Inhoud blog
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    27-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Logeren in Vlaanderen

    LOGEREN IN VLAANDEREN: Het perfecte huwelijk tussen landelijk en stedelijk logies

     

     

     

     

    De vzw Plattelandstoerisme in Vlaanderen focust zich sinds haar oprichting in 2004 op de promotie en begeleiding van het hoevetoerisme en logies in een landelijke omgeving, met inbegrip van logies in dorpskernen. Rode draad doorheen dit verhaal is en blijft het gastheerschap, de kwaliteit en de kleinschaligheid van het logies.

     

    Om tegemoet te komen aan de huidige vraag naar (klein)stedelijk logiesaanbod verruimt de vzw Plattelandstoerisme naar kleinschalig logies in de Vlaamse regio’s en haar steden (met uitzondering van de kern van de 5 Kunststeden: Brugge, Gent, Antwerpen, Mechelen en Leuven).

     

    We geloven sterk in de meerwaarde van dit gedifferentieerd aanbod.Voor ieder wat wils. We zien een prachtige combinatie tussen platteland en stad: een weekendje weg kan op deze manier zowel shoppen of een museumbezoek inhouden en daarbij heerlijk culinair genieten, als zalig fietsen of wandelen in het nabijgelegen platteland.

     

    Landelijk en stedelijk logies hebben uiteraard veel gemeen, maar bereiken toch vaak een verschillend publiek. Zo is er de uitwisseling tussen beiden: plattelandsgasten verkennen de leuke steden in de omgeving, terwijl het vanuit deze steden maar een kleine stap is vooraleer men in een landelijk kader terechtkomt.

    De belevingselementen blijven belangrijk: het ontdekken van het platteland en de landbouw (actief hoevetoerisme), de fiets-en wandelnetwerken rond de dorpskernen, maar nu ook de beleving in en rond de kleinere en middelgrote steden via o.a. short city breaks.

     

    Nieuw is dus dat er vanaf nu ook stedelijke uitbatingen (mits uitzondering kern Kunststeden) kunnen aansluiten voor promotie. Nieuw is ook de naam:  Plattelandstoerisme in Vlaanderen wordt Logeren in Vlaanderen.

    Logeren in Vlaanderen blijft uiteraard met heel veel enthousiasme nog steeds inzetten op het getrouwe en veelgevraagde aanbod aan vakantie op de boerderij en logeren op het platteland.

    Het product ‘logeren in steden’ zal als nieuwkomer uiteraard extra aandacht krijgen. RVH.

    www.logereninvlaanderen.be 

    27-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patapas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Patapas, 1000 hapjes met patatjes.

     

     

     

    De aardappel is ongemeen veelzijdig, zowel voor de dagelijkse keuken als voor een speciale gelegenheid. VLAM presenteert nieuwe eigentijdse aardappelrecepten in een gratis receptenfolder en op www.aardappel.be.


    De aardappel is hét basisingrediënt van een klassieke Vlaamse schotel. Maar deze voedzame knol past ook uitstekend in de hedendaagse moderne keuken. Moet het snel gaan, of is tijd geen beperkende factor, de aardappel biedt oneindig veel bereidingsmogelijkheden. In de oven, de microgolfoven, de wok of de stoomkoker. Met jasje aan, jasje uit, gepureerd, gefrituurd, gegrild of wat dan ook. Het kan allemaal met aardappelen.


    VLAM probeert echter altijd opnieuw te verrassen. Wat dacht je van Patapas ? Dit zijn smaakvolle hapjes op basis van aardappelen, met een knipoog naar de zuiderse tapas. Lekker, modern en ideaal om te serveren wanneer je een gezellig samenzijn in gedachten hebt. VLAM beveelt ze warm aan in zijn nieuwste aardappelcampagne. Die loopt van 17 oktober tot 6 november op Canvas en één. Ook in diverse culinaire programma’s en magazines komen ze aan bod. Tien recepten werden gebundeld in een mooie receptenbrochure, die gratis verdeeld wordt in Standaard Boekhandel.

    Op de campagnesite, www.patapas.be, loopt een wedstrijd. Wie zijn eigen pataparty organiseert met 5 vrienden, maakt kans op een set van 12 stijlvolle presenteerbordjes om te gebruiken op een volgende party. Deelnemers vinden volop inspiratie voor aardappelgerechtjes op de site. RVH.

    27-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom de chef ze knijpt

    WAAROM DE CHEF-KOK ZE KNIJPT!

     

     

     

    De drie nieuwe serveertangen van Cuisipro zijn een onmisbare keukenhulp. Lekker koken is een kunst. Maar mooi serveren ook. Precies daarom ontwikkelde Cuisipro drie slimme tangen om je bord in alle stijl af te werken. Vergeet alle stress bij het omdraaien van een stukje vis. Maak komaf met het klassieke gepruts op de grill. En ontdek het gemak van een tang met tandjes.

     

    Cuisipro introduceert drie nieuwe serveertangen: voor panini, vis en vlees/groenten. Stuk voor stuk zijn het tangen met talent, zorgvuldig ontwikkeld voor een precieze taak in de keuken. Het resultaat is erg overtuigend: gebruiksgemak in een handomdraai. Dankzij het gepatenteerde ‘trek & sluit’-mechanisme kan je deze tangen gemakkelijk met één hand openen en sluiten. Bovendien kan je de gesloten tang compact opbergen in een lade of elegant aan een keukenrekje hangen.

     

    Zelfgemaakte panini smaken altijd beter. En met de nieuwe tang van Cuisipro haal je je broodje voortaan ook vlotjes van de grill – zelfs als je een extra smeuïg exemplaar met kaas maakt. Dankzij de verstelbare pinnen kan je de tang gemakkelijk aanpassen aan elk type grill en sluit je elke schade aan grill én gerecht uit.

     

    Een delicate vis mooi aan beide zijden bakken én in zijn geheel dresseren op een bord? Niet evident! Cuisipro verlost je van alle stress met de nieuwe vistang: even gemakkelijk om de vis te draaien als hem uit de pan… te vissen. De zachte onderkant van de tang (silicone) is voldoende breed om de vis te ondersteunen, terwijl de fijn afgewerkte bovenkant uit roestvrij staal je gerechtje met de grootste zorg behandelt.

     

    De tandjes op de nieuwe serveertang van Cuisipro bijten zich als het ware vast in het vlees of de groenten. Zo krijg je alles perfect op het bord geserveerd. Dankzij de hittebestendige silicone kan de tang makkelijk gebruikt worden bij de bereiding van al je gerechten. Ideaal om snel dichtgeschroeide stukjes vlees uit de pan te nemen zodat je je pan kan deglaceren voor een heerlijk sausje. RVH.

    www.cuisipro.com | www.demeyere.be





    26-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tignes!

    IN TIGNES IS ER KEUZE TE OVER!

     

     

     

    “De Stoutmoedige” onthult haar aanbiedingen voor deze winter

    In Tignes duurt de winter echt superlang: het sportiefste skistation onthaalt de echte sneeuwliefhebbers van 1 oktober tot 8 mei! Ontdek Tignes, het skistation voor de dapperen (“de stoutmoedige”), in al zijn glorie, want met de interessante forfaits is er geen enkel excuus meer om geen koers te zetten naar de pistes. Wat denkt u van mooie aanbiedingen zoals een gratis appartement in de maand januari, of mooie kortingen voor vroege beslissers? Haal uw ski’s uit de kelder – Tignes verwacht u!

     

    Wist u dat de officiële site van “de stoutmoedige” tegenwoordig beschikbaar is in acht talen? De beste voorbereiding voor uw eerste sprong in de sneeuw! www.tignes.net

     

    In het hartje van de Savoie, in de noordelijke Alpen, onthaalt het skistation van Tignes u zowel ‘s winters als ‘s zomers. Freeride, BMX, golf, SPA… en dit alles in een internationale, kosmopolitische sfeer. Tignes is ook de thuishaven van de Winter X Games Europe, het onvergelijkelijke ski- en snowboard freestyle-evenement !

    Tignes: eenvoudigweg buitengewoon! RVH.

    Informatie en reserveringen: Tignes Réservation www.tignesreservation.net

    26-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ats Longa

    Ars Longa

     

     

     

    Liefhebbers van exclusief antiek en prachtige architectuur kunnen aan de Grote Zavel in Brussel terecht waar van 1 tot 4 december 2011 de vzw Sablon de eerste editie van de antiekbeurs ARS LONGA organiseert. Niet minder dan 25 bekende Europese antiekhandelaars tonen er het allerbeste van hun collecties. Tijdens deze vierdaagse staat de Grote Zavel volledig in het teken van kunst en antiek.

     

    De Zavelwijk is een van de meest pittoreske en gezelligste wijken van Brussel, de Grote Zavel is hierbij dé ontmoetingsplaats van de wijk. De Grote Zavel, bevindt zich vlakbij het Koninklijk Paleis en de belangrijkste musea van de hoofdstad, maar is vooral bekend en gewaardeerd omwille van de uitstekende restaurants, chocolatiers en kunstgalerijen. De echte Brusselaars associëren de Grote Zavel echter met de talrijke antiekhandelaars die deze wijk haar unieke sfeer geven.

     

    Ars Longa is het enige evenement in zijn soort in België. De organisatoren van dit prestigieuze salon hebben doelbewust gekozen voor een kleinschalige aanpak, waarbij een select publiek van gepassioneerde kenners en liefhebbers de kans krijgt enkele van ‘s werelds meest exclusieve en zeldzame werken van dichtbij te bewonderen.

    Naar aanleiding van ARS LONGA wordt centraal op de Grote Zavel een exclusief paviljoen van twee verdiepingen opgetrokken. Op de benedenverdieping van dit volledig transparante gebouw stellen de 25 antiekhandelaren hun collecties voor in een speciaal daarvoor ontworpen ruimte, terwijl de bezoekers op de 1ste verdieping van het adembenemende uitzicht kunnen genieten in een panoramisch restaurant (met sterrenkok) en een receptiezaal.

     

    Tijdens dit salon kan de bezoeker zich persoonlijk verdiepen in de wereld van de antiekhandelaars. Doordat de antiekmarkt vandaag de dag overspoeld wordt door kunst- en antiekvoorwerpen, stellen veel kopers hun aankoop uit. Ars Longa is dan ook een exclusieve beurs waar een select publiek in een intieme sfeer kan kennismaken met ’s werelds allerbeste kunst- en antiekvoorwerpen.

     

    De 1ste editie van “Ars Longa” loopt van vrijdag 2 tot en met zondag 4 december, dagelijks geopend van 11 tot 19u30. RVH.

    www.arslonga.be

     

     .

     

    26-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw winkelconcept

    Nieuw winkelconcept

    Chocolade-ervaring anders bekeken? Bij Godiva natuurlijk ...

     

     

     

    De nieuwe GODIVA-winkels verwelkomen chocoladeliefhebbers in een gloednieuw concept. Houd u klaar voor een niet te versmaden ervaring volledig in het teken van de afkomst van het merk ... Modernisering en een grondige herpositionering zetten België, het historische hart van GODIVA, extra in de verf. Ons Belgenland blijft dan ook steevast de belangrijkste afzetmarkt én bakermat van de geschiedenis en expertise van het merk.

     

    Zodra u een Godiva-winkel binnenstapt, kunt u de smaakvolle, gezellige en hartelijke sfeer opsnuiven. Het compleet vernieuwde design van de boetiek nodigt uit om even rustig rond te kijken: “Met dit nieuwe concept willen wij de klantervaring naar een hoger niveau tillen door onze producten op een veel toegankelijkere manier voor te stellen. Onze verkopers begeleiden de klanten in de eerste plaats doorheen hun bezoek. Naast het interieur hebben we ook onze medewerkers in een gloednieuw jasje gestoken,” aldus Guillaume de Foucault, Director Retail & Franchise in Brussel voor de zone EMEA (Europa, Midden-Oosten, Afrika).

     

    De etalage van dit koninkrijk is op en top art nouveau. Een spel van fijne lijnen herinnert eraan dat Brussel rond de overgang van de 19e naar de 20e eeuw de place to be was voor deze kunststroming. Slechts een paar jaar later, in 1926, opent Brusselaar Joseph Draps het huis GODIVA. Ook vandaag eist de bekende Lady Godiva steevast haar plaatsje op in de inrichting van de winkels en op de verpakkingen.

     

    De chocoladefanaten kunnen vrij rondlopen tussen de pralines, truffels en andere specialiteiten van het huis die in doorzichtige vitrinekasten of op een imposante marmeren tafel centraal in de winkel worden uitgestald. Deze opvatting stimuleert de zintuigen, eigen ontdekkingen en smaaksensaties ... Met deze nieuwe benadering wil Godiva chocolade nóg aantrekkelijker maken door de grens consument-chocolatier op te heffen, en de relatie tussen de consument en de meesterchocolatier in een ander daglicht te stellen.

     

    Met deze transformatie zet Godiva haar kernwaarden in de kijker: producten van superieure kwaliteit, uitstekende klantenservice, permanente innovatie ... en uiteraard haar Belgische roots. RVH.

    www.godiva.be. 





    25-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New York mansion style

    “New York mansion-stijl” Nieuwe kamers en suites in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel

     

     

     

    Alle gangen, kamers en badkamers op de vierde en zesde verdieping van het Radisson Blu Royal Hotel ondergingen een totale renovatie. De Zweedse architect Christian Lundwall ontwikkelde de "New York Mansion” stijl, die wordt gekenmerkt door zijn gesofisticeerd design en turkoois tapijt dat overgaat in zwart betegelde vloeren die een originele en glamoureuze uitstraling creëren. Heldere highlights met flitsen van chroom en zwart, de verzilverde garderobekast en de luxueuze meubelen in palissanderhout geven een kosmopolitisch en hedendaags avant-garde gevoel.  In de suites werd gekozen voor een parketvloer.

     

    De Business Class kamers bieden luxe en comfort. Bovenop de verwachte voorzieningen in een vijfsterren hotel, biedt Radisson Blu ook gratis high-speed draadloze internetverbinding (WIFI) aan, zowel in de kamers als in de conferentiezalen.

     

    De Business Class kamers en alle suites in het hotel bieden bovendien een Nespresso ® koffiemachine, een Super Breakfast ontbijtbuffet, een dagelijkse krant, badjas en pantoffels, een selectie van films en toegang tot de fitnessruimte. In de Lounge op de zesde verdieping kunnen de gasten dag en nacht terecht voor een drankje, fruit of een yoghurt of om rustig de krant lezen of aan één van de twee computers hun mails te lezen.

     

    De renovatie van deze 89 kamers en suites op de twee verdiepingen heeft 4 miljoen EUR gekost. RVH.

    www.radissonblu.com.





    24-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groentensmoothies

    Groentesmoothies Pierre Martinet

     

     

     

     

    Elke week eten 10 miljoen mensen de salades die door Pierre Martinet werden samengesteld. Vanaf nu kunnen zij kennismaken met nieuwe sensaties dankzij de Smoothies van Pierre Martinet. Hij pompte 10 miljoen euro in R&D, gebouwen, materialen en marketing voor zijn nieuwe producten.

     

    In onze productie komen veel groenten te pas: tomaten, worteltjes, bieten. We kennen deze verse en in Frankrijk geteelde groenten goed. Samen met dr. Frédéric Saldmann en chef-kok Guy Savoy werkten we aan een innovatie: we bieden nu combinaties aan van groente en fruit die door de verfijnde mengelingen en de complexiteit van zoet en hartig zeker in de smaak zullen vallen bij smaakprofessionals, net zoals een sommelier, verklaart de traiteur intraitable. Bietjes, druiven, wortelen, appel, komkommer, tomaat, munt, citroen, sinaasappel, framboos en groene thee worden gemengd. Alle texturen, kleuren en smaken verhogen nog het genot. Het fruit brengt als het ware de groente op smaak. Door de zure toets komt de smaak van de groente beter tot zijn recht. Het fruit geeft ook smaak maar domineert niet, benadrukt Guy Savoy. Een Smoothie van Pierre Martinet is eigenlijk een evenwichtige en volledige maaltijd die je zelfs achter de PC kan nuttigen!

     

    De Smoothies dragen bij tot een evenwichtige voeding. Ze vormen een bron van fitheid en energie, geeft dokter Hervé Robert aan. De groenten en het fruit leveren een antioxiderend effect op dat de cellen beschermt tegen de effecten van vrije radicalen. Ze bevatten bovendien onoplosbare vezels die de transit bevorderen.

     

    De smoothies van Pierre Martinet voldoen volledig aan de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO die aanraadt om minstens 5 porties fruit en groente per dag te eten. De mensen worden zo aangezet om meer vezels en vitaminehoudende producten tot zich te nemen.

     

    Het gamma Smoothies van Pierre Martinet bestaat uit 5 recepten: Tomaat, sinaasappel, framboos; Rode biet en witte druif;  Komkommer, munt en citroen; Wortel, appel  en groene thee en een Multigroente- en fruit

     

    De flesse Smoothie hebben een inhoud van 250 ml  Aanbevolen verkoopprijs: 1,99€,  Verkrijgbaar in de versafdeling. RVH.

     








    24-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Umbrie: wijnen en toerisme

    Umbrië,  groene Italiaanse long

     

     

     

     

    Umbrië is een van de kleinste provincies van het Italiaanse schiereiland en geniet relatief weinig bekendheid, dit in tegenstelling tot zijn buur Toscane. Ook de nabijheid van de Eeuwige Stad Rome, ca 200km, zet ongetwijfeld een domper op de populariteit en de bekendheid.

     

    De regio was aanvankelijk deels bevolkt door de Etrusken, die zich ten westen van de Tiber vestigden en steden zoals Perugia, Orvieto en Trasimeno uitbouwden, en deels door de Umbrië die het gebied ten oosten van de Tiber inpalmden en Dolegno en Spoleto creëerden. Twee stammen met een aparte leefwereld met enerzijds landbouw en handel en anderzijds het meer rurale en de ambachten als centraal gegeven. Een beeld van deze diversiteit binnen een kleine regio wordt teruggevonden in het Nationaal Kunsthistorisch museum in Perugia.

     

    De slag van Sentinum in 295 voor Christus bezegelde het lot van beide stammen die onder de heerschappij van Rome kwamen. Umbrië lijkt in de Italiaanse geschiedenis het geliefkoosd terrein voor grote veldslagen. Het meer van Trasimeno, een toeristische pleisterplaats bij uitstek, vormde inderdaad het decor waar de barbaarse legers van Hannibal, de Romeinen onder leiding van de onoverwinnelijk gewaande Falminus, een zware nederlaag bezorgden.

     

    Bekende figuren zoals St Benedictus, Franciscus van Assisi en St Chiara speelden een belangrijke rol in de kerstening van Italië, maar ook daarbuiten. De nauwe kerkelijke banden werden tijdens de oorlogen tussen de stadsstaten en de paus eveneens in Umbrië uitgevochten. Pas na 1860, na de eenmaking van Italië zal Umbrië zich kunnen ontwikkelen tot de provincie die we nu kennen.

     

    Toeristisch aantrekkelijk, mooie ronde en lekkere wijnen, een prettig microklimaat met mediterrane invloed, prachtige musea met een wel erg ruim archeologisch patrimonium en een sympathieke bevolking. Tal van positieve aspecten die jammer genoeg slechts bij een zeer beperkt publiek bekend zijn. Het sprookje tussen de nimf Agilia en de knappe prins Trasimeno krijgt bij de gekleurde zonsondergangen telkens opnieuw een sensuele rust. Bovendien mag Umbrië zonder enige tegenkanting, de groene Italiaanse long bij uitstek worden genoemd. RVH.







    23-10-2011 om 21:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pur Natur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pur Natur, een wolkje biologische room voor al je gerechten

     

     

     

     

    Of je nu gasten ontvangt of je kookt voor jezelf, je probeert af en toe graag eens een nieuw fris recept in de keuken uit. Gebruik de nieuwe roomproducten van Pur natur om je gerechten die extra touch te geven.

     

    Romig en vol van smaak

    Pur Natur verse room 38% en Pur Natur zure room 30% zijn het ideale biologische ingrediënt voor al je gastronomische bereidingen, soepen,warme sauzen, salades, dipsauzen en delicatessen. Je brengt er in een handomdraai je koude en warme gerechten mee op smaak. En je bent keer op keer zeker van een tongstrelend resultaat.

     

    Van nature lekker

    De verse room 38% van Pur Natur biedt je het authentieke plezier van room met een verrukkelijke smaak, terwijl de Pur Natur zure room 30 % heerlijk fris is en zorgt voor een zachte smeuïge smaak. Smaakt zo intens en tegelijk zo zacht.

    De kleine potjes van 200 ml waarin de zure room 30% verkrijgbaar is, zijn erg praktisch in gebruik. De verse room 38% is te verkrijgen in 200 ml en in een handig hersluitbare verpakking van 1liter. RVH

    www.purnatur.eu

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad

    Etihad Airways voorziet vliegtuigen van draadloos internet

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, gaat tegen eind dit jaar op enkele routes binnen zijn netwerk draadloos internet aan boord voorzien.

     

    Passagiers over de hele wereld stellen steeds hogere eisen aan luchtvaartmaatschappijen wat betreft technologie en internetmogelijkheden, ook aan boord. James Hogan, CEO van Etihad Airways, zegt: “De grootste uitdaging is wellicht om de ontzettend snelle evoluties te blijven bijbenen. De  luchtvaartmaatschappijen investeren jaarlijks miljarden in hun vloot, ondermeer in inflight entertainment en andere voorzieningen aan boord, jaren voor de toestellen effectief in gebruik genomen worden. De technologie verandert echter heel snel, waardoor je steeds het risico loopt veel te investeren in een systeem dat oubollig is op het moment dat het vliegtuig de eerste keer opstijgt.”

     

    Volgens Hogan heeft de internetrevolutie een enorme impact op de luchtvaartsector, en kunnen draadloze technologieën luchtvaartmaatschappijen ook heel wat extra kostenbesparingen opleveren. “Ik ben ervan overtuigd dat de dag waarop het merendeel van onze verkoop en klantenrelaties digitaal zal verlopen, voornamelijk via smartphones en tablets, niet meer veraf is.” RVH.

     

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berghoff Neo 5
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BergHOFF lanceert de nieuwe kookpottenlijn Neo 5 ply.

     

     

     

     

    Deze reeks, van huisdesigner Frederik Aerts, heeft dezelfde ontwerpkenmerken als het prijswinnende ontwerp van de oorspronkelijke Neo, maar - zoals de naam doet vermoeden - zijn de potten vervaardigd uit meerdere lagen hoogwaardig materiaal die een alliantie vormen voor een snelle en optimale warmtespreiding.

     

    Met weinig energie heerlijk stomen zonder extra water of vet:

    Het deksel uit 18/10 roestvrij staal sluit de kookpot uitstekend af, zodat er geen warmte en energie verloren gaat. Het deksel is voorzien van een stoomventiel dat aangeeft wanneer er in de pot voldoende stoom is opgebouwd om het garingsproces mogelijk te maken. Op dat moment kan de hittebron verlaagd worden tot een niveau waarop er geen stoom meer ontsnapt uit het ventiel. De eigenschappen van de pot bewaren de energie en verzekeren dat de voedzame samenstelling van de ingrediënten behouden blijft. Toevoeging van extra water of vet is niet nodig.

     

    Dankzij de combinatie van een pot met optimale warmtespreiding, een deksel dat de pot perfect afsluit en het stoomventiel is dit de ideale pot voor gezondheidsbewuste koks. De kookpottenreeks 'Neo 5 ply' is opgebouwd uit 5 lagen (RVS + aluminium + aluminium legering + 18/10 RVS), die elk dankzij hun specifieke eigenschappen bijdragen tot een degelijke en duurzame samenstelling. Dankzij deze compositie wordt een snelle en gelijkmatige warmteverspreiding mogelijk gemaakt. Elke pan heeft bovendien een naadloze overgang tussen bodem en wand (3 mm dik), wat niet enkel voordelig is voor een homogene warmtediffusie, maar daarnaast ook de handgrepen koel blijven. De reeks kan op alle vuren, inclusief inductie, worden toegepast en is vaatwasserbestendig.

     

    De Neo 5-ply lijn is beschikbaar in een steelpan (16 cm), drie potten (18, 22 en 24 cm), drie pannen (26, 24 en 28 cm) en een wok (28 cm) met deksel vervolledigen het aanbod. De reeks is geschikt voor alle warmtebronnen, inductie inbegrepen. RVH.

     

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Andoa

    ANDOA: 1ste biologische en Fair Trade chocolade

     

     

     

    Een sterke ethische betrokkenheid voor Valrhona bij de lancering van een nieuwe pure chocolade met een Fair Trade en biologisch etiket van Max Havelaar: ANDOA.

    Valrhona wordt erkend als een hoogwaardig merk in de wereld van professionele chocolade, en is gebaseerd op lange-termijn relaties van wederzijdse ontwikkeling met de telers. In het kader van deze benadering brengt Valrhona een nieuwe pure chocolade op de markt: ANDOA.

     

    Valrhona maakt ANDOA uit een cacao die het resultaat is van een type landbouwproductie waarbij het gebruik van synthetische chemische stoffen en genetisch gemodificeerde organismen wordt uitgesloten. Dit systeem bevordert de biodiversiteit, de bodembiologische landbouw en de biologische cycli.

     

    ANDOA, ​​chocolade met een Fair Trade etiket van Max Havelaar. Al meer dan 20 jaar heeft Valrhona een ethische verbintenis met de teler met wie ze vandaag werkt. Dit vertaalt zich in:

    -Trouw en loyaliteit, waardoor de lange-termijn relaties met de producenten worden versterkt. Deze duurzame samenwerking zorgt voor duurzame en stabiele inkomsten en een gegarandeerd rendement voor de producenten.

    -Strenge specificaties voor de cacaoproducenten, waaronder vooral de ontwikkeling van een vaste prijs en de zekerheid van een gegarandeerd volume - soms ook de exclusiviteit van bepaalde plantages,

    -Een dagelijks werk dat gebaseerd is op technische bijstand en gezamenlijke onderzoeksprogramma's,

    -Specifieke technieken die het resultaat zijn van de ervaring van Valrhona die zich voortdurend ontwikkelt en nieuwe onderzoeksmethoden test over de oorsprong, nieuwe plantages, het fermentatieproces, de droogtijd ...

    Om deze redenen heeft Max Havelaar de ANDOA pure chocolade voorzien van het Fair Trade etiket, dat wil zeggen dat het voortkomt uit eerlijke handel.

     

    ANDOA, ​​biologische en Fair Trade chocolade biedt een enorme frisheid en een krachtige en uitzonderlijke bitterheid die zich ontwikkelen en nuanceren tijdens het proeven. RVH



    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Crodino

    Crodino: Vier eindejaar in stijl met populair Italiaans drankje zonder alcohol

     

     

     

    Met de feestdagen in het vooruitzicht, zijn de aperitiefmomenten straks weer niet te tellen. Met een goudgele glans, een bitterzoete smaak én een sexy flesje brengt Crodino verfrissende verrassing. Deze Italiaanse cultdrank dankt zijn exclusieve smaak aan een mix van vruchten, kruiden en specerijen. Ontdek hoe dit alcoholvrije drankje moeiteloos langs aperitiefklassiekers kan staan!

     

    Aperitiefmoment ?

    De eindejaarsdagen zijn natuurlijk een uitgelezen kans om te klinken. Dat doe je in alle stijl met Crodino, een klein flesje (10 cl) met een grote impact. Zijn smaak is dan ook uniek: bitterzoet en sprankelend. Heerlijk na een lange dag werken of op restaurant met vrienden of tijdens de eindejaarsdagen, gezellig thuis met het gezin.

     

    Crodino werd in 1964 gelanceerd als ‘enige echte alcoholvrije aperitief’. Vandaag maakt het merk zijn slogan meer dan waar. Bij ons is het aperitief nog relatief onbekend, maar in Italië is dit sympathieke drankje het meest gedronken non-alcoholische aperitief.

     

    Crodino is genoemd naar de Italiaanse ‘Terme di Crodo’, in het noorden van Piemonte. Basis van Crodino is het bronwater uit dit kleine kuuroord. De eeuwenoude bron ‘Fonte Lisiel’ werd in 1685 in Crodo ontdekt, vlakbij Lago Maggiore.

    Het recept voor Crodino is een goed bewaard geheim. De typische smaak wordt gehaald uit kruiden en extracten van 12 verschillende vruchten. Na de persing en enkele weken rust worden deze extracten aangevuld met het zuivere mineraalwater. Het resultaat is het ideale aperitief: een veelzijdig drankje met een frisse smaak, in een stijlvol designflesje. Of hoe je met Crodino de Italiaanse lifestyle in een handomdraai in huis haalt. Geef je aperitiefmomenten extra pit en zet het nieuwe jaar straks beloftevol in met Crodino! RVH.

    www.camparigroup.com

     

    Perfect Serve !

    Serveren doe je koel, volgens de regels van de kunst.

    * Vul een Crodino-glas met ijblokjes

    * Schenk Crodino puur in het glas

    * Voeg een schijfje sinaasappel toe

    Simpelweg onweerstaanbaar. Bovendien kan je blijven genieten wat Crodino als aperitief nog interessanter maakt…

     

    Campari Group is uitgegroeid tot een wereldwijde producent in de drankindustrie. Het merk is actief in meer dan 190 landen, met een leidende marktpositie in Italië en Brazilië en een sterke vertegenwoordiging in de VS en continentaal Europa. De groep stelt ruim 2.000 mensen tewerk. Campari heeft een uitgebreid assortiment verspreid over drie segmenten: alcoholische dranken, wijnen en frisdranken.

    Onder de internationaal gerenommeerde merken van alcoholische dranken vind je naast Campari, SKYY Vodka en Wild Turkey. Als meer lokale merken spelen Aperol, Cabo Wabo, CampariSoda, Cynar, Glen Grant, Ouzo 12, X-Rated en Zedda Piras een belangrijke rol, net als de Braziliaanse merken Dreher, Old Eight en Drury’s.

    In het wijnsegment is Cinzano een vertrouwde naam, naast meer regionale Liebfraumilch, Mondoro, Odessa, Riccadonna, Sella & Mosca en Teruzzi & Puthod. Bij de frisdranken zitten onder meer de niet-alcoholische aperitieven Crodino en Lemonsoda.

     


    22-10-2011 om 20:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeilen

    PANAMA  KANAAL - Zeilen tussen twee werelden !

     

     

     

    Cruisespecialist Star Clippers heeft in zijn veelzijdig aanbod enkele heel bijzondere aanbiedingen zoals de doortocht van het Panama Kanaal. Deze cruise is zo aantrekkelijk omdat de reizigers kennismaken met het Kruispunt van de Wereld, de plaats waar de Atlantische Oceaan en de Stille Oceaan met elkaar zijn verbonden. Er is daarenboven een leuk extraatje want na een kennismaking met het beroemde Kanaal zetten de schitterende zeilschepen Star Flyer en Star Clipper koers naar de tropische eilanden in de Caribische Zee.

     

    De Star Clipper en Star Flyer behoren tot de mooiste zeilschepen van de wereld. Het zijn super moderne cruiseschepen, gebouwd voor passagiers die van comfort houden maar ook van de traditie en de romantiek uit de legendarische periode van de grote vrachtzeilschepen. Star Clippers is dé specialist voor de beste zeilcruises en organiseert niet alleen reizen in het Caribische gebied maar ook op de Baltische Zee en de Middellandse Zee. Een andere topper uit het cruiseaanbod is de oversteek van de Atlantische Oceaan

     

    Het Panama Kanaal is een vitale schakel tussen de grootste oceanen, het is een wereldwonder dat je moet zien, dankzij het 81 km lange kanaal wordt de afstand van New York naar San Francisco overzee met maar liefst 13.000 km ingekort! De eerste doorsteek van het Panama Kanaal gebeurde in 1914. Vandaag kunnen de cruisereizigers van Star Clippers niet alleen genieten van de schitterende natuur maar worden ze ook geboeid door een fascinerende geschiedenis.

    De Star Clipper doet deze cruise van 21 januari tot 4 februari 2012 en de Star Flyer van 24 maart tot 7 april 2012.

     

    Praktisch

    Zeilvakanties op een van de Star Clippers zeilschepen kunnen geboekt worden bij reisagenten of direct bij Star Clippers. Verschillende touroperators bieden Star Clippers cruises aan, o.m. Arthema, ATC Cruise Travel, Classix, Cruisaway, Enjoy Paradise, Navicruise, Rainbow, Silverblue (Odysseus) & Thomas Cook. RVH.

    www.starclippers.com

     







    22-10-2011 om 20:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tongerlo witbier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tongerlo Winterbier met gratis kaasje:

    de Belgische horeca wordt dé plek om te overwinteren!

     

     

     

     

     

    De traditionele horeca-actie op het Tongerlo abdijbier gaat dit najaar weer van start: de consument wordt getrakteerd op een lekkere portie kaas van 20g. Slechts één wijziging: het gratis kaasblokje wordt voortaan aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, dat de Tongerlo Christmas vervangt.

     

    Tongerlo Winterbier

    De winterperiode is meer dan kerst alleen. Tongerlo Christmas wordt daarom Tongerlo Winterbier en zal gedurende een langere periode beschikbaar zijn: van 17 oktober tot 17 februari. Tongerlo Winterbier is een abdijbier dat speciaal gebrouwen werd om warmte en gezelligheid te brengen tijdens deze donkere wintermaanden.

     

    Jaarlijkse kaasactie

    Aan de succesvolle formule      werd niets veranderd: reeds meer dan 10 jaar kijken vele

    horeca-uitbaters uit naar de kaasactie in de eindejaarsperiode. De individueel verpakte kaasblokjes, gratis aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, blijven de consument immers bekoren.

     

    Foodpairing

    Bier en kaas zijn een perfecte combinatie: het bittere van het bier laat de zachtheid van de kaas helemaal tot zijn recht komen. Met Tongerlo Winterbier is dit niet anders: een uniek abdijbier met een lekker stukje kaas.

    De Belgische horeca wordt onmiskenbaar dé plek om te overwinteren. RVH.

    www.tongerlo.be - www.haacht.com

    21-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Truffelseizoen

    De herst is het truffelseizoen bij uitstek... bij Leonidas!

    Iedereen valt voor de nieuwe recepten!

     

     

     

    In de periode waarin de bospaddenstoelen de kop weer opsteken, de gekleurde bladeren naar beneden dwarrelen, en de eekhoorntjes in de betoverende natuur rondbuitelen... biedt Leonidas ons een scala van lekkers in herfstkleuren. Dankzij de Truffe Noisette Croquante, de Giamanda-praline, en de chocolade met speculaas zullen we snel de mistige en koude sfeer van het seizoen vergeten.

     

    Leonidas neemt ons mee naar een sprookjesbos met zijn groot gamma aan truffels. De kleuren en de texturen van de chocolaatjes doen denken aan de prachtige schoonheid van de natuur op dit moment... Om zichzelf steeds weer te overtreffen heeft Leonidas ook nieuwe recepten gecreeërd voor drie truffels.

    • Truffe Noisette: ganache met melkchocolade, bestrooid met hazelnootpoeder

    • Truffe Spéculoos: ganache met speculaas & melkchocolade, bedekt met melkchocolade, bestrooid met speculaaspoedel

    • Truffe au Champagne: ganache met echte champagne en zwarte chocolade, omhuld met zwarte chocolade, bestrooid met witte chocolade

     

    Trick or Treat!

    De avond valt, de lucht wordt kouder en er hangt een griezelige sfeer... Het is Halloween! “Snoep of ik schiet!”, gillen de verklede kinderen dan. Leonidas heeft angstaanjagende figuurtjes in chocolade of marsepein voor ons in petto. Zulke angsten willen de kleine bengels nog wel eens uitstaan! Afschuwelijke pompoenen en boze lolly’s zullen de kleine boefjes en grote tovenaars doen giechelen van plezier. Leonidas biedt zelfs oranje stickers, dozen en verpakkingen aan voor de meest schrikwekkende zoetetanden! RVH.

    www.leonidas.com

     

    18-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I love new wave

                      

    I love New Wave

    Villeroy & Boch viert de liefde voor New Wave.

     

     

     

    Al tien jaar is New Wave dé topper in het assortiment van Villeroy & Boch. Alle reden om het veelzijdige en opvallende servies extra in het zonnetje te zetten. Villeroy & Boch doet dit met de campagne I love New Wave en de uitbreiding met zeventien verrassende onderdelen.

     

    Combineren met passie: Met de campagne I love New Wave benadrukt Villeroy & Boch het veelzijdige karakter van het servies. Alles kan en mag. De bijzondere vormen zijn perfect met elkaar te combineren. Maar ook wat betreft het opdienen van gerechten zijn er geen regels. Een dessert op een tapasschaaltje, kleine hapjes op een groot bord: het levert verrassende presentaties op. 

     

    Creatief aan tafel: De nieuw toegevoegde items maken combineren nóg uitdagender. Zo kan het nieuwe presentatiebord op tal van manieren worden gebruikt. Als bijzonder pizzabord, maar ook als presentatieschaal met de nieuwe kleine tapas- en dipschaaltjes erop. En de nieuwe saladekom fungeert ook prima als soepterrine.

     

    Persoonlijke touch: Het servies van New Wave is helemaal compleet met de gelijknamige glas- en bestekcollectie. Stuk voor stuk met de bijzondere golf als handelsmerk. Voor een warme touch heeft Villeroy & Boch het houten dienblad toegevoegd.  Kortom, New Wave is de perfecte oplossing voor een volledige gepersonaliseerde eettafel. RVH.

    www.villeroy-boch.com.

     









    16-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allard Alfrink
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Allard Alfrink, nieuwe Director of Sales & Marketing in het Radisson Blu Park Lane hotel

     

     

     

     

    Allard Alfrink is benoemd als Director of Sales & Marketing in het Radisson Blu Park Lane Hotel in Antwerpen. Allard heeft meer dan 10 jaar ervaring binnen de internationale hotelindustrie.

     

    Hij behaalde een Bachelor’s graad in Hotelmanagement aan Hotelschool Maastricht en werkte onder meer in de hotellerie in Nederland, Frankrijk, China, VS, Afrika en Groot Brittannie. Hierdoor heeft hij een diepgaande kennis opgedaan op gebied van verkoop, reserveringen, receptie, restaurantservice en andere hotel afdelingen. Allard spreekt verder Nederlands, Engels, Frans, Duits en Swahili zodat hij gasten van verschillende culturele achtergronden gemakkelijk kan helpen.

     

    Allard voegt hieraan toe: “Ik ben ontzettend blij om mij te vestigen in Antwerpen en mijn carriere voort te zetten bij het Radisson Blu Park Lane hotel. Ons elegante hotel heeft veel te bieden: ruime kamers, aanzienlijke vergader- en feestfaciliteiten, een restaurant en een beveiligde parking. Met onze ligging nabij het stadspark en slechts enkele minuten van het Centraal station kunnen wij iets bieden dat ons uniek maakt in de lokale hotelmarkt. Ik kijk er dan ook naar uit om de persoonlijke wensen van al onze gasten te vervullen met onze uitzonderlijke hotel service.” RVH.

    www.radissonblu.com.


    15-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Grohe spa

    Mijn huis, mijn thuis, mijn GROHE SPATM

    Een ruimte om te ontspannen

     

     

     

     

    GROHE SPA™ verzamelt designkranen, -douches en -accessoires om je badkamer om te toveren tot een ontspannend toevluchtsoord - een unieke omgeving waar je kan genieten van een moment voor jezelf, even alleen kan zijn met je gedachten of gewoon lekker kan relaxen. 

     

    Het moderne leven kan vermoeiend, soms zelfs overweldigend zijn. We hebben meer en meer nood aan rust en kalmte en aan privacy – we zoeken dan een plaats waar we even kunnen ontsnappen aan het dagelijkse leven. Daarom verplaatsen steeds meer mensen een aantal activiteiten naar hun thuis, hun persoonlijke cocon en genieten van ‘quality time’ in hun vertrouwde omgeving. De badkamer is belangrijk in deze context: van een louter functionele rol verandert hij in een locatie voor een bijzondere belevenis. Doe de deur achter je dicht en vergeet de alledaagse stress. Het is tijd voor jezelf – tijd om je te concentreren op je persoonlijk welzijn. Dat is wat centraal staat bij GROHE SPA™.

     

    Creëer je eigen wellnessruimte, je eigen GROHE SPA™.

     

    Of het nu is om je ’s ochtends op te frissen, voor een douche na het sporten of een ontspannende en verfrissende duik voor het slapengaan, GROHE SPA™ is precies wat je nodig hebt. Voor elk moment van de dag en elke gemoedstoestand. Het assortiment is compromisloos in functionaliteit en design en biedt precies wat je nodig hebt om je eigen unieke spa-belevenis te creëren.

     

    GROHE Ondus®, GROHE Allure en GROHE Atrio brengen evenwicht en harmonie naar de hedendaagse minimalistische badkamers door het typerend gebruik van drie eenvoudige geometrische vormen: de ovaal, het vierkant en de cirkel. Een volledige waaier aan douche-oplossingen is ook beschikbaar om het juiste accent te leggen of de badkamer perfect aan te vullen.

    Het rijke assortiment omvat ééngreepsmengkranen, tweegreepskranen, muurkranen, vrijstaande kranen, thermostaten en ingebouwde mengkranen. GROHE SPA™leent zich voor totale personalisatie. RVH.

    www.grohe.be

     

     







    14-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!