Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    02-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stella artois
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Stella Artois bekroont Belgisch Kampioen Biertappen 2011:

     

     

     

    Jan Van Dessel van café Den Deugniet in Haasrode zal België vertegenwoordigen op 15e editie Stella Artois World Draught Master in Buenos Aires.

     

    Op maandag 26 september vond in Den Thuis, het café van de Stella Artois-brouwerij in Leuven, de finale plaats van de Stella Artois Draught Masters, het Belgisch Kampioenschap Biertappen. Met deze wedstrijd, die inmiddels voor de 15e keer op rij plaatsvond, onderstreept het merk steevast het belang van kwaliteit, traditie en vakmanschap. Want laten we eerlijk zijn: een perfect frisse Stella Artois tappen en opdienen volgens de regels van de kunst… het is niet iedereen gegeven.

     

    Na een zeer spannende finale, kan Stella Artois met trots de nieuwe Belgisch Kampioen biertappen aankondigen: Jan Van Dessel van café Den Deugniet uit Haasrode is uit een 50-tal kandidaten verkozen tot beste biertapper van het land. Dit gebeurde door een professionele jury, waarin onder andere de Belgische en Wereldkampioen Biertappen 2010 zetelden, evenals VS Ambassadeur Gutman die bekendstaat als bierkenner. Jan Van Dessel heeft bewezen als geen ander de ‘9 step pouring ritual’ of het schenkritueel in 9 stappen te beheersen: de kunst om een Stella Artois te tappen van het vat en die vervolgens perfect op te dienen aan tafel.

     

    Als ambassadeur van ons land, trekt Jan Van Dessel straks naar Buenos Aires om er onze eer te verdedigen tijdens de Stella Artois World Draught Master 2011, het Wereldkampioenschap Biertappen. Op 26 oktober zal hij het daar opnemen tegen een 30-tal nationale kampioenen van over heel de wereld.

     

    Nieuw dit jaar was dat ook de cafégasten konden deelnemen aan de wedstrijd: via de populariteitspoll kon er tot gisteren online of via (gratis) sms gestemd worden voor de cafés die deelnemen aan het Belgisch Kampioenschap Biertappen van Stella Artois. Het M-Café in Leuven heeft de meeste stemmen verzameld en mag zijn klanten trakteren op een feestje! RVH.

     

     

     

     

     

     

    02-10-2011 om 17:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rodenbach

    Brouwerij RODENBACH verwent bierliefhebbers met twee Limited Editions:

    RODENBACH Caractère Rouge en RODENBACH Vintage 2009

     

     

     

    Naast de RODENBACH VINTAGE die dit jaar reeds voor de derde maal wordt geïntroduceerd ontwikkelde de Roeselaarse Brouwerij, in samenwerking met topkok Viki Geunes, 900 unieke flessen RODENBACH Caractère Rouge. Op vraag van PALM Breweries verleent Viki Geunes, omwille van zijn scherp, uniek proefvermogen en zijn uitzonderlijke creativiteit, medewerking aan de productinnovatie en productontwikkeling van PALM Breweries.

     

    RODENBACH Caractère Rouge: complex, rijk geschakeerd bier

     

    Een eerste testproject dat door Viki Geunes mee ontwikkeld werd, betreft een variant op RODENBACH bier dat traditioneel twee jaar lang op grote eiken foeders rijpt. De brouwers laten het bier gedurende zes maanden verder macereren met verse krieken, frambozen en veenbessen. Na deze maceratie op eik, hergist het bier in de fles. Het resultaat is de RODENBACH Caractère Rouge, een uitzonderlijke RODENBACH met maceratie op fruit en een alcoholvolume van 7°. Dit brouwsel is meer dan uniek en tevens heel exclusief want er werden maar 900 flessen van 75 cl gebotteld. Geunes laat dit eigenzinnige bier, net als een aantal andere unieke biervariëteiten, in zijn restaurant ’t Zilte, in het Antwerpse MAS, schenken.

     

    Over de RODENBACH Caractère Rouge is Viki Geunes duidelijk enthousiast: “Ik heb veel geleerd van brouwerij-eigenaar Jan Toye en Rudi Ghequire, de brouwmeester van RODENBACH. Rudi was blijkbaar tevreden over mijn smaakaanwijzingen. We mogen samen trots zijn op de resultaten. Net zoals in mijn keuken streef ik naar diepgang en complexiteit. De RODENBACH Caractère Rouge heeft een subtiele fruitige neus van framboos en kriek in combinatie met houttoetsen en karamel. Daaronder vind je parfum van viooltjes en tegelijk hints van leder en lichte tabak. Kortom, het is een bier met een vineus aroma. Op het palet proef je eerste prikkelende, scherpe zuren. Die smaakaanzet wordt al snel gecounterd door aangename restzoetheid en een fijne droogheid afkomstig van de veenbessen. Zij geven het bier ook een lange, zuivere en daardoor bijzonder aangename afdronk. De drie gebruikte fruitsoorten hebben hun effect dus duidelijk niet gemist. Wanneer ik deze RODENBACH proef moet ik even denken aan een frisse bourgogne wijn. Daar heeft het delicate fruit met zijn grote expressiekracht en de houtopvoeding natuurlijk wel iets mee te maken.”

     

    RODENBACH brengt de “RODENBACH Vintage 2009 Limited Edition” op de markt. Deze “RODENBACH Vintage 2009” met een alcoholvolume van 7% is het unieke resultaat van de creativiteit van de passionele RODENBACH brouwers. Dit uitzonderlijk VLAAMS ROOD BRUIN bier van gemengde gisting dankt haar uniek karakter aan de rijping op handgemaakte eikenhouten foeders, waarvan sommige ouder dan 150 jaar zijn.

     

    “Deze exclusieve “RODENBACH Vintage 2009” heeft gedurende ruim twee jaar op foeder nummer 145 gerijpt; dit resulteert in een superieure RODENBACH met roodkoperen gloed. De smaak is complex en vol, tevens pittig en verfrissend. Kenmerkend is de appelzurige fruitigheid in combinatie met karamel, wilde honing en eik. “ zegt Peter Buelens, woordvoerder voor RODENBACH. “In het aroma vindt men toetsen van karamel, groene appeltjes vermengd met eikenhout terug. De zachtzure, fruitige afdronk is lang en mooi in balans.”

     

    In totaal werden er 37.000 flessen van 75 cl onder kurk gebotteld. Eén vierde er van wordt naar de USA geëxporteerd. “RODENBACH Vintage 2007” werd op de World Beer Cup 2010 met een zilveren medaille gelauwerd. RVH.

    www.palmbreweries.com





    02-10-2011 om 17:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.versace Eon

     

    VERSACE - HORLOGECOLLECTIE “EON SOIREE”

     

     

    De in 2009 geïntroduceerde Eon-lijn heeft er een prachtige aanwinst bij: de Eon Soirée. Met zijn verfijnde vormgeving en sierlijke eenvoud belichaamt dit horloge de nieuwe trend voor 2012.

    De ronde kast met Clous de Paris-motief omvat een wijzerplaat waarop de Medusa prijkt, het welbekende symbool van Versace. De laklederen polsband heeft een zachte paarlemoeren glans of bestaat uit kleine, aaneengeschakelde bolletjes, afhankelijk van het model. De vlindersluiting versterkt het unieke, elegante karakter van de Eon Soirée.

    Technische kenmerken:

    Diameter: 26,5mm  - Saffierglas - Zwitsers kwartsuurwerk met roestvrijstalen of roodvergulde kast. Het uurwerk heeft een witte of zwarte wijzerplaat met centrale Medusa-afbeelding en een witte of zwarte glanslederen polsband met vlindersluiting.  Het is ook  verkrijgbaar met roestvrijstalen of roodvergulde polsband.

     Prijs:  Model met zwartlederen band: 610 eur - Model met witlederen band: 510 eur. RVH.





    30-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintercruises

    Nieuwe wintercruise naar  de Verenigde Arabische Emiraten

     

     

     

    Dompel jezelf onder in de mythische sfeer van 1001 nachten, bruisende steden en winkelparadijzen en geniet van de winterzon tijdens een exotische cruise naar de Verenigde Arabisch Emiraten. Op het programma staan Abu Dhabi, Dubai en Al Fujairah in de V.A.E. en Khasab en Muscat in Oman.

     

    Luxeschip MSC Lirica zal vanaf oktober 2011 deze nieuwe winterroute bevaren met *Abu* *Dhabi *als thuishaven. Maar liefst 19 nieuwe cruises worden aan het uitgebreide aanbod van MSC Cruises gevoegd. De cruises duren 8 dagen en 7 nachten.

     

    We zijn erg blij deze steden toe te voegen aan onze bestemmingen omdat ze zo tot de verbeelding spreken en voor onze gasten een ware ontdekkingsreis worden. Tijdens de verschillende excursies kunnen ze de juweeltjes van de geschiedenis bezoeken, maar ook prachtige stranden en hypermoderne architectuur. We zijn ervan overtuigd dat dit Arabische avontuur voor veel gasten onvergetelijk wordt” zegt Erminio Eschena, directeur van MSC Cruises voor Belux en Frankrijk.

     

    Klanten die boeken tussen 12 en 30 september betalen uitzonderlijk slechts 899€ (cruise in volpension in een binnenkajuit, inclusief vluchten van en naar Brussel en transfers).

     

    Wonderbaarlijke Route

     

    MSC Cruises is de enige rederij die Khasab vast op het programma heeft staan. De stad wordt ook wel het 'Noorwegen van Arabië' genoemd vanwege de ruige, gletsjer-achtige kustlijn, de hoge bergen en heldere, schitterende fjorden. Khasab ligt in een exclave van het land van Oman aan de monding van de Perzische Golf.

    Muscat is bekend als één van de grote havens ter wereld sinds het oude Rome. Reis door de tijd op de adembenemende Al Jalali en Al Mirani forten en bruisende souks en geniet van de tijdloze natuurlijke geuren van het exclusieve Amouage parfumerie.

     

    In Al Fujairah vinden gasten paradijselijk afgelegen stranden tussen de mooie Hajar-bergen en de warme waters van de Golf, maar kunnen ze ook kiezen voor ontdekkingstochten door de woestijn, een culturele rondleiding langs de kustlijn,…

    Metropool Abu Dhabi spreekt helemaal tot de verbeelding met een bezoek achter de schermen van het Yas Marina Formula 1 Circuit en het gloednieuwe Ferrari World Theme Park waar gasten zich kunnen wagen aan een rit op de snelste achtbaan ter wereld. Abu Dhabi wordt niet voor niets de Tuinstad van de Golf genoemd.

     

    Aan moderne architectuur en sites heeft Dubai niet tekort. De stad huisvest er het hoogste gebouw ter wereld, een uniek 7-sterrenhotel, een eiland in de vorm van een palmboom,... De stad is erg gekend als winkelparadijs, maar gasten kunnen er ook zwemmen met dolfijnen, genieten van een romantische cruise bij zonsondergang op een traditionele dhow,…

    Deze cruises vertrekken vanuit Abu Dhabi en vanuit Dubai. RVH.

    www.msccruises.be



    29-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De la terra aardewerk

    Colombiaans aardewerk uit La Chamba steunt lokale bevolking

    Handgemaakt De La Terra aardewerk van Ghecom maakt duurzaam verschil

     

     

     

    Het nieuwe De La Terra aardewerk van Ghecom is een lust voor het oog en heerlijk om mee te koken. Het eenvoudige, organische ontwerp van deze collectie loopt over van klasse: tijdloze schoonheid die over de eeuwen is verfijnd, met een functionaliteit die is afgestemd op de actuele keuken.

     

    Het Zuid-Amerikaanse Colombia is een land met een unieke natuur en een eeuwenoude beschaving. In de schaduw van het machtige Andesgebergte ligt La Chamba, een klein dorp aan de oevers van de Magdalenarivier. Daar maken lokale ambachtslieden het De La Terra aardewerk uit twee soorten minerale klei volgens een traditie die al zevenhonderd jaar bestaat.

    De De La Terra collectie verschilt van industriële productie doordat ze volledig handgemaakt is, uitsluitend op basis van natuurlijke ingrediënten en zonder chemicaliën. Dat maakt elke pot en schaal uniek: stuk voor stuk werden ze gepolijst met tijgeroogkwarts, natuurlijk zwartgebrand en geglazuurd.

     

    Het De La Terra aardewerk past op alle warmtebronnen behalve inductie en kan in de oven, microgolf en afwasmachine. Bovendien is dit aardewerk bijzonder thermoschockbestendig. Met zijn mooie matglanzend zwartgebrande afwerking is het een fraaie blikvanger op tafel en kunt u het evenzeer als designobject in de woning uitstallen. De collectie bestaat uit kookpannen, steelpannen, ovenschalen en tagines in diverse formaten.

     

    In La Chamba leven negen op tien dorpsbewoners van de aardewerkproductie. Dat maakt De La Terra tot een aantrekkelijk werkgever voor de lokale gemeenschap. Er wordt duurzaam gewerkt, zonder giftige producten, en de fabrikant investeert bovendien twee procent van zijn inkomsten opnieuw in de lokale gemeenschap, in kleine projecten op basis van persoonlijke contacten. Zo geeft De La Terra ook wat terug aan de mensen die met hun vakmanschap en bezieling substantieel bijdragen tot het succes van De La Terra.

     

    Point-Virgule is het huismerk van Ghecom, exclusief importatuer van een uitgebreid aanbod design keukenartikelen. Dit eigen merk werd door Ghecom gelanceerd in 2002 en bestaat ondertussen al uit 10 collecties: Point-Virgule Gift, Kitchen, Chrome, Barbecue, Curve, Bamboo, Baking, Cooking, Living, Kids. RVH.

    www.point-virgule.be







    28-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Forgees

    Les Forgées  brengen een omwenteling teweeg op de markt!

    Een assortiment ondertekend door Le Creuset®

     

     

     

     

    Het assortiment koekenpannen, kookpannen, sauteerpannen en pannenkoekpannen in gesmeed aluminium weerstaat de tijd en het dagelijkse gebruik. De “Forgées” zijn opmerkelijk duurzaam en verzekeren twee gebruiken per dag gedurende 109 jaar*!

     

    Geweldig, zeer stevig keukengerei, met een Levenslange garantie van Le Creuset®. Het kookgerei van Le Creuset® in gesmeed aluminium vervormt niet, de structuur is versterkt voor een duurzame voedingsveiligheid, er is gelijkmatige warmteverdeling voor een optimale bereiding. Het kan gebruikt worden op alle warmtebronnen.

     

    De Forgées, een zeker en betrouwbaar assortiment : PFOA-vrij. Le Creuset® brengt een omwenteling teweeg in de antikleefklagen. “De Forgées” hebben een levenslange garantie en zijn bovendien “PFOA-vrij”. Het werk uitgevoerd op de coating van het kookgerei heeft het mogelijk gemaakt een steeds resistenter product te verkrijgen.

     

    Dit jaar breidt het assortiment zich uit en vormt een verzameling kookgerei dat onmisbaar is in uw keuken.

    Nieuw in 2011: rechte sauteerpan 26 cm, Provençaalse sauteerpan 24 cm, deksel 16 – 18 en 20 cm, pannenkoekpan 24 cm met naar buiten gebogen rand, steelpan 16 cm, met 2 schenktuiten, steelpan 18 cm zonder schenktuit, zonder hulphandvat, steelpan 20 cm zonder schenktuit, zonder hulphandvat, kookpan 18 cm en kookpan 20 cm. RVH.

     







    27-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison Taittinger Comtes de Champagne

    Maison Taittinger: Comtes de Champagne

     

     

     

    Het zal altijd een schaars product blijven, de Comtes de Champagne: de technische kenmerken waaraan moet worden voldaan om deze cuvée tot een zeer grote wijn te maken, zijn nagenoeg uniek in de Chapamgne en bovendien ook financieel erg zwaar.

     

    Comtes de Champagne Blanc de Blancs

     

    Is de meest geslaagde expressie van de stijl van Maison Taittinger, de kwintessens van zijn champagnekunst. De Comtes de Champagne Blanc de Blancs waarvan de eerste millésimé dateert van 1952, wordt uitsluitend als millésimé geproduceerd en bestaat voor 100% van witte Chardonnaydruiven uit de allergrootste cru”s van de prestigieuze Côte des Blancs ( Avize, Chouilly, Cramant, Mesnil-sur-Oger, Oger, Vertus, Bergères-les-Vertus). Alleen wijn van eerste persing, de cuvée, de absolute top in verfijning wordt gebruikt. 5% van de wijnen die in de assemblage geraken hebben een rijping in nieuwe eikenhouten vaten achter de rug.

     

    Comtes de Champagnne Rosé

     

    Altijd millésimé, geproduceerd met de Grands Crus de Chardonnay van de prestigieuze Côte des Blancs (30%) en de grootste Pinot Noirs van de Champagne, waarvan 15% rood gevinifieerd. Deze exclusieve samenstelling schenkt de Comtes de Champagne Rosé het label van de zeldzaamste cuvée van het huis.

     

    Met de creatie van de prix Taittinger in 1967 worden ook de banden met de culinaire wereld aangehaald, deze wedstrijd voor chefs jonger dan 40 jaar kent een enorme belangstellig en heeft met Camille Lurkin, Villa Lorraine Bussel 1969 en Laurent Debenest, Le Paddock Keerbergen 1993, ook twee Belgische winnaars in zijn rangen. RVH.

     

     

     





    27-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison Taittinger: prestigieuze cuvées

     

     

     


    Maison Taittinger: Prestigieuze cuvées

     

     

     

    De Cuvée Brut Réserve is een assemblage van 40% Chardonnay en 60% Pinot, een volstrekt standvastige champagne, elegant en perfect evenwichtig die wereldwijde erkenning geniet om de kenmerkende stijl waarin de verfijning van de Chardonnay overheerst. Het is een champagne voor elk moment, een onafscheidelijke gezel voor de plezierige en mooie momenten in het leven.

     

    De Cuvée Prestige Rosé, 30% Chardonnay en70% Pinot is een verrukkelijke subtiele en intense wijn. Zijn structur en verfijning dankt hij aan de Pinot uit de Montagne de Reims en aan de Chardonnay, en zijn helder roze kleur aan het geringe percentage stille rode wijn dat wordt toegevoegd tijdens de assemblage. Past bij de start en afronding van een avond, geurt heerlijk als aperitief maar kan even makkelijk en subtiel gekoppeld worden aan een dessert met fruit.

     

    De Cuvée Brut Millésimé wordt enkel geassembleerd als de oogst van een uitzonderlijke kwaliteit is, assemblage van uitsluitend wijnen van eerste persing. Is ideaal als aperitief, maar echte liefhebbers erkennen en waarderen hem vooral als wijn bij de maaltijd, om elke klassieker van de Grande Cuisine te begeleiden.

     

    De Cuvée Prélude ’Grands Crus’ is samengesteld uit 50% Chardonnay en 50% Pinot Noir, door Taittinger exclusief geselecteerd uit als Grand Crus geklasseerde wijngaarden voor 100% binnen de cru’s van de Champagne. Deze zeldzame assemblage opgebouwd op basis van Cuvéewijnen, maakt het mogelijk de verfijning en de structuur te bekomen die noodzakelijk zijn om een grote champagne lang te kunnen bewaren. De Cuvée Prélude Grands Crus doet het heerlijk als aperitief, maar past ook schitterend bij de grote zeegerechten.

     

    De Cuvée Folies de la Marquetterie is de eerste ‘Domaine Champagne’ in de geschiedenis van het merk, het is een assemblage van 45% Chardonnay en 55% Pinot Noir, uitsluitend van druiven de Folies-wijngaard die zich boven het Château de la Marquetterie uitstrekt. In de geselecteerde percelen wordt een ‘vendange en vert’ toegepast met het oog op een optimale rijping en suikerrijkdom. Na de oogst wordt uitsluitend voortgewerkt met het sap van de Cuvée. Deze gestructureede en krachtige terroirwijn, een hommage aan de 18de eeuw, past wonderwel bij stevige gerechten als gebraad of vis in saus.

     

    De Cuvée Nocturne is een ‘droge’ champagne van 40% Chardonnay en 60% Pinot Noir en Pinot Meunier, het is een assemblage van een dertigtal verschillende crus uit meerdere oogsten, rijpt minstens vier jaar sur latte voor de verwijdering van de moer.

    Taittinger Nocturne is een champagne om een avondje af te sluiten. Hij past perfect bij een dessert of bij een stukje foie gras op peperkoek, maar is even gezwind de trouwe metgezel voor wie het feest tot een eind in de nacht wil voortzetten. RVH.





    26-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Japanse weeskinderen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zeeuws -Vlaamse topchefs koken voor Japanse weeskinderen

     

     

     

    Het recent door de Junior Kamer Zeeuwsch Vlaanderen georganiseerde culinair charitatief diner “Campai for Sendai” in restaurant Onder de Linden in Zuiddorpe bracht € 61.600 op.

     

    Vier Zeeuws - Vlaamse topkoks, Sergio Herman (Oud Sluis), Edwin Vinke (De Kromme Watergang), Sjef de Cock (Onder de Linden) en Serge van der Heyden (Roes), ondersteund door het personeel van Lekker La Vie en De Jonkvrouw, schotelden 145 gasten een vier sterren diner voor, waarin ingrediënten uit de Japanse keuken een belangrijke rol speelden.

     

    Tussen door verzorgde de Japanse top violist Noé Inui een aangrijpend optreden. Hij komt zelf uit de door de tsunami getroffen gebied en heeft er nog veel familie wonen. De opbrengst gaat naar een project voor weeskinderen in het door de tsunami getroffen stad Sendai in het noorden van Japan. RVH.

    26-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison Taittinger

    Maison Taittinger

     

     

     

     

     

    Champagnehuizen die ook vandaag nog de naam van hun eigenaar en zaakvoerder dragen? Ze bestaan, maar het zijn er weinig. Bij Taittinger gaat het zelfs om meer dan de naam van een persoon: het is de naam van een familie. Die gepassioneerde familie koestert de ambitie om het mooie avontuur van Champagne Taittinger nog lang te laten voortduren.

     

    Eigenlijk begon het allemaal in 1240 wanneer Thibaud IV, graaf van Champagne, troubadour en koning van Navarra, uit Cyprus een wijnstok meebrengt die achteraf de voorouder van de Chardonnay blijkt te worden. Jacques Fourneaux handelaar in wijnen uit de Champagnestreek richt een onderneming op die later uitgroeit tot Taittinger.

    Tijdens de slag om Champagne vestigt generaal de Castelau zijn hoofdkwartier in het Château de la Marquetterie. De jonge officier Pierre Taittinger wordt verliefd op het kasteel en neemt zichzelf voor om er terug te keren als hij de oorlog gezond en wel overleeft. Pierre Taittinger koopt in 1932 het Château de la Marquetterie samen met de bijhorende wijngaarden die sinds de 18de eeuw door de Benedictijnen worden beheerd, hun grondlegger was monnik Frère Oudart, een van de fouding fathers van de chamapagne. In 1945 definieert François Tatitinger de stijl en signatuur van het merk dat nog steeds wordt bewaard.

     

    Als men alle wijnstokken van het huis Taittinger achter elkaar zou planten, krijgt met een rijtje van bijna 3000 km. De wijngaard bestaat uit 35% Chardonnay, 50% Pinot Noir en 15% Pinot Meunier. De wijngaarden liggen in de grote regio’s van de Champagnestreek Côtes des Blancs, Vallée de la Marne en Montagne de Reims. Het gaat om 288 ha, harmonieus gespreid over 34 verschillende cru’s die tot de beste behoren van wat de Champagnebenaming te bieden heeft.

     

    De Chardonnay is niet alleen een edele druif, het is de kostbaarste druif van de Champagne. Ze schenkt de wijn elegantie en heeft een sterk aromatisch potentieel. (met een bouquet van vanille, was en linde, naast een zweem van geroosterde brioche). Ze vormt de kern van de assemblages van de verschillende wijnen maar drukt voornamelijk haar stempel op de originele stijl van het huis Taittinger. RVH.



    25-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dynamiek voor budgetmerken

    Nieuwe dynamiek voor de budgetmerken:

    de eerste stap binnen de nieuwe strategie van Accor

     

     

     

     

    Accor, uitbater van hotels, franchisegever en beheerder van activa in het hotelwezen,

    lanceert zijn nieuwe strategie. Met de budgetmerken ibis, ibis styles en ibis budget wordt een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de geschiedenis van het bedrijf.

     

    “Met dit grootse project zetten we Accor neer als wereldwijd model voor het hotel van de toekomst. Dit belangrijke initiatief zal al onze teams in de komende maanden mobiliseren. Hierbij baseren we ons op het corporate merk Accor dat meer bekendheid moet krijgen bij het grote publiek, vooral om een beter antwoord te bieden op de grote uitdagingen in de distributie.

    Onze ambitie wordt duidelijk door de nieuwe baseline ‘Open New Frontiers in Hospitality’ en blijkt ook uit een sterkere profilering van Accor. Wij willen onze klanten een unieke hotelervaring bieden en wij zijn ervan overtuigd dit te kunnen bereiken door een moderne en innovatieve dienstverlening en door onze merken te herpositioneren”, aldus Denis Hennequin, CEO van Accor.

     

    IBIS krijgt de status van overkoepelend merk met drie merken:

    -ibis blijft ibis

    -all seasons wordt “ibis styles”

    -Etap Hotel wordt “ibis budget”

     

    Door deze nieuwe segmentatie – die tegen begin 2013 overal in de organisatie doorgevoerd moet zijn – zal de toegankelijkheid, de samenhang en de kracht van deze drie budgetmerken verbeteren. Tegelijkertijd wordt de naamsbekendheid en het ontwikkelingspotentieel van elk van de merken vergroot.

     

    De nieuwe baseline “Open New Frontiers in Hospitality” geeft gestalte aan de ambitie van de Groep om te innoveren – wat in de genen van het bedrijf zit -en om nieuwe vormen van gastvrijheid, vooral digitaal, uit te denken. Vooral bij het grote publiek zal het merk Accor voortaan een grotere rol gaan spelen.

     

    Enerzijds zal het op grotere schaal communiceren over de betrokkenheid bij human resources, bij duurzame ontwikkeling en multiculturaliteit om een meerwaarde te bieden voor alle hotelmerken.

    Anderzijds zal Accor op het internet nog nadrukkelijk inzetten op het strategische distributiekanaal Accorhotels.com. Het loyaliteitsprogramma A|Club wordt hierbij omgedoopt tot Le Club Accorhotels.

     

    Om de vertrouwensrelatie en de betrouwbaarheid van zijn merken nog sterker te maken, voegt Accor in alle communicatie van zijn merken “by Accor” toe. RVH.

    www.accor.com












    24-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reiskantoren

    Reiskantoren zetten cruises op het voorplan

     

     

     

     

    De maritieme sector kent wereldwijd een indrukwekkende groei. Alleen al in ons land zien we het aantal cruisepassagiers elk jaar met meer dan 10 procent stijgen. De cruises zijn niet langer een nicheproduct, maar worden hoe langer hoe meer in één adem genoemd met de hotelpakketreizen. Steeds meer Belgen verkiezen een cruisevakantie dan ook boven een culturele rondreis of een verblijf in een hotel of resort in de Middellandse Zee of de Caraïben.Om de troeven van de maritieme sector nog meer onder de aandacht te brengen, organiseert de beroepsvereniging Cruise & Ferry World (C&FW) in samenwerking met de reisindustrie van maandag 10 tot en met zaterdag 22 oktober de Veertiendaagse van de Cruise.

     

    Het initiatief sluit aan bij De Langste Cruisedag die de voorbije twee jaren plaats vond en waaraan in 2010 een honderdtal reiskantoren deelnamen. Heel wat consumenten en reisagenten betreurden toen dat het evenement beperkt bleef tot één dag. Cruise & Ferry World heeft rekening gehouden met deze terechte opmerking. Door het evenement te spreiden over twee weken krijgen de klanten meer tijd om zich te informeren bij de reisagent en hun keuze te maken.

     

    De brochures 2012 liggen reeds in de reiskantoren of worden eerstdaags verdeeld. Om het aanbod voor volgend jaar te lanceren pakken de rederijen tijdens de Veertiendaagse van de Cruise uit met vroegboekkortingen of speciale aanbiedingen. Daarnaast wil de beroepsvereniging met dit initiatief de reisagenten- nog meer dan de voorbije jaren – in de kijker zetten. Zij zijn namelijk een belangrijke schakel in de verkoop van cruiseproducten.

     

    Om de reisagenten te ondersteunen in hun verkoop, organiseert Cruise & Ferry World elk jaar workshops en opleidingen zodat de kennis van de diverse cruise- en ferryproducten wordt verruimd en geactualiseerd. Reisagenten die deelnemen aan deze opleidingssessies, mogen zich “Certified Agent” noemen, ondertussen hebben nagenoeg 300 agentschappen, verspreid over beide landsdelen, dit certificaat in hun bezit. RVH.

    www.cfw.be.

     

    23-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speculoos cranberry

    Speculaas of Cranberry, Praliné-pralines van Leonidas

     

     

     

    Dit najaar breidt Leonidas zijn aanbod van pralines uit met een gelimiteerde editie van chocolaatjes met pralinévulling die zoals steeds gecombineerd worden met authentieke recepten en natuurlijke producten. Herontdek praliné, gecombineerd met een heerlijke toets van speculaas of cranberry.

     

    De meester-chocolatier van Leonidas, Claude Sénèque, wijdt ons in in de geheimen van zijn atelier. Nieuwe pralines met pralinévulling betekent ook verrukkelijke ideeën en heerlijke nieuwigheden. Een ontdekking...

     

    De traditionele pralines met pralinévulling maken onmiskenbaar deel uit van de favoriete chocolaatjes van de Belgen, maar de consumenten gaan voortdurend op zoek naar vernieuwingen. De nieuwe pralines met pralinévulling bieden een leuk  antwoord op deze vraag.

     

    Klassieke pralines met pralinévulling zijn echte blijvers, de nieuwste creaties worden eveneens klaargemaakt volgens een oud recept, maar gecombineerd met nieuwe smaken. Zo krijgen ze een vleugje originaliteit en een eigentijds jasje. Afhankelijk van de voorkeur van het moment en van ieders voorkeur qua smaak is er voor elk wat wils!

     

    De nieuwe praline is een heerlijke combinatie van twee Belgische specialiteiten: chocolade en ... speculaas! De praline bevat verrukkelijke stukjes biscuit en een praliné die verrijkt is met een licht natuurlijk aroma van kaneel. Deze lekkernij van Leonidas is omhuld met knapperige melkchocolade die smelt in de mond. Hieraan zullen de liefhebbers van geraffineerde smaken niet kunnen weerstaan.

     

    De praline met cranberry’s is een praline ‘mosaïque’ met exotische toets. De lichte zure smaak van de cranberry’s biedt een harmonieus tegenwicht voor de smeuïgheid van de zwarte chocolade waarmee de praline omhuld is. De overheerlijke rode bessen uit Noord-Amerika voegen trouwens een fruitig en ietwat bitter aroma toe.

     

    Leonidas staat ook voor tijdloosheid, want door haar traditonele recepten en haar voortdurende innovatie verenigt ze het verleden met de toekomst. Leonidas is ook een symbool van vrijgevigheid en genot. Een assortiment van 25 praliné-pralines in een mooie metalen doos is een ideal cadeau voor levensgenieters. RVH.

    www.leonidas.com

     

     







    22-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.evian

    evian heeft niets te verbergen

    Avantgardistisch modehuis Courrèges ontwerpt "Live Young" limited edition fles

     

     

     

     

    Een feeststemming met de evian® Courrèges Limited Edition: Naar goede gewoonte rolt evian opnieuw de "roze" loper uit voor een hoogst originele Limited Edition 2012 fles. Na eerdere samenwerkingen met indrukwekkende internationale namen als Jean Paul Gaultier, Paul Smith of Issey Miyake, slaat het deze keer de handen in elkaar met het modehuis van het revolutionaire icoon Courrèges.

     

    De keuze voor een samenwerking met deze onconventionele uitvinder van de mini-jurk staat in teken van de 'Live Young' positionering van evian. Net zoals Courrèges de vrouwen in de jaren '60 bevrijd heeft met zijn gedurfde korte look, zo wil ook evian zich profileren als het meeste vrijdenkend merk van natuurlijk mineraalwater. "Zoals de mini-jurk, heeft evian met zijn transparante en natuurlijke alpenpuurheid "niets te verbergen": niets werd namelijk aan ons water toegevoegd of eruit weggenomen", aldus Gregory Berleur, Marketing Directeur van Danone Waters Benelux. "In essentie, is mineraalwater voor water wat bioproducten voor voedsel zijn: de natuur in al haar zuiverheid, zonder enige menselijke manipulatie."

     

    Trouw aan zijn slogan "Live Young", stelt evian net als Courrèges bovendien het dynamische credo voorop dat jeugdigheid eerder een kwestie van houding is dan van leeftijd. Een geslaagd huwelijk tussen verwante optimistische en vrijdenkende geesten dat zeker stof tot nadenken (of feesten) zal geven! De even elegante als vrolijk opvallende fles zal letterlijk en figuurlijk een verfrissende toets geven aan alle feesttafels: bekleed met gestileerde witte en fluo-roze bloemen, is dit emblematische en moderne Courrèges-ontwerp het uitgelezen recept voor een vreugdevolle stemming.

     

    De Limited Edition fles is vanaf de eerste week van oktober te verkrijgen bij: Delhaize, Habitat, O'cool en uw favoriete drankenhandelaar. RVH.

    www.evian.be

     

     

     





    21-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casino Duinkerke

    Nieuwigheden in het Casino van Duinkerke

     

     

     

    Dat je in een casino kunt spelen op automaten en speeltafels is algemeen bekend. Een casino wordt echter veel minder gezien als een plaats waar je kunt genieten van gastronomie, van shows en spektakels. In het Casino Duinkerke is dat zeker het geval, al van 9 u ’s ochtends en tot laat in de nacht.

     

    Het Casino van Duinkerke ligt op hooguit een half uurtje rijden van de Belgische grens en is dus een ideale bestemming voor een daguitstap. Je kunt er zelfs een weekend van maken want ook de stad Duinkerke heeft heel wat te bieden. Er zijn interessante musea, winkelmogelijkheden en op de stranden van Malo-les-Bains kun je fantastische wandelingen maken.

    In het casino zal je uiteraard veel plezier en spannende momenten beleven bij de meer dan 200 geldmachines en op de klassieke speeltafels: Black Jack, Stud Poker, Roulette Anglaise, Boule en Texas Hold’Em Poker. Vanaf 9 september is er tevens een aanbod van nieuwe geldmachines

     

    Op 4, 5 en 6 november 2011 wordt het Festival du Film de Acteurs Réalisateurs georganiseerd. Het is een populair festival met de bedoeling zoveel mogelijk liefhebbers van het witte doek samen te brengen, van professionelen tot gepassioneerden (www.festivalreacteur.com).

     

    Voor een heel originele Oudejaarsavond, waarmee je familie of vrienden kunt verrassen, reis je op 31 december 2011 naar Duinkerke waar in het casino het feest én de ambiance al om 20 u beginnen. Er zijn twee formules: in het casino restaurant La Cascade gaat het er heel jazzy en cosy aan toe, in galazaal Le Ruby’s wordt vooral gedanst. Alleen reeds voor het uitgebreide menu zou je met Oudejaar naar Duinkerke rijden en zeker voor die prijs (La Cascade € 65, Le Ruby’s € 90 pp.)

     

    In restaurant La Cascade worden heerlijke gerechten geserveerd en de menu’s zijn streek- en seizoengebonden. Vanaf midden september worden de menu’s weer vernieuwd. De prijs/kwaliteitverhouding is er een die je in België niet veel meer ziet: voor slechts 14,90€ kun je al genieten van een 3 gangenmenu (incl halve karaf wijn rood/rosé of wit, of halve liter water of een bier).

    Casino van Duinkerke, Place du Casino 40, F- 59240 in Duinkerke.

    Tel. 0033 3 28 28 27 77. http://dunkerque.groupetranchant.com/.

    20-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Essaouira

    SOFITEL ESSAOUIRA MOGADOR GOLF & SPA: genieten van de weidse open ruimte van Marokko.

     

     

     

    Sofitel Essaouira Mogador Golf & Spa, het 7de Sofitel-hotel in Marokko, is gebouwd op een schitterende locatie in het nieuwe kustresort Mogador, op amper enkele kiloùters ten zuiden van de charmante stad Essaouira.

     

    Essaouira is beroemd om haar vissershaven, de duizenden zeemeeuwen, de okerkleurige omwalling, de witte huizen met hun blauwe luiken, en het zachte klimaat. Het hotel beschikt over 147 slaapkamers en suites en heeft 28 villa’s met privézwembad die perfect in het luxueuze landschap van Mogador opgaan. Twee villa’s zijn ontworpen door Lacoste dat hier zijn creatieve perimeter uitbreidt.

     

    Dit complex, waar de natuur dienst doet als bron van ontspaning en inspiratie werd ontworpen door Didier Gomez (interieur en inrichting), de architect Rachid El Andaloussi (het gebouw zelf) en landschapsarchitecte Isabelle Linski (het omringende domein). Het complex is een soort eerbetoon aan de pure rijkdom van de prachtige natuurlijke omgeving, waar men kan genieten van de absolute rust die over de wijde open ruimte hangt en combineert algehele elegantie met authenticiteit.

     

    De kamerinrichting vormt het natuurlijke verlengstuk van dit project. Er wordt volop gebruikgemaakt van mashrabiya’s, houtfineer, stapelstenen en Marokkaanse patronen op opgevulde stoffen. Het is een indrukwekkend eerbetoon aan de witte stad, waar intense kleuren, exotische houtsoorten en Moorse patronen subtiel gecombineerd worden in het hedendaagse design van de meubels. Gasten hullen zich in een gevoel van welzijn in het exclusieve en luxueus zachte MyBed™-beddengoed van Sofitel. In elke slaapkamer heeft men vanuit het bed, zicht op de oceaan, wat een enorm gevoel van vrijheid creert.

     

    Sofitel wil heel graag de Franse cultuur met de plaatselijke cultuur en gastronomie laten versmelten. In het Atelier aux Arômes slaan de getalenteerde chef-koks Philippe Bourdon en Fatima Targa de handen in elkaar om het beste van de Franse en Marokkaanse gastronomie te serveren. Een leuke keuze voor iedereen die wil genieten van een hartig diner in een decor met mashrabiya’s, eikenhout en typische streekproducten zoals kruiden en arganolie.

     

    De Tea Lounge viert en vereeuwigt oude theerituelen. De bar Tiki So bevat maar liefst 50.000 glasstukjes en presenteert een uitgebreide cocktailkaart als eerbetoon aan de eerste rumroutes die hier in Mogador begonnen. Het culinair accentje wordt afgerond met het Kasbah Café waar men kan smullen van heerlijke wok-en tajinegerechten terwijl men een kookshow volgt. In restaurant Atlantic staan de overheerlijke zeevruchten uit Essaouira centraal.

     

    In een speciaal uitgerust gezondheids-en fitnessgebouw zijn, op een oppervlakte van

    1300 m², de So SPA en de So FIT ondergebracht in een kleurrijk en relaxerend decor en helpr u de harmonie tussen lichaam en geest terug te vinden.  Tot slot is ook golf populair geworden bij reizigers, het nieuwe golfterrein Sofitel Essaouira Mogador Golf & Spa nodigt golfliefhebbers uit de golfbaan van Mogador met 36 holes te ontdekken.

     

    Sofitel Essaouira Mogador Golf & Spa bevestigt eens te meer dat de onvervalste Franse ‘art de vivre’ nog steeds als unieke leidraad geldt bij deze keten van luxehotels. RVH .





    18-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kronplatz
    :-8

    Zonder stress op de piste

    Nieuwe spoorwegverbinding en uitbreiding van de pistes

     

     

     

     

    Wintersportfanaten voelen het al kriebelen: het nieuwe skiseizoen komt er weer aan. Kronplatz in Zuid-Tirol pakt uit met enkele belangrijke vernieuwingen aan zijn infrastructuur. Zo wordt de langverwachte spoorverbinding vanuit Brunico/Bruneck in werking gesteld, worden enkele van de belangrijkste skiliften vernieuwd en opent de gloednieuwe skipiste en –lift RIED. Kronplatz maakt deze winter meer dan ooit zijn naam waar als maakt dé wintersportberg voor heel de familie.

     

    Naast de auto of skibus kan je het skigebied Kronplatz nu ook per trein bereiken vanuit Brunico. Dat betekent minder verkeer en een betere verbinding tussen de skiberg en de verder gelegen gemeentes. Bovendien verbindt de spoorbaan Kronplatz in 30min met de skigebieden van de Sextner Dolomieten, voor nog meer skiplezier.

     

    Wintersporters kunnen bovendien hun wagen echt thuis of aan het hotel laten tijdens hun verblijf. Dankzij de SKI MOBILITY DOLOMITES pas - een ticket voor het openbaar vervoer in heel Zuid-Tirol, die je samen met de skipas kan aanschaffen - reis je een hele week voor slechts € 6 over heel de regio.

     

    Dit winterseizoen opent de nieuwe skipiste en –lift RIED. Met een liftcapaciteit van 3.200 pers./u en een piste van 7km met 1.355m hoogteverschil wordt het winteraanbod van Kronplatz opnieuw duchtig uitgebreid.

     

    Daarnaast is ook de kabellift MIARA vernieuwd. Deze telt nu moderne kabines met 8

    Zitplaatsen. Ook de kabines van COL TORON zijn vernieuwd. Ook bij deze gondola daalt het aantal zitplaatsen van 11 naar 9, maar door een versnelde verbinding brengt de lift nu 2.600 pers./u naar boven.

     

    Ook het aanbod voor niet-skiërs wordt uitgebreidt: langlaufers verheugen zich op de

    opening van de nieuwe langlaufpiste bij Kronplatz-Gipfel.

     

    Kronplatz is traditioneel een geliefde bestemming bij de Belgische families. Het uitgebreide aanbod aan pistes voor elk niveau, talloze faciliteiten en kwalitatieve accomodatie in elke categorie staan garant voor een heerlijke gezinsvakantie. Het betoverende uitzicht boven op de Kronplatz is alleen maar de kers op de taart! RVH.

    www.kronplatz.com

     

     )






    18-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huisparfums

    Prikkel al uw zintuigen!

    Villeroy & Boch presenteert huisparfums als designobject.

     

     

     

                           

    Altijd een frisse geur in huis, wie wil dat nu niet? Maar natuurlijk wil het oog ook wat. Villeroy & Boch introduceert dan ook drie verschillende huisparfums, elk uitgevoerd in een eigen design, passend bij ieder interieur.

     

    Om niet alleen de geurzintuigen te prikkelen, bieden de huisparfums van Villeroy & Boch een mix van een heerlijke geur en een uniek design. Er zijn twee varianten: een huisparfum als spray, waarbij de spray in een keramieke houder zit, en een parfum die verspreid wordt via houten stokjes, in een glazen houder omhuld met keramiek.

     

    De geuren zijn er in drie varianten, samengesteld in Frankrijk uit perfect op elkaar afgestemde ingrediënten. Zo laat ‘Matin au jardin’ een frisse lentewind door uw huis waaien en is ‘Urban Oasis’ iets pittiger met een mix van citrus, peper, lavendel en patchouli. Met ‘1001 Epices’ waant u  zich in het Midden-Oosten, met ingrediënten als peper, nootmuskaat, kaneel en witte bloesem.

     

    De producten zijn navulbaar en worden verkocht in unieke cadeauverpakkingen. Een cadeautje voor uzelf of een ander! Test de geuren bij een House of Villeroy & Boch bij u in de buurt. RVH.

    www.villeroy-boch.com.

     

     

     








    17-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Omami

    Ghecom lanceert nieuw trendmerk Omami

    Knappe Omami brooddozen en tableware verleiden met eenvoud en functionaliteit

     

     

    Omami brengt een vleugje levenskunst in het leven van alledag met klare ontwerpen en eenvoudige oplossingen. Combineerbare brooddozen, handige tableware en nog veel meer. Alles wat de moderne nomade en stijlbewuste mens nodig heeft om met smaak door het leven te stappen.

     

    Met de combineerbare lunchboxes van Omami eet je in stijl. Deze stapelbare, onbreekbare dozen in mooie natuurlijke kleuren zijn ideaal om gevarieerd en lekker gezond te lunchen. Ze worden samengehouden door een stevige elastieken band, zo eenvoudig is functionele elegantie. Klasse voor op kantoor, op school, overal waar de wind je heen voert. Omami biedt ook een isolerende bijpassende lunchbag om je maaltijden koel of warm te houden.

     

    De Omami lunchbox, een ontwerp van Borja Garcia, werd bekroond met de Red Dot Design Award, een van de belangrijkste designprijzen wereldwijd. Bij de toekenning van de prijs beoordeelde de jury de innovatieve impact, de esthetische kwaliteit, de functionaliteit, het gebruikscomfort en de emotionele waarde.

     

    Wie een stijlvolle garden of lounge party wil organiseren, vindt daarvoor de perfecte tools in de Omami Apero collectie. De collectie bestaat uit diverse glazen, schalen, spiesjes, dienbladen en hapjeslepels. Het design spreekt direct aan met zijn organische vormen en vloeiende lijnen. Er is keuze uit een uitvoering in een trendy en kleurrijk palet en een meer sobere variant in wit, zwart of transparant bruin, fumé genaamd.

     

    Het Spaanse Omami is met zijn vernieuwende design en actueel gebruik van hoogwaardige plastics een van de onthullingen gebleken op de Ambiente-beurs in Frankfurt. Met name de eenvoudige maar heel doordachte lijnen van de ontwerpen, hun functionaliteit en het kleurenpalet - rustig dan wel energetisch - trokken veel aandacht. Omami bewijst dat Europese kwaliteit en design nog altijd het verschil kunnen maken in een geglobaliseerde wereld.

     

    Point-Virgule is het huismerk van Ghecom. Dit eigen merk werd door Ghecom gelanceerd in 2002 en bestaat ondertussen al  uit 10 collecties: Point-Virgule Gift, Kitchen, Chrome, Barbecue, Curve, Bamboo, Baking, Cooking, Living, Kids. Ghecom NV is exclusief importeur van een uitgebreid aanbod design keukenartikelen van bekende en minder bekende merken. RVH.

    www.point-virgule.be

     







    16-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vino Mundo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Unieke wijnbox en twee heerlijke biologische wijnen

     

     

     

     

    Natuurpunt komt al meer dan 50 jaar op voor de natuur in Vlaanderen. Natuurgebieden aankopen is de beste garantie om die natuur een toekomst te garanderen. Duizenden vrijwilligers zetten zich hiervoor dagelijks in en geven een enthousiast gezicht aan natuurbehoud en -beleving. Door de aankoop van dit wijnpakket maak je kennis met twee heerlijke biologische wijnen. Daarenboven draagt deze aankoop bij tot de uitbreiding van natuur in Vlaanderen. Een bijdrage die broodnodig is want voor elke aankoop moet Natuurpunt, naast de subsidies, zelf een bedrag op tafel leggen. Dit wijnpakket geeft Natuurpunt de mogelijkheid om 8 m² natuur aan te kopen. Wat is er mooier dan het glas te heffen op de gezondheid van de natuur in Vlaanderen.

     

    Gilles Louvet begon in 1993 met de productie van wijnen uit biologische landbouw. Trouw aan zijn filosofie weert hij sindsdien alle chemische stoffen die schade kunnen toebrengen aan mens en milieu. Zo dragen bijvoorbeeld de kurken het FSC-label. De kwaliteit van de wijnen wordt extra onderstreept door het winnen van talrijke nationale en internationale medailles.

     

    Gilles Louvet: “Onze wijnen worden geproduceerd met respect voor traditie en door de passie van de wijnmaker voor zijn terroir. Het harde werk in de wijngaard met respect voor de natuur geeft een bijkomende dimensie aan onze wijnen. “

     

    De Cabernet Sauvignon - Merlot heeft een mooie donkerrode kleur en een geurig boeket van zoete specerijen, kruidnagel en braambessen. Rijk in de mond, met zachte tannine en een goede structuur. Een volfruitige en ronde wijn met aroma’s van zwarte bessen, bosvruchten en met lichte toetsen van gebrande koffie. Serveren op 16 °C bij gegrild vlees of rijpe kazen.

     

    De Sauvignon Blanc heeft een lichtgele kleur met groene tinten. Volfruitige en evenwichtige witte wijn met uitbundige verwijzingen naar citrus en vegetale toetsen. De wijn eindigt met aroma’s van vers fruit en bloemige toetsen. Serveren op 12 °C met schaaldieren, gegrilde vis of geitenkaas. RVH.

    www.vinomundo.be

    www.natuurpunt.be

     

     

     

     

    15-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!