Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    26-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari kunst met kerst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Campari brengt kunst met kerst

    Campari lanceert beperkte editie met label van kunstenaar Romero Britto

     

     

     

     

    Met een vrolijke designfles klinkt Campari goedgezind op het nieuwe jaar. Het legendarische merk brengt voor de eindejaarsfeesten een beperkte editie van zijn aperitief op de markt: Campari Limited Edition by Romero Britto. Met een kleurrijk etiket, in de gekende neo-popstijl van de Braziliaanse kunstenaar, illustreert Campari nogmaals zijn hart voor kunst.

     

    De nieuwe Campari-flessen worden in beperkte oplage verdeeld voor de eindejaarsfeesten. Romero Britto tekende het label, gebaseerd op zijn beroemde meesterwerk A New Day. Het ontwerp zet een rood hart centraal, het symbool bij uitstek voor de passie van Campari. Tegelijk illustreert dit kloppende hart de band die het merk heeft met Campari-liefhebbers over de hele wereld.

     

    Britto staat wereldwijd bekend om zijn opgewekte kunst in neo-popstijl, met felle kleuren en prettige patronen. Hij roept een warme, hoopvolle wereld tot leven met lachende katten, vliegende vissen, dansende koppels en kussende geliefden. Kortom, een wereld met liefde voor het leven  waarbinnen Campari perfect past.

     

    Het nieuwe flessenetiket zet de liefdesgeschiedenis tussen Campari en kunst verder. Tom Broeckx, marketing manager bij Campari Benelux: Campari heeft altijd al een hart voor kunst gehad. Via exclusieve etiketten willen we het imago van Campari versterken en tegelijk kunst breed toegankelijk maken. Brittos ontwerp brengt de leefwereld van Campari alvast perfect in beeld.

     

    De rode, bittere drank Campari werd in 1860 in Itali uitgevonden door Gaspare Campari. Vandaag wordt het aperitief wereldwijd gesmaakt. Aan de typische smaak is nooit geraakt: Campari wordt nog altijd op dezelfde manier gemaakt als in de beginjaren. Het recept is een goed bewaard familiegeheim. De kruidige, bitterzoete smaak wordt verkregen uit planten, fruit en naar schatting 70 kruiden, aangevuld met suiker en gedestilleerd water. RVH.

    www.camparigroup.com

    26-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pluf to drive
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Europcar kiest ‘Plug to Drive’-netwerk van Total voor de promotie van zijn elektrische voertuigen

     

     

     

    Total Belgium, toonaangevend speler in de verkoop van brandstoffen in België, en Europcar België, Belgisch leider in de autoverhuur, hebben een partnerakkoord gesloten om elektrische voertuigen en het snel opladen ervan in servicestations te promoten.

     

    Europcar-klanten kunnen voortaan het laadpaalnetwerk van Total België gebruiken om hun elektrische wagen op te laden. Om dit snel opladen nog te vergemakkelijken, bieden de twee bedrijven de voorafbetaalde ‘Plug to Drive’-kaart aan, waarmee gebruikers voor de prijs van 4 euro hun wagen in tien minuten kunnen opladen en genieten van ongeveer 50 kilometers extra autonomie.

     

    “Dit partnerschap stelt ons in staat om, dankzij de feedback van Europcar-klanten, de snellaaddiensten van Total te laten evolueren om zo nog beter te beantwoorden aan

    de noden van de elektrische mobiliteitsgebruikers,” verklaart Patrice Brès, algemeen directeur bij Total Belgium.

    “Met dit partnerschap biedt Europcar zijn klanten een totaaloplossing voor hun verplaatsingen met een elektrische wagen, ongeacht of die louter als test van de technologie gebeuren of al deel uitmaken een groene mobiliteitsreflex; als baanbrekend verhuurbedrijf nemen wij die rol op ons,” stelt Didier Fenix, algemeen directeur bij Europcar België. Total Belgium, dat een proefnetwerk van 12 elektrische

    laadpalen heeft, koos Europcar als partner voor het experimenteren, analyseren en anticiperen in de elektrische mobiliteitsmarkt.

     

    De twee bedrijven willen samen het gedrag van klanten analyseren om zo hun respectievelijk aanbod van elektrische producten te blijven ontwikkelen. Total Belgium heeft ervoor geopteerd de evolutie van de vraag vóór te zijn, door vanaf nu het snelladen toe te voegen aan zijn assortiment brandstoffen. Europcar, dat zich al vele jaren positioneert op de elektrische mobiliteitsmarkt, heeft van zijn kant partnerakkoorden gesloten met verschillende autoconstructeurs om de eerste elektrische wagens in het verkeer te brengen in België. RVH.

    www.total.be - www.total.com  - www.be.total.com

    www.europcar.be -  www.europcar.com/corporate


    26-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uniek wijnduo

    Uniek wijnduo met "natuurlijke" afdronk

     

     

     

    Natuurpunt, Natagora en VinoMundo slaan de handen in elkaar. Ze ontwikkelden een stijlvolle geschenkbox met twee heerlijke biologische wijnen van uitmuntende kwaliteit. Beide wijnsoorten wonnen prijzen op internationale concours. Voor iedere verkochte wijnbox kunnen Natuurpunt en Natagora  8m² Belgische natuur aankopen en beschermen voor de toekomst. Deze unieke wijnbox koppelt dus als geen ander het nuttige aan het aangename.

     

    Een logische combinatie: VinoMundo is dé referentie als het gaat om biologische en fairtrade wijnen. Oprichter-sommelier Vincent De Coninck: 'Ik was meteen gewonnen voor een samenwerking met de grootste Vlaamse natuurvereniging Natuurpunt en haar Franstalige tegenhanger Natagora. Voor mij is duurzame en milieuvriendelijke landbouw erg belangrijk als het gaat om wijnen. Wijn drinken en tegelijk de natuur helpen beschermen lijkt mij dan ook een logische combinatie.'

     

    Dat VinoMundo zorg besteedt aan het selecteren van zijn wijnaanbod lijdt geen twijfel. Ook de twee biologische wijnen in deze geschenkbox werden met de grootste zorg uitgekozen. Het is dan ook geen toeval dat de witte wijn door Gault&Millau geselecteerd werd voor zijn wijngids van 2011. De rode wijn won dit jaar de zilveren medaille op het internationale wijnconcours. Wijnmaker Gilles Louvet produceert wijnen met respect voor traditie en met passie voor zijn terroir. 'Het harde werk in de wijngaard met respect voor de natuur geeft een extra dimensie aan onze wijnen', zegt Gilles Louvet overtuigd.

     

    Een fles rood, een fles wit

    De Cabernet Sauvignon-Merlot heeft een mooie donkerrode kleur en een geurig boeket van zoete specerijen, kruidnagel en braambessen. De wijn is rijk in de mond, met zachte tannine en een goede structuur. Het is een volfruitige en ronde wijn met aroma's van zwarte bessen en bosvruchten met lichte toetsen van gebrande koffie. Deze rode smaakt heerlijk bij gegrild vlees of rijpe kazen.

     

    De Sauvignon Blanc heeft een lichtgele kleur met groene tinten. Het is een volfruitige en evenwichtige witte wijn met uitbundige verwijzingen naar citrus en vegetale toetsen. De wijn eindigt met aroma's van vers fruit en bloemige toetsen. Ze vormt een ideale match met schaaldieren, gegrilde vis of geitenkaas.

     

    Het unieke wijnpakket kost 20 euro (incl. BTW) en zal exclusief te koop zijn via de webshop van VinoMundo en via de websites van Natuurpunt en van Natagora. Per box kunnen deze natuurverenigingen 8 m² natuur aankopen. Het aankopen van natuur is dan ook de beste garantie op de bescherming ervan. RVH.

    www.vinomundo.be - www.natuurpunt.be - www.natagora.be

     

     

     

     

     

    25-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis Brussels centre

    ibis Brussels Centre Gare du Midi vernieuwd: een verrassende combinatie van design, comfort en aantrekkelijke prijzen

     

     

     

    ibis Brussels Centre Gare du Midi, sinds 2001 gevestigd tegenover het treinstation van Brussel-Zuid, is de pionier onder de hotels die gevestigd zijn rondom het treinstation van Brussel-Zuid.

     

    ibis Brussels Centre Gare du Midi beschikt over de nieuwste generatie ibis-kamers met een innovatief design en kwalitatief hoogwaardige voorzieningen: heerlijk zachte dekbedden, flatscreen lcd-tv, royale douchecabine en een parketvloer voor optimale hygiëne.

     

    Efficiënt ruimtegebruik, intelligente functies en eco-oplossingen vormden de basis bij de renovatie van de 225 hotelkamers. De parketvloer en het nieuwe lichthouten meubilair stralen warmte en functioneel comfort uit. De driedubbele – in sommige kamers zelfs vierdubbele – beglazing reduceert niet alleen het geluid van buitenaf, maar voorkomt eveneens warmteverlies, waardoor de verwarming in de winter en de airconditioning in de zomer geen overuren hoeven te draaien. Zoals overal in het hotel is de traditionele verlichting vervangen door leds; een must voor het milieu.

     

    ibis Brussels Centre Gare du Midi beschikt over 180 driepersoonskamers en is dus zeer geschikt voor gezinnen. Kinderen jonger dan 12 jaar kunnen gratis overnachten en voor de helft van de prijs genieten van een heerlijk ontbijt. Het hotel is goed toegankelijk voor personen met een lichamelijke beperking. Voor deze mensen zijn er 7 speciaal ingerichte kamers die een zorgeloos verblijf garanderen.

     

    De lobby en de publieke ruimten van ibis Brussels Centre Gare du Midi zijn ook compleet vernieuwd. De inrichting is modern, eenvoudig en comfortabel. Deze ruimten hebben ook een interactief karakter gekregen: multimediaschermen bij de receptie, een web corner met twee computers voor de gasten evenals gratis high speed internet en wifi in de lobby en de bar vanaf 2012. RVH.

    www.ibishotel.com.

    .

    25-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.primark

    PRIMARK: it's time to take control!

     

     

     

     

    Een beetje hulp om er perfect uit te zien in je nieuwe jurkje is toch altijd handig? De nieuwe Shapewear Collection van Primark kan je hierbij helpen. En dat natuurlijk voor een Primark prijsje.  De nieuwe verbeterde Shapewear Collection geeft je gegarandeerd een Hollywood-figuur zonder Hollywood-prijskaartje.

     

    Shapewear zorgt voor vrouwelijke contouren van buste tot dijen en geeft je zo een mooi zandloperfiguur. Of je nu je billen wilt liften of je taille wilt benadrukken, met Primark Shapewear heb je het onder controle. De collectie is verkrijgbaar in maten 34 tot 46. Het feestseizoen nadert met rasse schreden. Waarom Moeder Natuur dan geen handje helpen wanneer je die trendy feestjurk aantrekt? Zorg dat je er nog beter uitziet met Primark's Shapewear Collection! RVH.









    25-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan tafel

    Aan Tafel! Van de akker tot het bord

     

     

     

     

     

    De bezoeker komt de tentoonstelling binnen via een donkere gang die smaller wordt en zo een perspectiefindruk opwekt; hij komt uit op een zeer lichtgevende, brede ruimte. In het centrum staat een gedekte tafel met plaats voor veel genodigden maar ze lijkt in de grond te zinken. Boven hangt er een aardbol die geschild is als een stuk fruit. Op de tafel ligt er een teller met cijfergegevens: de bevolkingsgroei die elke dag met ongeveer 220.000 personen toeneemt.

     

    Vanuit deze centrale plek heeft de bezoeker de keuze tussen vier ruimtes. Elke ruimte wordt aangeduid aan de hand van een titel en een grote afbeelding van handen die een activiteit uitvoeren overeenstemmend met de ruimte: telen, eten, transformeren en dromen. De bezoeker kan zich naar eender welke ruimte begeven, er is geen opgelegd parcours.

     

    Deze ruimtes worden gescheiden door drie gangen. Ze zijn gewijd aan eten, gastronomie en gulzigheid. In de eerste ziet men schilderijen over het thema, in de tweede vindt men uitreksels van cinematografische werken en in de derde menus die opmerkelijk zijn omwille van hun vormgeving, geschiedenis of inhoud.

     

    De bezoeker verlaat de tentoonstelling via het cooking theater en de ruimte gewijd aan de gastronomie. Het cooking theater is een amfitheater waar chefs (maar ook sprekers) voor een zittend publiek uitleg of demos kunnen geven. Een groot scherm zal de mogelijkheid bieden voor heruitzendingen van evenementen die reeds hebben plaatsgevonden in dit theater.

     

    In het tweede deel van de ruimte wordt de bezoeker onthaald door gigantische fotos van een dertigtal Belgische chefs. In de centrale ruimte zullen er drie van hen een recept uitleggen dat speciaal voor de tentoonstelling uitgekozen werd. Deze recepten zullen de bezoekers uiteraard mogen meenemen. De bezoekers zullen ook het boek De chefs van België, uitgegeven door Lannoo, kunnen raadplegen.

     

    Deze tentoonstelling met een bezoektyijd van 1u30 tot 2 uur, loopt van 11 november 2011 tot 3 juni 2012 in de Site van Tour & Taxis, Havenlaan 86C -1000 Brussel en is elke dag te bezoeken. Reservatie voor scholen en groepen is verplicht (vrije en geleide groepen) en kan van maandag tot vrijdag van 9u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u00. Van juli 2012 tot november 2012 is de tentoonstelling te bezoeken in het Exhibition & Congress center in Libramont.

     

    Algemene informatie tel + 32 2 549 60 49

    www.expo-aan-tafel.be - info@expo-aan-tafel.be

    24-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doosjes die doen reizen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe doosjes die doen reizen voor onder de kerstboom!

     

     

     

     

    Zowat een goed jaar na de lancering komt reisorganisator Thomas Cook alweer met 3 leuke, nieuwe Travelboxen op de markt. Het bestaande aanbod van 21 ‘doosjes die doen reizen’ werd recent aangevuld met een Travelbox Parijs (99.90 euro), een Travelbox Barcelona (199.90 euro) en een Travelbox Discover Europe (199.90 euro).
    Perfecte aanraders voor de eindejaarsfeesten!

     

    Thomas Cook lanceerde in oktober vorig jaar 21 Travelboxen,  opgedeeld volgens prijs en thema. 21 Inspirerende ‘doosjes' met een voucher voor een dagtrip of een verblijf voor 2 personen, een handig boekje en - goed gezien - een leuk postkaartje.

    De Bed & Breakfast box, waarmee je jezelf of een ander 1 overnachting voor 2  ( incl. ontbijt) cadeau doet in een van de 60 door Thomas Cook geselecteerde hotels is by far de best lopende Travelbox tot hiertoe. Maar de 3 nieuwe boxen, die de reisorganisator na een grondige analyse nu lanceert, zouden die snel naar de kroon kunnen steken…

     

    Travelbox Parijs

    Goed voor 1 nacht Parijs, met z’n tweeën, inclusief ontbijt, in één van de meer dan 20 geselecteerde hotels in Parijs. Kies daaruit bvb het hotel Aida Marais *** : een charmant en kleurrijk driesterrenhotel, aan de hippe Marais-wijk.

     

    Travelbox Barcelona

    Goed voor 2 nachten, met 2 personen, inclusief ontbijt, in één van de meer dan 15 geselecteerde hotels in Barcelona. Opteer hier bijvoorbeeld voor hotel Tryp Condal Mar ****, één van de meest moderne en innovatieve hotels van de Catalaanse hoofdstad, op enkele minuten van het strand Mar Bella en het winkelcentrum Diagonal Mar en met een dakterras met zwembad van waar je een adembenemend uitzicht over de stad hebt.

     

    Travelbox Discover Europe

    Met deze Travelbox verblijf je met 2 personen gedurende 2 nachten, inclusief ontbijt, in één van de meer dan 55 geselecteerde hotels in een Europese stad. Of je nu kiest voor de gezelligheid van Dublin of voor het mediterrane klimaat van Athene, met deze Travelbox ontdek je Europa in no-time!

     

    Wie graag wat langer blijft kan dat snel zelf regelen, een extra overnachting bijboeken kan in een handomdraai. Uniek aan de 24 Thomas Cook Travelboxen is ook dat elk doosje steeds een cadeau voor 2 is. Of je het voor jezelf koopt of weg schenkt, je doet er altijd 2 personen een groot plezier mee.

    Het is ook mogelijk om Travelbox waardebonnen van 25, 50 of 75 euro in een charmant doosje te kopen, waarmee je bestemmeling zelf z’n keuze uit het ruime Thomas Cook Travelbox aanbod kan maken! RVH.

    Thomas Cook Travelshop, website (www.travelbox.be) of contact center (070/ 750 244), bij Fnac, Club, De Standaard of Dreamland.

    21-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize: cook to celebrate
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BRENGT 9 MICHELINSTERREN NAAR UW FEESTTAFEL

    ‘Cook 2 Celebrate’: 4 topchefs in een uniek en gelimiteerd concept

     

     

     

    Delhaize stelt dit jaar in exclusiviteit een uniek product voor aan haar klanten. De topchefs van het moment, Peter Goossens, Sergio Herman, Yves Mattagne en Roger van Damme hebben samen met Delhaize het Taste of Inspirations ‘Cook 2 Celebrate’-concept ontwikkeld. In deze stijlvolle doos bevinden zich de ingrediënten van één recept voor twee personen van de hand van één van de chefs. De klant moet het enkel nog klaarmaken en serveren om te kunnen genieten van een echte sterrenmaaltijd. Klanten kunnen deze doos vanaf 9 december bestellen voor de feestdagen. Er wordt slechts een beperkte oplage van 8000 dozen aangeboden.

     

    Delhaize biedt met dit product een primeur aan in de Belgische distributie. Het is een unicum dat 4 chefs van dit niveau samen dit product aanbieden. Delhaize heeft niemand minder dan Peter Goossens (Hof van Cleve- 3 Michelinsterren), Sergio Herman (Oud Sluis- 3 Michelinsterren), Yves Mattagne (Sea Grill- 2 Michelinsterren en Roger Van Damme (Het Gebaar- 1 Michelinster) rond de keukentafel verzameld. Het spreekt voor zich dat Delhaize dit product lanceert in zijn Taste of Inspirations-gamma.

     

    Het concept is dan ook revolutionair: de klant kan de gerechten zelf bereiden op basis van het recept en de uitleg die door de chefs zelf zijn ontwikkeld. De bereiding is eenvoudig uitgelegd in een stappenplan en neemt tussen de 15 en 45 minuten in beslag. Dankzij de verse kwaliteitsproducten in de doos kunnen de klanten genieten van een echte culinaire maaltijd.

     

    Elke doos bevat de ingrediënten voor één gerecht voor twee personen, samen met een brochure waarin het recept en de bereiding worden uitgelegd. Deze exclusieve maaltijden worden aangeboden aan de democratische prijs van 30 euro per doos. Voor het topdessert betaalt de klant 18 euro.

     

    Elke chef heeft speciaal voor “Cook 2 Celebrate” een uniek recept ontwikkeld dat ze zelf ook zouden bereiden in hun eigen restaurant. Yves Mattagne stelt de klanten een gebraden zeebaarsfilet met kreeftenbearnaise voor, samen met gekonfijte tomaat, groene asperges en zeekraal. Sergio Herman presenteert een kalfsribeye, bereid op 2 manieren, samen met triangolini, crème van aardpeer, shimeji en papadum. Peter Goossens heeft een recept van Franse eendenborst met vijf kruiden, grondwitloof, butternut, ratte-aardappel en munt gecreëerd. Roger van Damme, tot slot, ontwikkelde een verrassend dessert op basis van Belgische chocolade.

     

    Het is geen toeval dat de „Cook 2 Celebrate.-dozen enkel beschikbaar zijn in de winkels van Delhaize. De supermarktketen biedt zijn klanten onder zijn verschillende huismerken dagelijks innovatieve kwaliteitsproducten aan tegen de beste prijs. Het spreekt dus voor zich dat de „Cook 2 Celebrate.-dozen opgenomen zijn in het Taste of Inspirations-gamma, dat al 150 referenties telt voor liefhebbers van authentieke en originele producten van superieure kwaliteit.

     

    De “Cook2Celebrate”-doos wordt ongetwijfeld een gegeerd product aangezien er maar 8000 dozen in totaal zullen aangeboden worden aan de klanten, dat wil zeggen 2000 dozen per chef. Klanten kunnen de doos bestellen vanaf 9 december tot en met 31 december, tenzij het gelimiteerd aantal dozen voor deze einddatum al gereserveerd zijn. Klanten kunnen hun bevestigde bestellingen dan afhalen op 31 december in de Delhaizewinkel waar ze de bestelling hebben gedaan.

     

    Omdat alle creaties van deze chefs een delicaat smakenpallet hebben, is er een deskundig wijnadvies nodig om deze bereidingen perfect te begeleiden. Dit zijn de wijnen die de wijnspecialisten van Delhaize hebben geselecteerd en die perfect bij ieder recept passen.

    Voor de Franse eendenborst met vijf kruiden, grondwitloof, butternut, ratte-aardappel en munt van Peter Goossens Château Cambon de la Pelouse 2009 (Bordeaux), € 16,49. Voor de gebraden zeebaars, kreeftenbearnaise, gekonfijte tomaten, groene asperges en zeekraal van Yves Mattagne La Capitana Chardonnay 2011 (Chili), € 6,99. Voor de kalfsribeye op twee wijzen, triangolini, aardpeercrème, shumeji en papadum van Sergio Herman Whale Pod 2010 (Zuid-Afrika) € 9,99. Voor de Belgische chocolade van Roger Van Damme is er een Domaine Barrère 2009 (Jurançon), € 9,99.

     

    Begin november 2011 bestond het netwerk van Delhaize België uit 817 winkels. Met de verschillende winkelformules (supermarkten Delhaize, AD Delhaize, City Delhaize, Proxy Delhaize, Shop .n Go, Tom&Co en Red Market) realiseerde Delhaize België in 2010 een omzet van 4,8 miljard euro. In 2010 had Delhaize België een marktaandeel in België van 26,3%. De onderneming heeft meer dan 17.000 medewerkers. Delhaize België maakt deel uit van Delhaize Groep, die actief is in 11 landen op 3 continenten. Begin november 2011 telde het netwerk van Delhaize Groep 3.362 winkels. De groep stelt ongeveer 154.000 mensen te werk. RVH.

     

    20-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Staub feestelijke potjes

    Staub verrast met feestelijke potjes

    Blikvangers op tafel: set van gietijzeren cocotte met 4 minicocottes in keramiek

     

     

     

     

    Voor lekkerbekken die elk jaar op zoek zijn naar het perfecte feestrecept, heeft Staub goed nieuws. Het bekende merk van de kleurrijke cocottes heeft speciaal voor het najaar een leuke set ontwikkeld: een gietijzeren cocotte met vier minicocottes in keramiek. Dat smaakt naar een geslaagde avond onder vrienden of familie! Of naar het perfecte cadeau onder de kerstboom natuurlijk...

     

    Met de gietijzeren cocottes van Staub maak je de heerlijkste stoof- en suddergerechten. Dat komt door de unieke combinatie van geëmailleerd gietijzer en de picots onderaan het deksel. De hitte wordt optimaal vastgehouden en gelijkmatig verspreid, terwijl de ‘spikes’ zorgen voor een continue besprenkeling met condensatiedruppels.

     

    Het resultaat? Lekker mals vlees en sappige groentjes! Bovendien worden niet alleen de aroma’s en smaken in hun intensiteit bewaard, ook de voedingswaarde blijft behouden. De gietijzeren cocottes zijn geschikt voor alle warmtebronnen, inclusief inductie en gebruik in de oven.

     

    Speciaal voor de feestperiode heeft Staub voor een extraatje bij deze cocotte gezorgd: vier keramische minicocottes. Ideaal om te gebruiken voor een bijgerecht – zoals gratin – of om de avond in stijl af te sluiten met een crumble bijvoorbeeld.

     

    Want geen gast die het zal ontkennen: met Staub teken je voor een blikvanger op tafel, in stijl en in smaak. De minicocottes in keramiek zijn verkrijgbaar in dezelfde aantrekkelijke kleuren als de gietijzeren versie. Ze zijn geschikt voor gebruik in de oven, diepvriezer en microgolfoven.

     

    De promotieset van Staub bestaat uit 1 gietijzeren cocotte (Ø 24 cm – 3,8 l) en 4 keramische cocottes (Ø 10 cm – 0,215 l). Verkrijgbaar in 4 kleuren (zwart, kers, grafietgrijs, intens blauw). RVH.

    Staub wordt in de Benelux exclusief verdeeld door Demeyere.

    www.demeyere.be / www.staub.fr

     





    20-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grand Cru Kerst

    Een overheerlijke Grand Cru Kerst 2011…

     

     

     

     

    Alle chocoladeliefhebbers kunnen deze kerst een mooi cadeau verwachten. De chocoladefabrikant uit Tain l’Hermitage is namelijk een nieuwe doos Grands Crus bonbons aan het samenstellen om het jaar 2011 glansrijk af te sluiten.

     

    In een doos die exclusief ontworpen is voor de feestdagen zijn vier Grand Cru ganaches samengebracht, waarin we de kracht van Abinao, de fruitigheid van Manjari, de fondant van Macaé en de zachte kruiden van Nyangbo terug vinden: Grand Cru Ganache Manjari 64%, Grand Cru Ganache Abinao 85%, Grand Cru Ganache Macae 62% en de Grand Cru Ganache Nyangbo 68%

    Doos van 16 Grands Crus ganaches pure chocolade

     

    Voor de allergrootste liefhebbers zal er onder de kerstboom tevens een assortiment van fijne bonbons te vinden zijn.

    De praliné, de Grands Crus ganaches en de omhulsels van pure, melk of witte chocolade zijn een genot voor de smaakpapillen en worden geleverd in een prachtige doos: Grand Cru Ganache Guanaja 70%, Grand Cru Ganache Jivara Lactée 40%, Amandel- en hazelnootpraliné omhuld met witte chocolade en Ganache van Moka-koffie uit Ethiopië

    Doos van 16 zorgvuldig geselecteerde fijne bonbons

     

    Voor de onvoorwaardelijke aanbidders heeft Valrhona zijn beroemde truffelrecept opnieuw uitgevonden: Een ganache van melkcrème, zacht en vol, met tonen van een fruitige chocolade, een doos van 16 chocoladetruffels. RVH.



    20-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haacht herlanceert Export8
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Brouwerij Haacht herlanceert Export 8

     

     

     

    Sinds jaar en dag wordt het biermerk Export van Brouwerij Haacht – genoemd naar het gelijknamige type lagerbier – gretig gesmaakt in bepaalde regio’s van Oost-Vlaanderen.

    Dit type bier benadert zowel smaaktechnisch als op visueel vlak zijn soortgenoot pils, maar staat in Oost-Vlaanderen voor een net iets lichter alcoholgehalte en voor een typische conditionering in een fles van 33cl, verkocht in kratten van 24x33 cl.

     

    Tussen pakweg 1925 en 1975 was dit type lagerbier in België erg populair bij de arbeidersklasse. Dankzij een iets lager alcoholgehalte (4,7%) verkoos de werkende man, die verfrissing zocht tijdens de werkdag, deze dorstlesser boven een klassieke pils (rond de 5%)

    .

    Bovendien kwam dit bier door zijn verlaagde alcoholgehalte in een lagere accijnscategorie terecht, waardoor ook de verkoopprijs voordeliger uitkwam. Dat maakte een export toegankelijker voor het grote publiek. Het werd dan ook vaak geschonken op volksfeesten en kermissen.

     

    Tijdens Horeca Expo (Gent) dat aanstaande zondag van start gaat, zal het bier  kunnen geproefd worden onder de naam Export 8. Het cijfer 8 verwijst niet naar een alcoholpercentage (immers slechts 4,7% vol.alc.!) maar naar de vroegere symboliek en historiek die dit getal draagt voor de Brouwerij. De 8 was fonetisch immers voldoende neutraal om als symbool te staan voor het woord ‘Haacht’ (Haacht klinkt in

    spreektaal als Acht in beide landstalen) en stond halverwege vorige eeuw dan ook vaak op flesetiketten van dit Belgische familiebedrijf. Vandaag staan zowel een vernieuwd etiket en een originele kroonkurk, als een specifiek glas dat de beleving een extra duw geeft, garant voor de gezochte retro look&feel.

     

    Het bijpassende pos-materiaal in de stijl van het merk kan een gemengd publiek van

    jong en oud aanspreken. De senior die het merk al sinds jaren lust, net zozeer als de

     jonge, hippe kerel die zich een eigen stijl wenst aan te meten en daartoe  kiest voor een retro-merk met moderne toets, vindt zijn gading in deze Export 8.

     

    Export 8 is momenteel verkrijgbaar in de horeca en bij bepaalde bierhandelaars. RVH.

    www.haacht.com

    19-11-2011 om 20:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beaujolais Nouveau: primeurwijnen

    Beaujolais Nouveau: primeurwijnen

     

     

     

    De Beaujolaiswijnen lanceren traditioneel de derde week van november de nieuwe oogst in de vorm van de Beaujolais nouveau. Een traditioneel jonge wijn die behoorlijk fris wordt gedronken, circa 11°, die ondanks enige kritiek, toch elk jaar opnieuw een massale belangstelling meekrijgt.

     

    Carrefour, een sterkhouder inzake wijnen in de grootdistributie, heeft andermaal een selectie gemaakt en zorgt met de Beaujolais Nouveau 2011, 2.99€, de Beaujolais Villages Nouveau 2011, 3.29€ en Château de la Palud Beaujolais Villages Nouveau 3.79€ voor een leuk assortiment.

    Deze jonge wijnen alle het product van de Gamaydruif, gebotteld door Louis Vincent voor Vignes et Terroirs hebben een mooie rood purperen kleur, zijn mooi rond en fris en weten talloze wijnliefhebbers te bekoren.

    De Beaujolais Nouveau, 12.5% alc heeft de geur van rode bessen en vruchten, is niet alleen evenwichtig van structuur maar zorgt voor een fruitige elegantie. Ook de Beaujolais Village, 12.5% alc., houdt deze fruitige elegantie aan en heeft een mooie dieprode kleur.

    De Château de la Palud, 12% alc., werd op het domein gebotteld  en geniet van de wilde landerijen die tegelijk van een sober maar toch aangenaam klimaat genieten en zich rondom de rivier Samsons uitstrekken. Hier ontpopt de Gamaystruik zich tot een milde en vruchtbare druif. Het zijn aantrekkelijke wijnen die bij een huisbereiding van wild en rood vlees, maar ook bij charcuterie en pittige, aromarijke kaasschotels  een perfecte aanvulling vormen voor een gezellige maaltijd onder vrienden of met familie. RVH.

    www.carrefour.eu

     





    19-11-2011 om 20:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst Leonidas

    Voor kerst verwent Leonidas de brave, maar toch ook ongeduldige kinderen, die verzot zijn op lekkers!

     

     

     

     

    Schenk hen een adventskalender, volgestopt met chocolaatjes en cadeautjes.

    Wanneer Kerstmis nadert, staan er heel wat kinderen te popelen om de kerstboom te versieren en daarna hun cadeautjes uit te pakken. Meester-chocolatier Leonidas heeft daarom een adventskalender ontworpen om de nieuwsgierigheid van de allerjongsten en hun bijhorende snoeplust te bevredigen.

     

    De ietwat ongewone kalender in de vorm van een kerstboom heeft mooie laatjes die genummerd zijn van 1 tot 24. Overheerlijke chocolaatjes van Leonidas worden telkens uitgelicht en worden dag na dag onthuld door de kleine handjes en de verwonderde oogjes van onze peuters, die dol zijn op zoetigheden en ontdekkingen.

     

    Zijn uw jonge spruiten nog onervaren chocoladeproevers of al fijne kenners? Allemaal zullen ze verwend worden want de kalender kan ook gepersonaliseerd worden volgens hun eigen smaak. Kies voor ontdekking en afwisseling! Als je weet dat ze als een blok vallen voor melkchocolade, kun je misschien ook een witte praline of een stukje marsepein toevoegen, zodat hun smakenpalet uitgebreid wordt.

     

    Omdat Leonidas niets aan het toeval heeft overgelaten, kan de prachtige met rood en goud versierde kalender na gebruik op zolder opgeborgen worden tussen de kerstverlichting en de kleurige kerstballen. Het jaar nadien kan de magische kalender opnieuw gevuld worden met suikergoed en prachtige verrassingen, en zo je kinderen telkens opnieuw in vervoering brengen. Een origineel en tijdloos cadeau. Om van te genieten, dag na dag! RVH.

    www.leonidas.com

     

     

     

    19-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari kalender

    Campari kalender 2012 is een toost op het leven

     

     

    De 13e editie van de Campari kalender, werd voorgesteld in Milaan. De titel verklapt voor een stuk al waar de kalender dit jaar om draait: met It’s the end of the world, baby baseerde Campari zich op de voorspelling van de Maya’s dat de wereld op 21 december 2012 zou eindigen en helemaal zou veranderen.

     

    Campari treedt tegen deze neerslachtige voorspelling op met een positieve aanpak: vol positivisme kijken naar de intrigerende theorieën en ze vervolgens visueel voorstellen in een serie krachtige, inspirerende foto’s met Hollywoodactrice en topmodel Milla Jovovich.

     

    Om het publiek mee te nemen op een adembenemende visuele reis, stelt Campari zijn nieuwste protagoniste voor in levendige shots die een mogelijk einde van de wereld uitbeelden. De kalender is opgebouwd uit opmerkelijke gebeurtenissen die gaan van dramatische Woestijnvorming en Orkanen tot Alien invasies en meteorieten. De scenario’s zijn zowel gebaseerd op de moderne film als mythische en bijbelse taferelen.

     

    Poserend in prachtige outfits, weet Jovovich het publiek alvast te bekoren; ze neemt een zelfzekere houding aan, straalt kracht uit en heeft daarbij controle over het onwetende. Met haar co-star Campari, brengt ze letterlijk een toost uit op het leven.

     

    Dimitri Daniloff, één van de meest gerenommeerde internationale fotografen, bracht de 13e editie van de kalender in beeld. Een vanzelfsprekende keuze voor dit betoverend verhaal: de Parijse fotograaf brengt de scènes stuk voor stuk perfect in beeld, alsof fantasie werkelijkheid wordt. Toch was het een complex en lang proces, want de productie werd gefinaliseerd met special effects die de doorslaggevende factor waren om de scènes tot leven te brengen.

     

    De Campari kalender, waar er wereldwijd maar 9.999 exemplaren van gedrukt worden, zal niet verkocht worden, maar zal internationaal verdeeld worden onder vrienden en fans van het merk. RVH.

    www.campari.com - www.facebook.com/campari - www.camparigroup.com

     







    18-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citytrip Ierland

    NAAR IERLAND VOOR  EEN CITYTRIP

     

     

     

     

    Dat Ierland bekoort met natuurschoon, cultureel erfgoed, oude tradities en legenden is algemeen bekend. Dat er in de Ierse Republiek verschillende steden zijn die in aanmerking komen voor een leuke en boeiende citytrip is minder geweten. Ook in het najaar en tijdens de jaarwisseling is Ierland een goede reisbestemming voor een ‘city break’.

     

    Dublin: Veelzijdige hoofdstad

    Een bezoek aan de Ierse hoofdstad is een aaneenschakeling van aangename verrassingen. Dublin is één van de vriendelijkste steden van de wereld. Je wordt er met open armen ontvangen, in de pubs waar je zomaar aan de praat raakt met de lokale mensen, op straat, als je in het spoor loopt van schrijvers, dichters, acteurs, muzikanten en andere kunstenaars die sinds eeuwen deze kosmopolitische stad doen vibreren.

     

    Dublin is door de UNESCO uitgeroepen tot Stad van de Literatuur (www.dublincityofliterature.ie) . Drie van de vier Ierse Nobelprijswinnaars Literatuur zijn met de stad verbonden: Bernard Shaw, Samuel Becket en de dichter Yeats ( dichter Seamus Heaney komt dan weer uit de andere bruisende hoofdstad Belfast). Ook bekende namen zoals Joyce, Swift, Wilde en Behan zijn synoniemen voor Dublin. Je kunt dus een citytrip Dublin helemaal in het teken stellen van de literatuur, een ontmoeting met  het literaire erfgoed in musea, woonplaatsen van schrijvers en hun favoriete pubs.

     

    Naast literatuur zijn nog tal van andere thematische bezoeken aan Dublin mogelijk. Dublin is de perfecte mix van oud en nieuw, een stad waar je reist naar het verleden maar ook een moderne, hedendaagse en trendy plek.

     

    Belfast : Muzikale sfeer

    Het Noord Ierse Belfast is misschien wel de meest verrassende citytrip reisbestemming van Ierland. De stad is bekend om zijn fantastische muziekscène die zijn hoogtepunt beleeft tijdens de jaarlijkse Belfast Music Week en bij de uitreiking van MTV European Music Awards. Dit glamour event vindt plaats in de Odyssey Arena waar 14.000 toeschouwers de show met wereldsterren zoals Lady Gaga, Justin Bieber en Rihanna zullen bijwonen.

     

    Tijdens een citytrip naar Belfast ga je niet alleen naar live concerten van pop, beat, folk, jazz, maar bezoek je ook Belfast Music Exhibition en neem je deel aan de Belfast Music Tour. (www.gotobelfast.com , www.belfastmusic.org)

     

     

    Cork: Gastronomische klasse

    Helemaal in het zuiden van Ierland ligt Cork, hoofdstad van het gelijknamige graafschap. De geschiedenis gaat terug tot de dertiende eeuw, vandaar de vele historische bezienswaardigheden zoals de twee grote kathedralen. Eigenlijk kan het oude stadscentrum van Cork zich meten met de historische kern van Dublin. Het is een sfeervolle stad met ook moderne gebouwen zoals het Opera House en aantrekkelijke winkelstraten zoals St. Patrick’s Street.

     

    Voor een citytrip met de nadruk op gastronomie is Cork een uitgelezen bestemming. Er zijn excellente restaurants, chique bars en levendige pubs. Overal in Ierland wordt Cork geassocieerd met een rijke gastronomie en wie zich daarvan wil overtuigen hoeft maar een bezoek te brengen aan The English Market die je het beste kunt omschrijven als ‘a delight’ (www.corkenglishmarket.ie). (www.corktourist.com)

     

     

    Citytrip Tour Ierland: Makkelijk bereikbaar

    Met Dublin, Belfast en Cork zijn we wat Ierse citytrip reisbestemmingen betreft helemaal niet rond. Een tour langs boeiende Ierse steden voert eveneens naar Derry/Londonderry, Galway en andere plaatsen die altijd verrassingen inhouden, die een city break in Ierland naar een hoog niveau tillen waarvan je de mooiste herinneringen bewaart.  Derry/Londonderry is bovendien de cultuurhoofdstad van het Verenigd Koninkrijk in 2013.RVH.

     

    Tourism Ireland - Louizalaan 66 - 1050 Brussel - T 02 275 01 71

    info.be@tourismireland.com - www.discoverireland.com

     

     

    18-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magimix 40

    Magimix 40:

    Het plezier om te koken als een chef-kok

     

     

     

     

    Wat ooit begon als een toemaatje op het professionele gamma van Robotcoupe om ook de huismoeder tot een meer variabele keuken te stimuleren, is de voorbije decennia uitgegroeid tot een assortiment toestellen, dat met elk professioneel gamma kan wedijveren.

     

    Magimix bestaat inderdaad al 40 jaar waardoor de uitvinding van de multifunctionele keukenmachine, meer dan oneerbiedwaardig ‘robot’ genoemd, gestalte gaf aan een trend die de wereld van de restauratie op ingrijpende wijze zou veranderen.

     

    Magimix in een notendopje:

    1984: de introductie van de eerste eiwitklopper

    1985: de machine krijgt kleur

    1986: de eerste editie van het gama Le Grand Chef

    1988: de ‘robot’ krijgt meerdere kuipen waardoor een snelle aaneenschakeling van opeenvolgende bereidingen mogelijk wordt

    1994: creatie van de eerste compacttoestellen met een plaatswinst tot 25%

    2005: een nieuw assortiment met de XL toevoergoot en een bakkenskneedmes

    2008: uitbreiding mogelijk via een aantal optonele setes

    2009: de blendermix geeft perfecte emulsies

    2010: toevoeging van een blokjesset

     

    Het multifunctionele toestel is dus in de loop der jaren uitgegroeid tot een apparaat dat ook de dagelijkse keuken de mogelijkheid biedt om complexe en ingewikkelde bereidingen op een snelle en makkelijke manier tot een goed einde te brengen. Het toestel is niet aleen robuust en effeciënt maar kijrgt bovenden 20 jaar garantie op het motorblok mee.

     

    De 40ste verjaardag krijgt des te meer allure nu het CS5200XL premium assortiment beschikbaar is. Dit multifunctioneel apparaat, beschikbaar in 9 kleuren met de échte klassiekers maar ook moderne tinten zoals roze en nachtblauw beschikt naast de traditionele bereidingen en accessoires ook over een sapcentrifuge en smoothies mix, een extra gietvorm en een groentepureepers. RVH.

     









    17-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaamse dagtoeristen

    Vlaamse dagtoeristen hebben een voorkeur voor bestemmingen in Vlaanderen.

     

     

     

     

    Uit het Onderzoek Dagtoerisme 2010-2011 blijkt dat een kwart van de Vlamingen minstens één maal per maand op daguitstap gaat. Bijna 70% onder hen blijft tijdens deze daguitstap binnen Vlaanderen.

     

    De provinciale toeristische organisaties, het Steunpunt Toerisme en Recreatie en Toerisme Vlaanderen zijn de opdrachtgevers van het allereerste onderzoek waarin de activiteiten van Vlamingen, Walen en Brusselaars tijdens daguitstappen uitgebreid onder de loep worden genomen. Tijdens het onderzoek, uitgevoerd door Idea Consult en Ivox, werden 2.000 panelleden wekelijks bevraagd over hun dagtoeristisch gedrag. Daarbij werd onder andere gepolst naar frequentie, bestemming, activiteiten, vervoerswijze en  hun uitgaven.

     

    Het onderzoek toont aan dat ruim 25% van de Vlamingen minstens één keer per maand een daguitstap maakt. Tijdens deze trips, blijven ze meestal binnen het Vlaams Gewest (68%). Andere belangrijke bestemmingen zijn Wallonië (11%), Brussel (8%) en Nederland (6%). Uit het onderzoek blijkt tevens dat een persoon tijdens een daguitstap gemiddeld € 37,9 uitgeeft. Gezien de populariteit van Vlaanderen als bestemming, betekent dit dat Vlaamse dagtoeristen een niet te onderschatten economische impuls geven aan het toerisme in hun eigen regio.

     

    Het rapport over de resultaten van dit pilootonderzoek is te raadplegen via de websites van de provinciale toeristische organisaties, het Steunpunt Toerisme en Recreatie en via www.toerismevlaanderen.be RVH.

     

    17-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ocean Spray cranberry's

    Ocean Spray, een brede waaier aan producten op basis van cranberry’s

     

     

     

    Naast deze compote biedt Ocean Spray een brede waaier aan 100% natuurlijke sappen op basis van cranberries, zonder kleurstoffen, bewaarmiddelen of artificiële geurstoffen. De Ocean Spray producten staan sinds 1930 voor knowhow, smaak, kwaliteit, voedingswaarden en verfrissing.

     

    « Ocean Spray Cranberry Classic » : de originele drank, een sap dat tegelijk verfrissend, lekker en zuur en zoet is. Een ware bron van vitamine C en antioxidanten. Dankzij zijn verrassende natuurlijke smaak en warme kleur is het een uitstekend ingrediënt in tal van cocktails, waaronder de bekende Cosmopolitan of Sea Breeze. Eveneens verkrijgbaar in handig 200 ml formaat.

     

    « Ocean Spray Cranberry Classic Light » : De light versie van de "Cranberry Classic", zonder toegevoegde suiker, bevat slechts 8 calorieën per 100 ml. Een variant, speciaal voor wie op zijn lijn let.

     

    « Ocean Spray Cranberry & Blackcurrant » : geslaagde mengeling van cranberry met

    andere vruchten, waaronder zwarte bessen. Een harmonische en verfijnde mengeling, die zich ook uitstekend leent voor cocktails. Voortaan bevat dit recept een suikergehalte van slechts 13 %.

     

    « Ocean Spray Cranberry & Pomegranate » : de perfecte en vooral smakelijke mix van cranberry en granaatappel, een ander “superfruit” met erkende weldaden.

    « Ocean Spray Cranberry & Blueberry » : Ocean Spray verenigt de weldaden van cranberry met die van de bosbes, die boordevol polyfenolen en vitamines zit.

     

    « De compote cranberry Ocean Spray » : De fruitige, zoetzure smaak van de Ocean Spray cranberries bezorgt deze compote zijn unieke smaak. Voortaan vindt u deze compote in een glazen bokaal van 250g. Ontdek snel zijn vernieuwd met 50% extra fruit (goed voor een totaal fruitgehalte van 45%) en 100% natuurlijke suikers die zorgen voor een betere vertering door het organisme. Na opening is de compote 28 dagen houdbaar.

     

    De Ocean Spray-drankjes zijn verkrijgbaar in de supermarkten in PET-flessen van 1 liter, tegen een aanbevolen verkoopprijs van € 1,99, en in brikjes van 200 ml voor een aanbevolen verkoopprijs van € 1,79 voor een pack van 3 x 200 ml. De compote is vanaf nu eveneens verkrijgbaar in de supermarkten tegen een aanbevolen verkoopprijs van 2,19€/250g. Ocean Spray, al generaties ten dienste van ons welzijn. RVH.

    www.oceanspray.be

     

     

     





    16-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Lavazzers

    THE LAVAZZERS

    Lavazza herenigt 12 meesterfotografen voor de jubileumeditie van de 20ste Lavazza Calendar

     

     

     

    The Lavazzers is de naam van de jubileumeditie van de 20ste Lavazza Calendar die in Milaan is gepresenteerd. Speciaal voor dit indrukwekkende event herenigt deze twintigste kalender 12 meesters in de fotografie die de afgelopen jaren hebben bijgedragen aan het grote succes van de Lavazza Calendar.

     

    Erwin Olaf, Thierry Le Gouès, Miles Aldridge, Marino Parisotto, Eugenio Recuenco, Elliott Erwitt, Finlay MacKay, Mark Seliger, Annie Leibovitz, Albert Watson, David LaChapelle, Ellen von Unwerth. Allen hebben zich enthousiast ingezet en vieren hun relatie met Lavazza- koffie aan de hand van zelfportretten. De 12 fotografen werden begeleid door het agentschap Armando Testa, ook voor deze editie producent van de Lavazza Calendar. De fotografen hebben een interpretatie van zichzelf gemaakt door middel van innovatieve, ongebruikelijke en creatieve shots.

     

    “Elk jaar experimenteert de Lavazza Calendar met nieuwe artistieke trends en verschillende thema’s die geïnterpreteerd worden door een internationale artiest”, aldus Francesca Lavazza, Corporate Image Director van de Lavazza Group. “Voor deze voor onze communicatie zo belangrijke editie wilden we iets anders doen en hebben om die reden deze grootse fotografen gevraagd zelfportretten te maken die

    geïnspireerd zijn door onze espresso; het resultaat is werkelijk spannend. Aangezien we zo gewend zijn fotografen te zien achter hun camera, is het nu een geheel nieuwe invalshoek om ze als hoofdpersoon voor de camera te zien wat leidt tot unieke portretten. Zo laat David LaChapelle in een shot met de titel “Een gewone ochtend verandert in een Paradijs”, zien hoe koffie “als tool kan dienen om mijn geest in versnelling te zetten” en toont Erwin Olaf in zijn foto met de titel “mijn gedachten vliegen weg” hoe hij Lavazza koffie linkt aan de manier waarop hij mensen portretteert. Erwin verklaart daarbij: “wanneer ik Lavazza koffie drink, denk ik op natuurlijke wijze aan het menselijk lichaam”.

     

    De kalender is een galerie van sterk suggestieve beelden, soms met humoristische en geheimzinnige foto’s, soms met elegante beelden die doen denken aan sculpturen. Iconen die ontcijferd moeten worden; het uiteindelijke resultaat draait om diversiteit en de zelfbeschouwende, surrealistische benadering van elke artiest die bijdragen aan een uniek project dat traditionele fotografie, geavanceerde technieken en, in sommige gevallen, digitale kunst samenbrengt.

     

    Het icoon en de drijvende factor achter de 2012 Calendar en het gehele project rondom de viering van het twintigjarig jubileum is Valerie van der Graaf. Het jonge Nederlandse model, hoofdrolspeelster in de foto’s van Ellen von Umwerth, verschijnt op de cover van de 2012 Calendar waarop zij de kaarsen uitblaast voor een symbolische verjaardag met dubbele betekenis: het is de twintigste editie van de Lavazza Calendar en Valerie is ook twintig jaar oud – er kan geen betere woordvoerdster zijn met het oog op de toekomst.

     

    Net als de 1995 Calendar, ook geschoten door Ellen von Unwerth, die draaide om de vieringen rond het honderdjarig bestaan van het bedrijf met een zeer jonge Amber Smith voor een enorme verjaardagstaart, laten deze nieuwe beelden, genomen door de Duitse fotografe, Valerie zien met 20 verjaardagskaarsjes. In het zelfportet in de 2012 Calendar laat Ellen zien er weer klaar voor te zijn om samen met Lavazza deze nieuwe uitgave van de Calendar te vieren. RVH.





    16-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Relais & Châteaux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Nieuwe Benelux voorzitter Relais &Châteaux

     

     

     

                                                                                       

     

    De Benelux-leden van Relais &Châteaux hebben uit hun midden Johan Agricola benoemd tot nieuwe voorzitter van de Benelux.  Agricola is directeur/eigenaar van Kasteel Engelenburg in Brummen- Nederland.

     

    Relais &Châteaux Benelux bestaat momenteel uit tien leden; vier in Nederland, twee in Luxemburg en vier in België: L’Auberge du Moulin Hideux (Noirefontaine), l’Hostellerie Lafarque (Pepinster), la Butte aux Bois (Lanaken) en Hôtel Heritage (Brugge).

    Tijdens het congres in Lissabon, dat van 13 tot 15 november wordt gehouden, zullen vier nieuwe Benelux leden bekend worden gemaakt, één in België, twee in Nederland, en één in Luxemburg.

     

    JaumeTàpies, International President van Relais &Châteaux beschouwt de Benelux als een belangrijke markt: “De opening van onze Benelux-vertegenwoordiging in Brussel vorig jaar was de eerste stap in onze strategie. We zullen onze inspanningen voortzetten om deze markt te ontwikkelen, vooral  in België, waar we binnen de 2 jaar een tiental leden hopen te tellen”.

     

    Met een nieuwe voorzitter is ook een nieuw bestuur aangetreden dat een goede afspiegeling vormt van de Benelux. Vice-voorzitter is Julien Lahire van Moulin Hideux in de Ardennen (Wallonië). Julien is de derde generatie in Moulin Hideux. De familie is al 50 jaar lid van Relais &Châteaux en was in 1961 het eerste lid buiten Frankrijk. Penningmeester is Marc Alofs, directeur van La Butte aux Bois in Lanaken (Belgisch-Limburg), net over de grens bij Maastricht.

     

    “We hebben als nieuw bestuur voor 2012 een aantal mooie evenementen en promotieactiviteiten in de planning staan. Daarmee willen we Relais &Châteaux in België, Luxemburg en Nederland  meer onder de aandacht brengen”, aldus voorzitter Agricola.  RVH.

    Inlichtingen: Tel.: 00 800 2000 00 02 (gratis nummer) -  www.relaischateaux.com

    Relais &Châteaux Benelux: Louizalaan 65 – B 1050 Brussel

     

     

    16-11-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!