Inhoud blog
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oman

    Avontuurlijke vakantie in Oman

     

     

     

     

    Het sultanaat Oman is een land van uitersten: mooie stranden aan de Indische Oceaan, woestijnen, bergketens, tropische gebieden met een uitbundige vegetatie. Wie met de pracht van Oman kennis willen maken, kan logeren in een luxe paleis, meersterren hotels, budget hotels, vakantieappartementen of zelfs in een tent. Kamperen in de bergen of in de woestijn, onder een fantastische sterrenhemel, dat is puur avontuur.

     

    Kamperen hoeft niet altijd primitief te zijn, integendeel, in Oman kan je zelfs logeren in een luxe-camping. De tenten van Hud Hud Nizwa Camp zijn opgezet aan de voet van het indrukwekkende Jebel Akhdar gebergte en de toeristen kunnen er verblijven van 1 oktober tot 20 april, het ideale seizoen om de bergen van Oman te verkennen. Het tentenkamp is een goede uitvalsbasis voor excursies, ondermeer naar de prachtige Wadi Tanuf en naar de stad Bahla met zijn levendige souk en het oude fort dat als Werelderfgoed is erkend. De tenten zijn schitterend ingericht met handgemaakte meubelen, handgeweven stoffen, mooi ontworpen olielampjes en kaarsenhouders, kortom een sfeervol tentenkamp in een prachtige omgeving (www.hudhudtravels.com).

     

    Zin in een kampvuur tijdens de koele woestijnnacht of in een barbecue met fijn Omaans lamsvlees, in een verkwikkende kahwa, een Arabische koffie? En dan genieten van het uitzicht over de uitgestrekte gouden zandduinen? Dit en nog veel meer kan je meemaken in het Desert Nights Resort in Wahiba Sands. De  luxe tenten garanderen een bijzondere kampeervakantie met stijl. De tenten hebben luchtkoeling, een badkamer, een gezellige zithoek en de sfeer is super romantisch, ideaal bestemming voor de huwelijksreis (www.omanhotels.com/desertnightscamp ).     

     

    Je kan ook overnachten in het 1000 Night Camp, in de Wahiba Sands, midden de rode woestijn van Oman. Je slaapt er in één van de bedoeïenententen die zijn uitgerust met tapijten, eenvoudige bedden, stoelen, een tafeltje en een eigen badkamer. Je geniet er van de stilste nachten die bestaan, kan tochten maken met een kameel door de woestijn en zelfs zwemmen. Logeren in het 1000 Night Camp is als een sprookje uit 1001 nachten (www.emptyquartertours.com).

     

    In Oman kan je ook probleemloos vrij kamperen. Wie vrij kampeert moet wel met een paar zaken rekening houden. Vrij kamperen is ideaal voor zij die met een gehuurde 4x4 rondtrekken. Een ‘kampeerreis’ in Oman kan alle kanten uit: van super luxueus tot super eenvoudig, een tent voor elk budget onder een prachtige sterrenhemel. RVH. 

    www.visitoman.be, T 050 61 51 01

     

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de soja

    De Europese Week van de Soja van 19 tot 26 september 2009

    Belgische consumenten proeven van soja en duurzaamheid

     

     

     

     

     

    De Europese week van de soja is terug van weggeweest. ENSA, de Europese producentenorganisatie van natuurlijke sojaproducten, stelt vol trots de tweede Europese week van de soja voor, die het duurzame potentieel van sojaproducten in de kijker zet in heel Europa, met de steun van dr. Rajendra Pachauri, mede-Nobelprijswinnaar voor de vrede. De Europese week van de soja loopt tegelijk met de Europese week van de mobiliteit en wil mensen erop wijzen dat hun voedselconsumptie evenveel invloed heeft op het milieu als hun vervoermiddel.

     

    Sojabonen worden in China al zo’n 4 000 jaar geteeld en sojaproducten zoals sojamelk en tofoe staan doorgaans in heel Azië op het menu. Dankzij de unieke voedingssamenstelling draagt soja op perfecte wijze bij tot een evenwichtig en gezond eetpatroon. Sojaproducten vormen een bron van kwalitatieve eiwitten en zijn verkrijgbaar in de vorm van drankjes, yoghurt, desserts en vleesvervangers. Ze zijn erg geliefd bij Europeanen die zich bewust zijn van de voordelen van soja voor hun gezondheid. Soja is echter meer dan alleen gezond…

     

    Sojaproducten zijn plantaardig van oorsprong en hun impact op het milieu is minder groot dan vergelijkbare dierlijke producten. Ze vereisen namelijk minder natuurlijke rijkdommen en zijn duurzamer als het gaat om de uitstoot van broeikasgassen en het verbruik van land en water.

     

    Net zoals we de fiets of het openbaar vervoer verkiezen boven de auto, kunnen we dus met een paar kleine aanpassingen aan ons eetpatroon al een aanzienlijk verschil maken voor het milieu. Door gewoon af en toe al eens een sojaproduct op het menu te zetten bijvoorbeeld! De Europese week van de soja zet al die onderwerpen in de schijnwerper en biedt ondersteuning, informatie en heerlijke recepten voor deze eeuwenoude boon van de toekomst. RVH.

    www.weekvandesoja.be

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biaggini men

    Vögele Najaar 2009 - men

    Biaggini

     

     

     

     

    In de herenmode voor de herfst en winter van 2009/2010 domineren slanke silhouetten nog steeds en blijft sportiviteit een belangrijk aspect. Relaxed wear, functioneel, comfortabel en voor een groot deel van de mannen ook geschikt voor naar het werk, wint de race. De look is ontspannen en tevens gekleed met een vleug van sportiviteit. Het mixen van sportieve met traditionele elementen gaat door.

    De kleuren zijn, in overeenstemming met de look, klassiek. Verschillende groengradaties, zoals ‘huntergreen’ of olijf passen goed bij rood, alle bessenkleuren, petrol en marineblauw. Lichtgrijs en offwhite frissen het kleurbeeld op.

     

    In de sportieve vrijetijdslook zien we nog een andere stroming die bewust op authenticiteit inzet. Pittige, rustieke combinaties worden met veel gevoel voor stijl samengesteld. Bij een perfecte outfit horen leren of imitatieleren jassen en blousons, deels met vintage-effect, die gecombineerd worden met jeans- of ribbroeken in used-look.

    De formele businessmode hecht waarde aan uitgelezen, fijne stoffen. Slank afkledende, kostuums in effen kleuren of met krijtstrepen, schaduwstrepen of vervloeiende ruitdessins zijn hoogwaardig en met liefde voor details afgewerkt. De kleurenscala blijft rustig. Het merendeel van de kleurnuances ligt tussen grijs en zwart. RVH.





    17-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussel Milaan

    Brussels Airlines start lijndienst naar stadsluchthaven Milaan Linate

    Tiende bestemming in Italië

     

     

     

    Vanaf 25 oktober biedt Brussels Airlines twaalf vluchten per week aan tussen de Europese hoofdstad en de Milanese stadsluchthaven Linate. Brussels Airlines vliegt ook al dertig keer per week naar de luchthaven Malpensa. Dankzij deze nieuwe lijndienst hebben passagiers de keuze uit niet minder dan zeven dagelijkse afreismogelijkheden naar de economisch en toeristisch zeer belangrijke Milanese regio.

     

    Milaan Linate is de stadsluchthaven van Milaan. De luchthaven bevindt zich op amper acht kilometer van het stadscentrum en is zeer vlot bereikbaar. De luchthaven, die slechts een beperkt aantal vluchten toelaat, is zeer geliefd bij het zakencliënteel dat zich snel wil verplaatsen naar de binnenstad en is ook voor toeristen die een citytrip naar Milaan maken een aanrader.

     

    Op weekdagen biedt Brussels Airlines twee vluchten per dag aan naar Linate. Er is een ochtendvertrek en een namiddagvertrek vanuit Brussel en een terugvlucht ’s middags en ’s avonds vanuit Linate. Passagiers hebben de keuze uit drie reisformules: b.business en de twee economy class producten b.flex en b.light. Een retourticket is al mogelijk vanaf 99 euro all in. Passagiers kunnen Miles & More getrouwheidspunten sparen en uitgeven telkens ze gebruik maken van deze lijndienst.

     

    Alle vluchten worden uitgevoerd door Brussels Airlines met AVRO RJ toestellen. Partner Lufthansa Italia commercialiseert dankzij een codeshare-overeenkomst mee het vluchtaanbod. Brussels Airlines heeft een slotaanvraag lopen voor een vroeger vertrek in Brussel en vanuit Milaan. De huidige uurregeling van de ochtenvlucht zou dus kunnen wijzigen

     

    Alle vluchten kunnen gecombineerd worden met de lijndienst die Brussels Airlines vijf keer per dag verzorgd tussen Brussel en de luchthaven Milaan Malpensa. Dankzij een dagelijks vluchtaanbod naar zowel Linate als Malpensa hebben Brussels Airlines passagiers de keuze uit maar liefst zeven dagelijkse afreismogelijkheden in beide richtingen. Op weekbasis worden zo 42 retourvluchten en meer dan 8.000 vliegtuigzetels aangeboden tussen de Europese hoofdstad en Milaan.

     

    Brussels Airlines is meer dan ooit de sterkste speler op de Italiaanse markt vanuit Brussels Airport. De Belgische luchtvaartmaatschappij biedt afreismogelijkheden naar en vanuit niet minder dan tien Italiaanse steden (Milaan Linate, Milaan Malpensa, Firenze, Venetie, Bologna, Turijn, Rome, Napels, Catania en Palermo). Op wekelijkse basis verzorgt Brussels Airlines gemiddeld 110 retourvluchten tussen Italië en België.

     

    De belangrijkste Belgische touroperators bieden in samenwerking met Brussels Airlines een citytripaanbod Milaan aan. RVH.

     

     

    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biaggini women

    Vögele Najaar 2009 - Women

    Biaggini

     

     

     

     

     

    Hier is de modeboodschap voor de dames erg duidelijk: ‘Keep it simple’. De silhouet is over het algemeen smal en nauwsluitend waarbij de schouders – met een knipoog naar de jaren tachtig – licht geaccentueerd zijn. ‘Crossdressing’ is het toverwoord voor de nieuwe look en sportieve broeken als jeans, stretchbroeken, chino’s en boyfriend styles vervullen dan ook een belangrijke functie, omdat ze perfect gecombineerd kunnen worden met soepel vallende jersey tops en sportieve blouses, jassen en blazers.

     

    De kleuren worden krachtiger. Petrol, bessenkleuren, lila en groen worden ondersteund door groene en bruine tinten. Natuur en wit frissen het kleurenbeeld op. Zwart is zoals vanouds dé nummer 1. De krachtige kleuren worden vooral gebruikt voor shirts, truien, blouses en accessoires.

     

    Blouses en shirts met bloemen-, ornament- en paisleyprints fleuren het overwegend effen modebeeld op. RVH.







    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am gold

    I Am / The Gold Line

     

     

     

     

    Sinds enkele seizoenen is I Am uitgebreid met een gekledere lijn: The Gold Line. Ze beantwoordt perfect aan de vraag van de moderne vrouw die graag iets specialer gekleed gaat voor een avondje-uit of een feestje zonder echt overdressed te zijn.

     

    De collectie focust op rijke kleuren en stoffen. Lichtgrijs, diep violet en camel worden vertaald in glanzend satijn, kant en luxe jerseystoffen met een subtiele glans. Satijnen, mouwloze jurken met micro bloemmotieven meten zich gesofistikeerde kragen en strikken aan. Feestelijke rokjes worden gedragen met sensuele cachecoeurs of  vloeiend vallende jersey tops met een apart detail. Mantels met fluwelen reliëfmotieven stralen pure glamour uit en zorgen ervoor dat je in barre temperaturen toch feestelijk oogt. RVH.

     







    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Horlogecollectie Eon met diamantjes en driedubbele ring.

     

     

     

    Eind 2009 brengt Versace de “Eon” uit in een extra luxe versie met diamantjes en driedubbele ring. Dit nieuwe model biedt een boeiende combinatie tussen mysterieuze sensualiteit en vrouwelijke elegantie. Dit topstuk straalt de klasse van de Versace-vrouw en de speelse charme van het Italiaanse merk uit.

    Meer nog dan een uurwerk is de “Eon” een oogstrelend sieraad. RVH.

     

     

     

     

     

     

     

     

    16-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am chakra's

    I AM Chakra’s – Herfst/Winter 2009-2010

     

     

     

     

    Deze winter heeft ontwerpster Maya Van Dooren gewerkt rond de Chakra’s. Symbolen van de hoofdchakra’s zijn als print of als borduursel in de kleren verwerkt. Niet zomaar gratuit : elke chakra is op de juiste plaats terug te vinden. Chakra’s zijn energiecentra in het lichaam die elk hun functie en betekenis hebben. Elk punt ontvangt, leidt en geeft energie. Ze vormen de basis van de traditionele Indiase geneeskunde.

     

    Maya was als kind al gefascineerd door de zin van het leven en ontdekte boeken over de Chakra’s. “Ik wou er alles van weten, ik ben sowieso iemand die bezig is met diepere zingeving en ik leef heel bewust” zegt Maya. “Ik ben heel intuïtief en volg mijn intuïtie zowel in mijn privéleven als in mijn werk. Ik creëer vanuit mijn buikgevoel en ik heb door de jaren heen ervaren dat dit de best manier is.”

    Onze belangrijkste doelstelling is en blijft kleren aan te reiken waarin de vrouw zich goed voelt. Veel aandacht gaat naar mooie, aangename stoffen en comfortabele vormen.

     

    Dit seizoen wordt door middel van prachtige prints en fijn borduurwerk de levensvisie van de “Casual line’ op een unieke manier voorgesteld. De rode draad doorheen de ‘Casual line’ is de ‘Chakra’. RVH.

    Consumenteninfo :  09/337 73 77

    15-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jus add water

    Just Add Water

     

     

     

     

    Replay stelt met trots het ‘Just add water’project voor. De natuur is een waardevolle bron en het is onze taak om deze te beschermenen. In het productieproces van een jeans kruipt maar liefst 5000 l water. Met het project ‘Just add water’ brengt Replay hier verandering in.

     

    Na veel research en investeringen werd een nieuw revolutionair productiesysteem ingevoerd dat op energie en water bespaart en tegelijk de kwaliteit van het eindproduct verbetert. De nieuwe collectie is deze winter in alle Replay-winkels terug te vinden. RVH.

    Consumenteninfo: 02/521 90 71







    15-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chill on the Channel

    Ongewone service bij Norfolkline

    Chill on the Channel

     

     

    De ferrymaatschappij Norfolkline die vaart tussen Duinkerke en Dover is gestart met een nieuwe, heel bijzondere service voor zijn passagiers. Onder de noemer ‘Chill on the Channel’ kunnen de reizigers tijdens de twee uur durende overvaart genieten van een ontspannende hoofd, nek, en bovenrug massage. Dat gebeurt door gediplomeerde masseurs en tegen een prijs die elke gast zelf kan bepalen. De doorsnee reiziger betaalt € 8, soms iets meer.

     

    De service wordt op alle drie de ferry’s van Norfolkline aangeboden bij afvaarten om 10u, 12u en 14u vanuit Duinkerke en Dover. Aan boord van het schip worden de reizigers over de nieuwe service geïnformeerd.

     

    Een vakantie richting Engeland, met een ferry van Norfolkline, kan dus vanaf nu super-ontspannend beginnen. Voeg daarbij de grote ruimte, het comfort en de kindvriendelijkheid van de schepen. Ook de vertrekhaven is een bijkomende troef. Duinkerke, minder ver dan Calais, is makkelijk bereikbaar via autosnelwegen. En tot slot kan aan een tarief van € 12 euro per persoon (€15 indien men aan boord boekt) een upgrade verkregen worden naar een Eerste Klas ticket. Men mag prioritair aan boord rijden zodat men ook eerst kan ontschepen. Er zijn exclusieve zitplaatsen voorzien in een luxueuze ruimte met gratis WIFI, ideaal voor zakenreizen of voor ontspanning. Er zijn gratis kranten beschikbaar en men wordt verwend met gratis thee, koffie en frisdranken. Reizen met Norfolkline is een beleving op zich! RVH.

    www.norfolkline.com

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thesis toerisme

    Toerisme Vlaanderen bekroont beste thesis over toerisme

     

     

     

     

     

    Vicky Steylaerts, zopas afgestudeerd als master in toerisme, heeft de prijs van Toerisme Vlaanderen voor de beste toeristische thesis ontvangen. Toerisme Vlaanderen wil op deze manier toerismestudenten extra stimuleren om een kwalitatief eindwerk af te leveren.

     

    Een mooi voorbeeld is Vicky Steylaerts. Voor haar thesis over de intermediaire toeristische rol van taxichauffeurs op het eiland Gozo, beloonde Toerisme Vlaanderen haar met een Vlaanderen Vakantieland-cheque van € 250. Tijdens het wetenschappelijke onderzoek dat Vicky opzette, had ze heel wat gesprekken met de plaatselijke taxichauffeurs. “Het viel me op hoe hun feitelijke kennis van het eiland relatief beperkt was. Maar zodra ze over hun eigen leven begonnen te vertellen, kwam er veel interessants naar boven. Met veel ‘gusto’ geven ze bijvoorbeeld details

    over de eigen keuken. Daar ontdekte ik een toeristisch potentieel in dat nog niet ontgonnen is.”

     

    De Vlaamse toeristische sector – hotels, touroperators, reisagenten,… – vraagt al langer naar een verdere professionalisering. Het toerisme als onderdeel van een groter economisch verhaal is immers veel te lang onderschat. De Vlaamse Raad voor het Toerisme maakte enkele jaren terug al duidelijk dat het toerisme in Vlaanderen voor belangrijke uitdagingen stond en dat er nood was aan een universitaire opleiding. Mede door de financiële ondersteuning van Toerisme Vlaanderen, startte de Katholieke Universiteit Leuven 5 jaar geleden met de eerste Vlaamse toeristische opleiding op universitair niveau.

     

    Om een gevarieerd en kwalitatief onderbouwd studietraject aan te bieden, werkt de KUL samen met verschillende andere universiteiten en hogescholen. Het programma levert hierdoor academisch getrainde experts in het toerisme op.

     

    Toerisme Vlaanderen bevordert het vrijetijds- en zakentoerisme in en naar Vlaanderen en Brussel. Als agentschap van de Vlaamse Gemeenschap, staat het in voor de kwaliteitsvolle ontwikkeling van het toeristische aanbod. De kerntaken van Toerisme Vlaanderen zijn de promotie en marketing van Vlaanderen als een toeristische bestemming, de ondersteuning en uitbouw van het toeristische aanbod en toerisme in het bereik van iedereen brengen.  RVH.

     

    Master in het Toerisme - Afdeling Sociale en Economische Geografie - Celestijnenlaan 200 - 3001 Heverlee - Tel. 016 32 24 42

    http://wet.kuleuven.be/masterintoerisme

    www.toerismevlaanderen.be

     

     

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Orac

    ORAC BASIXX, NIEUWE GENERATIE KROONLIJSTEN

     

     

     

    Met de nieuwe collectie ORAC Basixx tekent decoratiespecialist ORAC voor een nieuwe generatie kroonlijsten, zowel in design als in technologie. Resultaat is een creatieve en budgetvriendelijke collectie die je alle vrijheid geeft om sfeer te creëren binnenshuis. Van keuken tot woonruimte, van slaapkamer tot badkamer.

     

    Een kroonlijst brengt meteen sfeer in huis. De profielen van ORAC Basixx, de standaardlijn binnen het overkoepelende merk ORAC DECOR, breken dan ook de kale overgang tussen plafond en muur. Daarbij zijn ze niet alleen functioneel  handig om bijvoorbeeld oneffenheden weg te werken  maar ook licht decoratief.

     

    De negen kroonlijsten van ORAC Basixx zijn onderverdeeld in drie groepen die zowel traditionele als moderne interieurs aanspreken. Stuk voor stuk zijn het lichtgewicht profielen, sterk en duurzaam dankzij de hoogwaardige polystyreen (lage densiteit) Durofoam.

     

    ORAC Basixx staat dan ook voor een nieuwe generatie kroonlijsten, niet alleen in design maar ook in technologie. Zo zorgt de aangepaste extrusietechnologie voor randscherpe profielen, waardoor je betere schaduweffecten krijgt. Ook de afwerking is doordacht: de kroonlijsten hebben al een hoogkwalitatieve primerlaag, waardoor je minder moet verven, de verf egaler spreidt en beter hecht. Aan de achterkant van het profiel is ook een ingewerkte V-groef voorzien, zodat je de lijm gemakkelijk kan aanbrengen en uitstrijken. RVH.

    www.oracdecor.com

     

     

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.One by one

    Vögele najaar 2009 - Kids

    One by One / Tik & Tak

     

     

     

    Alle kinderen, groot en klein, houden van de Britse clubstijl (Brit Club). Engeland inspireert de mode met wollen stoffen, Schotse ruiten en verschillende tweedkwaliteiten. De combinatiekleuren zijn ook bij dit modethema voor groot en klein hetzelfde. Chilirood, marine, blauw, wolwit, antraciet en zwart vormen de basis.

     

    Grote kinderen

    Voor de tienermeisjes mag de mode iets pittiger zijn. London is de inspiratiebron en geeft met typische motieven als Big Ben en een vleugje punk het eerder klassieke thema de finishing touch. Shirts en andere basics ondergaan een facelift door het gebruik van nieuwe details aan de hals. Capuchons spelen nog steeds een grote rol. Zij krijgen door nieuwe voeringen van teddy, imitatiebont, fleece of stoffen met ruitdessins een nieuw gezicht.

    De jeansbroeken zijn over het algemeen donker van kleur, maar ook met used-effecten. Nieuw en passend bij het thema zijn broeken van katoenen stretch. De inspiratie uit Engeland met grote ruitdessins in combinatie met streep-, rombus- en pied-de-poule-dessins wordt door de tienerjongens gebruikt voor een stoere ‘motorcycle’ stijl. Zo worden klassiek design en motieven uit de bikerwereld opgefrist met een portie ‘Brit chic’. Zwarte bikerjacks in lederlook, nonchalante sweatshirts, gevoerde vesten, geraffineerde geruite hemden en donkere jeansbroeken vormen de zwaartepunten van dit thema. RVH.





    14-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tik & tak

    Vögele najaar 2009 - Kids

    Kleine kinderen

     

     

     

    De kleuren en dessins van het ’Brit Club’ thema voor de kleine meisjes stemmen grotendeels overeen met die van de grote meiden. De belangrijkste kleur – rood – wordt vlot gecombineerd met roze, felroze en diverse grijze tinten. De look wordt gekenmerkt door een veelzijdige dessinmix. Applicaties of borduursels met hondenmotieven zijn geliefde details. Kleine versieringen met ruitdessin of pied-de-poule sieren broeken, rokken, shirts, vesten en spencers.

    De kleine jongens voelen zich erg stoer in een bikerjack in lederlook en een donkere jeans. Sweatshirts met streep-, ruit- of fantasieprints zijn belangrijke combinatie-items. Ruit- en rombusdessins spelen ook bij de kleine jongens een centrale rol. Deze motieven vinden we dan ook op flanellen voeringen van jacks, aan de binnenkant van broekbanden en als applicatie op sweatshirts, truien en spencers. De sterkste kleur is rood in combinatie met ‘electric blue’ en grijs. RVH.

    2009





    13-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage

    Thee voor twee

     

     

     

     

     

    Ben je een fervente thee-drinker en hou je van de heerlijke aroma’s van Twinings? Dan zijn de ‘Tea for Two’ T-shirts van het Italiaanse merk Vintage 55 een absolute must!

    Prince of Wales, Earl Grey, Lady Grey, English Breakfast en Darjeeling zijn de heerlijke geuren waarmee de T-shirts geparfumeerd zijn. Ook de prints verwijzen naar een typische “Tea for Two”-time. Een leuk detail is dat de labels van de T-shirts theezakjes zijn. RVH.

    Verkoopsprijs per T-shirt : 78€

    Consumenten info : 03/231 98 78





    13-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Asagio city aparthotel

    Adagio City Aparthotel vestigt zich in België

    Opening te Brussel voorzien op 1 december 2009

     

     

     

    Voor de locatie van zijn eerste vestiging koos Adagio de buurt van het Koninklijke Munttheater uit, in het centrum van Brussel. Het Aparthotel van 140 appartementen wordt ondergebracht in de grondig gerenoveerde Anspachgalerij, die in het najaar van 2009 klaar zal zijn. Er is een ruim aanbod zijn van diensten, zoals opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken, dagelijkse schoonmaak, internetaansluiting. Andere diensten worden à la carte aangeboden: ontbijt, wasserij, droogkuis, …

    Door de unieke ligging tussen de Grote Markt, de Nieuwstraat en het Sint-Katelijneplein is Adagio Brussels Centre Monnaie het gedroomde adres voor professionele reizen en culturele uitstappen.

     

    Onze levensstijl verandert, en daarmee ook het consumptiepatroon en de noden van de klanten. Het zakelijk cliënteel heeft steeds meer nood aan verblijven van langere duur; bij het vrijetijdscliënteel stijgt de vraag naar herhaalde korte verblijven. Er is dus een groeiende vraag naar verblijfplaatsen die ‘woonklaar’ zijn. Om aan deze vraag te beantwoorden, biedt Adagio volledig ingerichte appartementen aan met ‘à la carte’ hoteldienstverlening.

    Deze gemakkelijk bereikbare verblijfplaatsen zijn echte, comfortabele leefruimtes, waar de gasten ‘net als thuis’ in alle vrijheid en autonomie kunnen verblijven. Tegelijkertijd zijn hun rust en veiligheid gegarandeerd dankzij de Adagioteams en hoteldiensten ter plaatse.

     

    Het zakelijk cliënteel zal de centrale ligging in Brussel weten te waarderen, op een boogscheut van het internationale station Brussel-Zuid en van het Europese kwartier. De cultuurtoerist zal genieten van de nabijheid van de Grote Markt, het Magritte-museum, het Paleis voor Schone Kunsten en de karakteristieke buurten zoals de Vismarkt. De shopaholic vindt zijn gading in de Anspachgalerij, de Koningsgalerij of de Nieuwstraat. ’s Avonds zorgen het Grand Casino Brussels en de overvloed aan restaurants en bars in de omgeving voor de nodige animatie.

    Adagio City Aparthotel Brussel biedt degressieve tarieven, die afnemen met de lengte van het verblijf. Adagio Brussels Centre Monnaie biedt bovendien speciale openingsprijzen per appartement die geldig blijven tot eind 2010.

     

    Adagio City Aparthotel is de nieuwe keten van Aparthotels die in oktober 2007 ontstond met een joint venture tussen de groepen Pierre & Vacances en Accor. Het merk staat voor standingvolle (driesterren) appartementen met ‘à la carte’ hoteldiensten, voor middellange en lange verblijven in het hart van de grootste Europese steden. Adagio City Aparthotel telt momenteel 23 Aparthotels met meer dan 3000 appartementen, van studio tot driekamerappartement, in Aix-en-Provence, Annecy, Toulouse, Bordeaux, Marseille, Monaco, Parijs, Straatsburg,Basel en Rome. Tegen 2012 wil de keten meer dan 100 Aparthotels omvatten, dit en volgend jaar staan openingen in Berlijn, Brussel, Marseille, München, Nantes et Wenen op het programma. RVH.

     

     





    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philips wint Eisa award

     

     

     

     

    PHILIPS WINT 2 EISA-AWARDS VOOR ZIJN INNOVATIE

    IN TV EN HOME-ENTERTAINMENT

     

     

     

    Philips werd bekroond met twee prestigieuze productawards van de European Imaging & Sound Association (EISA). De Philips 9704 lcd-televisie van 46” werd uitgeroepen tot European LCD TV 2009-2010. De combinatie van de Philips Cinema 21:9 lcd-televisie en de Philips blu-raydiscspeler BDP9100 werd bekroond met de prijs van European Home Theater Innovation 2009-2010.

     

    Robert Smits, executive vice president & business unit leader Television, Philips Consumer Lifestyle: “Philips is ontzettend blij en trots met deze prijzen in twee EISA-categorieën dit jaar; deze awards bevestigen de reputatie die we al jaren genieten voor onze uitstekende beeldkwaliteit en onze innovaties die geïnspireerd zijn op de consument en zijn noden. De Cinema 21:9 televisie, gekoppeld aan de blu-raydiscspeler, vormt een heuse innovatie in de sector. Deze combinatie voldoet immers aan de wens van de consument om thuis die bijzondere ervaring van een bioscoopzaal te herscheppen. Onze 9704 lcd-tv biedt een beeld van topkwaliteit plus internetconnectiviteit in een fraai design.”

     

     

    Met zijn 9704 lcd-televisie van 46” heeft Philips de hoogste prijs in de categorie van de televisies weggekaapt dankzij de adembenemend scherpe beelden. De 9704 lcd-televisie van 46” biedt het beste prestatieniveau in termen van scherpte, vloeiende beelden en contrast. Dit model pakt ook uit met andere baanbrekende Philipstechnologieën, waaronder internetconnectiviteit met Net TV, Perfect Pixel HD engine, Perfect Natural Motion, en het meeslepende Ambilight Spectra-systeem.

    De Philips 46PFL9704 is beschikbaar in België vanaf september 2009 voor de prijs van 2799 €.

     

    European Home Theater Innovation: Philips Cinema 21:9 & blu-raydiscspeler BDP9100

    In de EISA-categorie Home Theater Innovation, is Philips bijzonder trots op de prijs die het in de wacht heeft gesleept voor de ultieme thuisbioscoopbeleving van ’s werelds eerste lcd-televisie in cinemaverhouding, en bijbehorende blu-raydiscspeler. Met Cinema 21:9 kijk je thuis naar films net als in de bioscoop en precies zoals de regisseur ze bedoeld had en biedt thuis dé meeslepende cinematografische kijkervaring bij uitstek. De films worden afgebeeld in een breedte-hoogteverhouding van 21:9 op het Full HD-scherm van 56 inch. De Philips blu-raydiscspeler BDP9100 optimaliseert deze cinemabeleving door een prachtige beeld- én klankkwaliteit te bieden, naast een nieuwe functie voor ondertitelverschuiving, wat garandeert dat de schermverhoudingen gevrijwaard worden en de ondertitels op de ideale plaats op het scherm verschijnen.

    De Philips Cinema 21:9 is beschikbaar in België voor de prijs van 3999 €. De blu-raydiscspeler BDP9100 is beschikbaar voor de prijs van 399 €. RVH.

     

     

     

    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delta light

    Delta Light brengt designoplossingen voor een sfeervolle badkamer

     

     

     

     

    Baden in licht... Delta Light brengt designoplossingen voor een sfeervolle badkamer. De badkamer een rustoord bij uitstek? Absoluut. Een sfeervolle plek waar je écht kan genieten? Helemaal. Als specialist in architecturale verlichting maakt Delta Light je badkamer nog aantrekkelijker met een nieuw assortiment verlichtingsarmaturen. Stuk voor stuk technisch geavanceerde designproducten die je doen baden in de juiste lichtsfeer.

    Net als de keuken is de badkamer een meer dan functionele plek geworden in huis. Je rust er uit van een drukke dag of verwent jezelf met een uurtje wellness. Kortom, sfeer mag vandaag niet meer ontbreken in de badkamer. En geen sfeer zonder het juiste lichteffect natuurlijk.

     

    Specifiek voor de badkamer ontwikkelde Delta Light een nieuwe reeks verlichtingsarmaturen ontwikkeld met een IP-waarde van minstens 44. Het accent ligt op eenvoud en essentiële vormen, met pure kleuren en materialen: chroom, wit en aluminium gecombineerd met polycarbonaat. Naast elegante vormen is ook het lichteffect belangrijk, niet alleen voor de juiste sfeer, maar ook aangepast om alle functionele taken uit te oefenen. Voornaamste licht is de verlichting aan de spiegel, douche en bad. Daarna kan je aanvullen met lichtarmaturen die de badkamer extra warmte geven.

     

    LED-verlichting is niet meer weg te denken uit de badkamer. Zo kan je met LEDs in en rond de douche of het bad, of met LED-strips als indirecte lichtlijn subtiele accenten en extra cachet aanbrengen in de ruimte. Via dimming het lichtniveau laten dalen, verzekert ook altijd gezelligheid en intimiteit, te vergelijken met het effect van kaarslicht. Ook indirecte verlichting via uplighting draagt bij tot een aangenaam en warm effect.

    Wat de algemene verlichting betreft, moet je letten op voldoende hoge verlichtingssterkte. Spots uitgerust met halogeenlampen met een brede lichtbundel zijn ideaal. Inbouwspots kan je makkelijk boven het bad of de douche plaatsen. Bij spiegelverlichting is het dan weer belangrijk om schaduwwerking te vermijden en de persoon te verlichten, niet de spiegel. Met het uitgebreide designaanbod van Delta Light ben je alvast zeker van een functionele, sfeervolle én aantrekkelijke verlichting. RVH.

     

     

     





    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casablanca men

    Vögele Najaar 2009 - Men

    Casablanca

     

     

     

     

    De Casablanca-collectie biedt modebewuste mannen perfect op elkaar afgestemde combinatiemode, bestaande uit vrij combineerbare kledingstukken met een bijzonder styling. Een ontspannen, nonchalante casual look, ingebonden in een trendy modethema, geeft de afzonderlijke outfits een bijzonder flair. De slank afkledende en nauwsluitende silhouet van Casablanca en de afwerking van de kledingstukken met liefde voor details, onderscheidt de collectie van de overige herenmode.

     

    Het Casablanca modethema ‘Very British‘ heeft zijn oorsprong in het ‘swinging London‘ van de jaren tachtig. Opgestikte clubemblemen, een nieuw geïnterpreteerde vlag van Engeland als print op shirts, en klassieke rombusdessins voor fijn gebreide truien behoren tot de typische kenmerken van dit thema.

    Tot het kleurenbeeld behoren mokkabruin, chilirood, zwart, zilver, donkerblauw, wit, gemêleerd grijs en bordeaux. RVH.







    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Award kookpottenlijn

    Award-winnende kookpottenlijn NEO wordt uitgebreid met een wok

     

     

     

     

    BergHOFF, producent van hoogwaardige keukenuitrusting aan betaalbare prijzen, breidt de NEO lijn verder uit met een wok met deksel. De kenmerken van de Neo lijn zijn perfect terug te vinden bij de wok: blinkende afwerking, de typische rechte handvaten en de minimalistische look.

     

    De wok met deksel is de nieuwste aanvulling bij de succesvolle award-winnende kookpottenlijn Neo. De kookpotten zijn een mooi voorbeeld van innovatie. Design experten van heel de wereld werden gecharmeerd door deze lijn en honoreerde deze 18/10 kookpottenlijn met prijzen zoals de "Red Dot Design Award", de "Design Preis Deutschland", de "Good Design Award" en het "Henry van de Velde Label".

     

    Dezelfde uitstraling kan nu ook teruggevonden worden in de nieuwe wok. De wok en het deksel zijn vervaardigd uit 18/10 roestvrij staal. De vernieuwende look zet creatieve geesten aan het denken...De 14cm vlakke bodem verhit zeer snel. De Neo kookpot is geschikt voor in de vaatwasser en alle soorten warmtebronnen, ook inductie..RVH.

    www.berghoffworldwide.com

     







    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!