Inhoud blog
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Respect voor de klant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wijnfestival Carrefour: Respect voor de klant:/2

     

     

    De klant respecteren, betekent in de eerste plaats aandacht hebben voor zijn behoeften, prioriteiten, voorkeuren en degustatiemomenten preciseert wijnaankoper Francis Lerminiaux. De klant moet bovendien de kans krijgen om de wijn te kiezen die hem het best ligt.

    Carrefour pakt uit met een brede waaier uitzonderlijke wijnen in categorieën als ongelooflijke wijnen, medaillewijnen en bekroonde wijnen. De ‘Ongelooflijke wijnen’  bevatten een selectie van wijnen met een uitzonderlijk gunstige prijs-kwaliteit-verhouding, een 20-tal producten die zich met de grootste van hun appellatie kunnen meten. De ‘ Medaillewijnen’ zijn een 80-tal wijnen die een gouden, zilveren op bronzen medaille behaalden op een concours in Frankrijk of elders in Europa. De ‘bekroonde wijnen’ zijn flessen die een onderscheiding of een vermelding kregen in één van de prestigieuze en internationaal erkende publicaties zoals Le Guide Hachette, Wine Spectator of de Parker-gids.

     

    De klant vindt in de Carrefour Hypermarkten maar liefst 379 wijnen, bij Carrefour GB en Market omvat het assortiment 240 keuzemogelijkheden. RVH.

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Château Sérilhan/ 2

     

    Sérilhan, een aanhanger van de nieuwe Alliance des Crus Bourgeois.

     

     

    Van de 9 hectaren waarvan de productie in bulk werd verkocht, kreeg Château Sérilhan onder Didier Marcelis een totaal andere look: voortaan beschikt men over 25 hectaren, waarbij alle wijnen ‘en primeur’ verkocht worden en op fles worden geleverd !

     

    Heeft Didier Marcelis er een neus voor? Zeker en vast! De 2007, de eerste jaargang van het duo Marcelis/Franc op de nieuwe terreinen van Sérilhan, betekent een heuse ommekeer qua stijl en kwaliteit van de wijnen. Ondanks de klimatologische moeilijkheden van het jaartal resulteert Château Sérilhan in complexiteit, diepte en zijdezachte smakelijkheid. Onherkenbaar. Voortaan is Sérilhan een aanhanger van de nieuwe Alliance des Crus Bourgeois, waarbij deze eerste realisatie van het nieuwe team erg goed onthaald wordt door de internationale pers.

    Maar voor Didier Marcelis stopt het hier niet. Hij wil het uiterste uit het terroir halen en het allerbeste uit de druiven. In 2008 ontmoet hij een nieuwe consultant, en wie ! Het is Hubert de Boüard, eigenaar van l’Angélus, Premier Grand Cru Classé de Saint-Emilion, tegelijk consultant voor de prestigieuze wijnen van Château Fieuzal in Pessac-Léognan en Château La Pointe in Pomerol. Hubert de Boüard kent het potentieel van het terroir van Sérilhan en weet dat hij kan rekenen op de betrokkenheid en het dynamisme van de nieuwe ploeg waardoor hij de uitdaging aanneemt om de wijnen van Sérilhan nog meer te laten evolueren door toedoen van zijn knowhow. RVH.

    www.chateau-serilhan.fr



    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pierre & vacances

    PIERRE & VACANCES EN INTRAWEST KONDIGEN EEN AKKOORD AAN OMTRENT DE AANKOOP VAN DE TOERISTISCHE BEDRIJFSACTIVITEITEN VAN INTRAWEST IN DE ALPEN.

     

     

     

    De Groep Pierre & Vacances en Intrawest Hotels & Residences hebben een akkoord ondertekend met betrekking tot de aankoop van de bedrijfsactiviteiten van toerisme residenties en handelszaken in handen van Intrawest in 2 berggebieden in de Alpen: Arc 1950 in de Savoie en Flaine Montsoleil in de Haute-Savoie.

     

    Arc 1950 is het grootste resort van Intrawest in Europa. Het aankoopcontract bevat de beleidsactiviteiten in toerisme residenties met 655 appartementen die worden beheerd door de merken “Radisson” en “Intrawest Hotels & Residences’.  Deze operatie houdt eveneens het management van 2 restaurants en een bar in, alsook 2 winkelcentra gelegen in het dorp. Inzake Flaine Montsoleil, richt het contract zich op het management van een toerisme residentie met 138 appartementen. Het voltallige personeel van deze twee dorpen en het administratieve personeel van ‘Bourget du Lac’ zullen deel uitmaken van de Groep Pierre & Vacances.

     

    De Groep Pierre & Vacances zal deze 2 resorts uitbaten volgens de normen van een 4-sterren toerisme residentie. Deze twee prestigieuze adressen dragen bij tot het ‘superieure’ aanbod van Pierre & Vacances in de Alpen, dat tot op heden residenties beheert van de merken Résidences MGM en Pierre & Vacances (Courchevel, Méribel, …). De afronding van deze operatie is voorzien tegen 1 oktober 2009. RVH.

     

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.second place

    Vind uw tweede verblijf op Second Place

     

     

     

    Van vrijdag 25 tot en met zondag 27 september 2009 verwelkomt FISA iedereen met een glaasje champagne op de zevende editie van de beurs Second Place, de enige Belgische beurs voor het tweede verblijf. Paleis 3 van Brussels Expo stelt gedurende 3 dagen zijn deuren open voor iedereen die interesse heeft om  een tweede verblijf te verwerven.

     

    3 soorten kopers kunnen er terecht. Zij die kopen voor puur vakantiegenot, een tweede groep trekt naar de beurs met het oog op een stek te vinden waar ze definitief naar toe zullen emigreren en een derde categorie ziet de aankoop puur als investering. Een investering is het in ieder geval. In deze tijden waar het klassieke spaarboekje zo goed als niets meer opbrengt, blijft vastgoed de logische keuze. Bovendien vallen er in heel wat landen (Verenigde Staten (Florida) en Spanje ) prachtige koopjes te rapen. Kortingen van 15 tot 30% zijn geen uitzonderingen.

     

    Landen van over heel de wereld zijn door meer dan 100 exposanten vertegenwoordigd. Vaste waarden zijn Frankrijk, Italië, Spanje, Oostenrijk en Griekenland, maar zij krijgen steeds meer concurrentie van nieuwe EU-landen zoals Bulgarije, Kroatië, Hongarije en Slovakije. Wie het eerder voor meer exotische oorden heeft, vindt zeker zijn gading in Belize, Brazilië, Kaapverdië, Mexico of Dubai. Turkije en de Verenigde Staten blijven sinds een aantal jaren erg goed scoren.

     

    Jaarlijks peilt de beursorganisator ook naar wat er leeft bij de bezoekers van Second Place. De vijf populairste landen om een tweede verblijf te verwerven blijken Frankrijk, Spanje, Turkije, Italië en de Belgische kust. De helft van de bezoekers is bereid aan een tweede verblijf een maximum bedrag van 200.000 euro te besteden. De meerderheid van de Second Place bezoekers koopt het liefst via een Belgische makelaar, in België (39%) of in het buitenland (37%).

     

    Bezoekers kunnen gedurende de beurs ook terecht in diverse seminaries, waar ze gratis fiscaal en juridisch advies of gewoon heel wat praktische tips kunnen inwinnen. RVH.

    www.secondplace.be

     

     

     

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijnfestival carrefour
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wijnfestival Carrefour: selectie stijlrijke wijnen naast uitzonderlijke fairtrade wijnen./1

     

     

     

     

     

    Het jaarlijks wijnfestival van Carrefour start op 23 september en loopt tot 10 oktober 2009. Carrefour stelt op basis van de voorkeuren van elke klantengroep met aandacht voor de regionale smaakverschillen, een assortiment Franse en wereldwijnen samen dat veelzijdiger is dan ooit.

     

    De nieuwsgierige klant op zoek naar een voordelig zaakje, maar ook de liefhebbers van de grand cru’s en zij die betaalbare flessen uit een lagere prijsklasse verkiezen komen aan hun trekken. Om dit assortiment samen te stellen, baseerde Carrefour zich op twee eenvoudige principes: anticiperen op en onder de aandacht brengen van nieuwe markttendensen, en inspelen op de voorkeuren van de Belgische klanten.

     

    Alles wordt gebundeld in een uitermate praktische catalogus met een leessleutel die is opgebouwd volgens de logica: kleur – land – gebied – herkomstbenaming – prijs. Op die manier vinden de klanten snel het beste aanbod, afhankelijk van hun voorkeuren. RVH.

     

    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC Naomi

    JBC stunt met Naomi Campbell

     

     

     

     

    Na de opmerkelijke herfstcampagne van vorig jaar waarbij bekende Belgen een collectie maakten voor JBC en het TV-programma “De Designers” , pakt de Belgische kledingketen nu uit met een nog grotere stunt. JBC brengt immers een reeks commercials op TV met Naomi Campbell in de hoofdrol. Naomi werd met een privé-jet overgevlogen naar België voor de doorpas en later voor de opnames, gekleed in JBC-creaties. Du jamais vu in ons land.

     

    Niet alleen Naomi Campbell, maar ook enkele ontwerpers van JBC komen in beeld, naast bekende Vlamingen en Walen die in het verhaal uitgenodigd zijn op een jetset party. Een onverwachte wending en een vleugje humor zorgen ervoor dat de reclamespotjes nog lang in het geheugen zullen blijven hangen.

    “Onderzoek heeft uitgewezen dat JBC een grote naambekendheid heeft en als “sympathiek label” ervaren wordt door het publiek. Wat te weinig geweten is, is dat de kledij van JBC door onze eigen mensen ontworpen wordt”, zegt Veerle Koninckx, Directeur Communicatie van JBC. “Met de TV-spots willen we duidelijk maken dat JBC met eigen designers werkt.

     

    Uiteraard heeft het programma  “De Designers” – een samenwerking tussen JBC en VTM – al veel duidelijk gemaakt, maar we wilden ook een aparte en verrassende campagne brengen.  We zijn op zoek gegaan naar een beroemd  gezicht voor deze campagne en zijn zo bij Naomi Campbell terechtgekomen. We brengen  in totaal acht spots, verspreid over drie seizoenen. Alle spots beginnen op dezelfde manier, maar nemen daarna een totaal andere wending. Er zullen ook telkens andere designers te zien zijn. Zoals Walter Van Beirendonck die ZulupaPUWA ontwerpt, Anne-Marie Loos , hoofd van het JBC-designteam, Ann Buermans, de winnares van De Designers, Ilse Hebbrecht, de ontwerpster van de Outboard lijn, en andere ontwerpers uit het team. In meerdere spots zal ook ex- miss België Sandrine Corman te zien zijn. Zij is al een tijdje het gezicht voor JBC in Wallonië.”

     

    De commercials worden gerealiseerd door  regisseur Bram Van Riet van Caviar. Bram startte zijn carrière in België. Ondertussen woont en werkt hij al een aantal jaren in San Francisco waar hij een sterke reputatie heeft opgebouwd. Hij werkte ondermeer aan internationale campagnes voor Nissan, Microsoft en Coca Cola. Caviar is ondermeer bekend van talrijke commercials , maar ook van TV-series en langspeelfilms. Een van de recente successen is “De Smaak van de Keyser”.  Het productiehuis is internationaal actief met ondermeer vestigingen in Brussel, Amsterdam en Los Angeles. RVH.

    Naomi  en JBC zijn vanaf zaterdag 3 oktober in Vlaanderen op tv te zien. Ze kunnen ook bekeken worden op www.jbc.be

    .







    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize fresh

    Delhaize België opent gekoeld, halfgeautomatiseerd distributiecentrum voor verse producten in Zellik.

    Nieuw distributiecentrum is technologisch en milieuvriendelijk hoogstandje in België en in Europa

     

     

     

    Delhaize België nam zopas een nieuw distributiecentrum, DC Fresh II, in Zellik in gebruik. De gekoelde stapelplaats van 12.000 m² is het nieuwe knooppunt voor de opslag en distributie van verse en ultraverse producten aan de 789 winkels van Delhaize in België en het Groothertogdom Luxemburg. Het halfgeautomatiseerde distributiecentrum zorgt voor een hogere efficiëntie, snellere leveringen op maat van de winkels en een nog betere traceerbaarheid van producten. Dankzij deze investering kan Delhaize nog beter inspelen op de stijgende vraag naar verse producten. De nieuwe stapelplaats is bovendien een toonbeeld op het vlak van technologie en milieuvriendelijkheid en plaatst Delhaize eens te meer in de kopgroep van de Europese distributiebedrijven.

     

    “Delhaize wil meer dan ooit de value leader op de Belgische distributiemarkt zijn. We willen dat onze klanten tevreden zijn over de kwaliteit, het productaanbod, de prijzen, de winkels, de medewerkers en de dienstverlening. Dankzij onze aanhoudende focus op kostenbesparingen, efficiëntie en de verbetering van onze aankoopvoorwaarden, kan Delhaize elke dag kwalitatieve producten aanbieden tegen competitieve prijzen. Dankzij de opening van ons nieuwe gekoelde distributiecentrum kunnen we onze klanten nog versere producten bieden, met een nog betere traceerbaarheid”, aldus Michel Eeckhout, CEO Delhaize België.

     

    Het versaanbod is een kernassortiment voor Delhaize. Het belang van verse producten in het assortiment is de afgelopen jaren ook sterk toegenomen. In het nieuwe distributiecentrum zullen verse producten, inclusief ultraverse producten met een zeer korte houdbaarheid, verwerkt worden. Voorbeelden zijn kaas, charcuterie, voorgesneden groenten, voorverpakte vis en vlees, traiteur, self-traiteur, bereide maaltijden, en wild en gevogelte. Een perfecte behandeling van deze producten is cruciaal. Een modern en performant logistiek apparaat is een voorname pijler in deze strategie. De opening van DC Fresh II is dan ook een belangrijke hefboom in de verdere groei van Delhaize België.

     

    Delhaize kondigde ook aan dat het voor de bevoorrading van haar winkels in de regio Brussel, voor het eerst een volledig elektrische vrachtwagen zal uittesten. RVH.

     

     


     

     

     







    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V-master
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Horlogecollectie V-Master

     

     

     

     

    De ‘V-Master’ het nieuwe horloge van Versace, heeft het klassieke karakter van een hoogwaardig uurwerk. Deze sierlijk vormgegeven chronograaf draagt de exclusieve stijl van dit Italiaanse merk uit.

    De geavanceerde V-Master combineert zijn elegante design met de dynamische en sportieve uitstraling van een chronograaf met drie metertjes: een maanfase-aanduiding op zes uur, 24-uurs indicatie op negen uur en een kalender met dag en maandweergave op twaalf uur. De complexiteit van het binnenwerk wordt geïllustreerd door de draaiende datumring rond de wijzerplaat.

     

    Met zijn verzorgde stijl en smaakvolle vormgeving ontpopt de V-Master zich als een uurwerk met de tijdloze charme van de Hollywood-sterren uit de jaren dertig. Het is bij uitstek een horloge voor mannen die gesteld zijn op luxeproducten, maar hier niet graag mee te koop lopen. RVH.

    20-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Château Sérilhan

    Château Sérilhan of het ontstaan van een nieuwe

    aanhanger van de Alliance des Crus Bourgeois.

     

     

    Wie had gedacht dat in deze felbegeerde wijngaard van Bordeaux, waar om het kleinste perceel – dat goud waard is - gevochten wordt, dat er nog een mogelijkheid was voor een nieuwe Cru Bourgeois in Saint-Estèphe?

    Didier Marcelis, deze Waalse Fransman, die overal ter wereld wel ergens een paar loopschoenen staan heeft waar er aan gesofisticeerde computertechnologie wordt gedaan, heeft het toch maar voor elkaar gekregen!

     

    De familie Marcelis bezat al jaren een klein domein van 9 hectaren in Saint-Estèphe, waarbij Jean, de vader van Didier, in 2002 besloot om met pensioen te gaan. Maar wat moest er gebeuren met dit familiedomein: verkopen of het wijnavontuur van de familie Marcelis verderzetten? Uiteindelijk besloot Didier om de microchips te ruilen voor de snoeischaar. Hij kraamt zijn boeltje aan de Brusselse Kleine Zavel op en verhuist in 2003 naar Sérilhan en gaat er de uitdaging met Médoc aan..

     

    Met dezelfde punch en vastberadenheid die hij aan de dag legde bij IBM, Cisco Systems en Fujitsu, neemt hij het domein en de productie over : de natuur, het terroir, de knowhow… leren begrijpen, coördineren en uiteindelijk groter maken.

    Eerst en vooral vergroot Didier Marcelis het domein, via pachten of aankopen, met een aantal verschillende maar telkens kwaliteitsvolle percelen, goed voor 16 hectaren extra. Ook herbekijkt hij het geheel van de gebouwen : langs de ene kant moet hij de kelders actualiseren en moderniseren, langs de andere kant moet hij die aanpassen aan datgene wat hij voor ogen heeft. Er volgt een grotere ontvangstruimte voor de oogst, een receptie-unit en een sorteertafel, alsook een rijpingskelder voor de barriques.

     

    Hij moet ook op zoek naar een orkestleider die net zo goed vertrouwd is met de snoeischaar dan met de barriques, die het project begrijpt en die ervaring heeft met het betere wijnwerk van Bordeaux. Zijn oog valt op Bernard Franc die zijn strepen verdiende bij Pontet Canet en Lafon Rochet en die klaar is voor een nieuw avontuur. RVH.

    www.chateau-serilhan.fr



    19-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer of geen weer

    Weer of geen weer aan zee? Dankzij Mobotix geen verrassend weer meer aan de Belgische kuststeden.

                                                                               

     

     

    Mooi weer in Blankenberge, maar slecht weer in De Panne? Voortaan is het       mogelijk om dankzij Mobotix-camera's het weer in de verschillende kuststeden en - gemeenten in real time te consulteren via www.infometeo.be of rechtstreeks op www.weercameras.be                   

     

    Vaak hoor je de weerman of -vrouw tijdens het weerbericht vertellen: "aan zee wordt het beter weer dan in het binnenland". Maar tegen de gunstige voorspellingen in, kunnen de weergoden de dagtoeristen ongunstig gezind zijn. Of kan het in De Panne grijs en regenachtig zijn, maar in Blankenberge zonnig...

     

    Dankzij deze website is onzekerheid over het weer aan zee nu definitief verleden tijd.  Infometeo is als het ware een venster met zicht op zee. Zo zie je met eigen ogen de weerssituatie in de verschillende kustgemeenten in reële tijd. Hiermee voorkom je een mogelijke teleurstelling na een gunstige weersvoorspelling door de weerman. De website kwam tot stand dankzij een nauwe samenwerking van de kuststeden- en gemeenten met WxCams.be (Weather Extreme Cameras), leverancier van de Mobotix camera's en beheerder van de website Infometeo.

     

    De verschillende kustgemeenten hebben vrij snel de meerwaarde ingezien van de hoge resolutiecamera's van Mobotix. WxCams.be heeft tot nu toe reeds 2 camera's geïnstalleerd in De Panne, in Koksijde 5, in Nieuwpoort 1, Knokke-Heist 2 camera's met zicht op zee en 1 camera in het openluchtzwembad, Blankenberge heeft 2 camera's. Daarnaast is er ook nog een camera op de markt in Brugge en een 90° camera op de markt van Veurne. Al deze camera's werden geplaatst in samenwerking met privé-partners of rechtstreeks met de lokale overheden zoals in Koksijde en Blankenberge. Het stadsbestuur van Blankenberge bijvoorbeeld, zendt de beelden in real-time uit op de promotiewebsite van de stad. RVH.

    19-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Burn Energy shot

    Coca-Cola introduceert Burn Energy Shot: een snelle, krachtige energie boost in een klein flesje

     

     

     

    Iedereen heeft wel eens behoefte aan extra energie. Vanaf vandaag is daar een gemakkelijke en eenvoudige oplossing voor met Burn Energy Shot. Een plotse behoefte aan energie wordt effectief bestreden dankzij de snelle, krachtige energieboost uit een 50 ml flesje. Burn Energy Shot is handig om mee te nemen en kan ongekoeld worden gedronken. Deze shot is een innovatief product en de primeur voor de Europese lancering is voorbehouden aan de Benelux.

     

    ’s Ochtends vroeg, na de lunch, onderweg of als je nog even door wilt gaan laat in de avond? Burn Energy Shot biedt de oplossing voor wie snel energie nodig heeft. De functionele ingrediënten zoals cafeïne, taurine, en B-vitamines zorgen voor een krachtige oppepper in één slok. Een Burn Energy Shot is verpakt in een stijlvol 50 ml flesje met schroefdop dat makkelijk mee te nemen is en ongekoeld gedronken kan worden.

     

    In de energy categorie speelt Coca-Cola in België in op de vraag van de consument met de merken Nalu, Burn en Monster. Op dit moment bestaat er geen enkel product op de markt dat met Burn Energy Shot te vergelijken valt. Met het unieke en innovatieve Burn Energy Shot, onderscheidt Burn zich dan ook in de energy categorie.

    Burn Energy Shot is onder andere verkrijgbaar in de supermarkt, dagbladhandel, nachtwinkel en in het tankstation. De aanbevolen verkoopprijs is EUR 1,79 en EUR 2,29 voor het petrol kanaal. RVH.

    www.cocacolabelgium.be

     





    18-09-2009 om 08:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Festival belgische mossel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Festival de Belgische mossel.

     

     

     

     

    Onder het thema ‘Dit is Belgisch’ vindt op 19 en 20 september in Koekelberg, de tweede editie plaats van het Feest van de Vriendschap.

     

    Deze festiviteiten draaien rond drie thema’s. Het Festival van de Belgische mossel, laat de bezoekers en gastronomen toe de ‘Queen mossel’ een100% Belgisch product te proeven. Dit festival wordt georganiseerd olv de chef van het Brussels restaurant Spinnekopke en beoogt twee ton mosselen te verbruiken.

     

    Het ‘Dorp’ en de ‘Grote tent’ bieden de bezoekers de mogelijkheid om de culturele en gastronomische rijkdommen van de deelnemende steden en streken te ontdekken: Bastogne, Hyères les Palmiers, Ieper, Kelmis/La Calamine en Koekelberg. Hierbij bieden ambachtslui en lokale producenten hun specialiteiten aan zoals chocolade, bakkerijproducten, gebak en volkse kwaliteitsgastronomie zoals boterhammen met platte kaas en kriek, Luikse wafels, traditionele slakken e.a

     

    Op het plein van het ‘Dorp’ en in de ‘Grote Tent’ worden gedurende het ganse weekend diverse evenementen georganiserd door bijzonder traditionele Belgische groepen. RVH.

    18-09-2009 om 08:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pixar

    DELHAIZE BELGIË BIEDT HAAR KLANTEN DE MOGELIJKHEID OM KAARTEN

    ONLINE TE BESTELLEN

     

     

     

     

    Op 16 september eindigt de Disney Pixar actie van Delhaize België. Om de verzamelaars de mogelijkheid te bieden om hun album te vervolledigen, organiseert Delhaize opnieuw ruilbeurzen in alle supermarkten op 16 september tussen 13u30 en 17u30. De klanten zullen ook de mogelijkheid krijgen om hun ontbrekende kaarten te bestellen op de site van de Disney Pixar-actie vanaf 17 september.

     

    Gezien het grote succes van de Disney Pixar-actie wil Delhaize haar klanten de mogelijkheid bieden om hun album te vervolledigen. Daarom worden er opnieuw ruilbeurzen georganiseerd in de Delhaize supermarkten op 16 september tussen 13u30 en 17u30. Om deze ruilbeurzen gezellig te houden, zal er een specifieke ruimte voorzien worden voor de klanten om hun ontbrekende kaarten te zoeken.

     

    Bovendien zullen de kaarten vanaf 17 september 2009 tot 31 december 2009 te koop zijn via de site van de Disney-Pixar actie. De prijs zal € 0,20 per kaart bedragen, met een toelage van € 1 per bestelling voor de administratieve en verzendingskosten. De leverancier Cartamundi zal de opvolging van deze operaties verzorgen. De klanten kunnen zoveel kaarten bijbestellen als ze maar willen, weliswaar met een maximum van 4 identieke exemplaren van eenzelfde kaart per bestelling.

     

    De Pixar-actie startte op 25 juni 2009. Tussen het begin van de actie en 31 augustus 2009 werden er maar liefst 210 miljoen kaarten uitgedeeld. RVH.

    www.delhaize.be/delhaize/actions/pixar/_nl/index.asp 

     

    18-09-2009 om 08:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.soja

     

     

    Soja beschermt tegen beroertes

     

     

    Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat soja kan beschermen tegen het optreden van beroertes. Mensen die minstens 300 gram sojaproducten per week gebruiken hebben 77% minder kans op een beroerte dan mensen die minder dan 50 gram sojaproducten per week gebruiken.

     

    Een beroerte is een van de meest voorkomende vormen van hart- en vaatziekten. De consumptie van soja zou wel eens een gunstig effect kunnen hebben op het risico van een beroerte. Vergeleken met ‘gezonde’ mensen, blijken mensen die een beroerte hebben gehad namelijk beduidend minder sojaproducten te consumeren. Hoe meer sojaproducten mensen gebruiken, hoe lager de kans op een beroerte.

     

    Deze bevindingen zijn afkomstig uit onderzoek bij in totaal 838 Chinese mannen en vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 69 jaar. Van deze groep hadden 374 personen in het verleden een beroerte gehad. De overigen waren ‘gezonde’ mensen die de controlegroep vormden. Beide groepen is gevraagd naar hoeveel sojaproducten als sojabonen, sojadrinks en tofu ze wekelijks gebruikten.

     

    Met het uitgebreide assortiment sojaproducten van tegenwoordig is het mogelijk op een gevarieerde manier soja op het menu te zetten. Sojaproducten zijn lekker en gemakkelijk te gebruiken in tal van gerechten zoals soepen, sausen, quiches en smoothies. Bij het ontbijt kan men kiezen voor ontbijtgranen met sojadrink of soja yofu (alternatief voor yoghurt), als tussendoortje voor een sojadessert of een sojadrink. Bij een warme maaltijd passen vleesvervangers op basis van soja. RVH.

     

    Bron: Liang, W., et al. "Soy Consumption Reduces Risk of Ischemic Stroke: A Case-Control Study in Southern China." Neuroepidemiology. 33.2 (2009): 111-16.

     

    18-09-2009 om 08:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valrhona

    De zintuiglijke analyse bij Valrhona:

    als proeven een wetenschap wordt…

     

     

     

    Net als wijn, thee en koffie is chocolade een complex product. Aan de hand van de zintuiglijke analyse kunnen we de aromatische kwaliteiten van chocolade begrijpen en ontwikkelen. Valrhona doet dit via methodes die gebaseerd zijn op onze 5 zintuigen (zien, ruiken, horen, voelen en, uiteraard, proeven). 

     

    Valrhona heeft een groot aantal jury’s met verschillende opleidingsniveaus ingesteld om concrete gegevens te verzamelen over de proefkwaliteit bij elke etappe in het leven van chocolade. Deze jury’s van deskundigen, meer dan dertig vakmensen opgeleid in het proeven, vormen samen wat genoemd wordt “de Cacaotheek van Valrhona”. De jury’s van ingewijden, speciaal opgeleid in het selecteren van grondstoffen en verpakkingen, staan borg voor de zintuiglijke kwaliteit. In totaal meer dan 170 proefbeoordelaars vereeuwigen zo dagelijks de uitzonderlijke kwaliteit van Valrhona.

    Valrhona organiseert bovendien vele klantentests om chocoladeliefhebbers uit te nodigen hun mening te geven over nieuwe producten of productconcepten.

     

    Uiteraard zal altijd de herkomst van de cacaosoorten bepalend zijn voor het potentieel van een chocolade. Daarom selecteert Valrhona over de hele wereld de fijnste cacaosoorten direct op de plantages zelf. Maar het uiteindelijke evenwicht van een Grote Chocolade hangt ook af van andere essentiële factoren om te komen tot authentiek proefplezier:

    Naast de kwaliteit van de textuur is ook het cacaogehalte en het in acht nemen van de tijd een uiterst belangrijk en subtiel onderdeel. Het eindproduct moet er immers voor zorgen dat bij het degusteren van chocolade, de aroma’s op harmonieuze wijze vrijkomen en de chocolade een lange nasmaak heeft. RVH.

    www.valrhona.com

     

     





    18-09-2009 om 08:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.megavino

    GROOTSTE WIJNSALON VAN HET LAND PAKT UIT MET BORDEAUX ALS GASTREGIO “BELEEF BORDEAUX EVEN ANDERS” WORDT HET CENTRALE THEMA VAN MEGAVINO 2009

     

     

     

    De 11e editie van het wijnsalon Megavino, van 16 tot 19 oktober 2009 in Paleis 3 van Brussels Expo, zal in het teken staan van de wijnen uit Bordeaux. Daarmee kleurt Megavino voor het eerst in haar bestaan écht Frans en dan nog wel met de meest gereputeerde wijnstreek van onze zuiderburen.

     

    Thema van het salon wordt ‘Beleef Bordeaux even anders’. Op een stand van 150m2 stelt het Comité Interprofessionnel du Vin de Bordeaux (CIVB) een selectie voor van 100 verschillende Bordeauxwijnen, tussen de 4 en 15 euro, die geselecteerd werden door een jury van Belgische professionals, en door de bezoekers kunnen geproefd worden. Met deze selectie wordt de nadruk gelegd op de grote diversiteit van de Bordeauxwijnen die zowel geschikt zijn voor dagelijks gebruik, als bij speciale gelegenheden, én toch bereikbaar zijn voor ieders beurs. Bovendien symboliseert dit thema een andere kijk op de consumptie van Bordeauxwijnen, niet alleen tijdens feestelijke aangelegenheden maar ook op ieder moment van de dag: als aperitief, tijdens een barbecue of picknick, of gewoonweg tijdens een brunch onder vrienden.

     

    Naast de institutionele stand komen er diverse paviljoenen die zowel wijndomeinen uit Bordeaux als Belgische handelaars gespecialiseerd in Bordeauxwijnen verenigen. De bezoeker kan niet alleen kennismaken met een gevarieerd aantal wijnen uit Bordeaux, hij kan die ook ter plaatse aankopen. Het Bordeauxpaviljoen wordt tenslotte vervolledigd met de belangrijkste andere Franse regio’s zodat Frankrijk bijna één derde van de 11.000m2 beursoppervlakte voor z’n rekening zal nemen.

    www.bordeaux.com

     

    Megavino stevent dit jaar af op 24 deelnemende wijnlanden en dat is nog maar eens een record. Opnieuw is er een grootste aanwezigheid van landen als Spanje en Duitsland, maar ook Italië is dit jaar sterkt vertegenwoordigt (met regionale paviljoenen uit Piëmonte, Sicilië, Alto Adige en Toscane), net zoals Chili, Bulgarije en Portugal (Alentejo en Lissabon). Andere landen die in de kijker staan: Oostenrijk, Zuid-Afrika, Australië tot zelfs Argentinië, Brazilië, Georgië en Mexico.

    Nog voor het eerst: een ‘spirits’ paviljoen waar de bezoeker kan kennis maken met de beste alcoholen (wijnalcoholen waaronder cognac, armagnac, grappa) maar ook de betere wodka, rum en whisky’s. Dit paviljoen bezit bovendien een eigen bar en degustatiezaal waar constant workshops en demonstraties voor de bezoekers georganiseerd worden.

     

    Megavino wemelt ook van de activiteiten. In de aparte animatiezalen en op de stands zullen in het totaal niet minder dan 60 verschillende themaproeverijen en demo’s georganiseerd worden. Gaande van eenvoudige basisprincipes rond wijn proeven, heel wat Bordeaux proeverijen tot themaproeverijen over nieuwe Chileense vinificatietechnieken en minder bekende druivenrassen uit Italië, maar ook de geheimen van aceto balsamico en demo’s wijn en spijs in onze demo keuken. Die zijn allemaal gratis bij te wonen door de bezoekers.

    Tot slot nog een speciaal event: ‘jongeren en wijn’ op de openingsavond waar jongeren tussen 18 en 35 in een aparte zaal kunnen kennis maken met trendy wijnen en dat in een sfeer van lounge met aangepaste verlichting en dj gespecialiseerd in lounge muziek.

    Megavino is ondertussen uitgegroeid tot het grootste wijnevent in de Benelux en telde vorig jaar 270 exposanten en 23.000 bezoekers. RVH.

    Toegang: 10 euro, degustatieglas en beurscatalogus inbegrepen.

    www.megavino.be

     

    18-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luxaflex

    Luxaflex rolt een zomer in stijl uit

     

     

    Dat Luxaflex in raambekleding allesbehalve alledaags is, bewijst de nieuwe collectie Rolgordijnen.

    Luxaflex zou Luxaflex niet zijn als er geen speciale stoffen waren opgenomen in de nieuwe collectie. Zonder meer een innovatie is GreenScreen Earthcare, een Rolgordijn waarvan het doek volledig biologisch afbreekbaar is aan het einde van de gebruikscyclus. Zo is deze ‘groene’ stof met revolutionaire technologie gemaakt uit melkzuur, zoals dat voorkomt in suikerriet en maïszetmeel. Bij de productie wordt ook minder broeikasgas uitgestoten, onder andere door het gebruik van windenergie. Samengevat, het Rolgordijn GreenScreen Earthcare is bijzonder innovatief, op-en-top milieuvriendelijk én compleet in lijn met de topkwaliteit die Luxaflex nastreeft.

    De nieuwe collectie telt in totaal 260 stoffen, waaronder heel wat exclusief textiel zoals de zijdeglans Tabris, de geweven Scenery, de metaalachtige Archive en de jacquards Sultan en Omey. Deze stoffen zijn verkrijgbaar in een hele reeks kleuren en in speciale behandelingen waaronder DustblockTM (vuil- en vochtafstotend, stofwerend) en Topar PlusTM (warmte- en lichtweerkaatsend, stofwerend).

     

    Het nieuwe Nano Rolgordijn van Luxaflex is niet alleen exclusief en decoratief maar ook erg eenvoudig om te bevestigen. Dit Rolgordijn zit namelijk in een kleine cassette die probleemloos vastgemaakt kan worden op een glazen oppervlak zonder te boren of te schroeven. Het Nano Rolgordijn is speciaal ontworpen voor kantelende vensters en glazen deuren. Het systeem is zo ontwikkeld dat het Rolgordijn feilloos opent en sluit, ongeacht uitspringende vensters of deurklinken. Het Nano Rolgordijn is even snel te installeren als te verwijderen, zonder schade achter te laten, dus ideaal voor huurders.

    Er zijn twee versies verkrijgbaar. De enkele versie opent en sluit klassiek, van boven naar beneden, en leent zich perfect voor kleinere vensters. Met de dubbele versie (twee cassettes) kan je het Rolgordijn op allerlei manieren positioneren: van boven naar beneden, van beneden naar boven, of een combinatie van beide. Zo kan je natuurlijk licht binnenlaten, zonder aan privacy te moeten inboeten. Ideaal ook om de mate van inkijk perfect in te stellen, bijvoorbeeld voor badkamers of ramen aan de straatkant.

     

    Grote ramen winnen nog altijd aan populariteit in de hedendaagse architectuur. Luxaflex speelt daar stijlvol op in met de Rolgordijnen XL: een elegant en uiterst stevig systeem met verschillende uitvoeringen, van klein tot zeer groot. Naast de eenvoudige montage en de typische Luxaflex-kwaliteit geniet je met de XL Rolgordijnen ook van maximaal comfort. Zo zijn er drie bedieningsvarianten: ketting, slingerstang en elektrisch, al dan niet met afstandsbediening. RVH.

    www.luxaflex.be

     





    18-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oman

    Avontuurlijke vakantie in Oman

     

     

     

     

    Het sultanaat Oman is een land van uitersten: mooie stranden aan de Indische Oceaan, woestijnen, bergketens, tropische gebieden met een uitbundige vegetatie. Wie met de pracht van Oman kennis willen maken, kan logeren in een luxe paleis, meersterren hotels, budget hotels, vakantieappartementen of zelfs in een tent. Kamperen in de bergen of in de woestijn, onder een fantastische sterrenhemel, dat is puur avontuur.

     

    Kamperen hoeft niet altijd primitief te zijn, integendeel, in Oman kan je zelfs logeren in een luxe-camping. De tenten van Hud Hud Nizwa Camp zijn opgezet aan de voet van het indrukwekkende Jebel Akhdar gebergte en de toeristen kunnen er verblijven van 1 oktober tot 20 april, het ideale seizoen om de bergen van Oman te verkennen. Het tentenkamp is een goede uitvalsbasis voor excursies, ondermeer naar de prachtige Wadi Tanuf en naar de stad Bahla met zijn levendige souk en het oude fort dat als Werelderfgoed is erkend. De tenten zijn schitterend ingericht met handgemaakte meubelen, handgeweven stoffen, mooi ontworpen olielampjes en kaarsenhouders, kortom een sfeervol tentenkamp in een prachtige omgeving (www.hudhudtravels.com).

     

    Zin in een kampvuur tijdens de koele woestijnnacht of in een barbecue met fijn Omaans lamsvlees, in een verkwikkende kahwa, een Arabische koffie? En dan genieten van het uitzicht over de uitgestrekte gouden zandduinen? Dit en nog veel meer kan je meemaken in het Desert Nights Resort in Wahiba Sands. De  luxe tenten garanderen een bijzondere kampeervakantie met stijl. De tenten hebben luchtkoeling, een badkamer, een gezellige zithoek en de sfeer is super romantisch, ideaal bestemming voor de huwelijksreis (www.omanhotels.com/desertnightscamp ).     

     

    Je kan ook overnachten in het 1000 Night Camp, in de Wahiba Sands, midden de rode woestijn van Oman. Je slaapt er in één van de bedoeïenententen die zijn uitgerust met tapijten, eenvoudige bedden, stoelen, een tafeltje en een eigen badkamer. Je geniet er van de stilste nachten die bestaan, kan tochten maken met een kameel door de woestijn en zelfs zwemmen. Logeren in het 1000 Night Camp is als een sprookje uit 1001 nachten (www.emptyquartertours.com).

     

    In Oman kan je ook probleemloos vrij kamperen. Wie vrij kampeert moet wel met een paar zaken rekening houden. Vrij kamperen is ideaal voor zij die met een gehuurde 4x4 rondtrekken. Een ‘kampeerreis’ in Oman kan alle kanten uit: van super luxueus tot super eenvoudig, een tent voor elk budget onder een prachtige sterrenhemel. RVH. 

    www.visitoman.be, T 050 61 51 01

     

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de soja

    De Europese Week van de Soja van 19 tot 26 september 2009

    Belgische consumenten proeven van soja en duurzaamheid

     

     

     

     

     

    De Europese week van de soja is terug van weggeweest. ENSA, de Europese producentenorganisatie van natuurlijke sojaproducten, stelt vol trots de tweede Europese week van de soja voor, die het duurzame potentieel van sojaproducten in de kijker zet in heel Europa, met de steun van dr. Rajendra Pachauri, mede-Nobelprijswinnaar voor de vrede. De Europese week van de soja loopt tegelijk met de Europese week van de mobiliteit en wil mensen erop wijzen dat hun voedselconsumptie evenveel invloed heeft op het milieu als hun vervoermiddel.

     

    Sojabonen worden in China al zo’n 4 000 jaar geteeld en sojaproducten zoals sojamelk en tofoe staan doorgaans in heel Azië op het menu. Dankzij de unieke voedingssamenstelling draagt soja op perfecte wijze bij tot een evenwichtig en gezond eetpatroon. Sojaproducten vormen een bron van kwalitatieve eiwitten en zijn verkrijgbaar in de vorm van drankjes, yoghurt, desserts en vleesvervangers. Ze zijn erg geliefd bij Europeanen die zich bewust zijn van de voordelen van soja voor hun gezondheid. Soja is echter meer dan alleen gezond…

     

    Sojaproducten zijn plantaardig van oorsprong en hun impact op het milieu is minder groot dan vergelijkbare dierlijke producten. Ze vereisen namelijk minder natuurlijke rijkdommen en zijn duurzamer als het gaat om de uitstoot van broeikasgassen en het verbruik van land en water.

     

    Net zoals we de fiets of het openbaar vervoer verkiezen boven de auto, kunnen we dus met een paar kleine aanpassingen aan ons eetpatroon al een aanzienlijk verschil maken voor het milieu. Door gewoon af en toe al eens een sojaproduct op het menu te zetten bijvoorbeeld! De Europese week van de soja zet al die onderwerpen in de schijnwerper en biedt ondersteuning, informatie en heerlijke recepten voor deze eeuwenoude boon van de toekomst. RVH.

    www.weekvandesoja.be

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biaggini men

    Vögele Najaar 2009 - men

    Biaggini

     

     

     

     

    In de herenmode voor de herfst en winter van 2009/2010 domineren slanke silhouetten nog steeds en blijft sportiviteit een belangrijk aspect. Relaxed wear, functioneel, comfortabel en voor een groot deel van de mannen ook geschikt voor naar het werk, wint de race. De look is ontspannen en tevens gekleed met een vleug van sportiviteit. Het mixen van sportieve met traditionele elementen gaat door.

    De kleuren zijn, in overeenstemming met de look, klassiek. Verschillende groengradaties, zoals ‘huntergreen’ of olijf passen goed bij rood, alle bessenkleuren, petrol en marineblauw. Lichtgrijs en offwhite frissen het kleurbeeld op.

     

    In de sportieve vrijetijdslook zien we nog een andere stroming die bewust op authenticiteit inzet. Pittige, rustieke combinaties worden met veel gevoel voor stijl samengesteld. Bij een perfecte outfit horen leren of imitatieleren jassen en blousons, deels met vintage-effect, die gecombineerd worden met jeans- of ribbroeken in used-look.

    De formele businessmode hecht waarde aan uitgelezen, fijne stoffen. Slank afkledende, kostuums in effen kleuren of met krijtstrepen, schaduwstrepen of vervloeiende ruitdessins zijn hoogwaardig en met liefde voor details afgewerkt. De kleurenscala blijft rustig. Het merendeel van de kleurnuances ligt tussen grijs en zwart. RVH.





    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!