Inhoud blog
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hunkemoller
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hunkemöller opent 100ste winkel in Duitsland

     

     

     

     

    De internationale expansie van lingerieketen Hunkemöller heeft bewezen succesvol te zijn: in december 2008 opende Hunkemöller haar 100ste winkel in Paderborn, Duitsland.

     

    In 2007 heeft Hunkemöller 50 winkels geopend, in 2008 openden niet minder dan 37 winkels de deuren, onder andere in 3 nieuwe landen: Rusland, Polen en Sint Maarten. In Duitsland stonden er voor 2008 14 nieuwe winkels gepland, maar dat zijn

    er uiteindelijk 16 geworden. In totaal heeft Hunkemöller 100 eigen winkels in Duitsland.

     

    Begin 2008 communiceerde Hunkemöller de opening van haar 400ste winkel internationaal, welke ook in Duitsland, namelijk Keulen, was. In tussentijd heeft Hunkemöller haar internationale expansie doorgezet. In totaal telt de lingerieketen 37 winkels; Nederland (2), België (2), Denemarken (2), Spanje (6), Duitsland (16), Sint Maarten (1), Egypte (1), Polen (2), Saoedi-Arabië (2) en Rusland (4).

     

    Voor 2009 zal Hunkemöller zich op haar huidige markten concentreren en de expansie in die landen voortzetten. Verwacht wordt dat Hunkemöller in de loop van het jaar 35 nieuwe winkels zal openen. RVH.

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

     

    09-01-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Petit Futé Belgique
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Petit Futé België 2009-2010

     

     

     

     

     

    De landengidsen ‘Petit Futé’ werden in 1992 gelanceerd en behandelden tot dusver reeds 193 bestemmingen, waarvan Petit Futé maar liefst 77 bestemmingen in exclusiviteit aanbiedt. In de voorbije jaren is deze collectie dan ook uitgegroeid tot het meest vooraanstaand assortiment Franstalige gidsen.

     

    België staat aldus de uitgevers helaas enkel bekend als “le plat pays” en dit ondanks een rijk historisch, cultureel en architecturaal patrimonium. Toch bezitten de Belgen een aparte levensstijl en hebben ze een unieke ‘art de vivre’ ontwikkeld.

     

    Petit Futé België 2009-2010 wil een aantal van deze misvattingen corrigeren en de nieuwe gids beschrijft dan ook op treffende wijze de unieke samenleving, besteedt aandacht aan diverse historische steden en troont de lezer mee naar de charmante ontdekkingen van talloze kenmerkende eigenschappen. Niet alleen Brussel, maar ook Vlaanderen en Wallonië komen rijkelijk aan bod.

     

    Al deze elementen worden aldus de auteurs, voor de bezoekers samengebundeld in een uniek concept. Ze zijn van mening dat de toeristen die België bezoeken en leren waarderen, er liefst van al definitief hun tenten opslaan. RVH.

     

    Petit Futé Belgique 2009-2010

    12e editie

    576 blz. – 169 foto’s – 20 kaarten en plans

    Kostprijs 13.95€

     

    09-01-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad record

    ETIHAD SLUIT 2008 AF MET RECORDAANTAL PASSAGIERS

     

     

    Etihad Airways vloog in 2008 meer dan zes miljoen passagiers naar hun bestemming, goed voor een stijging van 34 procent ten opzichte van 2007.

     

    Etihad vervoerde precies 6.021.931 passagiers in 2008, het vijfde jaar waarin de maatschappij operationeel is. Bovendien nam de gemiddelde bezettingsgraad toe van 68 tot 75 procent. Door de levering van negen nieuwe vliegtuigen, telt Etihad¹s vloot voortaan 42 toestellen.

     

    Etihad lanceerde in 2008 zes nieuwe bestemmingen: Peking, Minsk, Almaty, Kozhikode, Chennai en Moskou. Op de Farnborough International Airshow ondertekende de maatschappij een recordbestelling van 43 miljard dollar voor  205 Airbus- en Boeingtoestellen.

     

    Alle reisklassen van Etihad kenden in 2008 een duidelijke groei wat de bezettingsgraad betreft. De luchtvaartmaatschappij realiseerde in economu class een

    bezettingsgraad van 77 procent. Op vluchten naar de Asia-Pacificregio steeg dit tot 84 procent. In 2008 klom de gemiddelde bezettingsgraad in business class naar 63 procent. Vluchten naar Europese bestemmingen haalden 73 procent in dit segment.

     

    Vanaf 29 maart 2009 verhoogt Etihad de frequentie van 4 naar 6 directe vluchten per week tussen Brussel en Abu Dhabi en beantwoordt aan de toenemende vraag op deze route. Meer vluchten betekent meer flexibiliteit en vlottere connecties naar heel wat bestemmingen van het wereldwijde netwerk van de luchtvaartmaatschappij. Etihad zal haar vluchten vanuit Brussel uitvoeren met een gloednieuwe Airbus A330-200 met aan boord de bekroonde 'first' en 'business class' zetels die beiden omvormen tot een volledig flat bed.

    Etihad kondigde daarnaast in 2008 nieuwe codeshare-overeenkomsten aan met Jet Airways, Yemen Airways, Saudi Arabia Airlines en Sri Lankan Airlines. Daardoor telt het aantal partners nu negen luchtvaartmaatschappijen. RVH.

    www.etihadairways.com

    09-01-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ramada Plaza Liège

    Ramada Plaza Liège

     

     

     

    Louis Sohl heeft begin december officieel het roer in handen genomen van het Ramada Plaza Liège city center hotel dat behoort tot de Ierse hotelgroep Prem Group.

    De nieuwe General Manager van het 150 kamers tellende en volledig gerenoveerde Ramada Plaza Liège, zal verantwoordelijk zijn voor het dagelijks beheer van het hotel, gelegen in het historische stadsdeel van Luik.

    Louis Sohl, afkomstig uit Maastricht, heeft een uitgebreide nationale en internationale hotelervaring achter de rug. Hij werkte o.m. in West Afrika, Libië, Marokko, Engelland, Nederland, Schotland, Zwitserland en de Nederlandse Antillen.

     

    Prem group is de grootste hotelgroep van Ierland en baat 37 hotels en aparthotels uit in Ierland, Engeland en Noord-Europa. De Prem Group Benelux & France, met hoofdkantoor in Gent, beheert 13 hotels. RVH.

    www.premgroup.com

     

     

    08-01-2009 om 20:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunparks

     

    Sunparks nu ook in Nederland en Duitsland

     

     

     

     

     

    Center Parcs en Sunparks presenteren hun nieuwe gidsen met het vakantieaanbod voor 2009. Met deze presentatie maakt de Center Parcs Europe Group - Europees marktleider in korte vakanties dichtbij huis – voor het eerst haar nieuwe twee-merkenstrategie tastbaar. De groep verwacht met de complementaire merken Center Parcs en Sunparks de Europese markt nóg beter te kunnen bedienen. Beide merken worden helder gepositioneerd en vullen elkaar uitstekend aan. Ondanks de economische tegenwind zijn zowel Center Parcs als Sunparks actief in een groeiende markt: korte vakanties, dichtbij huis mogen zich in een toenemende populariteit verheugen.

     

    De nieuwe brochures staan boordevol informatie over belangrijke ontwikkelingen en bijzondere vernieuwingen in de parken, accommodaties en in het activiteitenaanbod. Door de heldere positionering van beide bedrijven kunnen gasten - afhankelijk van de behoefte - een keuze maken voor het meest complete product in de sector, Center Parcs. Hier hebben zij het grootste aanbod van faciliteiten, activiteiten en services binnen handbereik. Of ze kiezen bewust voor Sunparks: parken met de beste voorzieningen in hun segment van waaruit je een interessante omgeving kunt ontdekken. Wie thuis al zijn licht wil opsteken over de Sunparksformule, kan terecht op de geheel vernieuwde website www.sunparks.be.

     

    Om meteen met een volwaardig aanbod in de markt te komen, behoren vanaf januari 2009 vier parken van Center Parcs tot de Sunparks-familie: Zandvoort aan Zee (voorheen Park Zandvoort) en Limburgse Peel (voorheen Park Loohorst) in Nederland en Eifel (voorheen Park Heilbachsee) en Nordseeküste (voorheen Butjadinger Küste) in Duitsland. Sunparks is nu een internationaal merk met vier parken in België, twee parken in Duitsland en twee in Nederland: van de Eifel tot de Ardennen en van de Noordzeekust tot de Limburgse Peel. RVH.

    08-01-2009 om 20:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carnaval duinkerken

     

    CARNAVALFEESTEN  IN  DUINKERKE

     

     

     

     

    In zowat alle steden wordt carnaval gevierd maar de carnavalfeesten in het Noord-Franse Duinkerke zijn in vele opzichten bijzonder en anders. Duinkerke ligt in Frans-Vlaanderen en de feestvierder zal dat merken als hij deelneemt aan het Bal des Kakernesches met zijn deckeneuze op en als hij  toureloure wordt van het pintjes drinken.

     

    De geschiedenis van het Duinkerkse carnaval is verbonden met de vissers die gedurende eeuwen de visgronden van Ijsland opzochten. Ze bleven maanden weg van huis en aan de vooravond van hun vertrek werd feest gevierd. Er werd gezongen, gedanst op vioolmuziek en gedronken. Vanaf de 18de eeuw trokken de vissers samen met hun familie door de straten van Duinkerke en zetten maskers op. Het was het begin van de Visscherbende, een kleurrijke, levendige optocht, nu nog altijd het hoogtepunt van het carnavalfeest.

     

    Duizenden kleurrijke feestvierders trekken door de straten. Ze volgen het spoor van de muziekbands die tegen mekaar opspelen. Ze zingen uit volle borst de populaire carnavalliederen en dansen op de ritmische muziek van tamboerijnen, blaasinstrumenten en dwarsfluiten. Hoogtepunt van het feest is het weekend van 21 en 22 februari met op zondagnamiddag de Visscherbende waaraan zo’n 30.000 verklede feestvierders deelnemen. Op maandag is er de Bande de la Citadelle en op dinsdag het carnaval van Rosendael. Deze opeenvolging van feesten wordt de Trois Joyeuses genoemd. Centrale figuur in de optochten zijn Reuze Papa en zijn echtgenote Reuzine Dame Gentille. Beide worden omringd door metershoge reuzen-bewakers. 

     

    Het carnaval is ook een gelegenheid om Duinkerke beter te leren kennen, te ontdekken dat er in deze stad, zo dichtbij huis, zoveel te beleven valt. De toeristische dienst van Duinkerke biedt o.m. een carnavalsarrangement aan. Het Carnaval van Duinkerke, loopt van 31 januari 2009 tot 14 maart 2009. RVH.

    www.duinkerke.fr

    08-01-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roses are red

    Roses are red, violets are blue, sugar is sweet and so are you…

     

     

     

    De ICI PARIS XL Cupido is op pad om jou een onvergetelijke Valentijn te bezorgen!

    De parfumerieketen ICI PARIS XL wil haar geliefden extra in de watten leggen dit jaar. In de Beauty For You instituten van ICI PARIS XL zorgen experts ervoor dat je er op je mooist uitziet voor je liefste.

    Daarenboven zijn de Beauty Breaks ook een ideaal Valentijnscadeau voor zowel mannen als vrouwen.

     

    Onlangs nog verkozen tot Beste       Parfumerie van België blijft ICI PARIS XL verrassen.

    Zo biedt de parfumerie een heel aantal schoonheidsbehandelingen aan die je een heerlijke Beauty Break bezorgen. Daarbij wordt enkel gebruik gemaakt van de beste producten, volledig afgestemd op jouw persoonlijke wensen en behoeftes. Kortom, verzorging op maat.

     

    Op 14 februari wil je stralen als je liefste je ophaalt en mee uit neemt voor een avond vol romantiek. Heb je geen partner, dan word je misschien uitgenodigd door een mysterieuze aanbidder. Natuurlijk wil je dan een geweldige indruk nalaten. ICI PARIS

    XL kan je helpen om er onweerstaanbaar uit te zien. Neem voor Valentijn tijd voor jezelf en laat je verwennen in één van de verschillende rustgevende cabines van de Beauty For You instituten van ICI PARIS XL. RVH.

    ICI PARIS XL Infoline: 02/643 66 50

    03-01-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    HORECAFEDERATIE BRUSSEL VEROVERT PESTANA PALACE

     

     

     

     

     

    De voorbije week liep op initiatief van de Horecafederatie Brussel een grootse promotie van de Belgische gastronomie in het luxueuze Pestana Palace hotel in de Portugese hoofdstad Lissabon.

     

    Een indrukwekkende schare van een 10-tal topchefs, geassisteerd door een klas van de hotelschool Ceria uit Anderlecht, serveerde een ganse serie Belgische gerechten. Het team kreeg eveneens ondersteuning van enkele chocoladegrootmeesters waardoor men terecht van een absolute meerwaarde kan spreken. Voor de uitwerking van dit project kon horecavoorzitter Yvan Roque rekenen op de steun van de Belgische afdeling van Eurotoques olv. Stéphane Pierre en de kamer van koophandel.

     

    Het succes van deze eerste uitgave is meer dan een aanmoediging om de andere buitenlandse projecten, bezoeken aan China, Duitsland en Canada verder uit te werken en te concretiseren. Met deze acties wil Yvan Roque de buitenlandse toeristen reeds voor hun bezoek aan ons land duidelijk maken dat de fotoraces op Belgische monumenten zoals deze thans worden georganiseerd, hun doel volledig voorbijschieten.  Alle kunststeden bieden ruime en kwalitatieve overnachtingkansen en ook de horeca kan borg staan voor gezonde, lekkere en typische gerechten aan een verantwoorde prijs.

    Onder de aanwezige topchefs o.m. Roland Debuyst – Orange Nossegem, Pascal Marcin TreeO Dolce La Hulpe, Eric Patigny, chef bij traiteur Stephane Pierre, Jean Castelot, Gastronomie à Domicile, Didier Bolle Castel Valdor, Philippe Votquene en Joffran Tollet en chocoladegrootmeester Edouard Becheux.

     

    Yvan Roque wil niet alleen een brug slaan met de toeristische sector, maar de activiteiten binnen de horecapromotie integreren. Een baanbrekende vernieuwing die zowel Brussels minister Evelyne Huylebroeck als CD&V-fractieleider Vandenbossche met hun aanwezigheid in Lissabon onderschreven. RVH.









    02-01-2009 om 19:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toerisme Oostende

    TOERISME OOSTENDE LANCEERT NIEUW OOSTENDE MAGAZINE

     

     

     

     

    Oostende Magazine vanaf nu gratis te verkrijgen. Vanaf 24 december 2008 kan je bij Toerisme Oostende vzw terecht voor het nieuwe Oostende Magazine. Dit magazine werd gemaakt door het Gentse bureau James & Co. Nieuw is dat er vanaf dit jaar geen apart hotelzine meer zal zijn, maar dat het hoteloverzicht in het Oostende Magazine vervat zit. Ook is het magazine vanaf dit jaar gratis te verkrijgen bij Toerisme Oostende vzw.

     

    Het Oostende magazine wordt gedrukt op een totale oplagen van 95.000 stuks (NL – 45.000 / FR – 22.000 / ENG – 13.000 / DUI – 15.000) en zal zowel in binnen- als buitenland worden verspreid. Het magazine werd gedrukt op gerecycleerd papier en heeft ook een compact formaat. RVH.

    Toerisme Oostende – Monacoplein 2 –8400 Oostende

    Foto © James & Co

     





    02-01-2009 om 18:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.curacao 2009

    Curaçao roept 2009 uit tot Cultuurjaar

     

     

     

    Curaçao heeft 2009 uitgeroepen tot Cultuurjaar. Dit initiatief van de eilandsregering heeft tot doel zowel de eigen bevolking als toeristen bewust te maken van de brede culturele achtergrond van het eiland. Diverse culturele activiteiten zullen door het jaar heen worden georganiseerd, onder meer op het gebied van muziek, literatuur, natuurlijk en historisch erfgoed. De officiële opening van dit ‘Anja di cultura 2009’ zal op 1 januari a.s. zijn in aanwezigheid van vele hoogwaardigheidsbekleders op het eiland.  Het jaar start met de maand van de Tumba in januari. Achter de promotie en activering van de activiteiten staat de stichting Kas di Kultura.

     

    Het thema is ‘Curaçao is ons en wij zijn Curaçao’ (“Kòrsou ta nos nos ta Kòrsou”). De doelstellingen van dit Cultuurjaar zijn tweeledig: enerzijds dat de Curaçaose bevolking trots mag en kan zijn op haar cultuur. Hierbij sluit aan: de eigen identiteit versterken. Tegelijkertijd de Curaçaose cultuur over het voetlicht brengen bij de internationale, vooral Nederlandse bezoekers en sluit aan bij de veranderingen op het gebied van de staatkundige hervormingen waardoor Curaçao een veel grotere mate van zelfstandigheid krijgt.

     

    De activiteiten rondom het Cultuurjaar zullen zich concentreren rondom onderdelen van de Curaçaose cultuur. Zo is januari de Tumba maand. Deze voor Curaçao typerende muzieksoort is veel te horen tijdens de twee Carnaval maanden januari en februari op het eiland. Er worden workshops georganiseerd, er zullen Tumba concerten zijn en bijeenkomsten worden georganiseerd over diverse Tumba stromingen.

     

    De organisatie Kas di Kultura is de stimulator en promotor van het jaar maar vele programma onderdelen worden juist georganiseerd door lokale bedrijven, maatschappelijke organisaties en scholen, die door het jaar heen rouleren afhankelijk van het thema.

     

    Speciaal voor de promotie van het Cultuurjaar is er een jingle gecomponeerd en gezongen door Izaline Calister, zangeres en componist geboren op Curaçao. Ze heeft zowel Engelstalig als Papiaments repertoire. Op de ritmes van de Tumba, prijst ze het eiland en het Cultuurjaar aan. RVH.

    01-01-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindhoven - London city

    VLM AIRLINES LANCEERT NIEUWE LIJN EINDHOVEN - LONDON CITY

     

     

     

     

    VLM Airlines biedt met de lancering van de lijn Eindhoven - London City de Nederlandse en Belgische reizigers een grotere waaier aan reismogelijkheden. Deze rechtstreekse dienst wordt vanaf 12 januari 2009 op weekdagen tweemaal per dag en op zondagen eenmaal daags gevlogen. De uitstekende dagrandverbinding is interessant voor zowel zakenreizigers als toeristen. Eindhoven is de vijfde route van deze luchtvaartmaatschappij op de Nederlandse markt en is een mooie aanvulling op de frequente verbindingen van VLM Airlines tussen Amsterdam en Rotterdam en de Londense hub van de luchtvaartmaatschappij.

     

    Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines, verklaarde:” Nederland is een zeer belangrijke markt voor onze luchtvaartmaatschappij. We zijn dan ook zeer verheugd dat wij de reizigers uit Eindhoven en omgeving een directe toegang tot het hart van Londen kunnen verlenen. Onze lijndiensten vanuit Amsterdam en Rotterdam zijn reeds zeer geliefd bij zakenreizigers, en wij verwachten dat de nieuwe route vanuit Eindhoven op korte termijn goed ingeburgerd zal zijn. Deze route mikt op mensen en bedrijven in het zuiden van Nederland, maar is tevens een aantrekkelijk alternatief voor mensen in het noordoosten van België en het westen van Duitsland.”

     

    VLM Airlines zal voor deze 75-minuten durende vlucht een turbopropvliegtuig van het type Fokker 50 inzetten met een Business en Economy Class service. De passagiers in Economy ontvangen gratis een lichte maaltijd met koffie of thee in porseleinen kopjes en een selectie alcoholische dranken. Business Class-reizigers genieten van een reeks extra voordelen zoals een nog fijnere maaltijd, gratis kranten, flexibele tickets. Ze mogen eveneens meer bagage meenemen.

    De dienst biedt een perfecte dagrandverbinding aan voor zakelijke reizigers die naar Londen reizen, waarbij zij een volledige werkdag in Londen kunnen doorbrengen en besparen op hotelkosten.

     

    Joost Meijs, CEO van Eindhoven Airport, zei: “ Wij zijn erg blij dat VLM Airlines de route van Eindhoven Airport naar London City gaat uitvoeren. London City is een bestemming waar veel zakelijke passagiers gebruik van maken en de bestemming past prima binnen de Brainport gedachte om zakelijke bestemmingen met elkaar te verbinden. Met VLM Airlines hebben we een goede partner in huis waarmee we ook in de toekomst de zakelijke markt verder kunnen bedienen.” RVH.

    www.flyvlm.com

     

    31-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.milieulabel

    LE MÉRIDIEN, HET SHERATON BRUSSELS EN DE FOUR POINTS BY SHERATON ONTVANGEN LABEL VOOR MILIEUBEHEER

     

     

     

     

    De Brusselse Starwood hotels bevestigen hun engagement voor een beter milieubeheer doorheen hun activiteiten.

     

    Het Brussels Instituut voor Milieubeheer (BIM) waardeert « Le Méridien Brussels » en « Four Points by Sheraton Brussels »  voor hun inzet voor het milieu en vernieuwt hun label voor Ecodynamische Onderneming. Ze behouden respectievelijk hun tweede en eerste ster en bovendien werd het « Sheraton Brussels » met een eerste ster bekroond.

     

    Het label is de verdienste van een gezamenlijke sensibilisatiecampagne van alle Brusselse Starwood hotels om met eerbied voor het milieu te werken. De actie vindt op alle niveaus plaats, door middel van het veranderen van de attitudes en het gedrag van de medewerkers: besparingen op energie en papier, sorteren van afval, etc. RVH.

    www.starwood.com

     

     

     

    30-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sima

     

     

     

    SIMA 2009: Op één lijn met de ontwikkelingen en vernieuwingen in de landbouwsector

     

     

     

    De 73ste editie van SIMA, wereldbeurs voor leveranciers in de landbouw en veeteelt, zal plaatsvinden van 22 tot 26 februari 2009 in het expositiecomplex van Paris-Nord Villepinte. Dit is een voorstelling van de beurs en de voornaamste ontwikkelingen, drie maanden voor de opening.

     

    SIMA  is het belangrijkste evenement in de landbouwsector, met een sterke nadruk op mechanisatie en genetica. De beurs richt zich exclusief tot professionals en beantwoordt zo aan de verwachtingen van zijn bezoekers: landbouwers, veehouders, ondernemers in de land- en bosbouw, distributeurs, importeurs en beroepsmensen uit de branche.

     

    De beurs bestaat uit 1350 exposanten, waarvan 50% internationale bedrijven uit een veertigtal landen, verdeeld over het expositiecomplex van Paris-Nord Villepinte. SIMA is het enige wereldwijde ontmoetingspunt voor verschillende branches: grootschalige landbouw, rundveeteelt, bosbouw en hernieuwbare energie. Alle grote wereldmerken zijn vertegenwoordigd en talrijke fabrikanten van verschillende omvang en afkomst vullen dit aanbod aan.

     

    SIMA 2009 opent zich steeds meer naar de internationale markt en gaat nieuwe partnerships aan. Er zijn vier gemeenschappelijke paviljoenen voorzien (Rusland, Tsjechische Republiek, Oekraïne en China), waar de fabrikanten van deze landen hun prospectie-inspanningen kunnen bundelen. RVH.

     

    30-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meetings in zeeland

    Economische recessie biedt kansen voor zakelijk toerisme in Zeeland

     

     

     

     

    In tijden van economische recessie liggen er voor Zeeland kansen om het zakelijk toerisme meer aan zich te binden. Tot die conclusie komt ZeeYou, Congresbureau Zeeland BV.

     

    Het congresbureau baseert zich op een indicatief vergelijkingsonderzoek. Aan hotels in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Noordwijk en Maastricht is gevraagd wat de kosten per persoon zijn voor een 24 uurs-vergaderarrangement. Hier bij inbegrepen 1 dag zaalhuur, koffie/thee, een lunch, een diner, een overnachting, een ontbijt en parkeerkosten. Het gemiddelde is afgezet tegen Zeeuwse hotelprijzen.

     

    Buiten Zeeland betaalt men voor een 24 uurs-vergaderarrangement gemiddeld €290,-. In Zeeland € 180,-, oftewel 38% goedkoper. Bovendien zijn de prijzen die afgegeven zijn, standaard prijzen. In stillere perioden zullen deze prijzen alleen maar lager uitvallen. De Randstad en de grote steden kennen grote drukte buiten het toeristische seizoen. In Zeeland is het omgekeerde het geval. Ook in dat opzicht valt er voor Zeeland veel winst te behalen als een zakelijke bestemming buiten het toeristische hoogseizoen.

     

    Een andere trend die zich tijdens een economische recessie voordoet, is dat vergaderingen en congressen die normaal in het buitenland werden georganiseerd door bezuinigingen eerder in Nederland zullen plaatsvinden. Ook hier kan Zeeland van profiteren.

     

    Het onderzoekbureau Leisure & Arts Consulting heeft onderzocht wat de bestedingen zijn door buitenlandse deelnemers van internationale non-corporate congressen in Nederland. Deze worden berekend op € 116 miljoen. De buitenlandse congresdeelnemer aan een congres in Nederland besteedt tijdens zijn verblijf gemiddeld € 344,- per deelnemerdag, ofwel €1.594,- gedurende het gehele verblijf bij gemiddeld 4,63 deelnemerdagen.

    Daarvan is 70% direct gerelateerd aan het congres en wordt 30% besteed voor aanvullend verblijf in Nederland en/of voor meegereisde verwanten die het betreffende congres niet bezoeken. Circa 68% van de besteding ofwel €1.079 per deelnemer (€ 233,- per deelnemerdag) komt terecht in de lokale economie van de plaats waar de congresaccommodatie is gelegen.

     

    Volgens de heren Chris den Dekker en Balth. Roessingh van Congresbureau Zeeland is het zakelijk toerisme een sterke aanvulling op de neergaande tendens van toeristisch Zeeland. RVH.

    www.zeeyou.nl

     

     

     

    29-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloemen en planten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bloemen en planten in de klas

     

     

     

     

    VLAM heeft weer een nieuw lessenpakket klaar voor het basisonderwijs. Deze keer nemen we bloemen en planten onder de loep. Bedoeling is kinderen kennis over en liefde voor bloemen en planten bij te brengen en dit via allerlei soorten lessen: taal, wiskunde, Frans of wereldoriëntatie. De lessen worden gratis aangeboden via www.lessenpakket.be.

     

    Het lessenpakket over bloemen en planten is voorlopig het laatste in de reeks. Eerder verschenen al lessenpakketten over aardappelen, groenten en fruit, zuivel, vlees, kip en ei, brood, vis en bio-, hoeve- en streekproducten. De veelvuldige positieve reacties door leerkrachten en goede bezoekcijfers van de speciale website, www.lessenpakket.be, waarop de lessenpakketten terug te vinden zijn, geven aan dat de lessen gesmaakt worden.

     

    Ze zijn opgesteld door een team van leerkrachten, dat voor elk leerjaar van de kleuter- en de basisschool een aparte lessenreeks heeft uitgewerkt. De pakketten bevatten zowel lesvoorbereidingen voor de leerkracht, als werkblaadjes die voor de leerlingen kunnen worden gekopieerd. Bovendien zijn alle lessen in de praktijk getest, en zijn ze op de Vlaamse ontwikkelingsdoelen en eindtermen afgestemd.

     

    VLAM wil met deze lessenpakketten kinderen tussen 3 en 12 jaar op een objectieve en prettige manier informeren over agroproducten uit eigen land. Het betreft basisinformatie over de producten, inzicht in de productie en de productie- en commercialisatieketen. VLAM kan deze pakketten realiseren dankzij de nauwe contacten met de verschillende sectoren en de deskundigheid van zijn voedingsinformatiecel NICE. RVH.

    www.vlam.be

     

    28-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LaDress

    Say hello to Jackie O.

    A brand new dress by LaDress

     

     

     

    Wie LaDress zegt, denkt terecht aan jurkjes, want vrijwel nergens anders ter wereld kun je zo’n verfijnde collectie aan ‘altijd-goed-en-o-zo-chic’ jurkjes vinden, als op de website van dit opmerkelijke stijllabel. Daar waar ooit de beroemde doorknoopjurk, die met haar talloze stylingopties met recht de perfecte jurk genoemd mag worden, aan de basis lag, kan de eigentijdse stijldiva nu kiezen uit een keur aan heerlijke jurken met bijpassende accessoires. Succesvolle jurken, want het zal niemand ontgaan zijn dat LaDress alles behalve stil staat. Niet voor niets verschijnen er met regelmaat nieuwe varianten, waaronder de Tunic dress, de Smoking dress en het vlinderjurkje.

     

    De jongste ster aan het LaDress firmament heet Jackie O.

     

    Dit stijlvolle jurkje met matching jasje, draagt niet voor niets de naam van de onvergetelijke First Lady of Style: Jacqueline Kennedy Onassis.

    Met haar onnavolgbare gevoel voor klasse en stijl,drukte zij voor eeuwig lumineuze stempel op de modewereld.Als een waar fashion icoon liet Jackie O. ons een modebewuste erfenis na, die vele ontwerpers door de decennia heen heeft mogen inspireren. Zo ook LaDress, die op gehele eigen wijze deze hommage brengt aan deze bijzondere vrouw.

    Verkrijgbaar in een kleurpalet van offwhite,intens rood,darkblue en zwart,is Jackie O.Een jurkje dat – evenals alle LaDress jurken – op tal van manieren gedragen kan worden. Gemaakt uit de meest hoogwaardige, zachtsoepele materialen, is dit behaaglijke mouwloze jurkje in perfecte balans met het bijbehorende korte jasje, maar zijn ook beiden los van elkaar draagbaar. RVH.

     





    27-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.siroop voor extra weerstand
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Siroop: VOOR EXTRA WEERSTAND

     

     

    Een unieke combinatie van VITAMINES + ECHINACEA

    De winter is weer in het land en die periode wordt traditioneel gekenmerkt door de eerste verkoudheden en de aankomende griep. Om je kind nog beter te beschermen tegen de koude, ontwikkelde Qualiphar suikervrije Biocure vitaminesiroop. Niet alleen zorgt deze siroop ervoor dat je kleine schat extra gewapend naar school gaat, Biocure vitaminesiroop bevat geen extra suikers en is dus nog gezonder dan de gewone vitaminesiropen!

     

    Qualiphar ontwikkelde een vitaminesiroop die je kind extra weerstand biedt om vrolijk en onbezorgd de winter door te komen. De unieke samenstelling van Biocure Junior vitaminesiroop suikervrij zorgt ervoor dat je je oogappel al vanaf 3 jaar extra kan beschermen. Bovendien bevat Biocure Junior geen suiker zodat de melktanden niet aangetast worden. De suiker sacharose werd vervangen door sorbitol, een veel gezondere zoetstof.

    Biocure Junior is ook rijk aan vitamine C (ascorbinezuur), dat vooral terug te vinden is in citrusvruchten. Vitamine C is broodnodig want ons lichaam kan het zelf niet aanmaken. Voor een optimale stofwisseling is een kleine hoeveelheid per dag aanbevolen. Bovendien bevat Biocure Junior de vitamines

    B2, B3, B5, B6, D en E met een dosering aangepast aan de leeftijd. Deze vitamines zijn onontbeerlijk voor een optimaal functioneren. RVH.

     

     

    27-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gezond ontbijt

    Een gezond ontbijt ?

     

     

     

    Een onderzoek van het Amerikaans instituut voor hart-, long- en bloedziekten bij tieners geeft aan dat een stevige portie ontbijtgranen de gezondste en beste manier zou zijn om de dag te starten. Verschillende kranten namen deze informatie over. De berichtgeving is erg beknopt en kan de lezer op het verkeerde been zetten. VLAM wil graag duidelijkheid bieden over de plaats van brood en ontbijtgranen in een gezond ontbijt.

    Een gezond ontbijt is rijk aan meervoudige koolhydraten, onze gezonde energieleveranciers, en arm aan vet. Het brengt tevens voedingsvezels, vitaminen en mineralen aan. Deze combinatie maakt dat we goed gemutst en geconcentreerd de ochtend doorkomen. De berichtgeving over de studie laat uitschijnen dat dit het beste kan met ontbijtgranen. VLAM wil dit nuanceren. Wie ’s ochtends kiest voor een broodmaaltijd, bij voorkeur met bruin, volkoren- of meergranenbrood, kan immers ook gemakkelijk voldoen aan de vereisten van een volwaardig ontbijt. De conclusie van het onderzoek stelt bovendien dat de gevonden positieve effect vermoedelijk niet alleen aan de ontbijtgranen te wijten zijn maar evenzeer aan het feit dat deze meestal samen met melk en fruitsap worden gegeten. Een tas melk of een ander melkproduct zoals yoghurt en wat fruit is even makkelijk samen met brood te eten.

    Een duidelijk minpunt van veel ontbijtgranen, voornamelijk deze die gepromoot worden naar kinderen, is het suikergehalte. Een niet onbelangrijk deel van de ontbijtgranen op de markt bevat te veel suiker. Daardoor krijgen ze een zoete smaak, iets waar kinderen dol op zijn. Zoet beleg op de boterham kan ook zorgen voor te veel suiker in het ontbijt. Zoet beleg slechts met mate gebruiken is dan ook de boodschap. Een goede regel is de helft van het aantal boterhammetjes beleggen met hartig beleg en de andere helft met een beetje zoet beleg. De voorkeur gaat uit naar mager hartig beleg, zoals magere kaas en magere vleeswaren. Zoet en vetarm beleg zoals confituur, stroop en peperkoek is te verkiezen boven zoet beleg dat bovendien rijk is aan vetten zoals choco, chocolade en speculaas. Enkel beleg voor een dubbele boterham volstaat. Ook groenten en fruit zijn lekker als toespijs.
    Een broodontbijt laat veel variatie toe, een van de basisregels van een gezonde, evenwichtige voeding.


    Ontbijten is gelukkig nog een goede gewoonte voor heel wat Vlamingen. Ongeveer 80 % neemt nog minstens 5 dagen in de week een ontbijt, 70 % nog elke dag. Traditioneel vormt brood een van de hoofdingrediënten van ons ontbijt.

    Een gezond ontbijt levert een belangrijke bijdrage tot de gezondheid en het algemeen welbevinden. Na een weldoende nachtrust heb je 8 tot 12 uren niets meer gegeten. Bijtanken is noodzakelijk om belangrijke intellectuele en/of fysieke prestaties in de voormiddag tot een goed einde te brengen. Een goed ontbijt zou leiden tot betere schoolprestaties, een verhoogde productiviteit en minder arbeidsongevallen. Een goed ontbijt staat borg voor een goede verdeling van de energie en de nodige voedingsstoffen over de dag. Zo loop je minder kans op voedingstekorten die je moe, prikkelbaar en lusteloos maken. Het ontbijt brengt bovendien essentiële voedingsstoffen aan die via de andere maaltijden niet altijd in voldoende mate kunnen worden aangebracht.


    Tot slot brengt een goed ontbijt de kinderen goede voedingsgewoonten bij waar ze nu en later alle baat bij hebben. Goede voedingsgewoonten vormen nog steeds de beste preventie voor hart- en vaatziekten, zwaarlijvigheid en andere zogenaamde welvaartsziekten. RVH.



     

    27-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skien in aosta



     

    Goedkoop skiën in Valle d’Aosta

     

     

     

     

    Het vakmagazine Info Travel publiceerde onlangs een lijst van de duurste skigebieden in de Alpen, dit afgaande op de prijs van een skipas. De prijs die in het vergelijkend onderzoek (ECC) wordt gehanteerd is die van een skipas voor een week voor een familie met twee kinderen.

    De top tien wordt aangevoerd door Val d’Isère/Espace Killy waar 2 volwassenen en 2 kinderen voor een week skiën op 300 km pistes € 792 betalen. Verder in de lijst vindt men niets dan bekende ski-arena’s zoals Portes du Soleil/Morzine, Les Trois Vallées, Arlberg en Sölden. De top tien wordt afgesloten met Les Deux Alpes waar voor dezelfde formule nog altijd € 655 moet betaald worden.

     

    Niet in het lijstje en toch ook één van de grootste skigebieden van de Alpen is de Italiaanse regio Valle d’Aosta, makkelijk te bereiken via de Mont Blanc-tunnel of de tunnel van de Grand Saint-Bernard. Een regionale skipas voor zes dagen voor 2 volwassenen en voor 2 kinderen (6 tot 12 jaar, -6 jaar is gratis) kost daar slechts € 615 maar dan wel voor 878 km skipistes.

     

    De skigebieden van Valle d’Aosta liggen op de zuidflanken van de hoogste Alpentoppen, de Monte Cervino en de Monte Rosa. De belangrijkste skistations, waarvan sommige op elkaar aangesloten, zijn Cervinia, Courmayeur, Pila en Monterosa ski. Men vindt er pistes in elke moeilijkheidsgraad en de hoogste trajecten liggen op maar liefst 3489 meter met een doorsteekmogelijkheid naar Zwitserland.

     

    Het is niet alleen gunstig gesteld met de  ski-infrastructuur in Valle d’Aosta. Ook het logiesaanbod en de gastronomie bieden een goede prijs/kwaliteit verhouding en gezelligheid. Er zijn comfortabele meersterren hotels en ook uitstekende chambres d’hôtes en vakantiewoningen.Niet alleen is de gastronomie van een hoog niveau en verschillende lokale wijnen, verbouwd op de hoogste wijnranken van Europa, zijn reeds in de prijzen gevallen.  RVH.

    www.lovevda.it - Regionale toeristische dienst: tel +39.0165.23.66.27, email uit-aosta@regione.vda.it

    Luchtvaartmaatschappijen: www.easyjet.com en www.brusselsairlines.be

    27-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eurorelais

    Euro Relais leert voortdurend van haar websitebezoekers

    Nieuwe site biedt praktische en intuïtieve zoekmogelijkheden

     

     

     

    Euro Relais laat via haar vernieuwde site www.eurorelais.be zien goed naar internetgebruikers te luisteren. De nieuwe site is gebruiksvriendelijker, bijvoorbeeld door de primeur om webbezoekers zelf hun zoekgebied te laten tekenen en door betere aansluiting op de zoekcriteria. Mensen zijn geen computers; computers handelen exact, mensen denken over “ongeveer zoiets als…”. Euro Relais brengt dat op haar vernieuwde site bij elkaar. De nieuwe vormgeving en aanvullende multimediale toepassingen zorgen bovendien dat de site nog beter aansluit bij de vakantiebeleving.

     

    Primeur: zelfgetekend zoekgebied. Op de nieuwe website www.eurorelais.be bakenen webbezoekers zelf met slechts enkele muisklikken hun toeristische bestemming af en vinden zo eenvoudig de gewenste vakantiehuizen. Met dit zoeken in een zelfgetekende vorm in Google Maps heeft Euro Relais een primeur in handen.

     

    Dat veel mensen graag zoeken op een landkaart, leerde Euro Relais van haar websitebezoekers. Ze weten waar ze naartoe willen, maar kennen de namen van de plaatsen en de streken vaak niet. Of ze willen een weekend naar zee, maar hebben op veel websites alleen de mogelijkheid om te zoeken op provincies.

     

    Ook de zoekmachine is er op is verbeterd en denkt nu nog verder mee met de webbezoeker. Vakantiegangers hebben wat het vakantiehuis betreft namelijk vaker ‘ongeveer’-wensen, dan exacte wensen. Een huis moet bijvoorbeeld minstens drie slaapkamers hebben, maar meer mag ook. Veel websites tonen dan alleen accommodaties met exact drie slaapkamers als zoekresultaat. De site van Euro Relais biedt de mogelijkheid om zelf het minimum in te stellen, waarna ook huizen verschijnen met meer dan die drie slaapkamers. Bij het aantal sterren kan nu het minimum en maximum worden aangegeven, omdat een super-de-luxe vijfsterrenhuis nu eenmaal niet bij ieders wensen past. RVH.

     

    27-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!