Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    28-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Swiss op koers

    SWISS op koers

     

     

     

     

    Shuttle service Zürich

    Voor het gemak van de reizigers kan men tegelijk met het SWISS ticket een kaartje voor de Airtrain kopen die rijdt tussen Zurich Airport – Basel. De reis duurt 70 minuten en wordt 14 keer per dag aangeboden door SWISS en Swiss Railways (SBB). Met een SWISS First of een SWISS Business kan men eerste klas reizen, Voor de treinreis wordt een speciaal treinticket vervaardigd. De treintickets kunnen tevens via SWISS.com geboekt worden.

     

    Samenwerkingsverband tussen Kuoni en SWISS

    Vanaf oktober 2008 gaan Kuoni Travel Holding Ltd. en Swiss International Air Lines een strategische alliantie aan. Vanaf 1 januari 2009 biedt Kuoni haar wereldwijde aanbod van meer dan 15000 hotels via SWISS.COM aan.

     

    De SWISS website biedt consumenten de mogelijkheid om een geschikt hotel te vinden op hun SWISS of Edelweiss Air bestemming en deze direct te reserveren. Het gehele arrangement was voorheen alleen via reisbureaus en touroperators te boeken. SWISS en Edelweiss Air zullen hun samenwerking in de toekomst nog meer versterken. Vluchten van Edelweiss Air zullen aangeboden worden op swiss.com, via reisbureaus, callcenters en kuoni.ch.

     

    Extra vluchten naar Kameroen

    SWISS biedt haar reizigers deze zomer extra vluchten aan naar onder andere Douala (non-stop) en Yaoundé (via Douala). Deze vluchten worden drie keer per week uitgevoerd van en naar Zürich, van waaruit er doorverbindingen zijn naar Amsterdam en Brussel.

    Het nieuwe zomerschema brengt tevens een nieuw samenwerkingsverband tussen SWISS en Contact Air. Er worden twee Fokker 100 toestellen ingezet om de vluchten van Zürich naar Warschau, Venetië en Stuttgart te versterken. RVH.

     

     

    28-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerlucht

    Adem de zomerlucht in.

     

     

     

     

    De warme zomerwind wekt stilaan de slapende natuur: kleuren ontwaken, glanzende kleurschakeringen worden geboren, nieuwe vormen gloren aan de horizon. Deze waarden vormden de inspiratie voor de Geox-collecties zomer 2008, niet alleen een voortzetten van de vorige seizoenen, maar ook een constante zoektocht naar nieuwe inspiratie. De nuances van de modellen krijgen meer vorm, witte, zwarte en rode lak, maar ook pastelkleuren, cacao- en crèmetinten, goud- en zilvernuances sieren de collectie.

    Stralend en intrigerend, zich bewust van een charmante vrouwelijkheid en nooit opvallend uitdagend: dit is de muze van de Geox collectie 08 voor vrouwen. Net als een postmoderne dame aan het hof van een belangrijke koning, weet de Geox-vrouw immer hoe zich te presenteren bij de meest diverse gelegenheden. Een paar ad hoc-schoenen ontbreken daarom niet, om zichzelf en de anderen te tonen hoe gevoel voor esthetiek, technologie en fascinerend comfort op fantastische wijze samengaan.

    ‘An ideal husband’ is ironisch genoeg, de man waarop Geox zich deze zomer inspireert. Vastberaden, charismatisch, verzorgt hij zichzelf met een aandacht die nooit in ijdelheid overgaat, hij houdt van een look met kleine details die met aandacht zijn gecombineerd en soms op een casual speelse manier zijn geïnterpreteerd.

    Voor kinderen is Geox een feest van fantasie en kleur, de kleine schoenen in de palm van je hart lijken beeldhouwwerkjes die tot in de details en materialen zijn verzorgd. RVH.

    www.geox.biz consumenten 03-231 64 20











    28-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.powerskin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Powerskin R-evolution : de kracht van het glijden

     

     

     

     

    De Powerskin R-evolution deed onlang zijn intrede op het EK zwemmen in Eindhoven en zorgde daar meteen voor een golf aan overwinningen. Maar liefst 46,67% van alle podia waren bevolkt door Arena-zwemmers, waardoor Arena het hoogste aantal podiumplaatsen verzamelde. En dat is nog niet alles, want bij al die podiumplaatsen zaten ook negen Europese records en één wereldrecord. De Powerskin R-evolution is dan ook het snelste, lichtste en best zittende haaienpak ooit. Revolutionair is dat het pak uit één stuk stof bestaat, zonder naden en stiksels.

     

    De Powerskin R-evolution bestaat slechts uit één stuk stof en is daardoor een primeur. De zwemmer vergeet als het ware dat hij een haaienpak aanheeft en kan zich zo ten volle op het water en zijn prestaties concentreren. De voorkant van de R-evolution is naadloos, de naden zijn weggewerkt tussen de benen en op de achterkant. Hier zit ook een kleine rits die waterafstotend is. Resultaat: er zijn amper wrijvingen met het water, waardoor de zwemmer door het water glijdt als nooit tevoren.

    Het door de Universiteit van Reims en door het MOX Instituut in Milaan geteste materiaal weegt slechts 99 gram per m² en is daarmee superlicht. Al sinds de oprichting in 1973 luistert Arena naar de zwemmers en hun ervaringen. Dankzij die dialoog slaagt Arena er telkens weer in om technologieën te ontwikkelen waardoor er nog beter door het water kan worden gegleden. Arena investeerde meer dan twee miljoen euro in Research & Development om de Powerskin R-evolution te ontwikkelen. 46,67 % van alle podia werden bevolkt door zwemmers in een Arena R-evolution® . RVH.

     

    28-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Waarom ik naar je verlang

     

     

     

     

    Davidsfonds Leuven presenteert met het boek “waarom ik naar je verlang” en ondertitel ‘lessen in liefde’ een nieuwe bundel met acht reflecties over liefde. Het boek is een heldere leidraad voor al wie de liefde heeft gevonden, maar ook voor wie ze onderweg is kwijtgeraakt. Het boek bevat acht lessen in liefde: reflecties over verlangen, wijsheid, schuld, gemis, paradijselijk leven, erotische en spirituele liefde. Ze geven inspiratie en suggesties voor gesprek op goede én minder goede momenten in een relatie.

    Liefde. Wie kan er zonder? Door liefde geraakt geven mensen het beste van zichzelf en maken ze de mooiste dingen. Alledaags en mysterieus tegelijk is liefde meteen ook de grond van je bestaan. Een belevenis die je volledig mens maakt.

     

    Auteur Jannie van Lotringen studeerde theologie en filosofie in Tilburg en studeerde af in de moraaltheologie. Zij publiceert in tal van tijdschriften over spiritualiteit.

    Waarom ik naar je verlang

    Davidsfonds Leuven 2008/0240/22

    ISBN 978 90 5826 528 9 – NUR 728.370

     

     

    27-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SV one
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DV ONE

     

     

     

     

    Versace presenteert zijn horlogelijn ‘DV One’. Het herkenbare ontwerp en de kenmerkende keramische kast en polsband maken dit horloge uniek en weergaloos.

    Het horloge wordt geleverd in een exclusieve uitvoering waarvan de ring is bezet met staafvormig geslepen diamantjes, robijntjes of saffiertjes die er een uiterst verfijnd karakter aan geven.

    Op de wijzerplaat, wit met Griekse golven op de achtergrond, lichten de wijzers op dankzij de diamantjes waaruit ze bestaan. Dit horloge is niet alleen een lust voor het oog, maar komt ook elegant en origineel voor de dag.

    De exclusieve elegantie van dit unieke horloge heeft een winkelprijs van 12.400€. RVH.

    27-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Efficiente horren

     

    De Luxaflex®-lente lonkt... ...met efficiënte horren voor te veel beestjes

     

     

     

     

    Wie lente en zomer zegt, zegt ook vliegen, wespen en vooral... muggen. Maar voortaan geen gespuis meer in huis, met het superflexibele assortiment horren van Luxaflex®. Het gamma is even uitgebreid als efficiënt, van hordeuren tot horramen, van scharnierend over schuivend tot uitneembaar. Alle horren zijn er in wit, bruin en aluminium.

     

    De oprolbare hordeur wordt meestal gemonteerd in gewone deuren, maar is ook ideaal voor schuifpuien en openslaande deuren. Door een uniek veersysteem rolt de deur automatisch achter je dicht en blijft het gaas goed strak zitten. De scharnierende hordeur bestaat in twee uitvoeringen, zonder en met zelfsluiter.

    De schuivende hordeur loopt letterlijk en figuurlijk op rolletjes, een speciale constructie zorgt voor een hermetische afsluiting. De robuuste maar tegelijk stijlvolle deur vraagt slechts weinig ruimte, kortom een aanrader voor het balkon. De inzethor garandeert een naadloze afsluiting van de binnen- of buitenzijde van vensters, de inzethor is verkrijgbaar als scharnierend, uitneembaar of schuivend type.

     

    Vrijwel alle ramen kunnen permanent worden uitgerust met een Luxaflex®-rolhor. Een rolhor is ook uitermate geschikt voor ramen die buiten handbereik liggen, je kan de hor simpelweg met een trekkoord bedienen. Een oprolbare hor kan ook, zowel binnen als buiten, in het kozijn als op het kozijn gemonteerd worden. RVH.

    www.luxaflex.be 

     







    27-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fly In te deurne

     

    18de Antwerp Fly-in te Deurne

    3 en 4 mei verkennen historische vliegtuigen opnieuw het luchtruim

     

     

    1933-2008: 75 jaar geleden verkende de eerste SV4 het luchtruim

    1908-2008: 100 jaar geleden maakte de eerste Belg een gemotoriseerde vlucht

     

     

     

    Het eerste weekend van mei (3 en 4 mei) is het in Deurne al historische vliegtuigen dat de klok slaat. Het Stampe-Vertongen Museum houdt dan de 18de editie van de Antwerp Stampe Fly-in. Dit jaar is het een heel speciale editie: het is immers 75 jaar geleden (1933) dat de eerste SV4 de lucht in ging. Bovendien is het 100 geleden dat de eerste Belgische luchtvaartpionier, baron Pierre de Caters, een gemotoriseerde vlucht maakte. Hij behaalde ook het eerste officiële Belgische vliegbrevet in 1909.

     

    Jong en oud zal tijdens dit unieke luchtspektakel kunnen genieten van legendarische vliegtuigen die ode brengen aan de vliegende pioniers. Een buitenkansje om al die prachtige historische pronkstukken te bewonderen.

    Dit jaar stelen de B52, de Spitfire, Harvards en de vliegtuigen uit wereldoorlog één de show. Het internationale vliegevenement zet uiteraard ook de spotlights op de SV4, het vliegtuig dat dankzij Jean Stampe België op de luchtvaartkaart zette.

     

    Wie ook eens de wereld van wat hoger wil ontdekken, kan inschrijven voor een rondvlucht boven Antwerpen. Voor de vliegtuigfanaten met hoogtevrees is de Flight-simulator een uitgelezen kans om hun vliegtalent te testen. RVH.

    26-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gespot Frisk Sour

    Gespot: de nieuwe FRISK® Sour

     

     

    Smaakpapillen die trillen van genot én een aangewakkerde Z-spot? Daar zit de nieuwe FRISK® Sour voor iets tussen! Met zijn zuurzoete fruitsmaak is hij niet alleen een sensuele snoepsensatie maar ook een hele revelatie. Want na de muntjes en de kauwgum innoveert FRISK® nu, met een suikervrije bonbon, verder in het segment van de fruitige frismakers. FRISK® Sour bestaat in de smaken green apple-lemon-tangerine en raspberry-berry mix-strawberry. Vanaf half april te verkrijgen in de winkel.


    De nieuwe FRISK® Sour doet je Z-spot tintelen van genot: Zoet op het puntje van de tong, Zuur aan de zijkant – want daar worden deze smaken namelijk het best geproefd. Hoe FRISK® Sour je verder in extase brengt? Allereerst zijn er de grotere bonbons die simpelweg voor langer genieten staan. En uiteraard zijn er de nieuwe frisse fruitsmaken. FRISK® Sour bestaat in twee variaties: een doosje met de smaken green apple, lemon en tangerine en een versie met raspberry, berry mix en strawberry. Kortom, telkens 50 snoepjes met de perfecte balans tussen zoet en zuur.

     

    Fruitsmaken raken steeds meer ingeburgerd én geliefd binnen het vaste FRISK®-assortiment. Met de nieuwe FRISK® Sour gaat het bekende muntjesmerk innovatief verder én biedt het ook een antwoord op de marktvraag naar meer variatie en meer gemaksverpakkingen. Het handige, hersluitbare plastic doosje van FRISK® Sour leent zich bij uitstek om mee te nemen. RVH.

     





    26-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ambitieus energieplan

     

     

     

    DELHAIZE BELGIË INVESTEERT IN AMBITIEUS

    ENERGIEBESPARINGSPROGRAMMA

     

     

     

     

    Delhaize België voert een duurzaam beleid. Rationeel omspringen met energie maakt daar onlosmakelijk deel van uit. Sinds januari 2007 draait de hele onderneming in België op hernieuwbare energie. En dankzij sensibilisering van de medewerkers en technologische vernieuwingen in de winkels is Delhaize België er de laatste jaren stelselmatig in geslaagd haar energieverbruik te doen dalen.

     

    Maar Delhaize wil nog beter doen. De onderneming stelt zich een ambitieus doel: een vermindering van het energieverbruik in haar supermarkten met 35% tegen 2020, met als referentiejaar 2005. Hoe? Door op grote schaal voor vernieuwende, energiezuinige toepassingen te kiezen en door op zoek te gaan naar partners voor het opwekken van hernieuwbare energie. Delhaize België schaart zich hiermee achter de 20%-energiedoelstelling van de Europese Commissie (t.o.v. referentiejaar 1990), die ook door de European Retail Round Table onderschreven wordt.

     

    Delhaize levert niet alleen inspanningen om haar energieverbruik te verminderen maar is ook de grootste gebruiker van hernieuwbare energie in ons land, en de 9de grootste gebruiker op Europees niveau.

    De onderneming maakt gebruik van Electrabel AlpEnergie, 100% hernieuwbare energie afkomstig van waterkrachtcentrales in de Franse Alpen. Sinds 1 januari 2007 draait de volledige onderneming in België op AlpEnergie (winkels, stapelplaatsen en centrale diensten). Begin dit jaar schakelden ook de Duitse Delhaize-winkels en de Tom&Co van Lille over op AlpEnergie. Dankzij het gebruik van groene energie bespaart Delhaize op jaarbasis meer dan 114.000 ton CO2. RVH.

     

     

     

     

     

    25-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lessenpakket "brood"

     

     

     

    Lessenpakket brood voor basisonderwijs

     

     

     

    VLAM heeft een gratis lessenpakket over brood klaar voor het basisonderwijs. VLAM belicht hierin de werkzaamheden van de bakker, en volgt de weg van graankorrel tot bakkerstoog en besteedt veel aandacht aan de plaats die brood heeft in een evenwichtige voeding. Eigenlijk wordt het brood in al zijn facetten belicht zodat leerkrachten er voor eender welk vak mee aan de slag kunnen. Het nieuwe lessenpakket is te vinden op de educatieve website van VLAM www.lessenpakket.be

     

    Het lessenpakket over brood is het zevende in de rij. Eerder werden al pakketten over aardappelen, groenten en fruit, zuivel, vlees, vis, kip en ei online geplaatst. Heel wat leerkrachten lieten ons al weten dat de pakketten bijzonder goed bruikbaar zijn.

     

    De lessen zijn opgesteld door een team van leerkrachten, dat voor elk leerjaar

    van de kleuter- en de basisschool een aparte lessenreeks heeft uitgewerkt. De pakketten bevatten zowel lesvoorbereidingen voor de leerkracht, als werkblaadjes, die voor de leerlingen kunnen worden gekopieerd. Er is geen gedrukte versie beschikbaar. Alle lessen zijn in de praktijk getest en zijn ze op de Vlaamse ontwikkelingsdoelen en eindtermen afgestemd. De lessenpakketten lenen zich voor individueel werk maar even goed voor hoekenwerk en contractwerk.

     

    VLAM wil met deze lessenpakketten kinderen tussen 3 en 12 jaar op een objectieve en prettige manier informeren over gezonde voedingsmiddelen uit eigen land. Het betreft basisinformatie over de producten, inzicht in de keten van boer tot bord en de plaats van deze producten in een evenwichtige en gevarieerde voeding. VLAM kan deze pakketten realiseren dankzij de nauwe contacten met de verschillende sectoren en de deskundigheid van zijn voedingsinformatiecel NICE. RVH.

     

     

    25-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Folon 1

    Reizen in het land van Folon…

     

     

     

     

     

     

    Van 25 april tot 28 september wordt in gans het land een uitzonderlijke retrospectieve georganiseerd die gewijd is aan kunstenaar Jean-Michel Folon. Op initiatief van de Stichting Folon en het OPT, de toeristische dienst voor Wallonië en Brussel en met de steun van het Waalse Ministerie voor Toerisme wordt een fabelachtige culturele en toeristische route doorheen ons land aangeboden. De deelnemers kunnen op deze manier het talent van de kunstenaar (her)ontdekken.

     

    Jean-Michel Folon geniet wereldwijde bekendheid, alhoewel hij ons veel te vroeg verliet, had hij het schitterend idee om zijn werk te vereeuwigen en voor iedereen toegankelijk te maken.

    De Stichting Folon ontstaan in 2000, vond onderdak in de Boerderij van het Kasteel van Terhulpen, in het hart van het Park Solvay. De Stichting werd uitgedacht en uitgewerkt door Folon, hij toont hier 40 jaar creatie in een originele en levendige scenografie waarbij meer dan 300 werken worden tentoongesteld.

     

    De vijf maand durende retrospectieve heeft als doel de schijnwerpers te richten én op de werken die permanent tentoon staan bij de Stichting Folon, maar ook op alle werken die verspreid staan in het Belgische landschap. RVH.

    www.fondationfolon.be of www.ateliersfondationfolon.be of www.belgie-toerisme.be

     







    25-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stiptheid op London Gatwick

     

    LONDEN GATWICK OVERTREFT PUNCTUALITEIT DOELSTELLINGEN

     

     

     

     

     

    British Airways rondt dit succesvol jaar op luchthaven Londen Gatwick af met het nieuws dat het zijn punctualiteit doelstellingen heeft overtroffen, hun beste prestatie op het gebied van punctualiteit sinds 2005.

     

    Van de 13.000 British Airways lijndienstvluchten die vanaf Gatwick zijn vertrokken dit winterseizoen, zijn 83 procent binnen 15 minuten van de geplande vertrektijd vertrokken, de standaard tijdcriteria binnen de luchtvaartsector.

    Ook is de klanttevredenheid van British Airways op Gatwick flink gestegen, met verbeterde scores op het gebied van check-in en vertrekprocedures. Er zijn nu 43 'drop desks' met customer-assisted check-in en 29 selfservice check-in kiosks op Gatwick. Deze winter maakten meer passagiers dan ooit gebruik van de British Airways selfservice check-in op Gatwick.

     

     "Gatwick's prestatie om alle punctualiteit doelstellingen te behalen deze winter is zeer goed.  De luchtvaartsector meet zijn succes aan het 15-minuten criterium en er zijn dagen geweest dat slechts één vlucht deze doelstelling niet haalde", aldus Peter Lynam, British Airways General Manager Operations and Punctuality. "Met het slechte weer dat we de afgelopen tijd hebben gehad in Engeland en enkele problemen met bemanning en Air Traffic Control is dit een super resultaat."

    Ook voegde hij hier aan toe: "In het zomerseizoen worden een groot aantal nieuwe routes voor Gatwick geïntroduceerd, die zeker een uitdaging voor ons zullen creëren maar ik ben ervan overtuigd dat ons team op Gatwick zoals gewoonlijk hoogstaande service zal leveren."

     

    British Airways lanceert deze zomer een aantal nieuwe routes naar Europese hotspots vanaf Gatwick en dit met vluchten naar Alicante, Antalya, Faro, Genua, Gibraltar, Ibiza, Malaga, Malta, Palma, Paphos, Poznan en Tunis.

    De Warschau route is van Heathrow naar Gatwick verhuisd en de dagelijkse service naar Orlando gaat in plaats van zeven keer nu tien keer per week. Aan het eind van de zomer zal British Airways in totaal naar 59 binnenlandse, Europese en lange afstandsbestemmingen vliegen vanaf Gatwick. RVH.

     

     

     

     

     

    24-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IBIS rookvrij

    2 Ibis-hotels in België 100% niet-roker

     

     

     

     

     

    Omdat Ibis geeft om het comfort van zijn klanten en zich bewust is van de vele nadelige effecten van rook op ieders gezondheid, geeft het merk een doeltreffende oplossing voor het tabaksprobleem: het neemt in België een voortrekkersrol op zich met hotels die 100% niet-roker zijn.

     

    Al meerdere jaren groeit de vraag van het cliënteel naar niet-rokerskamers en -ruimtes zonder ophouden. In Frankrijk zijn de eerste 100% niet-rokershotels van Ibis, die begin 2006 van start gingen, een echt succes gebleken.

     

    In België is Ibis Brussels off Grand-Place na een aanpassingsfase nu een volledig rookvrije ruimte, en ook Ibis Kortrijk Centrum, dat op 1 februari zijn deuren opende, is een 100% niet-rokershotel. In de loop van 2008 zullen andere Ibis-hotels in België hen op de voet volgen.: Ibis Waterloo na zijn renovatieproces en ook Ibis Sint-Niklaas nu in opbouw.

     

    De overstap naar een 100% rookvrij hotel gebeurt niet louter door eenvoudigweg een beslissing te nemen. Een hele reeks maatregelen en aanpassingen zijn daarvoor nodig. In eerste instantie is het engagement van het hele personeel nodig. Daarnaast moeten omvangrijke reinigingswerken worden ondernomen, om alle tabaksresiduen te verwijderen in de kamers en publieke ruimten. Daarbij gaat vooral aandacht naar de tapijten en het textiel: als er na een dieptereiniging nog tabaksgeuren waar te nemen zijn, worden tapijt of textiel vervangen.

     

    De campagne “Enjoy a smoke-free atmosphere” geeft duidelijk uiting aan de wens van Ibis om de klanten comfortabele, nette hotels te bieden, waar het ook aangenaam ademhalen is. RVH.

     


    23-04-2008 om 09:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar

     

    Nieuwe benoemingen bij Europcar

     

     

     

     

     

    Omwille van zijn uitstekende resultaten en de groei van zijn marktaandeel sinds de overname van Keddy versterkt Europcar zijn commerciële afdeling met drie nieuwe medewerkers.

     

    Dominique Vanhomwegen, die wordt aangeworven als Project Manager, heeft 15 jaar verkoop- en marketingervaring. Ze begon haar loopbaan in de autoverhuursector in 1985, als Brussels City Manager, en werd daarna verantwoordelijke voor de markt van de reisbureaus en touroperators. Dominique heeft in haar loopbaan al over vele partnershipcontracten onderhandeld en diverse marketingplannen geïnitieerd. Ze zal zich nu inzetten voor het uitbreiden van de partnerships tussen Europcar en diverse gerenommeerde bedrijven teneinde de zichtbaarheid van Europcar te vergroten bij de verschillende doelpublieken.

     

    Vanessa Van Damme vervoegt het commerciële team van Europcar als Internal Sales. Ze heeft commerciële ervaring in diverse sectoren, zoals horeca en telecom. Ze zal contracten onderhandelen met de KMO’s en de klantenportefeuille voor het Franstalige landsgedeelte beheren.

     

    Michelangelo Severino wordt aangeworven als Sales and Account Advisor voor Wallonië. Met 9 jaar ervaring in de autoverhuursector heeft hij de functies bekleed van District Sales Executive en Account Manager, hij had tevens de supervisie over het luchthaventeam Zaventem. Als commercieel verantwoordelijke zal Michelangelo de contacten onderhouden met de key accounts, de KMO’s en de reisbureaus. RVH.

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V verdubbelt koopkracht

    P&V HOLIDAYS verdubbelt de koopkracht van de vakantiegangers.

     

     

     

     

    Het merk Pierre & Vacances dat synoniem staat voor privacy en vrijheid, stelt vakanties voor in residences, vakantieparken, appartementen of huisjes naar een 80-tal droombestemmingen om met het hele gezin een gezellige vakantie door te brengen.

     

    Deze aantrekkelijke formule biedt een verblijf van 4 dagen voor de prijs van 2 dagen in de periode 17 mei t/m 28 juni of een verblijf van 2 weken voor de prijs van één week in de periode van 12 april t/m 21 juni. Het aanbod is geldig in een aantal Résidences Vacances en in Villages Clubs.

    Tot de geselecteerde Villages Clubs behoren o.m. Belle Dune in de Baai van de Somme, Port-Bourgenay in de Vendée, Port du Crouesty bij de Golfe du Morbihan, Lacanau aan de kust van Aquitaine en Moliets in het zuiden van Les Landes. Bij de Résidences Vacances is er o.m. keuze uit Omaha Beach in Normandië, Le Guilvinec en Perros-Guirec in Bretagne.

     

    Het aanbod van P&V Holidays groepeert 5 complementaire merken die verschillende huurformules aanbieden in vakantiedorpen, vakantiewoningen of op hotel: Pierre & Vacances, Latitudes Hotels, Maeva, Adagio Aparthotel en Résidences MGM. Toeristen hebben in Frankrijk, Spanje, Italië of de Franse Antillen de keuze uit talrijke bestemmingen in de bergen, aan zee, op het platteland of in de stad. Daarbij kunnen ze kiezen voor een verblijf van een of meerdere weken, of slechts enkele dagen. Tijdens deze vakantie verblijft het hele gezin in een appartement, vakantiewoning of hotelkamer. Ook is er animatie voorzien voor het hele gezin.

    P&V (Groep Pierre & Vacances), het merk dat voldoet aan al uw vakantiewensen! RVH.

    www.pierreetvacances.com 

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kingsize Bourgondiër

    Afrikaans gemak in Belgische keuken

    Exotische kingsize Bourgondiër




     

    Gezond en lekker eten staat steeds meer centraal in een maatschappij die wordt geregeerd door stress. Even lekker ontspannen met familie of vrienden, een welverdiend rustpunt. Nadeel is een keuken als slagveld, potten en pannen stapelen zich op en alles moet tegelijk in de gaten gehouden worden. Nieuw is de Tajine XXL van Emile Henry. Lekker relaxed koken zoals dat in de Maghreblanden en met name Marokko al eeuwen gebeurt.


    Door het konische ontwerp van deze aardewerk stoofpot trekken alle geuren en kruiden door de schotel heen. Slow cooking is de trend en een heerlijke maaltijd het gevolg. Voordeel is ook dat er met maar één tajine wordt gewerkt. Geen slagveld in de keuken en heerlijk de tijd om met de gasten mee te aperitieven, zo wordt koken wel erg gemakkelijk en ontspannend. Speciaal voor de wat grotere gezelschappen komt Emile Henry met de large Tajine. Deze aardewerken gigant heeft een doorsnede van maar liefst 35 cm en schiet 25 cm de hoogte in. Zo kan iedereen meegenieten van de beste gerechten. Ook de kok zelf. Want die heeft alles vooraf klaargemaakt.

    Niet bang zijn voor krassen ook, voor de Tajine maakt het allemaal niks uit. Leuk is ook dat gerechten naarmate de Tajine vaker wordt gebruikt steeds voller worden van smaak. De collectie van Emile Henry Flame omvat stoofpotten, mini cocottes, een braadpan, grillplaat, braadslede, claypot, tajine en een fondueset. Alle producten kunnen in de afwasmachine en tot –20°C in de diepvries. Geschikt voor gebruik op gas, elektra en halogeen.


    Exotische gerechten voor de echte Bourgondiër. Tajine maakt het leven gemakkelijk.

    RVH.
    www.cookand.org











    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis en Novotel in beweging

    Ibis en Novotel zijn in beweging

     

     

     

     

     

    Gezien hun groei in België benoemen de twee ketens Ibis – het  voornaamste netwerk van voordelige hotels in Europa – en Novotel –  hotels die zo zijn ontworpen dat de reizende mens zich er natuurlijk  goed voelt – nieuwe directeurs voor een aantal vestigingen.

     

    Margot Ballesteros wordt Algemeen Directeur van Ibis Brussels Centre Off Grand-Place. Margot begon in 1988 bij Ibis, als medewerkster voor het ontbijt bij Ibis Luik, later werd ze receptioniste. Intussen heeft Margot Ballesteros drie jaar Ibis Brussels Centre Sainte-Catherine geleid en stond ze zeven jaar aan het hoofd  van Ibis Brussels Expo-Atomium.

     

    Inge Staes is benoemd tot Algemeen Directeur van Novotel Leuven Centrum, zij begon haar loopbaan als  receptioniste bij Ibis Brussels Centre Sainte-Catherine. Ze groeide  door binnen het netwerk van Ibis en werd Algemeen Directeur van Ibis  Brussels, nu neemt ze de leiding van Novotel Leuven  Centrum op zich.

     

    Marc Uytterhoeven werkt sinds september 2000 bij de Groep Accor als Account Manager Sales & Marketing voor Belux. Hij werd in 2002  Exploitatiedirecteur bij Novotel Brussels Centre Tour Noire;  vier jaar later werd hij Directeur van Ibis Leuven Centrum. Bij Ibis Brussels Expo-Atomium neemt hij de fakkel over van Margot  Ballesteros.

     

    Stephan Vanwingene begon in 1994 bij Novotel als chauffeur, hij  groeide binnen de keten door en werd in 1998 Front Office Manager.  Nadien stapte hij over naar het Ibis-netwerk, waar hij Adjunct-Directeur werd –  eerst bij Ibis Brussels Airport en daarna bij Ibis Brussels Centre Sainte-Catherine. In 2006 werd hij benoemd tot  Exploitatiedirecteur bij Novotel Brussels Centre Tour Noire.             Als Algemeen Directeur van Ibis Leuven  Centrum vervangt hij Marc Uytterhoeven. RVH.

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alpro soya

     

    Alpro Soya wordt lid van International Osteoporosis Foundation (IOF)

     

     

     

     

    Alpro Soya is sinds kort lid van het IOF Committee of Corporate Advisors. Het IOF heeft met Alpro Soya een sterke speler met een uitgebreide kennis over gezonde voeding geëngageerd. Alpro Soya wenst actief deel te nemen aan de preventie van osteoporose door haar kennis op dit domein en haar middelen te delen met IOF. 

     

    Osteoporose, een ziekte waarbij de beenderen zwak worden en makkelijk breken, is één van de meest verspreide en ernstige, chronische ziektes ter wereld. Ze treft één op drie vrouwen (meer dan borstkanker) en één op vijf mannen (meer dan prostaatkanker) wereldwijd. Osteoporose gerelateerde breuken kunnen chronische pijn, verminderde mobiliteit en een serieuze invaliditeit tot gevolg hebben. Vooral heupfracturen zijn zeer ernstig en kennen in 25% van de gevallen een dodelijke afloop in het eerste jaar na de breuk. Het goede nieuws is dat het risico op osteoporose sterk beperkt kan worden door een aangepaste levensstijl (gezonde voeding, lichaamsbeweging, niet roken, beperkte alcoholconsumptie).

    Uit studies blijkt dat isoflavonen uit soja zorgen voor een hogere botdichtheid bij vrouwen tijdens de menopauze. De dagelijkse inname van isoflavonen zou de botafbraak afremmen en de botopbouw stimuleren.

     

    De Belgische onderneming Alpro Soya produceert en commercialiseert sinds 1980 een gevarieerd gamma voedingsproducten op basis van natuurlijke soja op de Europese markt. Alpro Soya maakt deel uit van de Vandemoortele groep, de tweede grootste Belgische voedingsgroep, en draagt duurzaam ondernemen hoog in het vaandel en houdt in al haar activiteiten rekening met de drie P’s, met name People, Planet en Profit. Diverse erkenningen en prijzen bevestigen het succes van de onderneming. Alpro Soya werd bekroond met de Gazelleprijs van de Voedingsindustrie, de Belgische Milieuprijs 2005-2006 en een tweede plaats in de Belgische Milieuprijs 2007-2008. RVH.

    www.alprosoya.com

    www.iofbonehealth.org

     

    23-04-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V het nieuwe overkoepelende merk

     

    P&V - Het nieuwe overkoepelende merk voor de Groep Pierre & Vacances

     

     

     

    Met het oog op de verdere internationale expansie van zijn activiteit en dit voornamelijk op Europees vlak, stelt de Groep Pierre et Vacances het nieuwe overkoepelende merk « P&V » voor. De verschillende merken van de groep worden onder eenzelfde naam ondergebracht met een groter en breder aanbod.

     

    P&V is al meer dan 40 jaar marktleider op het gebied van vakantiehuizen in heel Europa en biedt een ruime keuze aan bestemmingen, voor alle types verblijven, voor twee, met het gezin of met vrienden en voor alle activiteiten en elk budget. Van eenvoudige maar volledig ingerichte appartementen tot de meest luxueuze met hotelfaciliteiten, stelt P&V een brede gamma aan accommodaties en verblijven tussen zijn vijf aanvullende merken:

     

    Pierre & Vacances : Privacy & vrijheid :Een résidence of een vakantiepark, een appartement of een huisje, 80 droombestemmingen om vakantie met het hele gezin door te brengen.

     

    Latitudes Hotels : Erop uit & vrije tijd: De hotels van Latitudes bieden een maximum aan comfort en services en dit bij 13 bijzondere bestemmingen in Frankrijk.

     

    Maeva, Résidences de vacances : Eenvoud & gezelligheid: Residence of Residence Club van Maeva : een ruime keus aan bestemmingen in een gezellige en ontspannen sfeer.

     

    Adagio City Aparthotel : Rust & services: Het comfort van 3-sterrenappartementen die een perfecte ligging hebben in luxe wijken met alle mogelijkheden om de stad uit een ander oogpunt te bekijken.

     

    Résidences MGM : Genot & comfort : Pittoreske appartementen, prachtige natuurgebieden en services op maat.

     

    Drie elementen stellen het logo samen : een symbool, de initialen van de Pierre & Vacances en een slogan. P&V straalt de gemeenschappelijke waarden uit van de 5 merken : plezier, vrije tijd en ontspanning

     

    Het nieuwe kantoor P&V voor de Benelux ligt in Diegem en wordt geleid door Philippe Durieux (41). Philippe was tot kort Regional Director bij Delta Air Lines.  Zijn missie zal erin bestaan om P&V  te ontwikkelen en de merkbekendheid van de 5 merken te verhogen in België, Nederland en het Groot Hertogdom Luxemburg. RVH.

     

    22-04-2008 om 21:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H30 - mp3 speler
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    H3O: de MP3-speler die water omtovert tot muziek

     

     

     

    Arena zorgt voor een revolutie in de zwemwereld. Met de H30 MP3-speler verenigt het merk twee zaken die totnogtoe onverenigbaar leken: water en geluid. Vanaf 5 mei beschikbaar in België en Luxemburg.

     

    Wil je ook wel eens samen zwemmen met Beyoncé, Justin Timberlake, U2 of Manu Chao? Die droom kan vanaf nu werkelijkheid worden. Het zwemmerk Arena stelt namelijk de H30 voor, de allereerste waterdichte MP3-speler. Klein, compact, handig, deze MP3 is de natte droom van elke zwemmer. Wat is er immers vervelender dan voortdurend baantjes trekken?

    Tot op heden moest je als zwemmer de tijd verdrijven door de vierkante steentjes op de bodem van het zwembad te tellen. H30 maakt nu definitief een einde aan al die jaren van verveling. Met dit toestel ben je niet meer weg te slaan uit het zwembad. De H30 is zowel geschikt voor recreatieve zwemmers als voor competitiezwemmers.

     

    De zwemmers die het toestel alvast konden uitproberen, zijn er helemaal weg van. De Franse zwemmer Julien Sicot laat er geen twijfel over bestaan: "De H30 is echt ongelooflijk, hier was echt nood aan... Eindelijk een handig accessoire voor de elitezwemmers die dagelijks meer dan zes uur in het water doorbrengen." De Franse zwemsterren zien in de H30 ook een ideaal toestel om te recupereren. "Tijdens mijn trainingen moet ik altijd gefocust blijven op wat ik moet doen", vertelt wereldkampioene Alena Popchanka. "Ik moet de aanwijzingen van mijn trainer kunnen horen. Anderzijds, wanneer ik moet recupereren, dan is de H30 mijn ideale bondgenoot, waarmee ik me echt kan ontspannen. Dankzij de muziek kan ik mijn spieren vlugger laten recupereren."

     

    Het hele concept is afgestemd op het water. De zijkanten zijn afgerond om blessures te vermijden en hebben een uitstekende grip zodat het toestel erg goed in de hand ligt. Ook de knoppen zijn afgerond zodat je er zeker geen hinder van kunt ondervinden. Het design lijkt op een chronometer en past perfect in de handpalm. De H30 van Arena is zodanig ergonomisch dat je bijna zou vergeten dat je het toestel meehebt in het water. Het toestel kan gemakkelijk onder het zwempak gestopt worden of vastgeklikt worden aan de elastiek van de zwembril. De oortjes sluiten perfect aan, waardoor er geen water meer kan binnendringen. Met als resultaat dat je kan trainen terwijl je naar je favoriete deuntjes luistert. De H30 zorgt voor een revolutie binnen de zwemwereld en is de nieuwste ontdekking in de wereld van de multimedia. RVH.

    www.arena.fr

     

     

     

     

     

    22-04-2008 om 21:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!