Inhoud blog
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    21-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid SS12

    Zuid SS12: Brandy, candy & friendly

     

     

     

    Ontwerpster Renée Van Beurden is voor de zomercollectie op zoek gegaan naar draagbare lichtheid. Het resultaat is een uitbundig spel van kleur en licht dat deze zomer meer dan welkom is. Tijd om de sombere verwachtingen wat te breken en speelsheid te introduceren waar het kan.

     

    In 2006 startte ontwerpster Renée van Beurden in alle bescheidenheid envanuit haar buikgevoel Zuid. Het label kreeg al gauw een vast clientèle dat collectie na collectie vanzelf aandikte. Met de opening van een eigen winkel in 2011 plaatste Zuid zich definitief op de modekaart. Zuid brengt voor 2012 een collectie met een overvloed aan kleuren. Renée liet zich ook dit seizoen leiden door haar intuïtie. “Het begon met anders naar kleuren te kijken, en toen heb ik ze andere namen gegeven: brandy, mint, scarlet, lips. Door ze anders te benoemen, kon ik er meer mee gaan spelen” aldus de ontwerpster. Ondanks uitbundige prints en een breed kleurenspectrum straalt de collectie toch een rust uit. De collectie baadt in het licht, speelt met volumes, is speels en chique tegelijkertijd.

     

    Vrouwelijkheid primeert bij Zuid. Jurken vormen deze zomer opnieuw de basis van het label. Daarnaast is het breiwerk dit seizoen enkel in een mercérise katoen en zorgt dit samen met de veelheid van modellen in de verschillende materialen en kleuren voor een uiterst feminiene look. De diverse uitvoeringen zorgen voor een collectie met een uiteenlopend prijskaartje, een concept dat op heel wat bijval kan rekenen onder het trouwe clientèle van het merk. Vriendin des huizes, Eva Bos, heeft opnieuw een jurk ontworpen dat zowel in de ‘keukendoek’- versie als in de prachtige unikleuren een perfecte aanvulling biedt op het Zuid-assortiment.

     

    Renée van Beurden denkt achteraf gezien dat ze vanaf het begin op zoek was naar lichtheid. Zoals steeds straalt de collectie een city chique uit waardoor je er perfect mee naar kantoor kan, maar voelt het als vakantie. De ontwerpster is trots op deze wederom erg vrouwelijke collectie vol met kleur: “Als Brigitte Bardot nu 35 zou zijn, geloof ik dat ze dit in haar koffer zou steken om naar Zuid-Frankrijk te gaan”. RVH.

    Verkoopsinfo: 03 234 13 94 of www.denkzuid.be





    21-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Topbestemmingen niet skiers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topbestemmingen wintersport Pierre & Vacances ook een paradijs voor niet-skiërs

     

     

     

     

    Geen skiër, maar toch mee op wintersport? In Arc 1950 en Avoriaz hoeven gasten zich geen moment te vervelen. De premium residenties van Pierre & Vacances in deze wintersportdorpen zijn namelijk niet alleen voor skiliefhebbers een paradijs. Deze bieden, naast accommodatie van topniveau, volop vermaak en een ruim aanbod aan horeca en andere voorzieningen. Hoogtepunt is het uitgebreide Welness-aanbod: van spa, sauna en stoombad tot relax- en fitnessruimte. Bovendien is er volop de gelegenheid om de mooie gebieden te voet, met de hondenslee of sneeuwscooter te verkennen.

     

    Deep Nature Spa : Gasten van Arc 1950 kunnen hun hart ophalen in de Deep Nature Spa® van 1.000 m! die deze winter geopend wordt. Deze spa is ontworpen als mineraallandschap in de stijl van een grot. In de spa kunnen zij genieten in een ontspanningsruimte met uitzicht op de Mont Blanc en een buitenterras met sauna en een jacuzzi. Ook in Avoriaz kunnen gasten helemaal tot rust komen in een Deep Nature Spa. Deze spa bestaat uit een zwembad met uitzicht op de pistes, een kinderbad, vier sauna's, drie hamams, een ontspanningsruimte, een fitnessruimte, een terras met jacuzzi en een kinderopvang. Er staat gasten bovendien een uitgebreid assortiment ‘à la carte’ verzorgingen te wachten.

     

    Gastronomie

    Ook op culinair gebied komen gasten niets te kort. Zowel in Arc 1950 als L’Amara hebben gasten in het restaurant volop keuze uit een uitgebreid aanbod. Er zijn vier verschillende formules, waarmee je naar wens ontbijt, lunch en diner kunt combineren. Het diner is ook tot in de puntjes verzorgd. Gasten kunnen zich laten verwennen in de Franse toprestaurants Brasserie 1950 en Hemingway in Arc 1950 en Restaurant Douchka, la Falaise, les Intrets en le Bistroin in L’Amara. RVH.

    Informatie – Tel: 070-246 100 (! 0,15/min)

    www.pierreetvacances.be en in reisbureaus.

    21-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Club Med Valmorel

    Club Med opent gloenieuw clubdorp in Valmorel

     

     

     

     

     

    Club Med gaat reeds meer dan 50 jaar prat op zijn unieke expertise in de bergen. In lijn met zijn upscale strategie en met het doel zijn klanten te blijven verrassen en een uitzonderlijk dienstenaanbod te verlenen, ging Club Med van start met een ambitieus project in het hart van de Alpen.

     

    Begin december opende de upscale reisexpert met veel trots Valmorel, zijn nieuwe Clubdorp in de bergen. Het Clubdorp, ontworpen door Marc Hertrich & Nicolas Adnet, beschikt over een uniek dienstenaanbod. Club Med spant zich non-stop in om de natuurlijke omgeving van zijn Clubdorpen te respecteren. De expert in upscale all-inclusive vakanties is dan ook met recht en rede trots de eerste bergsite in Frankrijk te zijn dat het “NF démarche HQE” certificaat heeft verkregen. Valmorel is tot slot het eerste Clubdorp dat drie accommodatietypes biedt en zo inspeelt op ieders wensen.

    En om uw wintersportdagje lekker ontspannen af te sluiten, kunt u terecht in de Spa CARITA. Het nieuwe Clubdorp in Valmorel biedt een unieke ervaring op het gebied van wellness, ontspanning en sport om met het hele gezin van te genieten te midden van de ongerepte natuur. 

     

    In hartje Clubdorp kunt u terecht in een van de talrijke intieme ruimtes van de loungebar met zijn zetels en lage tafeltjes en toegang tot de grote buitenterrassen. In de drie restaurants van het Clubdorp hebben de gasten, zoals ze dat bij Club Med gewend zijn, een uitgebreide keuze aan gerechten, waaronder specialiteiten uit de Savoie. In de twee hoofdrestaurants verandert het menu wekelijks, naargelang het thema van de vier seizoenen in iedere eetruimte: Le Printemps dans la Volière, Le Relais d’Automne, L’Observatoire d’Eté en Le Refuge d’Hiver.

     

    Een wellness aanbod is pas echt compleet als u uw lichaam en geest heerlijk kunt verwennen in een spa. In de luxueuze spa van Valmorel kunt u genieten van Carita verzorgingsbehandelingen, met zijn 594 m² is de spa van Valmorel de grootste in de bergen. RVH.







    20-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ropbestemmingen niet skiers L'Amara
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topbestemmingen wintersport Pierre & Vacances ook een paradijs voor niet-skiërs

    Nieuwe premium residentie L’Amara

     

     

     

     

    Avoriaz is een volledig autovrij gebied waar vakantiegangers zich alleen te voet, op de ski’s of met de slede-taxi kunnen verplaatsten. Er heerst dan ook een rustige en authentieke bergsfeer in het ongerepte gebied. In de nieuwe premium residentie L’Amara kunnen gasten kiezen uit een van de ruime appartementen in gezellige chaletstijl.

    De grootste verblijven bieden onderdak aan maximaal 12 personen. Gasten voelen zich meteen thuis in het warme en comfortabele interieur met prachtig uitzicht op de

    bergtoppen. De intieme appartementen hebben een klassieke uitstraling, gecombineerd met moderne elementen. Gezinnen met jonge kinderen kunnen een beroep doen op professionele kinderopvang voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Deze service is exclusief voor premium gasten in het hoofdgebouw van l’Amara.

     

    Premium residenties Arc 1950

    Gelegen in de buurt van het Parc National de la Vanoise - met zicht op de Mont Blanc - is het autovrije dorpje Arc 1950 een uniek concept in Europa. Dit typisch Savoyaards bergdorpje beschikt over acht Pierre & Vacances premium residenties direct aan de skipistes. De residenties zijn in chaletstijl opgetrokken uit hout, steen en leisteen. De appartementen zijn ruim en comfortabel en allemaal voorzien van een balkon of terras met uitzicht op het dorp of de bergen. De grootste appartementen kunnen tot 10 personen huisvesten. RVH.

    Informatie – Tel: 070-246 100 (! 0,15/min)

    www.pierreetvacances.be en in reisbureaus.

     

    20-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness is meer dan ooit een trend 5/5

    De Nationale Wellness Enquête 5 en slot: Wellness is vandaag meer dan ooit een trend die zich opdringt

     

     

     

     

     

    Wellness wordt -ook en steeds meer door mannen -zeer overtuigend met ronde vormen, voelen (tactiliteit) en een natuurlijke, stille context (eerder de stille Ardennen

    dan de hectische Belgische kust) geassocieerd. Bij wellness denkt men in het algemeen aan het ondergaan van een ontspannende massage of relaxen in een jacuzzi. Deze activiteiten vinden meestal buitenshuis plaats en vergen een zekere organisatie. Een afspraak nemen voor een massage of een bezoek plannen aan een

    spacentrum is echter niet altijd van vanzelfsprekend, zeker voor de jongere generatie

    van 25 tot 40 jaar.

     

    Het tactiele van wellness en de associatie met afgeronde vormen en blauwtinten wijst op het belang van water voor deze vorm van ontspanning. Vandaar dat mensen ook in de badkamer vluchten om te relaxen. 64% van de Belgen beschouwt de badkamer als dé plaats bij uitstek om thuis tijd te nemen voor zichzelf. 

    We zouden graag langer tijd doorbrengen in de badkamer en bijna de helft van de Belgen zou de badkamer, eerder dan om het even welke andere woonruimte, met 10 m² verruimen indien dit mogelijk was.

    Een paleis van een badkamer, een eigen jacuzzi, een stoomdouche, zijn echter dromen die niet voor iedereen praktisch of financieel haalbaar zijn. Vandaar dat men zijn bad-of douche moment tracht te “pimpen” met relaxerende muziek, aromatische olieën, kaarsjes, enz. Op die manier vormt de badkamer een valabel alternatief voor een wellnessuitstap, ook al wordt “tijd doorbrengen in de badkamer” niet in de eerste plaats met wellness geassocieerd.

     

    GROHE SPA wil het verschil invullen tussen de bestaande badkamer en de badkamer van ieders’ dromen. Met enkele eenvoudige ingrepen – een regendouche, designkranen en bijpassende accessoires -kan iedereen iets speciaals maken van de badkamer en er zijn toevluchtsoord van maken voor die persoonlijke wellnessbeleving waar we allen zo naar snakken.

     

    “Genieten van water en lichaamsverzorging in de badkamer vormt een waardig alternatief voor een wellnessuitstap” RVH.



    18-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 4/5

    . De Nationale Wellness Enquête/4

     

     

     

     

    Bijna 40% van de Belgen wenst een regendouche. Er zijn geen opvallende regionale of generationele verschillen, wel tussen mannen en vrouwen. De favoriete douche van de man is een regendouche; de favoriete douche van de vrouw is een douche met massagestraal.

     

    Het is een goede evolutie dat mensen zich bewust zijn dat water sparen in de badkamer belangrijk is. Water sparen kan met 100% plezier. Douchetechnologieën zijn zodanig ontwikkeld dat mensen kunnen genieten van een douche met verschillende stralen, een regeneffect of massage/effectt met respect voor de natuurlijke bronnen. Bij de open categorie ‘andere’ kwamen o.m. volgende opties vaak aan bod: een douche met geuren, een hammam, een inloopdouche, een douchecabine met stoel, een stoomdouche en een douche groot genoeg voor twee.

     

    Specifieke, opvallende antwoorden waren: een computer-en een televisiescherm in de douche en de mogelijkheid om onder de douche te telefoneren. Het is begrijpelijk dat mensen dergellijke snufjes ook onder hun douche willen meenemen, maar gaat dit niet in tegen de ontspanning die men er tracht te vinden? Indien interactieve tools als deze hun intrede maken in de badkamer, zou men ze zich kunnen voorstellen als een in de muur gebouwd accessoire, zichtbaar of onzichtbaar, afhankelijk van de stemming.

     

    Los van het vrijblijvende antwoord “genieten” (één op 7), behoort muziek vaak bij de bad-en doucherituelen, daarnaast wordt in bad ook enorm veel gelezen en komen niet zelden kaarsjes, sfeerlichten een geparfumeerde oliën aan het badritueel te pas. Op basis van deze antwoorden kan men zich voorstellen dat de douche van de toekomst groot wordt, geschikt voor twee perssonen, met de mogelijkheid om geparfumeerde geuren en massagestralen af te geven, begeleid met muziek door de integratie van luidsprekers. Aan de hand van een touchscreen zou men de in de muur geïntegreerde televisie of hi-fi-installatie, evenals de sfeerlichtjes in de douchecabine kunnen besturen. RVH.



    17-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 3/5

    De Nationale Wellness Enquête/3

     

     

     

    Kenmerkend is het feit dat in koude en minimalistische interieurs opnieuw plaats wordt gemaakt voor planten en natuurlijke materialen. En ook aromatherapie, die aan een opgang bezig is, is door de natuur geïnspireerd. In toeristische zones als de Ardennen heeft men dit goed begrepen en biedt men meer en meer met wellnessfaciliteiten uitgeruste huurhuisjes aan.

     

    Dit verklaart waarom de badkamer één van de ruimtes is geworden die men het liefste wil uitbreiden. Men kiest in kleinere badkamers voor een compactere douche, een inloopdouche, die de ruimte visueel vergroot gezien er geen scheiding met de badkamervloer is.

     

    In totaal zeggen acht op tien Belgeen meer aan spiritualiteit, bezinning en meditatie te doen. Dit bewijst dat men behalve het passieve ontspannen, ook op zoek gaat naar actief ontstressen en aan zelfontwikkeling wil doen (joga, therapieën, …); dit wordt ook wel “selfness” genoemd. De trend om wellness te combineren met selfness is vanuit Duitsland ook bij ons doorgesijpeld.

     

    De snellere en meer economische douche geniet de voorkeur van de Belg om zich te wassen. Het bad behoudt haar succes, slechts weinigen kunnen er volledig afstand van doen, zelfs indien het maar zelden wordt gebruikt. Vooral vrouwen nemen graag een bad. Men mag hierbij ook niet vergeten dat het bad een onmisbaar element is in het gezinsleven: kinderen leren er van jongsafaan met hun waterspeeltjes plezier aan te beleven en maken er een kleine speeltuin van!

     

    De voorkeur bij mannen voor een douche en bij vrouwen voor een ligbad zou door psychoanalysten als volgt worden verklaard: mannen oriëënteren zich doorgaans vertikaal (viriel, waakzaam, hard, rationeel) en vrouwen doorgaans horizontaal (feminien, zacht, ontspannend, troostend). In de verpakkingswereld is dit zeer bekend: thee wordt 'vrouwellijk' verpakt (in liggende verpakkingen: rustgevend) en koffie wordt 'mannelijk' verpakt (in rechtopstaand de verpakkingen: wakker worden!) RVH.



    16-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 2/5

    De Nationale Wellness Enquête /2

     

     

     

    Tast-en geurzin zijn het meest gevoelig voor de fysieke voordelen van wellness. Geuren gaan samen met ontspanning, denk maar aan de geur van de geparfumeerde massageolieën of aan de sauna die de neusgaten ook nadien nog blijft prikkelen. Behalve de geur zijn ook de materialen belangrijk om ons goed te doen voelen, zoals het dennenhout van een sauna, het ludieke mozaïek van een hammam en zachte en natuurlijke stoffen om ons lichaam in te wikkelen. De hoge score van de jacuzzi toont aan dat ook de associatie met water belangrijk is. Of het nu gaat om een warm (bubbel)bad, een masserende douchestraal of het aangename gevoel van regendruppels op de huid, water blijft voor wellness onontbeerlijk.

     

    Voor alle bevolkingsgroepen blijken ovale en ronde vormen de meest geprefereerde. Dit kan worden verklaard door de omgeving waarin onze zintuigen zich hebben ontwikkeld: de baarmoeder, een warme ronde cocon waarin we maandenlang hebben vertoefd. Vorm geeft zeer veel gevoel aan de ruimte. De hoofdlijnen, de omtreklijnen en de hoeken definiëren een ruimte en geven er een zekere zin aan, maar kunnen voor de mens ook bedreigend overkomen. Om zich te ontspannen wordt eerder op zoek gegaan naar een warm nest.

    Ronde en ovale vormen vullen hierbij de verwachtingen in. Zeker in de badkamer, waar men naakt en kwetsbaar is, voelt men zich vaak beter in een bad met sterke ronde vormen. Een hoekig met tadelakt bekleed bad oogt misschien esthetisch mooi, maar zal zonder kussens toe te voegen niet comfortabel liggen.

     

    Bij een onverwacht uurtje vrij tijdens een citytrip in een hotel, blijven de generationele verschillen, maar zijn er minder regionale verschillen. Opvallend is wel het verschil tussen mannen en             vrouwen. Bij de mannen wil ook 45% het liefst gebruik maken van de wellnessfaciliteiten van het hotel, maar  ze verschillen daarin nog wezenlijk met vrouwen (59%). Dubbel zoveel mannen als vrouwen gaat liever iets drinken in de bar. RVH.



    15-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het goede voornemen van 2012

    Het goede voornemen van 2012

     

     

    Nog voor we ook maar één feestmaal hebben verorberd, zijn we reeds bezig met onze goede voornemens voor 2012.  Meer tijd voor vrienden en familie, meer bewegen en gezonder eten staan wellicht in ieders top 3. En dat dit niet altijd even makkelijk is, bewijzen meerdere studies.  Een maand na het stellen van de goede voornemens vervalt 1 op 3 reeds in zijn of haar slechte gewoontes. Dat het ook anders kan, bewijst Quorn™. 

     

    Een goed voornemen is meestal gebaseerd op een verandering in je dagelijkse gedrag. Je gaat een bepaalde routine of slechte gewoonte doorbreken en door iets vervangen waar je beter van wordt, waar je je gelukkiger door voelt. Maar dikwijls is het niet zo eenvoudig om iets in je dagelijkse levenswijze te veranderen. Neem nu gezond eten; het klinkt eenvoudiger dan het voor de meesten onder ons is. Gelukkig hoeft gezond eten niet altijd moeilijk of vervelend te zijn.

     

    Met Quorn™ bijvoorbeeld, kan je zonder moeite je dagelijkse kost een niveau gezonder maken: je ruilt gewoon je vleesingrediënt in voor Quorn™ en je maaltijd bevat meteen een pak minder calorieën en vetten. Doe dit minstens één keer per week en je zal het verschil snel merken. Met het Quorn gehakt, bereid je een heerlijke, vleesvrije Spaghetti Bolognaise op exact dezelfde wijze als het traditionele recept. Met de Quorn stukjes maak je lekkere, magere wokgerechten in een handomdraai. Je hoeft niets te veranderen aan je gerecht, enkel het vlees vervang je door Quorn™.

     

    Op de website www.evyquorn.be  vind je lekkere Quorn™ recepten en een reeks eenvoudige tips die velen gemakkelijk op weg kunnen helpen naar een gezondere levensstijl.

    De basis van Quorn™ is een plantje van de familie van de paddenstoelen. Quorn bevat plantaardige eiwitten en voedingsvezels. De Quorn™ producten worden verkocht in het koelvak van de supermarkten. RVH.

     







    15-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness enquete 1/5

    De Nationale Wellness Enquête polst naar mening van de Belg over “wellness”

     

     

     

    “Wat betekent wellness voor de Belg?” is de vraag die GROHE zich stelde toen zij haar nieuwe concept GROHE SPA op de Belgische markt wilde brengen. GROHE wil mensen de mogelijkheid geven om een stukje wellnessbeleving in huis te halen en daarom leek het meer dan nuttig om ook eens na te gaan welke associaties mensen eigenlijk maken wanneer ze aan wellness denken.

     

    Wellness is immers een begrip dat door iedereen wel eens in de mond wordt genomen maar waaraan niet zelden verschillende betekenissen wordt toegekend. Om deze reden gaf GROHE opdracht aan Advanced Fair om in samenwerking met trendwatchers Herman Konings en Virginie Jacobs een onderzoek te doen naar de wellnessbeleving van de Belg: “de Nationale Wellness Enquête”.

     

    De Nationale Wellness Enquête gaat niet alleen na met welke vormen, zintuigen, kleuren, activiteiten en regio’s wellness het meest wordt geassocieerd, maar ook hoe men persoonlijk wellness en ontspanning beleeft en hoe belangrijk die dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse portie wellness is voor de Belg. Daarnaast tracht de enquête ook te ontwaren of er bepaalde evoluties in de tijd kunnen worden vastgesteld en of er verschillen bestaan tussen diverse bevolkingsgroepen (mannen en vrouwen, ouderen en jongeren, Vlamingen en Walen). Bovendien wordt nagegaan hoe wellness thuis en in de badkamer wordt ervaren.

     

    Daar waar Herman Konings de nadruk op algemene sociale veranderingen en trends

    op gebied van ontspanning en vrije tijd legde, zocht Virginie Jacobs naar aspecten van wellnessbeleving in kleur, vormen en zintuigen. RVH.





    14-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exki 10 jaar !

    EXKi lanceert : na 10 succesvolle jaren haar nieuw duurzaam ontwikkelingsplan: Re-think 2.0

     

     

     

    EXKi vierde deze maand haar 10-jarig bestaan. Tien jaar, die gekenmerkt worden door het succes van een concept dat kan worden samengevat in vier woorden: EXKi, Natural, Fresh & Ready. De 60 EXKi restaurants in België, Frankrijk, Italië, Nederland én het Groot Hertogdom Luxemburg stellen bijna 600 medewerkers tewerk en bedienen dagelijks 50.000 klanten. Een decennium dat ook gekenmerkt wordt door de bereidheid van de verantwoordelijken van EXKi om zich oprecht en daadwerkelijk in te zetten op het vlak van de duurzame ontwikkeling.

     

    Reeds bij haar oprichting wenste EXKi strikte verbintenissen aan te gaan inzake duurzame ontwikkeling. Zo gaf het bedrijf de voorkeur aan natuurlijke producten uit de biologische landbouw, FSC houtsoorten, Fair Trade koffie,  milieuvriendelijke schoonmaakproducten, maar ook aan welzijn op het werk en interne opleidingen en promoties voor haar medewerkers. Bij de aanwerving speelt het element “diversiteit” een heel belangrijke rol.

     

    Om te vermijden dat haar goede intenties dode letters zouden worden, legde EXKi haar verbintenissen vast in het Re-think plan. Dankzij dit plan - dat steunt op vier welbepaalde pijlers (Gezondheid, Werk, Milieu en Partnerschap) – konden meer dan 40 concrete acties op het getouw worden gezet, gaande van de vermindering van het energieverbruik tot de ontwikkeling van Fair Trade.

    In samenwerking met het WWF, maar ook met Deloitte en CO2logic, wil EXKi op de vooravond van haar elfde levensjaar de balans opmaken van haar acties. In drie jaar tijd kon ze, door diverse acties, haar ecologische voetafdruk met 29% verminderen.

     

    Naar de toekomst toe stelde EXKi een nieuw actieplan op: Re-think 2.0. plan herneemt de vier oorspronkelijke pijlers, verhoogt de inspanningen en verveelvoudigt de efficiënte partnerschappen om de ecologische voetafdruk van EXKi nog te verminderen. RVH.

    www.exki.be




    14-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canard in nieuw verenpak 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Canard in een nieuw verenpak/2

     

     

     

     

    In 1890 werd de zoon van Léonie Duchêne en Victor Canard, de oprichters van Canard-Duchêne in 1868, leverancier van het Russische keizerlijke hof. Om dat te vieren, drukt hij de keizerlijke tweekoppige adelaar op het etiket van de champagne waar Nicolaas II zo dol op was. Meteen de geboorte van een champagne om te sabreren!

     

    In deze periode vlak voor de eeuwwisseling, waarin mondaine uitspattingen eerder de regel waren, ontstond de viriele gewoonte om flessen met de sabel te openen. Een ritueel dat werd bestendigd door de Ecole Polytechnique, opgericht door Napoleon I, en de militaire school van Saint-Cyr. De sabel maakt integraal deel uit van de symboliek van het merk, maar uiteraard kunnen de flessen ook op de gewone, traditionele manier geopend worden. Dat maakt iets minder indruk, maar u verspilt ook minder champagne.

     

    “Sabler”, niet te verwarren met “sabrer”

     

    Lange tijd dacht men dat de Franse uitdrukking “sabler le champagne” betekende dat je op een glas ademt zodat de rand vochtig wordt om suikerpoeder te laten kleven op het glas. Deze praktijk werd in de 19de eeuw geïntroduceerd door Russische aristocraten die de champagne niet zoet genoeg vonden. De suikerkristallen die langzaam op de bodem van de coupe oplosten, deden hen bovendien denken aan de zandkorreltjes van de Zwarte Zee. Een bijzonder romantische verklaring.

    Toch is het woord “sabler” sinds de 18de eeuw op alle wijnen van toepassing en betekent het gewoon: “ad fundum”. De verklaring ligt in de vergelijking tussen parelende drank en smeltmetaal dat in één keer in een mal wordt gegoten, een bewerking die ze ook “sabler” noemen in het Frans. Diderot gebruikte het werkwoord al in die betekenis in Jacques le Fataliste die zijn wijn in één teug achterover kapte.

     

    Een glas Canard-Duchêne opent een wereld van sensaties… sensuele, aromatische en culturele ervaringen. RVH.

    www.larouteduvin.com

     

     

     

    13-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canard in nieuw verenpak

    Canard in een nieuw verenpak

     

     

    Canard kwettert nog steeds op het ritme van de bubbels, maar kreeg een nieuw pluimage. Een nieuwe look die ongetwijfeld de elegantie van zijn kostuum onderstreept. Een stijlvolle manier om het oog te strelen vóór de papillen verwend worden…

     

    De nieuwe lijn - Authentique

    Het nieuwe gamma, in de Naturellement Noble-stijl die het Huis nauw aan het hart ligt, spitst zich toe op de productieregio. Canard-Duchêne is het enige grote Huis dat fysiek in de wijnstreek aanwezig is. Het domein ligt in het hartje van de Montagne de Reims die de wingerds koestert. Authentique kreeg een onbetwistbare hedendaagse look, maar met een geraffineerde toets die het deskundige werk van keldermeester Laurent Fédou alle eer aandoet.

     

    Tot voor kort waren er vier varianten, maar onlangs breidde Authentique de reeks uit met een cuvée afkomstig uit de biologische landbouw: de Authentique Green. De bijzonder originele samenstelling plaatst de Chardonnay in de hoofdrol die zo’n 50% voor zijn rekening neemt, aangevuld met 40% Pinot Meunier en 10% Pinot Noir. De dosering sluit aan op de nieuwe, lage trend: 9 g/l.

    Een luchtige champagne die de belletjes eindeloos in het glas laat parelen. Dat bubbelgeweld onthult een bevreemdende mengeling, een fruitige combinatie waarin de citrusvruchten de bovenhand halen in een boeket van geel vruchtenvlees, met een geroosterde toets die de amandel toch de ruimte laat. De mond stuurt de lippen op verkenning doorheen een rijk schuim dat zich al snel verspreidt over de tong die met informatie wordt overdonderd: een frisse citroentoets als belangrijkste criterium, ondersteund door fruit op een naar honing zwemende minerale ondergrond die het geheel body geeft. Om te eindigen met een lichte, geroosterde toets van broodkorst en florale nuances.

     

    Authentique Brut zonder jaartal

    Een goudgele tint waarin fijne bubbeltjes oplichten. De belletjes spatten open met een aroma van bigarreaukersen, amandelschilfers, in de zon gedroogd stro, parfums van aarde en roggevelden. In de mond verrast de delicate frisheid van deze Champagne, gevolgd door ondertonen van gebrande en geroosterde toetsen, gedroogd fruit en zandkoekjes. De bubbeltjes strijken langs de tong, prikkelen de papillen, transformeren de citroen in bittere sinas die voor extra pittigheid zorgt. Een Champagne die makkelijk wegdrinkt bij het aperitief, maar die het ook uitstekend doet bij wit vlees. Assemblage: 45% Pinot Noir, 35% Pinot Meunier en 20% Chardonnay. Suikergehalte: 10 g/l.

     

    Authentique Rosé

    Wervelende pareltjes laten de licht robijnrode kleur met paarlemoeren schakeringen nog sterker oplichten. Elke bubbel onthult een schat aan selecte parfums. Aardbei, framboos en rode bes veroveren de lucht als de weerwind. Een zacht salvo van milde en muskusgeurende kruiden dat zowel de oren als de neus verwent met een zoethoutig geknetter. De fruitige likeur parelt langs de papillen en schudt ze wakker met een onverwachte minerale sneer. De frisheid sublimeert het fruit, versterkt door het parelende reliëf. De 45% Pinot Noir krijgt het gezelschap van 25% Pinot Meunier en 30% Chardonnay. De Pinot Noir die tot rode wijn gevinifieerd wordt en in de reservewijn gebruikt wordt, bedraagt 10%. Dosering: 10 g/l. RVH.

    www.larouteduvin.com



    12-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CityDki nu open !!!!

    CitySki by Pierre & Vacances

    Tor 25 december 2011 op de Brusselse Kunstberg

     

     

     

     

    Stel u voor: een dik besneeuwde skipiste met heuse mechanische skiliften, gespecialiseerd materiaal binnen handbereik, initiaties door professionals en degustatie van warme wijnen. Dat alles omgeven door dennen en chalets waar je het allerbeste kunt ontdekken van wat de bergen te bieden hebben, en de mooiste skibestemmingen … En dat alles in hartje Brussel? Nee, u bent niet aan het dromen: u bent wel degelijk in CitySki by Pierre & Vacances!

     

    Wie kon een project als CitySki beter in handen nemen dan de nummer één in wintersportbestemmingen? Pierre & Vacances pakt uit met een uitzonderlijk aanbod: 22 bergbestemmingen in Frankrijk voor een actieve, culturele of ontspannende sneeuwvakantie. 

     

    Met een helling van meer dan 150 meter lang en 20 meter niveauverschil, een echte groene piste waardig, en sfeervolle bergchalets, is CitySki by Pierre & Vacances het grootste city-skiresort van Europa.

     

    Tot 25 december 2011 biedt CitySki by Pierre & Vacances de hele dag door een reeks animatieactiviteiten aan om in de eerste plaats ski- en sneeuwgeneugten voor iedereen toegankelijk te maken.  Het gebruik van de piste en het materiaalverhuur zijn voor het grote publiek betalend, maar de toegang tot het bergdorp is gratis. RVH.

    www.pierreetvacances.be









    11-12-2011 om 17:19 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Culinaire citytrip

    Corendon serveert: culinaire citytrip naar Istanbul

     

     

     

    Istanbul staat bekend als paradijs voor cultuurliefhebbers. Als trendy stad voor nachtraven. En als shoppingwalhalla voor winkelfans. Maar ook lekkerbekken en gastronomen vinden in de Turkse hoofdstad een reisbestemming apart. Corendon laat je de variatie van de Turkse keuken verkennen met een origineel culinair arrangement naar Istanbul.

     

    Istanbul telt duizenden restaurants, visbars en typische eethuisjes. Als Turkijespecialist gidst Corendon je graag gastronomisch door de stad. Zo selecteerde de touroperator vier toprestaurants, waar je tijdens je vierdaagse citytrip de Turkse eetcultuur kan verkennen.

    • In Dia Pera Restaurant, in de wijk Pera, tovert chef Arzu de heerlijkste gerechten uit haar keuken. De gerechten zijn gebaseerd op de traditionele Turkse keuken met een internationaal accent.

    • Brasserie Divan, in de wijk Bebek, mixt vertrouwd met vernieuwend. De chefs bereiden met dagverse ingrediënten authentieke gerechten met een moderne twist.

    • Eiland Suada is een kunstmatig eiland in het midden van de Bosporus, met diverse restaurants, bars en een Olympisch zwembad met ligbedjes en parasols. Het prachtig uitzicht over de Bosporus zet meteen de toon voor een sfeervol diner.

    • Restaurant Hamdi, vlakbij de Egyptische bazaarwijk Sirkeci, laat je de traditionele Turkse keuken proeven. Ook hier is het decor spectaculair met zicht op de Galatabrug en de natuurlijke haven Gouden Hoorn.

    • Gurme Kebap, heeft onlangs haar deuren geopend en is een must voor iedere liefhebber van de Turkse keuken. Het interieur is een mix van trendy meubelen met authentieke Osmaanse deuren. Het restaurant heeft eigen boerderijen waar het vlees vandaan komt. De koks weten hoe ze uw smaakpapillen kunnen verrassen.

     

     

    Culinaire citytrip Istanbul & Gastronomie (4 dagen) voor 399 euro per persoon met vertrek tot eind oktober 2012. Verlenging mogelijk voor 50 euro per dag per persoon. Afiyet olsun! Smakelijk eten!

    www.corendon.nl









    11-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chinese wijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BREIDT ZIJN WIJNKELDER UIT EN EN LANCEERT IN EXCLUSIVITEIT DE CHINESE WIJN CHANGYU CABERNET GERNISCHT 2010

     

     

    Een kwaliteitswijn van een typisch Chinese druivensoort, cabernet gernischt, gemaakt met Europese vakkennis

     

    De wijnaankopers van Delhaize reizen de wereld rond op zoek naar nieuwe wijnen om hun klanten blij te maken, maar ook om hen te verrassen. Met de Changyu Cabernet Gernischt 2010 biedt Delhaize vanaf nu een zeer volle rode wijn aan die alle typische kenmerken van Chinese wijnen onthult. Een onmisbare fles voor de wijnliefhebbers die graag nieuwe dingen ontdekken.

     

    Een wijn op het kruispunt van twee werelden:

    China, de zesde grootste wijnproducent ter wereld, heeft de afgelopen jaren een spectaculaire groei gekend in zijn wijnproductie. Producent Changyu onderscheidt zich van de andere wijnen in het overvloedige aanbod op de wijnmarkt door de uitstekende kwaliteit van zijn wijn Cabernet Gernischt 2010, die beantwoordt aan de strenge kwaliteitsvereisten van Delhaize. In samenwerking met Oostenrijkse wijnkenners heeft Ghangyu een zeer goede wijn gemaakt, die met succes de typisch Chinese variëteit, cabernet genischt, verenigt met Europese vakkennis.

     

    De druivensoort cabernet gernischt is een kruising van de cabernet franc en cabernet sauvignon, die beide in 1892 in China werden geïmporteerd door de oprichter van wat nu de Changyu Pioneer Wine Company is. De firma, de oudste en grootste wijnproducent van China, heeft zes wijnlandgoederen in China en bezit tevens het meest geavanceerde wijnbouwcentrum van Azië, een centrum dat volgens de nieuwste Europese technische standaarden werkt. Sinds 2011 is Changyu tevens de eerste gecertificeerde producent van biologische wijn in China.

     

    De cabernet gernischt-druiven waaruit de wijnoogst van 2010 is opgebouwd, zijn half

    oktober met de hand geoogst in het centrum van de Ningxia-regio (1.330 km ten westen van Peking). Dit wijngoed, op een hoogte van 1.100 m waar de druiven in perfecte omstandigheden kunnen rijpen, heeft een zeer droog en zonnig klimaat (3.000 uren zon per jaar, tegenover 2.052 in de bordeauxstreek). Uit de combinatie van deze elementen ontstaat de meest verleidelijke wijn van China: rond, stevig in de mond, een subtiele kruidigheid en een lange afdronk, om te eindigen met een typische frisse toets.

     

    De Changyu Cabernet Gernischt 2010 is beschikbaar tegen de prijs van € 5,99. Hij is exclusief verkrijgbaar in de winkels van Delhaize. RVH.

     


    10-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Whisky minicruise

    Geef voor de eindejaarsfeesten eens een 

    ‘Whisky Minicruise’ als geschenk 

     

     

     

    Dat is nog eens een idee! In plaats van de traditionele fles whisky, geef eens een ‘whisky minicruise’ met alles erop en eraan cadeau! Deze minicruises bestaan uit een verrijkende maar zeer luchtige uiteenzetting, met als rode draad de “whiskytastings”. Er wordt gefocust op exclusieve single malts uit Schotland, hét whiskyland bij uitstek! Dat gebeurt zowel tijdens de heen- als tijdens de terugreis. De whisky minicruise vertrekt vanuit Zeebrugge op vrijdag 24 februari, 16 maart en 23 maart 2012 om 19u. Terugkeer op zondagmorgen.

     

    Tevens wordt u als deelnemer de kans geboden om alles wat u altijd wilde weten, maar nooit durfde te vragen omtrent whisky, af te schieten op het leidende trio experts. Filip J. Verleye, Marc Vandenberghe en Jean Geebelen sleepten niet voor niets in 2009 gezamenlijk de prestigieuze titel "Whisky Ambassador for Belgium" in de wacht.

     

    P&O Ferries biedt deze Whisky Minicruise naar York aan voor een all-in prijs van € 189,- per persoon.   Nieuw voor 2012 is de bestemming nl. YORK!

     

    De all-in omvat: de nachtelijke overtocht heen en terug in een 2-persoons inside cabin (met douche en toilet), een heerlijk 5-gangen buffetdiner, zowel op de heen- als de terugreis, een verkwikkend Engels ontbijt, zowel op de heen- als de terugreis, een whiskyproeverij op de heenreis én een whiskyproeverij op de terugreis, de transfer heen en terug van de P&O-terminal in Hull naar York (60km), een vrije dag bezoek aan York en een gratis parkeerplaats in Zeebrugge

     

    Zijn niet inbegrepen: de dranken aan boord (in bars en restaurants), alsook de maaltijden en dranken overdag in York.

     

    De cruisebeleving aan boord is intens. Met gezellige bars, lounges, disco, cinema, casino en restaurants is alles voorhanden voor twee onvergetelijke avonden vol ambiance. Bij de aankomst 's morgens staat de bus klaar aan de terminal voor een volle vrije dag in York.

     

    York. Musea en pubs, schilderachtige straatjes, de imposante kathedraal ‘The Minster’ en de beste winkels maken York tot een ware topbestemming. Haar middeleeuwse uiterlijk gecombineerd met de moderne winkels maakt de stad leuk voor jong en oud. (www.visityork.com) RVH.

    www.POferries.be of info bij het reisbureau

     






    10-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cosmetic fish spa

    Schiphol opent Cosmetic Fish Spa op Holland Boulevard.

     

     

     

     

     

    Op Amsterdam Airport Schiphol is de Cosmetic Fish Spa geopend. Passagiers kunnen hier een voetbehandeling ondergaan waarbij Garra Rufa visjes de voeten ‘peelen’. De Cosmetic Fish Spa bevindt zich op de Holland Boulevard tussen de E- en de F-pier en is een onderdeel van Back to Life, dat al sinds 1999 op Schiphol is gevestigd.

     

    Saskia van Amstel, directeur Back to Life is enthousiast over het nieuwe concept: "Bij Back to Life gaat het om Feel Good en New Energy. De Cosmetic Fish Spa past helemaal binnen dit concept. Daarbij is de behandeling ook fijn om te ondergaan. Garra Rufa Nederland is de exclusieve leverancier van de Garra Rufa vissen uit Kangal in Turkije en besteedt veel aandacht aan de gezondheid en kwaliteit van de vissen.”


    Otto Ambagtsheer, directeur Business Area Consumers van Amsterdam Airport Schiphol: “De oorsprong van deze behandeling ligt in Turkije, maar deze speciale vorm van voetmassage heeft zich de afgelopen jaren snel verspreid in diverse landen. Deze behandeling is ook op de luchthavens van Singapore, Bangkok, Chiang Mai en Manchester geïntroduceerd. De Cosmetic Fish Spa is een uitbreiding van het Back to Life productenaanbod, voor zowel Nederlandse als internationale reizigers.”

     

    Een behandeling voor één persoon kost EUR 24,95 per 20 minuten (EUR 29,95 voor 25 minuten). Voor twee personen kost het EUR 44,95 per 20 minuten (EUR 49,95 voor 25 minuten). De Cosmetic Fish Spa is, net als Back to Life, dagelijks geopend van 07.00 tot 20.00 uur.        

         

    Europe’s Preferred Airport Schiphol wil Europe's Preferred Airport zijn en blijven. Dat betekent dat passagiers ervoor kiezen om via Schiphol te reizen. De luchthaven innoveert daartoe continue in de faciliteiten voor haar passagiers, zodat de passagier zijn tijd op Schiphol op een inspirerende en aangename manier kan doorbrengen. De Holland Boulevard is, naast Back to Life en diverse horeca, een plek waar passagiers ook kunnen genieten van de Nederlandse kunst, cultuur en literatuur. RVH.

    www.schiphol.be

     

     

     

    09-12-2011 om 21:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleine Prinsen en prinsessen

    BIJ SOFITEL ZIJN ALLE KINDEREN ‘KLEINE PRINSEN EN PRINSESSEN’

     

     

     

    Bij Sofitel beleven kinderen fantastische momenten. Tijdens hun verblijf maken ze als kleine prinsen en prinsessen kennis met culturen en tradities van over de hele wereld. Als onderdeel van zijn Magnifique Family-pakket schenkt Sofitel 2 euro per overnachting aan de Fondation Antoine de Saint-Exupéry pour la Jeunesse. Op die manier neemt de hotelketen actief deel aan de ontwikkeling van toekomstige projecten voor kinderen overal ter wereld.

     

    Antoine de Saint-Exupéry, geboren in 1900 in de Franse stad Lyon, vloog voor het eerst op twaalfjarige leeftijd. Tot zijn tragische verdwijning in 1944 bleef hij erg gepassioneerd door vliegtuigen. In 1943 publiceerde hij De kleine prins, een wereldwijd bekend verhaal. 

     

    Met Magnifique Family geeft Sofitel zijn eigen visie op de magie van de kindertijd door middel van een aantal duurzame waarden: verkenning van de wereld, reizen en milieubescherming. Tijdens hun verblijf hebben kinderen de mogelijkheid om de fantasiewereld van de kleine prins zelf te ervaren. Ze krijgen onder andere een reisdagboek waarin ze hun ontdekkingen kunnen noteren en elke dag nieuwe tekeningen en foto’s kunnen toevoegen, net zoals de kleine prins zijn verhaal deed aan de verteller. Zo wordt elke herinnering onvergetelijk. 

     

    Het Magnifique Family-pakket wordt aangeboden in een honderdtal Sofitel-hotels en omvat: een verblijf in een luxueus kader, de ideale omgeving voor gezinnen, 50 % korting op een tweede kamer voor kinderen, een gratis ontbijt voor kinderen en een optioneel: late checkout tot 16.00 u. RVH.

    www.sofitel.com



    09-12-2011 om 21:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boon voor kitchenaid

    EEN BOON VOOR KITCHENAID

    Nieuwe inbouwkoffiemachine met touch interface en automatische cappuccinofunctie

     

     

     

     

    Of je nu een straffe espresso wilt of een romige cappuccino, de nieuwe inbouwkoffiemachine van KitchenAid bedient je op je wenken. Als een echte barista. Met haar verschillende functies geeft deze multifunctionele koffiemachine je dagelijkse kop koffie extra karakter. Om nog te zwijgen van het onweerstaanbare designaroma…

     

    De inbouwkoffiemachine van KitchenAid oogt strakker dan ooit. Het nieuwe design kreeg een 8 cm controlepaneel, met touch interface. En met de vele functies, heeft elke koffieliefhebber wel een boon voor KitchenAid.

     

    Gloednieuw is de volautomatische cappuccinofunctie. Deze toepassing gebruikt de exacte hoeveelheid melk uit de kan om een perfecte, schuimige cappuccino te maken. Bovendien kan je de intensiteit van het melkschuim aanpassen voor een authentieke latte macchiato of een zachte caffè latte.

     

    Ook de temperatuur van je koffie kan je instellen, net als de hoeveelheid water en uiteraard het aroma (5 instellingen, van extra mild tot zeer sterk). De geïntegreerde, automatische koffiemolen kent dan weer 7 maalvarianten – voor ultrafijne tot ruwgemalen koffiebonen. Zo kan je op elk moment van de dag de perfecte koffie drinken, op jouw maat. Of de lekkerste chocolademelk of kop thee natuurlijk. Dankzij de handige stoomfunctie maak je in een handomdraai gestoomde melk.

     

    KitchenAid heeft zijn nieuwe inbouwkoffiemachine uitgerust met een antikalkfunctie. Dit speciale programma – automatisch geactiveerd wanneer de koffiemachine moet worden schoongemaakt – waakt erover dat je apparaat perfect blijft functioneren. Espresso na espresso!

     

    In 1994 maakt KitchenAid zijn eerste opwachting in Europa. In België wordt het gamma kleine keukenapparaten geïntroduceerd. Het duurt nog tot 2008 voor het complete productaanbod – de grote toestellen en accessoires – zijn intrede doet.

    Qua timing zit KitchenAid alvast op het juiste spoor, nu de renaissance van het lekker

    koken en genieten snel terrein wint van de ‘snel en gemakkelijk’-formule die jarenlang het gastronomische leven van de moderne mens domineerde. De keuken wordt vandaag meer en meer een gewaardeerde ontmoetingsplaats, waar je gasten kan ontvangen en op-en-top culinair kan genieten. En dat is precies waar KitchenAid voor staat. RVH.

    www.KitchenAid.be

     

     





    08-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!