Inhoud blog
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Omami

    Ghecom lanceert nieuw trendmerk Omami

    Knappe Omami brooddozen en tableware verleiden met eenvoud en functionaliteit

     

     

    Omami brengt een vleugje levenskunst in het leven van alledag met klare ontwerpen en eenvoudige oplossingen. Combineerbare brooddozen, handige tableware en nog veel meer. Alles wat de moderne nomade en stijlbewuste mens nodig heeft om met smaak door het leven te stappen.

     

    Met de combineerbare lunchboxes van Omami eet je in stijl. Deze stapelbare, onbreekbare dozen in mooie natuurlijke kleuren zijn ideaal om gevarieerd en lekker gezond te lunchen. Ze worden samengehouden door een stevige elastieken band, zo eenvoudig is functionele elegantie. Klasse voor op kantoor, op school, overal waar de wind je heen voert. Omami biedt ook een isolerende bijpassende lunchbag om je maaltijden koel of warm te houden.

     

    De Omami lunchbox, een ontwerp van Borja Garcia, werd bekroond met de Red Dot Design Award, een van de belangrijkste designprijzen wereldwijd. Bij de toekenning van de prijs beoordeelde de jury de innovatieve impact, de esthetische kwaliteit, de functionaliteit, het gebruikscomfort en de emotionele waarde.

     

    Wie een stijlvolle garden of lounge party wil organiseren, vindt daarvoor de perfecte tools in de Omami Apero collectie. De collectie bestaat uit diverse glazen, schalen, spiesjes, dienbladen en hapjeslepels. Het design spreekt direct aan met zijn organische vormen en vloeiende lijnen. Er is keuze uit een uitvoering in een trendy en kleurrijk palet en een meer sobere variant in wit, zwart of transparant bruin, fumé genaamd.

     

    Het Spaanse Omami is met zijn vernieuwende design en actueel gebruik van hoogwaardige plastics een van de onthullingen gebleken op de Ambiente-beurs in Frankfurt. Met name de eenvoudige maar heel doordachte lijnen van de ontwerpen, hun functionaliteit en het kleurenpalet - rustig dan wel energetisch - trokken veel aandacht. Omami bewijst dat Europese kwaliteit en design nog altijd het verschil kunnen maken in een geglobaliseerde wereld.

     

    Point-Virgule is het huismerk van Ghecom. Dit eigen merk werd door Ghecom gelanceerd in 2002 en bestaat ondertussen al  uit 10 collecties: Point-Virgule Gift, Kitchen, Chrome, Barbecue, Curve, Bamboo, Baking, Cooking, Living, Kids. Ghecom NV is exclusief importeur van een uitgebreid aanbod design keukenartikelen van bekende en minder bekende merken. RVH.

    www.point-virgule.be

     







    16-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vino Mundo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Unieke wijnbox en twee heerlijke biologische wijnen

     

     

     

     

    Natuurpunt komt al meer dan 50 jaar op voor de natuur in Vlaanderen. Natuurgebieden aankopen is de beste garantie om die natuur een toekomst te garanderen. Duizenden vrijwilligers zetten zich hiervoor dagelijks in en geven een enthousiast gezicht aan natuurbehoud en -beleving. Door de aankoop van dit wijnpakket maak je kennis met twee heerlijke biologische wijnen. Daarenboven draagt deze aankoop bij tot de uitbreiding van natuur in Vlaanderen. Een bijdrage die broodnodig is want voor elke aankoop moet Natuurpunt, naast de subsidies, zelf een bedrag op tafel leggen. Dit wijnpakket geeft Natuurpunt de mogelijkheid om 8 m² natuur aan te kopen. Wat is er mooier dan het glas te heffen op de gezondheid van de natuur in Vlaanderen.

     

    Gilles Louvet begon in 1993 met de productie van wijnen uit biologische landbouw. Trouw aan zijn filosofie weert hij sindsdien alle chemische stoffen die schade kunnen toebrengen aan mens en milieu. Zo dragen bijvoorbeeld de kurken het FSC-label. De kwaliteit van de wijnen wordt extra onderstreept door het winnen van talrijke nationale en internationale medailles.

     

    Gilles Louvet: “Onze wijnen worden geproduceerd met respect voor traditie en door de passie van de wijnmaker voor zijn terroir. Het harde werk in de wijngaard met respect voor de natuur geeft een bijkomende dimensie aan onze wijnen. “

     

    De Cabernet Sauvignon - Merlot heeft een mooie donkerrode kleur en een geurig boeket van zoete specerijen, kruidnagel en braambessen. Rijk in de mond, met zachte tannine en een goede structuur. Een volfruitige en ronde wijn met aroma’s van zwarte bessen, bosvruchten en met lichte toetsen van gebrande koffie. Serveren op 16 °C bij gegrild vlees of rijpe kazen.

     

    De Sauvignon Blanc heeft een lichtgele kleur met groene tinten. Volfruitige en evenwichtige witte wijn met uitbundige verwijzingen naar citrus en vegetale toetsen. De wijn eindigt met aroma’s van vers fruit en bloemige toetsen. Serveren op 12 °C met schaaldieren, gegrilde vis of geitenkaas. RVH.

    www.vinomundo.be

    www.natuurpunt.be

     

     

     

     

    15-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Coq des Prés

    De biologische hoevekip ‘Coq des Prés’:

    van eigen bodem, heerlijk en … 100 % biologisch!

     

     

    Coq des Prés, de biologische hoevekip made in Belgium heeft net het logo « Coq de Cristal 2011 » gewonnen. Onder de beste voedingsproducten van het jaar 2011, heeft APAQ-W (Agence Wallonne pour la Promotion d'une Agriculture de Qualité) net de eerste prijs toegekend aan « Coq des Prés ».

     

    Nu we ons meer dan ooit afvragen wat er precies op ons bord ligt en waar het vandaan komt, is het wel heel geruststellend te weten dat er nog steeds gevogelte bestaat dat tegelijk:heerlijk smaakt, op eigen bodem werd gekweekt in het kader van een duurzame ontwikkeling, volgens een Europees biologisch lastenboek dat streng werd gecontroleerd. Dit gevogelte, dat zo uitzonderlijk is omdat het zowel de gezondheid van de consument als het milieu beschermt, is de biologische hoevekip ‘Coq des Prés’.

     

    De Coq des Prés werd dicht bij ons gekweekt in de openlucht. De kweekduur is langer, wat de garantie biedt op zowel steviger als sappiger vlees. Het bevat minder water, meer proteïnen en minder vetten. Het vet is bovendien beter verdeeld over de spieren, waardoor het vlees meer doorregen (en dus lekkerder) is dan wat we doorgaans in de winkel vinden.

     

    Maar er is meer dan de smaak alleen … Het vlees van de ‘Coq des Prés’ bevat van nature Ω 3. Naast de voeding die ze van de kweker krijgen, voeden de dieren zich ook op heel natuurlijke wijze op de weide, waar ze talloze voedingsstoffen vinden die essentieel zijn voor het evenwicht van hun lichaam … en op termijn ook dat van ons!

     

    Het spreekt voor zich dat de traceerbaarheid, een wettelijke verplichting, nauwgezet wordt gerespecteerd. Het kweekconcept van de ‘Coq des Prés’ kadert in een methode die zoveel mogelijk aansluit op een strategie voor duurzame ontwikkeling.

     

    De kwekers van de ‘Coq des Prés‘ proberen de ecologische impact van hun activiteit voortdurend tot een minimum te beperken. Voor de voeding van hun dieren kiezen de kwekers trouwens voor grondstoffen van eigen bodem. RVH.

    www.coqdespres.be





    15-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Horeca expo

    Horeca Expo toont mogelijkheden voor een meer ecologische horeca

     

     

     

     

    Geen enkele branche van de Belgische horeca kan nog om de ecologietrend heen. Overschakelen naar ecovriendelijke en duurzame praktijken vergt investeringen, maar biedt ook voordelen en kansen. En dan spreken we nog niet over de wettelijke milieuverplichtingen die al bestaan of die nog op ons afkomen.

     

    Ook Horeca Expo kon er dus niet om heen. Onder het motto Face The Green Future is duurzaamheid in 2011 de rode draad door de belangrijkste horecavakbeurs van België. Er zijn reeds enkele merkwaardige initiatieven:

    • Begin 2012 opent in Limburg het eerste passiefhotel ter wereld
    • Professionele horecaklanten die een duurzaam imago willen uitstralen, zoeken meetinglocaties met een ecolabel
    • Meer en meer toprestaurants zoeken samenwerking met lokale producenten

    .    Cafés en nightlifezaken schakelen steeds vaker over op ledverlichting

     

    De bezoeker krijgt op Horeca Expo tips om ecologischer te werken en het motto Face The Green Future te ondersteunen :

    • Door de beurshallen loopt een Groen Parcours langs exposanten die ecologische of duurzame producten en hulpmiddelen aanbieden.
    • In Chef’s Place en tijdens de randevenementen wordt gewerkt met ecologisch serviesgoed en fairtrade linnen. Ruimtes worden ingericht met duurzaam meubilair en ecologische lampen.
    • Voor het eerst zal Horeca Expo een Innovation Award Sustainability toekennen aan het beste product of idee dat horecaondernemers kan helpen duurzamer te werken.
    • Er worden infosessies georganiseerd over de Groene Sleutel (het officiële ecolabel voor hotels),   “intelligent nutrition” en de vraag “hoe haalbaar is duurzaamheid in de catering

     

    Verder bestendigt de beurs zijn samenwerking met grote partners in de sector. Zoals de Master Classes van GaultMillau, de presentatie van de nieuwe Michelingids, de Vis van het Jaar wedstrijd van de VLAM en de wedstrijd voor Jong Talent van de Disciples d’Escoffier Benelux…RVH.

     

    Horeca Expo 2011 : 20 t.e.m. 24 november, Flanders Expo Gent.

    www.horecaexpo.be

     

    15-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais royal

     

    Relais Royal, een goed bewaard geheim!

     

     

     

     

    Het pittoreske Franse stadje Mirepoix, zoals we het vandaag kennen, werd in de 14de eeuw gebouwd, maar heeft een aantal plekken  die wel tot de 11de eeuw teruggaan. In het hartje van deze prachtige ‘bastide’ ligt het historische Huis Malroc de Lafage,  of Relais Royal zoals het vandaag bekend is! Mirepoix ligt aan de voet van de imposante Pyreneeën en betovert bezoekers met zijn charme en zonneschijn.

     

    Het statige historische huis werd met veel liefde in zijn oorspronkelijke 17de eeuwse glorie hersteld, met modern comfort en een luxe inrichting als uitgangspunt. Vandaag is het 4* Relais Royal, met voorsprong, het meest vooraanstaande hotel van de Ariège streek.

     

     17de eeuwse charme in een luxe verpakking: Relais Royal heeft 9 uitzonderlijke en individueel ingerichte kamers en suites, en is met veel trots lid van de prestigieuze keten Relais & Châteaux. Sinds de opening van dit prachtige huis in 2004,werd het gastvrije onthaal van alle gasten tot in de puntjes uitgewerkt en maakt het de charme uit van een verblijf in Relais Royal.

     

    Elke kamer heeft een zeer eigen karakter en originele details, zoals een aantal exclusieve houten deuren die dateren uit de Lodewijk XIV periode. Het zijn zeer ruime kamers met hoge plafonds, ze zijn smaakvol ingericht en beschikken allemaal over een  luxe badkamer met aparte douche en individuele airconditioning. In hotel Relais Royal worden de gasten in de watten gelegd: zo vinden ze in de kamers een gratis selectie drank en fruit, grote king size ‘Treca’ bedden die zo comfortabel zijn dat je ze met tegenzin verlaat,  een LED flat screen televisie met een grote keuze aan kanalen, een iPod/iPhone docking station om je eigen relaxerende tunes te kiezen. In alle kamers beschikken de gasten eveneens over gratis Wifi en ADSL verbinding en een Nespresso koffiemachine.

     

    Bon Appétit!

    Le Ciel d’Or – een culinaire belevenis

     

    Geniet van een unieke culinaire ervaring in het ‘Ciel d’Or’ restaurant waar chef en eigenaar Rogier van den Biggelaar elke avond zijn marktverse ontdekkingsmenu voorstelt: een ‘Dégustation Unique’ 5 gerechten bereidt met ingrediënten gekozen uit de rijke variëteit die in de streek te vinden is. De gerechten volgen de seizoenen en worden in de lokale specialiteiten verwerkt, dan wel in een eigen versie van de chef.

    Chef Rogier introduceert persoonlijk de gerechten aan tafel bij de gasten en haalt eveneens de nodige aangepaste wijnen uit zijn uitgebreide wijnkelder waar men een grote keuze aan wijnen uit de streek kan vinden. Voor een verschillende wijn bij elk gerecht is de ‘Ballade de Vins’ , een wijnarrangement, een juiste keuze.

     

    Lekker ontspannen!

     

    Mirepoix is één van de belangrijke steden in het historische land van de Katharen en is ideal gelegen om als basis te dienen voor het verkennen van de vele imposante kastelen, abdijen en kathedralen , getuigen van een turbulente religieuze periode die een inspiratrie is geweest voor vele schrijvers, waaronder Dan Brown!

    Op het einde van een dag sightseeën of hiken in de prachtige Bergen en valleien rond Mirepoix, is een verfrissende duik in het zwembad dan ook welkom. Je kan je natuurlijk ook een dagje aan de rand van het zwembad laten verwennen met lekkere snacks en drankjes door de beide eigenaars van Relais Royal... een leuk alternatief!

     

    Het Relais Royal is zeer zeker een klein juweeltje genesteld in een kleurrijk en strategisch geplaatst stadje. RVH.

    Relais & Châteaux Relais Royal

    Restaurant Le Ciel d’Or

    www.relaisroyal.com

                                   

              

     











    14-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische topmodellen

    JBC strikt Belgische topmodellen

     

     

    De Belgische modeketen JBC pakt dit najaar uit met een reeks opmerkelijke TV-spots. Alle aandacht gaat naar de kleding en de emotie die ze oproepen. Mode is immers emotie en dat wil JBC weergeven in deze campagne. Bovendien ligt de focust ook op het Belgische karakter van JBC. Daarvoor doen ze beroep op drie Belgische topmodellen : Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts, stuk voor stuk klinkende namen in de internationale modellenwereld. Ze combineren het professionalisme van de wereldtop met een no-nonsense attitude, wat hen zo bijzonder maakt.

    De campagne werd uitgewerkt door het reclamebureau The Ideas Unit, ingeblikt door het Belgische productiehuis Dr. Film en geregisseerd door Tim Keul, die thuis is in de internationale modewereld. Voor de special effects werd beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan.

    Het resultaat van deze elementen, in combinatie met de moderne en bruisende uitstraling van Barcelona, zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen. 

    De eerste spot “Colors” met Kjell Bracke focust op kleurige jurken en zal begin september uitgezonden worden. De tweede spot zal begin oktober op het scherm komen. Hierin vertolkt Elise Crombez de rol van een vrouw die zich klaarmaakt om naar kantoor te gaan. Telkens ze op een andere plaats komt, krijgen we een andere outfit te zien uit de collectie “Nightwish”, een stijlvolle lijn voor kantoor of voor een avondje uit.  De derde spot met Hannelore Knuts wordt in november uitgezonden. Hierin staan homewear en lingerie centraal. De sfeer verschilt van de eerste twee spots. De boodschap die erachter schuilt, zal pas later onthuld worden naar aanleiding van een bijzonder evenement. Wait and see…RVH.





    12-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kersttafel

    Een kersttafel om van te genieten!

    Villeroy & Boch presenteert Winter Bakery & Winter Collage.

                                                   

     

     

    Of u deze kerst nu kiest voor een heerlijk ontbijt, een uitgebreide brunch, of een gezellige familielunch; aan het servies zal het niet liggen! De lijnen Winter Collage en Winter Bakery geven u een uitgebreide keus om uw huis in een feestelijke, winterse sfeer te brengen.

                           

    Winter Bakery

    De Winter Bakery Delight lijn zorgt voor een smaakvol gedekte feesttafel, met haar ingetogen bewerkt servies. Naast kopjes, glazen, borden en schalen voor uw koffie- of eettafel, brengt Winter Bakery ook bekers voor warme chocolade, kopjes voor de punch en schalen voor winterspecialiteiten, inclusief een schaal om appels te bakken in de oven.

     

    Winter Collage

    Bent u dit jaar in voor een uitbundige, traditioneel gedekte kersttafel? Dan biedt de Winter Collage u volop keus! In deze nieuwe lijn vindt u mooi gedecoreerde borden, allen voorzien van een levendig kersttafereel. Naast dit sfeervolle servies, vindt u in de Winter Collage-lijn vele accessoires om uw kersttafel extra feestelijk aan te kleden. De absolute blikvanger: een grote slee met de Kerstman en zijn rendieren.

     

    Toy’s Fantasy Line

    Weet u nog hoe u de kerst als kind beleefde? De Toy’s Fantasy Line zal u terugbrengen naar deze zorgeloze tijd, met ornamenten voor in de kerstboom, of die u gewoon door het hele huis kunt ophangen. Met de handgemaakte ballen, belletjes, sterren en een lief klein hartje, bent u zo in de kerststemming!

     

    Alpin Chic

    De Alpin Chic is een wat meer ingetogen, chique kerstlijn. Met leuke, houten accessoires die doen denken aan een skivakantie in Oostenrijk. Allen afgewerkt met natuurlijke materialen in warme, rustige bruin en witte tinten. RVH.

    www.villeroy-boch.com.

     









    11-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feest op tafel

    Een feest op tafel!

    Villeroy & Boch geeft tips voor een feestelijke maand

     

     

     

     

    December is de feestmaand van het jaar. De perfecte gelegenheid om samen te komen met familie en vrienden voor een overheerlijk diner. Bijna belangrijker dan het eten zelf, is de aankleding van de tafel. Hiermee creëert u meteen de juiste sfeer. Villeroy & Boch zet de laatste trends op een rijtje.

     

    Het geheim van de feesttafel

    Een feestdiner is nog smakelijker als de tafel ook feestelijk gedekt is. Al voor het diner op tafel komt, zijn de gasten in de juiste stemming. Het geheim van de feesttafel? Een mooi servies als basis. Villeroy & Boch heeft voor elke stijl en stemming de juiste collectie.

     

    De juiste accessoires

    De juiste accessoires laten een mooi servies nog beter tot zijn recht komen. Besteed dus ook aandacht aan de glazen, het bestek en andere accessoires. Pieces of Jewellery zijn verfijnde sieraden van glas, die perfect staan op een mooie feesttafel. Ook verse bloemen doen het altijd goed. Zorg wel dat ze passen bij de stijl en kleurstelling van de rest van het interieur. Rond de kerstdagen geven losse kerstballen op tafel een speels effect.

     

    Wereldse kleuren

    Kerst is allang niet meer aan het standaard rood en groen gebonden. Ook tijdens de feestdagen zijn wereldse invloeden zichtbaar. Met Samarkand geeft u uw feesttafel een Orientaals tintje. Vers fruit als accessoire versterkt dit effect. RVH.

    www.villeroy-boch.com.

     







    10-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Windsor goes crazy!

    WINDSOR GOES CRAZY !

     

     

     

    Het Royal Windsor Hotel Grand Place, geprivilegieerde partner van de Crazy Horse die in Brussel toert, sluit naadloos aan op het beroemde Parijse cabaret met een aanbod dat … onweerstaanbaar sexy is ! 

     

    Er zijn cadeaus die je niet kan weigeren … en waarvan je zelfs niet alle details moet kennen om te weten dat het om iets uitzonderlijks gaat om volop van te genieten !

    « Toen we vernamen dat de wereldtournee van de Crazy Horse in oktober halt zal houden in Brussel, en dat de prachtige voorstellingen in de Madeleinezaal zouden plaatshebben, vlak tegenover het hotel, kregen we onmiddellijk het  -‘gekke’- idee om de geprivilegieerde gasten van het Royal Windsor Hotel Grand Place een kaart voor het spektakel te schenken », vertelt Louis Vanheusden, directeur van het Royal Windsor Hotel Grand Place.

     

    1, 7 en 8 oktober : data met een aureool van duizenden sterren … Drie droomavonden, niet een meer, en voor de gasten van het Royal Windsor Hotel Grand Place gaan die gepaard met drie exclusieve aanbiedingen waardoor ze enkele magische uren zullen beleven.

     

    Het exclusieve aanbod van het Royal Windsor Hotel Grand Place :

    Twee verblijfsformules en een avondformule zijn nu al te koop. ‘Crazy Horse de Luxe’ is een verblijf voor twee personen in een kamer Deluxe, een driegangendiner onder het glinsterende glazen dak van het Salon Grand Place, toegang tot sauna en fitness centrum, ontbijtbuffet en twee tickets (categorie Paris) voor het spektakel.

    In de formule ‘Crazy Horse Prestige’ brengt u de nacht bovendien in een geraffineerde suite door. Groot voordeel van de twee forfaits : kamer of suite staan vanaf de ochtend van aankomst ter beschikking of tot de namiddag van de dag van vertrek. Zo kunt u ten volle van een cocoon verblijf genieten of Brussel uitgebreider verkennen. En wie niet gebrand is op een overnachting zal de formule diner-spektakel in ‘tête à tête’ zeker zien zitten.

     

    Het spektakel bestaat uit verschillende nummers met choreografie, waaronder de « klassiekers » uit het legendarische repertorium van de Crazy Horse, met ook nieuwe creaties van de Franse choreograaf Philippe Decouflé. Deze show van 90 minuten is een mengeling van kunst en vertier en is een ware kaleidoscoop van schoonheid, gratie, passie en precisie.

     

    Package ‘Crazy Horse De Luxe’ : 378 euro voor twee personen  - Package ‘Crazy Horse Prestige’ : 421 euro voor twee personen - Package ‘Crazy Horse Dinner’ : 199 euro voor twee personen. RVH.

    Royal Windsor Hotel Grand Place    Duquesnoystraat 5,   1000 Brussel

    Tel. 02 505 55 55   www.royalwindsorbrussels.com

     

     

    10-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruidvat

    KRUIDVAT ZOEKT NIEUWE IDEEEN

     

     

     

     

     

    Kruidvat organiseert op 14 oktober 2011 in Antwerpen haar eerste Belgische Ideeëndag. Creatievelingen met een briljant idee kunnen hun product die dag komen

    voorstellen aan een team van Kruidvat-inkopers. Het product met het meeste potentieel maakt kans om opgenomen te worden in het Kruidvat-assortiment.

     

    Van schoonheidsproducten tot huis-tuin-en-keuken wondermiddeltjes… Iedereen is welkom op 14 oktober in het Crowne Plaza Hotel van Antwerpen om zijn of haar idee te komen voorstellen aan een team Kruidvat-inkopers. Zowel leveranciers als particulieren die overtuigd zijn van hun product, maken kans op een plaatsje in het assortiment van de drogisterijketen.

     

    Op deze originele manier wil Kruidvat in aanraking komen met nieuwe leveranciers. Zo kunnen nieuwe initiatieven ontstaan die een waardevolle aanvulling zijn op het reeds uitgebreide en gevarieerde assortiment. Elke leverancier of particulier krijgt 15 minuten om een welbepaald team van inkopers te overtuigen van zijn of haar idee. De verschillende categorieën zijn: health & beauty, food & beverages en het household segment.

     

    Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via www.kruidvat.be/ideeendag. Aanmelden kan tot 25 september a.s. RVH.

     

    10-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alligator

    De Alligator, het nieuwste hak- en snijapparaat, wordt vanaf nu uw beste vriend in de keuken!

     

     

     

     

    Iedereen kent die televisiekoks die razendsnel een uitje snipperen met een enorm mes. Dikwijls wordt een dergelijke scène versneld weergegeven, dus best uitkijken voor u het zelf probeert... Of toch? Want nu kunt u het thuis even flitsend én veilig dankzij de Alligator. De Alligators zijn hak- en snijapparaten die monotoon snijwerk in een oogwenk klaren. Van zelfgesneden frietjes en gratinschijfjes tot salades en fruitsla. Oogst bewondering met prachtig gesneden bereidingen terwijl u meer tijd bij uw tafelgenoten doorbrengt!

     

    De Alligator Chopper doet alle hakwerk

    Bij haast alle gerechten komt hakken en snijden kijken: goed geproportioneerde stukjes groenten en fruit bepalen de lekkere smaak. Voor bijvoorbeeld een groentensalade met blokjes rode biet, witloofsnippers, grof gesneden rucola, uisnippers en olijfringetjes is dat een pak werk. Behalve met de Alligator Chopper: die hakt in verschillende formaten alles voor u klaar met zijn twee verwisselbare snijrasters.

    Heel fijn of net wat dikker voor verrukkelijke zelfgebakken frietjes, mediterrane groenten voor een ratatouille, fruit voor een fruitsalade, noem maar op. En dat zonder risico. Bovendien kunt u op het snijraster een handig bakje aansluiten waarmee u alles kunt opvangen en rechtstreeks in de pot of pan kunt gooien.

    De Alligator laat zich moeiteloos uit elkaar halen en mag volledig in de vaatwasser. Handig is ook de Mini Alligator: ideaal voor look en in tegenstelling tot een lookpers behoudt u alle aroma's. Ook olijven, chilipepers, noten en kleinere groenten of fruit snijdt u zo op maat.

     

    Alligator Slicer snijdt perfecte schijfjes

    Behalve dobbelsteentjes, staafjes en snippers hebben we in de keuken natuurlijk ook schijfjes nodig: dan is de Alligator Slicer uw redder in nood. Denk maar aan een onweerstaanbare aardappelgratin, die met een gouden korst op tafel verschijnt. Uw gasten staan vol bewondering. Maar een ovenschaal vol flinterdunne aardappelschijfjes maken vraagt veel tijd, behalve met de Alligator Slicer.  Die is véél sneller, veiliger en handiger.

     

    Point-Virgule is het huismerk van Ghecom. Dit eigen merk werd door Ghecom gelanceerd in 2002 en bestaat ondertussen al  uit 10 collecties: Point-Virgule Gift, Kitchen, Chrome, Barbecue, Curve, Bamboo, Baking, Cooking, Living, Kids. Ghecom NV is exclusief importeur van een uitgebreid aanbod design keukenartikelen van bekende en minder bekende merken. RVH.

    www.point-virgule.be

     







    09-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boosr je boezem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Boost je boezem

     

     

     

     

    Nu de gemiddelde cupgrootte wereldwijd stijgt, lijkt het niet meer dan normaal dat het lingerieaanbod van Primark dat ook doet! Primark biedt nu een sensationeel gamma beha’s voor grotere cupmaten van elke vorm. Primark heeft nu een D++-beha in voorraad voor elke gelegenheid, van de T-shirtbeha voor elke dag tot luxueus, bij elkaar passend satijn zonder bandjes. Dames, als je 70DD – 85F draagt, kun je nu jezelf verwennen bij Primark!

     

    Alle Primark D++-gammas zijn speciaal ontworpen en ontwikkeld met een vollere boezem in het achterhoofd. Om voldoende steun te garanderen moet de balein in de beha voor grotere cupmaten veel sterker zijn dan de gemiddelde A-D cup-beha en zijn de bandjes een beetje breder zodat de zwaardere boezem de hele dag volledig ondersteund en comfortabel is. Een sterker maaswerk op elke vleugel geeft extra steun en lift waar je die het meeste nodig hebt.

     

    Primark heeft hard gewerkt om de ouderwetse en weinig flatterende D++-beha’s uit het verleden te bannen en heeft beha’s ontworpen die er trendy uitzien en fantastisch aanvoelen! RVH.

     

    08-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modular

    Modular blijft de grenzen van de toekomst verleggen

     

     

     

    Waar Modular ons vorig jaar met zijn innovatieve leddisc Spock ettelijke lichtjaren verder katapulteerde, gaat deze vermaarde verlichtingsspecialist vandaag nog een melkweg verder met Scotty: de puurheid van de nieuwste ledtechnologie in de zuiverste armatuur ooit op de markt gebracht. Maar daar blijft het niet bij.

     

    Op Euroluce worden dit jaar nog vier nieuwigheden gepresenteerd waarbij technologie, ecologie en design samensmelten tot de essentie. Drie nieuwigheden maken daarbij gebruik van de energiezuinige tlverlichting: United, Flat Moon en Soufflé brengen de buislamp op een ongekend architecturaal niveau. Qliv, Modulars vierde wereldpremière, doet dromen van zwoele zomernachten met het gebruik van de energiezuinige leds. Vijf nieuwigheden die de toekomst omhelzen.

     

    Scotty: led in de meest pure vorm

    Na de succesvolle lancering van de Spock, verlegt Modular nog maar eens de grenzen van de platte leddisc. Scotty is een opvallend en uitgepuurd lichtarmatuur dat zich in de architectuur weet te versmelten.

    Net zoals de Spock is de Scotty een kameleon: zijn flexibele aard maakt het mogelijk om hem in zowel residentiële als professionele omgeving toe te passen. Om die modulariteit in de verf te zetten werden er twee varianten op de markt gebracht: Scotty en Scotty Adjustable.

     

    FLAT MOON

    De zuiverste geometrische vorm is de cirkel. Het meest mysterieuze hemellichaam is de maan. Die twee elementen samen vormen Flat Moon van Modular. Eenvoudig en strak met een groot lichtoppervlak dat de ruimte vult met een egaal en stemmig licht. De Flat Moon verwondert, vereenvoudigt en verlicht, met hoge lichtperformantie en discrete verschijning past de Flat Moon zowel in kantoren, ziekenhuizen en publieke ruimtes als in winkels en woonkamers.

     

    Soufflé

    Organische vormen hoeven niet altijd uit de natuur te komen. Souflé is een dimbare plafondlamp, die met zijn amorfe vorm veel wegheeft van een tulbandcake. De lichtfilter laat het schijnsel vanuit de diepte komen, wat voor een unieke sfeer zorgt en de lamp een mystiek karakter geeft. Het diffuse licht van de energievriendelijke fluorescentielampen oogt bijzonder aangenaam. Het effect hiervan kun je nog verhogen dankzij de optionele kleurenfilter die zorgt voor nog meer présence.

     

    United

    United gaat om essentie: een naakte seamless T5-lamp in een poedergelakte aluminiumbehuizingen. Precies dankzij die strakke eenvoud is United zo bijzonder.

    Tl teruggebracht tot de essentie. Modular maakte dankzij Square Moon tl bij architecten trendy. United is een hommage aan de schoonheid van tl: geen diffuser, enkel een slanke behuizing van aluminium waarin de tl-lampen zich helemaal bloot geven. Tl haalt het qua lumen opbrengst per watt nog steeds van alle andere verlichting.

     

    Qliv

    Discrete, warme en toch functionele verlichting, dat is het handelsmerk van de Qliv. Een zacht lichtbaken dat geschikt is voor zowel recreatief als professioneel gebruik. in het poolhouse, in de wellnessruimte of gewoon op het terras bij je thuis: Hoe donkerder het wordt, hoe meer verlichting een rol zal spelen in de sfeer van de avond. Qliv van Modular zorgt voor onvergetelijke buitennachten, avond na avond, zonder al te opvallend aanwezig te zijn. RVH.

    www.supermodular.com 

     











    08-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gooische vrouwen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DVD & Blu-ray release 'Gooische Vrouwen'

     

     

     

                              

    Gooische Vrouwen: Nr 1 bioscoophit op DVD & Blu-ray

    Op 21 september komt de film Gooische Vrouwen uit op DVD en Blu-ray. De  film is een logisch vervolg op de gelijknamige succesvolle televisieserie over het wel en wee van vier hartsvriendinnen in Het Gooi, een rijke regio in de omgeving van Amsterdam.

     

    In Het Gooi verlopen de levens van de vier  vriendinnen Cheryl, Claire, Anouk en Roelien niet van een leien dakje. Cheryl's man, Martin, wordt weer behoorlijk afgeleid door ander vrouwelijk schoon. Claires dochter en dus ook  haar  kleinzoon vertrekken  naar  Burkina Faso voor drie jaar. Roelien is van slag omdat ze  een bejaarde heeft geslagen en tot  overmaat van ramp besluit Vlinder, de dochter  van Anouk, bij haar vader te gaan wonen. Om weer een  beetje tot  zichzelf te  komen, pakken de dames  hun koffers en vertrekken op vakantie naar Frankrijk...

     

    Op  de dag  van de  release van Gooische Vrouwen gingen in Nederland meer  dan 100.000 bezoekers de film bekijken, meteen goed voor de status van Gouden Film. En omdat dat  aantal inmiddels  is opgelopen tot meer dan 1,9 miljoen bezoekers,  staat  Gooische Vrouwen momenteel op de vierde plaats in de Nederlandse box office hitlijst aller tijden.

     

    In de hoofdrollen: Linda de Mol als Cheryl Morero, Tjitske Reidinga als Claire van Kampen, Susan Visser als Anouk Verschuur en Lies Visschedijk als Roelien Grootheeze.

    Gooische Vrouwen komt uit op 2-disc  DVD en Blu-ray disc. Een niet te  missen film met mooie extra's voor de fans van de serie of liefhebbers van Desperate Housewives en Sex in the City! RVH.

    07-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pfaffenheim

    Pfaffenheim

     

     

    De exploitatie van de wijngaarden Cave de Pfaffenheim en Gueberschwir strekt zich uit over ruim 250 ha in de zuiderse Elzas. Meerdere domeinen en grand crus genieten van een zuid-zuid-oostelijke ligging met overvloedige zon en worden gexploiteerd op een calcaire en agrilo-calcaire ondergrond waardoor de wijnen een opmerkelijk evenwicht maar ook zachtheid en frisheid uitstralen. Deze facetten komen vooral de wijnen in het horecasegment ten goede.

     

    De manuele pluk wordt zo nodig door een dito tri in de kelders gevolgd, vooraleer de druiven, geselecteerd op rijpheid, in één van de 10 pressoirs terechtkomen. Tot de meest kwalitatieve selecties van de Cave de Pfaffenheim behoren de Grands crus Goldert, Steinert, Hatschbourg en Zinnkoepfle, maar ook enkele mooie particuliere Domeinen en Kastelen maken deel uit van het assortiment. Het kwaliteitsaanbod wordt afgerond met de plaatsnaamgebonden Schneckenberg, Bergweingarten, Rebgarten en Gaentzbrunnen en een leuke Crémant pinot gris millisimé.

     

    De Pfaffenheimwijnen maken deel uit van het Carrefour wijnfestival 2011. Dit festival loopt in de hypermarkten Carrefour en carrefour Planet van 14 september tot 1 oktober en omvat 350 wijnen. In de Carrefour market/GB, loopt he wijnfestival 2011 van 28 september tot 18 oktober, met een aanbod van 170 wijnen. RVH.

    www.pfaffenheim.com

     





    07-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stripheld Mazdaman

    STRIPHELD ‘MAZDAMAN’ DAAGT JE UIT

    TEKEN JE EIGEN VERHAAL OP EEN MAZDA2 EN WIN EEN JAAR GRATIS RIJDEN

     

     

     

    Dat Mazda Belgium niet verlegen zit om eenopvallende actie, bleek al vorig jaar. Met hun succesvolle carpoolactie ‘Switch your car for one day’ en de ‘Switch to the Mazda Life’ make-overs op de zomerfestivals gooiden ze al hoge ogen. In het kader van het Stripfeest in Brussel (10-11 sept 2011) tekenen ze ook nu weer voor een opvallend verhaal: vanaf 3 september zal een tot stripverhaal omgetoverde Mazda2 gedurende een week in het Brusselse straatbeeld opduiken. Wie een vervolgtekening verzint voor het verhaal ‘MazdaMan wins again’ en die in een leeg vakje tekent op de Mazda2, maakt zo kans op een jaar gratis rijden. Van elke creatie die men op de wagen tekent, wordt een foto gemaakt die wordt geüploadet op Facebook en wie de meeste ‘likes’ achter zijn naam verzamelt, maakt kans op een jaar gratis rijden met deze leuke stadswagen.

     

    Kuifje, Largo Winch, de Smurfen, … - het zijn maar een paar voorbeelden van Belgische stripfiguren die de wereld veroverd hebben. Maar ook in eigen land zijn strips nog razend populair, zowel bij jong als oud. Stripliefhebbers hebben de data dan ook al maanden geleden in hun agenda aangestipt: op 10 en 11 september 2011 is Brussel immers weer in de ban van het Stripfeest (www.stripfeest.be) en zijn er tal van acties gepland.

     

    3 Brusselse Mazda dealers (ABA, Lambert, CEGEAC) zorgen zelfs nog voor extra ‘suspense’: wie tussen 03/09 en 30/09 langsgaat voor een testrit met de Mazda2, krijgt er meteen een gratis en exclusieve ‘MazdaMan’ T-shirt bovenop en maakt ook kans op een slipcursus. Zo word je de held in je eigen rijverhaal!

     

    De Mazda2 zal op 03/09 voor het eerst opduiken op het Woluwe Shopping Center en op 10 & 11 september vind je de auto terug op het Koningsplein. Wie wil volgen waar MazdaMan op de andere dagen uithangt, houdt best de Facebookpagina  http://www.facebook.com/mazda in het oog. RVH.

     





    06-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stripfeest Brussel

    Stripfeest Brussel

     

     

     

    Op 10 en 11 september pakken de tekstballonnen Brussel in met een Stripfeest dat nog gekker is dan vorig jaar …

     

    … omdat de Smurfen New York hebben ingenomen, Kuifje het helemaal gaat maken in Hollywood en wij daar erg trots op zijn. Alle Brusselse en Belgische striphelden zorgen samen voor bakken vol sfeer om deze mooie successen te eren.

     

    Brussel gaat een uitzinnig stripweekend beleven in het Strippark op de Kunstberg, de stripmarkt in de Sint-Gorikshallen, gratis rondleidingen, striptentoonstellingen zowat in de hele stad en in het bijzonder in het Belgisch Stripcentrum en in Brussels Info Place (BIP).

     

    Dit volledig gratis evenement wordt aangeboden door het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Dit evenement werd mede mogelijk gemaakt door de uitgevers: Casterman, Dupuis, Kana, Le Lombard, Moulinsart, Standaard Uitgeverij, Sandawe, Marsu Productions, Mad Fabrik en De Smurfen.

     

    Programma:

    De Comics Show: licht- en klankspektakel  op 10 september om 22 u op het Koningsplein

    De striphelden stelen de show! De stripfiguren komen in 3D tot leven op de gevels van het Koningsplein (monumentale videoprojectie in mapping op 20 m hoog en 150 m breed!). De strip wordt gekaderd in een origineel spektakel met muziek, video, 3D, laser en vuurwerk.

     

    Balloon’s Day Parade – 10 september

    Reusachtige personages van 20 meter hoog trekken van het Paleizenplein (13u) naar De Brouckère (16u) via het Albertinaplein (14u30) en de Beurs (15u).

     

    ‘Strippark’ op de Kunstberg / Albertinaplein – 10 september van 12 tot 21 u

    Tal van animaties: Kid Paddle-dorp, open air stripbibliotheek, strippersonages, getekende improvisatie, ‘stripaperitief’, workshops voor kinderen, de langste strip live getekend door de auteurs, fijnproeversdorp, …

     

    Stripmarkt

    Nieuwe strips, tweedehands strips, ex libris, verzamelobjecten, signeersessies, thematische edities, … De stripmarkt is de ideale afspraak voor een leuke vondst of de laatste nieuwigheden bij gespecialiseerde en professionele exposanten. Meer dan 20 auteurs signeren in de hallen. Op 10 en 11 september van 12u tot 18u – Sint-Goriksplein

    Striptentoonstellingen

    Belgisch stripcentrum > 10 en 11 september van 10 tot 18u – Zandstraat 20

    Brussels Info Place (BIP) – Tentoonstelling ‘Génération Spontanée’ > van 10 september tot 9 oktober elke dag van 10u tot 18u – Koningsstraat 2-4 – Gratis

    Marc Sleen-museum > 10 en 11 september van 10 tot 18u – Zandstraat 30-35

    Museum of Original Figurines (MOOF) > 10 en 11 september 10u tot 18u – Horta-galerij – Grasmarkt 116

     

    Gratis striprondleidingen (stripfresco’s in het centrum en typische plaatsen) – 2 u bezoek – max. 25 personen. op 11 september van 10 tot 17u – Vertrek Grote Markt (10, 11, 14, 15u) – Reserveren verplicht: 02 548 04 48 . RVH.

    www.stripfeest.be

    06-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Orgueil de France
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Orgueil de France.

     

     

     

    Met Orgueil de France zorgt Charles Lafitte voor een leuk samengaan van smaak en presentatie, een champagne die ongetwijfeld menigeen kan verrassen.

    De fles geeft met haar aantrekkelijke volronde body, reeds een voorsmaakje, terwijl de wijn bij het openen, de verrassing compleet maakt. De licht geelkleurige champagne zorgt voor mooie reflectie in het spiegelend glas, hij geeft bij het schenken een mooie schuimkraag die vrij snel door fijne bubbels wordt ingenomen.

     

    In de neus zorgt deze Orgueil de France voor een samengaan van finesse en droge fruitige toetsen van druif, met extra, enkele subtiele aroma’s van witte bloemen. Bij het degusteren wordt het een complexe wijn met lange afdronk, mooie frisheid en delicate toetsen van de Chardonnaydruif.

     

    Orgueil de France is een ideale aperitief maar past evenzeer bij oesters en andere zilte zeevruchten, hij kan tevens zijn rijpheid volledig tot ontwikkeling laten komen bij wit vlees dat geserveerd wordt met morilles en truffel.

     

    De Champagne Orgueil de France behoort tot het aanbod van de Carrefourwijnen die deel uitmaken van het wijnfestival 2011. Het wijnfestival loopt in de hypermarkten Carrefour en Carrefour Planet van 14 september tot 1 oktober en omvat 350 wijnen. In de Carrefour market/GB, loopt het wijnfestival 2011 van 28 september tot 18 oktober, met een aanbod van 170 wijnen. RVH.

    06-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Face to face
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Face to Face, een nieuw magazine onder de hotelmagazines

     

     

     

     

    Dolce Hotels & resorts is een groeiende groep hotels, resorts en conferentiecentra, lanceert een nieuw magazine voor zijn gasten. De Londense uitgeverij Cedar Communications werd aangesteld om de titel van het magazine te bedenken en die is Face to Face geworden.

     

    De 27 domeinen van Dolce bevinden zich allemaal op een strategische locatie aan de rand van grote steden in België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Canada en de VS. Ze zijn omgeven door een ‘groene oase’ van bossen, tuinen, parken en zelfs wijngaarden.

     

    In het magazine Face to Face staat interactie centraal: in de zakenwereld, tijdens vergaderingen of sportieve uitjes, bij het eten en drinken of in relaties. Het gaat ook om ‘samenkomen’. Het magazine is speciaal voor de gasten van Dolce ontworpen en

    biedt daarnaast een overzicht van de verschillende locaties en hun diensten.

     

    De artikels bieden tips van levenscoaches, voedingsdeskundigen maar ook van businessexperts. Met hun advies haal je het beste uit jezelf! Er zijn interviews met o.m. golflegende Johnny Miller (zijn Silverado Resort maakt deel uit van de Dolce-groep), leiderschapsgoeroe Tom Preston en producer Ernie Lake die een Grammy in de wacht sleepte.

     

    Cedar maakt magazines voor o.m. British Airways, Nikon en Tesco. Hoofdredacteur Mark Jones vertelt: “We hopen dat Face to Face verschilt van alle andere hotelmagazines en dit om twee redenen. Ten eerste zijn er maar weinig hotelmagazines waarmee we wilden wedijveren en ten tweede is Dolce uniek: een groep die zich specialiseert in stijlvolle ontmoetingsplaatsen op afgelegen locaties waar mensen met elkaar in contact kunnen komen, voor zaken of vrije tijd.”

    “We zijn in de wolken met dit geweldige, nieuwe communicatiemedium voor onze klanten en partners. We verrijken hun ervaringen bij Dolce door werk en plezier aan elkaar te koppelen... en dit op een ludieke manier”, aldus Barry Goldstein, chief revenue officer bij Dolce Hotels & Resorts. RVH.

    www.dolce.com

    05-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Santa Rita
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Santa Rita

     

     

     

    Het wijngoed van het Chileense Santa Rita, omvat nagenoeg 9000 ha wijngaarden, verdeeld over de valleien Limani, Casablanca, Leyda, Maipo, Rapel en Apalta.

     

    De rode wijnen richten zich gradueel op de 120, Reserva, Gran Reserva –Medalla Real en de Triple C. Het 120 gamma brengt een ode aan generaal BO Higgins die zich tijdens de vrijheidsoorlog van 1814 samen met 120 soldaten in de kelders van het domein, verschanste en nadien de zege afdwong.  120 is een populair assortiment van degelijke wijnen die men dagelijks kan drinken.

     

    De Reserva is een jonge fruitige wijn met mooie structuren en dynamische smaakvorming. Het is de betrachting om de karakteristieke eigenschappen van elke cepage optimaal tot zijn recht te laten komen en toch elegante en evenwichtige wijnen te realiseren.

     

    De bessen van de Gran reserva- Medalla Real, worden handgeplukt van de oudere wijnstronken en krijgen een speciale behandeling waardoor ze zich tijdens hun rijping, kunnen ontplooien tot een stijlvolle en klassiek elegante wijnen met mooi ronde tannines die een langer bewaartermijn garanderen.

     

    Top of the bill binnen het assortiment Santa Rita is de Triple C. Deze wijn met diepe robijnrode kleur die volop de Chileense overvloed en complexiteit tot uiting laat komen is een wijn voor fijnproevers. Triple C is een composities van Cabernet Franc, 55%,  Cabernet Sauvignon, 30%, en Carménère 15%, wijnen die afzonderlijk rijpen in Franse eiken vaten en pas net voor het bottelen, worden samengevoegd. De rijpe rode vruchten zorgen voor een intens geur en smaakbouquet zodat de volle rijkdom van de wijn pas in de mond openbloeit.

     

    Het Chileense assortiment Santa Rita is een onderdeel van het wijnfestival Carrefour. Dit wijnfestival loopt in de hypermarkten Carrefour en Carrefour Planet van 14 september tot 1 oktober en omvat 350 wijnen. In de Carrefour market/GB, loopt het wijnfestival 2011 van 28 september tot 18 oktober, met een aanbod van 170 wijnen. RVH.

    www.santarita.com

     


    05-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!