Inhoud blog
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milieu

    Tien tips om te zien of het hotel waarin u verblijft rekening houdt met het milieu

     

     

     

    Op de nieuwe website van ibis, de economy hotelketen van Accor, is te zien dat de keten het milieu belangrijk vindt. Milieuvriendelijke reizigers krijgen er goede tips over het kiezen van een hotel. Tien punten om rekening mee te houden, van de receptie tot de badkamer.

     

    ibis, de economy hotelketen van Accor, kondigde onlangs de lancering van een website aan die aan het milieu is gewijd. Op www.ibisenvironment.com krijgen reizigers goede informatie en laat ibis zien dat de keten rekening houdt met het milieu. “Klanten hebben nieuwe ethische verwachtingen en respect voor het milieu is in onze bedrijfstak zeer belangrijk geworden.” legt Helen Lalitte, vice-president ibis Global Marketing uit. “Reizigers willen dat de keten van hun keuze daadwerkelijk bewijst dat ze milieubewust is en dat niet alleen in reclame of enkele gevallen gebruikers laat zien.”

     

    De speelse en gebruikersvriendelijke interface brengt je met een paar keer klikken bij de diverse aandachtspunten. RVH.

    www.ibishotel.com 

    21-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuven stad van de smaak

     

    Leuven, stad van de smaak

     

     

     

    Tijdens het slotevenement van de vorige editie van de Week van de Smaak werd in Lier officieel bekendgemaakt dat Leuven in 2009 verkozen is tot Stad van de Smaak. Het stadsbestuur van Lier gaf de fakkel door aan de Leuvense delegatie. kandidatuur werd ingediend mede onder impuls van stadskok Jeroen Meus die het peterschap van de Leuvense editie aanvaardde.

     

    Turkije werd tot gastland uitgeroepen en zal Leuven in die hoedanigheid in haar culinaire opdracht bijstaan. Het land is zelf één grote brug: tussen Oost en West, tussen Europa en Azië, tussen traditie en vernieuwing. Istanbul is een bruisende stad, niet toevallig culturele hoofdstad in 2010. De Turkse regionale keuken is een schitterende, spannende mengeling van culturen, met sporen van de rijke Ottomaanse geschiedenis. Er is de wereldbefaamde Turkse gastvrijheid, en er is die grote enthousiaste Turkse gemeenschap in Vlaanderen.

     

    Onder de noemer “Passie voor Smaken” en met een duidelijke link naar de opening van haar nieuwe museum M in september 2009 zal Leuven allerhande activiteiten organiseren waarvan je in vuur en vlam komt te staan. Deze titel betekent het startschot voor een intense samenwerking tussen de directie cultuur, toerisme Leuven, de horecasector, scholen, verenigingen en verschillende cultuurhuizen.

     

    Een aantal activiteiten werden ondertussen al opgestart: een publicatie over Leuvense volkscafés, de ontwikkeling van een nieuw bier, de lancering van een Leuvens streekgerecht, de “Leuvense paté”.

     

    Toerisme en lekker eten en drinken: het hoort bij elkaar. Gastronomie is vaak een drijfveer om een bepaalde regio te bezoeken. Beleving wordt ook steeds belangrijker voor een toerist. En het maakt niet uit of het dan over een binnen- of buitenlandse toerist gaat. Gezellig samen eten en drinken is een essentieel onderdeel van de totale toeristische beleving en zorgt in belangrijke mate voor het tevreden gevoel dat men mee naar huis neemt.

    Authenticiteit is één van de dingen die hoog op het verlanglijstje van de toerist staat. Culinair genieten is zo oud als de straat en supertrendy. Op het platteland zijn de troeven de streekproducten en traditionele gerechten. In de steden zijn het de juist de buitengewone diversiteit en de allernieuwste trends die helemaal in lijn zijn met de dynamiek en de beleving van de stad.

     

    De Leuvense Gidsenbond heeft een belevingswandeling uitgestippeld door Leuven vol smakelijke verhalen over eten en drinken. Van middeleeuwse markten tot de huidige succesvolle vrijdagmarkt, van bloemenmarkt tot minimarkt van brocante en artisanale producten, van armoedige maaltijden in universiteitscolleges tot culinaire hoogstandjes nu, van een universitaire bier- en wijnkelder tot de hedendaagse fakbar. De wandeling duurt ongeveer twee uur. Onderweg kan je genieten van een vijftal proevertjes waaronder een aperitiefdrankje en de Leuvense paté. rvh.

    www.leuven.be/stadvandesmaak

     

    21-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.één dag per jaar ...

    Omdat één dag per jaar veel te weinig is…

    Verwen mama extra en schenk haar een leuk Philips cadeau!

     

     

     

     

    Eén dag per jaar zetten we haar in de bloemetjes: mama, onze rots in de branding, steun en toeverlaat en zoveel meer. Veel te weinig eigenlijk, dus laten we dat goedmaken door haar extra te verwennen op deze dag! Philips brengt je alvast op ideetjes met deze leuke geschenktips.

     

    In plaats van alleen met Moederdag mama wakker te maken met een ontbijt op bed kan je er nu voor zorgen dat ze iedere dag aangenaam wakker wordt! De Wake-up Light wekt mama op natuurlijke wijze door geleidelijk aan de lichtintensiteit te verhogen.

    De AquaLights van Philips creëren ook thuis dat luxe spa gevoel. Gebruik ze in bad om jezelf extra te verwennen en te ontspannen. Doe het licht uit en creëer een heerlijk romantisch gevoel met de warme gloed van deze sfeervolle lampjes. De stijlvol ontworpen lichtjes kunnen tevens gebruikt worden als decoratie in met water gevulde schalen om een unieke aandachtstrekker te creëren op tafel.

     

    De Senseo Latte Select koffiezetmachine is er nu ook in het zilver! Met één druk op de knop zet mama een overheerlijke latte macchiato, cappuccino, café latte of gewoon een kopje zwarte Senseo koffie.

    Het Philips Customer Care Center, tel. 078 250 145, biedt een veel ruimere waaier van mogelijkheden en suggesties. RVH.

    www.philips.be







    21-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonard cohen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leonard Cohen World Tour 2009 op zaterdag 4 juli 2009 in het Antwerps Sportpaleis

     

     

     

     

    Wie er vorig jaar in Brugge of Brussel bij was, zal het beamen. Leonard Cohen  speelde er - op een zeer bescheiden manier - legendarische  concerten. De media bleken het er roerend over eens: de oude vos  beschikt nog steeds over een gouden stem, smetteloos krijtpak, grijze hoed en  een ontwapenende glimlach.

     

    Toen hij op 20 oktober 2008 na ‘Closing Time’ terugkwam voor een ironisch  gebracht  ‘I tried to leave you’ en ‘Whither  Thou Goest’ hield iedereen zijn adem in. Men geloofde dat het Cohen’s laatste minuten op een Belgisch podium zouden zijn. Maar zijn lofbetuigingen aan België en zijn publiek bleken gemeend, want net als in het bovenvermelde lied lukt het hem niet om in één of meerdere bewegingen afscheid te nemen.  Cohen komt nog één maal terug met zijn fantastische band op zaterdag 4 juli 2009. Ditmaal naar het Sportpaleis in Antwerpen.

     

    Omdat de vraag naar Leonard Cohen concerten groot  blijft en de man niet eeuwig kan blijven optreden, zal hij tijdens het derde Europese Luik van de World Tour enkel grote zalen aandoen. Geluidspuristen hoeven helemaal niets te vrezen. Voor de technici die ervoor  zorgden dat de concerten in Vorst Nationaal vorig jaar van op iedere stoel perfect hoorbaar waren, is de schaalvergroting naar het Sportpaleis slechts een kleine stap.

     

    Nog één keer, en dan nooit meer? Lang twijfelen is geen optie want de drie concerten vorig jaar (Minnewaterpark Brugge en Vorst Nationaal) waren in een oogwenk uitverkocht. RVH.

    www.teleticketservice.com

    20-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.urban chic

    Voor koffie met Urban Chic

     

     

     

     

     

    Magimix biedt met de M190 Citiz collectie in ivoor en zwart gelakt een nieuw gamma voortkomend uit de knowhow van Magimix en Nespresso. De toestellen met compacte vormgeving zijn zelfs geschikt voor de kleinste keuken en geven met hun elegante en chique-kleuren een schitterend silhouet aan de keuken.

     

    De M190 Citiz & Co is een glamour shockduo, ieder zijn kant en zijn koffie, tegelijk en /of apart. De M190 Citiz & Milk maakt van elke koffie een genot voor de zintuigen. Hij zorgt voor een zelfgemaakte café latte en cappuccino, bij ieder moment van de dag hoort immers een andere koffie. De M190 Citiz & Milk maakt duizend-en-één koffie- en melkdranken mogelijk waarbij de ene nog lekkerder is dan de andere.RVH.









    20-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kings hotel

    Stijl en luxe verrijkt de Britse zuidkust

     

     

     

     

    Nergens beter kun je de typische Engelse sfeer opsnuiven dan in het Kings Hotel in Dorset. Dit prachtige, door de Harbour Hotels Group gerenoveerde, boetiekhotel –16 prachtige kamers - kijkt uit over het Engelse groen in het hart van het historische Christchurch. Op slechts enkele minuten verwijderd van de kust en een paar mijl van The New Forest, het nieuwste nationale park van Engeland.

     

    Je kan je in dit luxehotel ook culinair laten laten verwennen in Kings Rhodes Brassière & Bar. Gary Rhodes, chefkok met een Michelin ster, verleidt je met heerlijke gerechten op basis van lokale producten.

     

    Dorset en The New Forest liggen op slechts twee uur rijden ten zuidwesten van Londen. Deze streek heeft massa’s troeven: The New Forest: de naam ten spijt bestaat The New Forest al sinds 1079, het werd onlangs uitgeroepen tot National Park (het eerste in Zuidoost-Engeland) maar valt nog altijd onder de zogenaamde Royal Law die door Willem de Veroveraar werd ingesteld.

     

    Jurassic Coast: The Dorset and East Devon World Heritage Site is de enige site in Engeland die door de UNESCO werd uitgeroepen tot wereldnatuurerfgoed. Het gebied is in geologisch opzicht enorm waardevol: op amper 140 km vertelt het 185 miljoen jaar geschiedenis van onze planeet.

    Het landelijke Dorset is een streek boordevol mooie pittoreske dorpjes en verbluffend natuurschoon. De beste manier om ervan te genieten is wellicht wandelen. Voor wandelaars is er een uitgebreid netwerk van wandelpaden. En van op de oude heuvelforten is het genieten van fraaie vergezichten over de streek. RVH.

    www.dorset-newforest.com

    20-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Swiss

     

     

     

     

     


    SWISS kondigt nieuwe vlucht Luxemburg – Zurich aan.

     

     

     

     

    Swiss International Air Lines zal het aanbod vanuit Luxemburg verder uitbreiden. Passagiers van SWISS genieten binnenkort van drie vluchten per dag vanaf Luxemburg naar Zurich.

     

    De derde dagelijkse vlucht naar Zurich wordt op 18 mei geïntroduceerd. De extra vlucht zal uitgevoerd worden met Avro RJ100 materiaal. De vluchturen van deze drie connecties zorgen tevens voor een makkelijke verbinding voor reizigers uit de omgeving van Lyon naar Zurich met andere SWISS vluchten zowel Europees als intercontinentaal. “Door het toevoegen van een derde vlucht op weekdagen verkeren we in een nog betere positie om de Luxemburgse markt te bedienen”, zegt Dirk Grossmann, Country Manager SWISS voor België en Luxemburg. RVH.

     

    20-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis antwerpen

     

    ibis Antwerpen Centrum ondergaat gedaanteverwisseling en krijgt voortrekkersrol voor innovaties bij ibis in België

     

     

     

     

     

    ibis richt permanent zijn aandacht op de evoluerende noden van zijn klanten en op de nieuwe trends in de  markt. Daarom geeft dit wereldwijde merk van voordelige hotels van de  groep Accor zijn hotels een makeover. Allereerst met een origineel concept voor de bar 'Rendez-vous' en een vernieuwde stijl voor de  receptie en publieke ruimtes, daarna ook met een totaal nieuwe look  voor de kamers, met als thema de klaproos of 'Coquelicot'.

     

    Het ibis-hotel in het centrum van Antwerpen is het tweede hotel in België dat deze nieuwe stijl introduceert. Het hotel - dat vanaf nu 100% niet-rokers is - werd van top tot teen gerenoveerd. Het biedt 150 nieuwe kamers aan die zijn uitgerust met een splinternieuw  ergonomisch bed en met een MediaHub die optimale connectiviteit  biedt. Ook de gangen zijn vernieuwd in een aangename en rustgevende  stijl.

     

    Sinds 2006 engageert ibis zich voor een stapsgewijze transformatie van zijn hotelpark naar 100% niet-rokershotels. In België zal het  hotel ibis Antwerpen Centrum het derde hotel zijn van de keten dat  compleet rookvrij zal zijn. Dit initiatief oogst veel succes bij de  klanten die het voordeel voor hun gezondheid en voor de hygiëne van  de ruimtes appreciëren.

     

    De nieuwe Coquelicot-kamer is warm en harmonieus, maar vooral ook milieuvriendelijk dankzij de ecologische materialen en systemen die het water- en energieverbruik verminderen.

    Om zijn klanten een nachtrust van een goede kwaliteit te garanderen,  introduceert ibis een ergonomisch '2-in-1'-bed. Dit bed combineert  een boxspring en een matras en werd speciaal voor ibis ontworpen door het bedrijf Simmons. ibis zocht immers een bed dat tegelijk aan de onderhouds-  en reinigingsnormen zou beantwoorden én aan de eisen van de klanten op het vlak van comfort. Op het verhoogde bed prijkt nu ook een donsdeken waarin een sprei is verwerkt - voor een moderne look en een  onberispelijke hygiëne. RVH.

     

    19-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kruidvat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    MET KRUIDVAT HAALT U DE ZOMER IN HUIS

    Kruidvat verrast met de Fruity Botanicals

     

     

     

     

    De Fruity Botanicals van Kruidvat zijn nu nog beter. Dankzij de unieke ingrediënten wordt uw haar weer stralend en gezond. De fruit-en plantenextracten zijn niet alleen goed voor uw haar, ze ruiken ook zo heerlijk. Met de Fruity Botanicals blijft dat heerlijke zomergevoel duren, het hele jaar door.

     

    Met de Fruity Botanicals introduceert Kruidvat een nieuwe lijn van hoogwaardige shampoos, conditioners en maskers. De combinatie van exotische fruitsoorten en plantenextracten houden uw haren heerlijk zacht en gezond. De luxe-ingrediënten zoals parelproteïnen, zijde en rijstproteïnen zorgen voor pure verwennerij.

     

    De Fruity Botanicals vervangen de huidige Fruity & Botanical Vitals van Kruidvat. Deze zijn vernieuwd en daar hoort een nieuwe naam bij. Kruidvat optimaliseerde de samenstelling en zorgde voor een volledige restyling. Zo is er steeds een variant shampoo met bijhorende conditioner en afhankelijk van de serie nog een extra voedend masker.

     

    De Colour Care serie bevat een shampoo, conditioner en masker. De UV filter zorgt ervoor dat geverfd haar zijn kleur en glans behoudt. Verder is de shampoo verrijkt met cranberry en zijde-extracten. De Fruity Botanicals Great Volume shampoo en conditioner zorgen voor een weelderige haardos. De combinatie van bamboe-extracten en perziksap-concentraat zorgt voor een hydraterende werking.

    Speciaal voor droog en beschadigd haar heeft Kruidvat de Fruity Botanicals Extra Care serie ontwikkeld. Deze shampoo en conditioner bevat lotusbloemextracten en rijstproteïnen om het haar intensief te voeden. Gedaan met pluizig haar! De Anti Frizz serie geeft uw haar de kans niet te pluizen. De shampoo, conditioner en het masker hydrateren door de combinatie van granaatappelextracten en parelproteïnen. Tot slot is er nog het Super Shine gamma dat bestaat uit een 2 in 1 shampoo en conditioner en een aparte conditioner. De witte thee-extracten zorgen samen met het sinaasappelsapconcentraat voor fris en verzorgd haar. RVH.

    www.kruidvat.be

    19-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lufthansa

    Lufthansa speelt in op dalende vraag

     

     

     

     

     

    Voor het zomerschema wordt een capaciteitsdaling van 0,5 procent verwacht in het routenetwerk – Lancering van Lufthansa Italia leidt tot lichte stijging met 0,6 procent van het algemene aanbod in vergelijking met vorige zomer.

     

    Voor het geplande zomerschema 2009 zal Lufthansa zijn capaciteit aanpassen met 0,5 procent als gevolg van de dalende vraag. De aanpassing zal gebeuren door bepaalde frequenties te schrappen en routes en vluchten te combineren. Tegelijk zal Lufthansa ook investeren in specifieke groeimarkten. Dit betekent dat bepaalde regio's in het routenetwerk strategisch uitgebreid zullen worden door de lancering van nieuwe verbindingen.

     

    In het zomerschema worden 206 bestemmingen opgenomen in 78 landen (in de zomer van 2008 waren dat 207 bestemmingen in 81 landen). De apaciteitsdaling met 0,5 procent wordt ruimschoots gecompenseerd door de succesvolle lancering van Lufthansa Italia. De aangeboden capaciteit van stoelkilometers in het hele routenetwerk van Lufthansa zal in de zomer van 2009 dan ook toenemen met 0,6 procent in vergelijking met vorig jaar. Voor het Europese luchtverkeer is dit een stijging met 1,5 procent.

     

    Via de routemap van Lufthansa op www.lufthansa.com  kunnen passagiers hun reis makkelijk plannen. De interactieve wereldkaart geeft een snel en eenvoudig overzicht van de bestemmingen die rechtstreeks bereikbaar zijn vanaf een specifieke luchthaven van vertrek en geeft ook opties voor aansluitende vluchten. De kaart heeft een handige zoomen sleepfunctie. RVH.

     

    19-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groene sleutel

     

     

    Radisson SAS Hotel in Hasselt krijgt Groene Sleutel

     

     

     

     

     

     

    Het Radisson SAS Hotel in Hasselt kreeg zopas de Groene Sleutel uitgereikt: hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toeristische sector die serieus en controleerbaar bezig zijn met milieuzorg. Het Radisson SAS Hotel in Hasselt wordt hierbij het eerste officiële groene hotel in Limburg!

     

    In het kader van de wereldwijde Responsible Business politiek van de Rezidor Hotel Group, waarvan het Radisson SAS Hotel in Hasselt deel uitmaakt, heeft het hotel maandenlang hard gewerkt om aan alle strenge milieueisen te voldoen en zo dit belangrijke keurmerk te verdienen.

     

    De Groene Sleutel is een internationaal keurmerk voor milieuvriendelijke toeristische bedrijven. Met het behalen van de Groene Sleutel engageert dit bedrijf zich om op een duurzame manier te werk te gaan. Er wordt zorgvuldig omgesprongen met water, energie en afval, zonder toe te geven op vlak van comfort. In 2008 werd meer dan 29.000 EUR geïnvesteerd om het hotel nog milieuvriendelijker te maken en te voldoen aan de vereisten om de Groene Sleutel te behalen. Dankzij een energie audit en een geïntegreerd computersysteem kon de energieconsumptie tijdens de tweede helft van 2008 met liefst 14% naar beneden gehaald worden.

     

    De ‘Groene Sleutel’ is een programma van FEE (Foundation for Environmental Education) met programma's in zowat 40 landen. In Vlaanderen wordt de Groene Sleutel beheerd door Bond Beter Leefmilieu, met de steun van Toerisme Vlaanderen. RVH.

    www.groenesleutel.be

    18-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michel Stalport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Rezidor: Michel Stalport Area Vice President Zuid-Europa en Afrika

     

     

    The Rezidor Hotel Group heeft Michel Stalport benoemd tot Area Vice President Zuid-Europa & Afrika. Hij wordt opgevolgd in Rusland en de CIS landen door Tom Flanagan, die benoemd werd tot Regionaal Directeur.

     

    Met deze 2 benoemingen versterkt Rezidor zijn amibitieuze ontwikkelingsplannen in deze 2 belangrijke groeimarkten. In Rusland en de CIS is de groep met 40 hotels en 10.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling de leidende internationale hoteloperator. Het Afrikaanse continent is een nieuwe groeimarkt voor Rezidor – de groep opende zijn eerste hotel in de regio in 1999 en heeft vandaag een hotelportfolio van 25 hotels met 6.500 kamers in beheer of onder ontwikkeling.

     

    De Belg Michel Stalport (54), tot vandaag Area Vice President Rusland, CIS, Baltische Staten, Turkije, Azerbeidjaan & China, keert terug van Moskou naar Nice – als Rezidor’s nieuwe Area Vice President Zuid-Europa & Afrika. Stalport, afgestudeerd aan de prestigieuze hotelscholen van Namen en Lausanne, vervoegde de Rezidor Groep in 1993 als Algemeen Directeur in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel.

     

    “De functie als Area Vice President Zuid-Europa & Afrika is een nieuwe positie in onze groep en in lijn met het strategisch ontwikkelingsplan in beide regio’s.”, zegt Stalport. “Rezidor ziet een aanzienlijk groeipotentieel voor internationale hotelmerken rond de Middellandse Zee en zeker in Afrika – ik kijk er dan ook naar uit om onze hotels te leiden en bij te dragen tot de groei in deze regio’s.” RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

     

    17-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quality exwcellence
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CROWNE PLAZA BRUSSELS – ‘LE PALACE’

    VOOR DE DERDE MAAL ONDERSCHEIDEN MET

    DE ‘QUALITY EXCELLENCE AWARD’

     

     

     

     

    Eric van Dalsum, Managing Director van het Crowne Plaza Brussels – ‘Le Palace’ ontving afgelopen week namens Kirk Kinsell, President EMEA van de InterContinental Hotel Group (IHG), voor de derde achtereenvolgende keer de jaarlijkse ‘Quality Excellence Award’.

     

    De Quality Excellence Award wordt ieder jaar aan hotels uitgereikt die de hoogste kwaliteitsnormen nastreven op gebied van tevredenheid van gasten en klanten over de algemene uitvoering, het management en over het onderhoud van het hotel.

     

    Het Crowne Plaza Brussels– ‘Le Palace’ is één van de 31 hotels die geselecteerd werd voor de Quality Excellence Award uit een totaal van 620 hotels van de InterContinental Hotels Group in de regio Europa,  Midden Oosten en Afrika.

     

    “Ik ben heel trots dat wij voor de derde opeenvolgende keer deze onderscheiding ontvangen. Het bevestigt overduidelijk dat wij consistent zijn in de kwaliteit en service die wij onze gasten bieden” aldus Eric van Dalsum. “Mijn dank gaat uit naar een fantastisch team van medewerkers!”

     

    InterContinental Hotels Group PLC (IHG) uit Groot-Brittannië is de grootste hotelgroep ter wereld wat het aantal kamers betreft. IHG heeft een portefeuille erkende en vermaarde hotelmerken, waaronder InterContinental® Hotels & Resorts, Crowne Plaza® Hotels & Resorts, Holiday Inn® Hotels and Resorts, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites®, Candlewood Suites® en Hotel Indigo®, en beheert ook ’s werelds grootste getrouwheidsprogramma voor hotels, Priority Club® Rewards genaamd, dat wereldwijd meer dan 42 miljoen leden telt.

    IHG heeft 18 hotels in portefeuille in België, waarvan 5 Crowne Plaza, 8 Holiday Inn en 5 Express by Holiday Inn. RVH.

    17-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rezidor nieuw


     

    Rezidor voegt drie nieuwe landen toe aan groeiende hotelportfolio

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, voegt 2 nieuwe landen toe aan zijn portfolio. Vandaag is Rezidor aanwezig in 58 landen doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. Rezidor voorziet de opening van het Radisson Blu Hotel Lusaka in Zambië (Q3 2009, 142 kamers), het Radisson Blu Hotel Skopje in Macedonië (Q1 2011, 210 kamers), en het Radisson Blu Hotel Luanda in Angola (Q1 2012, 257 kamers). “We zijn vooral trots om twee nieuwe landen toe te voegen op het Afrikaanse continent. Rezidor heeft nu 25 hotels met 6.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling in Afrika – één van onze belangrijkste ontwikkelingsgebieden”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Het Radisson Blu Hotel Lusaka is al in opbouw en ligt in de prestigieuze commerciële wijk van Lusaka, de hoofdstad van Zambië. Het ligt net naast het Mulungushi International Conference Centre en recht tegenover het Arcades Shopping & Entertainment Complex. Naast 142 kamers, biedt het hotel ook een restaurant, bar, 5 conferentie- en vergaderzalen, balzaal, zwembad met bar en zonneterras, wellness faciliteiten en een casino.

     

    Het Radisson Blu Hotel Skopje zal gelegen zijn in één van de meest moderne en vibrerende wijken van de hoofdstad van Macedonië. Het gebouw zal deel uitmaken van een groter bouwproject met 50.000 m² winkelcentrum en 16.000 m² luxekantoren. Het hotel zal 210 kamers, 2 restaurants, een bar, meer dan 700 m² vergader- en banketzalen en een spa & wellness ruimte bieden. Skopje’s historische hart ligt binnen wandelafstand.

     

    Het Radisson Blu Hotel Luanda zal gelegen zijn op een exclusieve locatie aan het strand, midden in het centrale zakenkwartier aan de ingang van het prestigieuze lha de Luanda. Sommige van de 257 kamers zullen een gigantisch zicht hebben op de Atlantische Oceaan; andere zullen uitkijken op de Luanda Baai. Het hotel zal meer dan 1.000 m² vergaderruimte bieden, verscheidene restaurants met buitenterrassen, een zwembad en een spa & fitrness ruimte. Dé perfecte locatie voor de organisatie van zakelijke bijeenkomsten. RVH.

    www.rezidor.com.

    16-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tahiti koffertje

    LA SULTANE DE SABA

     

     

     

     

    TAHITI KOFFERTJE : VERGEET UW MAMA NIET !

     

     

    Deze lente-zomer 2009, nemen we u mee voor een droomreis naar de Polynesische eilanden (Tahiti, Bora Bora,…) : luxe, rust en wellust en ver van de stress. Laat u erleiden door het Tahiti gamma van LA SULTANE DE SABA : bekoring verzekerd !

    De verzorgingen van het lichaam, de handen, de voeten en het haar staan garant voor uren van wellust, wegdromen en stiekem exotisch plezier en dompelen u onder in de aroma’s van de eilanden.

     

    Het Tahiti Koffertje verzamelt al het nodige voor een heus Tahitiaans schoonheidsritueel. U droomt er gegarandeerd bij weg ! Dit koffertje bestaat uit 4 magische producten ! Een lichaamsolie, een peeling, een Karitéboter met tiare-bloem en aloë vera en een exfoliërende handschoen (100% natuurlijke vezels).

     

    Het Hammam-koffertje :

    Heuse ceremonie van het hammamritueel. Ontspanning en een knipoog naar
    de vakantie verzekerd. U kan bij u thuis de sfeer van de hammam creëren dankzij dit koffertje bestaande uit :
    1 zwarte zeep (125 ml), 1 lichaamsolie amber (125 ml), 1 kessahandschoen en 1 puimsteen. RVH.

    www.lasultanedesaba.be



    16-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philip Mountford
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Philip Mountford nieuwe CEO HUNKEMÖLLER

     

     

     

    Philip Mountford startte per 1 april als CEO van Hunkemöller. Mountford heeft ruime ervaring in de fashion retail in het Verenigd Koninkrijk en Europa. Zijn internationale retailkennis en expertise zullen een belangrijke rol spelen om Hunkemöller weer een stap verder te brengen in een economisch uitdagende tijd. “Ik heb heel veel zin in de uitdaging om van dit mooie bedrijf een geweldig bedrijf te maken.”

     

    Philip Mountford heeft een brede retailachtergrond, waarin hij diverse senior functies heeft gehad. Tot begin dit jaar was hij CEO van Moss Bros Group PLC, een gerenommeerde fashion retailer in mannenmode dat meer dan 150 winkels heeft in het Verenigd Koninkrijk en franchiseconcepten van merken als Hugo Boss en Canali. Voor zijn komst naar Moss Bros was hij Managing Director bij Gianni Versace, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en opkomende landen.

    Daarvoor werkte hij bij Nautica als Directeur Sales en Marketing Europa en als Directeur Retail bij Daks PLC, een Brits topmerk in vrouwen-en mannenmode, wereldwijd actief in zowel wholesale als retail. Mountford startte zijn carrière als inkoopdirecteur bij Simpson Piccadilly, een groep van luxe warenhuizen.

     

    Mountford volgt Martin Zieger op, die sinds 1 maart zijn CEO-functie neerlegde om terug te gaan naar zijn thuisland Oostenrijk. Onder diens leiding bereikte Hunkemöller een sterke positie in de markten waarin het opereert. Hunkemöller breidde uit in nieuwe landen zoals Spanje, Rusland, Polen, Egypte, het Midden-Oosten en het Caribisch gebied. Ook Bodique, de internationale naam van Hunkemöller, werd succesvol geïntroduceerd. RVH.

     

    16-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.screwpull lm 400

    Screwpull LM-400 - Onweerstaanbaar. De eenvoud zelf.

     

     

     

     

     

    Bijna 20 jaar geleden vond Herbert Allen de meest feilloze kurkentrekker ter wereld uit. Sindsdien is het Lever Model blijven evolueren : hij verleidt telkens opnieuw de professionele en amateur wijnliefhebbers en veroorzaakt daardoor de nodige jaloezie bij zijn concurrenten. Juist omdat Screwpull geïnspireerd wordt door een ware pioniersgeest, is ze nu in staat het Lever Model van de toekomst voor te stellen. Speciaal voor de meest fanatieke fans …

     

    De Lever voor de “Vrijheid”-fans

    De kurkentrekker die alle soorten kurken verwijdert, zelfs kunststoffen! Een handleiding heeft u niet nodig om het te gebruiken. De werkwijze van de LM-400 spreekt voor zichzelf : het lichaam van de kurkentrekker past rond de flessenhals, met de hendel verwijdert u de kurk. In een zeer eenvoudige beweging, die geen kracht en geen techniek vergt. Laat de kurkentrekker zijn job doen en geniet van zijn handigheid, want doordat hij geen enkele kurk beschadigt – echte kurk of kunststof, broos of meegaand – zorgt hij ervoor dat de wijn op zijn best geserveerd kan worden. RVH.

    www.screwpull.be

     











    15-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Two some
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    INNOVATIEVE “TWO SOME” BH BIJ HUNKEMÖLLER

     

     

     

     

     

    De speciale bh, de ‘Two Some’, is nu verkrijgbaar bij Hukemöller. De bh is ontworpen door Patricia Vernooij, die hiermee afstudeerde aan de Design Academy in Eindhoven in Nederland. De cups van de bh bestaan uit 2 delen die over elkaar heen kunnen schuiven, waardoor de cups zich aan de grootte van de borsten aanpassen. Hiermee wordt het alom bekende probleem van het vinden van de juiste maat bh opgelost.

     

    De bh is niet alleen zeer functioneel maar biedt ook veel stylingopties. De twee delen van de cups kunnen uit verschillende materialen en kleuren bestaan, ook de twee schouderbandjes bieden veel mogelijkheden qua trends en mode. RVH.

    www.hunkemoller.com

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koffiekapsones

    Koffiekapsones met Capsules

    Lavazza introduceert nieuwe espressomachine 'A Modo Mio'

     

     

     

    Het Italiaanse koffiemerk Lavazza brengt de smaak van een échte espresso regelrecht van een pittoreske piazza naar je thuis. Sterk en smeuïg? Of zinnenstrelend zacht? Met de nieuwe espressomachine van de koffiespecialisten Lavazza en Saeco, met capsules, mag je zoveel koffiekapsones hebben als je wilt...

    Frank Sinatra deed graag zijn zin denk maar aan ‘My Way’. Maar ook het Italiaanse koffiemerk Lavazza weet wat het wil: zoveel mogelijk mensen laten genieten van een authentieke espresso. Geen toeval dat de nieuwe espressomachine van Lavazza ‘A Modo Mio’ heet. Voortaan drink je de échte Italiaanse espresso gewoon bij je thuis. Hoe jij het wil.

     

    Voor ‘A Modo Mio’ sloegen de koffiebrander Lavazza en de espressomachinebouwer Saeco de Italiaanse handen in mekaar. Resultaat is een aantrekkelijke én vernuftige espressomachine die je in een handomdraai een koffie op maat schenkt. Met het sterke koffiearoma en de krachtige stoomfunctie creëer je keer op keer die unieke koffieervaring, van karaktervolle espresso over fluweelzachte cappuccino tot smeuïge caffe latte met schuimlaagje. Bovendien geeft het exclusieve design, met afgeronde vormen en gelakte zijkanten, je interieur extra kleur.

     

    A Modo Mio bestaat in twee versies: Saeco Extra in het zwart (semi-automatisch) en Saeco Premium in het rood (automatisch). Stijlvol, compact én gebruiksvriendelijk. Met de stoomfunctie kan je melk doen schuimen ook kan je er thee of andere warme dranken mee bereiden. RVH.

    www.lavazzamodomio.com en www.lavazza.com  





    15-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leven van liefde en grote merken

    Leven van liefde en grote merken

    Galeria Inno Gift List voortaan online.

     

     

     

     

    Een geschenkenlijst samenstellen, een feestje organiseren én van alle kortingen en voordelen van een Gift List genieten? Dat kan! Vanuit uw luie zetel nog wel, via www.galeriainnogiftlist.be!

     

    Galeria Inno Gift List: voor alle mooie dagen van het leven. Geboorte? Huwelijk? Verjaardag? Communie? Pensioen? Of gewoon lentekriebels? Genoeg redenen om een feestje te geven en geschenken te krijgen. Met Galeria Inno Gift List kiest u uit 600 merken binnen de categorieën kleding, lingerie, modeaccessoires, schoenen, interieurdecoratie en -inrichting, horloges en klokken, parfums en cosmetica. En wat nog beter is: u kunt uw geschenkenlijst nu ook zelf online openen, beheren en bekijken. Zo eenvoudig is het.

     

    Via Galeria Inno Gift List stelt u in een handomdraai uw geschenkenlijst samen en beschikt u meteen ook over een eigen pagina met gastenboek. Daarnaast ontvangt u 10% korting in de vorm van een Giftcard. Deze wordt bij afsluiting van uw rekening op al uw aankopen bij Galeria Inno berekend. Bovendien geniet u van de voordelen van de Galeria Inno Advantage Loyalty Service.RVH.

     

    15-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!