Inhoud blog
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    22-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bollinger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bollinger Champagne

     

     

     

     

    Bollinger is één van de enige huizen die zijn productie volledig controleert. Het aankopen van kant en klare wijnen ‘sur lattes’ zoals commerciële merken, is volledig uitgesloten.

    Met 157 ha wijngaard kan Bollinger 2/3de van zijn behoefte aan druiven dekken, tegen gemiddeld 11% voor andere Champagnehuizen. De rest wordt rechtstreeks beleverd door wijnboeren, die sinds lang een partner van Bollinger zijn. Bollinger zweert bij een ‘culture raisonnée’ en een strenge selectie van de druiven bij de oogst. Een goede kennis van de oorsprong van de druiven is een prioriteit en staat borg voor kwaliteit.

     

    De Pinot Noir ligt aan de basis van de assemblages Bollinger. Deze druivensoort brengt vinositeit, complexiteit en kracht. De gemiddelde samenstelling van de assemblages voor de Special Cuvée voor la Grande Année en RD is 60 tot 65% Pinot Noir, 25 tot 35% Chardonnay en 15% Pinot Meunier.

     

    Bollinger houdt eraan kurk te gebruiken tijdens de rijping voor La Grande Année, R.D. en de magnums de réserve. De kurk geeft de mogelijkheid een uitwisseling te krijgen met zuurstof die in het voordeel is van de ontwikkeling van de aroma‘s. Deze eigenschap van de kurk komt pas goed tot zijn recht na 3 à 4 jaar bewaring in de kelder. Deze manier van werken is evenwel uitzondering geworden in Champagne.

     

    Bollinger past een kleine dosering toe, in het algemeen 7 à 9 gram suiker per liter voor de Special Cuvée en La Grande Année en slechts 3 à 4 gram suiker per liter voor R.D. ( categorie Extra Brut). De wijnen rusten gedurende drie maanden na de dégorgement. Bollinger maakt bovendien zijn wijnen pas vrij als ze echt klaar zijn om gedegusteerd te worden.

    Een nauwgezet respect voor de 10 Champagnegeboden zorgt ervoor dat de wijnen Bollinger als een hoogstaande kwalitatieve Champagne wordt geroemd. RVH.

    22-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verscheidenheid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wijnfestival Carrefour: Kwaliteit en verscheidenheid/3

     

     

     

    Met het respect voor en de sensibilisering van de Carrefour-klant voor ogen, zullen op dit nieuwe Wijnfestival ook fairtradewijnen worden aangeboden.

    Met de voor de Belgische markt exclusieve verkoop van het Zuid-Afrikaasse merk Thandi, dat sinds 1995 in Elgin in de West-Kaap geproduceerd wordt, wil Carrefour wijn afkomstig van eerlijke handel een belangrijke plaats toebedelen. Thandi was immers de eerste wijn ter wereld waaraan Max Havelaar z’n fairtradelabel toekende. Het eerste objectief van Thandi bestaat erin om de achtergestelde gemeenschappen in Zuid-Afrika te ondersteunen. Tijdens de degustatie werd meer dan duidelijk dat deze unieke wijn op zeer korte termijn een ruim marktaandeel zal verwerven gelet op zijn unieke smaak en bijzonder aroma.

     

    Een andere trend, die gelijkloopt met de maatschappelijke ontwikkelingen is de biowijn. Een aantrekkelijke niche voor de verkoop, maar ook een segment in volle ontwikkeling dat tegemoetkomt aan de verwachtingen van consumenten op zoek naar producten uit de biologische landbouw.

     

    Met een aanbod dat veelzijdiger is dan ooit en aangepast is aan elk type van bezoeker, wil het Wijnfestival 2009 klanten meer dan ooit de kans geven om te kiezen. RVH.

    22-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cote d'or

    Côte d’Or: nieuw ontdekkingsgamma

     

     

     

     

     

    Côte d’Or onthult een nieuwe manier van chocoladeconsumptie met de lancering van een nieuw gamma bestaande uit vier kleine, individueel verpakte repen van 30 &35 gram. Dankzij hun handig en exclusief formaat zijn deze geraffineerde lekkernijen ideaal om jezelf na een lange en vermoeiende dag eens goed te verwennen.

     

    De unieke, intense smaak van Côte d’Or chocolade komt perfect tot zijn recht in deze nieuwe chocoladerecepten met of zonder vulling. Naast de klassieke, verrukkelijke smaken Noir Intense 70% en Praliné Intense melk, zullen de nieuwe smaken Pure Chocolade Citroen Gember en Melkchocolade met Vijgen en Amandelen uw hart ongetwijfeld veroveren.

    En wat dan nog ? Met deze nieuwe repen van de meester-chocolatier Côte d’Or, kunt u zich deze kleine luxe tegen een klein prijsje zeker en vast veroorloven zonder te hoeven tellen.

    Verkrijgbaar vanaf midden september in de chocoladerayon, naast de Côte d’Or repen. RVH.





    22-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Equinoxe

    Equinoxe van de Grote Chocolade

     

     

     

    Ook nu weer staan een heerlijke smaak en lekker smullen centraal bij Valrhona, met de nieuwe identiteit van het exclusieve assortiment waar alle liefhebbers van Equinoxe chocolade vol verwachting naar uitkijken.

     

    Met dit unieke, heerlijke assortiment zijn de grote klassiekers van Valrhona in een nieuw jasje gestoken. Er is een selectie van de beste gedroogde vruchten, waar de amandelen uit Spanje en de hazelnoten uit Italië zich mengen met de fijne smaak van sinaasappelschilletjes, gedroogde vijgen en stukjes biscuit. Anderzijds biedt de chocolatier ook nieuwe recepten, beslist nog lekkerder door de omhulling met een uitzonderlijke Grote Chocolade, met een lange nasmaak.

     

    Valrhona biedt liefhebbers evenzeer en met veel trots een uitzonderlijk proefmoment, door hen te laten kennismaken met de nieuwe Equinoxe, hetzij in alle privacy (dankzij het ronde miniformaat 75g), maar ook gezellig samen met anderen (dankzij de cadeaukistjes 250g en de collectie 500g). Er is keuze uit een kistje Equinoxe Collectie -500g - adviesprijs: € 36.9, een kistje amandelen hazelnoten puur - melk - puur&melk - 250g - adviesprijs: € 16.9, het kistje amandelen hazelnoten gianduja -250g -adviesprijs: € 16.9, het kistje vijgen biscuit - 250g - adviesprijs: € 16.9, een pack amandelen hazelnoten puur -melk -75g -adviesprijs: € 6.9 of een pack zwarte parels – sinaasappelblokjes -vijgen -75g -adviesprijs: € 6.9. RVH.

    De Equinoxe Collectie is verkrijgbaar in Printemps en Galerie Lafayette .

     





    22-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oasis of the sea

    Volg online de bouw van Oasis of the Seas

     

     

     

    Over ruim 100 dagen komt Oasis of the Seas in de vaart. Het indrukwekkende vlaggenschip van Royal Caribbean International telt 16 passagiersdekken en ontvangt 5.400 gasten in een dubbele bezetting. Op de site www.oasisoftheseas.com volgt u de bouw van ’s werelds grootste en meest innovatieve schip van nabij. Op de foto’s is onder meer te zien hoe het Aqua Theater, de Boardwalk, Studio B en de Royal Promenade stilaan hun definitieve vormen aannemen.

     

    In de aanloop tot de lancering van Oasis of the Seas gunt Royal Caribbean International in een reeks korte filmpjes ook een blik achter de schermen van dit megaschip. In de jongste webisodes verneemt u meer over de loft accommodaties, de bouw van de paardenmolen, het idee achter Central Park en het toprestaurant aan boord van Oasis of the Seas.

     

    Ook de terminalwerken in Port Everglades, de thuishaven van Oasis of the Seas, komen uitgebreid aan bod. Terminal 18 wordt ’s werelds grootste en meest geavanceerde cruiseterminal. Tot 6.500 passagiers moeten er in enkele uren tijd kunnen inschepen aan boord van Oasis of the Seas. Royal Caribbean International en het havenbestuur van Fort Lauderdale verzekeren dat elke passagier in minder dan 15 minuten alle formaliteiten zal doorlopen en zonder verder oponthoud zijn vakantie kan aanvangen. Oasis of the Seas komt op 1 december aanstaande in de vaart. Het zusterschip Allure of the Seas volgt in december 2010. RVH.

    www.oasisoftheseas.com -  www.cruiseconnection.be

     

     

     

    22-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC outboard

    JBC-Outboard najaar 2009

     

     

     

    De Outboard collectie is exclusief voor JBC ontworpen door Ilse Hebbrecht. Zij is de pionier en was tot voor kort de verantwoordelijke voor de look&feel van het Belgische topmerk ‘Offshore Legends’. Haar persoonlijke handschrift is terug te vinden in deze sportieve luxe collectie waarbij veel aandacht is besteed aan kleur, detail, materialen en draagcomfort. RVH.

    Vanaf 30 september 2009 verkrijgbaar in alle JBC-winkels

     









    22-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Respect voor de klant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wijnfestival Carrefour: Respect voor de klant:/2

     

     

    De klant respecteren, betekent in de eerste plaats aandacht hebben voor zijn behoeften, prioriteiten, voorkeuren en degustatiemomenten preciseert wijnaankoper Francis Lerminiaux. De klant moet bovendien de kans krijgen om de wijn te kiezen die hem het best ligt.

    Carrefour pakt uit met een brede waaier uitzonderlijke wijnen in categorieën als ongelooflijke wijnen, medaillewijnen en bekroonde wijnen. De ‘Ongelooflijke wijnen’  bevatten een selectie van wijnen met een uitzonderlijk gunstige prijs-kwaliteit-verhouding, een 20-tal producten die zich met de grootste van hun appellatie kunnen meten. De ‘ Medaillewijnen’ zijn een 80-tal wijnen die een gouden, zilveren op bronzen medaille behaalden op een concours in Frankrijk of elders in Europa. De ‘bekroonde wijnen’ zijn flessen die een onderscheiding of een vermelding kregen in één van de prestigieuze en internationaal erkende publicaties zoals Le Guide Hachette, Wine Spectator of de Parker-gids.

     

    De klant vindt in de Carrefour Hypermarkten maar liefst 379 wijnen, bij Carrefour GB en Market omvat het assortiment 240 keuzemogelijkheden. RVH.

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Château Sérilhan/ 2

     

    Sérilhan, een aanhanger van de nieuwe Alliance des Crus Bourgeois.

     

     

    Van de 9 hectaren waarvan de productie in bulk werd verkocht, kreeg Château Sérilhan onder Didier Marcelis een totaal andere look: voortaan beschikt men over 25 hectaren, waarbij alle wijnen ‘en primeur’ verkocht worden en op fles worden geleverd !

     

    Heeft Didier Marcelis er een neus voor? Zeker en vast! De 2007, de eerste jaargang van het duo Marcelis/Franc op de nieuwe terreinen van Sérilhan, betekent een heuse ommekeer qua stijl en kwaliteit van de wijnen. Ondanks de klimatologische moeilijkheden van het jaartal resulteert Château Sérilhan in complexiteit, diepte en zijdezachte smakelijkheid. Onherkenbaar. Voortaan is Sérilhan een aanhanger van de nieuwe Alliance des Crus Bourgeois, waarbij deze eerste realisatie van het nieuwe team erg goed onthaald wordt door de internationale pers.

    Maar voor Didier Marcelis stopt het hier niet. Hij wil het uiterste uit het terroir halen en het allerbeste uit de druiven. In 2008 ontmoet hij een nieuwe consultant, en wie ! Het is Hubert de Boüard, eigenaar van l’Angélus, Premier Grand Cru Classé de Saint-Emilion, tegelijk consultant voor de prestigieuze wijnen van Château Fieuzal in Pessac-Léognan en Château La Pointe in Pomerol. Hubert de Boüard kent het potentieel van het terroir van Sérilhan en weet dat hij kan rekenen op de betrokkenheid en het dynamisme van de nieuwe ploeg waardoor hij de uitdaging aanneemt om de wijnen van Sérilhan nog meer te laten evolueren door toedoen van zijn knowhow. RVH.

    www.chateau-serilhan.fr



    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pierre & vacances

    PIERRE & VACANCES EN INTRAWEST KONDIGEN EEN AKKOORD AAN OMTRENT DE AANKOOP VAN DE TOERISTISCHE BEDRIJFSACTIVITEITEN VAN INTRAWEST IN DE ALPEN.

     

     

     

    De Groep Pierre & Vacances en Intrawest Hotels & Residences hebben een akkoord ondertekend met betrekking tot de aankoop van de bedrijfsactiviteiten van toerisme residenties en handelszaken in handen van Intrawest in 2 berggebieden in de Alpen: Arc 1950 in de Savoie en Flaine Montsoleil in de Haute-Savoie.

     

    Arc 1950 is het grootste resort van Intrawest in Europa. Het aankoopcontract bevat de beleidsactiviteiten in toerisme residenties met 655 appartementen die worden beheerd door de merken “Radisson” en “Intrawest Hotels & Residences’.  Deze operatie houdt eveneens het management van 2 restaurants en een bar in, alsook 2 winkelcentra gelegen in het dorp. Inzake Flaine Montsoleil, richt het contract zich op het management van een toerisme residentie met 138 appartementen. Het voltallige personeel van deze twee dorpen en het administratieve personeel van ‘Bourget du Lac’ zullen deel uitmaken van de Groep Pierre & Vacances.

     

    De Groep Pierre & Vacances zal deze 2 resorts uitbaten volgens de normen van een 4-sterren toerisme residentie. Deze twee prestigieuze adressen dragen bij tot het ‘superieure’ aanbod van Pierre & Vacances in de Alpen, dat tot op heden residenties beheert van de merken Résidences MGM en Pierre & Vacances (Courchevel, Méribel, …). De afronding van deze operatie is voorzien tegen 1 oktober 2009. RVH.

     

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.second place

    Vind uw tweede verblijf op Second Place

     

     

     

    Van vrijdag 25 tot en met zondag 27 september 2009 verwelkomt FISA iedereen met een glaasje champagne op de zevende editie van de beurs Second Place, de enige Belgische beurs voor het tweede verblijf. Paleis 3 van Brussels Expo stelt gedurende 3 dagen zijn deuren open voor iedereen die interesse heeft om  een tweede verblijf te verwerven.

     

    3 soorten kopers kunnen er terecht. Zij die kopen voor puur vakantiegenot, een tweede groep trekt naar de beurs met het oog op een stek te vinden waar ze definitief naar toe zullen emigreren en een derde categorie ziet de aankoop puur als investering. Een investering is het in ieder geval. In deze tijden waar het klassieke spaarboekje zo goed als niets meer opbrengt, blijft vastgoed de logische keuze. Bovendien vallen er in heel wat landen (Verenigde Staten (Florida) en Spanje ) prachtige koopjes te rapen. Kortingen van 15 tot 30% zijn geen uitzonderingen.

     

    Landen van over heel de wereld zijn door meer dan 100 exposanten vertegenwoordigd. Vaste waarden zijn Frankrijk, Italië, Spanje, Oostenrijk en Griekenland, maar zij krijgen steeds meer concurrentie van nieuwe EU-landen zoals Bulgarije, Kroatië, Hongarije en Slovakije. Wie het eerder voor meer exotische oorden heeft, vindt zeker zijn gading in Belize, Brazilië, Kaapverdië, Mexico of Dubai. Turkije en de Verenigde Staten blijven sinds een aantal jaren erg goed scoren.

     

    Jaarlijks peilt de beursorganisator ook naar wat er leeft bij de bezoekers van Second Place. De vijf populairste landen om een tweede verblijf te verwerven blijken Frankrijk, Spanje, Turkije, Italië en de Belgische kust. De helft van de bezoekers is bereid aan een tweede verblijf een maximum bedrag van 200.000 euro te besteden. De meerderheid van de Second Place bezoekers koopt het liefst via een Belgische makelaar, in België (39%) of in het buitenland (37%).

     

    Bezoekers kunnen gedurende de beurs ook terecht in diverse seminaries, waar ze gratis fiscaal en juridisch advies of gewoon heel wat praktische tips kunnen inwinnen. RVH.

    www.secondplace.be

     

     

     

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijnfestival carrefour
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wijnfestival Carrefour: selectie stijlrijke wijnen naast uitzonderlijke fairtrade wijnen./1

     

     

     

     

     

    Het jaarlijks wijnfestival van Carrefour start op 23 september en loopt tot 10 oktober 2009. Carrefour stelt op basis van de voorkeuren van elke klantengroep met aandacht voor de regionale smaakverschillen, een assortiment Franse en wereldwijnen samen dat veelzijdiger is dan ooit.

     

    De nieuwsgierige klant op zoek naar een voordelig zaakje, maar ook de liefhebbers van de grand cru’s en zij die betaalbare flessen uit een lagere prijsklasse verkiezen komen aan hun trekken. Om dit assortiment samen te stellen, baseerde Carrefour zich op twee eenvoudige principes: anticiperen op en onder de aandacht brengen van nieuwe markttendensen, en inspelen op de voorkeuren van de Belgische klanten.

     

    Alles wordt gebundeld in een uitermate praktische catalogus met een leessleutel die is opgebouwd volgens de logica: kleur – land – gebied – herkomstbenaming – prijs. Op die manier vinden de klanten snel het beste aanbod, afhankelijk van hun voorkeuren. RVH.

     

    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC Naomi

    JBC stunt met Naomi Campbell

     

     

     

     

    Na de opmerkelijke herfstcampagne van vorig jaar waarbij bekende Belgen een collectie maakten voor JBC en het TV-programma “De Designers” , pakt de Belgische kledingketen nu uit met een nog grotere stunt. JBC brengt immers een reeks commercials op TV met Naomi Campbell in de hoofdrol. Naomi werd met een privé-jet overgevlogen naar België voor de doorpas en later voor de opnames, gekleed in JBC-creaties. Du jamais vu in ons land.

     

    Niet alleen Naomi Campbell, maar ook enkele ontwerpers van JBC komen in beeld, naast bekende Vlamingen en Walen die in het verhaal uitgenodigd zijn op een jetset party. Een onverwachte wending en een vleugje humor zorgen ervoor dat de reclamespotjes nog lang in het geheugen zullen blijven hangen.

    “Onderzoek heeft uitgewezen dat JBC een grote naambekendheid heeft en als “sympathiek label” ervaren wordt door het publiek. Wat te weinig geweten is, is dat de kledij van JBC door onze eigen mensen ontworpen wordt”, zegt Veerle Koninckx, Directeur Communicatie van JBC. “Met de TV-spots willen we duidelijk maken dat JBC met eigen designers werkt.

     

    Uiteraard heeft het programma  “De Designers” – een samenwerking tussen JBC en VTM – al veel duidelijk gemaakt, maar we wilden ook een aparte en verrassende campagne brengen.  We zijn op zoek gegaan naar een beroemd  gezicht voor deze campagne en zijn zo bij Naomi Campbell terechtgekomen. We brengen  in totaal acht spots, verspreid over drie seizoenen. Alle spots beginnen op dezelfde manier, maar nemen daarna een totaal andere wending. Er zullen ook telkens andere designers te zien zijn. Zoals Walter Van Beirendonck die ZulupaPUWA ontwerpt, Anne-Marie Loos , hoofd van het JBC-designteam, Ann Buermans, de winnares van De Designers, Ilse Hebbrecht, de ontwerpster van de Outboard lijn, en andere ontwerpers uit het team. In meerdere spots zal ook ex- miss België Sandrine Corman te zien zijn. Zij is al een tijdje het gezicht voor JBC in Wallonië.”

     

    De commercials worden gerealiseerd door  regisseur Bram Van Riet van Caviar. Bram startte zijn carrière in België. Ondertussen woont en werkt hij al een aantal jaren in San Francisco waar hij een sterke reputatie heeft opgebouwd. Hij werkte ondermeer aan internationale campagnes voor Nissan, Microsoft en Coca Cola. Caviar is ondermeer bekend van talrijke commercials , maar ook van TV-series en langspeelfilms. Een van de recente successen is “De Smaak van de Keyser”.  Het productiehuis is internationaal actief met ondermeer vestigingen in Brussel, Amsterdam en Los Angeles. RVH.

    Naomi  en JBC zijn vanaf zaterdag 3 oktober in Vlaanderen op tv te zien. Ze kunnen ook bekeken worden op www.jbc.be

    .







    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize fresh

    Delhaize België opent gekoeld, halfgeautomatiseerd distributiecentrum voor verse producten in Zellik.

    Nieuw distributiecentrum is technologisch en milieuvriendelijk hoogstandje in België en in Europa

     

     

     

    Delhaize België nam zopas een nieuw distributiecentrum, DC Fresh II, in Zellik in gebruik. De gekoelde stapelplaats van 12.000 m² is het nieuwe knooppunt voor de opslag en distributie van verse en ultraverse producten aan de 789 winkels van Delhaize in België en het Groothertogdom Luxemburg. Het halfgeautomatiseerde distributiecentrum zorgt voor een hogere efficiëntie, snellere leveringen op maat van de winkels en een nog betere traceerbaarheid van producten. Dankzij deze investering kan Delhaize nog beter inspelen op de stijgende vraag naar verse producten. De nieuwe stapelplaats is bovendien een toonbeeld op het vlak van technologie en milieuvriendelijkheid en plaatst Delhaize eens te meer in de kopgroep van de Europese distributiebedrijven.

     

    “Delhaize wil meer dan ooit de value leader op de Belgische distributiemarkt zijn. We willen dat onze klanten tevreden zijn over de kwaliteit, het productaanbod, de prijzen, de winkels, de medewerkers en de dienstverlening. Dankzij onze aanhoudende focus op kostenbesparingen, efficiëntie en de verbetering van onze aankoopvoorwaarden, kan Delhaize elke dag kwalitatieve producten aanbieden tegen competitieve prijzen. Dankzij de opening van ons nieuwe gekoelde distributiecentrum kunnen we onze klanten nog versere producten bieden, met een nog betere traceerbaarheid”, aldus Michel Eeckhout, CEO Delhaize België.

     

    Het versaanbod is een kernassortiment voor Delhaize. Het belang van verse producten in het assortiment is de afgelopen jaren ook sterk toegenomen. In het nieuwe distributiecentrum zullen verse producten, inclusief ultraverse producten met een zeer korte houdbaarheid, verwerkt worden. Voorbeelden zijn kaas, charcuterie, voorgesneden groenten, voorverpakte vis en vlees, traiteur, self-traiteur, bereide maaltijden, en wild en gevogelte. Een perfecte behandeling van deze producten is cruciaal. Een modern en performant logistiek apparaat is een voorname pijler in deze strategie. De opening van DC Fresh II is dan ook een belangrijke hefboom in de verdere groei van Delhaize België.

     

    Delhaize kondigde ook aan dat het voor de bevoorrading van haar winkels in de regio Brussel, voor het eerst een volledig elektrische vrachtwagen zal uittesten. RVH.

     

     


     

     

     







    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V-master
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Horlogecollectie V-Master

     

     

     

     

    De ‘V-Master’ het nieuwe horloge van Versace, heeft het klassieke karakter van een hoogwaardig uurwerk. Deze sierlijk vormgegeven chronograaf draagt de exclusieve stijl van dit Italiaanse merk uit.

    De geavanceerde V-Master combineert zijn elegante design met de dynamische en sportieve uitstraling van een chronograaf met drie metertjes: een maanfase-aanduiding op zes uur, 24-uurs indicatie op negen uur en een kalender met dag en maandweergave op twaalf uur. De complexiteit van het binnenwerk wordt geïllustreerd door de draaiende datumring rond de wijzerplaat.

     

    Met zijn verzorgde stijl en smaakvolle vormgeving ontpopt de V-Master zich als een uurwerk met de tijdloze charme van de Hollywood-sterren uit de jaren dertig. Het is bij uitstek een horloge voor mannen die gesteld zijn op luxeproducten, maar hier niet graag mee te koop lopen. RVH.

    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Château Sérilhan

    Château Sérilhan of het ontstaan van een nieuwe

    aanhanger van de Alliance des Crus Bourgeois.

     

     

    Wie had gedacht dat in deze felbegeerde wijngaard van Bordeaux, waar om het kleinste perceel – dat goud waard is - gevochten wordt, dat er nog een mogelijkheid was voor een nieuwe Cru Bourgeois in Saint-Estèphe?

    Didier Marcelis, deze Waalse Fransman, die overal ter wereld wel ergens een paar loopschoenen staan heeft waar er aan gesofisticeerde computertechnologie wordt gedaan, heeft het toch maar voor elkaar gekregen!

     

    De familie Marcelis bezat al jaren een klein domein van 9 hectaren in Saint-Estèphe, waarbij Jean, de vader van Didier, in 2002 besloot om met pensioen te gaan. Maar wat moest er gebeuren met dit familiedomein: verkopen of het wijnavontuur van de familie Marcelis verderzetten? Uiteindelijk besloot Didier om de microchips te ruilen voor de snoeischaar. Hij kraamt zijn boeltje aan de Brusselse Kleine Zavel op en verhuist in 2003 naar Sérilhan en gaat er de uitdaging met Médoc aan..

     

    Met dezelfde punch en vastberadenheid die hij aan de dag legde bij IBM, Cisco Systems en Fujitsu, neemt hij het domein en de productie over : de natuur, het terroir, de knowhow… leren begrijpen, coördineren en uiteindelijk groter maken.

    Eerst en vooral vergroot Didier Marcelis het domein, via pachten of aankopen, met een aantal verschillende maar telkens kwaliteitsvolle percelen, goed voor 16 hectaren extra. Ook herbekijkt hij het geheel van de gebouwen : langs de ene kant moet hij de kelders actualiseren en moderniseren, langs de andere kant moet hij die aanpassen aan datgene wat hij voor ogen heeft. Er volgt een grotere ontvangstruimte voor de oogst, een receptie-unit en een sorteertafel, alsook een rijpingskelder voor de barriques.

     

    Hij moet ook op zoek naar een orkestleider die net zo goed vertrouwd is met de snoeischaar dan met de barriques, die het project begrijpt en die ervaring heeft met het betere wijnwerk van Bordeaux. Zijn oog valt op Bernard Franc die zijn strepen verdiende bij Pontet Canet en Lafon Rochet en die klaar is voor een nieuw avontuur. RVH.

    www.chateau-serilhan.fr



    19-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer of geen weer

    Weer of geen weer aan zee? Dankzij Mobotix geen verrassend weer meer aan de Belgische kuststeden.

                                                                               

     

     

    Mooi weer in Blankenberge, maar slecht weer in De Panne? Voortaan is het       mogelijk om dankzij Mobotix-camera's het weer in de verschillende kuststeden en - gemeenten in real time te consulteren via www.infometeo.be of rechtstreeks op www.weercameras.be                   

     

    Vaak hoor je de weerman of -vrouw tijdens het weerbericht vertellen: "aan zee wordt het beter weer dan in het binnenland". Maar tegen de gunstige voorspellingen in, kunnen de weergoden de dagtoeristen ongunstig gezind zijn. Of kan het in De Panne grijs en regenachtig zijn, maar in Blankenberge zonnig...

     

    Dankzij deze website is onzekerheid over het weer aan zee nu definitief verleden tijd.  Infometeo is als het ware een venster met zicht op zee. Zo zie je met eigen ogen de weerssituatie in de verschillende kustgemeenten in reële tijd. Hiermee voorkom je een mogelijke teleurstelling na een gunstige weersvoorspelling door de weerman. De website kwam tot stand dankzij een nauwe samenwerking van de kuststeden- en gemeenten met WxCams.be (Weather Extreme Cameras), leverancier van de Mobotix camera's en beheerder van de website Infometeo.

     

    De verschillende kustgemeenten hebben vrij snel de meerwaarde ingezien van de hoge resolutiecamera's van Mobotix. WxCams.be heeft tot nu toe reeds 2 camera's geïnstalleerd in De Panne, in Koksijde 5, in Nieuwpoort 1, Knokke-Heist 2 camera's met zicht op zee en 1 camera in het openluchtzwembad, Blankenberge heeft 2 camera's. Daarnaast is er ook nog een camera op de markt in Brugge en een 90° camera op de markt van Veurne. Al deze camera's werden geplaatst in samenwerking met privé-partners of rechtstreeks met de lokale overheden zoals in Koksijde en Blankenberge. Het stadsbestuur van Blankenberge bijvoorbeeld, zendt de beelden in real-time uit op de promotiewebsite van de stad. RVH.

    19-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Burn Energy shot

    Coca-Cola introduceert Burn Energy Shot: een snelle, krachtige energie boost in een klein flesje

     

     

     

    Iedereen heeft wel eens behoefte aan extra energie. Vanaf vandaag is daar een gemakkelijke en eenvoudige oplossing voor met Burn Energy Shot. Een plotse behoefte aan energie wordt effectief bestreden dankzij de snelle, krachtige energieboost uit een 50 ml flesje. Burn Energy Shot is handig om mee te nemen en kan ongekoeld worden gedronken. Deze shot is een innovatief product en de primeur voor de Europese lancering is voorbehouden aan de Benelux.

     

    ’s Ochtends vroeg, na de lunch, onderweg of als je nog even door wilt gaan laat in de avond? Burn Energy Shot biedt de oplossing voor wie snel energie nodig heeft. De functionele ingrediënten zoals cafeïne, taurine, en B-vitamines zorgen voor een krachtige oppepper in één slok. Een Burn Energy Shot is verpakt in een stijlvol 50 ml flesje met schroefdop dat makkelijk mee te nemen is en ongekoeld gedronken kan worden.

     

    In de energy categorie speelt Coca-Cola in België in op de vraag van de consument met de merken Nalu, Burn en Monster. Op dit moment bestaat er geen enkel product op de markt dat met Burn Energy Shot te vergelijken valt. Met het unieke en innovatieve Burn Energy Shot, onderscheidt Burn zich dan ook in de energy categorie.

    Burn Energy Shot is onder andere verkrijgbaar in de supermarkt, dagbladhandel, nachtwinkel en in het tankstation. De aanbevolen verkoopprijs is EUR 1,79 en EUR 2,29 voor het petrol kanaal. RVH.

    www.cocacolabelgium.be

     





    18-09-2009 om 08:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Festival belgische mossel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Festival de Belgische mossel.

     

     

     

     

    Onder het thema ‘Dit is Belgisch’ vindt op 19 en 20 september in Koekelberg, de tweede editie plaats van het Feest van de Vriendschap.

     

    Deze festiviteiten draaien rond drie thema’s. Het Festival van de Belgische mossel, laat de bezoekers en gastronomen toe de ‘Queen mossel’ een100% Belgisch product te proeven. Dit festival wordt georganiseerd olv de chef van het Brussels restaurant Spinnekopke en beoogt twee ton mosselen te verbruiken.

     

    Het ‘Dorp’ en de ‘Grote tent’ bieden de bezoekers de mogelijkheid om de culturele en gastronomische rijkdommen van de deelnemende steden en streken te ontdekken: Bastogne, Hyères les Palmiers, Ieper, Kelmis/La Calamine en Koekelberg. Hierbij bieden ambachtslui en lokale producenten hun specialiteiten aan zoals chocolade, bakkerijproducten, gebak en volkse kwaliteitsgastronomie zoals boterhammen met platte kaas en kriek, Luikse wafels, traditionele slakken e.a

     

    Op het plein van het ‘Dorp’ en in de ‘Grote Tent’ worden gedurende het ganse weekend diverse evenementen georganiserd door bijzonder traditionele Belgische groepen. RVH.

    18-09-2009 om 08:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pixar

    DELHAIZE BELGIË BIEDT HAAR KLANTEN DE MOGELIJKHEID OM KAARTEN

    ONLINE TE BESTELLEN

     

     

     

     

    Op 16 september eindigt de Disney Pixar actie van Delhaize België. Om de verzamelaars de mogelijkheid te bieden om hun album te vervolledigen, organiseert Delhaize opnieuw ruilbeurzen in alle supermarkten op 16 september tussen 13u30 en 17u30. De klanten zullen ook de mogelijkheid krijgen om hun ontbrekende kaarten te bestellen op de site van de Disney Pixar-actie vanaf 17 september.

     

    Gezien het grote succes van de Disney Pixar-actie wil Delhaize haar klanten de mogelijkheid bieden om hun album te vervolledigen. Daarom worden er opnieuw ruilbeurzen georganiseerd in de Delhaize supermarkten op 16 september tussen 13u30 en 17u30. Om deze ruilbeurzen gezellig te houden, zal er een specifieke ruimte voorzien worden voor de klanten om hun ontbrekende kaarten te zoeken.

     

    Bovendien zullen de kaarten vanaf 17 september 2009 tot 31 december 2009 te koop zijn via de site van de Disney-Pixar actie. De prijs zal € 0,20 per kaart bedragen, met een toelage van € 1 per bestelling voor de administratieve en verzendingskosten. De leverancier Cartamundi zal de opvolging van deze operaties verzorgen. De klanten kunnen zoveel kaarten bijbestellen als ze maar willen, weliswaar met een maximum van 4 identieke exemplaren van eenzelfde kaart per bestelling.

     

    De Pixar-actie startte op 25 juni 2009. Tussen het begin van de actie en 31 augustus 2009 werden er maar liefst 210 miljoen kaarten uitgedeeld. RVH.

    www.delhaize.be/delhaize/actions/pixar/_nl/index.asp 

     

    18-09-2009 om 08:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.soja

     

     

    Soja beschermt tegen beroertes

     

     

    Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat soja kan beschermen tegen het optreden van beroertes. Mensen die minstens 300 gram sojaproducten per week gebruiken hebben 77% minder kans op een beroerte dan mensen die minder dan 50 gram sojaproducten per week gebruiken.

     

    Een beroerte is een van de meest voorkomende vormen van hart- en vaatziekten. De consumptie van soja zou wel eens een gunstig effect kunnen hebben op het risico van een beroerte. Vergeleken met ‘gezonde’ mensen, blijken mensen die een beroerte hebben gehad namelijk beduidend minder sojaproducten te consumeren. Hoe meer sojaproducten mensen gebruiken, hoe lager de kans op een beroerte.

     

    Deze bevindingen zijn afkomstig uit onderzoek bij in totaal 838 Chinese mannen en vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 69 jaar. Van deze groep hadden 374 personen in het verleden een beroerte gehad. De overigen waren ‘gezonde’ mensen die de controlegroep vormden. Beide groepen is gevraagd naar hoeveel sojaproducten als sojabonen, sojadrinks en tofu ze wekelijks gebruikten.

     

    Met het uitgebreide assortiment sojaproducten van tegenwoordig is het mogelijk op een gevarieerde manier soja op het menu te zetten. Sojaproducten zijn lekker en gemakkelijk te gebruiken in tal van gerechten zoals soepen, sausen, quiches en smoothies. Bij het ontbijt kan men kiezen voor ontbijtgranen met sojadrink of soja yofu (alternatief voor yoghurt), als tussendoortje voor een sojadessert of een sojadrink. Bij een warme maaltijd passen vleesvervangers op basis van soja. RVH.

     

    Bron: Liang, W., et al. "Soy Consumption Reduces Risk of Ischemic Stroke: A Case-Control Study in Southern China." Neuroepidemiology. 33.2 (2009): 111-16.

     

    18-09-2009 om 08:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!