Inhoud blog
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New York mansion style

    “New York mansion-stijl” Nieuwe kamers en suites in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel

     

     

     

    Alle gangen, kamers en badkamers op de vierde en zesde verdieping van het Radisson Blu Royal Hotel ondergingen een totale renovatie. De Zweedse architect Christian Lundwall ontwikkelde de "New York Mansion” stijl, die wordt gekenmerkt door zijn gesofisticeerd design en turkoois tapijt dat overgaat in zwart betegelde vloeren die een originele en glamoureuze uitstraling creëren. Heldere highlights met flitsen van chroom en zwart, de verzilverde garderobekast en de luxueuze meubelen in palissanderhout geven een kosmopolitisch en hedendaags avant-garde gevoel.  In de suites werd gekozen voor een parketvloer.

     

    De Business Class kamers bieden luxe en comfort. Bovenop de verwachte voorzieningen in een vijfsterren hotel, biedt Radisson Blu ook gratis high-speed draadloze internetverbinding (WIFI) aan, zowel in de kamers als in de conferentiezalen.

     

    De Business Class kamers en alle suites in het hotel bieden bovendien een Nespresso ® koffiemachine, een Super Breakfast ontbijtbuffet, een dagelijkse krant, badjas en pantoffels, een selectie van films en toegang tot de fitnessruimte. In de Lounge op de zesde verdieping kunnen de gasten dag en nacht terecht voor een drankje, fruit of een yoghurt of om rustig de krant lezen of aan één van de twee computers hun mails te lezen.

     

    De renovatie van deze 89 kamers en suites op de twee verdiepingen heeft 4 miljoen EUR gekost. RVH.

    www.radissonblu.com.





    24-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groentensmoothies

    Groentesmoothies Pierre Martinet

     

     

     

     

    Elke week eten 10 miljoen mensen de salades die door Pierre Martinet werden samengesteld. Vanaf nu kunnen zij kennismaken met nieuwe sensaties dankzij de Smoothies van Pierre Martinet. Hij pompte 10 miljoen euro in R&D, gebouwen, materialen en marketing voor zijn nieuwe producten.

     

    In onze productie komen veel groenten te pas: tomaten, worteltjes, bieten. We kennen deze verse en in Frankrijk geteelde groenten goed. Samen met dr. Frédéric Saldmann en chef-kok Guy Savoy werkten we aan een innovatie: we bieden nu combinaties aan van groente en fruit die door de verfijnde mengelingen en de complexiteit van zoet en hartig zeker in de smaak zullen vallen bij smaakprofessionals, net zoals een sommelier, verklaart de traiteur intraitable. Bietjes, druiven, wortelen, appel, komkommer, tomaat, munt, citroen, sinaasappel, framboos en groene thee worden gemengd. Alle texturen, kleuren en smaken verhogen nog het genot. Het fruit brengt als het ware de groente op smaak. Door de zure toets komt de smaak van de groente beter tot zijn recht. Het fruit geeft ook smaak maar domineert niet, benadrukt Guy Savoy. Een Smoothie van Pierre Martinet is eigenlijk een evenwichtige en volledige maaltijd die je zelfs achter de PC kan nuttigen!

     

    De Smoothies dragen bij tot een evenwichtige voeding. Ze vormen een bron van fitheid en energie, geeft dokter Hervé Robert aan. De groenten en het fruit leveren een antioxiderend effect op dat de cellen beschermt tegen de effecten van vrije radicalen. Ze bevatten bovendien onoplosbare vezels die de transit bevorderen.

     

    De smoothies van Pierre Martinet voldoen volledig aan de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO die aanraadt om minstens 5 porties fruit en groente per dag te eten. De mensen worden zo aangezet om meer vezels en vitaminehoudende producten tot zich te nemen.

     

    Het gamma Smoothies van Pierre Martinet bestaat uit 5 recepten: Tomaat, sinaasappel, framboos; Rode biet en witte druif;  Komkommer, munt en citroen; Wortel, appel  en groene thee en een Multigroente- en fruit

     

    De flesse Smoothie hebben een inhoud van 250 ml  Aanbevolen verkoopprijs: 1,99€,  Verkrijgbaar in de versafdeling. RVH.

     








    24-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Umbrie: wijnen en toerisme

    Umbrië,  groene Italiaanse long

     

     

     

     

    Umbrië is een van de kleinste provincies van het Italiaanse schiereiland en geniet relatief weinig bekendheid, dit in tegenstelling tot zijn buur Toscane. Ook de nabijheid van de Eeuwige Stad Rome, ca 200km, zet ongetwijfeld een domper op de populariteit en de bekendheid.

     

    De regio was aanvankelijk deels bevolkt door de Etrusken, die zich ten westen van de Tiber vestigden en steden zoals Perugia, Orvieto en Trasimeno uitbouwden, en deels door de Umbrië die het gebied ten oosten van de Tiber inpalmden en Dolegno en Spoleto creëerden. Twee stammen met een aparte leefwereld met enerzijds landbouw en handel en anderzijds het meer rurale en de ambachten als centraal gegeven. Een beeld van deze diversiteit binnen een kleine regio wordt teruggevonden in het Nationaal Kunsthistorisch museum in Perugia.

     

    De slag van Sentinum in 295 voor Christus bezegelde het lot van beide stammen die onder de heerschappij van Rome kwamen. Umbrië lijkt in de Italiaanse geschiedenis het geliefkoosd terrein voor grote veldslagen. Het meer van Trasimeno, een toeristische pleisterplaats bij uitstek, vormde inderdaad het decor waar de barbaarse legers van Hannibal, de Romeinen onder leiding van de onoverwinnelijk gewaande Falminus, een zware nederlaag bezorgden.

     

    Bekende figuren zoals St Benedictus, Franciscus van Assisi en St Chiara speelden een belangrijke rol in de kerstening van Italië, maar ook daarbuiten. De nauwe kerkelijke banden werden tijdens de oorlogen tussen de stadsstaten en de paus eveneens in Umbrië uitgevochten. Pas na 1860, na de eenmaking van Italië zal Umbrië zich kunnen ontwikkelen tot de provincie die we nu kennen.

     

    Toeristisch aantrekkelijk, mooie ronde en lekkere wijnen, een prettig microklimaat met mediterrane invloed, prachtige musea met een wel erg ruim archeologisch patrimonium en een sympathieke bevolking. Tal van positieve aspecten die jammer genoeg slechts bij een zeer beperkt publiek bekend zijn. Het sprookje tussen de nimf Agilia en de knappe prins Trasimeno krijgt bij de gekleurde zonsondergangen telkens opnieuw een sensuele rust. Bovendien mag Umbrië zonder enige tegenkanting, de groene Italiaanse long bij uitstek worden genoemd. RVH.







    23-10-2011 om 21:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pur Natur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pur Natur, een wolkje biologische room voor al je gerechten

     

     

     

     

    Of je nu gasten ontvangt of je kookt voor jezelf, je probeert af en toe graag eens een nieuw fris recept in de keuken uit. Gebruik de nieuwe roomproducten van Pur natur om je gerechten die extra touch te geven.

     

    Romig en vol van smaak

    Pur Natur verse room 38% en Pur Natur zure room 30% zijn het ideale biologische ingrediënt voor al je gastronomische bereidingen, soepen,warme sauzen, salades, dipsauzen en delicatessen. Je brengt er in een handomdraai je koude en warme gerechten mee op smaak. En je bent keer op keer zeker van een tongstrelend resultaat.

     

    Van nature lekker

    De verse room 38% van Pur Natur biedt je het authentieke plezier van room met een verrukkelijke smaak, terwijl de Pur Natur zure room 30 % heerlijk fris is en zorgt voor een zachte smeuïge smaak. Smaakt zo intens en tegelijk zo zacht.

    De kleine potjes van 200 ml waarin de zure room 30% verkrijgbaar is, zijn erg praktisch in gebruik. De verse room 38% is te verkrijgen in 200 ml en in een handig hersluitbare verpakking van 1liter. RVH

    www.purnatur.eu

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad

    Etihad Airways voorziet vliegtuigen van draadloos internet

     

     

     

    Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, gaat tegen eind dit jaar op enkele routes binnen zijn netwerk draadloos internet aan boord voorzien.

     

    Passagiers over de hele wereld stellen steeds hogere eisen aan luchtvaartmaatschappijen wat betreft technologie en internetmogelijkheden, ook aan boord. James Hogan, CEO van Etihad Airways, zegt: “De grootste uitdaging is wellicht om de ontzettend snelle evoluties te blijven bijbenen. De  luchtvaartmaatschappijen investeren jaarlijks miljarden in hun vloot, ondermeer in inflight entertainment en andere voorzieningen aan boord, jaren voor de toestellen effectief in gebruik genomen worden. De technologie verandert echter heel snel, waardoor je steeds het risico loopt veel te investeren in een systeem dat oubollig is op het moment dat het vliegtuig de eerste keer opstijgt.”

     

    Volgens Hogan heeft de internetrevolutie een enorme impact op de luchtvaartsector, en kunnen draadloze technologieën luchtvaartmaatschappijen ook heel wat extra kostenbesparingen opleveren. “Ik ben ervan overtuigd dat de dag waarop het merendeel van onze verkoop en klantenrelaties digitaal zal verlopen, voornamelijk via smartphones en tablets, niet meer veraf is.” RVH.

     

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berghoff Neo 5
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BergHOFF lanceert de nieuwe kookpottenlijn Neo 5 ply.

     

     

     

     

    Deze reeks, van huisdesigner Frederik Aerts, heeft dezelfde ontwerpkenmerken als het prijswinnende ontwerp van de oorspronkelijke Neo, maar - zoals de naam doet vermoeden - zijn de potten vervaardigd uit meerdere lagen hoogwaardig materiaal die een alliantie vormen voor een snelle en optimale warmtespreiding.

     

    Met weinig energie heerlijk stomen zonder extra water of vet:

    Het deksel uit 18/10 roestvrij staal sluit de kookpot uitstekend af, zodat er geen warmte en energie verloren gaat. Het deksel is voorzien van een stoomventiel dat aangeeft wanneer er in de pot voldoende stoom is opgebouwd om het garingsproces mogelijk te maken. Op dat moment kan de hittebron verlaagd worden tot een niveau waarop er geen stoom meer ontsnapt uit het ventiel. De eigenschappen van de pot bewaren de energie en verzekeren dat de voedzame samenstelling van de ingrediënten behouden blijft. Toevoeging van extra water of vet is niet nodig.

     

    Dankzij de combinatie van een pot met optimale warmtespreiding, een deksel dat de pot perfect afsluit en het stoomventiel is dit de ideale pot voor gezondheidsbewuste koks. De kookpottenreeks 'Neo 5 ply' is opgebouwd uit 5 lagen (RVS + aluminium + aluminium legering + 18/10 RVS), die elk dankzij hun specifieke eigenschappen bijdragen tot een degelijke en duurzame samenstelling. Dankzij deze compositie wordt een snelle en gelijkmatige warmteverspreiding mogelijk gemaakt. Elke pan heeft bovendien een naadloze overgang tussen bodem en wand (3 mm dik), wat niet enkel voordelig is voor een homogene warmtediffusie, maar daarnaast ook de handgrepen koel blijven. De reeks kan op alle vuren, inclusief inductie, worden toegepast en is vaatwasserbestendig.

     

    De Neo 5-ply lijn is beschikbaar in een steelpan (16 cm), drie potten (18, 22 en 24 cm), drie pannen (26, 24 en 28 cm) en een wok (28 cm) met deksel vervolledigen het aanbod. De reeks is geschikt voor alle warmtebronnen, inductie inbegrepen. RVH.

     

    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Andoa

    ANDOA: 1ste biologische en Fair Trade chocolade

     

     

     

    Een sterke ethische betrokkenheid voor Valrhona bij de lancering van een nieuwe pure chocolade met een Fair Trade en biologisch etiket van Max Havelaar: ANDOA.

    Valrhona wordt erkend als een hoogwaardig merk in de wereld van professionele chocolade, en is gebaseerd op lange-termijn relaties van wederzijdse ontwikkeling met de telers. In het kader van deze benadering brengt Valrhona een nieuwe pure chocolade op de markt: ANDOA.

     

    Valrhona maakt ANDOA uit een cacao die het resultaat is van een type landbouwproductie waarbij het gebruik van synthetische chemische stoffen en genetisch gemodificeerde organismen wordt uitgesloten. Dit systeem bevordert de biodiversiteit, de bodembiologische landbouw en de biologische cycli.

     

    ANDOA, ​​chocolade met een Fair Trade etiket van Max Havelaar. Al meer dan 20 jaar heeft Valrhona een ethische verbintenis met de teler met wie ze vandaag werkt. Dit vertaalt zich in:

    -Trouw en loyaliteit, waardoor de lange-termijn relaties met de producenten worden versterkt. Deze duurzame samenwerking zorgt voor duurzame en stabiele inkomsten en een gegarandeerd rendement voor de producenten.

    -Strenge specificaties voor de cacaoproducenten, waaronder vooral de ontwikkeling van een vaste prijs en de zekerheid van een gegarandeerd volume - soms ook de exclusiviteit van bepaalde plantages,

    -Een dagelijks werk dat gebaseerd is op technische bijstand en gezamenlijke onderzoeksprogramma's,

    -Specifieke technieken die het resultaat zijn van de ervaring van Valrhona die zich voortdurend ontwikkelt en nieuwe onderzoeksmethoden test over de oorsprong, nieuwe plantages, het fermentatieproces, de droogtijd ...

    Om deze redenen heeft Max Havelaar de ANDOA pure chocolade voorzien van het Fair Trade etiket, dat wil zeggen dat het voortkomt uit eerlijke handel.

     

    ANDOA, ​​biologische en Fair Trade chocolade biedt een enorme frisheid en een krachtige en uitzonderlijke bitterheid die zich ontwikkelen en nuanceren tijdens het proeven. RVH



    23-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Crodino

    Crodino: Vier eindejaar in stijl met populair Italiaans drankje zonder alcohol

     

     

     

    Met de feestdagen in het vooruitzicht, zijn de aperitiefmomenten straks weer niet te tellen. Met een goudgele glans, een bitterzoete smaak én een sexy flesje brengt Crodino verfrissende verrassing. Deze Italiaanse cultdrank dankt zijn exclusieve smaak aan een mix van vruchten, kruiden en specerijen. Ontdek hoe dit alcoholvrije drankje moeiteloos langs aperitiefklassiekers kan staan!

     

    Aperitiefmoment ?

    De eindejaarsdagen zijn natuurlijk een uitgelezen kans om te klinken. Dat doe je in alle stijl met Crodino, een klein flesje (10 cl) met een grote impact. Zijn smaak is dan ook uniek: bitterzoet en sprankelend. Heerlijk na een lange dag werken of op restaurant met vrienden of tijdens de eindejaarsdagen, gezellig thuis met het gezin.

     

    Crodino werd in 1964 gelanceerd als ‘enige echte alcoholvrije aperitief’. Vandaag maakt het merk zijn slogan meer dan waar. Bij ons is het aperitief nog relatief onbekend, maar in Italië is dit sympathieke drankje het meest gedronken non-alcoholische aperitief.

     

    Crodino is genoemd naar de Italiaanse ‘Terme di Crodo’, in het noorden van Piemonte. Basis van Crodino is het bronwater uit dit kleine kuuroord. De eeuwenoude bron ‘Fonte Lisiel’ werd in 1685 in Crodo ontdekt, vlakbij Lago Maggiore.

    Het recept voor Crodino is een goed bewaard geheim. De typische smaak wordt gehaald uit kruiden en extracten van 12 verschillende vruchten. Na de persing en enkele weken rust worden deze extracten aangevuld met het zuivere mineraalwater. Het resultaat is het ideale aperitief: een veelzijdig drankje met een frisse smaak, in een stijlvol designflesje. Of hoe je met Crodino de Italiaanse lifestyle in een handomdraai in huis haalt. Geef je aperitiefmomenten extra pit en zet het nieuwe jaar straks beloftevol in met Crodino! RVH.

    www.camparigroup.com

     

    Perfect Serve !

    Serveren doe je koel, volgens de regels van de kunst.

    * Vul een Crodino-glas met ijblokjes

    * Schenk Crodino puur in het glas

    * Voeg een schijfje sinaasappel toe

    Simpelweg onweerstaanbaar. Bovendien kan je blijven genieten wat Crodino als aperitief nog interessanter maakt…

     

    Campari Group is uitgegroeid tot een wereldwijde producent in de drankindustrie. Het merk is actief in meer dan 190 landen, met een leidende marktpositie in Italië en Brazilië en een sterke vertegenwoordiging in de VS en continentaal Europa. De groep stelt ruim 2.000 mensen tewerk. Campari heeft een uitgebreid assortiment verspreid over drie segmenten: alcoholische dranken, wijnen en frisdranken.

    Onder de internationaal gerenommeerde merken van alcoholische dranken vind je naast Campari, SKYY Vodka en Wild Turkey. Als meer lokale merken spelen Aperol, Cabo Wabo, CampariSoda, Cynar, Glen Grant, Ouzo 12, X-Rated en Zedda Piras een belangrijke rol, net als de Braziliaanse merken Dreher, Old Eight en Drury’s.

    In het wijnsegment is Cinzano een vertrouwde naam, naast meer regionale Liebfraumilch, Mondoro, Odessa, Riccadonna, Sella & Mosca en Teruzzi & Puthod. Bij de frisdranken zitten onder meer de niet-alcoholische aperitieven Crodino en Lemonsoda.

     


    22-10-2011 om 20:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeilen

    PANAMA  KANAAL - Zeilen tussen twee werelden !

     

     

     

    Cruisespecialist Star Clippers heeft in zijn veelzijdig aanbod enkele heel bijzondere aanbiedingen zoals de doortocht van het Panama Kanaal. Deze cruise is zo aantrekkelijk omdat de reizigers kennismaken met het Kruispunt van de Wereld, de plaats waar de Atlantische Oceaan en de Stille Oceaan met elkaar zijn verbonden. Er is daarenboven een leuk extraatje want na een kennismaking met het beroemde Kanaal zetten de schitterende zeilschepen Star Flyer en Star Clipper koers naar de tropische eilanden in de Caribische Zee.

     

    De Star Clipper en Star Flyer behoren tot de mooiste zeilschepen van de wereld. Het zijn super moderne cruiseschepen, gebouwd voor passagiers die van comfort houden maar ook van de traditie en de romantiek uit de legendarische periode van de grote vrachtzeilschepen. Star Clippers is dé specialist voor de beste zeilcruises en organiseert niet alleen reizen in het Caribische gebied maar ook op de Baltische Zee en de Middellandse Zee. Een andere topper uit het cruiseaanbod is de oversteek van de Atlantische Oceaan

     

    Het Panama Kanaal is een vitale schakel tussen de grootste oceanen, het is een wereldwonder dat je moet zien, dankzij het 81 km lange kanaal wordt de afstand van New York naar San Francisco overzee met maar liefst 13.000 km ingekort! De eerste doorsteek van het Panama Kanaal gebeurde in 1914. Vandaag kunnen de cruisereizigers van Star Clippers niet alleen genieten van de schitterende natuur maar worden ze ook geboeid door een fascinerende geschiedenis.

    De Star Clipper doet deze cruise van 21 januari tot 4 februari 2012 en de Star Flyer van 24 maart tot 7 april 2012.

     

    Praktisch

    Zeilvakanties op een van de Star Clippers zeilschepen kunnen geboekt worden bij reisagenten of direct bij Star Clippers. Verschillende touroperators bieden Star Clippers cruises aan, o.m. Arthema, ATC Cruise Travel, Classix, Cruisaway, Enjoy Paradise, Navicruise, Rainbow, Silverblue (Odysseus) & Thomas Cook. RVH.

    www.starclippers.com

     







    22-10-2011 om 20:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tongerlo witbier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tongerlo Winterbier met gratis kaasje:

    de Belgische horeca wordt dé plek om te overwinteren!

     

     

     

     

     

    De traditionele horeca-actie op het Tongerlo abdijbier gaat dit najaar weer van start: de consument wordt getrakteerd op een lekkere portie kaas van 20g. Slechts één wijziging: het gratis kaasblokje wordt voortaan aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, dat de Tongerlo Christmas vervangt.

     

    Tongerlo Winterbier

    De winterperiode is meer dan kerst alleen. Tongerlo Christmas wordt daarom Tongerlo Winterbier en zal gedurende een langere periode beschikbaar zijn: van 17 oktober tot 17 februari. Tongerlo Winterbier is een abdijbier dat speciaal gebrouwen werd om warmte en gezelligheid te brengen tijdens deze donkere wintermaanden.

     

    Jaarlijkse kaasactie

    Aan de succesvolle formule      werd niets veranderd: reeds meer dan 10 jaar kijken vele

    horeca-uitbaters uit naar de kaasactie in de eindejaarsperiode. De individueel verpakte kaasblokjes, gratis aangeboden bij elke bestelling van een Tongerlo Winterbier, blijven de consument immers bekoren.

     

    Foodpairing

    Bier en kaas zijn een perfecte combinatie: het bittere van het bier laat de zachtheid van de kaas helemaal tot zijn recht komen. Met Tongerlo Winterbier is dit niet anders: een uniek abdijbier met een lekker stukje kaas.

    De Belgische horeca wordt onmiskenbaar dé plek om te overwinteren. RVH.

    www.tongerlo.be - www.haacht.com

    21-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Truffelseizoen

    De herst is het truffelseizoen bij uitstek... bij Leonidas!

    Iedereen valt voor de nieuwe recepten!

     

     

     

    In de periode waarin de bospaddenstoelen de kop weer opsteken, de gekleurde bladeren naar beneden dwarrelen, en de eekhoorntjes in de betoverende natuur rondbuitelen... biedt Leonidas ons een scala van lekkers in herfstkleuren. Dankzij de Truffe Noisette Croquante, de Giamanda-praline, en de chocolade met speculaas zullen we snel de mistige en koude sfeer van het seizoen vergeten.

     

    Leonidas neemt ons mee naar een sprookjesbos met zijn groot gamma aan truffels. De kleuren en de texturen van de chocolaatjes doen denken aan de prachtige schoonheid van de natuur op dit moment... Om zichzelf steeds weer te overtreffen heeft Leonidas ook nieuwe recepten gecreeërd voor drie truffels.

    • Truffe Noisette: ganache met melkchocolade, bestrooid met hazelnootpoeder

    • Truffe Spéculoos: ganache met speculaas & melkchocolade, bedekt met melkchocolade, bestrooid met speculaaspoedel

    • Truffe au Champagne: ganache met echte champagne en zwarte chocolade, omhuld met zwarte chocolade, bestrooid met witte chocolade

     

    Trick or Treat!

    De avond valt, de lucht wordt kouder en er hangt een griezelige sfeer... Het is Halloween! “Snoep of ik schiet!”, gillen de verklede kinderen dan. Leonidas heeft angstaanjagende figuurtjes in chocolade of marsepein voor ons in petto. Zulke angsten willen de kleine bengels nog wel eens uitstaan! Afschuwelijke pompoenen en boze lolly’s zullen de kleine boefjes en grote tovenaars doen giechelen van plezier. Leonidas biedt zelfs oranje stickers, dozen en verpakkingen aan voor de meest schrikwekkende zoetetanden! RVH.

    www.leonidas.com

     

    18-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I love new wave

                      

    I love New Wave

    Villeroy & Boch viert de liefde voor New Wave.

     

     

     

    Al tien jaar is New Wave dé topper in het assortiment van Villeroy & Boch. Alle reden om het veelzijdige en opvallende servies extra in het zonnetje te zetten. Villeroy & Boch doet dit met de campagne I love New Wave en de uitbreiding met zeventien verrassende onderdelen.

     

    Combineren met passie: Met de campagne I love New Wave benadrukt Villeroy & Boch het veelzijdige karakter van het servies. Alles kan en mag. De bijzondere vormen zijn perfect met elkaar te combineren. Maar ook wat betreft het opdienen van gerechten zijn er geen regels. Een dessert op een tapasschaaltje, kleine hapjes op een groot bord: het levert verrassende presentaties op. 

     

    Creatief aan tafel: De nieuw toegevoegde items maken combineren nóg uitdagender. Zo kan het nieuwe presentatiebord op tal van manieren worden gebruikt. Als bijzonder pizzabord, maar ook als presentatieschaal met de nieuwe kleine tapas- en dipschaaltjes erop. En de nieuwe saladekom fungeert ook prima als soepterrine.

     

    Persoonlijke touch: Het servies van New Wave is helemaal compleet met de gelijknamige glas- en bestekcollectie. Stuk voor stuk met de bijzondere golf als handelsmerk. Voor een warme touch heeft Villeroy & Boch het houten dienblad toegevoegd.  Kortom, New Wave is de perfecte oplossing voor een volledige gepersonaliseerde eettafel. RVH.

    www.villeroy-boch.com.

     









    16-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allard Alfrink
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Allard Alfrink, nieuwe Director of Sales & Marketing in het Radisson Blu Park Lane hotel

     

     

     

     

    Allard Alfrink is benoemd als Director of Sales & Marketing in het Radisson Blu Park Lane Hotel in Antwerpen. Allard heeft meer dan 10 jaar ervaring binnen de internationale hotelindustrie.

     

    Hij behaalde een Bachelor’s graad in Hotelmanagement aan Hotelschool Maastricht en werkte onder meer in de hotellerie in Nederland, Frankrijk, China, VS, Afrika en Groot Brittannie. Hierdoor heeft hij een diepgaande kennis opgedaan op gebied van verkoop, reserveringen, receptie, restaurantservice en andere hotel afdelingen. Allard spreekt verder Nederlands, Engels, Frans, Duits en Swahili zodat hij gasten van verschillende culturele achtergronden gemakkelijk kan helpen.

     

    Allard voegt hieraan toe: “Ik ben ontzettend blij om mij te vestigen in Antwerpen en mijn carriere voort te zetten bij het Radisson Blu Park Lane hotel. Ons elegante hotel heeft veel te bieden: ruime kamers, aanzienlijke vergader- en feestfaciliteiten, een restaurant en een beveiligde parking. Met onze ligging nabij het stadspark en slechts enkele minuten van het Centraal station kunnen wij iets bieden dat ons uniek maakt in de lokale hotelmarkt. Ik kijk er dan ook naar uit om de persoonlijke wensen van al onze gasten te vervullen met onze uitzonderlijke hotel service.” RVH.

    www.radissonblu.com.


    15-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Grohe spa

    Mijn huis, mijn thuis, mijn GROHE SPATM

    Een ruimte om te ontspannen

     

     

     

     

    GROHE SPA™ verzamelt designkranen, -douches en -accessoires om je badkamer om te toveren tot een ontspannend toevluchtsoord - een unieke omgeving waar je kan genieten van een moment voor jezelf, even alleen kan zijn met je gedachten of gewoon lekker kan relaxen. 

     

    Het moderne leven kan vermoeiend, soms zelfs overweldigend zijn. We hebben meer en meer nood aan rust en kalmte en aan privacy – we zoeken dan een plaats waar we even kunnen ontsnappen aan het dagelijkse leven. Daarom verplaatsen steeds meer mensen een aantal activiteiten naar hun thuis, hun persoonlijke cocon en genieten van ‘quality time’ in hun vertrouwde omgeving. De badkamer is belangrijk in deze context: van een louter functionele rol verandert hij in een locatie voor een bijzondere belevenis. Doe de deur achter je dicht en vergeet de alledaagse stress. Het is tijd voor jezelf – tijd om je te concentreren op je persoonlijk welzijn. Dat is wat centraal staat bij GROHE SPA™.

     

    Creëer je eigen wellnessruimte, je eigen GROHE SPA™.

     

    Of het nu is om je ’s ochtends op te frissen, voor een douche na het sporten of een ontspannende en verfrissende duik voor het slapengaan, GROHE SPA™ is precies wat je nodig hebt. Voor elk moment van de dag en elke gemoedstoestand. Het assortiment is compromisloos in functionaliteit en design en biedt precies wat je nodig hebt om je eigen unieke spa-belevenis te creëren.

     

    GROHE Ondus®, GROHE Allure en GROHE Atrio brengen evenwicht en harmonie naar de hedendaagse minimalistische badkamers door het typerend gebruik van drie eenvoudige geometrische vormen: de ovaal, het vierkant en de cirkel. Een volledige waaier aan douche-oplossingen is ook beschikbaar om het juiste accent te leggen of de badkamer perfect aan te vullen.

    Het rijke assortiment omvat ééngreepsmengkranen, tweegreepskranen, muurkranen, vrijstaande kranen, thermostaten en ingebouwde mengkranen. GROHE SPA™leent zich voor totale personalisatie. RVH.

    www.grohe.be

     

     







    14-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allure brillant

    Allure Briljant de nieuwe kranenlijn van  GROHE SPA™

    Intrigerend gefacetteerd design

     

     

     

    Zowel in de architectuur als in de industrie is er een groeiende fascinatie voor gefacetteerde vormen. Of het nu moderne gebouwen, futuristische meubelen of de laatste nieuwe elektronische producten zijn, designers gaan voor vernieuwende, intrigerende gefacetteerde vormen. Onverwachte hoeken en ongebruikelijke ruimte-indelingen scheppen een unieke en sensationele look.

     

    Als men een gewone badkamer in een privé-spa, een GROHE SPA™ wilt veranderen, dan is Allure Brilliant de perfecte kraan. Met zijn frisse vlakken, intrigerende hoeken en uitgesneden details illustreert Allure Brilliant de absolute precisie die enkel bereikt kan worden door vele jaren ervaring en passie voor innovatie. De facetten maken de kranen complex om te produceren, maar blijven eenvoudig in gebruik. Ze voegen een nieuwe dimensie toe aan badkamerdesign én aan water. Met kenmerken van geslepen edelstenen en met gestructureerde vormen straalt Allure Brilliant een architecturale aantrekkingskracht uit.

     

    De perfecte look van de kraan weerspiegelt de moderne technologieën die erin gebruikt worden. GROHE EcoJoy® zorgt voor spaarzaam waterverbruik. GROHE SilkMove® technologie zorgt voor een zijdezachte bediening van de greep en GROHE StarLight® doet het chroomoppervlak jarenlang glanzen.

     

    Het assortiment komt tegemoet aan alle eisen van moderne architectuur en interieurontwerp. Het unieke designaanbod omvat vrijstaande kranen voor badkuipen en wastafels evenals viergatscombinaties voor de badrand, ééngreepsmengkranen met verschillende uitloophoogten, tweegreepskranen, wandgemonteerde uitlopen met verschillende lengten en ook inbouwthermostaten.

     

    De Allure Brilliant accessoires, leverbaar vanaf 2012/03 zijn gebaseerd op een modulair concept met onderling verwisselbare elementen, die je badkamer niet alleen vervolledigen, maar de ruimte meteen ook een eigen karakter meegeven. Het assortiment omvat alle klassiekers zoals een glas en een zeepdispenser. De wandgemonteerde ledlamp beperkt het energieverbruik tot een minimum. Om comfortabel te baden, is de wellnesstafel een essentiële aanvulling op je badkamer. Plaats hem naast het bad of de douche zodat je je favoriete verzorgingsproducten steeds bij de hand hebt. RVH.

    www.grohe.be

     





    12-10-2011 om 10:23 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe verpakking
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe verpakking

     

     

     

    Het Champganehuis Veuve Cliqout Ponsardin stelt met veel plezier de Shopping Bag Rosé voor, een herbruikbare en opvouwbare tas waarin uw fles Veuve Cliqout Rosé nog minstens 2 uur koel blijft. RVH.

    Lezersinformatie 02- 372 96 48 – www.veuve-cliqout.cm

    08-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meot & Chandon

    MOËT & CHANDON PRESENTEERT GESCHENKDOOS ‘THE GIFT’

     

     

     

    De eindejaarsfeesten krijgen een luxueuze toets dankzij Moët. De komende feestdagen kunt u dankzij Moët & Chandon, al sinds 1743 het symbool voor succes en glamour, een echt bijzondner cadeau geven: The Gift by Moët.

     

    Het huis stopt de traditionele geschenkverpakking in een nieuw jasje en lanceert ‘The Gift’, een luxueuze gouden geschenkdoos voor de iconische champagne Moët Impérial. The Gift staat helemaal in het teken van het genereuze karakter van de feestdagen en geeft elk feest een chique en elegante toets.

     

    Moët Impérial is de ultieme champagne voor elke gelegenheid, zijn luchtige, fruitige toets, zijn aanlokkelijke smaak en zijn elegante rijping gaan harmonieus samen met de meest verfijnde gerechten. Deze champagne is de perfecte mengeling van de drie druivensoorten uit de beste wijngaarden van de Champagnestreek. Het is de beste en kenmerkendste uitdrukking van de emblematische stijl van Moët & Chandon.

    ‘The Gift’ is vanaf november 2011 verkrijgbaar bij de betere wijnhandelaar voor 38€ (aanbevolen verkoopprijs). RVH.

     






    08-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park InnHammamet

    Rezidor kondigt het Park Inn by Radisson Hammamet in Tunesië aan

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, kondigt een nieuw middensegment hotel aan in Tunesië: het bestaande Hotel Riu Park El Kebir zal herdoopt worden tot Park Inn Hammamet en na een volledige renovatie terug opengaan in het tweede trimester van 2012. Het zal het derde Rezidor hotel in Tunesië worden – de groep is er al actief met het Park Inn Ulysse Resort & Thalasso en het veelgeprezen Radisson Blu Resort & Thalasso in Djerba.

     

    “We zijn verheugd onze aanwezigheid in Tunesië te verstevigen en neer te strijken in Hammamet – één van de belangrijkste en meest populaire Noord-Afrikaanse  resort bestemmingen”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Hammamet ligt aan de Mediterraanse kust, slechts op 60 kilometer van de hoofdstad Tunis. Het nieuwe Park Inn Hammamet zal een strand aanbieden van 300 meter lang en 4 buiten- en 1 binnenzwembad. Tot de verdere ontspanningsmogelijkheden horen 4 tennisterreinen, 2 kids clubs en een uitgebreide Thalasso Spa. De vier restaurants – waaronder één met Tunesische specialiteiten – zullen elke gast verwennen en de drie bars zullen de perfecte plaats zijn voor een drankje in een ontspannen sfeer. Wie voor zaken komt, kan terecht in de 600 m² grote conferentieruimte en balzaal van 500 m².

     

    Naast de 273 comfortabele en kleurrijke kamers en suites zal het Park Inn Hammamet ook 63 villas aanbieden – de ideale bestemming voor families of vrienden die samen reizen.

     

    Tunesië is één van de topbestemmingen langsheen de Noord-Afrikaanse Mediterraanse kust. Het land is het hele jaar door gezegend met een mild klimaat, mooie stranden, verschillende culturen en unieke landschappen, gaande van weelderige bossen tot het snikhete zand van de Sahara.

     

    Park Inn by Radisson is Rezidor’s jongste en dynamische middensegment merk. Het werd begin 2003 gelanceerd, en telt vandaag meer dan 145 hotels met 26.500 kamers in beheer en onder ontwikkeling doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. RVH.

     www.rezidor.com.

     









    07-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

    Europcar vereenvoudigt het huren van een wagen dankzij de nieuwe eReady-service

     

     

    Met zijn nieuwe service eReady wil Europcar, Europees leider in  autoverhuur, het huren van een wagen vergemakkelijken. Dankzij eReady kunnen de Europcar-klanten het huurcontract al op voorhand online  invullen en winnen ze tijd bij het ophalen van hun huurwagen. De  eerste resultaten uit de pilootfase onthullen alvast een grote  interesse voor deze extra service. eReady is beschikbaar in Australië/ Nieuw-Zeeland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. De lancering ervan  illustreert nog maar eens Europcars engagement voor klanttevredenheid.

     

    eReady komt tevoorschijn op het moment dat klanten hun online reservering bevestigen. Om de dienst te activeren, moet de klant  enkel zijn gegevens invullen en twee vakjes met algemene voorwaarden aanvinken. eReady versnelt het afhalen van een wagen aan de balie  aanzienlijk en verbetert de service voor alle klanten.

     

    “Het feit dat onze klanten tijd winnen en gemakkelijker een auto kunnen huren, draagt in grote mate bij tot de klanttevredenheid die  wij vóór alles nastreven. De eReady-service automatiseert een deel van het verhuurproces waardoor het afhalen van de wagen voor onze klanten vergemakkelijkt en de efficiëntie verhoogt” aldus Didier Fenix, Managing Director Europcar / Keddy  Belgium.

    06-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Absolute Mode

    ABSOLUT MODE EDITION - de mode weerspiegeld

     

     

     

    ABSOLUT zet in oktober opnieuw een stapje in de modewereld met de lancering van de beperkte editie van een nieuwe fles - ABSOLUT MODE EDITION. De lancering gaat gepaard met een grensverleggende campagne van fotograaf Sharif Hamza, met in de hoofdrol supermodel Shannan Click. ABSOLUT MODE is de opvolger van ABSOLUT GLIMMER dat vorig jaar een groot succes kende. Daarvoor waren er onder meer nog  ABSOLUT MASQUERADE en ABSOLUT ROCK, eindejaarsedities die stuk voor stuk een gigantisch succes werden.

     

    Het opzet van de ABSOLUT MODE EDITION is eenvoudig. De stijlvolle gefacetteerde fles is gemaakt uit hoogkwalitatief kristal en is omwikkeld in een band uit midnight blue zijde waarop een tekst geborduurd is. Bedoeling is de glamoureuze modewereld te weerspiegelen.

    Voor de campagne deed ABSOLUT beroep op fotograaf Sharif Hamza, bekend van zijn werk voor onder meer Vogue Paris en Dazed and Confused. Hamza liet zich duidelijk inspireren door de vorm van de fles:  hij bouwde er een grote kopie van met spiegelende vlakken, en plaatste er supermodel Shannan Click midden in, gekleed in midnight blue creaties.

     

    "Het was bijzonder creatief werken met Sharif Hamza. We waren meteen gewonnen voor zijn concept. Het is een uitstekende weergave geworden van de basisgedachte en het resulteert in een reeks adembenemende vaste en bewegende beelden," zegt Mathias Westphal, Global Brand Director van The Absolut Company.

    Sharif Hamza is eveneens opgetogen over de samenwerking.  "In het verleden werkte ABSOLUT al samen met een aantal topfotografen zoals Helmut Newton en Herb Ritts. Het is dan ook een grote eer deel uit te maken van deze groep legendarische beeldkunstenaars," reageert hij.

     

    ABSOLUT MODE EDITION  past perfect bij het rijke erfgoed die het merk in de modewereld doorheen de jaren heeft opgebouwd. In het begin van de 1990s, werkte ABSOLUT samen met enkele van de meest succesvolle modeontwerpers, zoals Tom Ford en Versace. Daarna is de mode één van de vaste creatieve uitdrukkingsvormen geworden die ABSOLUT in samenwerking met designers zoals Stella McCartney en Jean-Paul Gaultier met succes verkend heeft.

     

    De ABSOLUT MODE EDITION fles wordt wereldwijd in tachtig markten gelanceerd in beperkte oplage. In België is de fles te koop vanaf oktober 2011. Aanbevolen verkoopprijs: 14,4 euro (zelfde prijs als een "gewone" fles ABSOLUT). RVH.

    www.absolut.com  - www.pernod-ricard-belgium.com

     





    05-10-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!