Inhoud blog
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussel Milaan

    Brussels Airlines start lijndienst naar stadsluchthaven Milaan Linate

    Tiende bestemming in Italië

     

     

     

    Vanaf 25 oktober biedt Brussels Airlines twaalf vluchten per week aan tussen de Europese hoofdstad en de Milanese stadsluchthaven Linate. Brussels Airlines vliegt ook al dertig keer per week naar de luchthaven Malpensa. Dankzij deze nieuwe lijndienst hebben passagiers de keuze uit niet minder dan zeven dagelijkse afreismogelijkheden naar de economisch en toeristisch zeer belangrijke Milanese regio.

     

    Milaan Linate is de stadsluchthaven van Milaan. De luchthaven bevindt zich op amper acht kilometer van het stadscentrum en is zeer vlot bereikbaar. De luchthaven, die slechts een beperkt aantal vluchten toelaat, is zeer geliefd bij het zakencliënteel dat zich snel wil verplaatsen naar de binnenstad en is ook voor toeristen die een citytrip naar Milaan maken een aanrader.

     

    Op weekdagen biedt Brussels Airlines twee vluchten per dag aan naar Linate. Er is een ochtendvertrek en een namiddagvertrek vanuit Brussel en een terugvlucht ’s middags en ’s avonds vanuit Linate. Passagiers hebben de keuze uit drie reisformules: b.business en de twee economy class producten b.flex en b.light. Een retourticket is al mogelijk vanaf 99 euro all in. Passagiers kunnen Miles & More getrouwheidspunten sparen en uitgeven telkens ze gebruik maken van deze lijndienst.

     

    Alle vluchten worden uitgevoerd door Brussels Airlines met AVRO RJ toestellen. Partner Lufthansa Italia commercialiseert dankzij een codeshare-overeenkomst mee het vluchtaanbod. Brussels Airlines heeft een slotaanvraag lopen voor een vroeger vertrek in Brussel en vanuit Milaan. De huidige uurregeling van de ochtenvlucht zou dus kunnen wijzigen

     

    Alle vluchten kunnen gecombineerd worden met de lijndienst die Brussels Airlines vijf keer per dag verzorgd tussen Brussel en de luchthaven Milaan Malpensa. Dankzij een dagelijks vluchtaanbod naar zowel Linate als Malpensa hebben Brussels Airlines passagiers de keuze uit maar liefst zeven dagelijkse afreismogelijkheden in beide richtingen. Op weekbasis worden zo 42 retourvluchten en meer dan 8.000 vliegtuigzetels aangeboden tussen de Europese hoofdstad en Milaan.

     

    Brussels Airlines is meer dan ooit de sterkste speler op de Italiaanse markt vanuit Brussels Airport. De Belgische luchtvaartmaatschappij biedt afreismogelijkheden naar en vanuit niet minder dan tien Italiaanse steden (Milaan Linate, Milaan Malpensa, Firenze, Venetie, Bologna, Turijn, Rome, Napels, Catania en Palermo). Op wekelijkse basis verzorgt Brussels Airlines gemiddeld 110 retourvluchten tussen Italië en België.

     

    De belangrijkste Belgische touroperators bieden in samenwerking met Brussels Airlines een citytripaanbod Milaan aan. RVH.

     

     

    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biaggini women

    Vögele Najaar 2009 - Women

    Biaggini

     

     

     

     

     

    Hier is de modeboodschap voor de dames erg duidelijk: ‘Keep it simple’. De silhouet is over het algemeen smal en nauwsluitend waarbij de schouders – met een knipoog naar de jaren tachtig – licht geaccentueerd zijn. ‘Crossdressing’ is het toverwoord voor de nieuwe look en sportieve broeken als jeans, stretchbroeken, chino’s en boyfriend styles vervullen dan ook een belangrijke functie, omdat ze perfect gecombineerd kunnen worden met soepel vallende jersey tops en sportieve blouses, jassen en blazers.

     

    De kleuren worden krachtiger. Petrol, bessenkleuren, lila en groen worden ondersteund door groene en bruine tinten. Natuur en wit frissen het kleurenbeeld op. Zwart is zoals vanouds dé nummer 1. De krachtige kleuren worden vooral gebruikt voor shirts, truien, blouses en accessoires.

     

    Blouses en shirts met bloemen-, ornament- en paisleyprints fleuren het overwegend effen modebeeld op. RVH.







    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am gold

    I Am / The Gold Line

     

     

     

     

    Sinds enkele seizoenen is I Am uitgebreid met een gekledere lijn: The Gold Line. Ze beantwoordt perfect aan de vraag van de moderne vrouw die graag iets specialer gekleed gaat voor een avondje-uit of een feestje zonder echt overdressed te zijn.

     

    De collectie focust op rijke kleuren en stoffen. Lichtgrijs, diep violet en camel worden vertaald in glanzend satijn, kant en luxe jerseystoffen met een subtiele glans. Satijnen, mouwloze jurken met micro bloemmotieven meten zich gesofistikeerde kragen en strikken aan. Feestelijke rokjes worden gedragen met sensuele cachecoeurs of  vloeiend vallende jersey tops met een apart detail. Mantels met fluwelen reliëfmotieven stralen pure glamour uit en zorgen ervoor dat je in barre temperaturen toch feestelijk oogt. RVH.

     







    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Horlogecollectie Eon met diamantjes en driedubbele ring.

     

     

     

    Eind 2009 brengt Versace de “Eon” uit in een extra luxe versie met diamantjes en driedubbele ring. Dit nieuwe model biedt een boeiende combinatie tussen mysterieuze sensualiteit en vrouwelijke elegantie. Dit topstuk straalt de klasse van de Versace-vrouw en de speelse charme van het Italiaanse merk uit.

    Meer nog dan een uurwerk is de “Eon” een oogstrelend sieraad. RVH.

     

     

     

     

     

     

     

     

    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am chakra's

    I AM Chakra’s – Herfst/Winter 2009-2010

     

     

     

     

    Deze winter heeft ontwerpster Maya Van Dooren gewerkt rond de Chakra’s. Symbolen van de hoofdchakra’s zijn als print of als borduursel in de kleren verwerkt. Niet zomaar gratuit : elke chakra is op de juiste plaats terug te vinden. Chakra’s zijn energiecentra in het lichaam die elk hun functie en betekenis hebben. Elk punt ontvangt, leidt en geeft energie. Ze vormen de basis van de traditionele Indiase geneeskunde.

     

    Maya was als kind al gefascineerd door de zin van het leven en ontdekte boeken over de Chakra’s. “Ik wou er alles van weten, ik ben sowieso iemand die bezig is met diepere zingeving en ik leef heel bewust” zegt Maya. “Ik ben heel intuïtief en volg mijn intuïtie zowel in mijn privéleven als in mijn werk. Ik creëer vanuit mijn buikgevoel en ik heb door de jaren heen ervaren dat dit de best manier is.”

    Onze belangrijkste doelstelling is en blijft kleren aan te reiken waarin de vrouw zich goed voelt. Veel aandacht gaat naar mooie, aangename stoffen en comfortabele vormen.

     

    Dit seizoen wordt door middel van prachtige prints en fijn borduurwerk de levensvisie van de “Casual line’ op een unieke manier voorgesteld. De rode draad doorheen de ‘Casual line’ is de ‘Chakra’. RVH.

    Consumenteninfo :  09/337 73 77

    15-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jus add water

    Just Add Water

     

     

     

     

    Replay stelt met trots het ‘Just add water’project voor. De natuur is een waardevolle bron en het is onze taak om deze te beschermenen. In het productieproces van een jeans kruipt maar liefst 5000 l water. Met het project ‘Just add water’ brengt Replay hier verandering in.

     

    Na veel research en investeringen werd een nieuw revolutionair productiesysteem ingevoerd dat op energie en water bespaart en tegelijk de kwaliteit van het eindproduct verbetert. De nieuwe collectie is deze winter in alle Replay-winkels terug te vinden. RVH.

    Consumenteninfo: 02/521 90 71







    15-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chill on the Channel

    Ongewone service bij Norfolkline

    Chill on the Channel

     

     

    De ferrymaatschappij Norfolkline die vaart tussen Duinkerke en Dover is gestart met een nieuwe, heel bijzondere service voor zijn passagiers. Onder de noemer ‘Chill on the Channel’ kunnen de reizigers tijdens de twee uur durende overvaart genieten van een ontspannende hoofd, nek, en bovenrug massage. Dat gebeurt door gediplomeerde masseurs en tegen een prijs die elke gast zelf kan bepalen. De doorsnee reiziger betaalt € 8, soms iets meer.

     

    De service wordt op alle drie de ferry’s van Norfolkline aangeboden bij afvaarten om 10u, 12u en 14u vanuit Duinkerke en Dover. Aan boord van het schip worden de reizigers over de nieuwe service geïnformeerd.

     

    Een vakantie richting Engeland, met een ferry van Norfolkline, kan dus vanaf nu super-ontspannend beginnen. Voeg daarbij de grote ruimte, het comfort en de kindvriendelijkheid van de schepen. Ook de vertrekhaven is een bijkomende troef. Duinkerke, minder ver dan Calais, is makkelijk bereikbaar via autosnelwegen. En tot slot kan aan een tarief van € 12 euro per persoon (€15 indien men aan boord boekt) een upgrade verkregen worden naar een Eerste Klas ticket. Men mag prioritair aan boord rijden zodat men ook eerst kan ontschepen. Er zijn exclusieve zitplaatsen voorzien in een luxueuze ruimte met gratis WIFI, ideaal voor zakenreizen of voor ontspanning. Er zijn gratis kranten beschikbaar en men wordt verwend met gratis thee, koffie en frisdranken. Reizen met Norfolkline is een beleving op zich! RVH.

    www.norfolkline.com

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thesis toerisme

    Toerisme Vlaanderen bekroont beste thesis over toerisme

     

     

     

     

     

    Vicky Steylaerts, zopas afgestudeerd als master in toerisme, heeft de prijs van Toerisme Vlaanderen voor de beste toeristische thesis ontvangen. Toerisme Vlaanderen wil op deze manier toerismestudenten extra stimuleren om een kwalitatief eindwerk af te leveren.

     

    Een mooi voorbeeld is Vicky Steylaerts. Voor haar thesis over de intermediaire toeristische rol van taxichauffeurs op het eiland Gozo, beloonde Toerisme Vlaanderen haar met een Vlaanderen Vakantieland-cheque van € 250. Tijdens het wetenschappelijke onderzoek dat Vicky opzette, had ze heel wat gesprekken met de plaatselijke taxichauffeurs. “Het viel me op hoe hun feitelijke kennis van het eiland relatief beperkt was. Maar zodra ze over hun eigen leven begonnen te vertellen, kwam er veel interessants naar boven. Met veel ‘gusto’ geven ze bijvoorbeeld details

    over de eigen keuken. Daar ontdekte ik een toeristisch potentieel in dat nog niet ontgonnen is.”

     

    De Vlaamse toeristische sector – hotels, touroperators, reisagenten,… – vraagt al langer naar een verdere professionalisering. Het toerisme als onderdeel van een groter economisch verhaal is immers veel te lang onderschat. De Vlaamse Raad voor het Toerisme maakte enkele jaren terug al duidelijk dat het toerisme in Vlaanderen voor belangrijke uitdagingen stond en dat er nood was aan een universitaire opleiding. Mede door de financiële ondersteuning van Toerisme Vlaanderen, startte de Katholieke Universiteit Leuven 5 jaar geleden met de eerste Vlaamse toeristische opleiding op universitair niveau.

     

    Om een gevarieerd en kwalitatief onderbouwd studietraject aan te bieden, werkt de KUL samen met verschillende andere universiteiten en hogescholen. Het programma levert hierdoor academisch getrainde experts in het toerisme op.

     

    Toerisme Vlaanderen bevordert het vrijetijds- en zakentoerisme in en naar Vlaanderen en Brussel. Als agentschap van de Vlaamse Gemeenschap, staat het in voor de kwaliteitsvolle ontwikkeling van het toeristische aanbod. De kerntaken van Toerisme Vlaanderen zijn de promotie en marketing van Vlaanderen als een toeristische bestemming, de ondersteuning en uitbouw van het toeristische aanbod en toerisme in het bereik van iedereen brengen.  RVH.

     

    Master in het Toerisme - Afdeling Sociale en Economische Geografie - Celestijnenlaan 200 - 3001 Heverlee - Tel. 016 32 24 42

    http://wet.kuleuven.be/masterintoerisme

    www.toerismevlaanderen.be

     

     

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Orac

    ORAC BASIXX, NIEUWE GENERATIE KROONLIJSTEN

     

     

     

    Met de nieuwe collectie ORAC Basixx tekent decoratiespecialist ORAC voor een nieuwe generatie kroonlijsten, zowel in design als in technologie. Resultaat is een creatieve en budgetvriendelijke collectie die je alle vrijheid geeft om sfeer te creëren binnenshuis. Van keuken tot woonruimte, van slaapkamer tot badkamer.

     

    Een kroonlijst brengt meteen sfeer in huis. De profielen van ORAC Basixx, de standaardlijn binnen het overkoepelende merk ORAC DECOR, breken dan ook de kale overgang tussen plafond en muur. Daarbij zijn ze niet alleen functioneel  handig om bijvoorbeeld oneffenheden weg te werken  maar ook licht decoratief.

     

    De negen kroonlijsten van ORAC Basixx zijn onderverdeeld in drie groepen die zowel traditionele als moderne interieurs aanspreken. Stuk voor stuk zijn het lichtgewicht profielen, sterk en duurzaam dankzij de hoogwaardige polystyreen (lage densiteit) Durofoam.

     

    ORAC Basixx staat dan ook voor een nieuwe generatie kroonlijsten, niet alleen in design maar ook in technologie. Zo zorgt de aangepaste extrusietechnologie voor randscherpe profielen, waardoor je betere schaduweffecten krijgt. Ook de afwerking is doordacht: de kroonlijsten hebben al een hoogkwalitatieve primerlaag, waardoor je minder moet verven, de verf egaler spreidt en beter hecht. Aan de achterkant van het profiel is ook een ingewerkte V-groef voorzien, zodat je de lijm gemakkelijk kan aanbrengen en uitstrijken. RVH.

    www.oracdecor.com

     

     

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.One by one

    Vögele najaar 2009 - Kids

    One by One / Tik & Tak

     

     

     

    Alle kinderen, groot en klein, houden van de Britse clubstijl (Brit Club). Engeland inspireert de mode met wollen stoffen, Schotse ruiten en verschillende tweedkwaliteiten. De combinatiekleuren zijn ook bij dit modethema voor groot en klein hetzelfde. Chilirood, marine, blauw, wolwit, antraciet en zwart vormen de basis.

     

    Grote kinderen

    Voor de tienermeisjes mag de mode iets pittiger zijn. London is de inspiratiebron en geeft met typische motieven als Big Ben en een vleugje punk het eerder klassieke thema de finishing touch. Shirts en andere basics ondergaan een facelift door het gebruik van nieuwe details aan de hals. Capuchons spelen nog steeds een grote rol. Zij krijgen door nieuwe voeringen van teddy, imitatiebont, fleece of stoffen met ruitdessins een nieuw gezicht.

    De jeansbroeken zijn over het algemeen donker van kleur, maar ook met used-effecten. Nieuw en passend bij het thema zijn broeken van katoenen stretch. De inspiratie uit Engeland met grote ruitdessins in combinatie met streep-, rombus- en pied-de-poule-dessins wordt door de tienerjongens gebruikt voor een stoere ‘motorcycle’ stijl. Zo worden klassiek design en motieven uit de bikerwereld opgefrist met een portie ‘Brit chic’. Zwarte bikerjacks in lederlook, nonchalante sweatshirts, gevoerde vesten, geraffineerde geruite hemden en donkere jeansbroeken vormen de zwaartepunten van dit thema. RVH.





    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tik & tak

    Vögele najaar 2009 - Kids

    Kleine kinderen

     

     

     

    De kleuren en dessins van het ’Brit Club’ thema voor de kleine meisjes stemmen grotendeels overeen met die van de grote meiden. De belangrijkste kleur – rood – wordt vlot gecombineerd met roze, felroze en diverse grijze tinten. De look wordt gekenmerkt door een veelzijdige dessinmix. Applicaties of borduursels met hondenmotieven zijn geliefde details. Kleine versieringen met ruitdessin of pied-de-poule sieren broeken, rokken, shirts, vesten en spencers.

    De kleine jongens voelen zich erg stoer in een bikerjack in lederlook en een donkere jeans. Sweatshirts met streep-, ruit- of fantasieprints zijn belangrijke combinatie-items. Ruit- en rombusdessins spelen ook bij de kleine jongens een centrale rol. Deze motieven vinden we dan ook op flanellen voeringen van jacks, aan de binnenkant van broekbanden en als applicatie op sweatshirts, truien en spencers. De sterkste kleur is rood in combinatie met ‘electric blue’ en grijs. RVH.

    2009





    13-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage

    Thee voor twee

     

     

     

     

     

    Ben je een fervente thee-drinker en hou je van de heerlijke aroma’s van Twinings? Dan zijn de ‘Tea for Two’ T-shirts van het Italiaanse merk Vintage 55 een absolute must!

    Prince of Wales, Earl Grey, Lady Grey, English Breakfast en Darjeeling zijn de heerlijke geuren waarmee de T-shirts geparfumeerd zijn. Ook de prints verwijzen naar een typische “Tea for Two”-time. Een leuk detail is dat de labels van de T-shirts theezakjes zijn. RVH.

    Verkoopsprijs per T-shirt : 78€

    Consumenten info : 03/231 98 78





    13-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Asagio city aparthotel

    Adagio City Aparthotel vestigt zich in België

    Opening te Brussel voorzien op 1 december 2009

     

     

     

    Voor de locatie van zijn eerste vestiging koos Adagio de buurt van het Koninklijke Munttheater uit, in het centrum van Brussel. Het Aparthotel van 140 appartementen wordt ondergebracht in de grondig gerenoveerde Anspachgalerij, die in het najaar van 2009 klaar zal zijn. Er is een ruim aanbod zijn van diensten, zoals opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken, dagelijkse schoonmaak, internetaansluiting. Andere diensten worden à la carte aangeboden: ontbijt, wasserij, droogkuis, …

    Door de unieke ligging tussen de Grote Markt, de Nieuwstraat en het Sint-Katelijneplein is Adagio Brussels Centre Monnaie het gedroomde adres voor professionele reizen en culturele uitstappen.

     

    Onze levensstijl verandert, en daarmee ook het consumptiepatroon en de noden van de klanten. Het zakelijk cliënteel heeft steeds meer nood aan verblijven van langere duur; bij het vrijetijdscliënteel stijgt de vraag naar herhaalde korte verblijven. Er is dus een groeiende vraag naar verblijfplaatsen die ‘woonklaar’ zijn. Om aan deze vraag te beantwoorden, biedt Adagio volledig ingerichte appartementen aan met ‘à la carte’ hoteldienstverlening.

    Deze gemakkelijk bereikbare verblijfplaatsen zijn echte, comfortabele leefruimtes, waar de gasten ‘net als thuis’ in alle vrijheid en autonomie kunnen verblijven. Tegelijkertijd zijn hun rust en veiligheid gegarandeerd dankzij de Adagioteams en hoteldiensten ter plaatse.

     

    Het zakelijk cliënteel zal de centrale ligging in Brussel weten te waarderen, op een boogscheut van het internationale station Brussel-Zuid en van het Europese kwartier. De cultuurtoerist zal genieten van de nabijheid van de Grote Markt, het Magritte-museum, het Paleis voor Schone Kunsten en de karakteristieke buurten zoals de Vismarkt. De shopaholic vindt zijn gading in de Anspachgalerij, de Koningsgalerij of de Nieuwstraat. ’s Avonds zorgen het Grand Casino Brussels en de overvloed aan restaurants en bars in de omgeving voor de nodige animatie.

    Adagio City Aparthotel Brussel biedt degressieve tarieven, die afnemen met de lengte van het verblijf. Adagio Brussels Centre Monnaie biedt bovendien speciale openingsprijzen per appartement die geldig blijven tot eind 2010.

     

    Adagio City Aparthotel is de nieuwe keten van Aparthotels die in oktober 2007 ontstond met een joint venture tussen de groepen Pierre & Vacances en Accor. Het merk staat voor standingvolle (driesterren) appartementen met ‘à la carte’ hoteldiensten, voor middellange en lange verblijven in het hart van de grootste Europese steden. Adagio City Aparthotel telt momenteel 23 Aparthotels met meer dan 3000 appartementen, van studio tot driekamerappartement, in Aix-en-Provence, Annecy, Toulouse, Bordeaux, Marseille, Monaco, Parijs, Straatsburg,Basel en Rome. Tegen 2012 wil de keten meer dan 100 Aparthotels omvatten, dit en volgend jaar staan openingen in Berlijn, Brussel, Marseille, München, Nantes et Wenen op het programma. RVH.

     

     





    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philips wint Eisa award

     

     

     

     

    PHILIPS WINT 2 EISA-AWARDS VOOR ZIJN INNOVATIE

    IN TV EN HOME-ENTERTAINMENT

     

     

     

    Philips werd bekroond met twee prestigieuze productawards van de European Imaging & Sound Association (EISA). De Philips 9704 lcd-televisie van 46” werd uitgeroepen tot European LCD TV 2009-2010. De combinatie van de Philips Cinema 21:9 lcd-televisie en de Philips blu-raydiscspeler BDP9100 werd bekroond met de prijs van European Home Theater Innovation 2009-2010.

     

    Robert Smits, executive vice president & business unit leader Television, Philips Consumer Lifestyle: “Philips is ontzettend blij en trots met deze prijzen in twee EISA-categorieën dit jaar; deze awards bevestigen de reputatie die we al jaren genieten voor onze uitstekende beeldkwaliteit en onze innovaties die geïnspireerd zijn op de consument en zijn noden. De Cinema 21:9 televisie, gekoppeld aan de blu-raydiscspeler, vormt een heuse innovatie in de sector. Deze combinatie voldoet immers aan de wens van de consument om thuis die bijzondere ervaring van een bioscoopzaal te herscheppen. Onze 9704 lcd-tv biedt een beeld van topkwaliteit plus internetconnectiviteit in een fraai design.”

     

     

    Met zijn 9704 lcd-televisie van 46” heeft Philips de hoogste prijs in de categorie van de televisies weggekaapt dankzij de adembenemend scherpe beelden. De 9704 lcd-televisie van 46” biedt het beste prestatieniveau in termen van scherpte, vloeiende beelden en contrast. Dit model pakt ook uit met andere baanbrekende Philipstechnologieën, waaronder internetconnectiviteit met Net TV, Perfect Pixel HD engine, Perfect Natural Motion, en het meeslepende Ambilight Spectra-systeem.

    De Philips 46PFL9704 is beschikbaar in België vanaf september 2009 voor de prijs van 2799 €.

     

    European Home Theater Innovation: Philips Cinema 21:9 & blu-raydiscspeler BDP9100

    In de EISA-categorie Home Theater Innovation, is Philips bijzonder trots op de prijs die het in de wacht heeft gesleept voor de ultieme thuisbioscoopbeleving van ’s werelds eerste lcd-televisie in cinemaverhouding, en bijbehorende blu-raydiscspeler. Met Cinema 21:9 kijk je thuis naar films net als in de bioscoop en precies zoals de regisseur ze bedoeld had en biedt thuis dé meeslepende cinematografische kijkervaring bij uitstek. De films worden afgebeeld in een breedte-hoogteverhouding van 21:9 op het Full HD-scherm van 56 inch. De Philips blu-raydiscspeler BDP9100 optimaliseert deze cinemabeleving door een prachtige beeld- én klankkwaliteit te bieden, naast een nieuwe functie voor ondertitelverschuiving, wat garandeert dat de schermverhoudingen gevrijwaard worden en de ondertitels op de ideale plaats op het scherm verschijnen.

    De Philips Cinema 21:9 is beschikbaar in België voor de prijs van 3999 €. De blu-raydiscspeler BDP9100 is beschikbaar voor de prijs van 399 €. RVH.

     

     

     

    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delta light

    Delta Light brengt designoplossingen voor een sfeervolle badkamer

     

     

     

     

    Baden in licht... Delta Light brengt designoplossingen voor een sfeervolle badkamer. De badkamer een rustoord bij uitstek? Absoluut. Een sfeervolle plek waar je écht kan genieten? Helemaal. Als specialist in architecturale verlichting maakt Delta Light je badkamer nog aantrekkelijker met een nieuw assortiment verlichtingsarmaturen. Stuk voor stuk technisch geavanceerde designproducten die je doen baden in de juiste lichtsfeer.

    Net als de keuken is de badkamer een meer dan functionele plek geworden in huis. Je rust er uit van een drukke dag of verwent jezelf met een uurtje wellness. Kortom, sfeer mag vandaag niet meer ontbreken in de badkamer. En geen sfeer zonder het juiste lichteffect natuurlijk.

     

    Specifiek voor de badkamer ontwikkelde Delta Light een nieuwe reeks verlichtingsarmaturen ontwikkeld met een IP-waarde van minstens 44. Het accent ligt op eenvoud en essentiële vormen, met pure kleuren en materialen: chroom, wit en aluminium gecombineerd met polycarbonaat. Naast elegante vormen is ook het lichteffect belangrijk, niet alleen voor de juiste sfeer, maar ook aangepast om alle functionele taken uit te oefenen. Voornaamste licht is de verlichting aan de spiegel, douche en bad. Daarna kan je aanvullen met lichtarmaturen die de badkamer extra warmte geven.

     

    LED-verlichting is niet meer weg te denken uit de badkamer. Zo kan je met LEDs in en rond de douche of het bad, of met LED-strips als indirecte lichtlijn subtiele accenten en extra cachet aanbrengen in de ruimte. Via dimming het lichtniveau laten dalen, verzekert ook altijd gezelligheid en intimiteit, te vergelijken met het effect van kaarslicht. Ook indirecte verlichting via uplighting draagt bij tot een aangenaam en warm effect.

    Wat de algemene verlichting betreft, moet je letten op voldoende hoge verlichtingssterkte. Spots uitgerust met halogeenlampen met een brede lichtbundel zijn ideaal. Inbouwspots kan je makkelijk boven het bad of de douche plaatsen. Bij spiegelverlichting is het dan weer belangrijk om schaduwwerking te vermijden en de persoon te verlichten, niet de spiegel. Met het uitgebreide designaanbod van Delta Light ben je alvast zeker van een functionele, sfeervolle én aantrekkelijke verlichting. RVH.

     

     

     





    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casablanca men

    Vögele Najaar 2009 - Men

    Casablanca

     

     

     

     

    De Casablanca-collectie biedt modebewuste mannen perfect op elkaar afgestemde combinatiemode, bestaande uit vrij combineerbare kledingstukken met een bijzonder styling. Een ontspannen, nonchalante casual look, ingebonden in een trendy modethema, geeft de afzonderlijke outfits een bijzonder flair. De slank afkledende en nauwsluitende silhouet van Casablanca en de afwerking van de kledingstukken met liefde voor details, onderscheidt de collectie van de overige herenmode.

     

    Het Casablanca modethema ‘Very British‘ heeft zijn oorsprong in het ‘swinging London‘ van de jaren tachtig. Opgestikte clubemblemen, een nieuw geïnterpreteerde vlag van Engeland als print op shirts, en klassieke rombusdessins voor fijn gebreide truien behoren tot de typische kenmerken van dit thema.

    Tot het kleurenbeeld behoren mokkabruin, chilirood, zwart, zilver, donkerblauw, wit, gemêleerd grijs en bordeaux. RVH.







    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Award kookpottenlijn

    Award-winnende kookpottenlijn NEO wordt uitgebreid met een wok

     

     

     

     

    BergHOFF, producent van hoogwaardige keukenuitrusting aan betaalbare prijzen, breidt de NEO lijn verder uit met een wok met deksel. De kenmerken van de Neo lijn zijn perfect terug te vinden bij de wok: blinkende afwerking, de typische rechte handvaten en de minimalistische look.

     

    De wok met deksel is de nieuwste aanvulling bij de succesvolle award-winnende kookpottenlijn Neo. De kookpotten zijn een mooi voorbeeld van innovatie. Design experten van heel de wereld werden gecharmeerd door deze lijn en honoreerde deze 18/10 kookpottenlijn met prijzen zoals de "Red Dot Design Award", de "Design Preis Deutschland", de "Good Design Award" en het "Henry van de Velde Label".

     

    Dezelfde uitstraling kan nu ook teruggevonden worden in de nieuwe wok. De wok en het deksel zijn vervaardigd uit 18/10 roestvrij staal. De vernieuwende look zet creatieve geesten aan het denken...De 14cm vlakke bodem verhit zeer snel. De Neo kookpot is geschikt voor in de vaatwasser en alle soorten warmtebronnen, ook inductie..RVH.

    www.berghoffworldwide.com

     







    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Napkin cool

    Napkin Cool

     

     

     

    Het lijkt op het eerste zicht op een goocheltruc, maar schijn bedriegt in dit geval niet. Giet een beetje water op een compacte Napkin® Cool en in een paar seconden verschijnt een aangenaam zacht vochtig reinigingsdoekje. De samengeperste viscose absorbeert in geen tijd water en wat op een dik pepermuntje leek, ontrolt zich als een verfrissingdoekje van 25 op 25 centimeter.

    Bijzonder handig voor het restaurant en een stijlvolle vervanger voor de al te vaak gebruikte citroendoekjes die onfrisse geuren nalaten en bij herhaling in talloze restaurants niet op hun plaats zijn.

     

    Het Italiaans ontwerp is ditmaal sant in eigen land en een hype in vele restaurants. Bij het begin of einde van de maaltijd krijgen de gasten een dergelijk doekje aangeboden. De restaurantverpakking bevat 500 stuks, 10 geurflesjes en een 12-tal schoteltjes. Op een elegante manier wordt er al dan niet aromatisch water over gegoten.

     

    Sinds kort zijn de Napkin® Cool ook in een blisterverpakking voor particulier gebruik beschikbaar. Een blister bevat 8 stuks en is een handig middel om zich met weinig water intens te verfrissen. Een compacte set, 3.19€, voor de handtas, de auto of gewoon voor onderweg. RVH.

    www.bongiorno.be





    11-09-2009 om 17:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagne Bollinger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bollinger Champagne

     

     

     

     

    Bollinger is één van de enige huizen die zijn productie volledig controleert. Het aankopen van kant en klare wijnen ‘sur lattes’ zoals commerciële merken, is volledig uitgesloten.

    Met 157 ha wijngaard kan Bollinger 2/3de van zijn behoefte aan druiven dekken, tegen gemiddeld 11% voor andere Champagnehuizen. De rest wordt rechtstreeks beleverd door wijnboeren, die sinds lang een partner van Bollinger zijn. Bollinger zweert bij een ‘culture raisonnée’ en een strenge selectie van de druiven bij de oogst. Een goede kennis van de oorsprong van de druiven is een prioriteit en staat borg voor kwaliteit.

     

    De Pinot Noir ligt aan de basis van de assemblages Bollinger. Deze druivensoort brengt vinositeit, complexiteit en kracht. De gemiddelde samenstelling van de assemblages voor de Special Cuvée voor la Grande Année en RD is 60 tot 65% Pinot Noir, 25 tot 35% Chardonnay en 15% Pinot Meunier.

     

    Bollinger houdt eraan kurk te gebruiken tijdens de rijping voor La Grande Année, R.D. en de magnums de réserve. De kurk geeft de mogelijkheid een uitwisseling te krijgen met zuurstof die in het voordeel is van de ontwikkeling van de aroma‘s. Deze eigenschap van de kurk komt pas goed tot zijn recht na 3 à 4 jaar bewaring in de kelder. Deze manier van werken is evenwel uitzondering geworden in Champagne.

     

    Bollinger past een kleine dosering toe, in het algemeen 7 à 9 gram suiker per liter voor de Special Cuvée en La Grande Année en slechts 3 à 4 gram suiker per liter voor R.D. ( categorie Extra Brut). De wijnen rusten gedurende drie maanden na de dégorgement. Bollinger maakt bovendien zijn wijnen pas vrij als ze echt klaar zijn om gedegusteerd te worden.

    Een nauwgezet respect voor de 10 Champagnegeboden zorgt ervoor dat de wijnen Bollinger als een hoogstaande kwalitatieve Champagne wordt geroemd. RVH.

    11-09-2009 om 17:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bouillon du chef

    Gesmaakte innovatie: Lacroix Bouillon du Chef

    Ver­fijn je dagelijkse bereidingen met de nieuwe liquide bouillons van Lacroix

     

     

    Een boeiende bouillon, de nieuwe Lacroix. De kunst van het toevoegen, proeven, nog een beetje erbij Met Lacroix Bouillon du Chef ben jij de chef-kok, elke dag opnieuw. Verken de drie smaken - groenten, kip en kalf - en breng je eigen persoonlijke smaak in al je gerechten: van soep en stoofpotje over wok en pasta tot quiche en marinade. Klaar om deze gesmaakte innovatie te proeven?

     

    Lacroix, culinaire innovatie

    Met een marktaandeel van 64% staat Lacroix al jaren synoniem voor kwalitatieve fonds. Met Bouillon du Chef bewijst het culinaire merk opnieuw dat gastronomie en gemak hand in hand kunnen gaan. Waar fonds, als culinaire basis voor een saus, onmisbaar zijn bij de bereiding van een feestelijk diner, kan je met Bouillon du Chef elke dag aan de slag.

    Lacroix Bouillon du Chef is een verfi­jnde bouillon, gemaakt op basis van de beste ingrediënten. Een smaakverfi­jner die al je bereidingen extra pit geeft. Zo pak je op een doordeweekse dag moeiteloos uit met een culinaire creatie, chef-waardig. Ideaal dus om je thuis elke dag chef te voelen!

    Bouillon du Chef: handig, lekker én leuk. Lacroix Bouillon du Chef is er met groenten, kip en kalf. Drie smaken maar oneindig veel toepassingen: om gerechten op smaak te brengen, wokbereidingen te verfijnen, pasta-en rijstschotels te kruiden of je quiches en marinades een meer uitgesproken accent te geven. Bouillon du Chef is vrij van kunstmatige smaakversterkers en heeft een lager zoutgehalte dan de gemiddelde bouillonblokjes.

     

    Bovendien is Bouillon du Chef even handig als leuk. Je kan de smaakverfi­jner rechtstreeks toe voegen aan het gerecht, zelfs in koude bereidingen zoals eieren bij quiche of tortilla of vers gehakt bij balletjes in tomatensaus. Lacroix stelt twee soeplepels bouillon per 500 ml voor, maar geeft de chef uiteraard carte blanche om te doseren naar eigen creativiteit. En laat nu net dat zo leuk zijn: beetje toevoegen, proeven, nog een beetje erbij tot het perfect is! Met Bouillon du Chef geniet je volop van de kunst van het proeven. RVH.

    Richtverkoopprijs: Bouillon du Chef Lacroix, 180 ml: 3,29 euro

    Diverse recepten op www.lacroix.be

     

     

     







    11-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!