Inhoud blog
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.newtree

    NEWTREE chocolade

     

     

     

    Het nieuwe gamma Alpha van Newtree heeft indruk gemaakt op de smaakpupillen van de grootste chefs en koks van Europa. Het ITQI kende 3 Superior Taste awards toe aan de jongste 3 telgen van Newtree, de chocolades Alpha Noir, Alpha Thym en Alpha Piment.

     

    De Alpha-chocolades van Newtree combineren ongezien genot en innovatie. Ze zijn krokant dankzij het geroosterde lijnzaad en de gepofte rijst en bieden ons de intensiteit en langdurige smaak van echte pure chocolade van grote kwaliteit; ruiken heerlijk naar de Middellandse zee of prikkelen onze zintuigen. Ze zijn natuurlijk rijk aan Omega 3-vetzuren en bevatten 30% minder suiker dan een soortgelijke chocolade.

    Deze Alpha-chocolade zijn beschikbaar in de Delhaize-warenhuizen, sommige Carrefour-vestigingen en in de betere kruidenierszaken en verkrijgbaar in tabletten van 80g en pastilles van 23g. RVH.

    www.newtree.be

     







    16-07-2008 om 20:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.etihad

    ETIHAD SCHEERT HOGE TOPPEN IN EERSTE HELFT VAN 2008

     

     

     

     

     

    2008 belooft een recordjaar te worden voor Etihad Airways. De recentste passagierscijfers voor de eerste zes maanden van dit jaar nemen een hoge vlucht; goed voor een stijging van 41 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. De luchtvaartmaatschappij is goed op weg om haar doel te bereiken: zes miljoen passagiers vervoeren tegen het einde van het jaar.

     

    Etihad heeft ook zijn drukste dag achter de rug in zijn vierjarige bestaan. Op vrijdag 29 juni heeft een recordaantal passagiers, 19.709 in totaal, gevlogen via het netwerk van deze luchtvaartmaatschappij, met een bezettingsgraad van 85 procent.

     

    Etihad lanceerde in 2008 met vluchten naar Peking al één nieuwe bestemming. In augustus start Etihad ook met vluchten op Kozhikode (Calicut) en Chennai (Madras), nadat eerder dit jaar de vliegrechten werden binnengehaald. Etihad wordt ook de eerste luchtvaartmaatschappij in de Golf die naar Wit-Rusland zal vliegen, wanneer op 5 augustus 2008 de eerste vlucht vertrekt naar de hoofdstad Minsk.

     

    In december 2008 wil Etihad naar Moskou en de Kazakse stad Almaty gaan vliegen. Etihad gaat eind oktober 2008 ook meer vluchten inleggen naar Australië. Vanaf dan zijn er 11 vluchten per week naar Sydney, nu al een dagelijkse bestemming. In diezelfde maand gaat Etihad ook een derde dagelijkse vlucht inlassen naar London Heathrow.

     

    Etihad Holidays kan ook terugkijken op een heel succesvolle eerste helft van 2008. Na de opening van twee enorm populaire reisbureaus in de shoppingcenters Al Wahda en Khalidiyah in Abu Dhabi is de omzet van deze afdeling met meer dan 140 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode in 2007. RVH.

     

    16-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.multi forma

    Multi-Forma

     

     

     

    Als ontwerper van eigentijdse, multifunctionele interieurs besteedt hülsta bijzonder veel aandacht aan fraaie opbergmogelijkheden. Het universele kastensysteem multi-forma is speciaal ontwikkeld voor de veeleisende consument die de perfecte combinatie zoekt van functionaliteit en esthetiek. Het programma sluit qua stijl prachtig aan bij alle slaapkamer- en woonkamerprogramma’s van hülsta. Multi-forma is nu uitgebreid met volledig nieuw geconcipieerde elementen en drie nieuwe frontdesigns.

     

    Nieuw in het scala van draai-, vouw- en schuifdeuren zijn de dwars gefineerde fronten. De levendige nerftekeningen geven de kasten een bijzonder attractieve uitstraling met name in de uitvoeringen eiken zand, eiken choco en noten fineer.

    De symmetrische cassettefronten ademen een Aziatische sfeer. Heel dunne latjes van echt hout verdelen de kastdeuren in witte, bruine of zwarte hoogglans panelen. Hiermee kan eindeloos worden gecombineerd.

    Bij de glazen fronten is een interessante materiaalmix toegepast. De glazen panelen zijn aan de achterzijde gelakt in de kleuren, wit, bruin of zwart. Elk paneel wordt op elegante wijze door drie dwars gefineerde friezen opgedeeld. Ook hier zijn weer talloze combinaties mogelijk, omdat de friezen verkrijgbaar zijn in licht eiken zand, donker eiken choco en in noten fineer. RVH.

    www.huelsta.be

     







    16-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Meridien

    Hotel Le Méridien Brussels onderscheiden door Expedia

     

     

     

     

     

     

    Hotel Le Méridien Brussels is recentelijk door Expedia toegevoegd aan de 2008 Expedia Insiders' Select list. Expedia is ´s werelds grootste online reisagent.

     

    De Expedia Insiders' select List is een jaarlijkse selectie van de beste hotels, gebaseerd op de ervaringen van meer dan 300.000 reizigers wereldwijd. Hotel Le Méridien Brussels komt zeer positief uit hun recensies naar voren vanwege de consistente uitstekende service, de positieve ervaringen van gasten en de duidelijke meerwaarde die het hotel biedt. Slechts één procent van alle hotels die op Expedia worden aangeboden, behoort tot de uitverkorenen op de Expedia Insiders' Select list.

     

    Als 's werelds grootste online reisagent, heeft Expedia een ongeëvenaarde marktexpertise en kennis van ervaringen van duizenden reizigers. Met  de Expedia Insiders' select list met de beste hotels wereldwijd biedt Expedia reizigers een hulpmiddel om een perfecte reis te kunnen boeken.

     

    Egbert Buursink, hotelmanager van Le Méridien: "Ik ben zeer trots om in naam van het voltallige personeel van Le Méridien Brussels deze onderscheiding in ontvangst te mogen nemen; deze onderscheiding bevestigt nogmaals het professionalisme en de toewijding van al ons personeel. Door een combinatie van training, het waarmaken van onze beloftes en een perfecte samenwerking van alle teams, streven we er naar om voortdurend de verwachtingen van onze klanten te overtreffen."

     

    In het hart van de Belgische hoofdstad, het kruispunt van Europa, ligt Le Méridien Brussels op een steenworp van de Grote Markt. Le Méridien Brussels beschikt over 224 kamers en suites, en 15 verschillende vergader- en feestzalen. Daardoor is het hotel een bijzonder adres voor internationale gasten die voor zaken of plezier in Brussel verblijven.

     

    In het gastronomische restaurant L'Epicerie wordt de beste mediterrane keuken aangeboden. In een aangename omgeving in de warme kleuren van de Middellandse Zee laat chef-kok Vincent Masson u van natuurlijk gekruide gerechten genieten. Drie privésuites voor maximaal 12 personen staan ter beschikking voor privéfeestjes. Elke zondag wordt de Sunday Family Brunch georganiseerd met een rijkelijk buffet: aperitief, prachtig buffet met voorgerechten, zeevruchten, warme gerechten en desserts. RVH.

     

     

     

    16-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomercollectie

    Zomercollectie

     

     

     

    Tijdloze elegantie en glamour leveren ook dit seizoen weer een luxueuze lingerie- en badcollectie op. Spannende monokini’s met gewaagde uitsnijdingen, modieuze badpakken, nieuwe balconet en bandeau tops zijn items uit de nieuwe badcollectie. Ook zijn er trendy bijpassende accessoires te verkrijgen.

     

    Badpakken zijn dé trend en zijn daarom in veel verschillende modieuze modellen beschikbaar. Nieuw in de collectie is de spannende monokini, gekenmerkt door de gewaagde uitsnijdingen. Beschikbaar in de neutrale kleur bruin, maar voor nog een opvallender effect ook in de kleur fuchsia.

     

    De nieuwe collectie bestaat uit een groter aanbod van kleine en grote maten in badpakken, tops en bottoms. Ook blijft Hunkemöller de Mix & Match formule aanbieden, waardoor het mogelijk blijft om tops en bottoms los te verkrijgen in zowel de lingerie als badcollectie.

     

    Voor de nieuwe collectie lingerie zijn er twee nieuwe bh’s ontwikkeld, de ‘reverside bh’ en de ‘double layer bh’. De reversible is van twee kanten te dragen en hierdoor functioneel, de ‘double layer bh’ is aan de binnenkant voorzien van twee laagjes in verschillende kleuren wat de bh een zeer modieuze look geeft. Ook de body is terug, hij zit zeer comfortabel en zorgt ook nog eens voor een mooie strakke look. RVH.

    Info consumenten 03-232 66 50

     











    15-07-2008 om 20:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sweet escape

    Sweet Escape

     

     

     

     

    Een trip naar de VS is voor de Belgische reizigers betaalbaarder dan ooit, dankzij de gunstige dollarkoers. Meer en meer shoppingliefhebbers steken dus met bijna lege koffers de Atlantische Oceaan over. De promotie ‘Sweet Escape’ van Dolce staat voor fun en shoppen tegen een zacht prijsje.

    Fashionista’s zullen in de wolken zijn met de combinatie van een verblijf in een Resort en een grote keuze aan winkelcentra en gigantische outlets stores, de symbolen van de ‘American way of life’.

     

    De Sweet Escape promotie omvat : logies en ontbijt in 6 Amerikaanse Dolce international-hotels, kosteloze pendeldienst tussen het hotel en het winkelcentrum, kortingen in bepaalde winkels en winkelcentra, een koffer om uw aankopen mee te nemen en een bagagelabel van Dolce International.

    Sweet Escape kan men boeken op www.dolce.com met de promotiecode ‘shop’, het aanbod zelf is geldig tot 15 september 2008.

     

    De deelnemende hotels zijn: Dolce Center in Washington DC, Zermatt resort & spa in Midway, Utah; Dolce Hayes Mansion in San Jose California; Lakeway resort & spa in Austin Texas; Dolce Valley Forge in King of Prussia, Pennsylvania en Oakridge hotel in Minneapolis Minnesota. RVH.

     







    15-07-2008 om 20:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eburonhotel tongeren

    EBURON HOTEL,

    de nieuwe schat van Tongeren

     

     

     

     

    Het oudste stadje van België heeft vanaf half juli een heus 4 sterren hotel en dan ook nog met bouwkundige en historische rijkdom: het EBURON HOTEL.

     

    In het voormalige ‘Sint Jacobsgasthuis’ heeft de Limburgse hotelgroep ‘Different Hotels gekozen om zich te vestigen en heeft het hotel vernoemd naar de eerste inwoners van Tongeren, de eburons. Het ‘Sint-Jacobsgasthuis’, gelegen in het hartje van de stad, dateert uit de 12de  eeuw en was toen een herberg voor pelgrims die op bedevaart gingen naar Santiago de Compostella. Het gasthuis kent nogal een bewogen verleden,  het gebouw en de kapel ontvingen er zieken, bejaarden en gelovigen.

     

    Vandaag de dag zijn er nog sporen van te vinden in de architectuur en fluisteren de ondergrondse gangen nog de verhalen van toen. Maar EBURON HOTEL zal vooral ook een hyper modern en trendy hotel zijn en past goed in de groep Different Hotels.

    Moderne architectuur gecombineerd met de rijke geschiedenis, design decoraties  en avant-garde hoteluitrusting karakteriseren het EBURON HOTEL.

    Het Genks architectenbureau Peter Cornoedus & Partners heeft de natuurlijke lichtinval schitterend aangevuld met een kleurkeuze van fuchsia, bruin, rood, oranje en vele witte tinten.

     

    Het hotel biedt 52 kamers van mooie ruimtes met hier en daar elementen van de vroegere architectuur. Sommige kamers hebben zelfs een oppervlakte van  60m² !

     

    Een vergaderzaal van 115 m²,  de gewelfde kelders met 2 ruimtes van 50 m² voor recepties en zaal van 225m² met indrukwekkende houten balkenconstructie maakt het mogelijk om evenementen tot 120 personen te ontvangen. 

     

    In Tongeren zelf ontdekt men de middeleeuwse gebouwen, de Onze Lieve Vrouwe Basiliek, het Begijnhof , wandelt men over de grootste antiek en vlooienmarkt van de Benelux op een zondagmorgen of maakt men een fietstocht in de regio. EBURON HOTEL zal een nieuwe aantrekkelijke uitnodiging zijn om het verblijf in Tongeren te verlengen en om zich te laten verrassen van een vernieuwende moderne vorm van hotellerie.

    Tot eind augustus 2008 is er een speciale openingsaanbieding

     

    Eburon Hotel - De Schiervelstraat 10 - 3700 TONGEREN

    Tel 32-12- 23 01 99 – fax 12- 26 13 70

    E: info@eburonhotel.be  www.eburonhotel.be



    14-07-2008 om 08:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KAI 10

    KAI 10

     

     

     

     

    KAI 10 is de vlottende meetingruimte van het Marcure hotel hamburg. In totaal zijn zowat 450m² meetingruimte voorhanden, dit zowel in, op als onder het water. KAI10 rust op twee stalen pontons en biedt drie vergaderzalen voor 350 deelnemers.

     

    KAI 10 is een onderdeel van het Mercure hotel Hamburg dat naast 187 kamers, diverse meetingfaciliteiten tot maximaal 600 personen aanbiedt. Het hotel ligt op wandelsafstand van het hartje van deze Duitse havenstad, de Deichtorhallen en het historische stadscentrum van Hamburg. De aantrekkingskracht van de nieuwe zalen wint hierdoor beduidend aan belang. RVH.

    www.mercure.com

     





    14-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Andromeda Thalassa

    Andromeda Thalassa

     

     

     

    Andromeda Thalassa is een festijn van de meest gevarieerde en gesofistikeerde lichaamsverzorging, onder supervisie van een gediplomeerd expert.

    Toen wijlen Marcel Friedrichs tien jaar in zijn viersterrenhotel Andromeda, de opbouw van een kuurcentrum opstartte, fronsten heel wat collega’s de wenkbrauwen. Het kuurcentrum groeide evenwel mee met zijn tijd en lokte extra klanten naar het hotel. De koppeling van een viersterrenhotel met een thalasso-kuurcentrum zorgde ervoor dat hotelgasten zeer makkelijk meerdaagse kuren kunnen volgen. Bovendien kan men tenvolle genieten van de troeven van het huis, de zee en het strandleven maar er tevens voor zorgen dat ook het lichaam een intense belevenis meekrijgt.

     

    De leiding van de Thalassa werd toevertrouwd aan licentiaat motorische revalidatie en kinesitherapeut Brent Debie, die sindsdien met zijn professioneel team iedereen verwent die houdt van pure lichaamsverzorging, thalassa en schoonheid.

    Het kuurcentrum raakte aldus Brent Debie vrij snel bekend en ook niet-hotelgasten maakten en maken nog steeds een zeer belangrijk percentage van de klanten uit. Het team van therapeuten zorgt voor een uitgekiend gamma van gepersonaliseerde kuren waarbij volop aan de vraag en behoeften van de klanten wordt voldaan. Welzijn van de kuurgasten staat aldus Brent voorop, de programmaopbouw gebeurt dan ook in directe samenspraak hetgeen zorgt voor een zeer hoge graad van tevredenheid.

     

    De diensten die het Andromeda Thalassa aanbiedt kunnen in drie grote categorieën worden opgesplitst. In de eerste plaats zijn er traditionele à la carte verzorgingen zoals Thalasso en schoonheidszorgen-aromatherapie. De dagarrangementen gaan over verwendagen, relaxatie thalasa, Niagara en antiartrose. De kuren tenslotte worden opgebouwd rond de directe verlangens van de gasten. Een vijftal projecten o.m. relaxatie en de weekend-kuur kunnen makkelijk worden aangepast en behelzen het complete verzorgingsarrangement.

    De sterk gepersonaliseerde dienstverleningen worden trouwens aangevuld met een follow-up omdat volgens Brent, een eenmalig item enkel de inleiding is van de opstart voor een betere levensopbouw.

     

    Andromeda Thalassa wil aldus Brent Debie, ervoor zorgen dat alle gasten bij het kuren een aangenaam gevoel meekrijgen. Bovendien moeten de behandelingen precies worden opgevolgd omdat overdaad bij het kuren bij alle gasten ongeacht hun leeftijd, schadelijk is voor de gezondheid.

     

    In de tienjarige evolutie van het centrum werd aldus Brent vastgesteld dat ook de gasten een evaluatief karakter vertonen. Momenteel wordt er gewerkt aan een extra arrangement dat specifiek op senioren en de gouden leeftijdgroep wordt afgestemd. Indien nodig kan dit gebeuren met een medische begeleiding. Volgens Brent een complementair gegeven en een logische gevolgtrekking omdat iedereen recht heeft op ‘wellness’. RVH.

     

     





    14-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patrick D'Hoore
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    PATRICK D’HOORE ALGEMEEN DIRECTEUR PARK INN LYON WEST

     

     

     

     

     

    Patrick D’Hoore werd benoemd tot Algemeen Directeur van het hotel Park Inn Lyon West.

    Patrick D’Hoore (°1960), van Belgische afkomst, begon in 1982 zijn professionele carrière in de reis- en luchtvaartindustrie bij o.a. Apollo Reizen, South African Airlines, KLM en het vroegere Sabena.

    In 1995 verkende hij de hotelwereld en begon bij Alfa Hotels in België, later werd hij Algemeen Directeur Holiday Inn Antwerpen-Borgerhout en in 1997 Algemeen Directeur Scandic Hotel Albert Premier in Brussel. In 2001 verhuisde hij naar het Afrikaanse continent en werd er Algemeen Directeur in het Memling Hotel in Kinshasa. In 2006 ten slotte keerde hij terug naar België om Hotel Manager te worden in het Sofitel/NH Hotel in Brugge.

     

    Begin juni 2008 vervoegde Patrick de Rezidor Hotel Groep als Algemeen Directeur van het Park Inn Lyon West in Frankrijk. Hij zal er instaan voor het dagelijkse beheer van het hotel en een ploeg van 30 medewerkers. Patrick D’Hoore behaalde een Toerisme graduaatdiploma aan COOVI in Brussel en praat Nederlands, Frans, Engels, Duits en Spaans.

     

    Park Inn Lyon West

    Het Park Inn Lyon West biedt 74 kamers, een restaurant met terras aan het zwembad, een bar, 9 modulaire vergaderzalen met een capaciteit van 5 tot 250 personen, een fitnessruimte met sauna en hammam en WIFI toegang in het hele gebouw. Het Park Inn Lyon West is gelegen op slechts 3 minuten van de A6, richting Lyon of Parijs en op slechts van 12 km van het centrum van Lyon. De ideale tussenstop op weg naar het zuiden! RVH.

    www.parkinn.com

     

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mentos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mentos’ Chewing gum pocket bottle

     

     

     

    Eén van de meest bekende en tot de verbeelding sprekende zinnen uit het Hollywood archief is ongetwijfeld:’ Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?’

    Uit een onderzoek dat Mentos Gum onlangs voerde blijkt dat heel wat mensen happy worden als ze pocket van hun vriendin, lief, collega of echtgenoot uitchecken. De kauwgommaker besloot om, na het succes van de Chewing gum bottle, een Chewing Gum Pocket bottle op de markt te brengen, een kleinood dat in je broekzak past en meteen de aandacht trekt.

    De Pocket bottle is een cool en zeer handig gadget voor je favoriete kauwgom. Door zijn strakke vormgeving past hij perfect in je broekzak, handtas of jas. ‘Wij hebben  bij de ontwikkeling van de Pocket bottle rekening gehouden met de plek waar de bottle gedragen kan worden’ aldus mevr. Carla Smeets, Group Brand Manager frismakers Benelux van Perfetti Van Melle.

     

    De Pocket Bottles zijn uiterst geschikt om mee te nemen als je op stap gaat, een blokje om wil lopen of naar je werk gaat. Mentos Gum Pocket bottle is even groot als een gsm en past dus perfect in je broekzak. Wie tijdens de zomer graag zelf uitgecheckt wil worden, steekt dus best een Mentos Gum Pocket Bottle in zijn of haar broekzak. Voor blozende blikken en een frisse adem. Het begin van elke mooie zomerliefde. RVH.

    www.mentos.be

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keukenrobots

     

    Voor elke smaak een kleurrijke keukenrobot

     

     

     

     

    KitchenAid brengt de legendarische ‘Artisan®’ uit in nieuwe kleuren: pruim, chocolade en paarlemoeren brons. Robuust, betrouwbaar, krachtig, veelzijdig… Geen gebrek aan kwalificaties wanneer men denkt aan de mythische, multifunctionele keukenrobot Artisan® van KitchenAid. Mythisch maar nog altijd heel erg actueel. Het bewijs hiervan zijn de drie nieuwe collectiekleuren, die het kleurengamma op 19 brengen. Genoeg om voor elke keuken en elke smaak een robot te vinden…

     

     

    Deze keukenrobot bestaat al meer dan 80 jaar, maar is nog altijd even trendy. Hoewel het design van de keukenrobot Artisan® van KitchenAid dateert uit de jaren dertig, heeft het apparaat de tand des tijds met succes doorstaan. Wat de filosofie van KitchenAid het best weergeeft – namelijk professionalisme voor iedereen – doet vandaag meer dan één kok dromen. Met deze keukenrobot is talent verzekerd, ontstaan de ideeën en worden de recepten gecreëerd.

     

    De keukenrobot Artisan® is ontworpen voor mensen die gepassioneerd zijn door koken, maar is toegankelijk voor iedereen. Zijn kwaliteiten? Allereerst zijn stevigheid en duurzaamheid, dankzij zijn roestvrijstalen en gegoten metalen constructie. Vervolgens zijn betrouwbaarheid en zijn prestaties, dankzij het planetair kneedsysteem en zijn grote mengkom (4,83 l) met ergonomisch handvat en schenkschild. De keukenrobot is bovendien geruisloos door de motor met directe overbrenging. Ten slotte, zijn veelzijdigheid, dankzij de meer dan 10 optionele accessoires (voedselmolen, roterende groenteschaaf en -rasp, fruit- en groentezeef, roomijsmaker, citruspers, blikopener...) die een onbeperkte waaier aan culinaire mogelijkheden bieden. Om uiteindelijk zijn unieke en onmiddellijk herkenbare design niet te vergeten.

     

    Het eigentijdse design wordt nog versterkt met de komst van drie nieuwe kleuren die

    originaliteit en tijdloosheid verenigen. Dus naast het traditionele zwart, wit, grijs en rood en de meer innovatieve kleuren waaronder ijsblauw, roze en chroom, zijn er nu ook paarlemoeren brons, pruim en chocolade. Kortom, iedereen vindt beslist een Artisan®keukenrobot die perfect bij zijn keuken past. RVH.

    www.kitchenaid.be

     

     





    12-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercure Budapest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mercure Budapest

     

     

     

    Het nieuwe Mercure Budapest city center hotel in de Hongaarse hoofdstad is een juweeltje geworden waarin traditionele eigenschapen en moderne hospitality mekaar perfect aanvullen.

     

    De lobby van het hotel werd een ‘figuurlijke’ shoppingstraat en verbindt twee belangrijke  handelswijken van Budapest. Ze biedt bovendien onderdak aan Hongaarse musici, typische eetgelegenheden en restaurants net als aan traditionele cafeetjes, aspecten die het historische facet van de stad op een unieke en bijzondere wijze symboliseren.

     

    Het hotel omvat 191 standardkamers, 14 Privelege rooms, 16 bio-privilege kamers, 2 kamers voor mensen met handicap en 4 junior suites. Mercure Budapest city center biedt bovendien 6 perfect uitgeruste meetingrooms zodat ook zakenlui maximaal rendement kunnen halen uit een bezoekje aan de Hongaarse hoofdstad. Niet alleen de Donau ligt voor het grijpen, maar ook de bijzonder aanlokkelijke poesta ligt amper een boogscheut verwijderd. RVH.

    www.mercure.com

     

    12-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kloppers krijgen jasje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kloppers krijgen jasje

     

     

     

     

    Rösle is de mondiale niche voor topkoks. Zowel professioneel als thuis. Kenmerk is allereerst het materiaal. Stoer, degelijk en no nonsense roestvrij staal. Niets op af te dingen want van topkwaliteit. Maar dit jaar voegt Rösle een nieuwe specialiteit toe. De klopperserie met siliconenlaag. Binnenin de vertrouwde roestvrijstalen draad. Er omheen een ongekend stoere kwaliteit siliconen.

     

    Geen lichtzinnige kleurtjes voor Rösle. Het industrieel design blijft intact met zwarte zachtglanzende siliconendraden en het ergonomische roestvrijstalen handvat. Voordeel is er voor de open keuken. Want kloppen in pannen is nu letterlijk ongehoord. De coating dempt het geluid. Verkrijgbaar zijn de platte garde, de ovale ballongarde en de spiraalgarde.

     

    Alleskunner is de ovale ballongarde. Professionals gebruiken deze dienstklopper vooral om eiwit, slagroom en soortgelijke vloeistoffen gebonden tot stijf te kloppen. Meer toegespitst op specifiek gebruik is de platte garde. Halfhoog werkt deze perfect bij mengwerk in ondiepe schalen, een bord of braadpan. In het laatste geval bij uitstek geschikt om eieren te kloppen. De spiraalgarde daarentegen is een echte sausmenger. Met de driekwart spiraal komt deze garde mooi in de bodemranden van pannen. Het kunststof jasje rond de metaaldraden is, wetenschappelijk bewezen,  hittebestendig tot 260 graden Celsius.  Alle siliconen/roestvrijstalen gereedschap is voorzien van 5 jaar garantie en mag probleemloos in de vaatwasmachine. De gardes zijn te koop in 22 en 27 cm lengte. RVH.

    www.cookand.org

    12-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Domyos nieuwe collectie

    Nieuwe collectie ‘Domyos’ biokatoen en schoentjes voor baby’s en peuters!

     

     

     

     

    Goed gekleed en met stevige schoentjes zijn sporters van 6 maanden tot 4 jaar klaar

    voor elke uitdaging!

     

    Domyos kleedt onze jongste sporters van hoofd tot voetjes, zodat ze volop van het mooie weer kunnen profiteren, in de buitenlucht kunnen spelen of hun eerste stapjes zetten. Het nieuwe gamma biokatoen en schoentjes voor baby’s van Domyos bestaat uit een basic-kledinglijn van biokatoen en schoentjes die aangepast zijn aan de toekomstige avonturen van onze kleintjes.

     

    Omdat het dragen van kleding van katoen uit de biologische landbouw belangrijk is, brengt Domyos ze binnen het bereik van iedereen! Met haar nieuwe kledinglijn wil Domyos de allerkleinsten al gevoelig maken voor respect voor het milieu – dat wil zeggen, minder vervuiling van de bodem en het grondwater – en tegelijk zorg dragen voor hun huid.

     

    Dankzij het uitgebreide kleurengamma -8 kleuren voor de T-shirts en  6 kleuren voor de shorts – kunnen             onze kleintjes zelf hun keuze maken, terwijl mama en papa van zachte prijsjes profiteren! Het biokatoen van de T-shirts en shorts van Domyos is afkomstig uit de biologische landbouw en werd geteeld zonder gebruik van chemische meststoffen, pesticiden en GGO.

     

    Het concept Supportiv biedt de nodige steun opdat sporters hun sportactiviteit langer zouden kunnen volhouden. De producten met het Supportiv-label worden getest in een laboratorium en beoordeeld door onafhankelijke professionals, ergonomie-en gezondheidsspecialisten.

    Om veilig te stappen en gemakkelijk te leren lopen, hebben kinderen steun en stabiliteit nodig. De modellen B, Basic en Sport PRG van Domyos werden ontwikkeld in samenwerking met een podoloog-posturoloog. De asymmetrische hielversterking zorgt voor een efficiënte ondersteuning van de hiel en controle van de welving van de voet om te vermijden dat de voet naar binnen keert. RVH.

    www.decathlon.be

     

     

     









    11-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson Marokko
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Nieuw Radisson Resort in Saîda/Marokko

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group landt in Marokko en kondigt een nieuw Radisson Resort & Spa Saïdia aan – het hotel zal 384 kamers en 97 villas aanbieden en zal zijn deuren openen in het derde trimester van 2010. « Met deze laatste aanwinst, voegen we een nieuw land toe aan onze hotelportfolio die vanaf nu 53 landen in de EMEA regio telt », zegt Kurt Ritter, President en CEO Rezidor. « We beschikken momenteel over 47 hotels met ongeveer 11.500 kamers in beheer of ontwikkeling in het Midden-Oosten en Afrika – bewijs van ons engagement in dit deel van de wereld. »

     

    Het Radisson Resort & Spa Saïdia is een gemeenschappelijk project van Rezidor en Property Logic, de promotor van de Jardin de Fleur hotels in Marokko. « Wij zijn verheugd partner te zijn van een internationaal merk als Radisson met een uitstekende reputatie van kwaliteit en uitzonderlijke diensten binnen de sector. Onze bedrijven delen dezelfde visie van luxestandaarden die van het Saïdia hotelcomplex een toeristische bestemming met internationale klasse zullen maken,» vat Joop Huisman, Algemeen Directeur Property Logic samen.

     

    Mediterrania-Saïdia ligt in het noordoosten van Marokko aan de mediterraanse kust en is bekend voor haar 6 km beschermd strand. Bovenop de luxe suites en de villa residenties biedt het Radisson complex 4 restaurants, 3 bars, een Marrokaans geïnspireerde spa en thalassocentrum met een oppervlakte van 1.500 m², 5 buitenzwembaden en 1 binnenzwembad en 2 fitnesscentra inbegrepen, een kinderclub, boetieks, tennispleinen, een amfitheater en een beach club. De 1 500 m² conferentie- en vergaderruimte maken het hotel perfect, zowel voor zakenreizigers als toeristen. RVH.

    www.rezidor.com

    11-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cintrée Curvex
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Franck Muller Cintrée Curvex

     

     

     

     

    Heden, verleden en toekomst komen tot leven in de collectie Master Calendar Master Banker van horlogemaker Franck Muller. Knappe mechaniek gaat samen op met een oogstrelend ontwerp in een uurwerk waarvan je in één oogopslag verschillende gegevens af kunt lezen.

    De retrograde datum, de dag en de maand staan bovenin de wijzerplaat, terwijl de tweede tijdzone een plaats heeft gekregen boven de zes.

    Het bijzonder aan dit model is dat de tweede tijdzone tot op de minuut nauwkeurig geregeld kan worden dankzij de volledig onafhankelijke instelbare uren- en minutenwijzer. Al even innovatief is de secondewijzer in zowel de grote als de kleine klok: een unicum voor een horloge met enkelvoudig binnenwerk.

    De Cintrée Curvex-kast, een uitvinding van deze Geneefse horlogemaker, is verkrijgbaar in  alle soorten goud (geel, rood en wit) of in platina. De wijzerplaat is bij elke uitvoering beslagen met een zonmotief.

    Ook de collectie Master Calendar Master Banker getuigt van de voorkeur van Franck Muller voor tot in de puntjes verzorgde horloges met een combinatie tussen de beste techniek en het verfijndste design. Het bijzonder exclusieve juweeltje kost in witgouden uitvoering een slordige 42.600 Euro. RVH.

    11-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SkyEurope tickets aan 1 Euro


    Vliegtuigtickets bij SkyEurope kosten 1 Euro.

     

     

     

     

    SkyEurope, de meest aantrekkelijke low cost carrier in Europa, kondigt een nieuw prijzensysteem aan. Alle communicatiekanalen over het hele netwerk geven voortaan enkel nog de prijzen aan waarin alles begrepen is, bovendien werd beslist om op alle vluchten, de brandstoftoeslag niet meer aan te rekenen.

     

    De invoering van het nieuwe systeem gaat gepaard met een exclusief aanbod, waarbij alle reserveringen die via internet gebeuren, slechts 1 Euro kosten. Deze unieke actie loopt tot zondag 13 juli 2008 en is geldig voor vluchten tot 28 maart 2009. De voorwaarde om van dit tarief te genieten is wel dat de vluchten minstens 14 dagen voor vertrek worden gereserveerd. Het aanbod is bovendien geldig op alle vluchten van het ganse netwerk van SkyEurope. RVH.

    www.skyeurope.com

    10-07-2008 om 21:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison du Boeuf

     

     

     

    Het blijde weerzien tussen de Maison du Boeuf en het Amerikaanse rundvlees!

     

     

     

     

     

    De Maison du Boeuf, het gastronomische restaurant van het hotel Hilton Brussels, rust niet op zijn lauweren en stelt zijn nieuwe, uiterst verleidelijke zomerkaart voor die werd opgesteld door de talentvolle Executive Chef Jacky Chartier. Prachtige kreeftmedaillons, heerlijke cannelloni van koningskrab, malse filets van zonnevis à la meunière of nog een gegrilde, mooie, jonge duif vormen een zeer brede waaier aan smaken op basis van de beste producten.

     

    Voor de trouwste klanten van de Maison du Boeuf zal het grootste nieuws echter zijn dat de Amerikaanse runderrib na een afwezigheid van 15 jaar voortaan weer op de kaart staat! In een zoutkorst gebraden en met mergpijp en ovengebakken aardappelen opgediend, vormt dit stuk vlees ongetwijfeld een van de lekkerste die in de hoofdstad van Europa kunnen worden geproefd.

     

    Deze heerlijke gerechten passen perfect bij de smaakvolle wijnen uitgekozen door wijnkelner Giuliano Gianotti (waaronder vrij veel nieuwigheden uit Italië) en kunnen het best worden gevolgd door een van de verrukkelijke desserts voorgesteld door Michel Babikov, de talentvolle patissier van het huis. Een maaltijd bij de Maison du Boeuf, in een van de lichtrijkste eetzalen van het land, vormt gegarandeerd een uitzonderlijke ervaring! RVH.

    10-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pitbull in de keuken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pitbull in de keuken.

     

     

     

     

    Een blik openen is niet altijd even gemakkelijk. Want deze scherpe potjes durven al eens tegen te werken. Van krachtnoodzaak tot scherpe randen en blikken waarvan de inhoud over het aanrecht  vloeit. Nu, meer dan een eeuw na de uitvinding van de blikopener, creëerde Rossle een perfecte keukenhulp. Het gestroomlijnd design is bovendien erg ergonomisch.

     

    Deze blikopener pakt het blik vast en laat het niet meer los tot het geopend is, dit dankzij de handige stand van de armen. Apart is ook dat deze opener zich niet vastbijt in de zijkant, maar juist aan  de bovenkant. Bovendien blijft het deksel in de opener zodat men geen drijvende deksels meer heeft. Door een speciale techniek snijdt hij geen scherpe randen, tegelijk dus hygiënisch en veilig. RVH.

    www.cookand.org

     

    10-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!