:!:
Nieuwe etiketten, modernere capsules, een nieuwe campagne, een verjongd imago, een gloednieuwe website
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Bernard-Massard stak voor zijn eigen verjaardag de handen grondig uit de mouwen. Het Luxemburgse merk is zelfs luid en duidelijk : er staat geen leeftijd op een nieuwe look. De reclamecampagne zet in de verf dat iedere prestatie, klus of overwinning de moeite loont en gepast mag gevierd worden.
De nieuwe campagne en het nieuwe imago van Bernard-Massard benadrukken hoe bubbels ons vrolijk kunnen maken en het ideale gezelschap zijn om iedere overwinning, groot of klein, te vieren. De kwaliteit, toegankelijkheid en authenticiteit van Bernard-Massard geven iedere gelegenheid een vleugje vrolijkheid en lichtheid.
De finale van Belgiums got talent, een vlotte verhuizing, met glans slagen voor een examen of juist met de hakken over de sloot, je favoriete voetbalploeg in de finale ? Iedere gelegenheid is goed om een fles feestelijke bubbels te laten knallen. Met Bernard-Massard in huis worden de kleine dagelijkse overwinningen onsterfelijk gemaakt, zo sprankelend en vrolijk mogelijk.
Het bekende Luxemburgse huis blaast dit jaar 91 kaarsjes uit
maar dat zou je niet zeggen ! Bernard-Massard is een authentieke Luxemburgse waarde die traditie en moderniteit weet te verzoenen. De mousserende wijnen worden volgens de méthode traditionnelle gemaakt (vroeger toen dat nog kon, méthode champenoise genoemd), waarbij iedere fles een tweede gisting krijgt, gedraaid wordt,
. Het resultaat is een wijn van hoge kwaliteit met overvloedige bubbels en een grote finesse. De bijna honderdjarige knowhow van Bernard-Massard is nu nog steeds sprankelend jong.
Er bestaat geen klein geluk. Bernard-Massard, sinds 1921.
|