieten van het bereiden van je grillades en van je gezelschap en hoef je de gezelligheid niet te missen door op een afstandje aan je barbecue te staan. Naast alle praktische voordelen, is Edson Army Green ook gewoon een barbecue om mee uit te pakken. Een mooie, unieke ton in je tuin, dat gegarandeerd de blikken van bezoekers naar zich toe trekt.

    En na het barbecueën is het feest nog niet gedaan! Met één simpele beweging tover je de Edson om tot een robuuste bartafel. De afdekklep biedt de perfecte ruimte voor afterdinner drinks.

    Trend 5: Groenten grillen

    Groenten op de bbq is allang een nieuwe trend, Barbecook tilt dit naar een next level met de Loewy. Deze iconische houtskoolgrill zit in een nieuw, gestroomlijnd design. Groenten grillen op de barbecue is één van de gezondste manieren om groenten te bereiden. Als je groenten kookt, gaan hun voedingsstoffen verloren; bij grillen is dit veel minder het geval. Groenten worden het best op een lage temperatuur geroosterd en voorzien van een laagje olie, op die manier branden ze niet aan.

    De Belgische barbecuespecialist Barbecook heeft sinds zijn oprichting in 1985 maar één missie: inspelen op innovatie, waardoor barbecueën leuker, makkelijker en eenvoudiger wordt. Barbecook is beroemd geworden dankzij het QuickStart-systeem voor houtskoolbarbecues. Met gewoon wat krantenpapier en een lucifer ben je dankzij dat systeem al na vijftien minuten aan het grillen. www.barbecook.com

     







    09-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flamingo' en palmbomen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    » Jungle in huis met tropisch behang - » Arte en Hookedonwalls kiezen voor exotische planten, kleurrijke bloemen en wilde dieren

    Niets is meer tropisch dan palmbomen, planten en papegaaien. We zagen al interieurs in het groen, maar dit jaar wordt nog een stuk intenser: volledige muren worden met planten bekleed en de prints kunnen niet groot genoeg zijn. Van een overdonderend exotisch interieur tot discrete palmbomen en regenwouddieren, welk tropisch behang past er best bij jou?

    Dierentuin

    Hoe leuk het ook zou zijn, sommige dieren zijn echt niet geschikt als huisdier. Daar komt nu verandering in: met deze dessins waan je je midden tussen de aapjes of flamingo’s.

    Groen, groener, groenst

    Wie van natuur houdt, hoeft geen groene vingers te hebben. Deze palmbladen geven het huis een tropische toets, zonder dat je ervoor de zetel uit moet!

    Bloemenkunst

    In de modewereld blijven bloemenprints het goed doen, maar ook in het interieur vinden we deze trend terug. Zo creëer je een zuiderse bloemenmuur die niet enkel romantisch, maar ook gedurfd en excentriek is.

    09-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie treedt straks i nde voetsporen van graaf Camillo Negroni?

    Finale van de ‘Campari Negroni competition’ in zicht! 10 juni in het Mas Antwerpen. De spanning stijgt onder de bartenders in België en Luxelburg. Wie kan straks in het jaar dat Negroni zijn honderste verjaardag viert, het meest verrassen met zijn of haar persoonlijke herinterpretatie van deze klassieker? De finale van de Campari Negroni competition vindt plaats in het MAS in Antwerpen en twee weken later volgt de jaarlijkse Negroni week ( 24-30 juni), in tal van bars en restaurants kan je dan met een Negroni klinken op het goede doel. En op het geniale idee van graaf Camillo Negroni honderd jaar geleden.

    De iconische Negroni bestaat vandaag 100 jaar. Deze klassieker- voor de vijfde keer op rij uitgeroepen tot tweede populairste cocktail ter wereld, blijft de meest getalenteerde bartenders inspireren in de Campari Negroni competition. Niet minder dan 125 barmannen en –vrouwen uit België en Luxemburg stuurden hun persoonlijke Negroni in. Vijftig kandidaten werden in een eerste faze weerhouden, eind mei werden de tien finalisten op basis van een smaak- en geurtest door de jury geselecteerd.

    Op 10 juni nemen deze finalisten het tegen elkaar op onder het wakende oog van een consumentenpanel en een professionele jury. Die bestaat uit 4 internationaal bekende bartenders, Mauro Mahjoub (Duitsland), Salvatore Calabrese (Italië), Luca Picchi (Italië) en Tommaso Cecca (Italië) en chef kok Nick Bril van het Antwerpse sterrenrestaurant The Jane. Zij beoordelen niet alleen de smaak en het evenwicht van de creatie, maar ook de creativiteit, de look en het verhaal achter de cocktail.

    De regels voor de finalisten zijn simpel, ze moeten minstens een derde Campari (zoals in het originele recept van de Negroni) gebruiken, zich beperken tot maximaal zes ingrediënten en de cocktail binnen de vijf minuten creëren.

    De winnaar treedt straks een beetje in de voetsporen van de bekende graaf Camillo Negroni. In zijn stamcafé Caffè Casoni in Firenze, we schrijven 1919, bestelde hij altijd een Americano, een mix van Campari, vermout en bruiswater. Op een dag,, zo vertelt de legende, besloot de graaf dat het tijd was voor iets nieuw. Geïnspireerd door zijn laatste reis naar London vroeg hij zijn vriend, bartender Rosci Scarselli om een scheutje gin in plaats van bruiswater toe te voegen. De bartender willigde met plezier zijn verzoek in en garneerde de nieuwe cocktail met een schijfje sinaasappel, om het verschil te maken met de klassieke Americano die met een citroenpartje wordt geserveerd. De graaf vond de nieuwe cocktail bijzonder lekker en het drankje raakte bekend als ‘graaf Negroni’s Americano’ of de ‘Americano met een scheutje gin’. De Negroni was geboren.

    Vandaag is het recept 100 jaar oud en blijft de Negroni een van de 25 meest invloedrijke cocktails. Tegelijk wordt hij vaak genoemd als een van de meest onderschatte cocktails. Een Negroni is gemakkelijk te maken omwille van de gelijke delen van de drie ingrediënten, maar toch vraagt hij een goede balans tussen bitter en zoet en moet je hem correct serveren. Dat doe je zo: vul een glas met ijsblokjes en voeg 3 cl Campari, 3 cl gin en 3 cl vermout toe. Roer zachtjes en werk af met een vers schijfje sinaasappel.







    08-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prehistorisch avonturenpark

    Archeopark vol avonturen in Ramioul - Het grootste avonturenpark voor de prehistorie in Europa !

    Laat je niet misleiden door de term museum op de website want dat is het geenszins niet ! De archeoligische site in Ramioul (op 15km van Luik) is een archeopark van maar liefst dertig hectare groot. Het bevindt zich in het midden van het bos met de grot van Ramioul.

    Op amper 20 km van de taalgrens dompelen tweetalige archeologen je onder in de prehistorie. Ze nodigen je uit om de Cro-magnommens te ontmoeten en dagen je uit te leven én te eten zoals je verre voorouders dat deden.

    Je staat er oog in oog met de resten van zeven kinderen uit 2300 voor Christus. De grot van Ramioul, waar de kinderen begraven liggen, is geklasseerd erfgoed. Je kan er speerdrijven op een jachtparcours. Krijg je je avondeten niet zelf te pakken dan kan je nog altijd terecht in het archeorestaurant waar je kan eten als een Cro-magnon. Je kunt er je vlees snijden met een steen. Maar er is ook lasagne hoor !

    In de mammoetvormige speeltuin is alles van hout. Je kunt er volop klimmen, hangen en glijden.

    Op de boerderij met moestuin, worden prehistorische gewassen gekweekt en in plaats van koeien grazen er oerossen.

    Je kan er elke dag een workshop volgen zoals vuur of aardewerk maken, vuursteen bewerken, boogschieten, speerdrijven op 3D-doelwitten, een blotevoetenpad en er is een doolhof dat de menselijke evolutie voorstelt. Je loopt van de voorouders tot de homo sapiens, maar niet in een rechte lijn. Wie verkeerd loopt, wordt als aap geklasseerd.

    In het museum zelf zijn er twee permanente tentoonstellingen. Die staan onder toezicht van het Centrum voor Conservatie, Studie en Documentatie dat samen met de talrijke archeologen die op de site werken, het wetenschappelijk project bewaken.

    Het museum is elke dag open het hele jaar door. Opgelet niet op zaterdagen buiten de schoolvakanties.

    Wie online reserveert betaalt 15 Euro als volwassene, student of senior. Kinderen van vier tot zes betalen 14 Euro. Kinderen jonger dan vier kunnen er gratis in.

    Préhistomuseum, rue de la grotte 128, 4400 Flémalle. (20’ Luik – 45’ Hasselt - 60‘ Brussel) Info : info@prehisto.museum - www.prehisto.museum

     







    08-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Take me to the water!

    De Michigan is één van de nieuwe modellen die Marie's Corner dit jaar voorstelt. Deze divan heeft een verfijnd karakter en biedt plaats aan drie liefhebbers van comfort en minimalistisch design.

    De eenvoudige lijnen van dit nieuwe model passen perfect in een salon met loungesfeer. De Michigan is een elegante uitnodiging om heerlijk te kuieren en te ontspannen in een zitbank die gemaakt is met respect voor traditie en vakmanschap.

    De Belgische specialist van de tailor made zitbank maakt een knipoog naar de Verenigde Staten en geeft regelmatig namen van grote Amerikaanse steden aan de modellen. De stad Michigan, bekend om de grote meren, leent haar naam aan deze gloednieuwe divan







    08-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon helpt je kiezen tussen Sicilië en Sardinië

    Rechtstreekse vluchten vanuit Maastricht Aachen Airport op Alghero en Trapani gestart. De Italiaanse eilanden Sicilië en Sardinië staan bekend om hun zonnige stranden, mooie natuur en charmantje stadjes. Maar welk van de twee past het best bij jouw reiswensen? Om de keuze te vergemakkelijken, zet Corendon de belangrijkste troeven per eiland voor jou op een rij. Al blijft kiezen verliezen… De eilanden zijn immers zo verschillend dat de vraag eigenlijk niet ‘Sicilië of Sardinië’ is, maar eerder wanneer je ze allebei een bezoekje gaat brengen. Corendon vliegt vanaf deze week rechtstreeks vanuit Maastricht Aachen Airport naar Sicilië (Trapani) en Sardinië (Alghero).

    Beach lovers: Sardinië

    Aan stranden heb je op beide eilanden geen gebrek. Zo heeft Sicilië een grillige kustlijn met vooral in het oosten prachtige goudgele zandstranden en indrukwekkende rotspartijen. Ook het gezellige stadstrandje bij Cefalù in het noorden en Scala dei Turchi bij Agrigento in het zuiden zijn echte aanraders. Voor charmante baaitjes en verscholen stranden trek je als echte beach lover best naar Sardinië. De stranden zijn hier zo mogelijk nòg mooier dan op Sicilië. In het noorden vind je bijvoorbeeld de La Maddalena-archipel waar je heerlijk kunt snorkelen in het kristalheldere water.

    Avonturiers: Sicilië

    Hou je meer van een actieve vakantie? Ook dan hebben Sicilië en Sardinië heel wat in hun mars. Al heeft hier Sicilië wel een streepje voor, met de indrukwekkende Etnavulkaan die je zelf kunt beklimmen. Ook de indrukwekkende Gole dell’Alcantara kloof afdalen is een absolute must-do voor avontuurlijke types. Wie het iets rustiger aan wil doen kan in het binnenland van Sardinië terecht in het Gennargentu nationaal park. Een kilometerslang natuurgebied, vol prachtige rotsen, afgewisseld met wijngaarden en idyllische Italiaanse dorpjes.

    Cultuurfanaten: allebei

    Sicilië werd door de jaren heen beïnvloed door verschillende windstreken. Zo vind je er Griekse tempels in Agrigento en Selinunte, Romeinse amfitheaters en Arabische moskeeën. Ook in historische steden als Palermo en Syracuse vind je die invloeden terug. Net als Sicilië heeft Sardinië tal van charmante stadjes. Slenter door de straatjes van Alghero of laat je verrassen door Castelsardo. Het middeleeuwse dorp ligt op een vulkanische rots en geeft je een schitterend uitzicht over de golf van Asinara. De mooiste paleizen vind je dan weer in het rivierstadje Bosa.

    Foodies: Sicilië

    Echte lekkerbekken vinden gegarandeerd hun gading op beide Italiaanse eilanden. Ongeacht welk eiland je kiest, lekker eten vind je er gegarandeerd. Op Sicilië hebben de verschillende bezetters niet alleen cultureel, maar ook gastronomisch hun sporen nagelaten. Zo liggen de roots van de arancini, gefrituurde rijstballetjes, oorspronkelijk in Arabië. De Sardijnse keuken staat vooral bekend om haar heerlijke vleesgerechten, brood, kaas en pasta. Proef er zeker agnello con finocchietti: lamsvlees gestoofd met wilde venkel, ui en tomaat.

    Sportievelingen: Sardinië

    Hoewel Sicilië en Sardinië misschien niet als fietsbestemmingen bekend staat, kun je op beide eilanden nochtans heerlijk fietsen. Op Sicilië vind je de mooiste fietsroutes aan de oostkant van het eiland. Kies voor een avontuurlijke mountainbikeroute op de Etna vulkaan of maak een fietstochtje langs wijngaarden, mooie kustlijnen of historische bezienswaardigheden. Ook op Sardinië vind je tal van fiets-en mountainbikeroutes zowel voor doorwinterde fietsers als enthousiaste fietsliefhebbers. Echte fietsfanaten kunnen zich uitleven in het bergachtige binnenland, terwijl recreatieve fietsers langs de kustlijn van dorpje naar dorpje fietsen. Watersportfanaten en windsurfers kunnen vooral op Sardinië hun hartje ophalen.

    Corendon heeft een uitgebreid aanbod aan 3 en 4-sterrenhotels op zowel Sicilië als Sardinië en biedt wekelijks rechtstreekse vluchten aan op Alghero (Sardinië) en Trapani (Sicilië). Meer info en boeken kan op www.corendon.be/sardinië en www.corendon.be/sicilië









    07-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Time to travel! Ik ga op reis en ik neem mee ...

    .. een koffer vol luchtige zomerse outfitjes en accessoires die ideaal zijn om te dragen op vakantie! Luilekkeren aan het strand of liever een citytrip? Wij zetten de leukste LolaLiza outfittips op een rij.

    Welke must-haves horen in de koffer?

    • De ultieme zomerkleur : wit! Wit is verfrissend, oogt elegant en reflecteert het zonlicht waardoor je lichaam langer koel blijft. Het toppunt van zomerse frisheid? Wit in combinatie met kanten details creëert een ultravrouwelijke, romantische look, met een knipoog naar de trend van Victoriaanse invloeden.
    • Ga voor happy vibes en knallende kleuren! Kleur vrolijkt alles op - zelfs die verregende vakantiedagen - en heeft een positief effect op je humeur en zelfvertrouwen. Een kleurinjectie kan ook subtiel met accessoires, zoals met een ruffled sandaaltje met blokhak bijvoorbeeld.
    • Maxijurken en jumpsuits, liefst met bold statement prints. Bye bye keuzestress - je bent tenslotte volledig aangekleed met een enkel stuk -, passend voor elke gelegenheid en heerlijk comfortabel. Een tropisch printje is onontbeerlijk in de zomergarderobe.
    • Als je op vakantie gaat heb je vaak maar een beperkt ruimte wat betreft je bagage. Daarom is het handig om zo slim mogelijk te pakken en outfits te verzinnen die je vooral met accessoires - die zijn immers niet zo groot en zwaar - een andere look kunt geven. Zijn onmisbaar : platte sandaaltjes, een hoed die tegen de zon beschermt en een grote tas om alles bij de hand te hebben.

    Inpakken als een pro

    • Spreid bij het inpakken je keuzes over het bed. Zo behoud je een duidelijk overzicht van wat je al hebt gekozen en van wat er nog ontbreekt. Op deze manier bespaar je ook nog eens tijd. Omdat je dan bijvoorbeeld niet onnodig alles terug uit de koffer moet halen om na te kijken of dat ene item er wel in zit.
    • Werk met lijstjes. Je kan een lijstje maken per dag, zo voorkom je het overladen van je koffer. Het kan geen kwaad om toch 2 extra outfits in te pakken, voor moest je toch plots zin hebben in iets anders of voor onverwachte wendingen de baas te kunnen.
    • Steek je fijne kettinkjes door een rietje voor je ze inpakt! Want zeg nu zelf, op vakantie heeft niemand zin in het ontknopen van kettinkjes. En dan heb je ze niet voor niets meegenomen.
    • Steek je sokken en onderbroeken in je schoenen. Zo creëer je net dat extra beetje plaats voor een extra warme trui, jas, of juist die extra outfit die er niet meer bij kon.
    • Beperk het aantal stukken kledij, maar denk goed na over de accessoires waarmee je 1 stuk kan opkleden of net casual maken.

    Suitcase actie

    Met het oog op de aankomende vakanties, lanceert LolaLiza de Suitcase winactie, waarbij een citytrip naar de shoot locatie en/of een reiskoffer ter waarde van €500 gewonnen kan worden. Elke twee dagen wordt een stuk uit de reiskoffer onthuld. LolaLiza schenkt maar liefst 10 reiskoffers weg en één van deze gelukkige winnaars sturen ze op citytrip met zijn reiskoffer, een exclusieve beautycase van ICI PARIS XL én een plus one.

    De wedstrijd loopt van 1 juni 2019 tot en met 22 juni 2019







    06-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modular steekt er met kop en schouder bovenuit: Pupil is alles wat je niet van een spot verwacht

    » Aanpasbare lichtinvalshoek tot 60° - » Breed aanbod aan dimbare oplossingen - » Beschikbaar in wit of zwart - » LUMEN-productie

    “Wanneer het op spots aankomt, wil iedereen het zo discreet mogelijk maken. De perfecte spot verdwijnt volledig in het plafond. Maar waarom zou je settelen voor perfectie, als je het compleet tegenovergestelde kunt doen?” En zo kwam de uitstekende -letterlijk en figuurlijk- Pupil tot stand.

    Deze quote komt van Bart Maeyens, general manager van Modular Lighting Instruments. De quote vat perfect het idee achter Pupil samen: het compleet omgekeerde doen dan wat er verwacht wordt. De spot is dan misschien wel klein (om niet miniatuur te zeggen), maar komt verrassend uit de hoek.

    “Normaal gezien proberen we alles wat uitsteekt te verbergen tijdens het ontwerpen van spots. Met de Pupil daarentegen halen we er de spotlight net uit, licht Maeyens toe. Net zoals de ogen van een krab – waar de ontwerper Basten Leijh zijn inspiratie haalde- komt de Pupil uit de muur piepen.

    Asymmetrisch wordt symmetrisch

    Verwacht daarnaast niet zomaar een downlighter. De lichtbron werd in een hoek op de armatuur geplaatst. Hier komt de grootste verrassing van de Pupil aan het licht. Wanneer de Pupil naar beneden hangt, schijnt het licht zijwaarts. Dit is perfect voor een wall-washing effect, met een maximale oriëntatie hoek van 60°. Wanneer je de armatuur dan weer in een asymmetrische positie plaatst, schijnt het licht recht naar beneden. Op die manier heb je altijd een andere invalshoek.

    Miniaturisering met een extraatje

    De Pupil bekrachtigt een van de grootste trends in de architecturale verlichting van tegenwoordig: miniaturisering. Kleinere armaturen hebben het voordeel van minder storend te zijn en integreren zo beter in de omgeving. Daarom zijn de armaturen ook beschikbaar in zowel het wit als het zwart. Ze zijn dan misschien minder opvallend dan grote armaturen, maar versterken de architectuur op een subtielere manier. En dat is zeker het geval met de Pupil, die er ook -letterlijk- zichtbaar uitsteekt.

     

     





    05-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Linen Love: the must have co-ord for summer

     

    Versatile, on trend, cool and comfortable in warm weather. The linen co-ord of L’Histoire de Louise by e5 is definitely a must-have, and a summer holiday essential. A versatile co-ord like this could save you so much space in your suitcase. Wear together and separately for completely different looks, and you won't even feel like you're wearing the same thing twice.

    Now lets's talk the material : linen. The fabric reflects the defining spirit of our times : love for the planet. What better material than linen to convey the need for closeness to nature? The favorite fabric of many designers this summer is explored in a chic and cool way at L'Histoire de Louise. Here’s why linen is a winner on many levels :

    • This natural fabric absorbs perspiration, allows the skin to breathe, and allows the air to circulate round the body. Linen is a hypoallergenic fabric, because of its ability to absorb moisture.
    • Another advantage of linen and clothing made from natural fibres, is for women with sensitive skin and those prone to allergic reactions like "prickly heat" in hot weather. For women who suffer from "hot flushes", again 100% linen is the most comfortable answer in warm environments.
    • Linen-clothing can last longer because of its characteristics; such as high strength and durability.
    • Linen clothing can be washed and dried easily.
    • It is one of the lightest weighted fabrics, great to reduce the weight of your holiday suitcase.
    • Linen is a natural fibre made from the flax plant. It doesn’t require any pesticides or any additional water other than rain water and every part of the plant is used. Linen fabric is also organic and fully biodegradable which makes it a fantastic option for those who care for the environment.

    Pair the co-ord with white flats, straw accessoires and a bralette, and you have the ultimate summer holiday look.

     

     

     





    05-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uptown art & design 2019: The Brussels Limited Edition

    Uptown Design is een vaste waarde tijdens de designmaand in Brussel. Nieuw dit jaar is de integratie van beeldende kunst. Vandaar de titel ‘Uptown Art & Design - The Brussels Limited Edition’. Van 12 tot en met 28 september 2019 loopt het designparcours langs meer dan 30 locaties in de bovenstad.

    Na vijf jaar gaat Uptown Design voor een nieuwe insteek met hedendaagse kunst. De creaties van designers en beeldende kunstenaars zijn ‘uptown’ (‘in de bovenstad’) te bewonderen. Sinds zijn oprichting blijft het parcours verrassen met Belgisch en internationaal design, maar dit jaar krijgt het event dus een extra artistieke waarde. Deze nieuwe benadering gaat gepaard met een mengeling van artistieke richtingen zoals op de grote internationale events, waar de – steeds meer vervagende – grenzen een einde maken aan de dictatuur van de traditionele categorieën.

    Het parcours omvat dit jaar nieuwe adressen, zodat design- en kunstliefhebbers hun hart op meer dan 30 locaties kunnen ophalen. Nieuwe ontdekkingen blijven aan de orde, want de selectie van de werken is zoals altijd uniek. De editie 2019 zet het werk van nieuw talent in de kijker: Lison de Caunes, Studio Lukas Cober, Irene Maria Ganser, Eric Maquet …

    Zoals elk jaar vraagt Uptown de designers om een beperkte reeks te maken van recente of oudere objecten die ze in een prestigieus jasje hebben gestoken. Ook de beeldende kunstenaars stellen er enkele van hun emblematische werken voor. Alle creaties worden tijdens het event te koop aangeboden. Daarnaast is er een tentoonstelling met enkele projecten van studenten, geselecteerd door Dominique Rigo, van de verschillende designscholen uit Brussel. De volledige deelnemerslijst zal binnenkort worden bekendgemaakt.

    De editie 2019 mag rekenen op deze peters/meters: Fabian Maingain – schepen van Economische Zaken van de Stad Brussel - Giovanna Massoni ¬ artistiek directeur van Reciprocity design.Liège. - Caroline Notté – Brusselse interieurarchitect en multidisciplinaire kunstenares - Sophie Helsmoortel – voorzitster van Bel (Brussels Exclusive Label) - Dominique Rigo – dé referentie voor design in Brussel - Aline Dubois – designconsultant en oprichter van de galerie A LINE STORY

    Events:

    Zaterdag 14 september 2019: ‘Meet the designer’, van 14 tot 18 uur. De designers komen hun objecten toelichten en praten er over hun werk met het publiek en de klanten van de boetieks.

    Woensdag 18 september 2019: EDUDA (ELLE DECORATION UPTOWN DESIGN AWARD). De redactie van Elle DECO en de peters/meters kiezen een laureaat voor de award Elle DECO en twee favoriete werken.

    Donderdag 26 september 2019: veiling ten voordele van het UFB (United Fund For Belgium). Een tiental werken gaan onder de hamer ten gunste van 1 van de projecten van het UFB.

     

     





    04-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drinken van de kraan was nog nooit zo gefilterd en makkelijk !

    » 500 plastic flesjes minder op de afvalberg dankzij drinkkraan - » Bespaart een gemiddeld gezin +/- €400 per jaar aan water en blauwe PMD zakken - » Geen gesleur met flessen water

    Het is Mei Plasticvrij en dankzij de klimaatmarsen is het eindelijk aan het doordringen: we moeten dringend minder plastic consumeren! Franke kwam daarom met de VITAL kraan op de proppen: een kraan met ingebouwde filtercapsule die jaarlijks 500 plastic flesjes vermijdt en ongeveer €400 aan waterflessen en blauwe zakken bespaart. Voordelig voor milieu en portemonnee, het kan!

    Overschakelen naar kraantjeswater is met de Vital kraan heel gemakkelijk. In de kraan zit namelijk een filter verwerkt, zodat een aparte filterinstallatie niet meer nodig is. De ingebouwde filtercapsule zuivert het leidingwater onmiddellijk. Bacteriën, microben, microplastics, roest, chloor, geurtjes, pesticiden, fosfaten, hormonen gaan eruit en de goede mineralen blijven behouden.

    Hoe werkt de capsule?

    De capsule is zo’n zeven centimeter groot en bestaat uit drie lagen: De pre-filter: de eerste filterende laag houdt de grootste partikels tegen. Het membraan: deze laag heeft poriën van amper 0,3 micrometer, waardoor het bacteriën, virussen, microplastics en micropartikels tegenhoudt. Actieve koolstof: absorbeert chloor, geuren, smaken en andere stoffen die in water oplossen.

    De capsule zit in de kraan verwerkt, er is dus geen aparte filterinstallatie nodig. Eén filtercapsule is goed voor zo’n 500 liter water. Na 450 liter gaat een rood lampje branden om aan te geven dat de filter bijna verzadigd is. Vanaf 500 liter gaat het rood lampje flikkeren en is het tijd om de filter te vervangen.

    Heerlijk gefilterd water, meteen uit de kraan. Wat limoen erbij en je krijgt een heerlijke dorstlesser.

    De Vital kraan komt in drie uitvoeringen:

    • Alleenstaande filterkraan met zwenkbare uitloop: keuze uit chroom met gun metal (€410, 19 incl. btw) of industrieel zwart met RVS-look (€482,79 incl. btw)
    • Filterkraan met zwenkbare uitloop gecombineerd met eengreepsmengkraan met zwenkbare uitloop: keuze uit chroom met gun metal (€571, 12 incl. btw) of industrieel zwart met RVS-look (€638,65 incl. btw)
    • Filterkraan met zwenkbare uitloop gecombineerd met eengreepsmengkraan met beweegbare uitloop: keuze uit chroom met gun metal (€840, 95 incl. btw) of industrieel zwart met RVS-look (€925,25 incl. btw)






    04-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indigo Wanderer

     

    SUN68

    The Indigo Wanderer is all about adventure and travel, driven by cross-cultural connections in a globalized world. With this trend we are embracing a nomadic, wanderlust lifestyle and authentic handcrafted techniques.

    The FW19 collection has been conceived to create a new image, actualizing and mixing the world of clothing with that of the outdoor. Classical garments belonging to the urban imaginery are mixed up with casual garments, used for leisure time and weekends, to create new outfits and enhance everyone’s individuality. A sea of rich and vibrant red-cast indigos with a late 70’s/ early 80’s feel are dominating this season, making this retro blue the key indigo shade of the season.

     







    03-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezinnen welkom aan boord!

    Je kinderen meenemen op cruisevakantie? Geef toe, dat was een kwart eeuw geleden behoorlijk ongewoon. Wat een contrast met nu! Heel wat moderne cruiseschepen zijn specifiek gebouwd om jong en oud DE vakantie van hun leven te bezorgen. Nog nooit was het aanbod van gezinsvriendelijke cruises zo groot. Op de scheepswerven staan nog tientallen schepen op stapel, die het familieaanbod de komende jaren nog zullen vergroten.

    Als kinderen een zwembad zien zijn ze al vaak niet meer te houden. Water is vakantie! Op grote schepen zijn er meerdere zwembaden, vaak met indrukwekkende glijbanen. Voor de allerkleinste is er dikwijls een aquapark met leuke fonteinen en kleurrijke waterspeeltjes, zoals op de schepen van Royal Caribbean en Carnival Cruise Line.

    Budgetvriendelijk

    De eerste vraag die ouders zich stellen is de kostprijs van een cruisevakantie. Dat valt reuze mee. Rederijen zijn op zoek gegaan naar middelen om cruises betaalbaar te maken voor gezinnen. Grotere schepen zijn daar een antwoord op. Cruiseschepen worden ook steeds maar zuiniger, zodat een lager brandstofverbruik helpt om de kost van een ticket binnen de perken te houden.

    Familierederijen als Costa en MSC hebben zeer scherpe tarieven, waarbij kinderen die een hut delen met de ouders bijna gratis mee op cruise gaan. Als kinderen groter worden slapen ze wellicht liever in hun eigen hut. Bij het boeken kan je vragen naar kajuiten met communicerende deur én balkon. Om de prijs te drukken kan je voor de kinderen een aanpalende binnenhut kiezen.

    Belangrijk om te weten is dat cruises altijd volpension zijn. Aan boord van elk schip is altijd minstens één hoofdrestaurant en één buffetrestaurant dat inbegrepen is. Van hamburgers met frietjes, tot pizza en ijsjes, zoveel is gratis. Voor softdrinks zijn er altijd formules met drankpakketten, zodat je exact je vakantie kan budgetteren. Bij Disney Cruise Line eet je elke avond in een ander themarestaurant.

    Restaurants

    Rederijen als AIDA en Norwegian Cruise Line (NCL) hebben speciale familierestaurants, waar zelfs de buffetten op kinderhoogte zijn gemaakt. Helemaal te gek zijn de showrestaurants. Jong en oud genieten van de behendigheid van de teppanyaki-chef.

    De flexibiliteit om te eten waar en wanneer je wil is ideaal voor gezinnen. Zo kan iedereen leven op zijn eigen vakantieritme. Als papa en mama eens een romantisch etentje willen, is er vaak opvang voor de kinderen. Sommige schepen hebben zelfs crèches voor baby’s van minimum zes maanden oud. Tieners hebben hun eigen chill-out lounges en discotheken, met de heerlijkste alcoholvrije cocktails en… ouders niet toegelaten.

    De activiteiten aan boord

    Zich vervelen is t-o-t-a-a-l onmogelijk. Je weet niet wat je ziet als je aan boord van een modern familieschip komt: klimmuren en touwenparcours, lasergames, surf- of Formule-1-simulators, sportfaciliteiten, knutselateliers...

    Soms hou je het niet voor mogelijk: de ijsschaatspistes bij Royal Caribbean, een fietsmonorail en een rollercoaster bij Carnival Cruise Line, een karting circuit bij NCL, of nog, een zip-line bij MSC.

    Kinderen vinden het geweldig om met de ouders naar een spektakel te gaan kijken. Aan land kosten die shows stukken van mensen; aan boord zijn ze bijna altijd gratis. Hoe groter het schip, hoe groter de show producties. Op sommige schepen van MSC is er zelfs een speciaal ‘Cirque du Soleil’ theater.

    Toch hoeft het niet altijd zo spectaculair te zijn. Animatoren zorgen voor leuke spelletjes, zoals schattenjacht, of piratenfeestjes.

    Trouwens, is een reis met een schip niet een ongelofelijk avontuur op zich? Elke nieuwe haven, elk nieuw land is een nieuwe ontdekkingsreis. Soms kan je gezinsvriendelijke uitstappen boeken.

    Een cruiseschip is een veilige omgeving. Daardoor kunnen kinderen hun eigen ding doen, zonder dat de ouders er steeds moeten bij zijn. Zo kunnen groot en klein elk op hun manier de dag invullen, en komt het gezin ’s avonds weer samen. Misschien is het daarom dat multigeneratie cruises zo succesvol zijn. Kleinkinderen, ouders en grootouders kunnen samen een prachtige reis maken, terwijl er toch genoeg tijd is voor individuele vrijheid. Het gevoel om samen op een schip te zijn is er een om nog lang te koesteren.

    Dat op elk schip de hotelkamer bij wijze van spreken meereist, zorgt er finaal voor dat het ook vakantie is voor papa en mama. Geen gedoe met het in- en uitpakken van koffers, het opmaken van bedden, of het rijden naar een volgende bestemming. Een cruise is één groot feest voor het ganse gezin, een reis om nooit te vergeten.

    Illustraties msc- costa cruises- royal caribbean

     







    03-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cruises voor het eerste seizoen van Seabourn Venture, nu boekbaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Seabourn, 's werelds beste ultra-luxe cruisemaatschappij, heeft het boekingsseizoen voor het inaugurele expeditie seizoen voor Seabourn Venture, het allereerste ultra-luxe expeditie schip van de rederij, geopend. De Seabourn Venture bezoekt tussen juli 2021 en april 2022 verschillende adembenemende locaties en afgelegen bestemmingen in het Noordpoolgebied en Antarctica. Het schip vaart ook naar de Amazone, de Caraïben en Midden- en Zuid-Amerika.

    De nieuwe routes bevatten 25 prachtige cruises, variërend van 7 tot 22 dagen, met vele mogelijkheden voor reizigers om wilde dieren te ontdekken, te genieten van spectaculaire landschappen en natuur en meer te leren over lokale geschiedenis en cultuur. Het schip, met veranda suites met allemaal zeezicht, bezoekt wereldwijd meer dan 150 unieke en fascinerende bestemmingen die voor de meeste reizigers onbekend zijn. Ook worden 65 nieuwe bestemmingen aangedaan, die een fantastische expeditie ervaring bieden. Sommige cruises kunnen gecombineerd worden tot een lengte van 30 dagen.

    “We hebben deze expeditie routes zorgvuldig bedacht zodat we de mooiste authentieke ervaringen bieden in sommige van de meest interessante en moeilijk te bereiken plaatsen ter wereld,” aldus Richard Meadows, President Seabourn. “Gecombineerd met de ultra-luxe lifestyle waar we bekend om staan, bieden de fantastische reizen van de Seabourn Venture de ultieme ultra-luxe expeditie reiservaring die onze gasten voor altijd zullen koesteren.”

    Enkele hoogtepunten van de Seabourn Venture expeditie afvaarten in 2021 en 2022 zijn:

    Noordpoolgebied en Noord-Europa : Na de oplevering van het schip in juni 2021 begint de Seabourn Venture aan haar allereerste seizoen in Noord Europa en het Noordpoolgebied. Het volgende staat onder andere op het programma: Viking ruïnes, walvissen, walrussen en zeehonden spotten, fietsen over de winderige wegen van de Britse eilanden en een hike naar watervallen en blauwwitte gletsjers. De rest van het seizoen verkent het schip het Noordpoolgebied tijdens 10- tot 15-daagse cruises naar verafgelegen plekken in Svalbard, de Noordkaap en andere plaatsen in Noorwegen.

    Caraïben, Midden- en Zuid-Amerika : Nadien vaart het schip in oktober in zuidelijke richting naar Bermuda, de Caraïben, het Panamakanaal, Colombia, Ecuador, Peru en Chili. Tijdens 10- tot 14-daagse reizen kunnen de gasten een excursie maken met Zodiacs langs de vogelrotsen, kajakken rondom tropische koraaleilanden, historische Inca plekken bezoeken of snorkelen in Caribische koraalriffen met kleurrijke vissen.

    Antarctica : Vanaf november 2021 brengt de Seabourn Venture de Australische zomer door in het meest zuidelijke continent. Het schip vaart 9 opwindende cruises, variërend van 11 tot 22 dagen, en biedt de ultieme authentieke ervaring op het Antarctische continent en de South Georgia en Falkland eilanden. Excursies zijn voorzien met Zodiacs, kajaks en zelfs met een unieke onderzeeër. Gasten kunnen verschillende soorten pinguïns, zeehonden en walvissen spotten, plekken van historische en geologische waarde bezoeken, meer inzicht in regionaal wetenschappelijk onderzoek krijgen of gewoon genieten de spectaculaire waterwegen en passages. Het vertrek is vanuit Ushuaia,

    Amazone : Tussen maart en april 2022 maakt de Seabourn Venture 5 cruises met een duur van 7 tot 12 dagen in het Amazone gebied, waarbij gasten met een Zodiac over het water varen en oude plekken en inheemse Amazone dorpjes bezoeken. De cruises ontdekken diverse gebieden gevormd door de Amazonerivier. Deze kunnen verdeeld worden in drie regio’s: ‘Overstroomde bossen en zijrivieren’ – Manaus, Brazilië tot Rio Jutaí; ‘De Amazone grens’ – Rio Jutaí tot Leticia, Colombia; en ‘De zeehaven in de jungle’ – Leticia tot Iquitos, Peru.

    Lancering

    De lancering van de Seabourn Venture is gepland voor juni 2021, een tweede zusterschip zal in mei 2022 te water worden gelaten. Beide schepen worden gebouwd met het summum van moderne hardware en technologie. De nieuwe schepen hebben een gloednieuw innovatief ontwerp, speciaal voor de ultra-luxe expeditiereiziger, en bevatten vele functies die de Seabourn schepen zo succesvol hebben gemaakt. Aan boord zullen ook twee op maat gemaakte onderzeeërs meereizen, er zijn kajaks en 24 Zodiacs beschikbaar. Elk schip beschikt over 132 luxueuze veranda suites met zeezicht. Meer details worden in de komende maanden bekend gemaakt.

    Voor reserveringen kan er contact opgenomen worden met een reisagent of met Seabourn via de website www.seabourn.com

    Seabourn staat al jaar en dag gerangschikt onder ‘s werelds top reisopties door professionele criticasters en lezers van prestigieuze reispublicaties zoals Departures, Travel + Leisure and Condé Nast Traveler. De stijlvolle, onderscheidende cruisevakanties staan bekend om: Intieme schepen met niet meer dan 300 suites -    Unieke routes die ‘must-see’ steden en geheimplekken bezoeken waar de grotere schepen niet kunnen komen - Intuïtieve, gracieuze service door een gepassioneerde staf die er alles aan doen om gasten te behagen - Ruime all-suite accommodaties met zeezicht, vaak met veranda - Culinaire dinerervaringen die zich kunnen meten met de betere restaurants - Open bars overal op het schip en mooie wijnen tijdens de lunch en het diner.

     

     

     

    02-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!