Inhoud blog
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe verpakking
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe verpakking

     

     

     

    Het Champganehuis Veuve Cliqout Ponsardin stelt met veel plezier de Shopping Bag Rosé voor, een herbruikbare en opvouwbare tas waarin uw fles Veuve Cliqout Rosé nog minstens 2 uur koel blijft. RVH.

    Lezersinformatie 02- 372 96 48 – www.veuve-cliqout.cm

    08-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meot & Chandon

    MOËT & CHANDON PRESENTEERT GESCHENKDOOS ‘THE GIFT’

     

     

     

    De eindejaarsfeesten krijgen een luxueuze toets dankzij Moët. De komende feestdagen kunt u dankzij Moët & Chandon, al sinds 1743 het symbool voor succes en glamour, een echt bijzondner cadeau geven: The Gift by Moët.

     

    Het huis stopt de traditionele geschenkverpakking in een nieuw jasje en lanceert ‘The Gift’, een luxueuze gouden geschenkdoos voor de iconische champagne Moët Impérial. The Gift staat helemaal in het teken van het genereuze karakter van de feestdagen en geeft elk feest een chique en elegante toets.

     

    Moët Impérial is de ultieme champagne voor elke gelegenheid, zijn luchtige, fruitige toets, zijn aanlokkelijke smaak en zijn elegante rijping gaan harmonieus samen met de meest verfijnde gerechten. Deze champagne is de perfecte mengeling van de drie druivensoorten uit de beste wijngaarden van de Champagnestreek. Het is de beste en kenmerkendste uitdrukking van de emblematische stijl van Moët & Chandon.

    ‘The Gift’ is vanaf november 2011 verkrijgbaar bij de betere wijnhandelaar voor 38€ (aanbevolen verkoopprijs). RVH.

     






    08-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park InnHammamet

    Rezidor kondigt het Park Inn by Radisson Hammamet in Tunesië aan

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, kondigt een nieuw middensegment hotel aan in Tunesië: het bestaande Hotel Riu Park El Kebir zal herdoopt worden tot Park Inn Hammamet en na een volledige renovatie terug opengaan in het tweede trimester van 2012. Het zal het derde Rezidor hotel in Tunesië worden – de groep is er al actief met het Park Inn Ulysse Resort & Thalasso en het veelgeprezen Radisson Blu Resort & Thalasso in Djerba.

     

    “We zijn verheugd onze aanwezigheid in Tunesië te verstevigen en neer te strijken in Hammamet – één van de belangrijkste en meest populaire Noord-Afrikaanse  resort bestemmingen”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Hammamet ligt aan de Mediterraanse kust, slechts op 60 kilometer van de hoofdstad Tunis. Het nieuwe Park Inn Hammamet zal een strand aanbieden van 300 meter lang en 4 buiten- en 1 binnenzwembad. Tot de verdere ontspanningsmogelijkheden horen 4 tennisterreinen, 2 kids clubs en een uitgebreide Thalasso Spa. De vier restaurants – waaronder één met Tunesische specialiteiten – zullen elke gast verwennen en de drie bars zullen de perfecte plaats zijn voor een drankje in een ontspannen sfeer. Wie voor zaken komt, kan terecht in de 600 m² grote conferentieruimte en balzaal van 500 m².

     

    Naast de 273 comfortabele en kleurrijke kamers en suites zal het Park Inn Hammamet ook 63 villas aanbieden – de ideale bestemming voor families of vrienden die samen reizen.

     

    Tunesië is één van de topbestemmingen langsheen de Noord-Afrikaanse Mediterraanse kust. Het land is het hele jaar door gezegend met een mild klimaat, mooie stranden, verschillende culturen en unieke landschappen, gaande van weelderige bossen tot het snikhete zand van de Sahara.

     

    Park Inn by Radisson is Rezidor’s jongste en dynamische middensegment merk. Het werd begin 2003 gelanceerd, en telt vandaag meer dan 145 hotels met 26.500 kamers in beheer en onder ontwikkeling doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. RVH.

     www.rezidor.com.

     









    07-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

    Europcar vereenvoudigt het huren van een wagen dankzij de nieuwe eReady-service

     

     

    Met zijn nieuwe service eReady wil Europcar, Europees leider in  autoverhuur, het huren van een wagen vergemakkelijken. Dankzij eReady kunnen de Europcar-klanten het huurcontract al op voorhand online  invullen en winnen ze tijd bij het ophalen van hun huurwagen. De  eerste resultaten uit de pilootfase onthullen alvast een grote  interesse voor deze extra service. eReady is beschikbaar in Australië/ Nieuw-Zeeland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. De lancering ervan  illustreert nog maar eens Europcars engagement voor klanttevredenheid.

     

    eReady komt tevoorschijn op het moment dat klanten hun online reservering bevestigen. Om de dienst te activeren, moet de klant  enkel zijn gegevens invullen en twee vakjes met algemene voorwaarden aanvinken. eReady versnelt het afhalen van een wagen aan de balie  aanzienlijk en verbetert de service voor alle klanten.

     

    “Het feit dat onze klanten tijd winnen en gemakkelijker een auto kunnen huren, draagt in grote mate bij tot de klanttevredenheid die  wij vóór alles nastreven. De eReady-service automatiseert een deel van het verhuurproces waardoor het afhalen van de wagen voor onze klanten vergemakkelijkt en de efficiëntie verhoogt” aldus Didier Fenix, Managing Director Europcar / Keddy  Belgium.

    06-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Absolute Mode

    ABSOLUT MODE EDITION - de mode weerspiegeld

     

     

     

    ABSOLUT zet in oktober opnieuw een stapje in de modewereld met de lancering van de beperkte editie van een nieuwe fles - ABSOLUT MODE EDITION. De lancering gaat gepaard met een grensverleggende campagne van fotograaf Sharif Hamza, met in de hoofdrol supermodel Shannan Click. ABSOLUT MODE is de opvolger van ABSOLUT GLIMMER dat vorig jaar een groot succes kende. Daarvoor waren er onder meer nog  ABSOLUT MASQUERADE en ABSOLUT ROCK, eindejaarsedities die stuk voor stuk een gigantisch succes werden.

     

    Het opzet van de ABSOLUT MODE EDITION is eenvoudig. De stijlvolle gefacetteerde fles is gemaakt uit hoogkwalitatief kristal en is omwikkeld in een band uit midnight blue zijde waarop een tekst geborduurd is. Bedoeling is de glamoureuze modewereld te weerspiegelen.

    Voor de campagne deed ABSOLUT beroep op fotograaf Sharif Hamza, bekend van zijn werk voor onder meer Vogue Paris en Dazed and Confused. Hamza liet zich duidelijk inspireren door de vorm van de fles:  hij bouwde er een grote kopie van met spiegelende vlakken, en plaatste er supermodel Shannan Click midden in, gekleed in midnight blue creaties.

     

    "Het was bijzonder creatief werken met Sharif Hamza. We waren meteen gewonnen voor zijn concept. Het is een uitstekende weergave geworden van de basisgedachte en het resulteert in een reeks adembenemende vaste en bewegende beelden," zegt Mathias Westphal, Global Brand Director van The Absolut Company.

    Sharif Hamza is eveneens opgetogen over de samenwerking.  "In het verleden werkte ABSOLUT al samen met een aantal topfotografen zoals Helmut Newton en Herb Ritts. Het is dan ook een grote eer deel uit te maken van deze groep legendarische beeldkunstenaars," reageert hij.

     

    ABSOLUT MODE EDITION  past perfect bij het rijke erfgoed die het merk in de modewereld doorheen de jaren heeft opgebouwd. In het begin van de 1990s, werkte ABSOLUT samen met enkele van de meest succesvolle modeontwerpers, zoals Tom Ford en Versace. Daarna is de mode één van de vaste creatieve uitdrukkingsvormen geworden die ABSOLUT in samenwerking met designers zoals Stella McCartney en Jean-Paul Gaultier met succes verkend heeft.

     

    De ABSOLUT MODE EDITION fles wordt wereldwijd in tachtig markten gelanceerd in beperkte oplage. In België is de fles te koop vanaf oktober 2011. Aanbevolen verkoopprijs: 14,4 euro (zelfde prijs als een "gewone" fles ABSOLUT). RVH.

    www.absolut.com  - www.pernod-ricard-belgium.com

     





    05-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exki

    Wintergroenten in de kijker bij EXKi

    In oktober is het tijd voor de pompoen!

     

     

     

     

    De afgelopen maanden heeft EXKi, de specialist in kwalitatieve snelrestauratie, haar klanten seizoensgroenten laten herontdekken door middel van allerlei originele recepten tijdens de campagne ‘Groente van de maand’. Ook de komende maanden gaat deze campagne door met heerlijke herfst- en wintergerechten.

     

    Zoals altijd werkt EXKi met seizoensgroenten die in de buurt gekweekt zijn. Dit jaar wilde het Belgische restaurant voor zijn tiende verjaardag nog verder gaan. Iedere maand wordt een lokale, biologische seizoensgroente in de kijker gezet. In maart werd van start gegaan met de wortel, tevens symbool van het EXKi-netwerk. De groente van de maand wordt op diverse en originele manieren bereid volgens recepten van Frank Fol 'De Groentekok®’. In soep, salades of op een broodje laat ze al haar aroma’s los. Zo kan bovendien de ecologische voetafdruk verminderd worden, en dat is een van de doelstellingen van EXKi. Met dit initiatief wil EXKi aantonen dat het best mogelijk is om het hele jaar rond lokale ingrediënten te eten.

     

    EXKi verbindt zich ertoe om seizoensgroenten te gebruiken uit de geïntegreerde landbouw en vaak zelfs biologische groenten. De hoofdrolgroente is “in topvorm” zijn wat smaak en voedingswaarde betreft.

    Na zomergroenten zoals onder andere courgette, selderij en tomaat, is het in oktober de beurt aan de pompoen. In november volgt nog de pastinaak en in december de champignion. Dé gelegenheid bij uitstek om lekkere winterrecepten te proeven waar je je aan kunt opwarmen tijdens de koude wintermaanden die weer voor de deur staan! RVH.

    www.exki.be





    04-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cuba

    TWEE MILJOEN REIZIGERS NAAR CUBA !

     

     

     

     

     

     

    Wat al enkele jaren aan de gang is in Cuba, wordt dit jaar voortgezet: het aantal reizigers naar het Caribische eiland blijft ook in 2011 fors stijgen. Al voor het achtste jaar op rij blijft de groeitrend aanhouden want op 17 september 2011 werd de kaap van twee miljoen bezoekers overschreden. Dat is maar liefst 32 dagen vroeger dan in 2010.

     

    De toeristische autoriteiten van Cuba geraken stilaan gewoon aan de groei van het toerisme in hun land, hetgeen niet wegneemt dat ze maar al te graag met het resultaat van dit jaar uitpakken en hierbij ook een aantal zaken vaststellen. Cuba is een ‘world tourism destination’ geworden met niet alleen een groei van het aantal reizigers maar ook een toename van het terugkeerbezoek.

     

    Ongetwijfeld zijn de goede resultaten het gevolg van de grote authenticiteit van Cuba, een unieke eigenheid die werd bekrachtigd door de promotionele campagne Authentic Cuba. Mintur, Ministerio de Turismo de Cuba, wil verder investeren in een competitief en efficiënt toerisme en is alle partners, wereldwijd, erkentelijk in verband met het geboekte succes: reizigers, touroperators, reisagenten, tourist resorts, luchtvaartmaatschappijen, iedereen die werkzaam is in de toeristische sector, zeker de mensen van pers en communicatie.

     

    In 2011 werd een belangrijke groei genoteerd vanuit Canada, Rusland en Zuid-Afrika. Ook het binnenlands toerisme gaat er sterk op vooruit. Canada blijft voor Cuba de belangrijkste markt, gevolgd door Groot-Brittannië als partner nummer één in Europa. Daarna komen Italië, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Mexico, Argentinië en Rusland.

     

    Cuba mikt bij de start van het winterseizoen 2011-2012 op een doorgezette groei met het engagement een toerisme te realiseren gekenmerkt door vrede, gezondheid, zekerheid, vertrouwen voor de toeristen ‘die ons kiezen’.

     

    INFO

    Toeristische dienst van Cuba, Bierstraat 12 B, NL 3011 XA Rotterdam, T 00 31 102 136 403, info@nunaarcuba.nl www.autenticacuba.com : in het Engels, Frans, Duits, Spaanse, Italiaans . RVH.


    03-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stella artois
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Stella Artois bekroont Belgisch Kampioen Biertappen 2011:

     

     

     

    Jan Van Dessel van café Den Deugniet in Haasrode zal België vertegenwoordigen op 15e editie Stella Artois World Draught Master in Buenos Aires.

     

    Op maandag 26 september vond in Den Thuis, het café van de Stella Artois-brouwerij in Leuven, de finale plaats van de Stella Artois Draught Masters, het Belgisch Kampioenschap Biertappen. Met deze wedstrijd, die inmiddels voor de 15e keer op rij plaatsvond, onderstreept het merk steevast het belang van kwaliteit, traditie en vakmanschap. Want laten we eerlijk zijn: een perfect frisse Stella Artois tappen en opdienen volgens de regels van de kunst… het is niet iedereen gegeven.

     

    Na een zeer spannende finale, kan Stella Artois met trots de nieuwe Belgisch Kampioen biertappen aankondigen: Jan Van Dessel van café Den Deugniet uit Haasrode is uit een 50-tal kandidaten verkozen tot beste biertapper van het land. Dit gebeurde door een professionele jury, waarin onder andere de Belgische en Wereldkampioen Biertappen 2010 zetelden, evenals VS Ambassadeur Gutman die bekendstaat als bierkenner. Jan Van Dessel heeft bewezen als geen ander de ‘9 step pouring ritual’ of het schenkritueel in 9 stappen te beheersen: de kunst om een Stella Artois te tappen van het vat en die vervolgens perfect op te dienen aan tafel.

     

    Als ambassadeur van ons land, trekt Jan Van Dessel straks naar Buenos Aires om er onze eer te verdedigen tijdens de Stella Artois World Draught Master 2011, het Wereldkampioenschap Biertappen. Op 26 oktober zal hij het daar opnemen tegen een 30-tal nationale kampioenen van over heel de wereld.

     

    Nieuw dit jaar was dat ook de cafégasten konden deelnemen aan de wedstrijd: via de populariteitspoll kon er tot gisteren online of via (gratis) sms gestemd worden voor de cafés die deelnemen aan het Belgisch Kampioenschap Biertappen van Stella Artois. Het M-Café in Leuven heeft de meeste stemmen verzameld en mag zijn klanten trakteren op een feestje! RVH.

     

     

     

     

     

     

    02-10-2011 om 17:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rodenbach

    Brouwerij RODENBACH verwent bierliefhebbers met twee Limited Editions:

    RODENBACH Caractère Rouge en RODENBACH Vintage 2009

     

     

     

    Naast de RODENBACH VINTAGE die dit jaar reeds voor de derde maal wordt geïntroduceerd ontwikkelde de Roeselaarse Brouwerij, in samenwerking met topkok Viki Geunes, 900 unieke flessen RODENBACH Caractère Rouge. Op vraag van PALM Breweries verleent Viki Geunes, omwille van zijn scherp, uniek proefvermogen en zijn uitzonderlijke creativiteit, medewerking aan de productinnovatie en productontwikkeling van PALM Breweries.

     

    RODENBACH Caractère Rouge: complex, rijk geschakeerd bier

     

    Een eerste testproject dat door Viki Geunes mee ontwikkeld werd, betreft een variant op RODENBACH bier dat traditioneel twee jaar lang op grote eiken foeders rijpt. De brouwers laten het bier gedurende zes maanden verder macereren met verse krieken, frambozen en veenbessen. Na deze maceratie op eik, hergist het bier in de fles. Het resultaat is de RODENBACH Caractère Rouge, een uitzonderlijke RODENBACH met maceratie op fruit en een alcoholvolume van 7°. Dit brouwsel is meer dan uniek en tevens heel exclusief want er werden maar 900 flessen van 75 cl gebotteld. Geunes laat dit eigenzinnige bier, net als een aantal andere unieke biervariëteiten, in zijn restaurant ’t Zilte, in het Antwerpse MAS, schenken.

     

    Over de RODENBACH Caractère Rouge is Viki Geunes duidelijk enthousiast: “Ik heb veel geleerd van brouwerij-eigenaar Jan Toye en Rudi Ghequire, de brouwmeester van RODENBACH. Rudi was blijkbaar tevreden over mijn smaakaanwijzingen. We mogen samen trots zijn op de resultaten. Net zoals in mijn keuken streef ik naar diepgang en complexiteit. De RODENBACH Caractère Rouge heeft een subtiele fruitige neus van framboos en kriek in combinatie met houttoetsen en karamel. Daaronder vind je parfum van viooltjes en tegelijk hints van leder en lichte tabak. Kortom, het is een bier met een vineus aroma. Op het palet proef je eerste prikkelende, scherpe zuren. Die smaakaanzet wordt al snel gecounterd door aangename restzoetheid en een fijne droogheid afkomstig van de veenbessen. Zij geven het bier ook een lange, zuivere en daardoor bijzonder aangename afdronk. De drie gebruikte fruitsoorten hebben hun effect dus duidelijk niet gemist. Wanneer ik deze RODENBACH proef moet ik even denken aan een frisse bourgogne wijn. Daar heeft het delicate fruit met zijn grote expressiekracht en de houtopvoeding natuurlijk wel iets mee te maken.”

     

    RODENBACH brengt de “RODENBACH Vintage 2009 Limited Edition” op de markt. Deze “RODENBACH Vintage 2009” met een alcoholvolume van 7% is het unieke resultaat van de creativiteit van de passionele RODENBACH brouwers. Dit uitzonderlijk VLAAMS ROOD BRUIN bier van gemengde gisting dankt haar uniek karakter aan de rijping op handgemaakte eikenhouten foeders, waarvan sommige ouder dan 150 jaar zijn.

     

    “Deze exclusieve “RODENBACH Vintage 2009” heeft gedurende ruim twee jaar op foeder nummer 145 gerijpt; dit resulteert in een superieure RODENBACH met roodkoperen gloed. De smaak is complex en vol, tevens pittig en verfrissend. Kenmerkend is de appelzurige fruitigheid in combinatie met karamel, wilde honing en eik. “ zegt Peter Buelens, woordvoerder voor RODENBACH. “In het aroma vindt men toetsen van karamel, groene appeltjes vermengd met eikenhout terug. De zachtzure, fruitige afdronk is lang en mooi in balans.”

     

    In totaal werden er 37.000 flessen van 75 cl onder kurk gebotteld. Eén vierde er van wordt naar de USA geëxporteerd. “RODENBACH Vintage 2007” werd op de World Beer Cup 2010 met een zilveren medaille gelauwerd. RVH.

    www.palmbreweries.com





    02-10-2011 om 17:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.versace Eon

     

    VERSACE - HORLOGECOLLECTIE “EON SOIREE”

     

     

    De in 2009 geïntroduceerde Eon-lijn heeft er een prachtige aanwinst bij: de Eon Soirée. Met zijn verfijnde vormgeving en sierlijke eenvoud belichaamt dit horloge de nieuwe trend voor 2012.

    De ronde kast met Clous de Paris-motief omvat een wijzerplaat waarop de Medusa prijkt, het welbekende symbool van Versace. De laklederen polsband heeft een zachte paarlemoeren glans of bestaat uit kleine, aaneengeschakelde bolletjes, afhankelijk van het model. De vlindersluiting versterkt het unieke, elegante karakter van de Eon Soirée.

    Technische kenmerken:

    Diameter: 26,5mm  - Saffierglas - Zwitsers kwartsuurwerk met roestvrijstalen of roodvergulde kast. Het uurwerk heeft een witte of zwarte wijzerplaat met centrale Medusa-afbeelding en een witte of zwarte glanslederen polsband met vlindersluiting.  Het is ook  verkrijgbaar met roestvrijstalen of roodvergulde polsband.

     Prijs:  Model met zwartlederen band: 610 eur - Model met witlederen band: 510 eur. RVH.





    30-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintercruises

    Nieuwe wintercruise naar  de Verenigde Arabische Emiraten

     

     

     

    Dompel jezelf onder in de mythische sfeer van 1001 nachten, bruisende steden en winkelparadijzen en geniet van de winterzon tijdens een exotische cruise naar de Verenigde Arabisch Emiraten. Op het programma staan Abu Dhabi, Dubai en Al Fujairah in de V.A.E. en Khasab en Muscat in Oman.

     

    Luxeschip MSC Lirica zal vanaf oktober 2011 deze nieuwe winterroute bevaren met *Abu* *Dhabi *als thuishaven. Maar liefst 19 nieuwe cruises worden aan het uitgebreide aanbod van MSC Cruises gevoegd. De cruises duren 8 dagen en 7 nachten.

     

    We zijn erg blij deze steden toe te voegen aan onze bestemmingen omdat ze zo tot de verbeelding spreken en voor onze gasten een ware ontdekkingsreis worden. Tijdens de verschillende excursies kunnen ze de juweeltjes van de geschiedenis bezoeken, maar ook prachtige stranden en hypermoderne architectuur. We zijn ervan overtuigd dat dit Arabische avontuur voor veel gasten onvergetelijk wordt” zegt Erminio Eschena, directeur van MSC Cruises voor Belux en Frankrijk.

     

    Klanten die boeken tussen 12 en 30 september betalen uitzonderlijk slechts 899€ (cruise in volpension in een binnenkajuit, inclusief vluchten van en naar Brussel en transfers).

     

    Wonderbaarlijke Route

     

    MSC Cruises is de enige rederij die Khasab vast op het programma heeft staan. De stad wordt ook wel het 'Noorwegen van Arabië' genoemd vanwege de ruige, gletsjer-achtige kustlijn, de hoge bergen en heldere, schitterende fjorden. Khasab ligt in een exclave van het land van Oman aan de monding van de Perzische Golf.

    Muscat is bekend als één van de grote havens ter wereld sinds het oude Rome. Reis door de tijd op de adembenemende Al Jalali en Al Mirani forten en bruisende souks en geniet van de tijdloze natuurlijke geuren van het exclusieve Amouage parfumerie.

     

    In Al Fujairah vinden gasten paradijselijk afgelegen stranden tussen de mooie Hajar-bergen en de warme waters van de Golf, maar kunnen ze ook kiezen voor ontdekkingstochten door de woestijn, een culturele rondleiding langs de kustlijn,…

    Metropool Abu Dhabi spreekt helemaal tot de verbeelding met een bezoek achter de schermen van het Yas Marina Formula 1 Circuit en het gloednieuwe Ferrari World Theme Park waar gasten zich kunnen wagen aan een rit op de snelste achtbaan ter wereld. Abu Dhabi wordt niet voor niets de Tuinstad van de Golf genoemd.

     

    Aan moderne architectuur en sites heeft Dubai niet tekort. De stad huisvest er het hoogste gebouw ter wereld, een uniek 7-sterrenhotel, een eiland in de vorm van een palmboom,... De stad is erg gekend als winkelparadijs, maar gasten kunnen er ook zwemmen met dolfijnen, genieten van een romantische cruise bij zonsondergang op een traditionele dhow,…

    Deze cruises vertrekken vanuit Abu Dhabi en vanuit Dubai. RVH.

    www.msccruises.be



    29-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De la terra aardewerk

    Colombiaans aardewerk uit La Chamba steunt lokale bevolking

    Handgemaakt De La Terra aardewerk van Ghecom maakt duurzaam verschil

     

     

     

    Het nieuwe De La Terra aardewerk van Ghecom is een lust voor het oog en heerlijk om mee te koken. Het eenvoudige, organische ontwerp van deze collectie loopt over van klasse: tijdloze schoonheid die over de eeuwen is verfijnd, met een functionaliteit die is afgestemd op de actuele keuken.

     

    Het Zuid-Amerikaanse Colombia is een land met een unieke natuur en een eeuwenoude beschaving. In de schaduw van het machtige Andesgebergte ligt La Chamba, een klein dorp aan de oevers van de Magdalenarivier. Daar maken lokale ambachtslieden het De La Terra aardewerk uit twee soorten minerale klei volgens een traditie die al zevenhonderd jaar bestaat.

    De De La Terra collectie verschilt van industriële productie doordat ze volledig handgemaakt is, uitsluitend op basis van natuurlijke ingrediënten en zonder chemicaliën. Dat maakt elke pot en schaal uniek: stuk voor stuk werden ze gepolijst met tijgeroogkwarts, natuurlijk zwartgebrand en geglazuurd.

     

    Het De La Terra aardewerk past op alle warmtebronnen behalve inductie en kan in de oven, microgolf en afwasmachine. Bovendien is dit aardewerk bijzonder thermoschockbestendig. Met zijn mooie matglanzend zwartgebrande afwerking is het een fraaie blikvanger op tafel en kunt u het evenzeer als designobject in de woning uitstallen. De collectie bestaat uit kookpannen, steelpannen, ovenschalen en tagines in diverse formaten.

     

    In La Chamba leven negen op tien dorpsbewoners van de aardewerkproductie. Dat maakt De La Terra tot een aantrekkelijk werkgever voor de lokale gemeenschap. Er wordt duurzaam gewerkt, zonder giftige producten, en de fabrikant investeert bovendien twee procent van zijn inkomsten opnieuw in de lokale gemeenschap, in kleine projecten op basis van persoonlijke contacten. Zo geeft De La Terra ook wat terug aan de mensen die met hun vakmanschap en bezieling substantieel bijdragen tot het succes van De La Terra.

     

    Point-Virgule is het huismerk van Ghecom, exclusief importatuer van een uitgebreid aanbod design keukenartikelen. Dit eigen merk werd door Ghecom gelanceerd in 2002 en bestaat ondertussen al uit 10 collecties: Point-Virgule Gift, Kitchen, Chrome, Barbecue, Curve, Bamboo, Baking, Cooking, Living, Kids. RVH.

    www.point-virgule.be







    28-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Forgees

    Les Forgées  brengen een omwenteling teweeg op de markt!

    Een assortiment ondertekend door Le Creuset®

     

     

     

     

    Het assortiment koekenpannen, kookpannen, sauteerpannen en pannenkoekpannen in gesmeed aluminium weerstaat de tijd en het dagelijkse gebruik. De “Forgées” zijn opmerkelijk duurzaam en verzekeren twee gebruiken per dag gedurende 109 jaar*!

     

    Geweldig, zeer stevig keukengerei, met een Levenslange garantie van Le Creuset®. Het kookgerei van Le Creuset® in gesmeed aluminium vervormt niet, de structuur is versterkt voor een duurzame voedingsveiligheid, er is gelijkmatige warmteverdeling voor een optimale bereiding. Het kan gebruikt worden op alle warmtebronnen.

     

    De Forgées, een zeker en betrouwbaar assortiment : PFOA-vrij. Le Creuset® brengt een omwenteling teweeg in de antikleefklagen. “De Forgées” hebben een levenslange garantie en zijn bovendien “PFOA-vrij”. Het werk uitgevoerd op de coating van het kookgerei heeft het mogelijk gemaakt een steeds resistenter product te verkrijgen.

     

    Dit jaar breidt het assortiment zich uit en vormt een verzameling kookgerei dat onmisbaar is in uw keuken.

    Nieuw in 2011: rechte sauteerpan 26 cm, Provençaalse sauteerpan 24 cm, deksel 16 – 18 en 20 cm, pannenkoekpan 24 cm met naar buiten gebogen rand, steelpan 16 cm, met 2 schenktuiten, steelpan 18 cm zonder schenktuit, zonder hulphandvat, steelpan 20 cm zonder schenktuit, zonder hulphandvat, kookpan 18 cm en kookpan 20 cm. RVH.

     







    27-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison Taittinger Comtes de Champagne

    Maison Taittinger: Comtes de Champagne

     

     

     

    Het zal altijd een schaars product blijven, de Comtes de Champagne: de technische kenmerken waaraan moet worden voldaan om deze cuvée tot een zeer grote wijn te maken, zijn nagenoeg uniek in de Chapamgne en bovendien ook financieel erg zwaar.

     

    Comtes de Champagne Blanc de Blancs

     

    Is de meest geslaagde expressie van de stijl van Maison Taittinger, de kwintessens van zijn champagnekunst. De Comtes de Champagne Blanc de Blancs waarvan de eerste millésimé dateert van 1952, wordt uitsluitend als millésimé geproduceerd en bestaat voor 100% van witte Chardonnaydruiven uit de allergrootste cru”s van de prestigieuze Côte des Blancs ( Avize, Chouilly, Cramant, Mesnil-sur-Oger, Oger, Vertus, Bergères-les-Vertus). Alleen wijn van eerste persing, de cuvée, de absolute top in verfijning wordt gebruikt. 5% van de wijnen die in de assemblage geraken hebben een rijping in nieuwe eikenhouten vaten achter de rug.

     

    Comtes de Champagnne Rosé

     

    Altijd millésimé, geproduceerd met de Grands Crus de Chardonnay van de prestigieuze Côte des Blancs (30%) en de grootste Pinot Noirs van de Champagne, waarvan 15% rood gevinifieerd. Deze exclusieve samenstelling schenkt de Comtes de Champagne Rosé het label van de zeldzaamste cuvée van het huis.

     

    Met de creatie van de prix Taittinger in 1967 worden ook de banden met de culinaire wereld aangehaald, deze wedstrijd voor chefs jonger dan 40 jaar kent een enorme belangstellig en heeft met Camille Lurkin, Villa Lorraine Bussel 1969 en Laurent Debenest, Le Paddock Keerbergen 1993, ook twee Belgische winnaars in zijn rangen. RVH.

     

     

     





    27-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison Taittinger: prestigieuze cuvées

     

     

     


    Maison Taittinger: Prestigieuze cuvées

     

     

     

    De Cuvée Brut Réserve is een assemblage van 40% Chardonnay en 60% Pinot, een volstrekt standvastige champagne, elegant en perfect evenwichtig die wereldwijde erkenning geniet om de kenmerkende stijl waarin de verfijning van de Chardonnay overheerst. Het is een champagne voor elk moment, een onafscheidelijke gezel voor de plezierige en mooie momenten in het leven.

     

    De Cuvée Prestige Rosé, 30% Chardonnay en70% Pinot is een verrukkelijke subtiele en intense wijn. Zijn structur en verfijning dankt hij aan de Pinot uit de Montagne de Reims en aan de Chardonnay, en zijn helder roze kleur aan het geringe percentage stille rode wijn dat wordt toegevoegd tijdens de assemblage. Past bij de start en afronding van een avond, geurt heerlijk als aperitief maar kan even makkelijk en subtiel gekoppeld worden aan een dessert met fruit.

     

    De Cuvée Brut Millésimé wordt enkel geassembleerd als de oogst van een uitzonderlijke kwaliteit is, assemblage van uitsluitend wijnen van eerste persing. Is ideaal als aperitief, maar echte liefhebbers erkennen en waarderen hem vooral als wijn bij de maaltijd, om elke klassieker van de Grande Cuisine te begeleiden.

     

    De Cuvée Prélude ’Grands Crus’ is samengesteld uit 50% Chardonnay en 50% Pinot Noir, door Taittinger exclusief geselecteerd uit als Grand Crus geklasseerde wijngaarden voor 100% binnen de cru’s van de Champagne. Deze zeldzame assemblage opgebouwd op basis van Cuvéewijnen, maakt het mogelijk de verfijning en de structuur te bekomen die noodzakelijk zijn om een grote champagne lang te kunnen bewaren. De Cuvée Prélude Grands Crus doet het heerlijk als aperitief, maar past ook schitterend bij de grote zeegerechten.

     

    De Cuvée Folies de la Marquetterie is de eerste ‘Domaine Champagne’ in de geschiedenis van het merk, het is een assemblage van 45% Chardonnay en 55% Pinot Noir, uitsluitend van druiven de Folies-wijngaard die zich boven het Château de la Marquetterie uitstrekt. In de geselecteerde percelen wordt een ‘vendange en vert’ toegepast met het oog op een optimale rijping en suikerrijkdom. Na de oogst wordt uitsluitend voortgewerkt met het sap van de Cuvée. Deze gestructureede en krachtige terroirwijn, een hommage aan de 18de eeuw, past wonderwel bij stevige gerechten als gebraad of vis in saus.

     

    De Cuvée Nocturne is een ‘droge’ champagne van 40% Chardonnay en 60% Pinot Noir en Pinot Meunier, het is een assemblage van een dertigtal verschillende crus uit meerdere oogsten, rijpt minstens vier jaar sur latte voor de verwijdering van de moer.

    Taittinger Nocturne is een champagne om een avondje af te sluiten. Hij past perfect bij een dessert of bij een stukje foie gras op peperkoek, maar is even gezwind de trouwe metgezel voor wie het feest tot een eind in de nacht wil voortzetten. RVH.





    26-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Japanse weeskinderen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zeeuws -Vlaamse topchefs koken voor Japanse weeskinderen

     

     

     

    Het recent door de Junior Kamer Zeeuwsch Vlaanderen georganiseerde culinair charitatief diner “Campai for Sendai” in restaurant Onder de Linden in Zuiddorpe bracht € 61.600 op.

     

    Vier Zeeuws - Vlaamse topkoks, Sergio Herman (Oud Sluis), Edwin Vinke (De Kromme Watergang), Sjef de Cock (Onder de Linden) en Serge van der Heyden (Roes), ondersteund door het personeel van Lekker La Vie en De Jonkvrouw, schotelden 145 gasten een vier sterren diner voor, waarin ingrediënten uit de Japanse keuken een belangrijke rol speelden.

     

    Tussen door verzorgde de Japanse top violist Noé Inui een aangrijpend optreden. Hij komt zelf uit de door de tsunami getroffen gebied en heeft er nog veel familie wonen. De opbrengst gaat naar een project voor weeskinderen in het door de tsunami getroffen stad Sendai in het noorden van Japan. RVH.

    26-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison Taittinger

    Maison Taittinger

     

     

     

     

     

    Champagnehuizen die ook vandaag nog de naam van hun eigenaar en zaakvoerder dragen? Ze bestaan, maar het zijn er weinig. Bij Taittinger gaat het zelfs om meer dan de naam van een persoon: het is de naam van een familie. Die gepassioneerde familie koestert de ambitie om het mooie avontuur van Champagne Taittinger nog lang te laten voortduren.

     

    Eigenlijk begon het allemaal in 1240 wanneer Thibaud IV, graaf van Champagne, troubadour en koning van Navarra, uit Cyprus een wijnstok meebrengt die achteraf de voorouder van de Chardonnay blijkt te worden. Jacques Fourneaux handelaar in wijnen uit de Champagnestreek richt een onderneming op die later uitgroeit tot Taittinger.

    Tijdens de slag om Champagne vestigt generaal de Castelau zijn hoofdkwartier in het Château de la Marquetterie. De jonge officier Pierre Taittinger wordt verliefd op het kasteel en neemt zichzelf voor om er terug te keren als hij de oorlog gezond en wel overleeft. Pierre Taittinger koopt in 1932 het Château de la Marquetterie samen met de bijhorende wijngaarden die sinds de 18de eeuw door de Benedictijnen worden beheerd, hun grondlegger was monnik Frère Oudart, een van de fouding fathers van de chamapagne. In 1945 definieert François Tatitinger de stijl en signatuur van het merk dat nog steeds wordt bewaard.

     

    Als men alle wijnstokken van het huis Taittinger achter elkaar zou planten, krijgt met een rijtje van bijna 3000 km. De wijngaard bestaat uit 35% Chardonnay, 50% Pinot Noir en 15% Pinot Meunier. De wijngaarden liggen in de grote regio’s van de Champagnestreek Côtes des Blancs, Vallée de la Marne en Montagne de Reims. Het gaat om 288 ha, harmonieus gespreid over 34 verschillende cru’s die tot de beste behoren van wat de Champagnebenaming te bieden heeft.

     

    De Chardonnay is niet alleen een edele druif, het is de kostbaarste druif van de Champagne. Ze schenkt de wijn elegantie en heeft een sterk aromatisch potentieel. (met een bouquet van vanille, was en linde, naast een zweem van geroosterde brioche). Ze vormt de kern van de assemblages van de verschillende wijnen maar drukt voornamelijk haar stempel op de originele stijl van het huis Taittinger. RVH.



    25-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dynamiek voor budgetmerken

    Nieuwe dynamiek voor de budgetmerken:

    de eerste stap binnen de nieuwe strategie van Accor

     

     

     

     

    Accor, uitbater van hotels, franchisegever en beheerder van activa in het hotelwezen,

    lanceert zijn nieuwe strategie. Met de budgetmerken ibis, ibis styles en ibis budget wordt een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de geschiedenis van het bedrijf.

     

    “Met dit grootse project zetten we Accor neer als wereldwijd model voor het hotel van de toekomst. Dit belangrijke initiatief zal al onze teams in de komende maanden mobiliseren. Hierbij baseren we ons op het corporate merk Accor dat meer bekendheid moet krijgen bij het grote publiek, vooral om een beter antwoord te bieden op de grote uitdagingen in de distributie.

    Onze ambitie wordt duidelijk door de nieuwe baseline ‘Open New Frontiers in Hospitality’ en blijkt ook uit een sterkere profilering van Accor. Wij willen onze klanten een unieke hotelervaring bieden en wij zijn ervan overtuigd dit te kunnen bereiken door een moderne en innovatieve dienstverlening en door onze merken te herpositioneren”, aldus Denis Hennequin, CEO van Accor.

     

    IBIS krijgt de status van overkoepelend merk met drie merken:

    -ibis blijft ibis

    -all seasons wordt “ibis styles”

    -Etap Hotel wordt “ibis budget”

     

    Door deze nieuwe segmentatie – die tegen begin 2013 overal in de organisatie doorgevoerd moet zijn – zal de toegankelijkheid, de samenhang en de kracht van deze drie budgetmerken verbeteren. Tegelijkertijd wordt de naamsbekendheid en het ontwikkelingspotentieel van elk van de merken vergroot.

     

    De nieuwe baseline “Open New Frontiers in Hospitality” geeft gestalte aan de ambitie van de Groep om te innoveren – wat in de genen van het bedrijf zit -en om nieuwe vormen van gastvrijheid, vooral digitaal, uit te denken. Vooral bij het grote publiek zal het merk Accor voortaan een grotere rol gaan spelen.

     

    Enerzijds zal het op grotere schaal communiceren over de betrokkenheid bij human resources, bij duurzame ontwikkeling en multiculturaliteit om een meerwaarde te bieden voor alle hotelmerken.

    Anderzijds zal Accor op het internet nog nadrukkelijk inzetten op het strategische distributiekanaal Accorhotels.com. Het loyaliteitsprogramma A|Club wordt hierbij omgedoopt tot Le Club Accorhotels.

     

    Om de vertrouwensrelatie en de betrouwbaarheid van zijn merken nog sterker te maken, voegt Accor in alle communicatie van zijn merken “by Accor” toe. RVH.

    www.accor.com












    24-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reiskantoren

    Reiskantoren zetten cruises op het voorplan

     

     

     

     

    De maritieme sector kent wereldwijd een indrukwekkende groei. Alleen al in ons land zien we het aantal cruisepassagiers elk jaar met meer dan 10 procent stijgen. De cruises zijn niet langer een nicheproduct, maar worden hoe langer hoe meer in één adem genoemd met de hotelpakketreizen. Steeds meer Belgen verkiezen een cruisevakantie dan ook boven een culturele rondreis of een verblijf in een hotel of resort in de Middellandse Zee of de Caraïben.Om de troeven van de maritieme sector nog meer onder de aandacht te brengen, organiseert de beroepsvereniging Cruise & Ferry World (C&FW) in samenwerking met de reisindustrie van maandag 10 tot en met zaterdag 22 oktober de Veertiendaagse van de Cruise.

     

    Het initiatief sluit aan bij De Langste Cruisedag die de voorbije twee jaren plaats vond en waaraan in 2010 een honderdtal reiskantoren deelnamen. Heel wat consumenten en reisagenten betreurden toen dat het evenement beperkt bleef tot één dag. Cruise & Ferry World heeft rekening gehouden met deze terechte opmerking. Door het evenement te spreiden over twee weken krijgen de klanten meer tijd om zich te informeren bij de reisagent en hun keuze te maken.

     

    De brochures 2012 liggen reeds in de reiskantoren of worden eerstdaags verdeeld. Om het aanbod voor volgend jaar te lanceren pakken de rederijen tijdens de Veertiendaagse van de Cruise uit met vroegboekkortingen of speciale aanbiedingen. Daarnaast wil de beroepsvereniging met dit initiatief de reisagenten- nog meer dan de voorbije jaren – in de kijker zetten. Zij zijn namelijk een belangrijke schakel in de verkoop van cruiseproducten.

     

    Om de reisagenten te ondersteunen in hun verkoop, organiseert Cruise & Ferry World elk jaar workshops en opleidingen zodat de kennis van de diverse cruise- en ferryproducten wordt verruimd en geactualiseerd. Reisagenten die deelnemen aan deze opleidingssessies, mogen zich “Certified Agent” noemen, ondertussen hebben nagenoeg 300 agentschappen, verspreid over beide landsdelen, dit certificaat in hun bezit. RVH.

    www.cfw.be.

     

    23-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speculoos cranberry

    Speculaas of Cranberry, Praliné-pralines van Leonidas

     

     

     

    Dit najaar breidt Leonidas zijn aanbod van pralines uit met een gelimiteerde editie van chocolaatjes met pralinévulling die zoals steeds gecombineerd worden met authentieke recepten en natuurlijke producten. Herontdek praliné, gecombineerd met een heerlijke toets van speculaas of cranberry.

     

    De meester-chocolatier van Leonidas, Claude Sénèque, wijdt ons in in de geheimen van zijn atelier. Nieuwe pralines met pralinévulling betekent ook verrukkelijke ideeën en heerlijke nieuwigheden. Een ontdekking...

     

    De traditionele pralines met pralinévulling maken onmiskenbaar deel uit van de favoriete chocolaatjes van de Belgen, maar de consumenten gaan voortdurend op zoek naar vernieuwingen. De nieuwe pralines met pralinévulling bieden een leuk  antwoord op deze vraag.

     

    Klassieke pralines met pralinévulling zijn echte blijvers, de nieuwste creaties worden eveneens klaargemaakt volgens een oud recept, maar gecombineerd met nieuwe smaken. Zo krijgen ze een vleugje originaliteit en een eigentijds jasje. Afhankelijk van de voorkeur van het moment en van ieders voorkeur qua smaak is er voor elk wat wils!

     

    De nieuwe praline is een heerlijke combinatie van twee Belgische specialiteiten: chocolade en ... speculaas! De praline bevat verrukkelijke stukjes biscuit en een praliné die verrijkt is met een licht natuurlijk aroma van kaneel. Deze lekkernij van Leonidas is omhuld met knapperige melkchocolade die smelt in de mond. Hieraan zullen de liefhebbers van geraffineerde smaken niet kunnen weerstaan.

     

    De praline met cranberry’s is een praline ‘mosaïque’ met exotische toets. De lichte zure smaak van de cranberry’s biedt een harmonieus tegenwicht voor de smeuïgheid van de zwarte chocolade waarmee de praline omhuld is. De overheerlijke rode bessen uit Noord-Amerika voegen trouwens een fruitig en ietwat bitter aroma toe.

     

    Leonidas staat ook voor tijdloosheid, want door haar traditonele recepten en haar voortdurende innovatie verenigt ze het verleden met de toekomst. Leonidas is ook een symbool van vrijgevigheid en genot. Een assortiment van 25 praliné-pralines in een mooie metalen doos is een ideal cadeau voor levensgenieters. RVH.

    www.leonidas.com

     

     







    22-09-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!