Inhoud blog
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winter Brussels airlines

    Brussels Airlines vliegt deze winter vaker naar Afrika en binnen Europa

     

     

     

    Brussels Airlines verwelkomt het winterseizoen 2010-2011, dat dit weekend van start gaat, met nieuwe Afrika bestemmingen en frekwentieverhogingen op talrijke Europese routes. In vergelijking met vorig jaar worden er dit winterseizoen gemiddeld 5 percent méér vluchten verzorgd. Dankzij samenwerkingsakkoorden met Star Alliance partners kan Brussels Airlines ook nieuwe vluchtmogelijkheden naar ondermeer de States en Canada aanbieden.

     

    Op weekdagen verzorgt Brussels Airlines dit winterseizoen, dat loopt van eind oktober tot eind maart 2011, ruim 250 vluchten. In totaal worden er door de Brussels Airlines vloot ruim 32.000 lijnvluchten uitgevoerd. Dit is een verhoging met ongeveer 5 percent in vergelijking met het winterseizoen 2009-2010. Door de samenwerking met talrijke andere luchtvaartmaatschappijen wordt dit aanbod nog verder aangevuld.

     

    Interkontinentale groei

    In vergelijking met vorig winterseizoen prijken Accra, Ouagadougou, Cotonou en Lomé, de 4 nieuwe Afrika bestemmingen van Brussels Airlines, voor het eerst in het winterschema. Inclusief de hoofdsteden van Ghana, Burkina Faso, Benin en Togo telt het Brussels Airlines Afrika aanbod nu 17 landen. Ook naar Kenia en Rwanda verhoogt Brussels Airlines de frekwenties en zetelcapaciteit dankzij een bijkomende vlucht naar Nairobi en Kigali. Doordat Brussels Airlines samenwerkt met Lufthansa zijn ook nog talrijke andere Afrika bestemmingen vlot bereikbaar.

     

    Ook naar de States en Canada biedt Brussels Airlines heel wat nieuwe reismogelijkheden aan. Dankzij recente partnershipakkoorden met Star Alliance partners United Airlines, Continental Airlines , US Airways en Air Canada kan Brussels Airlines rechtstreekse vluchten vanuit Brussels Airport naar Newark, Chicago, Washington, Philadelphia en Montreal aanbieden. Ook tientallen andere steden in de US en Canada zijn mits een overstap in deze luchthavens vlot bereikbaar. Brussels Airlines is tijdens deze winter ook voor het eerst aanwezig in Shanghai (China) via een partnership met Hainan Airlines. Al deze vluchten worden onder “SN” nummers gecommercialiseerd. 

     

    Europese expansie

    Ook voor haar Europese passagiers heeft Brussels Airlines in vergelijking met vorig winterseizoen talrijke nieuwigheden in petto. Het netwerk short en medium haul netwerk bestaat uit 45 luchthavens verspreid over 17 landen.

    Naar talrijke bestemmingen meer frekwenties aangeboden zodat er nog meer afreisflexibiliteit mogelijk is. Ondermeer naar Hannover, Newcaste, Bristol, Geneve, Wenen en Berlijn biedt Brussels Ailrines meer frekwenties aan. Een samenwerking met Star Alliance partner Blue1 garandeert dagelijkse vluchten naar Helsinki en van daaruit naar talrijke andere bestemmingen in Finland. Een commercieel akkoord met Star Alliance partner Croatia Airlines maakt de Kroatische hoofdstad Zagreb vlot bereikbaar. Ook nieuw dit winterseizoen is een partnership met Estonian Airlines waardoor Brussels Airlines haar klanten de keuze biedt uit drie wekelijkse vluchten tussen de Europese hoofdstad en Tallinn. RVH.

    www.brusselsairlines.com

    15-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Whisky delight

      


    Whisky delight in vier stappen

     

     

     

    Net als een goede wijn, verdient ook een goede whisky een goed glas. Al snel denken we bij een whiskyglas aan de bekende tumbler: een kort, breed, cilindervormig glas met meestal een dikke bodem. Toch is dit glas niet voor elke whisky de beste keuze. Een klein stappenplan om optimaal van je whisky te genieten.

               

    Stap 1: Het glas

    Whisky’s zijn er in alle soorten en maten en kunnen op verschillende manieren gedronken worden. Afhankelijk hiervan, kies je voor een passend glas. Op die manier komt je Scotch Whisky, Malt Whisky of Bourbon het beste tot zijn recht. De zogenaamde tumbler kenmerkt zich door zijn brede bovenkant en wordt vooral gebruikt voor whiskysoorten die met ijs of water worden gedronken (vooral lichtere whiskysoorten). Voor de whisky die puur gedronken wordt, zoals de single malts, is een tulpvormig glas (nosing glass) een betere keuze, omdat die de geur van de whisky beter vasthoudt.

     

    Villeroy & Boch introduceert een tweetal collecties kristallen, handgemaakte whiskyglazen, passend bij ieder doeleinde. Zo is er de American Bar-lijn, die tumblers bevat in drie formaten en verder uitgebreid is met een cocktailglas en een shot-glas, ideaal voor een origineel welkomstdrankje. De Scotch Whisky-lijn bevat een serie glazen die naar boven taps toelopen, waardoor de smaak en geur goed worden vastgehouden, speciaal voor whisky die puur gedronken wordt.

     

    Stap 2: Walsen

    Het is belangrijk om, alvorens te drinken, het glas op temperatuur te laten komen. Houd het glas in je hand en draai de whisky rustig in het glas rond. Dit wordt ook wel walsen genoemd.

     

    Stap 3: Nosen

    Nu is het tijd om het aroma van de whisky op te snuiven. Om dit het beste te kunnen doen, sprenkel je een enkele druppel (bron)water in het glas. Hiermee laat je de geur en smaak opbloeien.

     

    Stap 4: Proeven

    Het moment van het daadwerkelijke proeven is aangebroken! Geniet van je heerlijke whisky, samen met vrienden of lekker alleen. Om het whiskyritueel helemaal compleet te maken, heeft Villeroy & Boch naast haar nieuwe collecties glazen, prachtige whiskykaraffen in drie uitvoeringen in het assortiment. Verder biedt de lijn American Bar een ijsemmer, zodat ijsblokjes altijd binnen handbereik zijn.

     

    Weetje: whisky of whiskey

    Is het whisky of whiskey? Beide schrijfwijzen zijn correct. De keuze voor –y of –ey is afhankelijk van het land waar de whisky vandaan komt. Whisky uit Canada en Schotland heet whisky, en die uit Ierland en de Verenigde Staten whiskey.

    Weetje: hoe vol moet het glas

    Om de aroma’s het beste tot hun recht te laten komen, moet het whiskyglas voor een derde of een kwart vol zijn. De wettelijke norm is 35 cc per glas. RVH.

    www.villeroy-boch.com

     









    15-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een stukje Cubaanse traditie

    “Een stukje Cubaanse traditie” in huis met HAVANA CLUB

    Een bijzonder glas, gebaseerd op een Cubaanse traditie

     

     

     

    Dankzij Havana Club haal je een stukje Cubaanse traditie in huis. Want wie in de supermarkt een fles Havana Club Especial of Havana Club Blanco koopt, krijgt er vanaf half november een uniek en authentiek Cubaans glas bij. “Cubaans goud”, zo wordt de rum van Havana Club die Cubaanse meesterrumstokers al sinds 1878 volgens het originele recept maken, genoemd.

     

    Deze authentieke rum verdient een al even authentiek glas. Havana Club ontwikkelde daarom een heel bijzonder glas, gebaseerd op een Cubaanse traditie en is erg bijzonder? Het glas is geïnspireerd op Cubaanse traditie uit de jaren zestig. Spitsvondig als de Cubanen zijn, maakten ze hun eigen mojitoglazen van een fles rum van Havana Club. Typisch Cubaans is de techniek van glas te snijden met een “pita”, een natte koord. Met die koord sneden ze de fles Havana Club in twee. Het onderste gedeelte gebruikten ze als glas om hun rum te drinken.

     

    De meeste families hadden een hele collectie zelf geproduceerde glazen in huis. De

    perfect illustratie van de Cubaanse creativiteit. Ook vandaag nog zie je overal in Cuba objecten vervaardigd met gerecycleerde materialen – van theaterkostuums tot

    alledaagse gebruiksvoorwerpen.

     

    De enige echte mojito

    Het Cubaanse glas is ideaal om thuis een mojito te serveren. Wist je trouwens dat de

    enige echte mojito bereid wordt volgens het recept van La Bodeguita del Medio, waar de mojito al decennialang op de kaart staat? Mojito was trouwens een van de favoriete drankjes van de werekdvermaarde schrijver Ernest hemingway, een drankje dat hij steevast nuttigde in La Bodeguita. Zijn ander favoriete drankje, de Daiquiri, dronk hij in een andere beroemde Cubaanse bar, La Floridita. Ook deze ligt in hartje Havanna, enkele straathoeken voorbij de Bodeguita.

     

    Dit is hét Havana mojito recept: 2 koffielepels suiker, Sap van een halve verse limoen (2 cl) , 8 tot 10 verse muntblaadjes, 4 tot 6 cl bruisend water, 4 cl Havana Club Añejo Blanco of Especial rum en ijsblokjes of geschaafd ijs.

    Schenk het limoensap en suiker in een glas, voeg de muntblaadjes en muddle het mengsel, voeg het ijs tot aan de rand van het glas, schenk daarna de Havana Club rum en leng aan met spuitwater. RVH.

    www.havana-mojito.com

    Aanbevolen consumentenverkoopprijs: Havana Club Especial (70 cl) 15,49 euro, Havana Club Blanco (70 cl) 12,99 euro.

     

     





    14-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe generatie

    Een nieuwe generatie, nieuwe modellen

     

    LMG10, een staaltje technologie met een rasechte stadslook

     

    De nieuwe LMG10 verenigt design en technologie. Het nieuwe professionele hefboommodel van Screwpull®, met zijn zuivere en sobere lijnen, maakt flessen openen nog gemakkelijker. Zijn buisvormige romp geleidt de schroefdraad perfect in de kurk. Hij beschikt over de gepatenteerde « Rotation technology » van Screwpull® waardoor zowel kurken als synthetische stoppen verwijderd kunnen worden. Dankzij de twee lange handgrepen kan de fles efficiënt en gemakkelijk vastgenomen worden.

     

    Nuttige informatie: 2 uitvoeringen: geborsteld aluminium en zwart nikkel

    Garantie: 10 jaar

     

     

    Nieuwe generatie van de LM200-reeks: de LM250

     

    De originele sinds 1979! Heel vaak gekopieerd maar nooit geëvenaard. De LM250 heeft rondere lijnen. Zoals zijn voorganger is hij heel gebruiksvriendelijk en uiterst betrouwbaar. Hij verwijdert de kurken moeiteloos. Zijn ergonomische en langere handgrepen zorgen voor een comfortabele grip en vergemakkelijken het ontkurken.

    Hij beschikt voortaan ook over de « Rotation technology » waardoor zowel kurken als synthetische stoppen verwijderd kunnen worden. RVH.

     

    Schokbestendige afwerking van hoge kwaliteit - Garantie: 10 jaar

    www.lecreuset.com

     





    14-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In het kielzog van Darwin

    DVD & BR release: Beagle, in het Kielzog van Darwin & Darwins Verstekeling

    Canvasreeks en film over Darwin-expeditie met Dirk Draulans

     

      

     

    Op 15 november komt de bekroonde Canvasreeks Beagle, in het Kielzog van Darwin uit in een luxe DVD- en Blu-ray box.

     

    De 35-delige televisiereeks is het resultaat van de expeditie die Canvas, VPRO en NTR opzetten naar aanleiding van het officiële Darwin-jaar in 2009. Daarbij traden Darwin’s achterkleindochter, journalist Dirk Draulans en tientallen wetenschappers in de voetsporen van Darwin door diens reis met de Beagle over te doen. De wetenschappelijke onderzoeken van Darwin op zijn reis met de Beagle vormden de grondslag voor zijn evolutietheorie.

     

     Wekelijks volgden meer dan 240 000 kijkers de lotgevallen en onderzoeken van de expeditieleden. Nog eens 15 000 bekeken de reeks via Net Gemist. De duizenden uren beeldmateriaal zijn nu bewerkt en gebundeld in een luxebox:

     * 8 dvd’s of 8 blu-rays met alle 35 afleveringen van de serie (totale speelduur:  ruim 21 uur).

    * 1 dvd met Beagle-scheepjournaals: een selectie exclusieve videodagboeken die een unieke kijk in de keuken van de Beagle-crew geeft (totale speelduur: circa 90 minuten).

    * Het officiele Beagle boek: een uniek hardcover boekwerk met alle       achtergronden over zowel de wetenschappelijke als de menselijke kant van deze indrukwekkende expeditie.

    * 1 muziek-cd met de originele Beagle-muziekscore van componist Paul M. van Brugge, uitgevoerd door het Metropole orkest.

     * 3 audio cd’s met alle 24 afleveringen van VPRO’s OVT radioserie De lange weg naar Darwin.

     * 1 audio cd met VPRO Noorderlicht en Radio 1 Journaal reportages.

     

    Op 7 december komt ook de film Darwins Verstekeling uit op DVD en Blu-ray. Daarin doet de Britse schrijver Redmond O'Hanlon zijn visie op de Beagle-reis uit  de doeken. O’Hanlon is onder meer lid van de Royal Geographical Society en vergaarde bekendheid met reisverhalen waarin hij op zoek gaat naar dieren en gewoonten die al uitgestorven lijken. Als "Darwins Verstekeling" werpt hij een nieuw en eigenzinnig licht op de  wereld. RVH.

     

     









    13-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaume Cuvée Candice 2008: beste supermarktwijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BELGIE WINT AWARD VAN BESTE SUPERMARKTWIJN

     

     

     

     

    Delhaize wint met de wijn Mas Jaume Cuvee Candice 2008 de 6de editie van de Award voor beste supermarktwijn, georganiseerd door de wijnwebsite Kurkdroog en De Morgen. Deze prijs bewijst nog maar eens de status van Delhaize België als wijnspecialist.

     

    Ter gelegenheid van de wijnbeurs Megavino stellen wijnwebsite Kurkdroog en De Morgen elk jaar een gemengde jury van professionelen en wijnliefhebbers/lezers samen die via een blinde proeverij de beste supermarktwijn kiezen binnen het thema van de beurs. Dit jaar was dat thema Languedoc-Rousillon.

     

    Jaume Cuvee Candice 2008 werd door de jury unaniem verkozen tot beste supermarktwijn van het jaar. Belangrijk is dat er voor deze award enkel wijnen worden geselecteerd die goedkoper zijn dan 15 euro. De Jaume Cuvée Candice 2008 wordt in de Delhaize supermarkten aangeboden aan 7,19 euro.

     

    “Deze award betekent veel voor Delhaize België en bewijst nogmaals dat Delhaize België, dankzij haar expertise, traditie en ervaring, de wijnspecialist is in België”, zegt een trotse Jan Bosselaers, senior manager beverages bij Delhaize België. “En het bewijst ook dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn.”

     

    Met meer dan 135 jaar ervaring is Delhaize zonder twijfel de wijnspecialist van België. Ongeveer één fles wijn op drie die wordt verkocht in de grootdistributie in België komt van Delhaize. Dit betekent dat Delhaize meer dan 60 miljoen flessen wijn, champagne en schuimwijn verkoopt. Delhaize verkoopt wijnen afkomstig uit meer dan 21 verschillende landen. Met meer dan 600 referenties in de winkel, waarvan 300 referenties die zelf worden gebotteld door Delhaize, en daarnaast nog eens meer dan 600 referenties in exclusiviteit op Wineworld, heeft Delhaize een ruim wijnassortiment dat beantwoordt aan de smaak van alle wijnliefhebbers. RVH.

    12-11-2010 om 21:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caro Emerald
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Caro Emerald in Ancienne Belgique

     

     

     

     

    'Back It Up'! Die aanstekelijke single kent u zeker: de hele zomer al op alle radio's met dat 'back to the middle, to the front, to the end' (of omgekeerd?) In ieder geval was meteen duidelijk hoe schitterend deze nagelnieuwe zangeres wel klonk. CARO EMERALD is dan ook een swingende vokale revelatie zoals we die gelukkig af en toe nog eens mogen meemaken.

     

    Of misschien hebt u ook wel genoten van haar passage met 'Back It Up' in De Laatste Show? Of van die recente Martini campagne met nieuwe single 'Night Like This'? Al dat moois staat ook haar superb geproducete debuutcd 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor', hier via Rough Trade, en in Nederland alleen al goed voor de langste nr 1 notering aller tijden!

     

    Caro is dan ook Nederlandse, voluit is het blijkbaar Caroline Esmeralda van der Leeuw, maar ze zingt zalig internationaal en net retro genoeg. Cfr onlangs nog uitgebreid in De Morgen 4* (op 5?) en daarbij: 'Nostalgie met iets extra's... de muziek doet ontzettend fris aan en klinkt vooral heel erg on-Hollands... heb je na afloop meteen weer zin om op de repeattoets te drukken...' RVH.

     

    Caro Emerald – Ancienne Belgique Brussel

    6 december 2010 – 20u00

    tickets 18€ (excl service kosten) – www.abconcerts.be - 02-548 24 24

    12-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaamse subsidies voor jeugdlogies

    2,5 miljoen euro Vlaamse subsidie voor jeugdlogies

     

     

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois investeert 2,5 miljoen euro in 40 jeugdverblijven in Vlaanderen. In het kader van ‘Toerisme voor Allen’ wordt deze infrastructuursubsidie aangewend voor nieuwbouw, verbouwingswerken, renovatie, toegankelijkheidswerken en brandveiligheid. 

    Daarnaast worden ook duurzaamheidswerken zoals isolatie, waterhuishouden en energiebesparing gesubsidieerd.

     

    “Jeugdtoerisme is heel belangrijk voor het Vlaams toerisme,” aldus minister Bourgeois. “Naast de maatschappelijke voordelen, zoals het contact met de natuur en de ontwikkeling van sociale vaardigheden, biedt het jeugdtoerisme immers ook heel wat economische voordelen”, legt minister Bourgeois uit. “De jeugdverblijfcentra in Vlaanderen tellen jaarlijks 3 miljoen overnachtingen, die een omzet van ongeveer 60 miljoen euro opleveren.”

     

    Er is in Vlaanderen een tekort aan moderne jeugdverblijfinfrastructuur. Met deze Vlaamse investeringen in de nieuwbouw en renovatie van jeugdlogies wil de minister die achterstand wegwerken. De tijd van de grote slaapzalen, gezamenlijke douches en dergelijke is voorbij. Jongeren en hun ouders vragen dat jeugdverblijven kwaliteitsvol, veilig en comfortabel zijn.

     

    De subsidiebedragen variëren naargelang de projecten en uitgevoerde werken. Enkele voorbeelden: 200.000 € voor het nieuwbouwproject Bosheihoef in Lummen;        229.633 € voor een nieuw chirolokaal in Olen; 152.000 € voor het Munchenhof in Langemark-Poelkapelle; 100.000 € voor nieuwe lokalen van de scouts en gidsen van Peutie; 50.620 € voor het moderniseren van ‘De Raap’ in Lokeren; 29.740 € voor het moderniseren van het Begeinhof in Tongeren en 95.272 € voor toegankelijkheidswerken in jeugdverblijf Alk in Bredene. RVH.

     

    12-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Starbucks & Royal caribbean

    Starbucks in zee met Royal Caribbean

     

     

     

    Starbucks opent zijn eerste ‘drijvende’ vestiging aan boord van Allure of the Seas. Royal Caribbean International heeft hiervoor een licentie-overeenkomst afgesloten met de koffiegigant. Gasten op Royal Caribbean’s nieuwste vlaggenschip zullen bij Starbucks in de bruisende Royal Promenade terecht kunnen voor de Frapuccino, Caramel Machiato en andere lievelingskoffie van de keten.

     

    “Wij willen onze klanten steeds dat wow-gevoel bezorgen,” vertelt Lisa Bauer, senior vice president Hotel Operations voor Royal Caribbean International. “De opening van de eerste Starbucks op zee toont andermaal aan hoe Royal Caribbean de verwachtingen van haar gasten overtreft met unieke bars en restaurants. Niets is bij ons onmogelijk.”

     

    De samenwerking met Starbucks is niet helemaal nieuw. Sinds tien jaar serveert Royal Caribbean International aan boord van haar schepen Seattle’s Best Coffee, een ander merk uit de Starbucks portfolio. Dat zal ook op Allure of the Seas gebeuren in het hoofdrestaurant, de specialiteitenrestaurants en de vergaderruimtes.

     

    Allure of the Seas komt op 1 december aanstaande in de vaart en deelt de titel van grootste en meest innovatieve cruiseschip met haar zusterschip Oasis of the Seas. Het schip telt 16 passagiersdekken, meet 225.282 brutoton en biedt plaats aan 5.400 passagiers in een dubbele bezetting. Allure of the Seas vaart het hele jaar door vanuit haar thuishaven Port Everglades in Fort Lauderdale naar de Caraïben. RVH.

    www.AllureoftheSeas.com of bij Cruise Connection.

    12-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijngeschenktips

    Wijngeschenktips voor de komende feesten

     

     

     

     

    My Wyne Record:

     

    Een ludiek boek met erg praktisch formaat dat men zelf samenstelt. My Wine Record is het ideale geschenk voor wie wil onthouden welke wijn een grootse indruk heeft gemaakt. Twee pagina’s per wijn: links voor het commentaar, rechts voor het etiket. Met de bijgevoegde klevers kan men makkelijk het etiket van de wijnfles verwijderen en van de nodige commentaar voorzien. Leuk voor zowel familiefeestjes als voor subliemen restaurantontdekkingen. VP: 15,95 €

     

    DropStop

     

    Een handig schijfje om de wijn zonder druppels uit te schenken. Eindelijk wordt wijn schenken voor iedereen een kunst! Het volstaat de DropStop op te rollen en in de hals van de fles te brengen om de wijn netjes, zonder druppels uit te schenken. Gedaan dus met vlekken op het tafellaken en druppels die langs de fles naar beneden glijden! Resultaat gegarandeerd! VP : 5,90 € voor doosje van  4 DropStop. Wie zijn gasten extra wil verrassen kiest voor de DropStop versie met de meest bekende Brusselse monumenten waaronder Manneken Pis, Atomium, Grote Markt…

     

    Decanteerkaraffen Delos en Afrodita van Pulltex

     

    Delos en Afrodita zijn twee elegante karaffen met origineel en uitgepuurd design. Een mooi en nuttig geschenk, de decanteerkaraffen van Pulltex zijn bovendien dé referentie in wijnaccessoires.  Bij de karaffen hoort een flessenwisser om ze te reinigen en te drogen, het ergonomische en flexibele model gaat tot de bodem en neemt ook de wanden van de karaf mee.

    VP: decanteerkaraf Delos met flessenwisser: 43,50 €, decanteerkaraf Afrodita met flessenwisser: 59,- € RVH.

    www.girbal.be  – www.lesoinduvin.com













    11-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vignobles Garzaro

    Vignobles Garzaro

     

     

     

    Pierre-Yves Calame van Château Le Prieur, Vignobles Garzaro, uit Baron kreeg in restaurant De Postelein van chef Yoeri Jansen, in Keerbergen, samen met de lancering van het wildmenu, de kans om zijn wijnassortiment voor te stellen.

     

    Een niet te versmaden gelegenheid vermits het eeuwenoude wijngoed dat begin der XXste eeuw door de familie Garzaro werd aangekocht, prat gaat op zijn oude wijnstokken en met Merlot, Cabernet Sauvignon en Cabernet Franc, het aandurft om zowel Bordeaux, Saint Emilion en Pomerolwijnen te presenteren. Er is zelfs een kleine productie van Entre-Deux-Mers en een niet te missen Crémant de Bordeaux.

     

    Restaurant Postelein in Keerbergen bouwt onder impuls van chef Yoeri zijn reputatie verder uit en wil een link leggen met uitgesproken culinair huiskamergeluk. Een perfecte omschrijving van dit restaurant dat zowel qua inrichting, opvatting als zonnige uitbouw met veel licht een verademing biedt. Intens, intiem en toch sfeervol kan je de opvang hier makkelijk omschrijven.

     

    De cultuur van het wijnhuis Garzaro is er in de eerste plaats op gericht om het savoir-faire dat de familie reeds vier generaties nauwgezet volgt, verder te ontwikkelen en te laten openbloeien. Hierbij worden tradities uiterst nauwkeurig gerespecteerd alhoewel ze met meer dan een vleugje modernisme worden vermengd. Extra zorg voor het leefmilieu is sedert jaren een motto dat op alle percelen van het wijnhuis wordt weergevonden.

     

    Temidden het assortiment ontdekten we een Château Baron Bertin, rode Bordeaux, bestaande uit 60% Merlot, 20 % Cabernet Sauvignon en 20% Cabernet Franc. Een soepele wijn met ronde tannines, ietwat fruitig met subtiele houttoets die zich leent voor familiereunies maar ook voor diverse feesten.  De Vieux Château Flouquet, Saint Emilion, bevat 80% Merlot, 10% Cabertnet Sauvignon en 10% Cabernet Franc. Zijn robijnrode corso biedt een mooie afdronk en hij is ideaal bij wit vlees.

     

    De Vieux Château Fenon –Pomerol, krijgt 95% Merlot en 5% Cabernet Franc. Gevanilleerde houttoetsen maar vooral kers en pruimen zorgen voor een sterke, karaktervolle wijn die mooi past bij rood vlees en kaas, een wijn die je trouwens ook gewoonweg voor het plezier drinkt. Château Baron Clément – Lalande Pomerol zorgt met 90% Merlot en 10% Cabernet Franc voor een lichte houttoets, mooi georchestreerde tannines en is perfect bij rood vlees, pikante bereidingen en kaas.

     

    De witte wijn Château Le Prieur – Entre-Deux-Mers bevat 50% Sauvignon, 40% Sémillon en 10 % Muscadelle. Een fruitige wijn, fleurig met agrumes noten en fris in de mond. Een leuke wijn bij vis en schaaldieren.

     

    De ontdekking van de avond was evenwel de Crémant de Bordeaux, bestaande uit 80% Cabernet Sauvignon en 20% Merlot, een mooie schuimwijn die zowel als aperitief kan worden gedronken, maar evenzeer de nodige afronding brengt bij het dessert en de chocolaatjes. Fris, fruitig, licht rosékleurig biedt deze wijn leuke belletjes en weet hij de smaakpapillen best te bekoren.

    Huiskamerrestaurant Postelein

    Tremelobaan 136a – 3140 Keerbergen

    Tel 016- 53 86 89 – www.postelein.be

     

    Vignobles Garzaro

    Château Le Prieur – F 33750 Baron

    www.vignoblesgarzaro.com

     

     







    10-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soup up your life

     

                                                                                                


    Soup up your life!

    Villeroy & Boch serveert soep in alle vormen 

     

     

    De herfst: het seizoen van de vallende bladeren, wandelingen in het bos én bij thuiskomst een heerlijke kop warme soep. Soep is niet meer weg te denken uit onze eetcultuur.  Wat maakt soep nu zo populair?  

                                         

    Soeper divers        

    Soep is voor ieder moment en voor ieder wat wils. Wat  dacht je van een soepje bij de lunch, als vieruurtje of als  avondmaaltijd? Verder zien we de soep verschijnen in alle  soorten en maten: van een lichte bouillon tot een maaltijdsoep, van een instant poederzakje tot versgetrokken soep. 

     

    Soeper gezond

    Soep draagt bij aan een gezonde leefstijl. Een soepmaaltijd is vaak licht verteerbaar en rijk gevuld met vitamine- en mineraalrijke ingrediënten. Kippensoep in het bijzonder heeft een aantoonbaar positieve werking op de witte bloedcellen en is dan ook een goed middel tegen verkoudheid en griep.

                                         

    Soeper hip

    De klassieke soep die wij kennen is uitgegroeid tot een hippe maaltijd. We zien op steeds meer plekken soep take-away’s verschijnen. En in de supermarkt breidt het soepassortiment zich ook uit: van soep uit een zakje tot kant-en-klare maaltijdsoep. Helemaal niet raar ook, want het past perfect bij onze hedendaagse snelle en flexibele manier van leven.

                                         

    Soeper mooi

    Een soepje is niet af zonder een fijne kom of bord om het in te schenken of te serveren.

    Villeroy & Boch heeft voor elke gelegenheid een gepaste vorm. Bijvoorbeeld de handige

    soepkom van Flow, met overkoepelend schaaltje voor de croutons. Of de moderne New

    Wave, die makkelijk vast te houden is zonder je handen te branden. Maar ook de

    klassieke Gray Pearl, Samarkand en Old Luxembourg maken je soep helemaal af. RVH.







    10-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allure of the Sea

    Allure of the Seas op weg naar Florida

     

     

     

    Met kapitein Herman Zini aan het roer verliet Allure of the Seas, de STX Europe-werf in het Finse Turku. De overtocht naar Port Everglades in Fort Lauderdale (Florida) zal 13 dagen duren. Op donderdag 11 november wordt het nieuwste vlaggenschip van Royal Caribbean International in zijn thuishaven verwacht. Geïnteresseerden kunnen de overtocht volgen aan de hand van dagelijkse releases op www.AllureoftheSeas.com

     

    Sinds 40 jaar speelt Royal Caribbean International een vooraanstaande rol in de cruise-industrie. Dat heeft ondermeer te maken met de ongekende ervaringen aan boord van de nieuwste en meest onvoorstelbare schepen. Met Allure of the Seas versterkt Royal Caribbean andermaal dit imago van meest innovatieve rederij met een nooit eerder geziene reeks mogelijkheden op het vlak van ontspanning, voorzieningen, shopping, drank- en eetgelegenheden.

     

    De DreamWorks Animation-parades, de ijsshows, de waterspektakels, de Broadway-productie Chicago: The Musical en de eigen productieshow Blue Planet zijn maar enkele voorbeelden van de nooit eerder geziene ontspanningsmogelijkheden aan boord van een cruiseschip. Allure of the Seas telt niet minder dan 26 eetgelegenheden, de eerste Guess-winkel op zee, de eerste Starbucks aan boord van een schip en een galerie van popart-kunstenaar Romero Britto.

     

    Na een reeks voorstellingen voor de reisindustrie en media wordt Allure of the Seas op 28 november gedoopt. De eerste commerciële afvaart is op 1 december, een vierdaagse cruise naar Labadee, de particuliere strandbestemming van de rederij langs de noordkust van Haïti. Vanaf 5 december alterneert Allure of the Seas zevennachtencruises door de Westelijke en Oostelijke Caraïben.

     

    Allure of the Seas deelt de titel van ’s werelds grootste en meest  innovatieve cruiseschip met haar zusterschip Oasis of the Seas. Deze architecturale wonderen zijn opgedeeld in zeven grensverleggende ‘omgevingen’: Central Park, Boardwalk, de Royal Promenade, de Pool and Sports Zone, Vitality at Sea Spa and Fitness Center, Entertainment Place en de Youth Zone.

    Het schip heeft 16 passagiersdekken, meet 225.282 brutoton en telt 2.700 kajuiten. Cruises aan boord van Allure of the Seas zijn te boeken via elk reiskantoor in België.

    RVH.

    www.AllureoftheSeas.com en www.royalcaribbean.be.

     

    09-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vera mont

    Vera Mont herfst / winter 2010

     

     

    Bijzondere modellen geven een sexy uitstraling aan de Vera Mont-collectie voor de herfst/winter 2010. Geniale ‘special effects’ zorgen voor geraffineerde glamour met decoratieve plooien en plissés als sensuele elementen. De jurken zijn sierlijk en van hoogstaande kwaliteit, en vormen de perfecte keus voor feestelijke gelegenheden.

    VM Party: De jersey modellen vertonen dit seizoen fantasierijke draperieën en ruches die worden versierd met decoraties van kettingen of parels. Korte jurkjes, tunieken en asymmetrische modellen laten nieuwe silhouetten zien waarmee je krachtig voor de dag kunt komen. De rijke afwisseling aan party- en cocktailkleding wordt gekenmerkt door een samenspel van verschillende materialen.

    Examengala. Voor ieder wat wils: swingende danskleding waarin de taille wordt benadrukt, empirevormen met gelaagde ruches of een jurk met de nieuwe A-lijn. Smokwerk en opengewerkte zomen komen bijvoorbeeld bijzonder goed tot hun recht in expressieve en kleurrijk bedrukte chiffon van echte zijde. De strakke VM-jurken uit stretchsatijn met fantasierijke Chinees patroon zijn bijzonder vrouwelijk.

    VM Evening. De stijl van VM Evening laat zich het beste omschrijven als expressief en bijzonder vrouwelijk. De exclusieve jurken stralen door een geraffineerde mix van materialen als tafzijde, organza en stretchtafzijde. Origami-gevouwen versieringen van organza vormen bijzonder stijlvolle details.

    Vera Mont Collection. biedt nieuwe trendy kledingstukken om met elkaar te combineren. De kledingstukken worden opgevrolijkt met prints, en de zijde of jersey stoffen zijn voorzien van pailletten. Vernieuwende nonchalante jasjes, tulpenrokken, jurken met empirelijn en bolero’s creëren nieuwe silhouetten. Stretchstoffen zijn enorm belangrijk, net als luchtigheid en transparantie.

    Vera Mont maakt deel uit van de Betty Barclay Group of Companies, gevestigd in Nussloch (Duitsland). RVH.

    www.veramont.com - consumer info 02-267 66 71









    09-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Womens fitness

    Womens Fitness “On the Move” collectie Fall-Winter 2010

     

     

     

     

    Bij het ontwikkelen van de “On the Move” collectie heeft Reebok ingespeeld op de wensen van de vrouw. Uiteraard wil ze functionele, ondersteunende kleding dragen tijdens het sporten. Maar ze wil er ook nog eens stijlvol uitzien. Zowel in de sportschool, als daarbuiten. Dat kan met de “On the Move” collectie, die is opgebouwd uit mooie broeken die goed gecombineerd kunnen worden met tops voorzien van mooie prints met de Play dry ® technologie. Deze techniek zorgt ervoor dat vocht wordt opgenomen, waardoor je je tijdens het sporten fris en comfortabel blijft voelen. Bovendien is de collectie makkelijk te mixen / matchen. En als kers op de taart in de FW collectie; de stukken Cirque du Soleil. Sierlijk, en comfortabel! So go out and have fun! RVH.

    Info consumenten:  02/477.19.70

     







    08-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In het spoor van de Katana

    Ananta, in het spoor van de Katana.

     

     

     

     

    De Ananta-collectie is een exclusieve reeks luxehorloges met Spring Drive en hoogwaardige mechanische uurwerken. Verzamelaars, horlogeliefhebbers en journalisten zijn erg enthousiast over de Ananta-uurwerken en de wereldwijde verkoopcijfers overtreffen alle verwachtingen. Dit jaar maken drie nieuwe modellen hun opwachting. Hiermee groeit de Ananta-collectie uit tot 13 modellen.

     

    De kunst van Katana

    Katana is de eeuwenoude kunst van het zwaarden maken. Ze combineert traditierijke ambachtelijke vaardigheden en hoogstaande technologie. De Katana zwaarden worden nog steeds geslepen en geprezen omwille van hun schoonheid en precisie. Precisie, vakmanschap, de parabolische booglijnen en de legendarische scherpte, zijn de eigenschappen die tot uitdrukking komen in de nieuwste Ananta-collectie. De uitzonderlijke zorg waarmee het staal bewerkt wordt voor de productie van een Katana zwaard komt tot uiting via de precisie van de mechanische en Spring Drive uurwerken.

     

    De natuurlijke voortgang van de tijd wordt door de unieke Spring Drive technologie van SEIKO dagelijks tot op een seconde precies gemeten, terwijl de vloeiende beweging van de wijzers symbool staat voor het onafgebroken gracieuze en in stilte voortglijden van de planeten op hun banen.

     

    De Ananta-collectie bevat twee nieuwe chronografen. Beide modellen zijn uit high-intensity titanium vervaardigd, een metaal dat zo sterk is als staal, maar waarvan het gewicht slechts 60% bedraagt. Dankzij de vloeiende beweging van de wijzers is de Spring Drive chronograaf in staat om de verstreken tijd opmerkelijk precies te meten en niet tot bij benadering van de volgende fractie van een seconde. Zijn precisie is vijfmaal groter dan bij elke andere mechanische chronometer.

    De automatische chronograaf met kaliber 8R beschikt over een schakelwiel en een verticale koppeling voor een precieze werking. Het mechanisme verzekert een stoptijdmeting tot 12 uur en beschikt over een gangreserve tot 45 uur. De wijzerplaat uit koolstofvezels accentueert het sportieve karakter van deze nieuwkomer. RVH.

     

     

     

     

     

     

     

     





    07-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delhaize steeds gezondere schotels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Delhaize: Steeds gezondere schotels

     

     

     

    Als pionier op het vlak van gezondheid wil Delhaize haar klanten informeren over de noodzaak van een gezonde en evenwichtige levenswijze.

     

    Maar Delhaize wil meer doen dan gewoon haar klanten sensibiliseren. Sinds meerdere jaren al neemt Delhaize alle nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat de regels van de evenwichtige voeding worden gerespecteerd in haar producten en in de recepten van de bereide schotels. De keten verminderde onlangs nog de hoeveelheid zout in haar brood met 20%, waardoor het jaarlijkse zoutverbruik van de Belgische bevolking met maar liefst 38 ton daalt. Daarenboven doet Delhaize ook een inspanning om de hoeveelheid zout, suiker en vetten in de huismerkschotels zo veel mogelijk te beperken en dit met behoud van smaak.

     

    Delhaize België heeft zich dus geëngageerd om de voedingswaarde van meerdere traiteurschotels aan te passen. Die producten zullen vanaf nu een sticker krijgen met ‘Nieuw recept’ op. De sticker betekent dat het product minstens 20% minder zout of vetten bevat dan het vorige recept. Ook de recepten van de ‘Zweedse hamburger’, de ‘varkensrollades’ en de ‘hutsepot’ werden aangepast. Zo bevat de Zweedse hamburger nu in plaats van 9,4 g nog 6,9 g vetten per 100 g. RVH.

    06-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maruti wintercollectie

    Maruti wintercollecties

     

     

     

    De nieuwe wintercollectie 2010 van Maruti is gebaseerd op drie thema’s: Rebellious Entrepreneur, Cavalry, en Pinstripe Revolution. De kracht van het schoenenlabel ligt in de combinatie van work and play, dat is dit seizoen te zien aan de brogues, speelse sneakers en ruige boots voor de heren. Voor de dames is dit vooral uitgevoerd in leer en suède laarzen met imitatiebont en western details.

     

    Het thema Rebellious Entrepreneur, is voor de mannenlijn fashionably dressed, geïnspireerd door de moderne man die veel reist en internet. De inspiratiebronnen hiervoor zijn helden van alle tijden, die zowel creativiteit en energie uitstralen. De modellen zijn hand crafted en hebben een logo op de zool en buitenzijde. Cavalry.

     

    Het tweede thema, staat voor aanpakken tegen de crisis “war against crisis” wat wil zeggen dat de Maruti consument niet bij de pakken neer zit, daarom heeft dit thema in de herenlijn een western en military look met groene stoffen, ruige zolen en bevatten veel chunky boots.

     

    Pinstripe Revolution is een sophisticated en trendy thema, te herkennen aan gekleurde smalle strepen verwerkt op dressed shoes, deze strepen zijn te vinden op de zool en binnenkant. Er is door Maruti zelfs een speciaal Pinstripe Revolution sok ontwikkeld voor de gelegenheid. Met dit thema kan de Maruti man zich elegant kleding met een coole touch! 

     

    De damescollectie is in de koude maanden vooral gefocust op laarzen. Ook hier is er de Western look te vinden in de Cavalry-lijn. De boots zijn gemaakt van zacht leer en met opvallende sporen afgewerkt. Er zijn ook boots met uitgewerkte stoere details, grove bontranden of overslagen op de schacht. Naast leer is er ook gewerkt met suède, imitatiebont en grove ribbreisels. De pumps van Maruti zijn volgend seizoen stoer uitgevoerd met kruisende bandjes over de wreef of een strikdetail en voorzien van houten hakken.

     

    De kleuren zijn dit winterseizoen vooral blauw, beige en gelooide aardtinten. Daarnaast zijn er speelse bewerkingen in de vorm van eigenzinnige gekleurde zolen, bontranden en grove details zoals rode stiksels of leren opzetstukken. De verfijnde afwerking van Maruti maakt de collectie een luxueus

    geheel.

     

    Schoenenmerk Maruti bevindt zich in het midden-hoog segment met een prima prijs kwaliteit verhouding en wordt ontworpen door een mix van Engelse, Italiaanse en Nederlandse designers. RVH.

     www.bosgroep.nl

     

     

     









    06-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dagelijks gezond en lekker genieten

    Dagelijks gezond en lekker genieten !

     

    Wist u dat water een ideale begeleiding vormt van een maaltijd? Bovendien zijn er maar weinig watersoorten die bij elke maaltijd passen. Interessant om even bij stil te staan, met de feestdagen die aan de horizon opduiken.

    In het gamma van de Tönissteiner mineraalwaters zijn er 2 varianten beschikbaar; Tönissteiner Sprudel en Tönissteiner Medium.

    Tönissteiner Sprudel is een sprankelend fris mineraalwater dat bijzonder rijk is aan calcium en magnesium, maar ook aan metakiezelzuur en kalium. Met zijn sterk bruisend karakter is Tönissteiner Sprudel uitermate geschikt voor de begeleiding van zeevruchten of aperitiefhapjes. Het nadrukkelijk aanwezige koolzuur zorgt voor een frisse, ietwat zuurdere smaak.

    Tönissteiner Medium is een zacht parelend mineraalwater. Het is rijk aan calcium en magnesium, maar ook aan metakiezelzuur en kalium. Licht parelend water heeft de verdienste dat het smaken kan accentueren. Het zuivert namelijk het smaakpalet in de mond en het laat de smaken van een gerecht beter tot zijn recht komen. Tönissteiner Medium leent zich dan ook uitstekend voor de begeleiding van gastronomische maaltijden.

    Tönissteiner mineraalwater is rijk aan waardevolle mineralen en behoort tot de mineraalwaters in Duitsland met veruit het meeste magnesium en calcium. Dit unieke gegeven dankt de Tönissteiner-bron aan zijn van oorsprong vulkanische ondergrond. Het water dat insijpelt doorheen de verschillende lagen verkrijgt zo een rijk karakter. Wanneer dit water op zijn weg koolstofdioxide tegen komt, ontstaat er een mix van water en gas die naar het aardoppervlak gestuwd wordt.

    Tönissteiner, het levende water ! Deze slogan heeft haar ontstaansreden niet gestolen. Het uiterst gezonde water van Tönissteiner wordt gewonnen uit de gelijknamige bron in het Duitse Eifelgebergte. Het is een natuurlijk sprankelend mineraalwater dat door verzadiging van zijn eigen gas naar het aardoppervlak gestuwd wordt.

    Tönissteiner is niet alleen bekend omwille van zijn mineraalwaters. Ook zijn vruchtensappen en suikervrije limonades hebben doorheen de jaren een stevige reputatie weten op te bouwen. In de vruchtensappen kan je genieten van een fruitgehalte van 60% en de limonades zijn suikervrij, waardoor ze zich prima lenen tot diëten. RVH.

    www.toenissteiner.be

     





    06-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op skireis met maeva

    Vertrek slim op skireis met Maeva!

     

     

     

    Zin om door de Franse Alpen te flitsen zonder al te diep in je portemonnee te tasten,

    dan is Maeva de gepaste oplossing voor jouw skivakantie!

     

    Grote skigebieden aan kleine prijzen:

    Maeva biedt heel wat ideeën om zelf met een beperkt budget op skivakantie te gaan

    in de bekende skigebieden door bestemmingen voor te stellen die aan je verwachtingen en budget voldoen.

    Eén en al voordelen voor vakantiegangers aangezien ze profiteren van een betere prijs/kwaliteit verhouding terwijl ze tevens genieten van alle voordelen van de bekende skigebieden: Paradiski, Les 3 Vallées, …

     

    De appartementen van Maeva zijn instapklaar met volledig ingerichte keuken zodat je volledig kan genieten van je eigen onafhankelijkheid en tevens je budget extra in de gaten kan houden: je betaalt enkel wat je verbruikt. Voor wie gebruik wil maken van extra services, er is een uitgebreide keuze uit heel wat ‘à la carte’ producten. Onder andere de service om uw boodschappen op het appartement te leveren en de Kerstboom met versiering, nieuw voor deze winter!

     

    SKIGEBIED PARADISKI: 425 km skipistes – 158 km langlaufpistes

    Te midden van het bekende skigebied Paradiski (La Plagne & les Arcs) met meer dan 425km pistes en tegenover de Mont Blanc, ligt les Coches, een echt Savoyaards dorpje op 1450m hoogte. De residentie « Le Hameau du Sauget » bestaat uit 9 kleine gebouwen in hout en leisteen volledig in harmonie met de regionale stijl. Ze geniet een bevoorrechte ligging op 100m van de skipistes en tevens in de buurt van centrum en animatie.

    Wie na het skiën nog op zoek is naar een adrenaline boost, test dan eens de Olympische bobsleepiste, uniek in Europa! Dit loont zeker en vast de moeite!

     

    Nieuw voor deze winter: formule “Anim’Incluse”, waarbij ski en activiteiten gecombineerd worden zoals een avondwandeling met sneeuwschoenen, degustatie van regionale producten, fondue avonden.

     

    SKIDOMEIN LES 3 VALLEES: 600km skipistes – 120 Langlaufpistes

    Gelegen in de Savoie, te midden van een mooi dennenwoud ligt het autovrij skistation ‘La Tania’ op een hoogte van 1400m. Dit is een familiaal skioord perfect geschikt voor natuurliefhebbers.

    Tevens zijn er vanuit La Tania talrijke verbindingen voorzien naar Val Thorens, Les Ménuires & Meribel.

     

    De volledig gerenoveerde residentie ‘Le Britania’ is opgetrokken in hout en biedt ruime en comfortabele appartementen met balkon die een schitterend vergezicht bieden over het ‘Massif de la Vanoise’. Het skigebied grenst aan het Vanoisepark en is het startpunt voor sneeuwschoenwandelingen of hors-piste ski in de “Vallon des Avals” richting de meren van Merlet. Ook zijn er mogelijkheden voor parapente, sledehondentochten of  sneeuwscooteren.

     

    Volg ‘Les Chemins du Baroque’ en bewonder deze kunst door een bezoek te brengen aan de kerken in Valleien van Maurienne, Tarentaise en Beaufortain die zich uitstrekken over meer dan 500km. ! RVH.

     

    Informatie en Reserveringen:

    België: www.pv-holidays.be of 0900 00 009 (0,45€/min)

    06-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!