Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kinderen kiezen voor kip
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kinderen kiezen voor kip

     

     

     

    Kinderen hebben een grote invloed op wat er gegeten wordt binnen het gezin. Verbruiksonderzoek wijst uit dat kinderen vaak opteren voor kip. Gezinnen met kinderen zijn goed voor meer de helft van het kipverbruik in ons land (Bron: GfK Panel Services Belgium).


    Vreemd is dat niet. Kip is neutraal van smaak, heeft een malse structuur en laat veel variatie in bereidingswijzen toe. Bovendien is het betaalbaar. Ideaal dus voor gezinnen met kinderen. Kip wordt al maar meer in delen of bereid verkocht. Ruim driekwart wordt onder deze vorm verkocht, een kwart is voor de klassieke hele braadkip.

    Opmerkelijk is de nóg groeiende populariteit van kipfilet. Kipfilet is het magerste deel van de kip. Zijn populariteit hangt zeker samen met de trend naar lichtere en gezondere maaltijden maar ook met de trend naar meer exotische bereidingen.
    In volume blijft de verwerkte kip (kipschnitzel, kippenworst, vol-au-vent en kipsnacks,…) de grootste aftrek genieten. De kippenbout, sappig en smakelijk, behoudt zijn fans. RVH.



     

    09-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guiness record

    CENTER PARCS BREEKT GUINNESS WORLD RECORD MET GROOTSTE SPORTLES OOIT

     

     

     

    Een indrukwekkende krachtenbundeling van ruim 988 medewerkers van Center Parcs, Sunparks, Pierre & Vacances, Albron en Eliance heeft vandaag een notering opgeleverd in het Guinness Book of Records. Om 9 uur verbraken zij in het Belgische park de Kempense Meren van Sunparks het Guinness World Record met een prestatie die de geschiedenis ingaat als de ‘grootste sportles ooit’.

     

    Tijdens de internationale sportdag deden 1400 collega’s mee aan deze collectieve recordpoging. Onder begeleiding van zes sportinstructeurs van Center Parcs deden zij verschillende oefeningen tijdens een warming up van tien minuten. Het vorige record stond op naam van de Ballyclare Highschool in Noord-Ierland die het record op 12 november 2009 met 882 deelnemers op zijn naam schreef.

     

    Center Parcs Europe bestaat uit Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Groep. Center Parcs Europe telt 24 parken (21 parken van Center Parcs en 3 parken van Sunparks) in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. In 2010 boekten circa 3,9 miljoen gasten ruim vijftien miljoen overnachtingen. De omzet van Center Parcs Europe over het boekjaar 2009-2010 bedroeg 599,6 miljoen euro. RVH.





    09-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stop-start fontein

    Ongeziene Stop & Start fontein bruisen!

     

    Van 8 tot 14 juni pakt Peugeot op het Vrijetijdsplein in Woluwe (Wolubilis) uit met een ongeziene installatie: de Stop & Start fontein powered by Peugeot. Naar aanleiding van de lancering van de e-HDi technologie met Stop & Start nieuwe generatie die vanaf nu te vinden is in de 308 en 508, bedacht Peugeot een volledig interactieve fontein. De waterstralen spuiten alleen maar in aanwezigheid van mensen! Alle banken die rond de fontein staan, zorgen immers voor een aparte straal. Stop, ga zitten, wip van bank naar bank en u dirigeert als een meester de fontein zoals u dat wenst. Elk tafereel wordt anders. Hierdoor benadrukt het Merk met de Leeuw op een originele manier dat het een pionier is in de beperking van CO2-uitstoot.

    Peugeot zet de toon met zijn Stop & Start fontein van wo 8 tot di 14 juni op het Vrijetijdsplein (Wolubilis) in St.-Lambrechts-Woluwe. Het gaat om een volledig nieuw concept dat als geen ander het Stop & Start systeem nieuwe generatie van de e-HDi technologie in de nieuwe 308 en 508, symboliseert. Het is immers een fontein die reageert op beweging en dus alleen maar energie en water verbruikt wanneer men het wil! De waterstralen verschillen trouwens naargelang de plek waar men gaat zitten.

    Het gaat om 8 zitbanken rond een bassin van 10,6 op 10,6 meter. In dat bassin gebeurt niets. Maar schijn bedriegt: in elke bank zit een sensor per zitje. Elke sensor activeert een specifieke waterstraal als men erop gaat zitten welteverstaan! De fontein bevat 8 stralen die van buiten naar binnen spuiten en 8 die van binnen naar buiten spuiten. En de kers op de taart is de 17de straal die tot 25 meter de hoogte in kan gaan!  Een waterballet op z’n best! 

    Uiteraard bleef Peugeot bij het bedenken van dit evenement trouw aan de basisidee van Stop&Start: milieuvriendelijk te werk gaan! De meeste onderdelen van de fontein en alles wat erbij komt kijken, zijn gemaakt van recycleerbaar materiaal, zoals bv. de banken van hout uit duurzame bosbouw.

    Waarom deze Stop & Start-fontein? Omdat Peugeot op een originele manier de lancering van de micro-hybride e-HDi technologie met Stop & Start nieuwe generatie in de kijker wil zetten. Deze technologie zit vanaf nu ook in elke 308 nadat ze ook de nieuwe 508 had verrijkt. De Franse autoconstructeur benadrukt hiermee eens te meer dat hij een referentie is en blijft inzake milieuvriendelijke knowhow. Deze technologie combineert de 1.6 HDi Euro 5 dieselmotor (een wereldwijde première) met een omkeerbare alternator met "Stop en Start"-functie.

    Wenst u meer informatie over de nieuwe e-HDi technologie, met geïntegreerd Stop & Start systeem van de nieuwe generatie ? Surf naar de website www.stop-start.be en schrijf u in om op uw beurt dit nieuwe systeem uit te proberen ! RVH.

     

     

    08-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hello Antwerp
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HELLO ANTWERP : Land Rover presenteert nieuwe Range Rover Evoque in Modemuseum

     

     

     

    Beeld u in… de meest trendy, sexy en stedelijke auto van Land Rover. Meer nog, de meest compacte, ecologische en milieuvriendelijke Range Rover ooit, uitgerust met de laatste technologische snufjes. De Range Rover Evoque heeft het allemaal, en de wereld mag het weten.

    Land Rover hield deze baby Range officieel boven de doopvont in aanwezigheid van zijn Belgische drie peters, de 'City Shapers'. Das Pop frontman Bent Van Looy, ontwerpersduo A.F. Vandevorst en lifestyle trendwatcher Valentine Van Gestel kwamen naar Antwerpen, werden samen met een duizendtal andere gasten ondergedompeld in een heuse 'Evoque City Experience' en zagen dat het goed was.

     

    Met de nodige glitter en glamour stelde Range Rover de nieuwe Range Rover Evoque voor, de kleinste, lichtste en zuinigste Range ooit gemaakt. Dat gebeurde in het Modemuseum op het Antwerpse Zuid. Bezoekers konden er de Range Rover Evoque bewonderen in een unieke omgeving. Naast de Evoque – die getoond werd in zijn beide koetswerkvarianten – kon het enthousiaste publiek ook kennis kan maken met de aparte Pulse of the City campagne en met de City Shapers. Bezoekers aan de Evoque-lounge konden er digitaal de Evoque van hun dromen samenstellen.

     

    Na het officiële gedeelte maakte de Evoque zijn imago van trendsetter waar met een

    exclusief "late night" shopping-parcours door de modestad. Verschillende boetieks zoals Essentiel, Seven for all Mankind, Ines, Delvaux, Thiron, MAC, Sien en Liu-Jo opende speciaal voor de Evoque en zijn gasten, de deuren.

     

    De Pulse of the City Campaign werd in de herfst 2010 wereldwijd gelanceerd in 17 landen. Per land werden een aantal city shapers uitgekozen. Zij zijn echte stadsmensen die hun stad door en door kennen. Bent Van Looy, de frontman van Das Pop, modeontwerpster A.F. Vandevorst en journaliste Valentine Van Gestel vertegenwoordigen Brussel in de Pulse of the City Campaign van België. RVH.

    08-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuiderse salades
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Proef het zuiden in nieuwe Délio salades

     

     

     

    In 4 nieuwe salades met extra vierge olijfolie neemt Délio de smeerder mee naar zonnige zuiderse streken: Tonijn Fijne Kruiden, Kip Look, Kip Mediterraans en Salade met Grillvlees Zuiderse Groenten. De fijne en zachte smaak van de olijfolie tovert een onweerstaanbare zuiderse toets op het bord.

     

    Tonijn Fijne Kruiden is een geraffineerde salade op basis van extra vierge olijfolie, op smaak gebracht met een fijne mengeling van bieslook en peterselie.

    Kip Look: de authentieke smaak van extra vierge olijfolie komt ook terug in kip met look, een zachte salade met de smeuïgheid van een salade zoals je die thuis zou maken.

     

    Kip Mediterraans: Proef de Griekse gastvrijheid in kip mediterraans, met haar zachte Griekse kaas, extra vierge olijfolie en een heerlijke mediterrane kruidenmix met o.a. koriander, knoflook, karwijzaad en komijnzaad.

    Salade met Grillvlees Zuiderse Groenten : hierin worden sappige gegrilde vleesstukjes subtiel vermengd met zuiderse groenten. Een waaier van zuiderse kruiden smaakt deze hartige salade af.

    De aanbevolen consumentenprijs is 2,79 euro voor een verpakking van 160 gr. RVH.

    www.delio.be

     

    08-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kikker en zebra
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kikker en Zebra

     

     

     

     

    Juist op tijd voor de zomer vervoegen de kikker en zebra de Skip Hop Zoo Pack en Lunchies dierenfamilie. De groene kikker en de zwart-witte zebra worden zeker en vast de beste vriendjes van je kindje! De rugzakjes hebben een ruim hoofdcompartiment voor snacks, een verstelbaar binnenzakje en gevoerde rugbanden.

     

    Met de picknick benodigdheden van Skip Hop kom je meteen helemaal in de juiste stemming. Met de leuke dierengezichtjes en bijpassende sluiting, zorgen de Zoo Lunchies voor een superleuke lunch of pick-nick. Deze zachte tassen hebben een ruim hoofdvak waar je boterhammen, snacks, drankjes en veel meer in kan opbergen. De lunchtas heeft een extra binnenvakje, handig voor bijvoorbeeld een ice pack of bestek. De geïsoleerde binnenkant kan gemakkelijk schoongemaakt worden en houdt eten en drankjes koel. Aan de bovenzijde zit een handvat met clip, zodat je de Zoo Lunchie kan vastmaken aan de Zoo Pack rugzak. Alles is zo gemaakt dat het makkelijk kan gereinigd worden.

     

    De Skip Hop Lunchies zijn ook perfect om je boterhammetjes in te stoppen als je terug naar school gaat. De Skip Hop Zoo lunchies zijn nu ook verkrijgbaar met het gezichtje van een kikker en een zebra.

     

    Een hapje voor mama, een hapje voor papa, en een hapje voor het lieve Skip Hop diertje op je bord! De Zoo tafeldecoratie is gemaakt uit duurzaam melamine en mag in de vaatwasmachine. Het bord heeft twee vakjes die je kids helpen om netjes te eten. Ze zijn ook heel gemakkelijk om met kleine handjes vast te houden.

    Een slabbetje in hetzelfde thema maakt van elke maaltijd een feest. De Zoo Bibs houden de kleintjes schoon en zijn leuk om te dragen! Ze zijn waterbestendig en hebben een handig catch-all zakje om alles netjes te houden tijdens de maaltijd. En weet je wat zo handig is? De slabbetjes kan je na gebruik oprollen in een buidel. De schattige Zoo gezichtjes en details verzekeren vreugde bij elk kind tijdens elke maaltijd. RVH.

    www.hebeco.be

    07-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dubai ovenware

    Dubai Ovenware is de nieuwe generatie oven- en bakvormen met ecologische antikleeflaag van GreenPanTM

     

     

     

     

    Of je nu voor een zelfgemaakte lasagne of knapperige koekjes gaat, met GreenPanTM bak je gezond en ecologisch. De lijn Dubai Ovenware staat voor een nieuwe generatie van oven- en bakvormen met de revolutionaire antikleeflaag ThermolonTM Rocks. En zo brengt het groene merk een verrassend vervolg op de succesvolle reeksen ecologisch verantwoorde potten en pannen.

     

    De ThermolonTM-coating zette de wereld van potten en pannen op zijn kop. Plots was er een gezond én milieuvriendelijk alternatief voor de klassieke antikleeflaag. Vandaag gaat GreenPanTM een stap verder met de introductie van een collectie oven- en bakvormen, Dubai Ovenware.

     

    De vele voordelen op een rij: minder lange baktijd, terwijl traditionele antikleeflagen de hitte eerder afblokken, geleidt de antikleeflaag ThermolonTM Rocks de warmte efficiënter. Bovendien zorgt het materiaal van de oven- en bakvormen, gealuminiseerd staal, voor een gelijkmatige warmteverdeling.

     

    Optimaal gebruiksgemak :dankzij de gladde afwerking en brede rand krijgen voedselresten geen kans om zich vast te zetten. Het uitgebreide assortiment van Dubai Ovenware bevat ronde en rechthoekige oven- en bakvormen in verschillende afmetingen. De culinaire mogelijkheden zijn haast oneindig, van zoete bereidingen tot hartige gerechten.

     

    Als ecologisch merk heeft GreenPanTM uiteraard ook bij deze bakvormen aan het milieu gedacht. Zo zit er geen silicone/polyester of PTFE verwerkt in de producten, schadelijke stoffen die niet recycleerbaar zijn en bij oververhitting giftige gassen kunnen afgeven. RVH.

    www.green-pan.com





    07-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cocktailpralines
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leonidas : cocktailpralines!

     

     

     

     

    Het kwik stijgt gestaag, de lente is officieel ingezet en we krijgen weer zin in zon, barbecues en cocktails in een explosie van exotische kleurtjes. Ook de beroemde meester-chocolatier van Leonidas laat zich gewillig meevoeren op die zomerbries. Hij is dan ook verheugd om de terugkeer van zijn Cocktail-pralines met feestelijke en zonovergoten smaken te mogen aankondigen!

     

    De Cocktail-pralines zijn de verrukkelijke combinatie van de bitterheid van heerlijke Leonidas chocolade en het zonnige geheim van de meest hippe cocktails ter wereld. Laat u verleiden en vervolgens overspoelen door de meest exotische smaken, kleuren en ritmes. Er is voor ieder wat wils: Daïkiri Banaan, Piña Colada, Mojito, Sex on the beach, Blue Lagoon en Tequila Sunrise. In de Leonidas ateliers is het nu al zomer!

     

    De Cocktail-pralines worden per 18 verkocht in mooie doosjes die uitnodigen tot een uitbundig feest. Elk doosje bevat ook de recepten van de cocktails die de meester-chocolatier bezielden, zodat fijnproevers de hele zomer feest kunnen vieren. Met zijn Cocktail-pralines belooft Leonidas gloednieuwe sensaties die niemand onberoerd laten. Om luilekker in de zon of tijdens heerlijke zomeravondjes van te smullen!

    Schenk uzelf een vleugje exotiek met de Cocktail-pralines van Leonidas

     

    Met de zomervakantie eindigt ook het schooljaar. En net als uw hartendieven hebben ook de leerkrachten een welverdiende rustpauze verdiend. Om ze te bedanken voor al het moois dat ze onze kinderen elke dag weer bijbrachten, maakte Leonidas speciaal voor hen een mooi doosje voor de heerlijke “napolitains” of de verfrissende vruchtenpasta’s. Zo kunnen de kinderen hun leerkrachten op 30 juni bedanken met een prachtige lekkernij! RVH.

    www.leonidas.com

    06-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Hotel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Modern en stijlvol design voor The Hotel

    Revolutionaire renovatie kamers binnenkort van start

     

     

     

     

     

    The Hotel, het voormalige Brussels Hilton, zal worden heringericht door GCA, een Spaans architectenbureau van wereldfaam. Het hotel aan de Waterloolaan werd in februari overgenomen door de Zweedse vastgoedgroep Pandox AB, die er een premium segment hotel van gaat maken met moderne en stijlvolle elegantie als rode draad. Binnenkort wordt gestart met de complete renovatie van de 433 kamers, die een revolutionaire nieuwe indeling en contemporaine look krijgen waarbij alles er op gericht is om de gasten zich optimaal op hun gemak te laten voelen. 

     

    De keuze voor het architectenbureau dat The Hotel onder handen mag nemen is gevallen op het Spaanse 'GCA Arquitectes Associates'. Achter deze naam staat een team van architecten en designers die al ruim twintig jaar met succes wereldwijd projecten uitvoeren op gebied van architectuur en binnenhuisinrichting. Op het palmares van GCA staat een indrukwekkende lijst van oa hotels, winkelcentra en kantoorgebouwen in wereldsteden zoals New York, Londen, Parijs en Dubai.

     

    Wat opvalt in het ontwerp voor de nieuwe kamers is de revolutionaire indeling. Het traditionele bureau verdwijnt en maakt plaats voor een lange zetel langs het raam waar een schuifbare tafel voor staat. De zakenreiziger van vandaag werkt met laptop of tablet computer en heeft daarom geen groot bureau meer nodig. De innovatieve nieuwe indeling zorgt er voor dat de ruimte optimaal wordt benut om er zowel te kunnen relaxen als werken.

     

    De badkamer wordt met lamellen gescheiden van de rest van de kamer. Dit geeft een ruim gevoel en bovendien kan je met open lamellen zelfs vanuit de badkamer van het prachtige uitzicht op de stad genieten. De kamers worden stijlvol en gezellig ingericht zodat gasten zich er helemaal thuis voelen en tot rust kunnen komen.  RVH.

    05-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mumm on Ice

    MUMM On Ice, de ideale partner voor verrassingsfeestjes.

     

     

     

     

    Het gereputeerde Franse Champagnehuis G.H. MUMM stelt MUMM On Ice voor. MUMM On Ice is een fles G.H. MUMM Brut Cordon Rouge in een bijzondere geschenkverpakking, een elegant én tegelijk praktisch accessoire dat ervoor zorgt dat je je favoriete champagne altijd en overal perfect gekoeld kan serveren.

     

    Altijd en overal perfect gekoelde champagne. Breek het ijs met MUMM On Ice, een speciale zomereditie van het gereputeerde champagnehuis G.H. MUMM. Met MUMM On Ice lanceert G.H. MUMM een gloednieuwe manier om champagne te drinken. Het gaat om een fles G.H. MUMM Cordon Rouge verpakt in een stijlvolle draagtas.

     

    De transparante tas, vervaardigd uit een licht en flexibel materiaal, ontpopt zich tot een herbruikbare ijsemmer, als je haar vult met geschaafd ijs en een beetje water. Doordat zij uitgerust is met een praktisch handvat, draag je de fles overal veilig mee naartoe. MUMM On Ice is te koop in de grootdistributie. Aanbevolen verkoopprijs: 30 euro.

     

    Met een wereldwijde verkoop van bijna 8 miljoen flessen staat G.H. MUMM op de derde plaats in de lijst van de grootste champagnehuizen. De export is goed voor ongeveer 60% van de verkoop. Champagne G.H. MUMM is aanwezig in meer dan 100 landen en bekleedt een vooraanstaande positie in Europa, meer bepaald in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italïe. G.H. MUMM streeft nu ook een nieuwe doelstelling na: de Aziatische markten veroveren. RVH.

    www.pernod-ricard-belgium.com 





    05-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carlsberg: perfect serve box
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Perfect Serve Box van Carlsberg: de perfecte kit om dit unieke bier te serveren zoals het hoort, én een ideaal vaderdagcadeau !

     

     

    Om een lekker biertje te maken, heb je niet altijd genoeg aan de juiste ingrediënten. Er komen vaak nog een hele rits handelingen aan te pas waarvan je misschien wel denkt dat ze helemaal niet belangrijk zijn.

     

    Carlsberg heeft al lang begrepen dat je een aantal strikte regels moet naleven, zowel bij het brouwen van het bier als bij het schenken.

    Om te genieten van een heerlijke Carlsberg moet je namelijk eerst elk stof of vuiltje van het flesje vegen. Vervolgens neem je een schoon en vochtig glas. Het bier moet in één beweging worden uitgeschonken. Daarvoor hou je het glas schuin en laat je het vervolgens geleidelijk recht komen terwijl je het volschenkt. Het flesje mag nooit in aanraking komen met het bier en het glas. Als het bier is uitgeschonken en je het glas hebt neergezet, voltooi je het ritueel door het glas af te strijken met een bierafschuimer, die je in een hoek van 45° houdt. Dan volgt de finishing touch: dompel de onderkant van het glas kort in het water zodat het mooi proper is, en droog af. Om het er helemaal aantrekkelijk uit te laten zien, serveer je het glas op een Carlsberg-bierviltje.

     

    Wil je het zelf ook eens proberen? Koop dan de Perfect Serve Box, die verkrijgbaar is in bepaalde supermarkten. In deze kit vind je 1 glas, 6 flesjes Carlsberg van 25 cl, 1 bierafschuimer en 10 bierviltjes. De aanbevolen verkoopprijs is 7,99 euro. RVH.

     

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luchthaven Ch de Gaulle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LUCHTHAVEN PARIJS CHARLES DE GAULLE

    Een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers!

     

     

     

     

    Het project op de luchthaven Parijs Charles de Gaulle omvat een nieuw gebouw met meer comfort en een makkelijker doorstroming voor de passagiers. Pierre Graff, directeur generaal van de Aéroports de Paris, stelde het plan van de herinrichting van de terminals 2A en 2C van Parijs Charles de Gaulle voor. Beide terminals zullen met elkaar verbonden worden door een ruimte met een oppervlakte van 16.500 m2. De constructie biedt veel comfort en betekent tijdswinst voor de reizigers.

     

    De nieuwe infrastructuur zal vooral ruimte vrij maken in de terminals, ruimte die ervoor zorgt dat de passagiers zich makkelijker kunnen bewegen en van een betere service worden voorzien.

     

    Het nieuwe gebouw zal niet alleen zeer functioneel zijn maar de ontwerpers hebben ook gekozen voor een gedurfd architecturaal ontwerp. Aéroports de Paris opteerde voor een futuristisch concept waarbij de buitenkant van het gebouw is samengesteld uit prachtige, langwerpige metalen linten. Het interieur is luchtig, elegant en de passagiers zullen van overal in het gebouw, tussen de glinsteren metalen banden door, een uitzicht hebben op de vliegtuigen. Bij de constructie is ook rekening gehouden met het optimale gebruik van duurzame materialen, conform de milieu engagementen van Aéroports de Paris.

     

    Het nieuwe verbindingsgebouw biedt de passagiers een prachtige winkelruimte met een innoverend concept. Aéroports de Paris wil hiermee zijn ambitie waarmaken om dé referentie in Europa te worden wat betreft Travel Retail. Het winkelparcours is duidelijk gepland, doorkruist eerst een grote winkel waar de passagier de klassieke producten kan aankopen (alcohol, parfums, tabak, gastronomie..) en loopt daarna door een restaurantruimte en langs winkels met luxeproducten. De nieuwe verbindingsruimte zal het eerste gebouw zijn van Aéroports de Paris waar deze planning wordt ingevoerd. RVH.

     

     

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson blu
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Radisson Blu EU Hotel viert vijfde verjaardag met  Groene Sleutel

     

     

     

    Het Radisson Blu EU Hotel in Brussel kreeg als enige nieuwkomer in Brussel de Groene Sleutel uitgereikt: hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toeristische sector die serieus en controleerbaar bezig zijn met milieuzorg. Vandaag zijn beide Radisson Blu hotels de enige hotels in Brussel die dit milieucertificaat kunnen voorleggen.

     

    Sinds zijn opening in 2006 is het Radisson Blu EU Hotel in Brussel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak, ook wat betreft respect voor het milieu. In het kader van de wereldwijde Responsible Business politiek van de Rezidor Hotel Group, waarvan het Radisson Blu EU Hotel in Brussel deel uitmaakt, heeft het hotel maandenlang hard gewerkt om aan alle strenge milieueisen te voldoen en zo dit belangrijke keurmerk te verdienen.

     

    De Groene Sleutel is een internationaal keurmerk voor milieuvriendelijke toeristische bedrijven. Met het behalen van de Groene Sleutel engageert dit bedrijf zich om op een duurzame manier te werk te gaan. Er wordt zorgvuldig omgesprongen met water, energie en afval, zonder toe te geven op vlak van comfort.

     

    Om te voldoen aan de vereisten om de Groene Sleutel te behalen werden alle 20 Watt spaarlampen in de kamers vervangen door 10 Watt spaarlampen. Er werd een thermische audit gedaan om warmteverlies op te sporen, drukverminderaars geplaatst in alle douchekoppen en alle milieuonvriendelijke onderhoudsproducten werden gebannen. Het nieuwe verlichtingsbord bestaat volledig uit LED lampen. Er werd een communicatiecampagne op poten gezet om de gasten aan te sporen om respect te hebben voor het milieu bij het gebruik van handdoeken, zeep, afvalsortering en transportmiddelen.

    Verder worden de medewerkers gemotiveerd om met het openbaar vervoer en de fiets naar het werk te komen en organiseert het hotel elk jaar een milieumaand waarin de medewerkers en gasten bewust gemaakt worden rond de milieuproblematiek. RVH.

    www.radissonblu.com.

     

     

    03-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Möet Ice Imperial

    MOËT & CHANDON LANCEERT MOËT ICE IMPERIAL,

    DE ALLEREERSTE CHAMPAGNE TER WERELD DIE SPECIFIEK IS

    GECREËERD OM GEKOELD TE WORDEN GEDRONKEN

     

    Deze maand lanceert Moët & Chandon in meer dan dertig trendy steden wereldwijd Moët Ice Impérial, de allereerste champagne ter wereld die speciaal is ontwikkeld om op ijs te worden gedronken in een warm klimaat. Geïnspireerd door de traditie van innovatie die kenmerkend is voor Moët & Chandon weerspiegelt Moët Ice Impérial een nieuwe mijlpaal in de wereld van de champagne.Ontdek zijn sprankelende frisheid en de stevige aroma’s van tropische vruchten tijdens een unieke, speelse ervaring die ideaal is voor elegante, zonnige en exclusieve bijeenkomsten.

     

    “Moët Ice Impérial stelt een radicaal nieuwe manier voor om van champagne te genieten. Deze champagnemengeling werd deskundig samengesteld voor een intense smaakervaring, met een originele toets van verse rode vruchten. De rijke structuur van dit drankje heeft een vleugje zoetheid en kan perfect aangelengd worden. Het is een champagne voor elke smaak” zegt Benoît Gouez, Chef de Cave.Moët Ice Impérial wordt gepresenteerd in luxueuze witgelakte flessen met een zwart lint, een gouden label en een zilveren versiering die de normen van de sector in een nieuw jasje stoppen. Moët Ice Impérial symboliseert de elegantie, glamour en pioniersrol van het Huis.

     

    Moët Ice Impérial werd speciaal ontwikkeld om overdag gedronken te worden en is ideaal voor feestjes met vrienden in exclusieve, trendy locaties, van de strandclubs in Acapulco, Rio de Janeiro en Saint-Tropez, tot de exclusieve dakterrassen in L.A. en Sydney, en cruises in de Caraïbische Zee.

     

    Moët Ice Impérial wordt geserveerd in grote transparante Cabernetachtige glazen die zijn frisse smaak in de verf zetten. Enkele tips voor de versiering: muntblaadjes, een schijfje komkommer of de schil van witte pompelmoes, al naargelang uw smaak.

     

    Moët Ice Impérial nodigt champagneliefhebbers uit om de frisheid van dit koele drankje te ontdekken, te genieten van een feestje overdag en de vrijheid te ervaren om deze champagne een persoonlijke toets te geven. Moët Ice Impérial zal dan ook vast en zeker een plaatsje veroveren in het hart van socialites, strandliefhebbers, vakantiegangers en iedereen die houdt van feestjes aan het zwembad. RVH.

     

     

     







    03-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize Kids
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BELGIË LANCEERT EEN NIEUW GAMMA VOEDINGSPRODUCTEN VOOR KINDEREN

     

     

     

     

    Als value leader op de Belgische markt, wil Delhaize België haar klanten producten van hoogwaardige kwaliteit aanbieden tegen de beste prijzen. Delhaize breidt nu haar gamma uit met een assortiment dat aangepast is aan de noden van kinderen van vijf tot tien jaar. Dit nieuwe gamma, Delhaize Kids, verenigt gemak, evenwichtige voeding en plezier en garandeert 15 tot 30% lagere prijzen.

     

    Delhaize neemt geregeld initiatieven om evenwichtige voeding en een actieve levenswijze aan te prijzen bij haar klanten. Daarom lanceert Delhaize een nieuw productengamma bestemd voor kinderen van vijf tot tien jaar, Delhaize Kids. Deze producten met de beste nutritionele samenstelling op de Belgische markt, zijn ideaal voor ouders die hun kinderen evenwichtig willen laten eten. Voor ieder onderdeel van de voedingsdriehoek vinden ze producten waarmee ze hun kinderen gevarieerd en gezond kunnen laten eten: ontbijtgranen rijk aan vezels en zonder bewaarmiddelen, tomatensaus met 64% groenten en een laag zoutgehalte, minikipburgers die vijf keer minder vet bevatten dan gevogeltegehakt maar ook rijk zijn aan proteïnen, enz.

     

    Delhaize stelt alles in het werk om de producten van Delhaize Kids zo voedzaam mogelijk te maken en de lekkere smaak te behouden. Om het perfecte evenwicht te vinden tussen voedzame samenstelling en goede smaak werden de producten getest en goedgekeurd door kinderen.

     

    Het Delhaize Kids-gamma is volledig uitgewerkt om het leven van kinderen en hun ouders te vergemakkelijken. Producten die ze goed in hun handjes kunnen houden, verpakkingen die gemakkelijk te openen en mee te nemen zijn… Delhaize Kids past in de levenswijze en de noden van kinderen. Zo krijgen ze zeker zin om van jongs af aan evenwichtig te eten ! De producten van het Delhaize Kids-gamma zijn gemakkelijk te herkennen aan de mascotte Pamuka, die de kinderen de weg wijst naar een evenwichtige voeding en actieve levenswijze. RVH.

    02-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel 80 magnifique nights
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SPEEL MEE MET SOFITEL: 80 MAGNIFIQUE NIGHTS OVER DE HELE WERELD

     

     

     

     

    Sofitel lanceert een innovatieve marketingstunt in de vorm van een leuke wedstrijd: ‘De wereld rond met Sofitel: 80 Magnifique Nights’. Dit unieke initiatief is geïnspireerd op de sprookjes van Duizend-en-één-nacht en het boek van Jules Verne. Het is een uitnodiging om Phileas Fogg, het beroemde personage, te evenaren dat de indrukwekkende weddenschap aanging om de wereld rond te reizen in 80 dagen...

     

    Op de speciale website www.sofitel80nights.com kunnen bezoekers de 120 adressen van het merk in 40 verschillende landen ontdekken dankzij de interactieve wereldkaart. Iedereen kan zijn virtuele reisdagboek invullen en zo zijn ideale wereldrondreis langs 8 Sofitelbestemmingen uitstippelen. Het deelnemingsformulier wordt een postkaart met de 8 stopplaatsen die de reiziger gekozen heeft.

     

    De prijzen? De 8 winnaars worden willekeurig gekozen op 18 juli en verdelen samen 80 nachten in Sofitel-hotels. De winnaar van de eerste prijs krijgt 31 nachten in een tweepersoonskamer en twee vluchten rond de wereld en kan dus zijn of haar droomreis waarmaken. Daarnaast zijn er 7 andere winnaars die 7 nachten mogen verblijven in een van de hotels die ze gekozen hebben, met een tweede persoon naar keuze.

     

    Bezoekers kunnen hun winkansen vergroten door fan te worden van de Sofitel-pagina op Facebook, hun postkaart met 8 bestemmingen naar vrienden te sturen of lid te worden van het A|Club-getrouwheidsprogramma van de Accor Group. In elk van die gevallen krijgt de gebruiker extra kansen om te winnen.

     

    Deze speciale actie krijgt heel wat internationale media-aandacht. Naast de gebruikelijke reclame komt er ook een speciale rubriek op de websites van ELLE Magazine in Frankrijk, Duitsland, de Verenigde Staten en China met thematische content rond mode, design en gastronomie. Een aantal andere internationale websites maken de actie ook bekend: CNN, The New York Times, Travel + Leisure en TripAdvisor.

     

    Ten slotte is er ook een reisdagboek in samenwerking met het Franse magazine L’Officiel Voyage. Daarin staat een selectie van speciale evenementen die Sofitel-hotels uit de hele wereld willen delen. RVH.

    www.sofitel80nights.com

     

     

    02-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Taste Awards

    Brouwerij Haacht behaalt 3 keer 3 sterren op de Superior Taste Awards 2011

     

     

     

     

    De Superior Taste Award is een unieke internationale erkenning, gebaseerd op blinde testen die uitgevoerd worden door gerenommeerde Chefs en Sommeliers die allen opinieleiders zijn op gebied van smaak. Jaarlijks beoordelen zij honderden inzendingen. Producten die een score behalen van 90% of meer, worden bekroond met 3 sterren.

     

    Voor de editie 2011 werden maar liefst 906 producten uit de voedings-en drankensector ingeschreven. Brouwerij Haacht ziet de hoogstaande kwaliteit van haar bieren bevestigd met 3 sterren voor Prior Tongerlo, Keizer Karel Goud Blond en Keizer Karel Robijn Rood, meteen de hoogste onderscheiding.

     

    Voor Prior Tongerlo is dit zelfs al de tweede keer op rij. Prior Tongerlo is een goudgeel abdijbier met een romige schuimkraag, gebrouwen met zorgvuldig uitgekozen grondstoffen (gerstemout, tarwemout, Saaz-hop en een unieke giststam). Het heeft een volmondige aanzet, waarbij de fruitige toetsen uitvloeien in een kruidige en licht bloemige hopbitterheid. De hergisting op fles geeft het bier een rijker en intenser smakenpalet.

     

    Keizer Karel Robijn Rood   is een donker bier met een fruitig aroma, een zachte en volle smaak en een zoethoppige afdronk. Keizer Karel Goud Blond is een blond bier met een kruidig hoparoma,een zoete smaak en een aangenaam droge bittere afdronk.

     

    Al deze bieren zijn verkrijgbaar in de drinkcenters en bepaalde supermarkten,  in flessen van 33cl en van 75cl met kurk. Ook eengeschenkverpakking behoort tot het gamma. RVH.

    www.haacht.com





    01-06-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pur Natur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pur Natur, magere confituur

     

     

     

    Na de magere yoghurt variant kun je Pur Natur topkwaliteit nu ook terugvinden in het magere confituurgamma. Ook in dit marktsegment wordt gestreefd naar smaakperfectie gekoppeld aan 100% biologische ingrediënten. Perfect voor levensgenieters die houden van biologische producten maar toch zorg dragen voor hun 'lijn'.

     

    De Pur Natur confituren worden gekookt onder vacuüm, waarbij het aroma gecondenseerd wordt en daarna terug in het eindproduct wordt toegevoegd. Hierdoor krijgt de confituur een zeer sterk, maar natuurlijk fruitig aroma. De ingrediënten die gebruikt worden om de confituur te maken, zowel het fruit als de suiker, zijn afkomstig van biologische landbouw.

     

    De Pur Natur magere confituur bevat 36% minder toegevoegde suiker dan een gewone confituur en bevat dus 25% minder calorieën. Zo kan je het hele jaar door confituur op je boterhammen smeren en toch je strakke figuur behouden.

     

    Pur Natur magere confituur is verkrijgbaar in vier verschillende smaken: abrikoos, zoete appelsien, krieken en aardbei. Pur Natur magere confituur is verkrijgbaar in een 325g pot. Het nieuwe magere gamma van Pur Natur is herkenbaar aan het blauwe Pur Natur logo. De accenten van Pur Natur, waarbij soberheid centraal staat, worden ook in de nieuwe lijn gerespecteerd.

     

    Naast Pur Natur groen (de authentieke natuurlijke vetgehalte lijn) brengt Pur Natur blauw nieuwe mogelijkheden, ook voor zij die willen genieten van lekkere magere producten. RVH.

    www.confiturelardennaise.com - www.purnatur.eu

     

     

     

     

    31-05-2011 om 09:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag screwpull

    Vaderdagsuggesties van Screwpull:

     

     

    De nieuwe kelnersmessen met dubbele inkeping worden in drie uitvoeringen geleverd: ABS, echt hout en roestvrij staal. Met het kelnersmes met dubbele inkeping, is het verwijderen van kurken eenvoudig en binnen ieders bereik! De kelnersmessen in echt hout en roestvrij staal zijn beschikbaar in zwarte geschenkkoffertjes.

     

    De Kubus is de nieuwe flessenhouder van Screwpull®. Deze is elegant, neemt weinig plaats in en kan opgevouwen worden wanneer deze leeg is. Om de flessen erop te plaatsen, is het voldoende om deze open te vouwen en de flessen in de tussenruimten te plaatsen: 3 flessen beneden, 2 erbovenop en 1 op de top van de piramide. Zo kan men 6 flessen opstapelen.

     

    2 nieuwe koelers doen hun intrede! Deze zijn uitgevoerd in linnen (beige en bruin). De koeler is uniek en onmisbaar en houdt uw fles wijn fris. De fles wordt geschoven in de voering die vooraf in de diepvriezer gekoeld werd. De koeler is stevig en uittrekbaar en past zich aan alle flessenvormen van 75 cl voor wijn en mousserende wijn aan. De vorm is zo ontworpen om de hele fles koel te houden: het eerste glas is even fris als het volgende!

     

    Een unieke nieuwigheid ! Beste wijnliefhebber, ziehier de niet te missen nieuwigheid van Screwpull®, uniek op de markt ! Deze karaf laat de aroma's van jonge wijnen tot hun volle recht komen en het gebruik ervan is eenvoudigweg wonderlijk. Hierdoor zult u in vergelijking met een klassieke karaf twee uur uitsparen ! De wijnfontein Vitesse wordt gekenmerkt door een dubbel beluchtingssysteem : een beluchting in de fles dankzij de adapter, en een optimale beluchting in de karaf dankzij de brede basis. Ideaal voor jonge wijnen die tegen de karafwand moeten « klotsen » om al hun aroma's en parfums vrij te geven !

     

    De Premium : de hefboomkurkentrekker die traditie en design verenigt. Hij vertegenwoordigt schoonheid en kwaliteit. Een klassieker, opnieuw uitgevonden. De kurkentrekker, eenvoudig en aangenaam in gebruik is praktisch omdat de hefbomen gemakkelijk neergeklapt kunnen worden en de schroefdraad in teflon zich moeiteloos in de kurk boort. De subtiele legering van 3 metalen garandeert een perfecte stabiliteit op de fles. Met geschenkkistje, ideaal om aan uzelf of iemand anders te schenken. RVH.

     

     

     







    19-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Havana: ciytrip!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CUBA : CITYTRIP  HAVANA

     

     

    Het Caribische eiland Cuba is alom bekend als tropisch paradijs waar de vakantieganger geniet van zonovergoten stranden, zwemmen in kristalhelder water en van tropische avonden, van zalig wegdromen op het meeslepende ritme van exotische muziek. Cuba heeft veel meer te bieden, ondermeer Havana, de sensuele hoofdstad, rijk aan bezienswaardigheden, dag en nacht bruisend, een smeltkroes van culturen. Havana is dé bestemming voor een boeiende citytrip.

     

    Havana telt drie miljoen inwoners en is onderverdeeld in vijf grote wijken waarvan de toeristen er vier bezoeken: La Habana Vieja, Centro Habana, Vedado en Miramar. Het oude stadsdeel steekt vol historische en culturele bezienswaardigheden, het Centro is dichtbevolkt, Vedado is het meest levendig en Miramar is de residentiële wijk met ondermeer de ambassades.

     

    Het centrum van de Oude Stad is de Plaza de Armas, met opgelapte straatjes met mooie balkons, fonteinen, leuke cafés zoals de Bodeguita del Medio waar je de beste mojito kunt drinken, het Cubaanse godendrankje. Wandelend door de stad geniet je van de pracht van koloniale paleizen die volop worden gerestaureerd want La Habana Vieja is erkend als nationaal monument. De drukke winkelstraat Calle Obispo, het schitterende Parque Central en de Paseo de Martí, een promenade met fantastische paleizen, marmeren banken, bronzen leeuwen en gietijzeren lantaarns, mag je evenmin links laten liggen.

     

    Een citytrip Havana is overrompelend mooi want je valt van de ene verrassing in de andere, in de Fábrica de Tabaco Partagás worden sinds 1845 de beste sigaren gerold. In Havana kun je met gemak een reisprogramma van een week vullen. Er zijn prachtige musea zoals het Museo Nacional de Historia van waar je een mooi uitzicht hebt op de baai van Havana en op het eeuwenoude kasteel. Op het plein voor het museum verzamelen elke dag de bouquinistes of boekhandelaars waar je de manifesten van Castro en de poëzie van de beroemde dichter Martí kunt kopen.

     

    Vedada, komt pas ’s avonds tot leven en iedere bezoeker wordt hier aangetrokken door het onovertroffen uitgaansleven dat zich met bioscopen, discotheken, beroemde Cubaanse jazzclubs en theaters, rond de slagader La Rampa situeert.

     

    Havana is een zinderende stad, volgestouwd met bezienswaardigheden, die je geen minuut loslaat, waar elke straatscène, zelfs elke voorbijrijdende auto, oude vaak kapotte bolides, de aandacht trekken. Havana is mooi, prikkelend, vol emotie en staat daarom hoog op de lijst van mooiste citytrip reisbestemmingen.RVH.

     

    Winterprogramma’s Cuba via de reisagent - Toeristische dienst van Cuba, Bierstraat 12 B, NL 3011 XL Rotterdam, T 00 31 102 136 403, info@nunaarcuba.nl

     

     

     

     

     

    19-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!