Knus in je cocon. In materialen met een ultieme feel-goodfactor en comfortabele snits als bonus. Het ziet er allemaal relaxed en ongedwongen uit, maar je kan er ook prima de deur mee uit. Comfort hoeft immers niet in te boeten aan stijl. Verre van: de lijnen zijn rechttoe, rechtaan, no-nonsense en verfijnd. Even stoom aflaten, tijd nemen om te genieten – daar draait alles om. Kwaliteit en fijne snits ademen een gevoel van luxe uit, maar op een discrete, ontspannen manier. Er is geen opsmuk, het silhouet is rank en eenvoudig. Jersey en wol spelen een hoofdrol. Grijs blijft het kleurenpalet domineren, variërend van bleekgrijs tot antraciet. Combinaties in gebroken wit en pastelroze zorgen voor een vrouwelijke toets, terwijl camel vooral onder de jassen prominent aanwezig is.
Diam's contour 360°:
De panty van DIM die het figuur hertekent van de tenen tot de taille. De iconische lijn Diam's van DIM is al bijna 30 jaar op de markt. Om zijn onbetwiste leiderschap op het gebied van ‘shaping’ te consolideren, krijgt Diam's er een nieuwigheid bij: Diam's Contour 360°. De strakke weving zorgt voor een stevige vorm over de hele lengte van het been, wat resulteert in een beter, slanker figuur. Het dichte maaswerk houdt alles stevig op zijn plaats ter hoogte van de heupen, de buik en onder de billen. Het dichte weefsel verleent op zijn beurt een fraaie vorm aan het volledige been.
Diam's Contour 306°: Figuurcorrigerende panty - Smallere taille - Plattere buik - Tilt de billen op - Brengt de heupen in model - Slankere benen - Geweven met Lycra®-vezels
Luxottica :: Class of 2016
Maak kennis met de campagne ‘Class of 2016’. Dit jaar hebben trendsetters en een greepje gekke creatievelingen zich tot doel gesteld om de ‘brave’ studenten van 2016 te overtuigen dat men een bril kan dragen en er toch hip kan uitzien.
Het project wil correctiebrillen promoten en aantonen dat een bril ook een mode-item kan zijn, ongeacht het seizoen. Een bril dragen is niet langer een noodzakelijk kwaad. Integendeel, vandaag is een bril een heus accessoire geworden. Brillen zijn alom aanwezig op modeshows en wereldwijd worden ze door modefreaks als heus accessoire gedragen. Een bril helpt hen om zich een bepaalde look aan te meten.
De campagne Class of 2016 wil een knipoog zijn naar de traditionele afstudeerceremonies in de VS en toont ons een hele resem min of meer bekende gezichten uit de mode-, design- en muziekwereld die deze 21ste -eeuwse tendens op de kaart zetten. Iedereen speelt een rol in deze campagne, maar niet altijd deze die men had kunnen verwachten.
De nieuwe klasvoorzitter is de coole new Yorkse kid Mike the Ruler, wiens bijtende culturele humor als leidraad dient voor zijn klasgenoten. De titel van Koningin van het jaar gaat naar Mae Lapres, het charismatische Frans-Canadese model met Chinese roots waarmee iedereen bevriend wil zin. De rol van nerd wordt dan weer gespeeld door de Ierse rapper Rejjie Snow, bekend om zijn vloeiende en scherpe teksten. De volgende Dreamer is niemand minder dan de fotograaf Gray Sorrenti, die gefascineerd is door de magie en het mysterie van het beeld. De nieuwe klas staat onder leiding van actrice, schrijfster en model Hari Nef, die als echte titularis haar studenten aanmoedigt om “vooral zichtzelf te zijn en zelfgenoegzaamheid te mijden “.
Iris Apfle, de overbekende 93-jarige covergirl, speelt uiteraard de rol van Rebel: “ niets zo absurd als en modedictaat- het enige wat telt is wie wat waar en hoe draagt!” Apfel heeft altijd al een bril gedragen en vindt een bril het toppunt van een modeaccessoire. De campagne werd geshoot door Fumi Nagasaka, in samenwerking met styliste Elizabeth Fraser-Bell.
|