Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    20-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.campari trakteert, wout bru serveert

    CAMPARI TRAKTEERT, WOUT BRU SERVEERT

    STERRENCHEF MAAKT DE PERFECTE HAPJES BIJ EEN CAMPARI ORANGE

     

     

    Wat als een legendarisch aperitief en een sterrenchef de handen in elkaar slaan? Dan krijg je enkele meesterlijke hapjes, helemaal afgestemd op de unieke smaak van

    Campari. Wout Bru, al jaren fan van het merk, serveert acht smakelijke gerechtjes en

    klinkt zo op een leuke samenwerking met Campari.

     

    In Wout Bru vindt Campari een grote fan. De sterrenchef leerde het Italiaanse aperitief jaren geleden kennen, via zijn ouders, en weet sindsdien de unieke smaak erg te appreciëren. Zelfs de huiscocktail van ‘Chez Bru’, het sterrenrestaurant dat hij in Zuid-Frankrijk uitbaat, is gemaakt op basis van Campari. 

    Wouts huiscocktail op basis van Campari: een aperitief met niet te veel zoet, wel bitter en tegelijk ook bubbels. De Campari wordt gemengd met vers geperst sinaasappelsap en er wordt champagne aan toegevoegd. De afwerking gebeurt met enkele schijfjes sinaasappel en eventueel nog een ijsblokje voor extra frisheid.

    Wout’s perfecte Campari-moment: even leuk ontspannen voor de maaltijd met een glaasje huisaperitief op basis van Campari. Maar ook in de namiddag, op een zonovergoten terrasje in de Provence, kan een Campari hem bekoren.

     

    Campari is het ideale aperitief omdat er bitter in zit. Een aperitief dat bitter smaakt, zorgt voor zin naar meer. Een aanrader voor de maaltijd ook, want Campari scherpt de honger aan. Dit in tegenstelling tot zoete aperitieven die het hongergevoel wegnemen.  Campari mag dan wereldwijd gekend en geliefd zijn, elke markt heeft zo zijn eigen voorkeur van aperitief. En wij Belgen zweren bij Campari Orange. De enige echte Campari Orange bestaat uit 4 cl Campari, aangelengd met vers fruitsap, geserveerd met een flinke schep ijsblokjes, een schijfje appelsien als garnituur en een zwart Campari-rietje. 

     

    Voor het aperitiefmerk creëerde Wout Bru acht hapjes die harmonieus samengaan met het bitter-zoete accent van Campari Orange. Zo krijg je een fris aperitief dat het hongergevoel aanscherpt. Deze hapjes zijn: Cannelloni van gemarineerde zalm, wakame en curryvinaigrette; gemarineerde sint-jakobsnootjes, parfait van groene kruiden, crème van soja; kerstomaatje met krab; chips van lomo Iberico met lookcrème en zoetzure sjalotjes; scheermesjes met tomaat en zoetzure sjalotjes; gebakken ganzenlever met crème van rode biet; gerookte paling met krokante groentjes en rodebietmayonaise en gefrituurde gamba met basilicumvinaigrette. De recepten kan je downloaden via de website www.campari-aperitivo.be.

     

     

     







    20-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eurostar

    Eurostar rapporteert aanhoudende omzetgroei

     

     

     

    Eurostar, de hogesnelheidstrein die Brussel en Parijs met het Verenigd Koninkrijk verbindt, rapporteert vandaag een goede start van het jaar met een aanhoudende groei van de omzet en een stijging van het aantal reizigers. In het eerste kwartaal van dit jaar steeg de omzet met 7% van £197 miljoen tot £211 miljoen. Ook het aantal reizigers steeg in het eerste kwartaal van 2012 tot 2,24 miljoen, in vergelijking met 2,15 miljoen in dezelfde periode vorig jaar.

     

    De groei tijdens de voorbije drie maanden is toe te schrijven aan een toename van het vrijetijdsverkeer, terwijl het aantal zakenreizen in het eerste kwartaal van het jaar grotendeels stabiel bleef in vergelijking met 2011.  Naast de traditionele bestem-mingen bleken de aantrekkelijke tickets die Eurostar had aangeboden vanuit Londen naar Amsterdam via Brussel populair bij de Britse reizigers die steeds verder willen reizen met de hogesnelheidstrein.  

     

    Wat de toekomst betreft, belooft het een drukke zomerperiode te worden in Londen waarin veel reizigers naar de stad zullen trekken om er een reeks evenementen bij te wonen. De combinatie van de vieringen naar aanleiding van het jubileum van de Engelse koningin, de Olympische Spelen  van London 2012 en het London 2012 Festival garanderen dat de Britse hoofdstad zowel sport- als kunstliefhebbers heel wat te bieden heeft.

     

    Als sponsor van de Olympische Spelen speelt Eurostar een sleutelrol in het vervoer van toeschouwers naar Londen. Zo kan Eurostar helpen om van de Spelen een echt internationaal feest te maken. Naar aanleiding van het London 2012 Festival organiseert Eurostar ‘Traction’, een origineel eendaags zomerkunstenfestival dat zal plaatsvinden op Granary Square – de nieuwe creatieve wijk van Londen, op een boogscheut van de Londense thuisbasis van Eurostar in St Pancras International. Dit unieke evenement brengt muzikanten, dansers en kunstenaars uit heel Europa samen om de diversiteit van het Europese talent in de verf te zetten. Het festival belooft een belangrijke trekpleister te worden voor bezoekers van het Europese vasteland en er is nu al een grote vraag naar tickets – de eerste tranche was in amper enkele dagen tijd uitverkocht.

    www.eurostartraction.com of www.ticketmaster.co.uk.

      

     

     

     

    20-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wonder wok

    EEN WONDER WOK VOOR EEN AMBITIEUZE KOK

    DE NIEUWE GREENPAN IS MULTIFUNCTIONEEL DANKZIJ HANDIGE ACCESSOIRES

     

     

    Met de nieuwe Wonder Wok van GreenPan™ trakteer je je tafelgenoten op heel wat lekkers: van knapperig gewokte groentjes over gestoomde dim-sum tot een tempura van gamba’s. Want met de handige accessoires kan je even gemakkelijk wokken als roerbakken, stomen en frituren. Multifunctioneel dus, en ook nog eens ecologisch verantwoord.

     

    De nieuwe Wonder Wok van GreenPan™ heeft zijn naam alvast niet gestolen. Want uit deze pan – met een hoog wit deksel met regelbare stoomuitlaat – tover je in een handomdraai heel wat verrassends. Bovendien inspireert het multifunctionele rooster je tot verschillende kooktechnieken. 

     

    Zo kan je met het ronde stoomrooster, in combinatie met het deksel, overheerlijke gestoomde gerechtjes klaarmaken. Plooi je het rooster open, dan vormt zich een halve maan: ideaal om je tempurabereidingen te laten uitlekken. Een multifunctionele wok dus, die tegelijk compact is. Je kan hem makkelijk opbergen doordat de greep inklapbaar is en alle onderdelen perfect in mekaar passen.

     

    Net zoals alle producten van GreenPan™ is ook deze Wonder Wok ecologisch verantwoord. Allereerst is er de keramische antikleeflaag Thermolon™, PTFE-vrij en zonder schadelijke stoffen. Goed voor het milieu en voor je gezondheid, want er komen geen giftige gassen vrij bij het bakken op hoge temperaturen. In vergelijking met traditionele producten met een antikleeflaag is er ook twee keer minder energie nodig. Daardoor vermindert GreenPan™ de CO2-uitstoot met maar liefst 60%, wat onze ecologische voetafdruk aanzienlijk verkleint.

     

    Praktische info: GreenPan™ Wonder Wok Ø 28 cm met hoog wit deksel, geschikt voor oven en alle fornuizen, inclusief inductie, opvouwbaar tempura- en stoomrooster en inklapbare greep. Aanbevolen verkoopprijs: 89 euro vanaf begin mei in de betere kookwinkel.

     





    18-04-2012 om 17:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC tieners

    LAAT JE ALS TIENER HEERLIJK VERWENNEN AAN BOORD VAN MSC CRUISES

     

    Tiener zijn is niet altijd een lachertje. Druk vanuit de school, veeleisende ouders en vrienden: druk om hard te werken, er goed uit zien en om cool te zijn!

     

    Bij MSC Cruises bieden we dan ook een hoop leuke activiteiten aan waarmee tieners zich met familie of leeftijdsgenoten kunnen uitleven. Een kleine greep uit het aanbod: tennis, squash, minigolf, minibowling, zwembaden,  Kids Club met animatie, (kinder)disco, … En het beste nieuws is voor de ouders:  de cruise is namelijk gratis voor min achttienjarigen!

     

    Sport en fun is zeker ontspannend, maar eens lekker relaxen is ook helemaal top. De nieuwe Teenage kicks behandelingen in het wellnesscentrum aan boord van MSC Cruises, de MSC Aurea Spa, zijn perfect om te ontspannen en weg te zijn van alle stress. Rustig naar achter leunen en genieten van de behandelingen die speciaal afgestemd zijn op de tienerhuid, tiener fashion en vooral de tiener portefeuille!

     

    Een overzicht van een aantal wellnessbehandelingen aan boord van MSC Cruises speciaal voor tieners: bestrijd olieachtige huid, acne of onzuiverheden met de Fabulous Fresh Facial (30 min - €29) of wakker je zintuigen aan met de Fabulous Fragrant Facial (€29) en kies uit de volgende aroma’s: citrus, bloemen, fruit, zoethout, melk en honing.

     

    Verwen ook de rest van je lichaam. Met een Easy-Tan session (€6) ben je zo klaar om te schitteren aan het zwembad! Geef je nagels een nieuwe look met een Hand Chic (€25) manicure of Foot Chic (€25) pedicure. Je kan kiezen uit een brede waaier van kleurrijke en trendy designs. Verbaas je vrienden met een pijnloze en tijdelijke Taboo Tattoo (€6) of een moderne en unieke look door een  Let’s Make up! (€20) sessie.  Je kan gaan voor een natuurlijke of, als je het lef hebt, voor een gedurfde nieuwe look met de hulp van ons schoonheidsteam.

     

    Natuurlijk hebben we ook aan de ouders van de genietende tieners gedacht. Zo is de  relaxerende Magic Touch (€50) massage de perfecte gelegenheid voor jongens en hun vaders of meisjes en hun moeders om samen te ontspannen. Liever samen actief? Een persoonlijke trainer brengt jullie in topvorm tijdens de 1-to-1 workout (€20).

     

     

    www.mscpressarea.com

    15-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostkantons e-bike regio
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Oostkantons worden een E-bike regio

    Huren, opstappen en weg ermee...

     

     

     

    Binnenkort worden fietsliefhebbers in de Oostkantons nog meer in de watten gelegd, want naast het fietsnetwerk van meer dan 150 km langs de spoorweglijn, werd er dankzij de samenwerking van het bureau voor Toerisme van de Oostkantons, „Movelo“ en het plaatselijke toerismenetwerk een net uitgebouwd van 24 stations voor de fietsverhuur en 12 stations voor het wisselen van de batterij. 

    „Movelo“ wil met rustige mobiliteit de geliefde vakantieregio’s in Duitsland, Oostenrijk en voortaan ook in de Oostkantons nog aantrekkelijker maken voor de gasten. Door de combinatie van de bestaande infrastructuur van het bewegwijzerde fietsnetwerk Velotour van de Hoge Venen-Eifel en Pedelecs geeft „Movelo“ een nieuwe dimensie aan het fietsen. De E-bikes van het merk „Swiss-Flyer“ werden speciaal voor het toerisme ontworpen.

    De term „Pedelec“ komt van Pedal Electric Cycle. Zodra de fietser in de pedalen stapt, treedt een motor in werking die tot een snelheid van 25 km/uur ondersteuning geeft. Men kan ook op de E-bike fietsen zonder de ondersteuning.

    Aanleiding voor dit initiatief is het grensoverschrijdende project van de Vennbahn, een wandel- en fietsroute die Duitsland, België en Luxemburg in de toekomst naadloos met elkaar zal verbinden.   Om deze grensoverschrijdende mobiliteit verder uit te bouwen en het gebrek aan fietsverhuurstations in de Oostkantons tegemoet te komen, hebben de verantwoordelijken voor toerisme beslist een van E-bike verhuurnetwerk uit te bouwen. Omdat aan Duitse zijde ook met de firma „Movelo“ samengewerkt wordt, kunnen de gebruikers probleemloos grensoverschrijdende uitstapjes plannen omdat de batterijen ook bij de plaatselijke partnerbedrijven ingewisseld kunnen worden.

    Fietsen in de Oostkantons wordt zo voor iedereen, getraind of niet, een echt genot. Zelfs routes met moeilijke beklimmingen kunnen dankzij deze fietsen zonder te veel inspanningen overwonnen worden. Natuurlijk test men het beter zelf uit. De verhuurprijs bedraagt 21 € per dag. De fietsen zijn van april tot begin oktober beschikbaar in de verhuurstations. De stations bieden een uitgebreide service, van de gebruiksaanwijzing van de Pedelec tot voorstellen van tochtjes en tips voor een leuke trip, alles is tot in de puntjes voorbereid. www.oostkantons.be

    14-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Automatische controle

    Proef met geautomatiseerde Self-Service Passport Control op Schiphol

     

     



    De Nederlandse Minister Leers (Immigratie, Integratie en Asiel) heeft op Schiphol een proef gestart met poortjes voor geautomatiseerde paspoortcontrole. Met gezichtsherkenning vergelijken de poortjes de reizigers met de digitale pasfoto in hun paspoort. Ook wordt gecontroleerd op valse paspoorten en op gezochte personen.

     

    De poortjes zijn bedoeld om de paspoortcontrole snel, makkelijk en toch veilig te laten verlopen. Het aantal reizigers op Schiphol zal de komende jaren stijgen, maar het aantal paspoortbalies en het aantal grenswachten kan niet eindeloos worden uitgebreid. De poortjes nemen een deel van het routinewerk van de Koninklijke Marechaussee over. Die houdt daardoor meer tijd over voor gedragsprofiling van reizigers. De Marechaussee houdt op afstand toezicht op de poortjes, en kan altijd besluiten een reiziger nader te controleren.

     

    De poortjes zijn geschikt voor paspoorten met een chip uit alle EU-landen en Noorwegen, IJsland, Liechtenstein en Zwitserland.

     

    De komende tijd worden  reizigers uitgenodigd om van de poortjes gebruik te maken. Het is de bedoeling het systeem later dit jaar volledig in gebruik te nemen. In totaal komen er 36 poortjes (bij vertrekhal 3, aankomsthal 3 en bij het grensfilter tussen Schengen en Niet Schengen). Reizigers kunnen ook altijd nog kiezen voor de  huidige vorm van  paspoortcontrole.

    13-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostkantons nieuwe merknaam
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Oostkantons starten het toeristisch seizoen 2012 met een nieuwe merknaam.

    De Oostkantons zijn verrassend groot!

     

    Met de herstructurering van het Toeristisch Agentschap Oostkantons werden belangrijke voorwaarden voor de toerismestrategie in de Oostkantons gerealiseerd. Een duidelijke opdrachtomschrijving naar marketing en productontwikkeling toe, vereenvoudigde beslissingsprocedures en nieuwe samenwerkingsplatformen dragen bij tot de kwaliteit en professionaliteit van het toerisme in de Oostkantons. En daar horen ook een nieuwe naam en nieuwe locatie bij. Kortom: nieuwe naam, nieuw adres, nieuwe uitdagingen.

    De toeristische trekpleister van de regio zijn ongetwijfeld de Hoge Venen.   Het nieuwe logo benadrukt het element van water, dat door het enorme waterreservoir van de Hoge Venen het landschap van de Oostkantons met vele dalen en meren gevormd heeft. Een zuivere regio die zich ook in onvervalste kleuren terugvindt.  Een gemakkelijk te onthouden logo door eenvoudige vormen, met een tijdloos karakter als symbool van dynamisme en verbinding. Niet alleen de grote verscheidenheid in landschappen, maar ook de culturele en taalkundige verscheidenheid van de regio wordt door deze hoofdgedachte verrassend goed onderstreept. Deze verrassende grootheid wordt ook zichtbaar in de nieuwe publicatie:

    De imagobrochure zal u zin doen krijgen om naar de Oostkantons te komen. Ze geeft uitleg over het land en de mensen die er wonen, en gaat in op de natuur en de activiteiten in de regio.  

    Het veelzijdige aanbod aan logementen tussen het Land van Eupen in het Noorden en het Ourdal in het Zuiden werd in een nieuw jasje van 100 bladzijden gestoken.
    “De Oostkantons, verrassend groot”: een nieuwe look voor de cataloog 2012 “Uitstapjes”.

    De "O" van het logo staat nog voor veel meer, want bij het lezen van de cataloog zal er een "O" van verwondering uit uw mond ontsnappen. info@eastbelgium.com

    13-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cavens onder vleugels Magnus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cavens onder de vleugels van Magnus

     

     

     

    Twee belangrijke spelers uit de Vlaamse wijnsector vinden we voortaan onder één dak want op 1 maart 2012 werd Cavens officieel geïntegreerd in de structuur van Magnus. Aanleiding is het feit dat Jan Cavens (57) en zijn vrouw besloten hebben het kalmer aan te doen. Vermits er geen opvolger is, werd gekozen om de zaak over te laten. Door de overname wordt Magnus Kwaliteitswijnen N.V. de nummer 1 van de wijn in het Antwerpse.

     

    Deze overname was voor Magnus strategisch meer dan verantwoord, want zowel inzake cliënteel als portefeuille vult Cavens het aanbod van Magnus perfect aan. Jan Cavens bouwde zijn reputatie op premiumwijnen en Grands Crus waarvoor hij belangrijke allocaties verkreeg in Bordeaux. Bij Magnus stoelt de reputatie op een meer toegankelijk en laagdrempelig wijngamma. Ook op het niveau van cliënteel zijn er weinig overlappingen.

    Wijnen Cavens is uitgegroeid tot specialist van de horeca en de betere restauratie in het bijzonder, terwijl Magnus zich toelegt op de particuliere sector, die vandaag nog steeds staat voor twee derde van de omzet. Het resterende derde wordt ingevuld door bedrijven en horeca.

     

    Patrick Magnus was amper 20 jaar jong toen hij wijnles ging volgen bij Jef Bessemans in Leuven en in september 1984 een wijnzaak begon in het ouderlijke huis in Schoten. De geschiedenis van Magnus Kwaliteitswijnen loopt parallel met de democratisering van de wijn in België. Als nieuwkomer op de markt was het moeilijk om restaurants of klassiek cliënteel in te palmen,  maar de nieuwe wijnliefhebbers konden wel overtuigd worden. Die hadden oren naar het verhaal van Patrick Magnus : kwaliteitswijn in een prijzengamma van 4 tot 10 euro.

    Zes jaar later zit Magnus op kruissnelheid en vraagt Patrick zijn broer Filip mee aan boord om de financiën te runnen. In 1999 volgde een eerste overname met Manquoi Wijnen, een specialist in Grands Crus uit Bordeaux, wat voor een verbreding van het particuliere cliënteel zorgde. In 2006 nam Wijnen Magnus ook een zaak over die alleen aan de betere horeca leverde wat gepaard ging met de oprichting van een aparte horeca afdeling onder de naam “Viva Vino”.

     

    Maar daar stopt het verhaal niet. Gaandeweg werd de zaak aan de Bisschoppenhoflaan te klein en werd daarom in 2008 besloten logistiek en stockage te verhuizen naar een vernieuwd industrieel pand in Kontich-Waarloos, waar ook een tweede outlet geopend werd. De klanten van Cavens vinden hier voortaan hun vertrouwde wijnen terug, want het aanbod wordt helemaal overgenomen in de wijnportefeuille van Magnus Kwaliteitswijnen n.v.

     

    Magnus Kwaliteitswijnen n.v. - Mechelsesteenweg 313 - 2550 Kontich-Waarloos

    www.magnuswijnen.be - tel 03 326 55 33

     

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.messsage in a bottle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Message in a bottle

    Crodino: klein flesje, grote impact

     

     

     

    Italiaans cultdrankje als perfect aperitief voor je (business)lunch. Of je nu gemoedelijk onder collega’s bent of tijdens een businesslunch een professionele samenwerking verkent, met de frisse en bitterzoete smaak van Crodino teken je voor een geslaagde start. Ontdek hoe een klein flesje een verrassende impact kan hebben!

     

    Met een goudgele glans, een bitterzoete smaak en een sympathiek flesje is Crodino het ideale alcoholvrije alternatief voor de vele aperitiefklassiekers. Deze Italiaanse cultdrank dankt zijn exclusieve smaak aan een mix van vruchten, kruiden en specerijen. De sensatie is ronduit uniek: bitterzoet en sprankelend. Ideaal om een geslaagde (business)lunch in te zetten!

     

    Crodino werd in 1964 gelanceerd als ‘enige echte alcoholvrije aperitief’. Vandaag maakt het merk zijn slogan meer dan waar. Bij ons is het aperitief nog relatief onbekend, maar in Italië is dit sympathieke drankje het meest gedronken non-alcoholische aperitief.

     

    Geheim recept : Crodino is genoemd naar de Italiaanse ‘Terme di Crodo’, in het noorden van Piemonte. Basis van Crodino is het bronwater uit dit kleine kuuroord. De eeuwenoude bron ‘Fonte Lisiel’ werd in 1685 in Crodo ontdekt, vlakbij het Lago Maggiore.

     

    Het recept voor Crodino is een goed bewaard geheim. De typische smaak wordt gehaald uit kruiden en extracten van 12 verschillende vruchten. Na de persing en enkele weken rust worden deze extracten aangevuld met het zuivere mineraalwater.

    Serveren doe je koel, volgens de regels van de kunst. Schenk Crodino puur uit in een glas, gevuld met enkele blokjes ijs en een schijfje sinaasappel. En doordat Crodino alcoholvrij is, kan je uiteraard blijven klinken op een professionele samenwerking!

     

     

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Domo elektro
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Domo Elektro opent het barbecueseizoen

    Veelzijdige Indoor/Outdoor barbecue doet het overal.

     

     

     

    Een barbecue plannen tijdens een Belgische zomer, het is altijd een beetje erop of eronder. Wordt het bakken tussen de buien door of braden onder de zon? Voor gegarandeerd grilplezier heeft Domo Elektro nu de Indoor/ Outdoor barbecue ontworpen. Daarmee bak je zowel buiten als binnen de lekkerste gerechten. En wie geen tuin of terras heeft, haalt gewoon de staander eraf en heeft … een tafelbarbecue!

     

    Heb je een barbecue gepland, dan wil je vooral niet dat die weggespoeld wordt door een onverwachte plensbui. Daarom heeft Domo Elektro de Indoor/Outdoor ontworpen. Een bijzonder flexibel model dat zowel buiten als binnenshuis een geslaagde barbecue garandeert.

     

    Geen gezeul met houtskool, geen gedoe met aanmaakblokjes, of gevaar voor oliespetters die vuur vatten. De high performance grill verwarmt in geen tijd tot 220°C. Dankzij de bakplaat met anti-kleeflaag zullen de heerlijkste aroma’s en smaakmakers de tuin, het balkon of de keuken vullen zonder dat het weer roet in het eten kan gooien.

     

    Extra handig: deze barbecue kan ook als tafelmodel opgesteld worden. Je hoeft enkel de staander los te schroeven, en je zet ‘m meteen als grill midden op tafel. Net zo gezellig! De Indoor/Outdoor barbecue is verkrijgbaar in zwart en rood.  

    www.domo-elektro.be

     

     

     

    11-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groene sleutel

    89 Vlaamse toeristische ondernemers ontvingen internationaal milieulabel Groene Sleutel

     

     

    Toerisme Vlaanderen en Bond Beter Leefmilieu reikten een 'Groene Sleutel' uit aan 89 toeristische ondernemingen. 29 ondernemers ontvangen het kwaliteitslabel voor milieuvriendelijke logies en attracties voor de eerste keer. Nieuw dit jaar is dat ook meetinglocaties en congrescentra de Groene Sleutel aan hun deur kunnen hangen. Het label is een erkenning voor de extra inspanningen die de ondernemingen leveren om bijvoorbeeld water en energie te sparen.

     

    Dankzij de ‘Groene Sleutel’ vinden toeristen in Vlaanderen al zes jaar gemakkelijk waar ze hun vakantie milieuvriendelijk kunnen doorbrengen. Vanaf dit jaar kunnen bedrijven en verenigingen ook kiezen voor duurzame meetinglocaties. Ook de congressector wil zich op milieu- en duurzaamheidvlak onderscheiden en stapt graag mee in het Groene Sleutel succesverhaal.

     

    De Groene Sleutels werden voor het zesde jaar op rij uitgereikt. 11 campings, 24 jeugdverblijven, 24 hotels, 11 gastenkamers, 8 attracties en 1 vakantiecentrum kunnen dit jaar uitpakken met het ecolabel. Nieuw dit jaar zijn ook de congrescentra: 7 meetinglocaties krijgen de Groene Sleutel toegekend in 2012. Naast de 89 laureaten zijn er nog 248 toeristische ondernemingen die bij Toerisme Vlaanderen het Groene Sleutelbegeleidingsprogramma volgen. Zo zullen zij in de toekomst hopelijk ook het label aan hun deur mogen hangen.

     

    De Groene Sleutel wordt telkens uitgereikt voor één jaar. Kandidaten moeten aan de vastgelegde criteria voldoen en zo aantonen dat ze een evenwichtig milieubeleid voeren en zorgvuldig omspringen met water, energie en afval. De ondernemers kunnen eerst instappen in een begeleidingsprogramma waarin hun bedrijf intensief en persoonlijk begeleid wordt. Een onafhankelijke jury met vertegenwoordigers van de overheid, milieuorganisaties en de toeristische sector kent het label toe.

     

    De investering loont. De milieuwinst gaat uiteindelijk meestal gepaard met financiële besparingen: minder water-, afval- en energiekosten. Daarnaast zorgt het label voor een betere werksfeer, verhoogt het de aantrekkelijkheid van de locatie en creëert het een beter imago voor klanten en bezoekers.

     

    De Groene Sleutel maakt deel uit van het 'Green Key'-programma, het internationale ecolabel dat uitgaat van de Foundation for Environmental Education (FEE). In 28 landen ontvingen meer dan 1500 ondernemingen de ‘Green Key’. Bond Beter Leefmilieu (BBL) beheert de Groene Sleutel in Vlaanderen met steun van Toerisme Vlaanderen. Met het label willen BBL en Toerisme Vlaanderen toeristische ondernemers aanmoedigen om zo duurzaam mogelijk te werken.

    www.groenesleutel.be

     

     

    10-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delio good salad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Délio Good Salade: eerste smeersalade zonder mayonaise

    Nieuwe generatie smeersalades speelt in op foodtrend ‘fast fresh’

     

     

     

    Met Délio Good Salade tekent Délio voor een nieuwe generatie smeersalades: eentje

    zonder mayonaise. Deze revolutionaire innovatie – op basis van een saus van groenten – combineert minder vet met meer vezels.

     

    Onder het motto ‘no mayo, great taste’ brengt Délio de eerste smeersalades op de Belgische markt zonder mayonaise. Een mijlpaal in de geschiedenis van slaatjes en het resultaat van ruim 3 jaar onderzoek en ontwikkeling, samen met experts en voedingstechnologen in foodpairing.

     

    Hoe zal de volgende generatie smeersalades eruitzien? Délio besloot te werken met een saus op basis van groenten. Kwestie van gezond niet los te koppelen van lekker. Samen met de Universiteit Gent en de Wageningen University werd een saus ontwikkeld met de smeuïgheid van mayonaise maar de helft minder calorieën. Zo kan de consument voortaan genieten zonder schuldgevoel!

     

    Tegelijk voldoen de Délio Good Salades aan alle voorwaarden die diëtisten vandaag promoten: tot 50% minder calorieën, tot 60% minder vet en tot 2,5 keer meer vezels dankzij een doordachte samenstelling met minstens de helft groenten (maïs, aardappelen, raap en ui). Geen overbodige luxe, want vezels zijn essentieel voor een optimale werking van onze darmtransit. Uit onderzoek blijkt trouwens dat de Belg nog altijd te weinig groenten en granen eet. Daardoor worden onze darmen lui en nemen ze vitamines en mineralen minder goed op.

     

    Anderzijds zijn zeven op de tien Belgen zich bewust van het belang van variabel en vezelrijk eten. Een uitgebalanceerd voedingspatroon, in combinatie met regelmatig ontspannen en bewegen, is dan ook dé sleutel tot een gezond leven. ‘Te weinig tijd’ en ‘beperkte houdbaarheid’ haalt de Belg het vaakst aan om niet genoeg groenten, fruit en granen te eten. Met Délio Good Salade is een gezonde keuze voortaan snel gemaakt.

     

    De nieuwe slaatjes zijn een gezonde, verantwoorde én feestelijke variatie op klassiek beleg of de gangbare smeersalades. Délio Good Salade start met drie klassieke variëteiten: Kip Curry, Tonijn en Ham. Op termijn volgen nieuwe smaken. Met deze groenteslaatjes speelt Délio ook in op de foodtrend ‘fast fresh’: snel, gezond en lekker eten.

     

     

    09-04-2012 om 09:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leffe Lentebier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leffe Lentebier : de afspraak voor een fris en intens aperitiefmoment is terug!

     

     

    Wat is er aangenamer dan het seizoen van de eerste terrasjesaperitieven te vieren met een bier met die typische unieke lentesmaak? Na het overdonderend succes van vorig jaar, is Leffe terug met een seizoensbier dat tegelijk verfrissend en karaktervol is en alle bierliefhebbers opnieuw verrast: Leffe Lentebier, met zijn fruitige smaak, delicaat parfum, gekruid met kruidnagel en vanille, in combinatie met een vleugje caramel.

    Het bier heeft een licht zoete smaak, zijn bitterheid is zuiver, maar evenwichtig. Leffe Lentebier heeft een alcoholpercentage van 6,6%, is smeuig en oranjerood van kleur. Dit bier heeft alles in zijn mars om al je zintuigen te prikkelen. De terugkeer van de mooie dagen is nu een feit, laat de magie haar werk dus doen !

     

    Leffe Lentebier wordt gebrouwen met respect voor de eeuwenoude traditie van de Abdij van Leffe, is herkenbaar aan zijn rode kleur met roestkleurige toetsen en heeft een delicate fruitige en geraffineerde smaak. Dit authentieke seizoensbier wordt slechts in een beperkte hoeveelheid gebrouwen en is ook dit jaar terug op de markt om de terugkeer van de mooie lentedagen in te luiden.

     

    Zijn licht en elegante smaak geeft het gehemelte een verfrissende sensatie en de volheid aan smaken herinnert eraan dat het gaat om een abdijbier dat gebrouwen wordt volgens de traditie. Het bier wordt thuis gedegusteerd of op een terrasje, en, waarom niet, in combinatie met seizoensgroenten: asperges, erwten, aardappelen, of nog bij lamsvlees.

     

    Leffe Lentebier is beschikbaar tot juni 2012 in de meeste grootwarenhuizen in België en wordt verkocht in een verpakking van 6 x 33 cl flesjes. De aanbevolen verkoopprijs is 5,61€. Leffe Lentebier is eveneens te verkrijgen bij de drankenhandel en op vat in de horeca.

     

     

    09-04-2012 om 09:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blik op Ardennen

    Blik op de Ardennen

     

     

    Met het nieuwe magazine ‘Blik op de Ardennen’ wil de toeristische federatie de bewoners van Belgisch Luxemburg aan het woord laten, de beste ambassadeurs zijn toch de Luxemburgers zelf. Wie kan beter de Ardennen promoten dan zij die er leven en werken?

     

    In het magzazine komen verschillende onderwerpen aan bod: de natuur en de vele activiteiten die ermee samenhangen, de verrassende, tijdloze verblijfsmogelijkheden in de natuur, de smaakvolle streekproducten, de landschappen en de verhalen errond. Elke rubriek heeft een speciale menselijke touch…

     

    In dit tijdschrift vindt u ontmoetingen met mensen die op het terrein werken, roadbooks met mooie wandel- of fietsroutes, actualiteit, een natuuragenda en enkele pagina’s speciaal voor jonge lezers.

     

    En omdat de FTLB zoveel mogelijk mensen aan het woord wil laten worden de lezers uitgenodigd om actief mee te werken aan dit magazine via hun kijk op de Ardennen, hun activiteiten, hun goede adressen en sympathieke plekjes. Een interactie met de website www.arden-nature.be is ook voorzien.

     

    Het proefnummer is gratis te verkrijgen bij de Maisons du Tourisme, op beurzen en salons en via natuurorganisaties.

    Toeristische federatie van Belgisch Luxemburg

    Quai de l’Ourthe 9

    6980 La Roche en Ardenne.

    08-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hubiz

    Opening van het eerste hubiz-verkooppunt in België: een specifiek producten- en dienstenaanbod afgestemd op de diverse behoeften van de pendelaars

     

     

     

    Een nieuw winkelconcept doet zijn intrede in Brussel: hubiz richt zich tot regelmatige gebruikers van het openbaar vervoer en biedt hen een producten- en dienstenaanbod op maat voor hun specifieke behoeften. Dit eerste verkooppunt is de vrucht van de samenwerking tussen een dochter van de groep Lagardère en de MIVB. Het neemt zijn intrek in het hart van metrostation Louiza. De hubiz-winkel is vlot toegankelijk en perfect gelegen langs het dagelijkse traject van de pendelaars. Originaliteit van het concept: het aanbod wordt in de loop van de dag voortdurend aangepast aan de evolutie van de behoeften.

     

    hubiz is een initiatief van Lagardère Services, dat al eigenaar is van de krantenwinkels Press Shop en Relay. Het voerde verschillende onderzoeken uit naar de gewoonten en de verwachtingen van consumenten die geregeld het openbaar vervoer nemen. ’s Ochtends, ’s middags en ’s avonds biedt hubiz de pendelaars een ruim assortiment producten dat in de loop van de dag afgestemd wordt op hun behoeften en wensen van het moment. Ze vinden er, volgens een ‘self service-formule’, dranken en verse voeding, koffie(koeken), een selectie dagbladen en magazines, gezonde en snelle menu’s en diverse producten en diensten (telefoonkaarten, batterijen, enz.).

     

    De klanten vinden in de winkel hun weg via drie specifieke kleurcodes die elk overeenstemmen met een sleutelmoment van de dag en het bijhorende productengamma: geel voor ‘s ochtends, groen voor ’s middags en roze voor ’s avonds. De hubiz-verkooppunten zijn speciaal ontworpen om de toegankelijkheid, vlotheid en snelheid te bevorderen: een grote ingang, veel ruimte tussen de rekken, groepering van de producten afhankelijk van de sleutelmomenten van de dag, enz. Pendelaars vinden er gemakkelijk en snel de producten die ze nodig hebben, gebundeld in één enkel verkooppunt.

     

    08-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietstochen met Logis

    Ontdek de mooiste fietstochten met Logis

     

     

    Zin in frisse lucht, natuur en sport na deze sombere winter? De Logis hotel-restaurants zijn met hun speciale voorzieningen voor fietsen en routes “binnen het bereik van alle tweewielers” de ideale plaats voor alle liefhebbers van het stalen ros.

    Verspreid over heel België en het Groothertogdom Luxemburg, positioneren de fietshotels van het Logis netwerk zich als dé partner bij uitstek voor (actieve, volgende of louter toekijkende) amateurs van fietstochten. Kaarten met route-beschrijvingen van bevallige baantjes, fiets(her)stelplaatsen, verhuur- en uitleen-diensten van mountainbikes, begeleide wandelingen, een aangepast menu… dit zijn slechts enkele van de faciliteiten die aangeboden worden door deze hotel-restaurants die lid zijn van de “Fédération Internationale des Logis” die naar goede traditie voorkeur geeft aan recreatie die even milieuvriendelijk als gezond is.

    Gelegen in de mooiste uithoeken van de wereld, ontvangen de Logis hun gasten in een idyllisch kader dat alvast hun zin naar excursies verder zal aanwakkeren. “Al onze hotelhouders maken er een erezaak van om fietsfanaten zo te ontvangen dat ze hun passie ten volle kunnen beleven”, vertellen Michel Son, Voorzitter van de Logis België, en Francis Dimmer, Ondervoorzitter van de Logis Luxemburg.

    Zo presenteert de Auberge le XIXème in het Henegouwse Thulin heel wat bucolische RAVeL natuurwandelingen, een Waals netwerk van wandelingen waar gemo-toriseerde voertuigen verboden zijn. Het hotel Le Beau Site in Trois-Ponts (Provincie Luik) is hier geen uitzondering op: naast andere RAVeL wandelingen, bevinden zich drie mountainbike circuits in de buurt van het dorp.

    De Hostellerie de La Claire Fontaine in Roche-en-Ardenne (provincie Luxembourg) ontvangt zijn gasten in een groen kader dat zich perfect leent voor sport en ontspanning. De Vertige des Saveurs in Martelange (provincie Luxembourg) - tevens erkend voor zijn gastronomische kwaliteiten en geclassificeerd als “Table Distinguée” of “Verfijnde Tafel” - biedt tal van boswandelingen aan in Anlier.

    In het hart van de Vlaamse Ardennen, te Parike-Brakel, bevindt zich dan weer de Molenwiek (Oost-Vlaanderen), die kaarten en fietsen ter beschikking stelt. Gelegen tussen Brugge, Damme en de kust, is ook hotel Rostune te Sijsele (West-Vlaanderen), met een fietsenparking, het ideale startpunt voor een paar mooie wandelingen doorheen het platteland.

    In het Hôtel de la Sûre en Restaurant "Comte Godefroy" in Esch-sur-Sûre, aan de voet van de ruïnes van één van de oudste kastelen van het Groothertogdom Luxemburg en in het centrum van het Öwersauer natuurpark, kan men kiezen tussen talloze begeleide fietsexcursies. Het Hôtel-Restaurant Dimmer in Wallendorf-Pont (Groothertogdom Luxemburg), in het Luxemburgse “Klein-Zwitserland” - niet ver van Trier - zal de bezoekers verrukken met zijn aanzienlijke aanbod charmante wandelingen. RVH.  www.logishotels.com

     

    30-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Renault Zoe

    De RENAULT ZOE wordt als eerste ter wereld uitgerust met de nieuwe MICHELIN ENERGY™™ E-V band

     

    Een nieuwe auto, nieuwe technologieën… en nieuwe banden! Alles is uniek aan de Renault ZOE, inclusief de MICHELIN ENERGGY™ E-V banden (waarbij E-V staat voor Electric Vehicle). Deze nieuwe banden zijn ontwikkeld in een vierjarig onderzoek- en innovatieprogramma dat Renault en Michelin gezamenlijk hebben uitgevoerd. Ze zijn uiterst energie-efficiënt en dragen daarmee bij aan een grotere algemene autonomie van de auto.

     

    Alle Renault ZOE modellen die op 15 en 16 inch wielen staan, worden voorzien van de nieuwe MICHELIN ENERGYY™ E-V banden. Deze innovatieve productenbenadering die de constructeur volgt. De « Range OptimiZEr » voor de Renault ZOE combineert verschillende innovaties die de reële autonomie van het voertuig, ongeacht de rijomstandigheden, moeten verbeteren. In verstedelijkte gebieden buiten de echte stadscentra heeft de ZOE, dankzij de MICHELIN ENERGY™ E-V banden (en afhankelijk van het type gebruik), tot 6% meer autonomie.

     

    Michelin heeft zich tot doel gesteld om banden te ontwerpen waarmee het brandstofverbruik kan worden teruggedrongen terwijl de hoge veiligheidsprestaties (met name de grip op nat wegdek) en de lange levensduur behouden blijven. Michelin wil altijd verschillende eigenschappen tegelijkertijd verbeteren. Deze constante focus op het evenwicht in prestaties was een belangrijke reden voor Renault om dit partnership voor ontwikkeling met Michelin aan te gaan.

     

    De MICHELIN ENERGY™ E-V band is het resultaat van meer dan 20 jaar onderzoek naar brandstofbesparing en vermindering van de CO2 emissie. Deze band heeft de meest geavanceerde MICHELIN technologieën voor een schonere en veiligere elektrische mobiliteit in zich. En dat is ook precies wat de Renault ZOE biedt. RVH.

    .





    30-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon & kids

    Corendon zet kinderen centraal met Kids&Co

     

     

     

     

    Touroperator Corendon start met een nieuw concept, speciaal voor kinderen: Kids & Co. In mei vertrekt de eerste Kids &Co vlucht vanop Schiphol en zullen mascottes Loeloe en Tijger het speciale Kids & Co-toestel officieel dopen met (kinder-) champagne.

     

    Met Kids & Co richt Corendon zich op de allerkleinste vakantievierders van 0 tot 3 jaar (Baby & Co) en op oudere kinderen tot 12 jaar. De allerkleinsten krijgen van Corendon alles wat zij nodig hebben. Van een flessenwarmer tot kinderstoel en babybed. Voor oudere kinderen is er een ervaren, Nederlandstalig animatieteam die met hen waterspelletjes spelen, knutselen of naar de mini-disco gaan. Het Kids & Co

    animatieteam staat de hele dag (6 dagen per week) voor de kinderen klaar, zodat de ouders ook aan hun rust toekomen. Over de kosten hoeven ouders zich geen zorgen te maken, want de animatie, drankjes en maaltijden zijn bij Kids & Co allemaal inbegrepen in de reissom.

     

    Tot dusver noteerde Corendon reeds 10 000 boekingen voor Kids & Co. De boekingen zijn vrijwel gelijk verdeeld over de zeven vakantieparken van Kids & Co op Kos, Rhodos en Kreta in Griekenland, Bodrum en Antalya in Turkije en de Algarve in Portugal.

     

    Dat Kids&Co verdergaat dan de traditionele animatie blijkt uit initiatieven als het Kids & Co vakantielab, waar kinderen kunnen bedenken hoe het hotel nog leuker gemaakt

    kan worden. Het beste idee vind je volgend jaar terug in de Kids & Co hotels. Met Kids & Eco betrekt Corendon de jongste vakantieganger dan weer bij het milieu, de omgeving van het hotel en de fauna en flora op de bestemming.

     

    Kids & Co is voor de Belgische vakantieganger boekbaar voor de vakantieparken in

    Bodrum, Antalya en Kreta. RVH.

    www.kids-co.nl - www.corendon.be

     





    29-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Graskaas

    Graskaas vanaf eind mei één maand in de winkel

     

     

    Milde en romige Noord-Hollandse Gouda met kwaliteitskeurmerk van het Rode Zegel

    Nog even geduld, maar het loont de moeite! Vanaf eind mei kan je een hele maand genieten van graskaas, de Noord-Hollandse kaas die je kunt herkennen aan het kwaliteitskeurmerk van het Rode Zegel en aan zijn zachte, romige smaak natuurlijk. Een seizoensgebonden delicatesse voor elke kaasliefhebber!

     

    Geen graskaas zonder koeien of sappig lentegras... Na een lange winter in de stal mogen de Noord-Hollandse koeien straks weer volop van het buitenleven proeven. En dat betekent: jong, mals gras met een minder vezelige structuur.

     

    Precies dat voedzame gras zorgt voor een bijzondere melk (romig en met zachter melkvet) die de typische smaak van graskaas geeft: lentefris. Deze jonge kaas smaakt milder en smeuïger . Later op het jaar, als de koeien het verse gras weer gewend zijn, wordt de kaas meer uitgesproken en steviger.

     

    Omdat graskaas zo’n specifieke samenstelling heeft, ligt deze kaas slechts één keer per jaar in de winkel, ongeveer één maand lang. En krijgt hij het kwaliteitskeurmerk van het Rode Zegel. Mis dus straks je exclusieve portie graskaas niet!

     

    Noord-Hollandse Gouda is een 48+ kaas in verschillende leeftijden van jong tot overjarig. Elke kaas wordt met de grootste zorg gemaakt volgens eeuwenoude methodes. En krijgt vervolgens het enige echte Rode Zegel. Dit staat garant voor topkwaliteit en traditie. Alleen kaas van een Noord-Hollandse kaasmaker, gemaakt met Noord-Hollandse melk van plaatselijke koeien, mag het zegel dragen. De Beschermde Oorsprongsbenaming of l’Appelation d’Origine Protégée garandeert dat de kaas uniek is in de wereld. Als u kaas koopt, let dan op het Rode Zegel: hét kwaliteitszegel voor echte Noord-Hollandse Gouda. RVH.

    www.rodezegel.be





    28-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diner van de Belgische wijnbouwers

    Het Diner van de Belgische Wijnbouwers

     

     

     

     

    Het jaar van de gastronomie Brusselicious bereikt zijn kruissnelheid! Na het Brusselicious ontbijt en de Tram Experience komen nu de themadiners aan bod. Een uitgelezen ogenblik om een unieke ervaring te beleven terwijl u van heerlijke gerechten geniet op de meest ongebruikelijke plekjes van Brussel. Op zaterdag 14 april 2012 kunt u in het Trammuseum aanschuiven voor het eerste diner met als thema: het Diner van de Belgische Wijnbouwers.

     

    VISITBRUSSELS organiseert in het totaal 8 themadiners gedurende het Brusselicious-jaar. Diversiteit en kennis maken met nieuwe dingen staan daarbij centraal. Het is niet alleen de bedoeling om lekker te gaan eten, de bezoekers krijgen ook de kans om dat in een uniek kader te doen. De themadiners worden verbonden met een specifiek Brussels evenement. Zo worden diners georganiseerd om het 150-jarig bestaan van Les Misérables te vieren, de 90ste verjaardag van Toots Thielemans en nog veel meer.

     

    Bij wijze van opening van de derde editie van de Belgovino-beurs, die op 15 april in het Trammuseum wordt gehouden, kunnen de wijnliefhebbers – zowel amateur- als beroepsoenologen – in avant-première komen proeven van de wijnen van de Belgische producenten. Heel wat domeinen worden ook in het buitenland door landgenoten uitgebaat, voornamelijk in de streek rond Bordeaux. 

    Na een cocktail en een bezoek aan de beurs zelf kunt u aanschuiven voor de heerlijke maaltijd bereid door chef Lionel Rigolet van het restaurant Comme Chez Soi, in het gezelschap van de Belgische  wijnbouwers. Zij nemen plaats aan uw tafel. Conversatie, gezelligheid en nieuwsgierigheid troef tijdens deze avond.

     

    De ticketverkoop is nu geopend voor het publiek. Als bezoeker mag u deze unieke ontmoeting met de Belgische wijnbouwers niet missen! RVH.

    www.brusselicious.be

     

    28-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!