Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airlines
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe luchtvaartgeneratie: Brussels airlines

     

     

     

    Uit het recente huwelijk van SN Brussels Airlines en Virgin Express is de nieuwe luchtvaartgeneratie Brussels Airlines geboren. De reisformules die Brussels Airlines lanceert beantwoorden aan wat de nieuwe generatie zakenreizigers en low cost zoekers vandaag willen: flexibiliteit, tijdswinst, service of de laagste prijsgarantie. De ticketverkoop is opgestart en de eerste vlucht van Brussels Airlines is voorzien op 25 maart 2007.

     

    De nieuwe naam vat perfect samen wat Brussels Ailrines doet. De luchtvaartmaatschappij verbindt vanuit haar thuisbasis, Brussels Airport, de Europese hoofdstad Brussel met meer dan 50 Europese bestemmingen en verzorgt vanuit Brussel ook een intercontintaal vluchtaanbod.

    Het logo, een eigentijdse letter “b” staat voor Brussel en België. De bollen verwijzen naar het uitgebreid netwerk en visualiseren de runway verlichting die je ziet bij het opstijgen en landen. De blauwe kleur herinnert aan de service van SN Brussels Airlines en het rode aan het rechttoe, rechtaan low cost imago van Virging Express. De blauwe kleur is een sterke betrouwbare luchtvaartkleur terwijl de rode kleur voor jong en dynamisch staat.

     

    Brussels Airlines heeft bij de ontwikkeling van haar nieuwe product- en reisformules rekening gehouden met een gewijzigd reisgedrag van de klant. Daarom biedt de maatschappij haar klanten vanaf nu de keuze tussen twee eigentijdse ‘economy ‘ reisformules en stapt af van de klassieke business/economy class benadering. CEO Philippe Vander Putten: ‘we lanceren twee nieuwe reisformules: B.flex is ideaal voor de zakenreiziger die tijd wil winnen en van service houdt maar toch de reiskosten willen drukken. Met het b.light product garandeert Brussels Airlines zeer scherpe low cost tarieven. Virgin Express bood totnogtoe low cost tarieven aan naar een twintigtal Europese bestemmngen. Vanaf nu verzorgt Brussels Ailrines een low cost aanbod naar meer dan vijftig bestemmingen vanuit Brussels Airport. Op heel wat routes verlaagt dan ook de prijs.’

     

    b.flex: wijzigbare tickets, tijdswinst op de luchthaven, extra veel bagage en ‘all-in’ service aan boord, tot vijftig procent goedkoper

    b. light: verdrievoudiging van het low cost aanbod vanuit Brussles airport, vanaf 49€ one way, alle taxen inbegrepen.

     

    16-12-2006 om 14:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stiemerheide
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Résidence Stiemerheide krijgt na 17 jaar, 4e ster

    Het best bezette hotel van Limburg (72% bezettingsgraad)

     

    Résidence Stiemerheide is sedert kort  een **** hotel. De recente investeringen, o.a. in een nieuw zwembad en terras, voor meer dan 1,5 miljoen, en de volledige vernieuwing van alle kamers spelen daar een belangrijke rol in.

     

    Nieuw spiegelzwembad met sanarium, nieuw terras van 220 m² met uniek panorama over het golfterrein, nieuwe wintertuin met 25 zitplaatsen, vernieuwd restaurant met openhaard, vernieuwde feestzaal en een vernieuwd clubhuis voor de golfclub, volledige vernieuwing van alle kamers. De kamers hebben nu allemaal wifi toegang, een flatscreen TV, nieuwe vloer- en wandbekleding, volledig nieuw meubilair (kasten met verlichting, stoelen, bureau,...) en vernieuwde verlichting.  Verder kregen alle kamers nieuw sanitair en een kluis op de kamer. De suites hebben nu een separate "douchekamer".  Met nieuwe tapijt en wandbekleding werden ook de gangen van het hotel vernieuwd. Als onderdeel van La Butte aux Bois behoort Stiemerheide ook tot de grootste hotelgroep van Limburg.

     

    De Knack Restaurantgids 2007 bedacht de Kristallijn met 2 kloppers en de culinaire criticus Pieter van Doveren  gaf het restaurant afgelopen jaar ook al een positieve evaluatie.

     

    Belangrijk voor Stiemerheide is o.m. de samenwerking en de synergie met de golfclub Spiegelven, de samenwerking met KRC Genk, de huisvesting van buitenlandse voetbalclubs zoals Celta de Vigo en Willem II die voor hun zomer- en winterstages neerstrijken in Stiemerheide.

     

    Stiemerheide wordt ook druk bezocht door het brede publiek. De populaire brunches op zondag zijn daar het levende bewijs van. Als instapplaats tot het Nationaal Park Hoge Kempen geeft Stiemerheide toegang tot het wandelgebied Kattevennen. De wandellus is goed voor iets meer dan 10 kilometer wandelplezier.

    www.stiemerheide.be

     

     

     

    14-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sheraton brussels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Sheraton Hotel te Brussel

    opent een espressamente illy

     

     

    Sheraton Brussels Hotel verwent regelmatig zijn gasten met tal van nieuwigheden die perfect kaderen in de uiteenlopende verlangens die bij de organisatie van enquêtes worden geuit.

    Meer dan eens is het hotel zelfs voorloper en initiatiefnemer bij high tech initiatieven maar de culinaire wensen worden evenlin over het hoofd gezien. De opening van een ‘espressamente illy’ is trouwens de meest recente uitdaging.

     

    Sheraton Hotels & Resorts, dat 400 hotels en vakantieverblijven omvat in meer dan
    70 landen, is eigendom van Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. is één van de grootste hotel- en recreatiegroepen ter wereld met zowat 850 eigendommen in meer dan 95 landen en 145.000 werknemers.

     

    Starwood® Hotels is een volledig geïntegreerde eigenaar, operator en franchisor van hotels en vakantieverblijven, met de volgende internationaal befaamde merken :
    St. Regis®, The Luxury Collection®, Sheraton®, Westin®, Four Points® by Sheraton, W®, Le Méridien® en het onlangs aangekondigde AloftSM.

    Starwood Hotels is ook eigenaar van Starwood Vacation Ownership, Inc., één van de toonaangevende ontwikkelaars en beheerders van kwalitatief hoogstaande vakantieverblijven met intervaleigendom.

    www.starwoodhotels.com

    13-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eurostar london

     

     

    EUROSTAR IN 1u51 VAN BRUSSEL NAAR LONDEN

     

    St Pancras International wordt nieuwe station van Eurostar in Londen

     

    Eurostar, de hogesnelheidstrein die België en Frankrijk met het Verenigd Koninkrijk verbindt, kondigde zopas aan dat het over exact één jaar, op woensdag 14 november 2007, haar reizigersdiensten van en naar St Pancras International zal starten. 

     

    Eurostar bevestigde overigens dat de verhuis naar de nieuwe Londense terminal van de ene dag op de andere zal gebeuren en dat de dienstregeling tot op 13 november 2007 volledig normaal zal zijn. De bedoeling is om de hinder voor de reizigers tot een minimum te beperken.

     

    De verhuis naar het nieuwe station in centraal Londen, dat bediend wordt door de eerste Britse hogesnelheidslijn, zal de reisduur tussen Brussel of Parijs en Londen met gemiddeld 23 à 25 minuten verkorten. De snelste reistijd tussen het centrum van Brussel en Londen zal dan slechts 1u 51 bedragen. Tussen Parijs en Londen wordt dit 2u 15 en tussen Rijsel en Londen 1u 20.

     

    De eerste Britse hogesnelheidslijn, die loopt van de Kanaaltunnel tot in St Pancras International, is volledig voor Eurostar behouden en zorgt ervoor dat de diensten nog betrouwbaarder worden. Eurostar verwacht dan ook haar punctualiteit, die nu reeds meer dan 90% bedraagt, nog verder te kunnen verbeteren.

     

    De Eurostarreizigers hebben toegang tot zes Londense metrolijnen en zeven treinoperatoren die St Pancras, King's Cross of het nabijgelegen Euston bedienen. Op die manier hebben de reizigers verbindingen met geheel Groot-Brittannië en wordt St Pancras International één van de grootste treinhubs in Europa.

    www.eurostar.com  - telefonisch 02 528 28 28

     

    13-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerstboom grand casino
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

      Grand Casino Brussels

    Een majestueuze kerstboom in een prestigieus kader

     

     

     

    Het Grand Casino Brussels is een magische uitgaansgelegenheid vol spel, vermaak en goede smaak. Speciaal voor de feestdagen hult het casino zich in rood en groen voor een knusse decembermaand in een weelde van betoverend licht.

     

    Niets wordt aan het toeval overgelaten om ons onder te dompelen in de sprookjesachtige sfeer die deze tijd van het jaar zo bijzonder maakt.

     

    Zo stralen diverse kerstbomen ons tegemoet. Eén boom is maar liefst zes meter hoog en spant met zijn majestueuze verschijning werkelijk de kroon! Bij de ingang van de speelzaal toont hij trots zijn schitterende versiering van ballen en strikken in de kleuren van het casino: rood, goud en zilver. Iedereen die erlangs komt zal vol bewondering opkijken naar deze oogverblindende boom, waarvan het optuigen 6 uur in beslag heeft genomen…

     

    Maar dat is nog niet alles! Bij het zien van de versiering bij de ingang en op de voorgevel van het casino waant u zich in een sprookje van duizend-en-één nacht. Dennenbomen en slingers fleuren met rode lichtjes de duisternis op en trekken de blik van de klanten en voorbijgangers. Zoveel feestelijkheid brengt iedereen meteen in een goed humeur!

     

    Het casino laat u genieten van één van de mooiste kerstversieringen in de hoofdstad.

     

    12-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.illy cafe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Espressamente illy

     

    illycaffè is gevestigd in het Italiaanse Trieste. Het bedrijf produceert en verkoopt een unieke  espresso koffie, onder één merknaam die toonaangevend is in kwaliteit. Hij is te verkrijgen in meer dan 50,000 van de beste restaurants en koffiebars ter wereld en wordt in 130 landen verkocht. Elke dag worden meer dan 6 miljoen kopjes illy espresso koffie opgediend. Het bedrijf, met een geconsolideerde omzet van 227 miljoen euro, stelt wereldwijd meer dan 600 mensen te werk. illy koopt de groene koffie rechtstreeks aan van de telers van de hoogste kwaliteit Arabica via partnerships die gesteund zijn op het creëren van wederzijdse meerwaarde. Het bedrijf cultiveert de samenwerking op lange termijn met de beste koffietelers ter wereld - in Brazilië, Midden Amerika, Indië en Afrika. Het levert daarbij know-how en technologie en biedt prijzen aan die boven de markt liggen.

     

    De naam “espressamente illy”

     

    Het begrip “espressamente” heeft twee betekenissen. Enerzijds refereert het duidelijk naar ‘espresso koffie’, het product dat centraal staat in het project. Het toont de klanten duidelijk aan dat de bar met het “espressamente” opschrift een plaats is waar de koffiecultuur wordt beoefend, en waar het maken van koffie een verheven wetenschap en kunst is, die wordt bedreven tot genoegdoening en plezier van de consument.

    Anderzijds wordt het, in associatie met het merk illycaffè, “espressamente illy”, wat betekent dat dit type bar behoort tot de illy standaard voor authenticiteit, karakter en kwaliteit, drie intrinsieke waarden die over heel de wereld worden erkend en gewaardeerd door consumenten en zakenpartners.

     

     

    12-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hamal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Saladefabrikant UNIQ België wordt weer zelfstandig

    Het management en Gilde nemen de Turnhoutse onderneming over

     

                                                                  

    De Belgische dochtermaatschappij van voedingsconcern UNIQ PLC (UK) wordt weer onafhankelijk. Het management koopt samen met de investeringsmaatschappij Gilde de Turnhoutse onderneming over van het Britse Uniq. De nieuwe eigenaars nemen de integrale activiteiten en al het personeel over.

     

    UNIQ België is marktleider in zijn categorie en produceert een compleet assortiment smeerbare salades voor diverse kanalen en distributieketens onder de merken Hamal, VH Signature en Johma. De Turnhoutse onderneming heeft altijd veel aandacht besteed aan de kwaliteit en het artisanale karakter van zijn producten en wil dit ook de komende jaren zo voortzetten. Het merk Hamal is een begrip bij Belgische slagers en delicatessenzaken.

     

    Volgens Davy De Muyer, de nieuwe CEO van de Belgische vestiging, betekent deze overname dat UNIQ België voortaan volledig zijn eigen koers zal kunnen varen en zich zal kunnen concentreren op de lokale markt en consument. Het bedrijf dat een van de meest succesvolle is binnen de groep Uniq, zal zijn activiteiten voortzetten onder de naam HAMAL SIGNATURE NV.

     

    De nieuwe eigenaars willen in de toekomst de concurrentiepositie verder versterken door een duidelijk accent te leggen op innovatieve aantrekkelijke lokale concepten.

     

    12-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.first help

     

    FIRST HELP INFO

    EEN KAART DIE LEVENS KAN REDDEN

     

    Dankzij de elektronica en de wetenschap heeft de medische wereld de jongste jaren
    een reusachtige vooruitgang gekend. Nu stelt ook het internet zich ten dienste van de burger en de verzorgingssector met de kaart First Help Info.

    Net zoals alle geniale ideeën, is het concept van deze kaart eenvoudig, concreet en praktisch : het bestaat erin al uw gegevens voor eerste hulpverlening online te brengen zodat
    een hulpverlener er in noodgevallen onmiddellijk toegang toe heeft.

    Nadat u de kaart hebt aangeschaft, surft u naar de site en vult u daar een formulier in dat door een arts kan worden geraadpleegd wanneer u ooit bewusteloos zou raken of in shocktoestand zou verkeren en zijn vragen dus niet kan beantwoorden. Deze informatie zal van groot nut zijn voor de persoon die u hulp verleent en kan soms zelfs van levensbelang zijn.

     

     

    IN PARTNERSHIP

    De First Help Info Card werkt samen met het Rode Kruis. Van de 15 euro die u betaalt voor de kaart, wordt 1 euro doorgestort naar die organisatie.

    De Cardiologische Liga zal, vanop de site van First Help Info, voor de internauten een pagina ter beschikking stellen met informatie over de handelingen die een leven kunnen redden en over de manier om te reageren op een beroerte. Dit is voor de Cardiologische Liga een manier om haar steun te betuigen aan de actie First Help Info.

     

    SPECIALE ACTIES…

     

    In een eerste fase start men in de gemeente Ukkel. De kaart zal bedeeld worden aan alle inwoners, die ze kunnen activeren voor slechts 10 euro.

    Iedereen kan houder zijn van de First Help Info Card. Het feit dat men geen enkele allergie of ziekte heeft, is op zich al waardevolle informatie voor de noodhulpverlener, die dan weet dat hij alle middelen kan aanwenden die hij ter beschikking heeft.

     

    De First Help Info Card is heel eenvoudig in te vullen en verschaft informatie die dag in dag uit, de klok rond beschikbaar is. Ze is van cruciaal belang in de eerste kritieke momenten
    na een ongeval of een malaise. 

    Dit soepele rode kaartje ter grootte van een creditkaart zou binnenkort terug te vinden kunnen zijn in alle portefeuilles en tal van levens kunnen redden.

                          

    Voor alle inlichtingen : info@fhelpi.com

     

     

    12-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.xms ierland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Vier Kerstmis in Ierland en ontdek er tal van leuke tradities!

    'Nollaig Shona Duit', ofwel 'Prettig Kerstfeest' in het Iers

     

     Kerstmis in Ierland... elk jaar opnieuw een unieke gebeurtenis die traditie hoog in het vaandel draagt. Behalve de kalkoen die wordt klaargemaakt, de kerstboom die wordt versierd en de typische geschenkjes die worden uitgedeeld, kennen de Ieren nog tal van andere leuke tradities. Een aanrader voor een laatste citytrip dit jaar!

     

     

    Enkele 'places to be' in Dublin

     

    Traditionele kerstmarkten alom, zo ook de '12 days of Christmas' in 'Dublin's Docklands' waar tal van kerststalletjes zorgen voor een nostalgische kerstsfeer met prachtig gedecoreerde stands, lekkere specialiteiten en originele geschenkideetjes. Het 'Christmas Festival' neemt de bezoekers mee naar een magisch winterwonderland van lichtjes, muziek, degustaties, attracties en kerstversiering. Dit festival gaat door van 12 december tot 23 december in Georges Dock in het IFSC (Docklands). www.visitdublin.com

     

    Speciaal voor families met kinderen is er 'Christmas on Ice'. Een dagje uit naar 'Santa's Polar Palace' voor een kennismaking met de magische wereld van de kerstman. Behalve het poppenspel en de schaatsbaan, biedt 'Santa's Polar Palace' ook een interactief programma voor de kids die hiermee samen met de kerstman alle voorbereidingen voor Kerst kunnen treffen. www.7upchristmasonice.ie

     

     

     Voor de cultuurliefhebbers is er de originele combinatie van een uurtje schaatsen met nadien een optreden van de beste stand-up comedians die Ierland te bieden heeft. De komische optredens van Joe Rooney, van Father Ted en Ian Coppinger, die afgewisseld worden in het RDS Theater, beloven een voltreffer te worden.

    Daarnaast kan je op 12 december naar het 'Malahide Castle' van Dublin voor het 'Concert for Christmas Carols'. De gasten worden om 19.30u ontvangen in de 'Great Hall' met glühwein en gebak en krijgen nadien een rondleiding in het kasteel. 'The Dublin Airport Singers' staan in voor de muzikale afsluiter van de avond en brengen een concert van kerstliederen.

    www.malahidecastle.com

     

    Ook Belfast viert mee

     

                 

    'Otherworld's Circus' is een spannend en vooral origineel circusoptreden dat gecombineerd wordt met de muziek van 2 klassieke muzikanten. Een spektakel waar de hele familie zal van genieten en een must voor de liefhebbers van live muziek en theater, acrobatie, kostuums en maskers. Naast deze festiviteiten, kunnen jong en oud ook naar 'Christmas Shows' van onder andere Pinocchio, Aladdin, Peter Pan en Christmas Panto.

    www.gotobelfast.com/Events

     

     

     

    Last but not least... shopping

     

    Zowel Dublin als Belfast, maar daarnaast ook steden zoals Cork, Galway en Limerick zijn de perfecte bestemming om kerstinkopen te doen. Ontsnappen aan alle drukte om te flaneren langs de winkels, kan er perfect in alle rust.

     

    Vele huizen zetten een brandende kaars voor het raam, een traditie met een katholieke connotatie die symbool staat voor gastvrijheid. Deze Ierse gewoonte keert terug naar de tijd waar gastvrijheid nog nauw werd nageleefd en betekende dat de bewoners van het huis alle onverwachte bezoekers, ook Maria en Josef, welkom heetten op kerstavond. In diezelfde katholieke sfeer - in volle verwachting van het kindje Jezus - houdt Ierland ook elk jaar rond Kerst een grote schoonmaak. Het hele huis wordt dan geschrobd en gereinigd.

     

    Het Ierse kerstmenu

     

    Het kerstmenu bestaat uit standaard ingrediënten zoals gevulde kalkoen en ham met veenbessensaus, maar schotelt ook wat meer typisch Ierse gerechten voor, zoals gekruid en gekookt ingeblikt rundvlees dat zowel warm als koud wordt opgediend bij de hoofdmaaltijd en het traditionele dessert dat vooral bestaat uit pasteitjes en kerstpudding met rum of brandewijn.

     

    Informatie over Ierland: 02/ 275 01 71 of info.be@tourismireland.com

     

    12-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mercure bristol

     

     

    Mercure verruimt hotelaanbod in Engeland

    Opening van Mercure Brigstow Bristol

     

     

     

    Het Brigstowhotel in Bristol werd zopas toegevoegd aan het Accor-aanbod in Engeland. Dit tweede hotel in Engeland is een belangrijke stap in de verdere uitbouw van het globale aanbod. Andere uitbreidingen worden trouwens onderzocht.

     

    Het Mercure Brigstow Bristol ligt vlakbij het stadscentrum op de oevers van Avon, de traditionele scheidingslijn tussen Gloucestershire en Somerset counties.

     

    De 116 kamers hebben een eigentijdse decoratie, airconditioning, breedband internet en plasma TV. De badkamers hebben naast het bad een aparte douchecel, maar eveneens een waterbestendig tv-scherm zodat ze in hun bad rustig kunnen relaxen én tv-kijken.

    Het restaurant serveert naast de internationale keuken ook regionale specialiteiten en biedt de Grands Vins Mercure. Room-service is de klok rond beschikbaar.

    Voor meetings en seminaries zijn er 4 uitgeruste zalen die tot 60 personen kunnen herbergen. Gasten kunnen tevens gebruik maken van het nabijgelegen Welshback Fitness Center.

    www.accor.com

    11-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HEERLIJKE EINDEJAARSFEESTEN

    MET CHOCOLADE LEONIDAS

     

     

     

    Van oudsher gelooft de mens maar al te graag in hemelse legendes. Neem nu Sinterklaas of de Kerstman: hoe graag denken we niet terug naar die zoete kindertijd en worden wij, heel even maar, opnieuw kinderen met een engelengezicht dat straalt van hemelse vreugde?

     

    Dit jaar maakt de beroemde Belgische chocolademaker er een erezaak van om, zijn lange traditie getrouw, zowel klein als groot in de watten te leggen en te verwennen met de heerlijke voortbrengselen van zijn chocolademeesterschap.

     

    Om de nacht van 24 december onvergetelijk te maken, heeft Leonidas zijn passie voor chocolade vertaald in allerlei verfijnde, originele creaties. De chocolademaker wil onze zintuigen prikkelen en creëerde een nieuwe collectie parels en truffels, lekkernijen waaraan geen mens kan weerstaan …

     

    Zo is het nieuwe assortiment parels nog smeuïger geworden. De omhulling werd speciaal lichter gemaakt en de vulling kan vele kleuren aannemen. Niet alleen pistache, coco, maar ook de verfijnde champagne-rieslingsmaak zijn zeker het proeven waard!

    De truffels zitten in een geheel nieuw kleedje! Naar vorm: nieuwe ronde met cacao bestrooide truffels; naar vulling, nu nog smeuïger met verrassende smaken … Cacao natuur of Sao Tomé, koffie-caramel voor de amateurs, er is voor elke smaak wat wils …

    www.leonidas.com

    11-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.michelingids 2007

     

     

    MICHELIN 2007 CULINAIRE BIJBEL

     

     

    De directie van de Michelin gids 2007 heeft met enkele frappant beslissingen andermaal voor de nodige beroering gezorgd in de Belgische en Luxemburgse culinaire wereld.

     

    Nadat vorig jaar o.m. de Villa Lorraine haar ster moest inleveren, speelt ditmaal La Maison du Boeuf van het Hilton Hotel Brussel zijn ster kwijt, terwijl de absolute grootmeester van de Belgische gastronomie Comme Chez Soi van Pierre Wijnants, waar schoonzoon Lionel Rigolet, ondertussen in de potten roert van 3 op 2 sterren terugvalt. Lionel Rigolet was nochtans én in de gids Lemaire én in de gids GaultMillau, die beide voor de Michelingids werden vrijgegeven, alle mogelijke lof toegezwaaid voor de schitterende wijze waarop hij dit onaantastbaar gastronomisch schip in koers wist te houden.

    Andere verliezers zijn het Château du Mylord in Ellezelles en La Bergerie in Lives-sur-Meuse die beide van 2 op 1 Michelinster terugvallen. Restaurant De Bijgaarden in Groot Bijgaarden, moet net als L’Essentiel in Templeux en Maison Van Damme in Zeebrugge de ster inleveren.

     

    Gelukkige nieuwkomers zijn Philippe Nuyens in Blankenberge, Hertog Jan in Brugge, L’Ecailler du Palais Royal in Brussel – herovert zijn ster – Cuisinémoi in Namen, Hostellerie du Portay in Pepinster en de Hostellerie Vivendum in Dilsem-Stokkem. Restaurant Pastorale in Reet klimt van 1 naar 2 sterren.

     

    Michelin deelt eveneens een 30-tal nieuw ‘Bib Gourmand’ uit en nomineert een 5-tal ‘veelbelovende’ restaurants die bij een volgende editie, wanneer hun inspanningen worden volgehouden, op een ster kunnen rekenen. Deze nominaties zijn trouwens een nieuwigheid voor de gids 2007.

     

    Michelin baseert zijn beslissingen op een 5-tal principes die in alle 15 gidsen van toepassing zijn, nl. anonieme inspectie, onafhankelijkheid, selectie, jaarlijkse actualisatie en de unieke selectieprocedure waarbij de beoordelingscriteria identiek zijn voor alle 25 landen die de Michelingids bestrijkt.

     

    De Michelingids België en Luxemburg, Nederland kreeg dit jaar een eigen gids, bevat 1933 geselecteerde adressen, waarvan 1159 restaurants en 774 hotels. De nochtans strenge, en niet altijd geapprecieerde beoordelingscriteria, bekronen maar liefst 18% van de opgenomen restaurants. Twee restaurants behalen het maximum van drie sterren, nl De Karmeliet van geert Van Hecke in Brugge en het Hof van Cleve van Peter Goossens in Kruishoutem, 12 restaurants behalen 2 sterren, 87 behalen één Michelinster en er worden 115 Bib Gourmand – voor eetgelegenheden waar men een prima maaltijd serveert beneden de 34€ - uitgereikt.

     

     

    11-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spud's lemaire

     

    De “Spud’s”

    in de Guide Henry Lemaire 2007

     

    Het gloednieuwe restaurant van Sofitel Brussels Europe

    behaalt een score van 89/100

     

     

    Het gastronomische restaurant van Sofitel Brussels Europe, Spud’s, dat eind september 2006 werd geopend, werd door de beroemde Guide Henry Lemaire geselecteerd als één van de beste adresjes van Brussel. Het restaurant krijgt een score van 89/100.

     

    De Guide Henry Lemaire is een onbetwistbare referentie in de Belgische en Luxemburgse gastronomie. Boven alles bewondert de gids de erg hedendaagse inrichting van Spud’s waarmee de Aziatische toetsen van de hand van de jonge chef Aurélien Poirot perfect versmelten.

     

    De gids benadrukt vervolgens de kwaliteiten van de chef. Diens beroemde mentor, Alain Senderens, zal hem zeker niet lang moeten begeleiden. Senderens coacht Spud’s en steunt zo Aurélien Poirot bij het opstellen van een hedendaagse en originele kaart, geïnspireerd op de vrijheid en de creativiteit die heersen bij Senderens, een grote naam uit de Parijse gastronomie.

     

    Het feit dat het bord past bij de wijn – en niet omgekeerd – wordt aangehaald als een troef van het restaurant dat tal van de beste cru’s en uitzonderlijke geestrijke dranken schenkt.

     

    Tenslotte wordt de aztec van aardappelen en vanille uit Tahiti met cacao geselecteerd als absolute must van de kaart.

     

    “Spud’s”, Etterbeeksesteenweg, 1040 Brussel -  02/235.51.23

    10-12-2006 om 22:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm 100

     

     

    VLM Airlines overschrijdt de kaap van 100 vluchten per dag op London City Airport

     

    VLM Airlines vierde zopas een mijlpaal in zijn geschiedenis: elke weekdag landen en vertrekken meer dan 100 vluchten op London City Airport.

     

    Wat in 1993 begon met een dagelijkse vlucht van Antwerpen naar het centrum van Londen -toen de Docklands grotendeels nog een onontgonnen gebied was- is vandaag gegroeid tot 104 vluchten van en naar London City Airport per weekdag. VLM Airlines heeft gedurende de afgelopen 13 jaar verschillende nieuwe routes geïntroduceerd naar London City Airport en is daarbij geëvolueerd tot de belangrijkste maatschappij die  opereert vanop deze luchthaven.

     

    Met zo’n 100 vluchten die iedere weekdag worden aangeboden vanuit London City Airport naar 11 verschillende bestemmingen waaronder Antwerpen, Amsterdam, Brussel, Groningen, Isle of Man, Jersey, Liverpool, Luxemburg, Manchester en Rotterdam en het aantal zakenreizigers dat maandelijks toeneemt, is VLM Airlines de belangrijkste luchtvaartmaatschappij geworden op deze luchthaven.

     

    London City Airport biedt alle voordelen die de zakenreiziger belangrijk acht; korte check-in tijden, snelle in- en uitstapprocedures, goede bereikbaarheid en een centrale lokatie in Londen.

    www.flyvlm.com


    10-12-2006 om 22:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.espressamente illy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Opening van een nieuwe espressamente illy in het

    Sheraton Hotel te Brussel

    Een nieuwe interpretatie van de typisch Italiaanse koffiebar

     

     

    Voor het eerst werd een espressamente illy geopend in de lobby van een hotel. Deze eer viel te beurt aan het Sheraton Hotel in Brussel, Rogierplaats 3.

     

    Aan de grondslag van het Espressamente illy concept ligt de overtuiging dat een koffiebar niet alleen een plaats is om te consumeren, maar ook een plaats is om te ontspannen en te genieten, waar reflectie en creativiteit gestimuleerd worden. Al deze elementen passen perfect in het ‘thuis’ gevoel dat Sheraton zijn gasten tijdens hun bezoek aan of hun verblijf in het hotel wil laten ervaren. Wereldwijd bestaan er meer dan 130 espressamente illy bars – van New York tot Rome, van Brussel tot Shanghai. De klanten kunnen er van illy genieten samen met een lichte snack, een soepje of salade.  Ze kunnen er de nieuwste illy art collection, heerlijke gemalen koffie en state of the art koffiemachines bewonderen en kopen.

    Elke espressamente illy bar is even uniek als de stad waarin hij ligt. Nochtans hebben alle bars iets gemeen: die compromisloze aandacht voor design en detail.  Ze hebben alle een niveau van service en stijl die onmiskenbaar illy zijn. Bij de aangeboden producten, stuk voor stuk Italiaans geïnspireerd en van Italiaanse kwaliteit, hoort de koffiekaart. Deze kaart biedt niet alleen espresso en cappuccino in alle mogelijke varianten aan, maar ook vernieuwende en op koffie gebaseerde bereidingen en cocktails die door de Università del Caffè werden ontwikkeld. Snelle maaltijden, snacks en desserts vormen het menu. Binnen de espressamente illy koffiebars bevindt zich ook een shoppingruimte.  Daar worden niet enkel koffie en andere illy-producten aangeboden, de klant kan er ook terecht voor boeken, espressomachines, design- en barproducten die geschikt zijn voor huishoudelijk gebruik. De diensten van Espressamente illy staan ook ter beschikking van de gebruikers van Link @ Sheraton, deze bevindt zich net naast de bar in de lobby van het hotel. De Link @ Sheraton, is een unieke en handige online beleving in een speciaal daartoe ontworpen lounge omgeving, voorzien van meerdere breedband Internet werkstations, compleet met gratis Wi-Fi en PrintMe.

    Het Sheraton Brussels Hotel is fier om producten aan te bieden die uitsluitend met de fijnste ingrediënten bereid worden. Daarom hebben zij beslist met illycaffè te werken, daarom staan zij erop dat uw cappuccino met verse melk wordt klaargemaakt; een overheerlijk maar zeldzaam festijn voor uw smaakpapillen. illy’s en Sheraton’s gezamenlijke passie voor kwaliteit en uitmuntendheid zullen in de toekomst ongetwijfeld nog veel projecten voortbrengen.

     

    Een project dat het volledig spectrum doorkruist

    Design speelt een fundamentele rol in het totstandkomen van de architecturale modellen voor alle vestigingen van espressamente illy, en is verantwoordelijk voor de vertaling en interpretatie van de ruimte in de koffiebar in een Italiaanse stijl die over heel de wereld gewaardeerd wordt.

     

     

    Het ontwerp van deze espressamente illy werd toevertrouwd aan Luca Trazzi, Italiaans architect met wereldfaam. Trazzi gebruikt roestvrij staal als belangrijkste materiaal om de vorm van de bar te accentueren.  Op de muur plaatst hij grote, verlichte afbeeldingen die het verhaal van de koffieproductie vertellen. In grote uitstalramen stelt hij het aanbod tentoon aan voedsel, geschenken en producten die met koffie te maken hebben (vb. illy art collection).

    Espressamente illy in het Sheraton hotel bevindt zich op de gelijkvloerse verdieping aan de hoek van de Rogierplaats. De bar is geopend zijn van maandag tot vrijdag, telkens van 7 tot 18 uur.

     

    De naam “espressamente illy”

     

    Het begrip “espressamente” heeft twee betekenissen. Enerzijds refereert het duidelijk naar ‘espresso koffie’, het product dat centraal staat in het project. Het toont de klanten duidelijk aan dat de bar met het “espressamente” opschrift een plaats is waar de koffiecultuur wordt beoefend, en waar het maken van koffie een verheven wetenschap en kunst is, die wordt bedreven tot genoegdoening en plezier van de consument.

    Anderzijds wordt het, in associatie met het merk illycaffè, “espressamente illy”, wat betekent dat dit type bar behoort tot de illy standaard voor authenticiteit, karakter en kwaliteit, drie intrinsieke waarden die over heel de wereld worden erkend en gewaardeerd door consumenten en zakenpartners.

     

    10-12-2006 om 22:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce

     

    BELGISCHE VERENIGING VOOR PNEUMOLOGIE SLUIT EERSTE OVEREENKOMST MET DOLCE LA HULPE BRUSSELS

     

     

    In Dolce La Hulpe Brussels werd de eerste definitieve overeenkomst ondertekend. De Belgische Vereniging voor Pneumologie, meteen overtuigd van de mogelijkheden van de site, koos het conferentie- en hotelcentrum als locatie voor haar congres dat plaatsvindt van 31 november tot 3 december 2007. Naast de indrukwekkende conferentie- en tentoonstellingsruimte zal de Belgische Vereniging voor Pneumologie ook gebruik kunnen maken van de talrijke andere faciliteiten van de locatie dat op 1 februari 2007 haar deuren opent.

    www.dolce.com.

    10-12-2006 om 22:36 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste ambachtelijke kok
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

                                             CHRISTOPHE  NACHERGAELE    

                                                    “gastronomie aan huis “ 

                                            BESTE AMBACHTELIJKE KOK VAN BELGIË 2007

                              

     

    De traditionele jaarlijkse wedstrijd “beste ambachtelijke kok van België” georganiseerd door de Vereniging van Meesterkoks van België werd andermaal tijdens Horeca-expo in Gent, georganiseerd.

     

    Het thema van de wedstrijd was een vrij recept met schelvis ( vis van het jaar ) met 3 garnituren: schorseneren, krabjes en groene kool; een verplicht recept : caneton braisé à l’orange, pommes Anna ( naar A.Escoffier ) en een vrij dessert :  waarin weliswaar witte en zwarte chocolade met koffie en amandelen diende verwerkt.

     

    Voor de finale die onder de leiding stond van voorzitter Robert Van Duüren, waren vier finalisten geselecteerd. Na een spannende strijd en deliberatie van de jury werd Christophe Nachtergaele van “  Gastronomie aan huis “ uit Gent tot laureaat gekroond.

    De laureaat is o.a. in de leer geweest bij Georges Blanc (Vonnas) en Alain Ducasse (Plaza Athenée en Louis XV in Monaco). Het Concept van de winnaar is gastronomie bij de consumenten thuis brengen, in zijn privé restaurant in Landegem  kan hij slechts een beperkt aantal gasten ontvangen (enkel mogelijk na reservatie).

    Christophe organiseert ook kooksessies over de hedendaagse keuken. In 2004 was hij geselecteerd om België te vertegenwoordigen op de BOCUSE D’OR in Lyon, maar mocht niet deelnemen omdat hij geen openbaar restaurant had. Opmerkelijk aan de wedstrijd was dat de zoon van Christophe dienst deed als commis, net op de dag dat hij 15 jaar werd!

     

    Het ministerie van Middenstand herkent de titel van  Beste Ambachtelijke kok van België en maakt de titel evenwaardig aan de titel  Meilleur Ouvrier de France (M.O.F.). Marc De Jongh, restaurant  La Palette Gourmande uit Brussel werd tweede geklasseerd. Ook de andere finalisten, Nicolas Leveaux uit Brussel en Mario Aerts uit Olen, werden door de jury geprezen om hun schitterende bereidingen.

    Diverse waardebons van vooraanstaande producenten van dranken en keukenmateriaal zoals Champagne Ruinart, Mandarine Napoleon, wijnhuis Gusto World, Robot Coupe, ISPC Gent, een gastronomisch weekend in Castel du Val d’Or in Ocquier werden tussen de finalisten verdeeld.

     

     

    10-12-2006 om 22:35 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussel peking

    Verbinding Brussel-Beijing kent een groot succes

     

     

    Diverse media meldden verkeerdelijk dat de Chinese luchtvaartmaatschappij Hainan Airlines zijn vluchtenaanbod tussen Brussel en Beijing tijdens het winterseizoen tot de helft terugschroeft. Tijdens de zomer worden vier wekelijkse vluchten geboden op deze route, tijdens de winter zijn dat er drie. Vanaf het komende zomerseizoen wordt de frequentie opnieuw tot vier vluchten per week opgetrokken. Aan deze afspraken is niets gewijzigd.

    Het winterseizoen betreft de periode eind oktober tot eind maart: vliegtuigschedules wijzigen twee maal per jaar op dezelfde dag waarop zomer- en wintertijd omschakelen. Gedurende een gedeelte van deze winter (15 december tot 24 maart) wordt door Hainan vanaf Brussels Airport een beperkte schedule aangeboden van drie wekelijkse vluchten. Voor gedetailleerde vluchtgegevens : www.brusselsairport.be.

     

    De Brussels-Beijing route, die zeer belangrijk is voor Brussels Airport en voor de hele Belgische economie, kent veel bijval bij de reiziger. De bezettingsgraad van deze vluchten ligt nu reeds hoger dan 70 procent en de Chinese maatschappij zijn zeer opgetogen met hun keuze van Brussel als bestemming. Ook voor de Belgische code-share partner SN Brussels Airlines Geert Sciot is Beijing een belangrijke troefkaart. Vice President Communicatie bij SN Brussels Airlines, stelt bovendien : "Beijing is een erg populaire bestemming, zowel voor zakenpassagiers als vakantiereizigers. Deze rechtstreekse vlucht verlaagt in belangrijke mate de drempel voor reizigers in beide richtingen, zowel voor het toenemende zakenverkeer tussen ons land en de Chinese economie, als voor reizigers die tijdens hun vakantie het nieuwe China willen verkennen. De schedules van deze Beining-vlucht zijn trouwens uitstekend afgestemd voor aantrekkelijke transferts op ons netwerk binnen Europa en naar Afrika".

     

    Voor het komende zomerseizoen werden inmiddels ook bijkomende lange-afstandsbestemmingen aangekondigd vanaf Brussels Airport. De Amerikaanse maatschappij Northwest Airlines voorziet vanaf mei 2007 dagelijkse vluchten naar Detroit. De prestigieuse Indische luchtvaartmaatschappij Jet Airways vliegt vanaf de komende zomer dagelijks van Brussel naar Mumbai (Bombay), en dagelijks van Brussel naar New York. Hiermee wordt het bestaande totaalaanbod van dagelijkse vluchten naar de VS uitgebreid van zes naar acht. Met de dagelijkse vlucht naar Indië en vier wekelijkse vluchten naar Beijing zijn de twee belangrijkste groeipolen in de wereld rechtstreeks verbonden met Brussels Airport. 



     

    10-12-2006 om 22:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.calgary

    British Airways vliegt vanaf 1 december ook op Calgary

     

    Vanaf 1 december 2006 wordt de Canadese stad Calgary toegevoegd aan het uitgebreide netwerk van British Airways. De luchtvaartmaatschappij zal 5 keer per week naar deze populaire bestemming vliegen.

     

    Calgary is vooral bekend van de Olympische Winterspelen die er in 1988 hier plaatsvonden. Echter, weinig kennen de stad echt. Calgary is na Toronto, Montreal en Vancouver de grootste stad van Canada met bijna 1 miljoen inwoners. De stad is een populaire wintersportbestemming voor zowel Canadezen als Amerikanen en steeds meer Europeanen weten de weg naar Calgary te vinden, ook buiten het wintersportseizoen.

     

    Vanuit Brussel, kunnen reizigers nu met British Airways naar de volgende bestemmingen in Canada vliegen via Londen Heathrow : dagelijks naar Vancouver, 2 keer per dag naar Toronto, dagelijks naar Montreal en 5 keer per week naar Calgary. Het totaal aantal bestemmingen van British Airways vanuit Londen Heathrow komt nu op 142.

     

    Op www.ba.com kunnen reizigers naast vliegtickets naar Calgary ook hotel accommodatie boeken.

     

    10-12-2006 om 22:33 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Passage
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LE PASSAGE:

     

     

     

    Rocky Renaud, bekend als de bezieler van een uiterst creatieve keuken, behield ondanks de ravage in het Brussels gastronomisch landschap zijn Michelinster, overigens volkomen terecht. Al ruim elf jaar maakt hij het mooie weer in dit restaurant dat tot een heuse instelling is uitgegroeid en naam en faam maakt tot ver buiten de Ukkelse Sint-Jobwijk.

     

    Zijn klassieke keuken in de meest pure vorm is een oerdegelijke garantie dat elk ingrediënt zijn eigenheid behoud. Topprioriteit is en blijft voor Rocky een onberispelijke kwaliteit, gekoppeld aan het principe van betaalbare topgastronomie. Indien men permanent hoogstaande gerechten wil serveren, moet men aldus Rocky quasi blindelings kunnen vertrouwen op de leveranciers, aan de door hem gestelde kwaliteitseisen kan dan ook onder geen enkel beding worden getornd. Het principe van betaalbare gerechten trekt Rocky door naar een nochtans zeer aanlokkelijke wijnkaart.

     

    De gerechtenbeschrijving onthult geenszins de ongeëvenaarde vitaliteit van de meesterkok maar maakt de degustatie des te heerlijker. Critici vinden de omschrijving te summier omdat dit teveel mogelijkheden openlaat. Toch snoert Rocky hen de mond, weliswaar zonder woorden of protest, maar door ervoor te zorgen dat de gerechten telkenmale opnieuw getuigenis brengen van een constante kwaliteit en uiterst verfijnde bereidingen. Het succes van de keuken is mede te danken aan de opleiding en ervaring van Rocky, hij stond o.m. ooit zeven jaar lang achter jet fornuis in Villa Lorraine. Rocky’s keukengeheimen krijgen des te meer allure door de extreme waakzaamheid van Pierre Duqué, Rocky’s rechterhand, die nauwlettend toekijkt én op het onthaal én op de service aan de klanten.

     

    Het kleinste sterrenrestaurant van Brussel biedt plaats aan 35 gasten. De eetzaal, verspreid over twee niveaus, is getooid in tabaksbruin, grijs en roomkleur, met Amerikaanse stores in dezelfde tint, terwijl een rij van zwartwitfoto’s uit gastronomische werken voor de nodige verfrissende accenten zorgt. De netjes op een lange rij opgehangen foto’s worden  nog extra in de verf gezet door enkele wandlampen, terwijl een paar orchideeën voor een fleurig contrast zorgen.

    Op de bovenverdieping, afgescheiden door een smeedijzeren reling, vinden we dezelfde zachte inrichting rond de bar, waar vlakbij ook een hoge tafel staat. Het meubilair in dezelfde tinten zorgt voor nog meer eenheid. Die lijn wordt zelfs doorgetrokken tot de tafelkleedjes en de dressoirs, waar enkele waardevolle flesjes staan te pronken. Bij mooi weer kunnen nog eens zoveel mensen terecht op een heerlijk terras in de tuin.

     

    Tijdens de middag wordt er een lunch geserveerd met voorproevertjes en keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdschotels, vlees of vis (25 Euro). ’s Avonds biedt het menu van de maand een koud voorgerecht, een warm voorgerecht, een hoofdgerecht en een dessert (45 Euro), terwijl het degustatiemenu 60 Euro kost. Vanzelfsprekend kan men ook uitsluitend à la carte eten. En u kan ervan op aan dat evenveel aandacht wordt besteed aan de kwaliteit van de nagerechten: mini-baba met rum en gekonfijte roze pompelmoes, gratin van mango met lavendelhonig en amandelen of een ijssouflé met mandarijn, perencompote met saffraan en Mandarine Napoleon.

     

    Rocky’s herfstkaart brengt eens te meer een pleiade van schitterende wildbereidingen die fijnproevers-gastronomen zonder de minste twijfel zullen bekoren. Tussen de voorgerechten o.m. Gillardeau oesters, ganzenlever met gekonfijte vijgen en perenchutney, rundscarpaccio met brisure van truffels,ganzenleversnippers en parmezaan of st jacobsnootjes in schuimige groentenbrunoise en dito citroenbouillon.

    Bij de hoofdgerechten een Racanduifje met boschampignons, patrijs met herfstgroenten of nootjes van reebokfilet met jeneverbes, witloofstronkjes en aardappel met uienringen en spek. Tussen de visgerechten selecteerden we een verse tarbot in kokosmelk met Rieslingmousseline en grijze garnalen en gebraden St. Jacobsvruchten met ganzenlever, Comtékaas en geparfumeerd met oude balsamico.

    Prijs, plezier en kwaliteit zijn de absoluut sterke troeven van Rocky Renaud die door GaultMillau met een 17/20 wordt beloond terwijl Henry Lemaire 90/100 toekent en het restaurant o.i. terecht, tussen de absolute toppers rangschikt.

     

    Le Passage – J& P Carsoullaan 13 –1180 Ukkel -  tel 02.374 66 94

    restaurant@lepassage.be

     

     

    04-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!