Inhoud blog
  • Restyling BR03 Diver
  • B&O: Charles Leclercq global brand ambassadeur
  • Efteling: langere openingstijden in zomermaanden
  • Prinses op de Erwt
  • Regent Seven seas cruises
  • Unieke Aalto-vazen
  • Jullie zijn het waard
  • Bell& Ross: the 05 Artline steel & gold
  • dnata zorgt voor een vlotte en veilige reis
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    02-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Monier

    MONIER lanceert nieuwe productlijn zonnecollectoren MONIER ST en fotovoltaïsche systemen MONIER PV

                           

     

     

    Steeds meer mensen kiezen bewust voor groene energie: elektriciteit en warm water, opgewekt zonder uitstoot van CO2 noch andere stoffen die schadelijk zijn voor het milieu. Hernieuwbare energiebronnen, zoals bv. de energie die de zon genereert, vormen dan dé oplossing bij uitstek.

     

    De zonne-energiesystemen van MONIER zijn speciaal ontwikkeld voor hellende daken die zijn bedekt met dakpannen. Ze tellen zowel zonnecollectoren waarmee water wordt verwarmd, als zonnepanelen die daglicht omzetten in elektriciteit.

     

    Onder de naam MONIER ST introduceert MONIER een eigen productlijn zonnecollectoren en onder de naam MONIER PV worden fotovoltaïsche installaties op de markt gebracht. Niet zomaar als afzonderlijke producten an sich, maar als volledige zonne-energiesysteemoplossingen, aangepast aan en gemonteerd op of in het dak.

     

    De MONIER ST-systemen omvatten het complete gamma zonnecollectoren, opslagvaten, boilers en buffers, pompen, regelaars, expansievaten etc, en zijn geschikt voor zowel ruimteverwarming als warmwatervoorziening.

    De fotovoltaïsche MONIER PV-systemen zetten zonne-energie om in elektrische stroom zonder het milieu te belasten. De PV-systemen van MONIER kunnen worden geleverd inclusief omvormer(s) die ervoor zorgen dat de opgewekte zonnestroom (gelijkspanning) omgezet wordt naar wisselstroom. RVH.

    www.monier.be 



    02-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Menoto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Blomus® MENOTO, altijd binnen handbereik

     

     

     

     

    Toilet butler MENOTO zorgt ervoor dat het toiletpapier altijd binnen handbereik is. De roestvrijstalen butler heeft plaats voor twee rollen toiletpapier en hij zorgt ervoor dat ook de toiletborstel bij de hand is waar nodig. Door de zware polystone voet staat de butler stevig op de grond. Deze toilet butler kan overal vrijstaand geplaatst worden. Zowel in het kleinste kamertje als in een ruime badkamer is MENOTO praktisch en mag hij gezien worden.

     

    Hoogte: 72,5 cm - Maten van polystone voet: 15 x 20 cm - verkrijgbaar in: gepolijst of mat roestvrijstaal. RVH.

    www.blomus.com

     

    02-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yellow vintage tour

    Ontdek de Yellow Vintage tour by Veuve Clicquot tijdens design september Brussels.

     

     

     

     

    Van 8 tot 30 september 2011 vindt Design September Brussels plaats, waarbij een honderdtal afzonderlijke evenementen tegelijk wordt georganiseerd in de hoofdstad. Zo worden bruggen geslagen voor meer synergie tussen de verschillende onafhankelijke organisaties actief in de designwereld, die samen de creatieve dynamiek van Brussel kunnen tonen aan het brede publiek.

     

    Zo’n vijftien galerijen gespecialiseerd in 20e-eeuws design pakken uit met boeiende tentoonstellingen rond uiteenlopende thema’s. Op 29 september staat de Yellow Vintage tour by Veuve Clicquot, gesponsord door het bekende champagnemerk, op het programma: een feestelijke wandeling die het publiek verschillende gespecialiseerde antiquairs laat ontdekken.

     

    De interesse van het huis Veuve Clicquot voor design gaat al meer dan 230 jaar terug en vindt haar oorsprong in de constante verbetering van de kwaliteit van de wijnen en hun verpakking. Zo had Barbe-Nicole Clicquot Ponsardin zelf al oog voor design, want ze ontwierp haar eigen remuagetafel.

     

    In de loop der jaren stelden nog tal van ontwerpers hun talent in dienst van het beroemde champagnehuis. Andrée Putman bracht bijvoorbeeld hulde aan la Grande Dame met een degustatiekoffer in hautecouture-uitvoering, geïnspireerd op de party’s uit de jaren 80, zoals in Studio 54. Deze koffer met luxueuze geometrische vormen laat zich openklappen tot een exclusieve champagne-emmer.

     

    Internationaal designtalent Karim Rashid verkent een universum van opgewekte en mystieke organische vormen. Hij speelt met nieuwe materialen en laat zich verrassen door nieuwe technologieën. In 2007 ontwierp hij de LoveSeat als herinterpretatie van de ‘confident’, een fauteuil uit de 18e eeuw. Deze reeks in beperkte oplage was een wereldwijd succes.

     

    Nog heel wat andere ontwerpers hebben hun talent losgelaten op het huis Veuve Clicquot. Uit de recentste samenwerking vloeide een creatie voort van de Belg Mathias van de Walle: een opvouwbare champagne-emmer geïnspireerd op de traditionele Japanse papiervouwkunst origami. Dit accessoire past opgevouwen in elke zak, maar weerspiegelt toch het hoogstaande design van het champagnehuis.

     

    Het huwelijk tussen Veuve Clicquot en design leidt voortdurend tot nieuwe reizen en nieuwe ontdekkingen. Schoonheid, complexiteit, esthetiek en innovatie zijn terug te vinden in elke fles van elk wijnjaar.

    De samenwerking tussen het champagnehuis en Design September Brussels bezegelt dit mooie huwelijk eens te meer. RVH.

    Informatie www.veuve-clicquot.com  of telefoon 02 372 96 18

     

     





    31-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cranberryoogst

    DE CRANBERRYOOGST, EEN UNIEK EN GRANDIOOS SPEKTAKEL

     

     

     

    In september vangt in de Verenigde Staten de nazomer aan met de impressionante cranberryoogst. De dieprode bessen die op het wateroppervlak drijven met op de achtergrond de herfstkleuren van de omringende bossen en een stralende blauwe hemel zorgen voor een verbazingwekkend schouwspel. Ocean Spray, landbouwcoöperatie sinds 1930 en onbetwistbare speler inzake de cranberryoogst, maakt jaarlijks deel uit van dit spektakel en geeft zijn expertise door van generatie op

    generatie. De cranberry, een bes doordrongen van geschiedenis en traditie, loont dus zeker de moeite om even bij stil te staan !

     

    De cranberry groeit een dertigtal centimeter van de grond en is niet eenvoudig te plukken. Decennialang gebeurde de oogst met de hand, daarbij enkel geholpen door de picking-box, een soort van kist met rooster en een grote kam, waarmee de besjes konden worden verzameld zonder de takken waaraan ze hingen, te beschadigen.

     

    De cranberry wordt geteeld in vijf deelstaten van de VS: in Massachusetts, Wisconsin, New Jersey, Oregon en Washington, maar ook in Canada. Ze wordt op twee verschillende manieren geteeld: de oogst door “droge veengrond” of door “onderlopen veengrond”. Voor de oogst op « droge veengrond », waarbij de bessen naar de verse fruitmarkt gaan, gebruikt Ocean Spray vandaag oogstmachines die lijken op grote grasmaaiers. Hoewel dit gemechaniseerde systeem nog steeds wordt toegepast, gebeurt het grootste deel van de oogst nu onder water, een methode die in de jaren ’50 werd ontwikkeld in Wisconsin.

     

    Ondanks wat algemeen wordt gedacht, groeien cranberry’s niet onder water, maar dit speelt een belangrijke rol bij de oogst in zogenaamde ‘ondergelopen veengrond’. De dag voor de eigenlijke oogst zetten de producenten de droge veengrond onder ongeveer 45 cm water. De volgende dag worden de cranberry’s van de struiken losgemaakt met haspels, die doen denken aan het gerei dat wordt gebruikt om eieren op te kloppen. De cranberry’s, komen bovendrijven dankzij hun vier holle luchtzakken. De drijvende cranberry’s, bijeengebracht met drijvende geleiders, vormen spectaculaire uitgestrekte scharlakenrode tapijten.

     

    Deze harde, dieprode bes is vandaag de dag in talrijke vormen verkrijgbaar: vers, gedroogd, diepgevroren, als compote of als sap. Als je alle cranberry’s die vandaag worden geteeld in Noord-Amerika achter elkaar zou plaatsen, dan bekom je 565 keer de afstand van Boston naar Los Angeles (hetzij 4.800 km) of dichterbij huis 10 000 keer de afstand Oostende-Aarlen.

     

    De cranberry staat enerzijds voor een lokaal product en anderzijds voor een cultureel

    erfgoed. En dit niet enkel in de Verenigde Staten en in Canada, want ook in Europa lopen steeds meer mensen warm voor deze bes.

    Naast zijn specifieke karakter en unieke smaak beschikt deze bes over bepaalde gezondheidseffecten zoals het helpen bij de preventie van urinaire aandoeningen of blaasontsteking. RVH.

    www.oceanspray.be









    30-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    BuzziHub - Draaispil voor het sociale leven op kantoor

     

     

     

    Flexwerken is vandaag dé trend. Met als gevolg: een grote nood aan modulaire en flexibele vergaderruimtes. BuzziHub, de nieuwste creatie van designer Alain Gilles, speelt perfect in op die behoefte.

     

    Om je in een open ruimte grondig te kunnen concentreren sluit je beter je ogen en stop je je vingers in je oren. Je aandacht versplintert zich namelijk net zo ver als de ruimte reikt. Elk geluid, elke voorbijganger brengt je uit je concentratie. Kantoortuinen of openbare gebouwen kunnen op dat vlak een ware marteling zijn. De modulaire cocon van de BuzziHub vormt een veilige plek in de open kantooromgeving. Wie even alleen iets wil voorbereiden of alles op een rij zetten, neemt iPad, notities en laptop en gaat in de BuzziHub zitten. 

     

    Wie eenmaal in de comfortabele cocon zit, wil er niet snel weer weg! BuzziHubs zijn perfect om tegenover elkaar te plaatsen. Met twee of vier tegenover elkaar creëer je een soort vergaderlounge of -eiland, een plek waar je samenkomt om face to face informatie uit te wisselen.

     

    BuzziBlinds: Veelzijdige akoestische ruimteverdelers

     

    BuzziBlinds zijn speelse kamerschermen die je toelaten verstoppertje te spelen met je omgeving: creëer zelf meer of minder openheid door de lamellen meer of minder open te zetten. Het spel is dubbelzijdig: hoeveel wil jij van je omgeving zien? Hoeveel laat jij aan hen zien?

     

    De losse, veelzijdige, roterende en akoestische schermen zijn perfect voor zowel kantooromgevingen en open ruimtes als voor horecazaken en privévertrekken. Ontwerper Alain Gilles baseerde zich voor het design o.m. op de buitenzonwering die de Braziliaanse architect Oscar Niemeyer ontwierp voor zijn modernistische gebouwen in Brasilia.

    De schermen zijn bekleed met BuzziFelt, een gelaagd ecovilt dat belangrijke geluidsreducerende en -absorberende eigenschappen bezit. De BuzziBlinds zijn ook nog eens mooi, aaibaar en verkrijgbaar in drie hoogtes en negen kleuren. RVH.

    www.buzzipsace.com 

     

     

     









    29-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nutcase fietshelmen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nutcase fietshelmen kleuren steeds meer de straten!

     ‘I love my brain’ of hoe een helm ook cool kan zijn!

     

     

     

    Tot voor kort werden fietshelmen vooral ontworpen voor sportieve fietsers. Deze helmen blinken uit in aerodynamica en ventilatie, soms zijn het zelfs pure technologische hoogstandjes. Maar daar vindt de dagdagelijkse fietser zich niet in terug! Dagelijkse fietsers blijven op hun honger zitten, en dragen daardoor vaak geen helm.

     

    Fietshelm en veiligheid

    Het vrijwillig, gemotiveerd en correct dragen van een fietshelm verhoogt aanzienlijk de veiligheid van de individuele fietser. Voor lichte en zware letsels samen kan helmdracht resulteren in een significante vermindering van de hoofdletsels met ongeveer één derde. (Bron themarapport fietsers BIVV - Belgisch Instituut VerkeersVeiligheid)

     

     ‘The most fun a helmet ever had’

     

    Nutcase staat voor kwaliteitshelmen met een grote variatie in kleurrijke designs: ook voor dit najaar zijn er weer tal van nieuwe designs beschikbaar! Zo vindt iedereen wel een Nutcase die bij zijn of haar persoonlijkheid past. De Nutcase Street helmen willen een vrolijk alternatief bieden voor iedereen die de fiets gebruikt voor zijn/haar dagelijkse verplaatsingen: kleine kinderen in fietsstoeltjes, fietskarren en bakfietsen, schoolgaande jeugd, jonge ouders die het goede voorbeeld willen geven, de woon-werk-fietsers en de elektrische fietsers

     

    Street Gen2  met Fidlock

     

    Vandaag gaat Nutcase met de Street Gen2 helmen nog een stapje verder op het gebied van gebruiksgemak en veiligheid. De unieke en gepatenteerde magnetische sluiting van Fidlock kan je  eenvoudig met één hand openen en sluiten zonder gevaar voor ‘pitsen van de huid’ zoals bij de klassieke sluiting.

    De reflecterende logo’s rondom garanderen een verhoogde zichtbaarheid. Uiteraard voldoen de Nutcase Street helmen aan de Europese norm CE EN 1078 voor fietsen en skaten. RVH.

    www.nutcase.be

    28-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Designhulpjes voor elke kok

    BergHOFF,

    Design keukenhulpjes voor elke kok

     

     

     

    Een goede voorbereiding maakt het verschil, en dankzij allerhande keukenhulpjes gaat het koken en vooral de voorbereiding op het koken, veel gemakkelijker. BergHOFF lanceert 2 nieuwe keukenhulpjes om het je nog eenvoudiger te maken.

     

    NEO 10-delige messenblok

    De Neo messen serie wordt gekenmerkt door zijn eenvoud en kwaliteit. De messen zijn vervaardigd uit hoogwaardig roestvrij staal X30CR14, het zwarte messenblok is gemaakt uit polypropoleen. En het handvat is ook een blikvanger: de afwerking voelt zacht aan en het is een anti-sliphandvat.

     

    Het messenblok bestaat uit kruidensnijder, schilmesje, universeel mes, uitbeenmes ‘flexibel’, trancheermes, broodmes, koksmes, snijplank, kruiden snijplank en een blok. Bovendien oogt een stevig en stabiel messenblok mooi op het aanrecht. De Neo messen zijn vanaf nu ook individueel verkrijgbaar.

     

    NEO 7-delige Prep Chef Pro

    Met deze Neo 7-delige Prep Chef Pro kan je naar hartelust gaan versnijden, versnipperen en hakken. Deze rasp bestaat uit 7 aparte onderdelen, waaronder 1 rubberen onderleggertje, 1 centraal deel en 5 snijkegeltjes voor het snijden in julienne, het hakken, versnipperen, wafelen en in schijfjes snijden.

    Alle onderdelen zijn gemaakt uit 18/10 roestvrij staal en afgewerkt in een zinklegering. De vormen kan je heel eenvoudig vervangen en zijn gemakkelijk te reinigen. RVH.

     





    26-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Appelpluk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Niets zo lekker als een vers geplukte appel !

     

     


    Onder dit motto organiseert Fruitsnacks ook dit jaar weer haar “Appelplukdag”. Op zondag 9  oktober 2011 is groot en klein welkom om zelf de handen uit de mouwen te steken.  Voor slechts € 0.50 per kilo, neem je je oogst mee naar huis. Of laat je er liever vers appelsap van persen ? Ook dat kan tijdens de Appelplukdag van Fruitsnacks !

     

    Jaarlijks gooit Fruitsnacks haar deuren en boomgaarden wagenwijd open voor het publiek. Dit jaar kan je, op zondag 9 oktober, zelf komen ontdekken hoe het voelt om mee te draaien in “de pluk”. Je kan immers je eigen appelen komen oogsten. Voor slechts € 0.50 per kilo mag je zoveel plukken als je wil !

     

    Uniek aan onze Appelplukdag is dat je je pas geplukte appels kan laten persen tot overheerlijk vers appelsap. Mooi verpakt in een handige Bag in Box ! Na al dat harde labeur kan je heerlijk uitblazen op ons gezellig terras,dat ook dit jaar weer het bezoek krijgt van enkele muzikale gasten !

     

    De geïnteresseerden kunnen gratis deelnemen aan de rondleidingen en zo ons bedrijf beter leren kennen. Uiteraard worden ook de kleinsten niet vergeten, een   mooie ballon laten  plooien bij één van de clowns of kijken naar de ganzenfanfare! RVH.
    Fruitsnacks Mierhoopweg 34 . 3850 Nieuwerkerken  Tel 011/69.52.80

    www.fruitsnacks.be

     

    25-08-2011 om 21:32 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blank Canvas

    Blank Canvas

     

     

     

    Fred Perry werkt regelmatig samen met artiesten of ontwerpers die een capsule collectie signeren onder de projectnaam Blank Canvas. Het merkt kondigt dan ook met veel plezier aan dat de Engelse pop art artiest Peter Blake enkele polo’s heeft ontworpen.

    Zijn bekendste werk is het ontwerp van de lp hoes “Sergeant Pepper’s Lonely Hearts Club band’ voor the Beatles. Net als het Britse merk heeft hij veel affiniteit met de muziekwereld.

     

    Elk van de drie polo’s is gemaakt en gedrukt in Engeland op een beperkt aantal van 1000 stuks en wordt in een speciale doos verkocht. De kleuren grijpen terug naar de jaren 60, de handtekening van Peter Blake kan je in de zoom en achteraan in de hals terugvinden. Een must have voor Fred Perry fans. RVH.



    13-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am bags

    I AM bags / De I AM-Tas als expressiemiddel

     

     

    I AM VEGGIE WALLETS:

    ‘True richness is to be happy’ prijkt als brandmerk op de Veggie-portefeuilles. Vijf modellen eveneens vervaardigd uit het milieuvriendelijke pvc en funky retropatroon bergen al uw spullen met gemak op.

     

    I AM X-UPDATE:

    Deze uniseks-tassencollectie is multifunctioneel. Voor het derde seizoen op rij kunnen deze tassen met gemak worden gebruikt voor werk, school of vrije tijd. Dankzij een sobere basis en stijlvolle vormgeving verloopt combineren met deze tassen moeiteloos en passen ze overal bij. RVH.

     







    11-08-2011 om 10:51 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noord Engeland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Onuitputtelijk aanbod in Noord-Engeland

     

     

     

     

    Bij uitgeverij Lannoo verscheen zopas “100x Noord-Engeland”, een reisgids waarin journalist Dirk Musschoot, sinds decennia een bewonderaar en bezoeker van het Engelse noorden, de lezer meeneemt naar zijn honderd favoriete bestemmingen in die regio en hem ruim voorziet van logeertips en adresjes om lekker te eten en te drinken.

     

    Het aanbod van Noord-Engeland is schier onuitputtelijk. Citytrippers kunnen naar de trendy steden Manchester, Liverpool, Newcastle/Gateshead, het middeleeuwse York of het decadente Blackpool. Liefhebbbers van woeste landschappen kunnen terecht in de Yorkshire Moors & Dales, het Lake District of Northumberland, waar de wandelmogelijkheden onbeperkt zijn. Ook aan de fietsers is gedacht, met onder meer een nieuwe fietsroute in de Yorkshire Wolds.

    Hou je meer van kastelen, van brede zandstranden (of net steile rostkusten), van (kleine) musea of van pubs en restaurants met onvermoede culinaire aspecten: Noord-Engeland heeft het allemaal!

     

    Wie met de tips van Dirk Musschoot aan de slag wil, vindt in P&O Ferries een uitgelezen partner. P&O Ferries vaart elke avond van Zeebrugge (en Rotterdam) naar Hull, waardoor deze havenstad op de rivier Humber de perfecte toegangspoort is tot Noord-Engeland.

    De Cruiseferry heeft alles aan boord om het de passagiers helemaal naar de zin te maken. Iedereen logeert in een comfortabele cabin. Er zijn winkels aan boord, restaurants, bars met live entertainment. Er is een bioscoop, een kinderspeeltuin en – voor wie zich liever terugtrekt in een hoekje met een boekje – een stille ruimte. Na een nacht varen ontscheep je ’s anderendaags ’s ochtends lekker uitgeslapen in Hull. RVH.

    www.POferries.be of via de reisagent

     

    08-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Olympische Spelen 2012

    OLYMPISCHE SPELEN LONDEN 2012

    Stijn Helsen en JBC kleden Belgische atleten in Londen

     

     

     

     

    Op 27 juli 2012 gaan de Olympische Spelen in Londen van start. Niet alleen de atleten bereiden zich volop voor, ook de fabrikanten die hun outfits ontwerpen, hebben nu al het startsein aan hun creatieve teams gegeven.

     

    De Limburgse modeontwerper Stijn Helsen zal de officiële outfits van onze Belgische atleten ontwerpen en produceren die ondermeer zullen gedragen worden tijdens de openingsplechtigheid op 27 juli 2012. De atleten zullen gekleed gaan in een stijlvol “bespoke” maatpak. Geen wonder : Stijn Helsen heeft het kleermakersvak in de genen en vertegenwoordigt de derde generatie van de bekende Hasseltse kleermakersdynastie.

    Daarnaast ontwerpt Stijn Helsen in samenwerking met de Belgische modeketen JBC de “Athletic Games Collection” die de atleten in het Olympisch dorp zullen dragen tijdens hun vrije tijd en die ook in de JBC-winkels zal te koop zijn. Deze gelimiteerde collectie bestaat uit T-shirts, hoodies, trainingspakken, sneakers, atletisch ondergoed in retro sportstijl en sportief-geklede items zoals een blazer, een hemd, jurkjes, bermuda’s en een chino pantalon.


    ”Ik vind het een leuke uitdaging om samen te werken met JBC rond de Olympische Spelen die toch altijd een magisch sportgebeuren zijn. Ik heb het Olympische logo altijd al prachtig gevonden en ik denk dat het een zeer dankbaar element is om mee te werken. De collectie die ik voor JBC teken, zou ik omschrijven als ‘veredelde sportswear’. Ik ben ervan overtuigd dat ze zal aanslaan bij de jeugd”, zegt Stijn Helsen.

     

    JBC en sport gaan perfect samen. Voor de Olympische Spelen van Peking zorgde de Belgische keten al voor de casual outfits van de atleten. Sinds vorig jaar is JBC ook sponsor van de Borlées. Dat JBC een hart heeft voor de sport, is niet toevallig. Zowel Bart als Ann Claes zijn verwoede sporters. Ann loopt marathons terwijl Bart in zijn vakantie vaak op de fiets klimt. Deze zomer heeft hij deelgenomen aan de Dolomieten marathon. Bart heeft duidelijk de genen van zijn vader Jean Baptiste mee, die in de jaren zestig een verdienstelijke beroepsrenner was.

     

    Tijdens de Spelen zullen de winkels helemaal de sfeer van de sport uitstralen en zullen er ook acties georganiseerd worden voor de klanten. Als modeketen voor het hele gezin wordt om naast de heren- en damescollectie ook een Olympische kindercollectie uitgebracht.

     

    De casual collectie die Stijn Helsen voor JBC ontwerpt, zal niet alleen door de Olympische atleten gedragen worden, maar zal ook exclusief te koop zijn in de winkels zodat de klanten een designercollectie kunnen kopen aan democratische prijzen. RVH.

    www.jbc.be - www.stijnhelsen.com





    08-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milla Jovovich

    MILLA JOVOVICH WORDT DE 13de STER VAN CAMPARI

    Dimitri Daniloff fotograaf van de Campari Kalender 2012

     

     

     

     

    Campari heeft het hoofdpersonage van de nieuwe Campari kalender 2012 bekendgemaakt. Niemand minder dan Milla Jovovich zal op de nieuwe kalender prijken. De beelden worden vastgelegd door de Franse fotograaf Dimitri Daniloff. De veelzijdige Oekraïnse actrice, die eveneens topmodel, modeontwerpster én zangeres is, wordt de 13de ster van de beroemde kalender.

     

    Na Benicio Del Toro als hoofdpersonage vorig jaar, heeft Campari met Milla Jovovich opnieuw voor een vrouwelijke ster gekozen. Milla Jovovich treedt op die manier in de voetsporen van andere ravissante actrices als Salma Hayek, Eva Mendes en Jessica Alba, de sterren van de vorige Campari kalenders.

     

    Milla Jovovich stond al op de cover van honderden magazines en speelde in tal van films als The Fifth Element (1997), Ultraviolet (2006), Resident Evil en The Three Musketeers, die in première gaat op 14 oktober. Naast haar acteerprestaties en modellencarrière heeft Milla een grote passie voor muziek: zo schreef ze reeds verscheidene liedjes en albums, na haar debuut als singer-songwriter in 1994 met de

    release van ‘The Divine Comedy’.

     

    Over de vraag van Campari of ze het hoofdpersonage van de kalender wou worden zei Milla Jovovich het volgende: ‘Ik was zeer enthousiast en vereerd toen ik hoorde dat ik mocht figureren in de nieuwe Campari kalender. De kalender staat bekend om zijn stijlvolle fotografie en het indrukwekkende lijstje van sterren die reeds hun gezicht leenden voor de kalender. Ik denk dat de mensen aangenaam verrast zullen zijn met het resultaat. Het zal hen zeer zeker aan het denken zetten.”

     

    Dimitri Daniloff is de fotograaf van dienst voor deze 13e kalender. Met zijn futuristische benadering zal hij grenzen verleggen om zo tot unieke beelden te komen. De Fransman won in 2003 een Gouden Leeuw in Cannes met een reclamecampagne voor Playstation. Zijn werk wordt bovendien tentoongesteld in het Museé des Arts Décoratifs in het Louvre in Parijs waar hij een nieuwe generatie fotografen vertegenwoordigt.

    Bob Kunze-Concewitz, CEO van Gruppo Campari: “De inspiratie en de stijl van de beelden voor de 13e Campari kalender maakt dat zowel Milla als Dimitri vanzelfsprekende keuzes waren.”

    De finale beelden en het verhaal van de kalender zullen in de herfst onthuld worden op een rode loper-event in Milaan. RVH.

    www.campari.com





    07-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V speciaal concept voor kinderen

    Pierre & Vacances Center Parcs Group lanceert speciaal concept voor kinderen.

     

     

     

    Met Kids Time lanceert de Pierre & Vacances Center Parcs Group een nieuw zomers concept volop entertainment en animatie dat speciaal is ontwikkeld voor kinderen. Je vervelen tijdens de zomervakantie is er niet meer bij, want dankzij dit gevarieerde programma komen kinderen jonger dan 10 jaar helemaal in de vakantiestemming. Kids Time wordt deze zomer in alle parken van Center Parcs en residenties van Pierre & Vacances aangeboden.

     

    Jonge kinderen kunnen zich samen      met hun ouders tijdens hun verblijf volop vermaken

    met de activiteiten van het Kids Time-programma. Dit programma, waarmee zij zich urenlang kunnen amuseren, staat twee keer per week aan het einde van de dag op het programma.

     

    Kinderen kunnen allerlei leuke prijzen winnen tijdens Kids Bingo. Het welbekende bingospel is op een manier geïnterpreteerd die perfect aansluit op de belevingswereld van kinderen. Tijdens de Kids Disco kunnen de voetjes van de vloer en kunnen ze zich op het ritme van de muziek heerlijk op de dansvloer uitleven. Uiteraard allemaal in een feestelijke omgeving met discoballen en een rookmachine. En als het eindelijk tijd is om naar bed te gaan, kunnen zij voor het slapen gaan luisteren naar een verhaal van de verteller.

     

    De Kids Disco CD - speciaal samengesteld voor jonge kinderen - bestaat uit meeslepende muziek met eenvoudige en gemakkelijk te onthouden teksten. Op het ritme van de muziek spelen zij spelletjes en leren zij allerlei nieuwe dansjes zoals de knuffeldierendans, de ballonnendans of de limbo. Bovendien kunnen de kinderen tijdens deze spelletjes een leuke prijs winnen. Natuurlijk is er de mogelijkheid de Kids Disco CD mee naar huis te nemen. Deze is verkrijgbaar in de speelgoed-en souvenirwinkels in van de vakantieparken en residenties van de Pierre & Vacances Center Parcs Group.

     

    Het Kids Time-programma kost € 3,95 per kind voor deelname aan de drie activiteiten - Kids Disco CD : € 9,95. RVH.

    www.pv-holidays.be

     

     

    06-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterzonaanbod Pegasse

    Pegase lanceert nieuw winterzonaanbod Vliegvakanties Middellandse Zee en Exotische vakanties.

     

     

     

    Touroperator Pegase, specialist in luxevakanties, brengt haar nieuwe aanbod vliegvakanties Middellandse Zee en Exotische vakanties voor winter 2011-2012 op de markt. Pegase-klanten die op zoek zijn naar rust en ontspanning vinden deze winter hun gading in het ruime aanbod poolvilla’s.

     

    De poolvilla met butlerservice: de perfecte onthaasting: heel wat Pegase-klanten zijn tegenwoordig op zoek naar absolute privacy in een eigen vakantievilla, gekoppeld aan een exclusieve butlerservice. Om zorgeloos te kunnen genieten van een luxueus vakantieaanbod zonder rekening te moeten houden met andere vakantiegangers, hoeft men niet eens ver te vliegen:

     

    Op Tenerife biedt het Gran Melia Palacio de Isora*****  voor rustzoekers een adults only Red Level Zone met tweepersoonsvilla's van 120 m² met oceaanzicht, jacuzzi, eigen tuin en zwembad met Balinese ligbedden. Een butler verzorgt het ontbijtbuffet aan huis en de reservaties voor de tai chi of pilateslessen en de dine around formule.

     

    Ook in Agadir beschikt men over villa's met zwembad en butlerservice maar biedt men de mogelijkheid kinderen mee te nemen. Het Sofitel Royal Bay***** ligt aan het mooiste strand van Marokko, een prachtige baai met eucalyptussen en pijnbomen.

     

    Ook in het reisboek Exoten heeft Pegase een uitgebreid aanbod poolvilla’s. Enkele smaakmakers:

    The Bell Pool Villa*****, op 2 km van het strand van Kamala, één van de mooiste strookjes kust van Phuket/Thailand. Het is een kleinschalig resort met slechts 16 villa's en een doorgedreven service met opties als kooklessen of een privé-barbecue door de chef in je villa en een 24u/24u butlerservice.

    Vanaf 17 november vliegt Pegase rechtstreeks met Thai Airways naar Bangkok met een doorvlucht naar Phuket. De drie vluchtdagen - dinsdag, donderdag en zaterdag - bieden de nodige flexibiliteit naar reisduur zodat de klant zijn Thailandreis helemaal op maat kan samenstellen.

     

    Nieuw in het Mauritiusaanbod van Pegase zijn de Sofitel So poolvilla's***** in Bel Ombre, aan de zuidkust van het eiland. Het interieur is anders dan wat we op Mauritius gewend zijn: strak en heel gesofisticeerd en voorzien van de allerlaatste high tech snufjes. Men verblijft hier in een suite of in een villa voor 3 tot 6 personen met binnen- en buitenbad en -douche, Fat Boy en hangmat met zicht op zee.

     

    Pegase klanten genieten van een heleboel extra’s. Voor alle vluchten met vertrek vanuit Brussels Airport kan men gebruik maken van de Fast Lane Security Check en de lounges. Bovendien wordt het golfmateriaal gratis vervoerd op alle vluchten.
    Bij vluchten van Thomas Cook Airlines wordt de klant op zowel Brussels Airport als Liège Airport verwend met een aparte check-in, krijgt men een upgrade naar 25 kg bagage en geniet men aan boord van de Premium Service, met een glaasje bubbels en een maaltijd samengesteld door Wout Bru. RVH.

    www.pegase.be

    05-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TC Wow lingerie AW2011

    TC WOW lingerie AW2011

     

     

     

     

    De TC World of Women collectie, beter bekend  als de lingerie collectie van Daphne Deckers, heeft een nieuwe invulling gegeven aan een lingerie lifestyle collectie voor het najaar van 2011. Naast lingerie zijn er enige nachtmode items in de collectie opgenomen, nieuw is dat er daarnaast ook een underwear lijn in dezelfde prints en kleuren verkrijgbaar is.  De collectie is vanaf najaar 2011 verkrijgbaar bij diverse warenhuizen, lingerie speciaal zaken en ook via enige webshops.

     

    Het ‘WOW effect’ : De beha’s uit de collectie geven iedere vrouw een betoverend decolleté, doordat ze unieke L – Shape® padding bevatten. Deze padding verschilt per cupgrootte en zorgt naast een opwaartse push tevens voor een zijwaartse push, waardoor een prachtig decolleté ontstaat.

     

    Voor najaar 2011 is de collectie over 3 levermomenten verdeeld, 3 blokken. Deze 3 blokken hebben alle een thema: Black & White; English Garden en Spanish Rose.

     

    Black & White ; hierbij spreekt de naam natuurlijk reeds voor zich, de artikelen zijn voornamelijk wit en zwart gekleurd. Wel op een zeer luxueuze wijze afgewerkt, te denken  valt aan: aparte grove kantstoffen, schattige kleine kantjes, beha’s met een Bretons streepje of een prachtige all over kanten setje.

    English Garden ; het kleurgebruik binnen dit thema is voornamelijk ‘ oud roze’  met een speciale kleur paars gecombineerd. Roze strikjes, mooie kantjes en een rozen – printje geven deze collectie een romantische uitstraling.

    Spanish Rose ; met name zwart als basis kleur, opgefleurd met wit en rood. De artikelen hebben bv. rode kantjes, een rode rozen print, grove zwarte kantstof.

     

    Wederom een heel nieuw beeld, met het vertrouwde WOW effect, welke op 3 levermomenten in het najaar van 2011 wordt aangeboden. RVH.

    Consumenteninformatie:  09/220.42.63 -  www.tcworldofwomen.com





    05-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.55+ premium pack

    Thomas Cook lanceert 55+ premium Pack

     

     

     



    Touroperator Thomas Cook verwent 55 plussers die van plan zijn om deze winter naar de Spaanse Costa’s te trekken. Wie voor 1 oktober een vakantie met bestemming Costa Blanca of Costa del Sol boekt, en 55 jaar of ouder is, wordt extra verwend met een 55+ Premium Pack. Bovendien breidt Thomas Cook zijn aanbod ";Overwinteren"; fors uit; het ganse aanbod uit de brochure Vliegvakanties behoort voortaan tot de mogelijkheden.


    Het 55+ Premium Pack heeft een waarde van om en bij de 90 euro per persoon en omvat een gratis bijstandsverzekering Thomas Cook Assistance, een gratis Premium Service op de vluchten van Thomas Cook Airlines (heen en terug) en een excursiebon ter waarde van 20 euro per persoon.


    Dankzij de Premium Service geniet je van een aparte, snelle check in en neem je plaats vooraan in het vliegtuig. Ook op culinair vlak word je tijdens de vlucht verwend met een glaasje champagne en een maaltijd van sterrenchef Wout Bru. Daar bovenop krijg je een gratis headset om aan boord te genieten van het inflight entertainment programma en mag je 25 kg bagage meenemen (ipv 20 kg).


    Met de excursiebon kan je enkele niet te missen aspecten van de Spaanse Costa’s ontdekken zoals bvb de Viva Espa Orange Express vanuit Benidorm.


    Voor overwinteraars, die de Spaanse of andere zon opzoeken voor meer dan 21 nachten brengt Thomas Cook niet langer een afzonderlijke brochure op de markt. Deze lange verblijven zijn voortaan opgenomen in de hoofdbrochure vliegvakanties. Het voordeel van deze nieuwe werkwijze is een maximale flexibiliteit en een forse uitbreiding van het aanbod. Voortaan kunnen alle hotels uit de vliegvakantiebrochure met extra kortingen voor lange verblijven geboekt worden. Die kortingen zijn er zowel op de vluchten als op de hotelovernachtingen. Bij afreizen op specifieke data geniet je zo van extra vluchtkortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 190 euro per persoon. RVH.

    Meer info bij je reisagent of op www.thomascook.be

     

    04-08-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Esprit Limited edition

    Esprit Limited Edition

     

     

     

     

    Het vooraanstaande internationale modemerk Esprit kondigde de introductie aan van Esprit Limited Edition, een platform voor creatieve en interessante projecten of  samenwerkingsverbanden. De eerste collectie die onder deze naam wordt geïntroduceerd, Gostwyck Merino, is een kleinschalige collectie die met liefde is gemaakt in samenwerking met Gostwyck Farm in Australië.

     

    De kern van dit project is Esprit’s voortdurende betrokkenheid bij duurzaamheid en ethisch verkregen merinowol. Esprit heeft onlangs de concurrentie verslagen in de strijd om de exclusieve rechten op Gostwyck merinowol. Geïnspireerd door de kwaliteit van het product; zeer zachte merinowol die eenvoudig kan worden verward met kasjmier. Esprit dook in het verhaal achter dit buitengewone ruwe product en ontdekte dat de reden voor de schoonheid, zachtheid, eersteklas kwaliteit en aantrekkingskracht redelijk eenvoudig was; de schapen zijn gelukkig.

    Door samen te werken met Gostwyck-eigenaar Philip Attard nam Esprit een unieke kans waar om gebruik te maken van een superieur product met een inspirerende geschiedenis en echte milieuvriendelijke waarden. Bij Gostwyck-wol is het welzijn en geluk van het schaap de kern van het productieproces. Zozeer dat elk kledingstuk in de collectie een Happy Sheep-stempel heeft.

     

    Bij de introductie in zorgvuldig gekozen winkels in september 2011 bestaat de collectie uit vier Limited Edition trends; een capuchonkraag, een kabeltrui, een onmisbaar gebreid vest met knopen en een stijlvolle trui-jurk. Elk item is vervaardigd van Gostwyck Merino. Het voelbare kasjmieren gevoel van de wol garandeert een mooie pasvorm, eersteklas kwaliteit en aantrekkingskracht. Elk kledingstuk is een limited edition.

     

    De collectie zal in winkels in Europa, Azië, Australië en Nieuw-Zeeland worden verkocht. Prijzen variëren van € 90,- tot € 120,-. Alle kledingstukken zijn limited editions en liggen vanaf september 2011 in de winkel. RVH.

    WWW.ESPRIT.COM

     









    03-08-2011 om 10:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgisch kampioen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Barman Hilton Brussels City is Belgisch Kampioen

    Cocktail Creatie 2011 met cocktail Grincot

     

     

     

    Hector De La Rosa van Hilton Brussels City heeft de National Cocktail Competition van de Union of Belgium’s Bartenders gewonnen. Hij haalde het van 27 andere deelnemers met zijn cocktail Grincot. Hector zal nu onze driekleur verdedigen op het wereldkampioenschap van de International Bartender Association dat doorgaat in Warschau begin november.

     

    De beste bartenders van het land streden tijdens de 50ste editie van de nationale wedstrijd van de Unie van Bartenders in België om de prestigieuze titel ‘Belgisch Kampioen Cocktail Creatie 2011’. De deelnemers moesten een eigen cocktail creëren, waarbij er slechts 15 minuten voorbereidingstijd voorzien was. In een tijdspanne van 6 minuten moesten de deelnemers, onder het waakzame oog van de jury, de cocktail bereiden.

     

    De jury beoordeelde de creatie op techniek, smaak en presentatie. Daarbij werd extra gelet op de netheid en de handelingen tijdens het bereiden, maar ook op de exotische geur en de kleur van de cocktail. De jury keek toe op de strikte naleving van het recept en de originele toetsen die de barmannen toevoegden om hun cocktail te laten uitblinken.

     

    Winnaar Hector De La Rosa van Hilton Brussels City verraste de jury met zijn Grincot, een frisse cocktail op basis van komkommer, limoen, kiwi en met Grand Marnier en Absolute Pears als alcoholische toets. Zijn creatie blonk uit in techniek en presentatie en leverde hem het maximum van 30 punten op voor de unieke smaak.

     

    Hector De La Rosa: “Ik heb me weken voorbereid thuis en toen ik de komkommersiroop toevoegde, wist ik het. Dit was gewoon perfect. Ik ben heel blij dat

    de jury mijn frisse creatie zo smaakte.”

     

    Op 5 november neemt Hector in Warschau deel aan het wereldkampioenschap cocktails maken, georganiseerd door de International Bartender Association. RVH.

    03-08-2011 om 10:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pinko

    PINKO COLLECTION

     

     

     

     

    Het Italiaans merk Pinko brengt deze winter enkele T-shirts onder de naam ‘Masked Heroïnes’. Een collectie die andermaal rond een aantal thema’s is opgebouwd en harmonie zoekt in contrasten en tegenstellingen.

     

    De inspiratie voor deze thema’s werd gehaald bij de amazones van de Griekse mythologie. Net als de krijgers van de klassieke Oudheid is de Pinko vrouw heel behendig en vastberaden, ze is zelfzeker en overtuigd van de outfits die ze kiest.

     

    Het overvloedig borduurwerk en de glanzende elementen verwijzen naar het harnas en de zwaarden van de Griekse halfgodinnen. De hesjes zijn los van het T- shirt waardoor je ze ook nog kan combineren met andere kledingstukken. RVH.

    Consumenteninformatie 03- 221 10 10








    03-08-2011 om 10:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!