Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    14-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pandox koopt Brussels Hilton

    Pandox koopt Brussels Hilton

     

     

     

     

    Door de aankoop van het Brussels Hilton hotel versterkt Pandox zijn positie als marktleider met zes hotels en totaal 1.750 kamers in Brussel, één van de meest dynamische hotelmarkten van Europa.

     

    Brussels Hilton behoort tot de grootste en bekendste hotels in Brussel. Het hotel is gelegen aan de Waterloolaan op enkele meters van de prestigieuze Louizalaan. Het hotel, een landmark, beschikt over 432 kamers verdeeld over 26 verdiepingen met meerdere vergaderzalen, twee restaurants, een fitnesscenter en spa. De aankoop van het gebouw en de hotel exploitatie zelf bedraagt EUR 29 miljoen. De verkoper is een Amerikaanse investeringsmaatschappij.

     

    Brussels Hilton werd gebouwd in 1967 en maakt sindsdien deel uit van de Hilton groep. De laatste jaren verloor het hotel haar sterke marktpositie door het verouderde product en service aanbod. Het hotel voldoet niet meer aan de hooggestelde eisen van de hedendaagse reiziger.

     

    Pandox streeft ernaar om het hotel haar historisch sterke positie als zaken- en conferentiehotel in het premium segment terug te geven. Dit zal verkregen worden dankzij een uitgebreid vernieuwingsprogramma voor de kamers, vergaderfaciliteiten, publieke ruimtes, technologische installaties en aantrekkelijk food en beverage aanbod. Een ander belangrijk deel zal zijn het invoeren van een moderne organisatie, die zal voldoen aan de verwachtingen van de hedendaagse en toekomstige gasten. De totale investering wordt geschat op EUR 25 miljoen.

     

    Met de aankoop van Brussels Hilton, versterkt Pandox zijn positie als één van de belangrijkste spelers op de Brusselse hotelmarkt. “Dit is een typische Pandox aankoop. Wij zien enorm potentieel in dit bekende hotel en het is een eer om de ontwikkeling van dit hotel op ons te nemen, ” zegt Anders Nissen, CEO van Pandox.

     

    De Pandox hotel portfolio in België bestaat uit:

    BRUSSEL:

    Brussels Hilton - 432 kamers – aangekocht in 2010

    Crowne Plaza Brussels – Le Palace Brussel - 354 kamers - aangekocht in 2003 en ontwikkeld tot één van de belangrijkste conferentie hotels van Brussel, investering: EUR 15 M

    Hotel BLOOM! - 305 kamers - aangekocht in 2005 en ontwikkeld tot één van de belangrijkste lifestyle hotels in België, investering: EUR 12 M.

    Hilton Brussels City - 283 kamers - aangekocht in 2001 en ontwikkeld tot een zakenhotel met boutique sfeer - Investering: EUR 13 M.

    Holiday Inn Brussels Airport - 310 kamers - aangekocht in 2006 en verbeterd tot een van de beste middenklasse hotels in de omgeving van Brussels Airport - investering: EUR 5.5 M.

    Scandic Grand Place - 100 kamers - aangekocht in 2001 - Een middenklasse hotel vlakbij de Grote Markt

     

    ANTWERPEN

    Crowne Plaza Antwerp - 262 kamers - aangekocht in 2006. Hier is een investeringsprogramma van EUR 3 M in uitvoering.

    Scandic Antwerp - 264 kamers - aangekocht in 2001 - een middenklasse hotel met zeer goede vergaderfaciliteiten. RVH.

     

     

    14-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scooter

    Ontdek de toeristische pareltjes van  het Pajottenland en de Zennevallei met de scooter

     

     

    Voortaan kan je het Brabantse heuvelland op  een heel originele manier ontdekken, nl. met de scooter. Dit nieuw toeristisch  initiatief is een idee van ClassicScooter Beersel, het Huis van de Geuze en het  Wijnatelier. Met het scooterproject willen zij de authenticiteit en de  gemoedelijke sfeer van het Pajottenland en de Zennevallei benadrukken.

     

    Steven De Cort van ClassicScooter Beersel: “Het Pajottenland en de Zennevallei hebben naast het natuurschoon, ook heel wat toeristische bezienswaardigheden te bieden, zoals het kasteel van  Gaasbeek of dat van Beersel, de molen van kapitein Zeppos, de lambiekbrouwerijen en geuzestokerijen, alsook de typische cafeetjes. Met de scooter kan je dat alles op een aangename en originele manier ontdekken. Gelet op het sterk heuvelachtige landschap is de scooter uiteraard ook minder vermoeiend  dan de fiets.

     

    Chris Vlaminck van ‘Het Wijnatelier’ uit  Vlezenbeek voegt eraan toe: “Wij hebben mooie scooterroutes uitgestippeld, waarvan sommige langs het befaamde fietsknooppuntennetwerk lopen.  Wie graag een persoonlijke service wenst, kan steeds beroep doen op deskundige scootergidsen. Zij kennen de streek als geen ander en kunnen je  onderweg de mooiste plekjes van onze streek aanwijzen.

     

    Er kan gestart worden bij ClassicScooter Beersel, Het Wijnatelier in Vlezenbeek of aan de herberg In de Verzekering  tegen de Grote Dorst in Eizeringen.

     

    Een scooter huren voor een dag kost slechts 69  euro. Vanaf twee scooters betaal je 50 euro per scooter per dag. Wil je een  passagier achterop meenemen, dan betaal je per dag 15 euro extra. Voor een heel weekend (van vrijdagavond tot maandagochtend) betaal je slechts 100 euro per  scooter. Prijzen incl. btw, huur van  de helm en volle benzinetank (waarborg: 250€/scooter). Er zijn verschillende scootertypes te huur gaande  van de Neco Lucca automatic 4-takt 50cc tot en met de LML handgeschakelde 4-takt 125cc.

     

    Dit scooterverhuurproject is een gezamenlijk  initiatief van ClassicScooter Beersel, het Huis van de Geuze en Het Wijnatelier. De initiatiefnemers dragen het Pajottenland en de Zennevallei een  bijzonder warm hart toe. RVH.

                           

     


    13-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citybreak in Noord England

    Najaar is ideaal voor een citybreak in Noord-Engeland

     

     

     

    De bladzijde van de hoofdvakantie 2010 is voor de meesten omgedraaid. Waarom nu niet ook het najaar zo aangenaam als mogelijk maken? Een minicruise met P&O Ferries is een perfecte gelegenheid om er enkele dagen tussenuit te glippen in rust en comfort, maar zeker ook in handenvol ambiance. Het P&O Ferries minicruise aanbod omvat bezoeken naar keuze aan de Noord-Engelse steden Hull en York. Een minicruise bestaat telkens uit 2 nachten aan boord van een Cruiseferry en 1 volle dag in de stad naar keuze.

     

    De minicruises hebben plaats van 1 oktober 2010 tot 31 maart 2011. De basisprijs bedraagt € 69 (prijs per persoon in 4-persoons Inside cabin, met vertrek op zondag t/m woensdag). Voor een 2-persoons Inside cabin is de vergelijkbare prijs € 79. Bij vertrek op donderdag, vrijdag of zaterdag bedragen de prijzen resp. € 85 (4-persoons Inside cabin) of € 95 (2-persoons Inside cabin). In alle genoemde gevallen is ook de prijs van de busrit van de terminal naar de stad van voorkeur inbegrepen.

     

    Wie liever op eigen houtje Noord-Engeland intrekt kan dat eveneens: bij een 3-daagse minicruise kan de auto of de moto gratis mee op de Cruiseferry. Dat laat toe andere historische steden te bezoeken zoals Beverley (eveneens gemakkelijk te bereiken per trein vanuit Hull) of Lincoln, hetzij de natuur van de Yorkshire Wolds of de Yorkshire Dales die tijdens de herfst extra mooi zijn! Het aantal mogelijkheden is zo goed als onuitputtelijk.

     

    Een dag extra – m.a.w. een 4-daagse minicruise  – kost niets bij vertrek op donderdag. Op de overige dagen is er een toeslag van € 28 per cabin (dus niet: per persoon). Het ligt voor de hand dat de nacht op Engelse bodem ten laste van de reizigers komt.  

     

    In York is de kerstanimatie uiteraard een even belangrijk onderdeel van het sociaal leven. Denk maar aan de ruime verkeersvrije winkelstraten en de knusse etalages van The Shambles. De belangrijkste data voor Christmas shopping in deze absolute historische stad zijn de vierdaagse St. Nicholas Fayre (van 25 tot 28 november) en de International Christmas Fayre (1 tot 19 december). Heel wat musea organiseren ook tentoonstellingen in het kader van Christmas, zoals bijvoorbeeld het National Railway Museum. Ruime info is alvast te vinden op www.visityork.co.uk en www.york360.co.uk/whats-on. RVH.

    Informatie www.POferries.be,  tel. 070/70 77 71 en uiteraard ook bij de reisbureaus.





    11-09-2010 om 07:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.renaissance Brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET RENAISSANCE BRUSSELS HOTEL ZAL NA EEN INVESTERING VAN 6,5 MILJOEN EURO EEN HEEL NIEUW PRODUCT AAN ZIJN GASTEN AANBIEDEN

     

     

     

    Het Renaissance Brussels Hotel is net aan de renovatie van zijn 262 kamers en Club Lounge begonnen. Het hotel opende zijn deuren voor het eerst in 1994 en heeft sindsdien duizenden gasten – waaronder ministers en belangrijke bedrijfsleiders - verwelkomd en ontvangen en daarnaast ook onderdak geboden aan grote conferenties. Zo is het hotel na verloop van tijd uitgegroeid tot een van de meest populaire hotels in de Europese wijk van Brussel. Om de service en het product steeds te kunnen verbeteren, werden er in de loop van de jaren verschillende kleine renovaties uitgevoerd met als hoogtepunt de volledige renovatie van alle kamers dit jaar. De nieuwe designkamers zullen midden september 2010 klaar zijn en zijn de laatste fase van het renovatieproject dat in totaal 6,5 miljoen euro kostte. De volledig nieuwe look zal de hotelgasten inspireren en zal hen iets wonderbaarlijks nieuws en anders laten ontdekken, telkens als ze in het hotel verblijven.

     

    De kamers en badkamers volgens de nieuwe levensstijl zullen allerlei extra’s hebben zoals grote flatscreens, laptopkluizen, individuele temperatuurregelaars, een minibar, strijkijzer en strijkplank, luxueus beddengoed, breedbandinternet en moderne badkamerfaciliteiten. Alle hotelgasten kunnen gratis gebruikmaken van het nieuwe vrijetijdscentrum ‘The Leisure Center' waar ze in een ontspannen en stressvrije omgeving kunnen genieten van een groot zwembad, jacuzzi, sauna's en een fitnesscentrum.

     

    De Club Lounge zal deze zomer ook gerenoveerd worden en omgetoverd worden in een nieuwe exclusieve Club ruimte voor gasten die meer privacy of wat extraatjes willen zoals gratis internet, kranten, toegang tot de Club Lounge met appetijtelijke hors-d’oeuvres, enz.

     

    De in het hotel gelegen Franse Brasserie 'Café Parnasse’, de uitstekende 'Schengen Bar' en de publieke ruimtes van het hotel werden ook recent gerenoveerd om het nieuwe concept en de levensstijl van de Renaissance Hotels goed weer te geven. Het Renaissance Brussels heeft 9 extra conferentieruimtes met daglicht, internet en de modernste uitrusting om zo succesvol zakenevenementen te kunnen blijven organiseren.

     

    Het hotel zal tijdens de renovatie openblijven aangezien die vertikaal zal gebeuren per hotelvleugel. Zo kan het hotelgebeuren in de andere vleugels normaal verlopen en worden de hotelgasten niet gestoord.

     

    Het nieuwe Renaissance Brussels hotel en zijn 110 werknemers geloven dat – ongeacht waar of waarom je reist – er altijd iets nieuws te ontdekken valt. Vanaf midden september 2010 biedt het hotel een volledig nieuw en gerenoveerd product aan dat in het midden van de Europese wijk ontdekt kan worden. RVH.

     

     

     

     

    10-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kookkunst Uncle Ben's

    Kookkunst van Uncle Ben’s® in twee nieuwe recepten.

     

     

     

    Moderne consumenten streven naar een gezonde en evenwichtige levensstijl. Uncle Ben’s® speelt hierop in met een nieuw Nutrional Charter. Dit is opgebouwd rond de volgende begrippen: natuurlijke ingrediënten, gezonde rijst, duidelijke informatie en een beperking van de ecologische voetdruk.

     

    Op basis van die principes werken de deskundigen van de afdeling Onderzoek en Ontwikkeling van Uncle Ben’s® in het Belgische Olen onophoudelijk aan de ontwikkeling van steeds gezondere en smakelijkere recepten.

     

    Als pionier en expert in de rijstkeuken lanceert Uncle Ben’s® in dit kader twee nieuwe recepten met de smaak en de finesse van de authentieke Italiaanse keuken: Rijst op Bolognese wijze en Risotto met gegrilde zuiderse groenten … voor nog meer afwisseling en eetplezier! Handig, snel klaar, gezond en eenvoudigweg heerlijk: de nieuwe producten van Uncle Ben’s® maken van elke maaltijd een feest en zijn vanaf nu in de supermarkt verkrijgbaar! RVH.





    08-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson BLU Split

    Rezidor opent het Radisson Blu Resort Split, Kroatië

     

     

    De Rezidor Hotel Group opende het Radisson Blu Resort Split in Kroatië – een luxe hotel aan de Adriatische kust met panoramische zichten over de Middellandse Zee en het Brač eiland. Het legendarische “Hotel Split” met een geschiedenis van bijna 50 jaar, zal na uitgebreide renovatie en heropbouw, 258 stijlvolle kamers met inbegrip van 2 exclusieve Presidentiële Suites huisvesten. “We zijn verheugd om dit gerenommeerde eerste klas hotel tot onze Kroatische portefeuille toe te voegen. Rezidor wil verder groeien in zijn jonge en succesvolle resort business – als één van de belangrijkste groeiende vakantiebestemmingen in Europa biedt Kroatië niet enkel adembenemende landschappen maar ook de nodige infrastructuur en mankracht”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Het Radisson Blu Resort Split ligt op 15 minuten wandelafstand van het historische stadscentrum langs het onaangeroerde strand langs de Adriatische zee – een unieke combinatie van stadshotel en zee resort. Of gasten nu kiezen voor de klassieke, maar toch modern uitgeruste Economy kamers, de Standaard- en Deluxe kamers of de suites met hun ultra stijlvol, licht en luchtig design: de meerderheid van de kamers biedt adembenemend zicht. Hogere klasse kamers bieden ook extra’s als een balkon, Nespresso machine, badjassen en slippers. De 260 m² grote Presidentiële Suites bieden elk 3 slaapkamers, een privé terras met jacuzzi en een buiten sauna.

     

    Twee restaurants, een bar en een Lobby Lounge verwennen elke smaak: in het “The Fig Leaf” restaurant kan men terecht voor het bekende Radisson Blu “super breakfast” en internationale buffetten met een uitgebreide keuze van Mediterraanse en Continentale specialiteiten, “live cooking stations” en een wondermooi terras met uitzicht op zee. “The Caper”, het grill restaurant in een modern en trendy kleedje combineert overweldigende zichten, grill specialiteiten, delicieuze visgerechten en geselecteerde wijnen uit Kroatië en van over de hele wereld. “The Door” bar geeft een moderne twist aan een lijst van internationale en prijswinnende cocktails, en de Lobby Lounge met haar gezellige sfeer is de perfecte ontmoetingsplaats in de hotel lobby.

     

    Naast de toegang tot het privéstrand met zonnebedden, restaurant en bar service , biedt het hotel ook een binnen- en buitenzwembad, fitnesscentrum en een exclusieve  Anne Sémonin-Spa met 8 behandelingskamers, whirlpool, sauna en stoombaden. Op het domein komt ook een internationale casino, en voor diegene die ontspanning willen combineren met zaken, voorziet het hotel 7 vergaderzalen en een grote bankethal, allen uitgerust met de laatste technologische apparatuur. RVH.

    Openingstarieven vanaf 112 EUR per kamer per nacht (exclusief ontbijt).

    www.radissonblu.com/resort-split.

     

     





    06-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arthurs day

    Ierland viert Arthur’s Day

     

     

     

    In 2009 was het precies 250 jaar geleden dat Arthur Guinness een huurovereenkomst tekende met de brouwerij St-James’s Gate in het Ierse Dublin. Hiermee schonk hij Ierland en de rest van de wereld het intussen beroemde Guinness-bier. Deze verjaardag was in 2009 de aanleiding voor de organisatie van Arthur’s Day. De belangstelling voor het feestelijke evenement was enorm, vandaar dat er in 2010 op dat succes wordt voortgebouwd.

     

    Op 23 september, om 17u59 stipt, heft men overal ter wereld het Guinness-glas op Arthur Guinness en om te herdenken dat hij 251 jaar geleden een huurcontract sloot dat maar liefst 9000 jaar geldig is. Deze drink is de start van een groot feest dat in de eerste plaats in Dublin wordt gevierd. Er zijn concerten met internationale groepen en Ierse bands, in bars, pubs, concertzalen en zelfs in de St-James’s Brewery. Ook de Ierse steden Cork en Galway gaan op de feesttoer met muziek op verschillende plaatsen in de stad. Uiteraard worden ook hier de smaakpupillen verwend met heerlijke Guinness. In Dublin, Cork en Galway samen zijn er ruim 60 muziekvoorstellingen.

     

    Dat Arthur’s Day een internationaal gebeuren is heeft natuurlijk te maken met het feit dat zoveel Ieren over de ganse wereld zijn uitgezworven. Zij koesteren de Ierse tradities en cultuur en ze drinken vanzelfsprekend ook Guinness. Zo zullen in Chicago, tijdens het Guinness-Oysterfest, naar schatting 10.000 feestvierders een Guinness-to-Arthur heffen. In de andere continenten, niet in het minst op het Europese vasteland, zal op 23 september menig glas Guinness worden gedronken.

     

    De belangrijkste Guinness attractie in Ierland is het Guinness Storehouse, gevestigd in het hart van de St-James’s Gate Brewery. Het bezoek is een onvergetelijke reis door de geschiedenis van Guinness en je leert alles over het productieproces en over de figuur Arthur Guinness. Alleen al voor de schitterende architectuur uit 1904 moet je de Storehouse bezoeken. Er zijn maar liefst zeven verdiepingen en op de hoogste verdieping kan je genieten van de Gravity Bar met het prachtige panorama over Dublin. Voor algemene informatie over de Guinness Storehouse ga naar http://www.guinness-storehouse.com/en/Index.aspx of voor specifieke info over de tour http://www.guinness-storehouse.com/en/WhatsInside.aspx

     

    Tijdens feestdagen als Arthur’s Day maak je kennis met de eigenheid en de authenticiteit van Ierland, met zijn rijke tradities. Guinness wordt aldus een smaakmaker voor al het andere waarmee Ierland zijn bezoekers weet te verwennen: de ongeschonden natuur, de cultuurhistorische bezienswaardigheden, de levendigheid van de steden, de gastronomie, de leuke pubs, de gezellige restaurants, de typisch Ierse logies en bovenal de grote Ierse gastvrijheid. RVH.

    www.discoverireland.com

    05-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.perpetuelle

     

    HORLOGECOLLECTIE “PERPETUELLE”

     

     

    Versace introduceert de “Perpétuelle”, een collectie ultravrouwelijke horloges met het onmiskenbare glamoureuze design waar dit merk bekend om staat. De ronde, harmonieus vormgegeven kast geeft dit unieke uurwerk met verfijnde afwerking een bijzonder krachtige uitstraling.

    De paarlemoeren wijzerplaat is voorzien van een sierlijke rand met zonnestraal-effect en het Versace-logo in reliëf. In de uitvoeringen waarvan de wijzerplaat is bezet met een regen van diamantjes komt de Perpétuelle des te eleganter voor de dag. Nog exclusiever is het model met een ring van diamantjes rond de kast. Dit horloge met metalen, leren of alligatorleren band is waterdicht tot 3 atm.

    Technische beschrijving: Zwitserse kwartsmechaniek, diameter: 40,5 mm, roodgoud vergulde stalen kast met diamantjes (233 diamantjes - 1,165 karaat) en een lunette met geguillocheerde zon, ingegraveerd serienummer. Paarlemoeren wijzerplaat met 90 witte diamantjes met “regendruppel-effect" (0,35 karaat), zwarte krokodillenleren armband met vlindersluiting - Prijs: 4.760 €

    Andere uitvoering: Zwitserse kwartsmechaniek, diameter: 40,5 mm, roodgoud vergulde stalen kast met lunette met geguillocheerde zon, ingegraveerd serienummer, paarlemoeren wijzerplaat met 90 witte diamantjes met "regendruppeleffect" (0,35 karaat), witte krokodillenleren band met vlindersluiting - Prijs: 1.610 €.

    Er zijn reeds andere “Perpétuelle”-modellen verkrijgbaar vanaf 640 €. RVH.



    03-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Surroundervaring
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SurroundCast™ voor de echte surroundervaring !

     

     

     

    SurroundCast™ stelt je in staat om eindelijk die surround luidsprekers achteraan in de kamer aan te sluiten zonder dat er een kabel moet gelegd worden tussen TV en luidspreker. Het is een kit bestaande uit een zender met luidspreker ingangen en een versterkte receiver-module met 50 watt vermogen en directe luidspreker uitgangen.

    De laatste jaren hebben surround-systemen vlotjes hun weg gevonden naar de Belgische huiskamers, samen met de grote platte schermen. Zo ontstond ook het begrip ‘thuisbioscoop’, aangezien de kijk- en luisterervaring stilaan die van een echte bioscoop benadert.

     

    Een surround-systeem bestaat meestal uit 6 luidsprekers: 2 hoofdluidsprekers vooraan links en rechts van het scherm verzorgen het hoofdgeluid, 1 centrale luidspreker die voornamelijk de stemmen weergeeft, 1 actieve subwoofer voor de lage tonen en 2 surround luidsprekers zorgen voor een ruimtelijk klankbeeld en de speciale effecten. Ze worden achteraan in de ruimte geplaatst.

    Maar net daar wringt het schoentje. Door het feit dat deze surround luidsprekers achteraan in de ruimte moeten worden aangesloten, wordt hier vaak aan verzaakt. Een recente studie in de VS heeft aangetoond dat 40% nalaat om de surround luidsprekers aan te sluiten.  Er dient immers een kabel te worden getrokken van aan de audiobron tot aan de luidsprekers.

     

    Met de SurroundCast™ is dat verleden tijd. Hij bestaat uit een zender en een ontvanger. De SoundCast zender wordt aangesloten op de luidsprekeruitgang van het toestel waarop normaal gezien de surround luidsprekers worden aangesloten. Het surround signaal wordt draadloos verzonden naar de SoundCast ontvanger. Dankzij zijn ingebouwde 50 watt versterker kan hij de surround luidsprekers direct aansturen. Er zijn dus geen kabels meer nodig tussen de audiobron en de surround luidsprekers. Je kan ze voortaan makkelijk achteraan in je woonkamer op de SoundCast ontvanger aansluiten. Het systeem is snel en eenvoudig te installeren. Geen programmering, geen gedoe. Enkel audio ! RVH.

    www.soundcast.be

    02-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speculoos in individuele reep
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KIES BIJ HET BEGIN VAN HET SCHOOLJAAR

    VOOR CÔTE D’OR SPECULOOS IN INDIVIDUELE REEP

     

     

     

     

     

    De intense smaak van Côte d’Or chocolade, gecombineerd met een van de meest geliefde koekjes van de Belgen, is vanaf nu ook verkrijgbaar in individuele reep. Na het succes van de Côte d’Or Speculoos tablet kunnen liefhebbers van deze twee genieten van het kleine broertje van de tablet: een individuele reep die ze overal met zich mee kunnen nemen.

     

    De Belgen krijgen maar niet genoeg van het kruidige, amberkleurige koekje en de authentieke smaak van Côte d’Or chocolade. Côte d’Or Speculoos groeide vorig jaar uit tot de meest succesvolle innovatie op de markt van tabletten. Al in de eerste maanden na de lancering stond Côte d’Or Speculoos in de top 5 van de tabletten1.

     

    Om het nieuwe schooljaar goed in te luiden brengt Côte d’Or nu de Speculoos reep op de markt: een superpraktisch formaat om alleen of in gezelschap van te genieten.

     

    De Côte d’Or Speculoos repen zijn vanaf nu individueel verpakt of in pack verkrijgbaar in de grootwarenhuizen, tankstations, krantenwinkels en buurtwinkels. RVH.

     

    01-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.William Turner

    In het spoor van William Turner in Yorkshire

     

     

     

    De beroemde schilder William Turner wordt in de eerste plaats geassocieerd  met de Engelse hoofdstad. Dat is logisch, want hij werd er geboren, ligt begraven in St. Paul’s Cathedral en de grootste collectie van zijn werken hangt momenteel in Tate Gallery.

    Minder geweten is dat Turner ook een stevige affectieve band had met Yorkshire. Hij vertoefde er vaak, en tijdens die verblijven produceerde hij zo’n 800 schetsen en schilderijen. Op deze wijze vereeuwigde hij zowel onder meer de schitterende dales als historische huizen. Meest bekend is wellicht een schilderij van Bolton Castle, dat zich bevindt midden de Yorkshire Dales.

     

    Via de “Turner Trails in Yorkshire” brengt de regionale toeristische organisatie ‘Welcome to Yorkshire’ dit jaar de band tussen William Turner en Yorkshire in herinnering. De route overlapt ongeveer heel Yorkshire en kan volgens eigen inspiratie van locaties en vervoermiddel (kan ook te voet natuurlijk) afgelegd worden. In totaal gaat het om 70 sites die met elkaar verbonden kunnen worden. In de meeste gevallen zijn ter plaatse banken aangebracht van waarop de bezoekers het allemaal  op een rustige manier grondig kunnen bestuderen. Alle info op www.yorkshire.com/turner.

     

    Een uitstekend uitgangspunt voor deze route is Hull. Vanuit Zeebrugge en Rotterdam vertrekt immers iedere avond een Cruiseferry van P&O Ferries naar deze havenstad in Noord Engeland (respektievelijk om 19u en 21u). De cruisebeleving aan boord is een ervaring op zich. Met gezellige bars, lounges, disco, cinema, casino, winkels en uiteraard ook restaurants. Naast het ‘Four Seasons’ buffet restaurant is er ook een ‘à la carte’ restaurant: de Langan’s Brasserie. RVH.

    Inlichtingen en reserveringen op 07/70 77 71, via www.Poferries.be en via alle reisbureaus.

    01-09-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prijsverhoging bier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Brouwerij Haacht compenseert verhoging bierprijs met gratis onderhoud tapinstallaties

     

     

     

    De grootste brouwer op de Belgische markt heeft besloten in september de prijzen van zijn bieren nogmaals te verhogen met 2,5%.

     

    Teneinde dezelfde marge te behouden zal Brouwerij Haacht op 20 september een gelijkaardige prijsaanpassing moeten doorvoeren.

    Nochtans komt deze prijsverhoging voor de horecasector zeer ongelegen. Haar rentabiliteitsprobleem is recentelijk uitvoerig in de media gekomen. Ter ondersteuning van haar horeca-uitbaters zal Brouwerij Haacht vanaf 1 september 2010 het onderhoud van haar bierleidingen in haar cafés -uitgevoerd door haar eigen gekwalificeerd personeel -volledig gratis maken, wat de prijsverhoging grotendeels zal neutraliseren.

     

    De enige voorwaarde voor dit gratis onderhoud zal zijn dat de horeca-uitbater beschikt over een diploma ‘horecatraining’ van Brouwerij Haacht of van een ander erkend organisme. Hiermee onderstreept Brouwerij Haacht nogmaals het belang van een professioneel management van een horecazaak en van de serveerkunst van bier, waardoor de kans op een succesvolle uitbating aanzienlijk wordt vergroot.

     

    Een groot aantal van haar uitbaters beschikt reeds over een dergelijk diploma. Voor wie het nog niet heeft, bestaat de mogelijkheid om gratis een horecatraining te volgen bij Brouwerij Haacht. Op  deze wijze blijft Brouwerij Haacht uiting geven aan haar verbondenheid met haar horecaondernemers. RVH.

    www.haacht.com

    31-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inetrieur Biennale

    BIENNALE INTERIEUR 2010 KIEST VOOR EEN KLEURRIJK UNIFORM

     

     

     

     

     

    De hosts en hostessen van de internationale Design Biënnale INTERIEUR worden per editie gekleed door een Belgische modeontwerper. In het verleden tekenden o.m. Walter Van Beirendonck, Kaat Tilley en Xavier Delcour de uniformen. Voor het INTERIEUR 2010-uniform werd gekozen voor Black Balloon. Cléo Baele & Sarah Bos vormen het creatieve brein achter dit jonge, Gentse merk.

     

    Hun inspiratie halen ze vooral uit hun leefwereld: muziek, design, cultuur, fotografie, natuur, architectuur, literatuur... Samen creëren ze een eigen universum: een trendy label van kleren, schoenen en accessoires voor mannen en vrouwen waarin muziek en emotie de toon zetten. Hun afstudeercollectie leverde hen de prestigieuze ‘Fred & Ginger’-prijs op voor de meest beloftevolle collectie. Ze vervaardigden reeds een collectie schoenen en accessoires voor de Belgische rock/electro-band Soulwax, en dit najaar gaat Arno gekleed in een volledige Black Balloon-outfit tijdens zijn tournee.

     

    Voor de Design Biënnale INTERIEUR 2010 tasten Sarah en Cléo de grenzen af tussen design en mode: waar stopt mode en waar begint design, en vice versa. De uitdaging was het zoeken naar een integratie van specifieke elementen uit de ontwerpfase van beide werelden, rekening houdend met draagbaarheid, functionaliteit en morfologie. Hun prints zijn een dikke knipoog naar de backstage van het designwereldje.

    www.blackballoon.be

     

    INTERIEUR 2010 en Design at Work houden ook dit jaar de discussie gaande met een uitgebreide lijst aan internationale sprekers en actuele thema’s. Een forum en de XXL-zaal bieden ruimte aan  een uitgebreid programma van lezingen, workshops, discussies en presentaties. 

     

    De 22e Interieur Biënnale opent op 15 oktober de deuren in Kortrijk Xpo. Tien dagen lang vormt INTERIEUR 2010 hét platform waarop meer dan 250 internationale exposanten, jonge ontwerpers en aanstormend talent hun allernieuwste creaties voorstellen op maar liefst 40.000 m². RVH.

    www.interieur.be

     

     

     





    31-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seiko

    SEIKO’s ‘Future Now’ project: een nieuwe generatie E-Ink horloges.

    Het eerste EPD horloge ter wereld met een actief matrixsysteem.

     

     

     

     

    Een flinterdunne display, uiterst contrastrijk én leesbaar vanuit een zeer brede inkijkhoek (bijna 180°). Bovendien verbruikt de EPD-horloge zeer weinig energie in verhouding tot de vrijwel onbeperkte displayafmetingen. Dit ‘E-Ink’ of EPD horloge wekte veel interesse en kaapte een prijs weg op de ‘Grand Prix d’Horlogerie de Genève’ in het najaar van 2006. Inmiddels is deze technologie ruim bekend en geapprecieerd door consumenten, dankzij toepassingen in o.a. elektronische boeken.

     

    Vandaag tilt SEIKO deze nieuwe technologie naar een hoger niveau: het horloge van de nieuwe generatie beschikt over een scherm met een actief matrixsysteem. Dat systeem behoudt alle voordelen op het vlak van leesbaarheid, in combinatie met een verrijkt scala aan beeld en data die op het scherm kunnen verschijnen.

     

    SEIKO is de eerste en enige die erin geslaagd is om Actieve Matrix EPD technologie in een horloge te vatten. Het scherm is opvallend helder. Elk stukje informatie is drie keer fijner dan mogelijk zou zijn met om het even welke LCD-horlogetechnologie en het systeem laat toe om figuren, teksten en vormen zeer zacht en oneindig programmeerbaar op het scherm te laten verschijnen. De afmetingen of de lay-out van de datum kunnen bijvoorbeeld aangepast worden in functie van de hoeveelheid informatie die op het scherm zichtbaar moet zijn. Het ‘E-Ink’-horloge uit 2006 had een EPD-scherm dat bestond uit enkele honderden voorgepositioneerde zwart/wit segmenten, terwijl het nieuwe horloge beschikt over 80.000 pixels die elk vier verschillende grijswaarden aankunnen.

     

    De eigenlijke uitdaging voor het ontwerp van dit horloge bestond erin om een hoogstaand draagcomfort te paren aan grote afmetingen voor het display, waardoor de haast oneindige beeldvormingsmogelijkheden van de nieuwe E-Ink Actieve Matrix technologie optimaal tot hun recht komen. Dit werd gerealiseerd door de rand van het scherm zo dun mogelijk te maken. De rand is amper 1 mm breed, waardoor het schermoppervlak maximale afmetingen krijgt.

     

    Dit horloge is een prototype dat de technologie demonstreert. Het definitieve model dat in de herfst van 2010 verschijnt, zal een aangepaste versie zijn. RVH.

     









    30-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebrity cruises

    Eigentijdse kunst en hedendaagse technologie gaan hand in hand bij Celebrity Cruises

     

     

     

     

    Premium cruise line Celebrity Cruises heeft de jongste maanden een aantal hippe innovaties gelanceerd waaronder de Celebrity iLounge, uitgerust met MacBook-laptops, een Apple-verkooppunt en computerklas. Als eerste restaurant op zee stelt Qsine aan boord van Celebrity Eclipse zijn menu en wijnkaart voor op een iPad. Volgens de rederij was de respons op deze initiatieven zo positief, dat werd beslist om verder te gaan op de ingeslagen weg. In het raam van het uitgebreide Celebrity Life-programma kunnen de gasten met een iPad in de hand aan boord van de schepen van de Solstice-klasse nu een rondgang maken langsheen de kunstwerken.

     

    Met een druk op het scherm krijgen ze uitleg over de kunstwerken waarover ze meer wensen te vernemen. Met meer dan 14.000 originele kunstwerken op de drie schepen van de Solstice-klasse alleen al, bezit Celebrity Cruises een van de rijkste bedrijfscollecties van hedendaagse kunstwerken in diverse disciplines. Circa 15% van de glaswerken, schilderijen, foto's, video's, etsen, beeldhouwwerken en collages werd bovendien speciaal in opdracht van de rederij vervaardigd. Celebrity's iPad kunstrondleidingen zijn sinds 15 augustus beschikbaar op Celebrity Solstice en vanaf 21 augustus op Celebrity Eclipse en Celebrity Equinox.

    In een eerste fase is enkel een Engelstalige versie van de tour beschikbaar. In 2011 volgen de Franse en Duitstalige versies. RVH.

    www.cruiseconnection.be

    29-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.servies chris janssens

    Servies Chris Janssens

     

     

     

     

    Na het tafellinnen en toebehoren heeft Chris Janssens nu ook servies ontworpen voor Blokker.

     

    De collectie bestaat uit een koffiekan met bijbehorend suikerpotje en melkkannetje. Daarnaast zijn er ook verschillende soorten borden. Alles is vervaardigd uit wit porselein met uiteraard het logo van modeontwerpster Chris Jannsens.

    De prijzen variëren van 2.99 tot 9.99€ en de collectie is verkrijgbaar in alle Blokkerwinkels vanaf september 2010. RVH.







    29-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am bags

    I AM CASUAL | I AM GOLD | I AM ETERNAL

    NIEUW: I AM BAGS

     

     

     

    Een prettige, leuke collectie van 62 eigenzinnige tassen, waarbij stijl en functie perfect in elkaar overvloeien.

     

    I AM stelt reeds 12 jaar lang de eigenheid en het unieke van elk individu voorop. Zowel met de kledinglijnen I AM Casual, I AM Gold en I AM Eternal, alsook nu met de nieuwe tassenlijn I AM Bags, wil I AM ieders ik een steuntje geven en duidelijk communiceren: I dont wear a label, I am the label.

     

    Het nieuwe geesteskind van het ontwerperskoppel Sven Bullaert en Maya van Dooren is een eigenzinnige tassencollectie geworden, die net als de succesvolle lijnen dameskledij (I AM Gold, I AM Casual en I AM Eternal)  eenzelfde krachtige filosofie hanteert: I dont wear a label, I am the label.

     

    Bij de tassen is dit sterke concept concreet vertaald in zorgvuldig vormgegeven details en originele afwerkingen. Binnenin elke tas zijn positieve woorden, zoals energy, love, peace ... op de voering aangebracht en in elke tas is ook een nametag voorzien om eveneens uw tas volledig uniek te maken.

     

    I AM wil met zijn tassen laten voelen dat merknaam en mode meer is dan trends en seizoenen, daarom hangt ook aan elke tas een duidelijk symbool voor onze eigenste, unieke ik ; onze oercel, de superspermie, winnaar van een waanzinnige race en tevens onze oudste en beste vriend: budi!

     

    Deze unieke collectie, bestaat uit 24 verschillende modellen verdeeld over vier lijnen:

    I AM Jasper, I AM Race, I AM Raid en I AM X-Update: in 62 eigenzinnige tassen waar stijl en functie perfect in elkaar overvloeien.

     

    De I AM Bags zijn te koop in de gespecialiseerde lederwarenzaak en via de I AM-online store. RVH.

    www.iam.eu













    29-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage 55

    FALL/WINTER 2010/11 WOMAN

    VINTAGE 55: EVERYDAY IS A HOLIDAY…

     

     

     

     

    Vrouwelijk en sterk zijn de thema’s van de Vintage 55 wintercollectie voor vrouwen. Aandachtspunten zijn een goedzittende collectie voor de vrije tijd, het reizen naast het globale leisure gebeuren. De inspiratie voor deze collectie vloeit voort uit de contrasterende elementen van de metropool invloeden en atmosferen van Los Angeles en het rustige buitenleven van het Britse Surrey.

     

    De collecties is opgebouwd uit vier ijzersterke thema’s: LET’S KISS & MAKE UP!: bestaande uit T-shirts die het vrouw zijn volledig ondersteunen, SHOPPING THERAPY: een mini-collection van t-shirts die teruggrijpt naar drukke shoppingsstraten in New York, London, Beverly Hills en Parijs. LIFE IS LIKE A MOVIE: 3, 2, 1! Een ode aan de film, segment dat altijd inspirerend werkt en Hollywood in de kijker stelt, ten slotte LUXURY BASIC: het jaarlijks klassiek accentje van Vintage 55. RVH.

    Consumer info : 03/231 98 78







    28-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeugdvakantieverblijven

    Actieplan voor jeugdvakantieverblijven

     

     

     

     

    De Vlaamse regering heeft ingestemd met een nieuw actieplan voor de jeugdverblijven in Vlaanderen. Het is een integraal plan dat de pijnpunten een voor een aanpakt.

     

    Minister Bourgeois: "De Vlaamse Overheid streeft er al jaren naar dat er zoveel mogelijk jongeren eigen kampplaatsen krijgen. Maar cruciaal is ook dat de onzekerheid voor de uitbaters van de jeugdverblijven en voor de jongeren verdwijnt. Alleen dan kan er ook geïnvesteerd worden in kwaliteit."

     

    Heel wat jeugdverblijven zijn op het platteland gelegen, waardoor een gedeelte ervan zonevreemd is. Om na te gaan hoe groot het probleem was, heeft Toerisme Vlaanderen in 2004 een studie uitgevoerd waarin is nagegaan wat voor alle door Toerisme Vlaanderen erkende jeugdverblijven de overeenstemmende gewestplanbestemming is.

    Om de onzekerheid van de zonevreemde jeugdverblijven weg te werken, en hun erkenning mogelijk te maken, wordt het probleem van de zonevreemdheid nu aangepakt. Het actieplan stelt daarom een afwegingskader voorop dat concreet moet maken hoe en in welke stappen we tot een oplossing zullen komen.  De administraties van de Vlaamse Overheid hebben hiermee de duidelijke opdracht gekregen oplossingen te formuleren. 

     

    Minister Smet:"Ik zal in deze de rol van bewaker en aanjager van de discussie op mij nemen.  Het is wel degelijk de intentie van de Vlaamse Regering onze kinderen en jongeren de ruimte te geven die nodig is om zich te ontplooien en ontwikkelen.  Daartoe hebben ze ook fysieke ruimte nodig."

     

    Een Taskforce Jeugdverblijfcentra werd opgericht om toe te zien op de vooruitgang van dit dossier.  Deze is samengesteld uit vertegenwoordigers van de Vlaamse Regering en de administraties, de Vereniging van de Vlaamse Provincies (VVP), de Vereniging van Vlaamse Steden en Gemeenten (VVSG), de Vereniging Vlaamse Jeugddiensten en - consultenten (VVJ) en het Centrum voor JeugdToerisme (CJT). Hiermee formuleert de Vlaamse Regering een antwoord op de uitdagingen in de sector en komt zij tegemoet aan de vragen die leven in de sector.  RVH.

    27-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark 2

    DE PRIMARK LOOK VOOR DE HERFST VAN 2010 /2

    Poetic Beauty – Military Power – Heritage Country Style – Nocturnal Mystery

     

     

     

     

    ‘Heritage’ is nog zo’n look die gebaseerd is op invloeden uit de elegante plattelandsstijl: hierbij zorgen paardensportelementen en toetsen die naar weidse vlakten verwijzen, voor verbluffende resultaten. Deze look wordt extra tot leven gewekt met behulp van kameelkleuren, klaprozenrood, aubergine, kaki, groene en bruine boskleuren met toetsen van goud.

    De belangrijkste vormen in deze look zijn duffels, vliegerjacks, schorten, jurken met lange mouwen, minikilts, maxirokken, leren shorts met smalle broekspijpen met inzetstukken, Fair Isle breiwerk, coatigans en breiwerk met kabelsteek en Aran.

    Het assortiment accessoires voor deze look omvat tapestry, bont en zakken met lijsten. Riemen in geelbruine kleur en chocoladekleur of kunstmatig verouderde, vastgeknoopte of gevlochten stijlen. Juwelen die bij deze collectie horen: halskettingen en armbanden met combinatie van hout of ruwe kunststof armbanden met gebosseleerde ringen en oorringen met parels. De rijlaars speelt een hoofdrol in dit verhaal. De Chelsea Boot met hakjes of vlakke gaatjesschoenen zorgen hier voor een moderne toets. De sterke kleuren van de kledij

    worden hier aangevuld met donkerbruine en chocoladekleuren.

     

    ‘Nocturnal’ voegt een vleugje mysterie aan het assortiment toe en verwijst naar donkere romantische verhalen met gemaskerde bals, schemerige schaduwen en de stilte van het einde van de nacht. Het zwart, middernachtblauw en schemeringsmarinekleur vormen een groot contrast met de bleke romantische roze kleuren, die variëren van porseleingloed tot antiek dieproze. De stoffen die hierbij worden gebruikt, creëren een prachtige overvloed met fluweel, satijn, bont en kant in combinatie met leer, waardoor een gotisch gevoel wordt gecreëerd.

    Belangrijkste vormen: jurken met ‘drop waist', romantische militaire jassen, kanten blouses, fluwelen rokken, leggings met prints, jassen met de leerlook en ‘stone washed’ jeans.

    Accessoires voor het Nocturnal-assortiment zijn onder meer de zakken in bont, satijn en kantstoffen met vrouwelijke vormen en details, zoals kant en lakleren riemen. Stola’s en haarlinten in nepbont met lederen handschoenen, baretten met lovers, kazakmutsen of pelsjagerpetten van nepbont. Het juwelenaanbod bestaat uit opvallende oorringen en halskettingen, armbanden met parels, spinnenbroches, oorringen en corsages. Het enige gevoel dat daarbij wordt opgewekt, is 'vintage' of 'gothic'.

    Glamoureuze plateauzolen met gedrongen hielen mogen hierbij zeker niet ontbreken. Zij bezorgen dit romantische en gotische verhaal een iets harder randje. Plateausleehakken zorgen ook voor een frisse wind in dit seizoen.

     

    Bij Primark vindt u de LOOKS voor het komende herfstseizoen. Hun slogan ‘Look Good, Pay Less’, is toepasselijker dan ooit. RVH.

     

     









    26-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!