Inhoud blog
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    27-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hugh Jackman
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hugh Jackman is het gezicht van Lipton Ice Tea

     

     

     

     

    Lipton Ice Tea, één van ‘s werelds leidende ice tea-merken, heeft een driejarig partnership gesloten met de Hollywood-ster Hugh Jackman. Hiermee is Lipton Ice Tea het eerste internationale merk dat samenwerkt met de filmlegende. De wereldberoemde Jackman, die rollen speelde in kaskrakers als Wolverine, X-Men en Australia, is het gezicht van Lipton Ice Tea. Om dit partnership te lanceren, speelt Jackman zijn eerste hoofdrol in de nieuwe tv-commercial die vanaf maart is te zien.

     

    Jackmans optimistische levensvisie sluit goed aan op de kernwaarden van Lipton Ice Tea en haar credo ‘Drink Positief’. Door de positieve manier waarop de steracteur het leven tegemoet treedt, is hij de perfecte match met het merk. “Ik ben erg trots op mijn nieuwe rol als ambassadeur van Lipton Ice Tea. Dit is een totaal nieuwe en daarom uitdagende ervaring voor mij”, aldus Jackman. “Lipton Ice Tea is een zeer positief merk en haar waarden sluiten goed aan bij wat ik in mijn leven belangrijk vind. Ik kan niet wachten om invulling te geven aan al onze plannen.”

     

    “Hugh Jackman is de perfecte ambassadeur voor Lipton Ice Tea. Hij is positief, vol energie en een gevierd, maar bescheiden acteur en dat is precies de boodschap die wij met ons merk willen uitdragen”, zegt Jason Green, Chief Marketing Officer van Lipton Ice Tea. “We zijn ontzettend blij om met Jackman samen te werken en kijken uit naar alle activiteiten die in de komende jaren op de agenda staan.” RVH.

    27-01-2010 om 22:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seabourn Quest

    Seabourn Quest

     

     

    In juni 2011 voegt de cruisemaatschappij 'The Yachts of  Seabourn' nog een cruiseschip aan zijn vloot toe. De rederij heeft zopas  beslist dat dit nieuwe schip de 'Seabourn Quest' zal heten. Het is het laatste  ultraluxueuze yacht in een rij van drie dat door Seabourn op drie jaar tijd in  de vaart wordt genomen. Om dit feit te vieren kondigde Seabourn op een aantal  vaarroutes superkortingen tot 70% aan.

     

    De Seabourn Quest zal hetzelfde ranke design hebben  als de Seabourn Odyssey, die in juni 2009 in gebruik werd genomen. De Odyssey  werd toen door de pers omschreven als een 'echte vernieuwing binnen het segment  van de luxecruises' Het andere zusterschip, de Sojourn, dat in juni van dit  jaar in de vaart wordt genomen, is nu al een succes want de reservaties voor  zijn allereerste vaarseizoen lopen vlotjes.

     

    Met de komst van de Odyssey, de Sojourn en de Quest neemt de  totale capaciteit van de Seabourn-vloot toe met maar liefst 200%. Seabourn wil  daarmee inspelen op de steeds groter wordende vraag naar exclusieve cruises in  het topmarktsegment. Deze drie Seabourn-yachten, die elk 32.000 ton wegen en  plaats bieden aan 450 passagiers, behoren daarmee tot de kleinste schepen die  ooit door een grote cruisemaatschappij werden gebouwd. Ze passen dan ook  perfect in de strategie van Seabourn, die haar klanten een uiterst persoonlijke  service wil bieden in een ontspannen, luxueuze sfeer. Naast de Odyssey, de  Sojourn en de Quest telt de Seabourn-vloot nog de Pride, de Spirit en de  Legend, drie kleine maar ultraluxueuze cruiseyachten die elk plaats bieden aan  208 passagiers.

     

    De naam van de derde nieuwkomer, Seabourn Quest, werd  zorgzuldig gekozen 'aldus Rony H. Broun, Managing Director van Seabourn Benelux.' Zowel de  Odyssey, de Sojourn als de Quest vertegenwoordigen de passie voor avontuur en  ontdekkingsreizen, die onze klanten ertoe aanzet om in ware Seabourn-stijl te  reizen. RVH.

    www.seabourn.be 

     

    27-01-2010 om 22:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alden Biesen

    Minister Bourgeois investeert fors in renovatie Alden Biesen

     

     

     

     

     

    Vlaams minister van Bestuurszaken en Toerisme Geert Bourgeois maakt grondig werk van de renovatie van de Landcommanderij Alden Biesen in het Limburgse Bilzen. De Landcommanderij Alden Biesen, eigendom van de Vlaamse overheid, is een uniek historisch en architecturaal pareltje in een prachtige groene omgeving. In het cultuurcentrum huist een toeristisch onthaalkantoor, waar bezoekers alle informatie kunnen vinden over Bilzen en het Haspengouwse kastelenlandschap. "Alden Biesen is ook een indrukwekkend decor voor de organisatie van evenementen, seminaries en congressen. Ik wil nog meer de kaart van het congrestoerisme trekken en het gebouwencomplex stelselmatig vernieuwen en herinrichten.”

     

    Voor de renovatie van de gastenkamers en aanpassingen aan de bestaande keuken maakte hij eind december ongeveer 1,8 miljoen euro vrij. De volledige verdiepingen van de noordelijke en zuidelijke voorburcht worden gestript en grondig vernieuwd. Er komen klassevolle gastenkamers – beschikbaar vanaf november 2010 - met meer ruimte en comfort, waar congresdeelnemers kunnen verblijven. De huidige keuken en berging in de zuidelijke voorburcht ondergaan enkele noodzakelijke aanpassingen ten gevolge van de wijzigende HACCP-normen voor voedselveiligheid.

     

    Voor zes andere infrastructuurprojecten die dit jaar uitvoering krijgen, maakt minister Bourgeois in totaal bijna 2 miljoen euro beschikbaar. Alle nog niet gerestaureerde ruimtes op het gelijkvloers van het kasteel worden sober heringericht om ze ook te kunnen gebruiken voor tentoonstellingen en andere activiteiten.    

    De foyerruimte, de bergingen, het sanitair en de keuken van de rijschool worden sober maar modern heringericht. Ook de oranjerie wordt aangepakt. Hier staan o.m. toegankelijkheidswerken aan het sanitair, aanpassingen aan de keuken en de vernieuwing van vloeren op het programma.

     

    De Engelse tuin wordt heraangelegd. Om de studie voor die herinrichting optimaal te kunnen voltooien, is de kap van bomen die met zekerheid moeten verdwijnen noodzakelijk. Tot slot worden de zieke bomen op het domein vervangen en worden er enkele nieuwe boomgaarden aangeplant. RVH.

     

     

    24-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu Hasselt

    Design op topniveau: Sky High van Radisson Blu Hasselt

    Creneau International richt hoogste champagne- en wijnbar in Hasselt in

     

     

     

    Hasselt is een unieke locatie rijker: een 70 meter hoog terras met prachtig panoramisch zicht. Het Radisson Blu-hotel opende een wijn- en champagnebar op de 19e verdieping van de Twee Torens op het Torenplein. Creneau International werkte het interieur uit en liet zich daarvoor inspireren door ‘Hasaluth’.

     

    De Hasseltse skyline staat bekend om zijn twee torens, zichtbaar vanuit de verschillende invalswegen naar het stadscentrum. In één van beide torens is het Radisson Blu gehuisvest, bekend om zijn lifestylehotels met eigentijdse architectuur en interieurdesign. Voor de inrichting van de Sky Lounge op de 19e verdieping werden de atmosphere architects van Creneau International ingeschakeld. Ook de 17e en 18e verdieping van het hotel ondergaan een complete omvorming en werden half september al in gebruik genomen.

     

    Voor het design van de Sky High dook Creneau International de geschiedenis is. De naam Hasselt is afgeleid van ‘Hasaluth’, wat hazelarenbos betekent. De ontwerpers vertrokken vanuit het idee dat het TT-center de grootste boom is in het Hazelarenbos, Hasselt dus, en plantten een grote stam op verdieping 17. De boom groeit door tot de 19e verdieping, waar de takken van de kruin zichtbaar over het plafond lopen.

     

    Rond deze stilistische stam kunnen gasten rondwandelen en genieten van een uniek panorama. De terrassen zijn met 2 meter hoog glas beveiligd. “De Sky High is een unieke locatie voor Limburg, simpelweg omdat het in geen enkel ander gebouw kan”, stelt algemeen directeur Didier Boehlen van Radisson Blu Hasselt.

     

    Het design refereert tot in detail aan de natuur. Zo werd de boomstam bekleed met een schors van vinylbehang in verticale structuur. Het vast tapijt in patroon doet denken aan de typische structuur van mos rond een boom. En de takken, vertrekkend vanuit de centrale stam, lopen elk in hun eigen richting naar het raam. Praktisch: de takken verbergen ook subtiel technieken als LED-verlichting of sprinkler. Het hoogste terras van Limburg is wekelijks toegankelijk van donderdag tot zondag. RVH.

     

     

     

     







    24-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beach volley
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Palm in 2010 opnieuw hoofdsponsor beach volleyball circuit

     

     

     

     

    Op 8 januari hebben PALM Breweries en Free Time Promotion een handtekening gezet onder een vernieuwd sponsorcontract. Hiermee verbindt Palm Breweries voor het seizoen 2010 opnieuw haar naam aan ‘s werelds grootste beach volleybal circuit.

     

    PALM Breweries kijkt reeds terug op een jarenlange samenwerking met het recreatieve Beach Volley circuit in Nederland. Na een paar jaar als preferred partner voorzichtig ‘geproefd’ te hebben van de sfeer en de impact besloot PALM in 2006 naamsponsor van dit grootse Beach Volley traject ter wereld te worden. Vanaf de eerste stappen in dit ‘belevingsevenement’ bleek dat zowel PALM als organisator Free Time Promotion dezelfde doelstellingen nastreefden: Een laagdrempelig maar zeer kwalitatief evenement creëren waarbij Beach Volley de spil is.

     

    Vanaf 2006 werd hieraan het hele ‘strandleven’ gekoppeld, het evenement kreeg meteen de naam PALM Beach Life mee. Een hedendaagse stijl en logo maken het evenement herkenbaar. Een uitgekiend communicatieplatform maakt het Beach Volley circuit bekend bij de doelgroep. De bredere aanpak is een meer dan bewuste keuze want naast de sport ontstond een ‘community’. Mensen ontmoeten elkaar in een openhartige sfeer, en met een gezonde competitieve ingesteldheid wordt er gesport én genoten, ontstaan er vriendschappen… Met de Nederlandse kust en de meren als adembenemend decor genieten ook vrienden en bezoekers van dit spektakel. RVH.

    23-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN Spanje

    Brussels Airlines versterkt haar aanwezigheid op de Spaanse markt

    Vier nieuwe Spaanse bestemmingen in het netwerk van de Belgische maatschappij

     

     

     

    Brussels Airlines en de Spaanse luchtvaartmaatschappij Spanair, beide lid van de Star Alliance, gaan samenwerken. Brussels Airlines klanten kunnen dankzij dit partnership via Barcelona of Madrid vlot doorreizen naar talrijke andere populaire Spaanse bestemmingen zoals Alicante, Ibiza, La Coruna en Tenerife.

     

    Spanje is één van de meest populaire bestemmingen in het Brussels Airlines netwerk. Meermaals per dag verzorgt Brussels Airlines lijnvluchten naar Madrid, Barcelona, Bilbao en Malaga. Verschillende keren per week worden ook lijnvluchten aangeboden naar Sevilla en Palma de Mallorca.

     

    Dankzij een samenwerkingsakkoord dat onmiddellijk van start gaat met de Spaanse luchtvaartmaatschappij Spanair kan Brussels Airlines haar vluchtaanbod verder uitbreiden. In de luchthavens van Madrid of Barcelona kunnen Brussels Airlines passagiers voortaan overstappen op zeer vlot aansluitende lijnvluchten naar talrijke bestemmingen in het Spaanse binnenland of op de Spaanse eilanden. Het gaat in een eerste fase onder meer om Alicante (Costa Blanca), de Balearen eilanden Ibiza en Mallorca, de Noord-Spaanse havenstad La Coruna (Galicië) en Tenerife op de Canarische eilanden.

     

    Al deze aansluitende vluchten worden uitgevoerd door Brussels Airlines nieuwste partner Spanair. Deze Spanair vluchten zullen voortaan ook met ‘SN’ vluchtnummers in de reservatiesystemen opgenomen worden. De bagage wordt automatisch doorgestuurd naar de eindbestemming en passagiers kunnen op alle vluchten Miles & More frequent flyer mijlen sparen of uitgeven.

     

    Spanair, totnogtoe afwezig op de Belgische markt, gaat als onderdeel van het samenwerkingsakkoord voortaan ook zetels verkopen op alle vluchten die Brussels Airlines uitvoert tussen Spanje en België. Bedoeling is dat er in de loop van 2010 nog talrijke andere bestemmingen gezamenlijk worden aangeboden door beide luchtvaartmaatschappijen. RVH.

    21-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Adagaio city aparthotels

    Adagio city aparthotel verruimt aanbod op Franse markt.

     

     

     

    Na de opening van het Adagio city aparthotel in Brussel, blijft de groep bijzonder actief, om het streefdoel van 80 vestigingen tegen 2014 te behalen. Het merk dat bestaat sinds twee jaar, heeft ondertussen reeds een 30-tal units met zowat 3900 appartementen gaande van studio’s tot 3-kamer appartementen.

     

    Niet alleen businemen doen graag een beroep op deze mogelijkheden, maar er is tevens de groeiende vraag van citytrips met ‘eigen thuis’. Adagio biedt daart een perfecte oplossing voor met een eigen leefruime maar ook een hotelservice.

     

    De twee nieuwste vestigingen bevinden zich in Nantes en Marseille. De Adagio-vestiging in Nantes ligt in volle stadscentrum en biedt 120 units voor 2 tot 4 personen maar ook een remise en forme, sauna, overdekte parking en diverse speciale openingscondities.

    Het Adagio city aparthotel Marseille heeft zicht op de haven en biedt 142 studio’s en appartementen voor 2 tot 4 personen. Ook hier diverse extra services en condities. RVH.

    www.pv-holidays.be - tel 0900 00 009

     

     

    20-01-2010 om 20:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sultana de saba

    Sultana de Saba kaarsen : winterplezier

     

     

     

    Quasi onmiddellijk na de opstart kende Sultane de Saba een vrij groot succes. De verzorgingsproducten en parfums doen iedereen dagdromen van de sprookjes van 1001 nacht, maar het merk heeft zijn actieradius uitgebreid en brengt naast een aantal Oosterse concepten ook andere wellnessproducten.

     

    Een exclusieve kaarsenlijn met geurige aroma’s en parfums, 100% artisanaal aangemaakt met een brandtijd tussen de 40 à 50 uur, maakt van elk interieur een vredig en gezellig nest.

     

    Naast het decoratieve aspect kunnen de kaarsen eveneens in rituele massages worden gebruikt. Maar liefst vijf suggestieve routes zijn beschikbaar: reis in het Oosten, reis doorheen Japan – de geparfumeerde Nerolikaars is een aanrader, een reis langsheen de kruidenroute in Indië, Balinese uitstap met de kaars Rituel de Lumière, een geur van lotusbloem en bloem van de frangipanier, en een trip langsheen de Eilanden met Tahiti als centraal punt. Een kaars op basis van boter van de tiarebloem en aloë vera zorgt hier voor een subtiel aroma. RVH.

    Institut-Spa Hammam La Sultane de Saba : Tel. : 04 250 50 31







    20-01-2010 om 20:56 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu Madrid

    Rezidor opent het Radisson Blu Hotel, Madrid Prado in Spanje

     

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, opende zijn eerste hotel in het Spaanse hoofdstad Madrid. Het Radisson Blu Hotel, Madrid Prado is werkelijk een stijlvol juweel in het hart van de stad. Het gloednieuwe boetiekhotel is exclusief gelegen recht tegenover het Prado Museum, en biedt 54 chique en hedendaagse kamers, gecreëerd door het befaamde Spaanse design duo Sandra Taruella en Isabel Lopez. “Dit hotel is een perfecte toevoeging aan onze jonge en stijlvolle Radisson Blu hotelportfolio”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. “We zijn verheugd om in Madrid aanwezig te zijn en kijken uit naar onze verdere ontwikkeling in Spanje”, voegt hij hieraan toe.

     

    Het Radisson Blu Hotel, Madrid Prado, beneemt één van de mooiste sites in de stad – recht tegenover het Prado Museum en aanleunend aan het nieuwe Caixa-Forum cultureel centrum. Vele andere top attracties zoals het Thyssen Bornemisza Museum en het Reina Sofia Museum (de “Gouden Driehoek van de Kunst”) liggen binnen wandelafstand. Het dichtbij gelegen Gran Via biedt talrijke boetieks en luxe shops en ook het Spaanse nachtleven speelt zich af net buiten de hoteldeuren.

     

    De 54 hotelkamers zijn stijlvol, inspirerend en uniek. Het design is een ode aan de individualiteit met ludieke toetsen zoals de levensgrote foto’s van Madrid, benadrukt door een ambiance verlichting. Het grijs en bruine kleurenpalet benadrukt het chique en modern esthetische karakter van het hotel. Mooi om naar te kijken en prettig om in te verblijven – met luxueuze badkamers met Anne Sémonin toebehoren – en de allerlaatste high-tech faciliteiten en gratis internet toegang zoals in alle Radisson Blu Hotels.

     

    Na een dag van vergaderingen of een vermoeiend stadsbezoek kunnen gasten zich ontspannen en hun zinnen verzetten in het Radisson Blu Hotel, Madrid Prado. De mooie spa met z’n minimalistische design biedt individuele behandelingen, een binnenzwembad, een stoomkamer en een fitnessruimte.

     

    “The Cask” – het hotel restaurant, gespecialiseerd in grillbereidingen is, samen met de exclusieve lounge bar met een selectie van cocktails en Spaanse tapas, voorbestemd om één van the places to be te worden in de Spaanse hoofdstad. Het hedendaagse restaurant biedt ook vegetarische opties. De impressionante Whisky Bar in de binnenkoer van het gebouw, omgeven door grote glaswanden en met een uniek zicht op de skyline van Madrid, stelt meer dan 20 referenties beste single malt whisky’s voor.

     

    Het Radisson Blu Hotel, Madrid Prado biedt een intieme en hedendaagse vergaderruimte aan. De 43 m² kan opgedeeld worden in 3 aparte boardrooms – of gecombineerd worden met de ingebouwde barruimte tot een ruimte van 89 m². RVH.

     www.radissonblu.com/pradohotel-madrid

     

     





    20-01-2010 om 20:49 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Jardins de Diane

    Les Jardins de Diane, niet zomaar een vastgoedproject!

     

     

     

    Een degelijke woning vinden, niet ver van de hoofdstad en dat in een uitzonderlijk kader … Het lijkt vaak een onmogelijke opdracht!

     

    Toch zagen Les Jardins de Diane het levenslicht aan de stadspoorten van Waterloo. Dit stoutmoedige project slaagde er op een slimme manier in luxewoningen aan buurtwinkels te koppelen. Een oasis van rust en comfort waar het heerlijk vertoeven is, een prachtig voorbeeld van een nieuwe levenskunst die woningen met handelszaken verzoent!

     

    Les Jardins de Diane hebben een ziel en een verhaal te vertellen. Het project werd ontwikkeld op de vroegere weide van de hoeve Degreef, vlak bij een Belgische gemeente met een benijdenswaardige leef- en woonkwaliteit, plek waar ooit een standbeeld van Diana zou hebben gestaan, de godin van de jacht. Waterloo staat niet alleen bekend om zijn verleden, het is ook een dynamisch centrum, een economische, culturele en toeristische kern met een grote waarde voor de streek.

     

    Het gedurfde concept koppelt 8.000 m² handelsruimte aan vier appartementvilla’s, elk bestaande uit acht of tien eenheden, en dat alles gescheiden door een vernuftige groene zone. Nagenoeg de hele handelsoppervlakte wordt ingepalmd door grote namen zoals Mer du Nord, Be Original en The Little Gym. De bewoners van de appartementen profiteren dus volop van de nabijheid van onmisbare handelszaken zoals kappers, een sportcentrum of een Déli Traiteur.

     

    De winkelgalerij van Les Jardins de Diane is het zichtbare deel van het project, maar achter de verleidelijke uitstalramen gaat een uitzonderlijk vastgoedproject van 34 woningen schuil ... De villastijl van deze woningen, met één tot drie slaapkamers, geeft het residentiele karakter van het project extra ondersteuning. RVH.

     

     



    18-01-2010 om 20:52 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het zomert in kinderland

    Het zomer in kinderland

     

     

     

     

    Ook binnen Filou & Friends wordt, net als bij P’tit Filou, met de vier kleurenpaletten rood, groen, blauw en geel gewerkt. Opmerkelijk zijn ook enkele paarse stukken die trendy gecombineerd kunnen worden met de andere kleuren.

     

    De meisjes stelen de show, de prints zijn dynamisch, kleurrijk en helemaal in. Net als voor de mama’s zijn de tuniekjes de modetrend. Je kan ze casual dragen, met een kuitbroek onder of wat chiquer met een lichte katoenen legging en een modieus golfje. Verder zijn er ook kleedjes voor elke gelengeheid.

     

    Jongens meten zich liever een stoere denim look aan, liefst nog met een cool T-shirt met dieren of auto’s op en een paar hippe urban sneakers eronder. Voor een feestje combineer je zijn denim jeans met mooi geruit hemdje met fijne trui. De jongens van tegenwoordig weten al goed wat ze willen. Urban cool, casual chic of eerder sportief, Filou & Friends heeft voor elk wat wils. RVH.

    Info consumenten 056-22 99 05







    17-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hippe prints en stoere auto's

    Hippe prints en stoere auto’s

     

     

     

    De nieuwe zomercollectie P’tit Filou heeft een heel eigen kleurenpalet. Zo zijn er felle en zachte schakeringen in rood, groen, blauw en geel. De stoffen zijn licht, bestaan uit katoen en staan een warme speeldag niet in de weg. Ook na 10 keer wassen, blijven ze er als nieuw uitzien.

    Voor de meisjes zijn er leuke jurkjes in zomerse kleuren en met diverse bolletjes en bloemenpatronen. Deze kan je perfect op een broek dragen, met een warmer golfje voor een regenachtige dag. Hippe jongens zijn helemaal in met een gemakkelijke jeans onder een stoer T-shirt met auto’s op en een toffe trui, al dan niet met kap. Zowel casual als een beetje deftig, met de juiste combinatie kan alles! RVH.

    Info consumenten 056-22 99 05









    16-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicolas Meylan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nicolas Meylan benoemd tot Algemeen Directeur van het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel

     

     

     

     

    Nicolas Meylan werd benoemd tot Algmeeen directeur van het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel. Hij volgt er Willem van der Zee op, die gepromoveerd werd tot Regionaal Directeur Benelux en Frankrijk.

     

    Nicolas Meylan, geboren in Frankrijk in 1961, behaalde een graduaatsdiploma aan de Hotelschool van Thonon-Les-Bains in Frankrijk en een Master in Hotelbusiness aan het IMHI/Cornell Essec in Parijs. In 1986 begon hij zijn professionele carrière bij de Méridien Hotels in de Verenigde Staten.

    In 1993 kwam hij terug naar Europa als Assistent-Algemeen Directeur in het Grand Hotel Inter-Continental in Parijs. In 1995 werd hij er gepromoveerd als Regional Food & Beverage Manager voor dezelfde groep. Van 1997 tot 2000 was hij Algemeen Directeur van het Inter-Continental Hyde Park Corner Hotel in Londen om in 2000 in Brussel te beginnen als Algemeen Directeur van het Crowne Plaza Brussels Europa.

    In september 2005 uiteindelijk zette hij de stap naar Rezidor en opende het nieuwe Radisson Blu EU Hotel in Brussel.

    Vanaf 1 januari verwisselde hij van stoel met Willem van der Zee en wordt hij als Algemeen Directeur van het Radisson Blu Royal Hotel verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van het hotel. Nicolas Meylan praat Frans en Engels. RVH.

    www.radissonblu.com.

    16-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloempjes van baby'tjes

    Bloempjes van baby’tjes

     

     

     

    P’tit Filou Layette voorspelt een zonnige zomer, de vrolijke kleuren springen meteen in het oog. Met de nieuwe collectie kan je eindeloos blijven combineren met de hoofdkleuren zachtroze, blauw en turkoois, zonnig geel en klassiek beige.

    P’tit Filou heeft daarenboven oog voor detail. Voor de meisjes zijn er schattige kleedjes met een legginkje en zelfs een cache coeur. Een klein strikje hier en een franje daar maken uw oogappel om op te eten. De jongens gaan voor stoere ensembles met een kaptrui en T-shirts met een auto op. Kortom een zomercollectie voor de allerkleinsten die weer gezien mag worden. RVH.

    Info consumenten 056-22 99 05





    14-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W Vander Zee, regionaal directeur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Willem van der Zee benoemd tot Regionaal Directeur Rezidor Benelux en Frankrijk

     

     

     

    Willem van der Zee werd gepromoveerd tot Regionaal Directeur voor alle Rezidor hotels in de Benelux en Frankrijk. Nicolas Meylan, vroegere Algemeen Directeur van het Radisson Blu EU Hotel vervangt hem als Algemeen Directeur van het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel.

     

    Willem van der Zee (°1967, Nederland) heeft een solide achtergrond in het hotelwezen. In 1991 startte hij als Restaurant Manager in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel. Na verscheidene operationele posities in Europa, kwam hij in 1998 terug naar het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel. In 2000 werd hij benoemd tot Algemeen Directeur van het Radisson SAS Balmoral Hotel in Spa. En 2 jaar later werd hij met de opening van het Radisson SAS Palace Hotel als City General Manager verantwoordelijk voor beide Radisson SAS Hotels in Spa. Eind 2006 kwam hij terug naar zijn oude thuishaven aan de Wolvengracht in Brussel als Algemeen Directeur van het Radisson SAS Royal Hotel.

    Begin 2009 kreeg hij, als District Directeur Rezidor Benelux, de verantwoordelijkheid over de Rezidor hotels in België en Nederland.

    Vanaf 1 januari 2010 krijgt hij er de bijkomende verantwoordelijkheid bij over de Rezidor Hotels in Frankrijk.

     

    Willem van der Zee: « Rezidor breidt steeds meer uit in Frankrijk en de Benelux. Ik neem deze nieuwe uitdaging dan ook met beide handen aan en ik ben er van overtuigd samen met het hele team te kunnen slagen. » RVH.

    www.rezidor.com.

     

    13-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Irrésiskibles

     

    Maeva lanceert ‘Les Irrésiskibles’ : onweerstaanbaar aanbod voor skifanaten!

    Vanaf 5€ per dag en per persoon!

     

     

     

     

    Dankzij de promo ‘Les Irrésiskibles’ kunt u genieten van een week skiverlof in de mooiste skigebieden van de Franse Alpen en de Pyreneeën aan knalprijzen!

    Skifanaten hebben nog een maand de tijd om hun vakantie te kiezen en deze op te nemen voor 27 maart 2010 (zelfs tijdens de crocusvakantie in februari) in één van de 48 residences van de Groep Pierre & Vacances die aan deze actie deelnemen. De tarieven beginnen al vanaf 5€ per dag en per persoon.

     

    Le Praz de Lys ‘Les Terrasses du Mont-Blanc’ : Gelegen middenin een prachtige natuur tegenover de Mont Blanc, het resort ‘Praz-de-Lys’ voldoet aan de wensen van alle skifanaten (alpenski, langlaufen, sneeuwschoenlopen, enz.) De residentie beschikt over volledig ingerichte appartementen en biedt een prachtig panorama.

    5€ per dag en per persoon in een 2-kamerappartement voor 6 personen tijdens de week van 27 maart 2010.

     

    Chamonix “La Rivière”: Familaal skistation bij uitstek. Chamonix is tevens de internationale hoofdstad van het alpinisme. Geklasseerd als werelderfgoed, dit station biedt talrijke ‘après-ski’ activiteiten. Deze residentie werd volledig gerenoveerd en is ideaal gelegen bij alle animatie en in de buurt van de kabelbaan ‘l’Aiguille du Midi’ (op 300m).

    19€ per dag en per persoon in een studio voor 4 personen tijdens de week van 6 februari 2010.

     

    … EN ZODAT IEDEREEN VAN DIT AANBOD KAN GENIETEN:

     

    De merken Pierre & Vacances, Résidences MGM en Hôtels Latitudes nemen ook deel aan deze actie. Pierre & Vacances: vanaf 248€/week in een 2-kamerappartement voor 5 personen, Residences MGM: vanaf 514€/week in een 3-kamerappartement voor 6 personen, Latitudes Hotels: vanaf 770€/week in een 3-persoonskamer. RVH.

    Om te genieten van dit exclusief en beperkt aanbod, afspraak op:

    www.pv-holidays.be tot 5 februari 2010. – tel : 0900 00 009 (0,40€/min)

     

                                                                                     

     

    13-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat is heerlijker voor Sint-Valentijn dan chocolade?

     

     

    Met het LOVE-assortiment zet chocolatier Neuhaus dit jaar zijn Valentijnscollectie in het teken van Glamour Love. Een buitengewoon vrouwelijke collectie die twee nieuwe creaties telt: een krokant en een zacht hart, heerlijk gevulde chocoladehartjes die het thema perfect illustreren.

     

    De collectie straalt pure glamour uit: het traditionele rood heeft plaatsgemaakt voor intens fuchsia en glanzend zilver... Een heel vrouwelijke collectie waarvan de hartvormige doosjes, zakjes en ballotins alle verliefden gelukkig zullen maken. En vergeet ook niet het extraatje in deze collectie, dat zowel vrouwelijk, glamoureus als modieus is: de sleutelhanger, een echt collector’s item.

     

    De doosjes met Sint-Valentijnsdesign en de hartvormige chocoladecreaties zullen al wie verliefd is op chocolade in de ban houden. Vergeet niet dat chocolade reeds in de 18e eeuw door de Markiezin de Pompadour en Madame du Barry aan hun geliefden werd geserveerd om hen in vuur en vlam te zetten!

     

    Naast deze verwennerijen voor de smaakpapillen heeft Neuhaus nog een paar andere verrassingen in de aanbieding om de harten overstag te doen gaan. Er is een trendy cadeautasje met vier Sint-Valentijnspralines en een ‘LOVE’-sleutelhanger met uiterst vrouwelijk design - echt iets voor verzamelaars. Maar er is eveneens een hartvormig tasje met zes Sint-Valentijnspralines of een hartvormig doosje met 19 Sint-Valentijnspralines, en natuurlijk de onmisbare Neuhaus-ballotins in glamoureus Sint-Valentijnskleedje. RVH.

     

    Chocolade of liefdevolle passie

    Sinds lang vervlogen tijden wordt chocolade erkend en geroemd om zijn liefdesbevorderende kwaliteiten. De Azteken geloofden dat cacao een afrodisiacum was. En deze opvatting doorstond de tand des tijds want in 1624 bracht een theoloog een geschrift uit waarin hij de consumptie van chocolade in de kloosters veroordeelde omdat dit luxeproduct de geest met verdorven gedachten zou vullen en de passie van de kloosterlingen zou aanwakkeren. Het succes van chocolade als stimulans voor de sensuele en passionele liefde kwam er met de courtisanes aan het hof van de Franse koningen vanaf de 17e eeuw. In zijn Traité des Aliments uit 1702 preciseerde Louis Lemery dat door zijn de stimulerende eigenschappen chocolade geschikt is om de passie van Venus aan te wakkeren.

     

    De Sint-Valentijnscollectie is vanaf eind januari beschikbaar in de Neuhaus-winkels.

     

     

    13-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Antwerpen

    32ste editie van het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen

    EXPOSANTEN OP HET INTERNATIONAAL VAKANTIESALON ANTWERPEN VERZORGEN UW WELVERDIENDE VAKANTIE!

     

     

    Er zijn weer meer dan 600 exposanten met een imposant aanbod op de 32ste editie van het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen. Wat ook je wensen zijn, waarheen je ook wil gaan en wanneer je dat het liefst doet … op de traditioneel eerste vakantiebeurs van het jaar vind je ongetwijfeld dé reisformule die je het beste past! Organisatoren en standhouders hebben er alles aan gedaan om een gevarieerd programma te brengen, helemaal in lijn met de meest recente trends in het vakantielandschap.

     

    Gastland Cyprus is het eiland waar de zon 340 dagen per jaar schijnt. Alleen al voor de warme gastvrijheid van de Cyprioten loont het de moeite halt te houden in één van de talrijke typische dorpjes en er kennis te maken met de plaatselijke bevolking en hun lokale gerechten. Voor natuurliefhebbers is Cyprus een paradijs. Rotskusten en bergtoppen wisselen af met wijngaarden en graanvelden. Kristalhelder zeewater bespoelt de mooie zandstranden. Hoeft het nog gezegd dat het eiland bijzonder in de smaak valt bij wandelaars en fietsers, duikers en watersporters?

     

    Het Vakantiesalon Antwerpen blijft een spiegel op de wereld, met de deelname van heel wat officiële nationale diensten voor toerisme. Onbekend is onbemind. Dat gaat zeker op voor ons eigen land. Op het Vakantiesalon Antwerpen ontdekt u de vele troeven van België.  Van de kust tot de Ardennen, van de Kempen tot de Voerstreek. Cultuur en shopping in onze steden of genieten van de natuur op het water, in het bos of op de hei. België ten voeten uit dus in Hall 1.

     

     

    32ste editie van het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen

    Gastland Cyprus

    Van vrijdag 22 januari t.e.m. woensdag 27 januari 2010.

    Antwerp Expo – Jan Van Rijswijcklaan 191 – 2020 Antwerpen

    Zaterdag, zondag, maandag en woensdag: open van 10.00 tot 18.00 u

    !!! Nocturnes op vrijdag 22 en dinsdag 26 januari:  open van 12.00 tot 21.00 u !!!

     

    LADIES' DAY op woensdag 27 januari 2010 - gratis toegang voor dames

    www.vakantiesalon-antwerpen.be

     

                      

    13-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.88 ste autosalon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    88ste Auto- en Motosalon

    EUROPEAN MOTOR SHOW BRUSSELS – meer dan een naam alleen

     

     

    Het Auto-en Motorsalon van Brussel koestert zijn naam: European Motor Show Brussels. FEBIAC heeft inderdaad de ambitie om van het Salon van Brussel een op en top Europees salon te maken. Het geniet van een unieke troef: de ligging in het hart van Europa, vlakbij de politieke decision makers die zich over onze sector en onze producten buigen. Daarom besteedt het Salon extra aandacht aan de Europese dimensie van het salon en de beleidsbeslissingen die de sector beïnvloeden.

    Het Salon van Brussel is ook om een andere reden een referentiesalon: Belgen houden van auto’s en doen dat door massaal het Salon te bezoeken. Geen enkel internationaal Salon scoort beter dan Brussel als je de bezoekersaantallen met het aantal inwoners van het land vergelijkt. Dit jaar wordt gerekend op ruim 600.000 enthousiaste auto- en motorliefhebbers.

     

    De crisis heeft het voorbije jaar lelijk huisgehouden in de automobielbranche, overal ter wereld, ook in België. Heel wat internationale Salons dienden zich neer te leggen bij de afwezigheid van meerdere belangrijke auto-en motormerken of verdwenen eenvoudigweg van de kalender. Een dergelijk crisisscenario heeft het Salon van Brussel nooit bedreigd. Vanaf de eerste voorbereidingen, in februari 2009, werd er door organisator FEBIAC naar gestreefd om de kosten-baten verhouding van een deelname aan het Salon zo optimaal mogelijk te houden en waar mogelijk nog te verbeteren. Het Salon van Brussel had al een zeer goede reputatie op dat vlak en doet het dit jaar nog beter.

     

    Een aantal strategische keuzes, het in huur nemen van iets minder oppervlakte en het laag houden van de deelname-en toegangsprijzen, maken dat Brussel zich ook in deze economisch moeilijk periode profileert als een verkoops-en marketing-evenement dat niemand mag missen. Januari is immers automobielmaand in België, en het Salon is zonder twijfel de beste manier om het commerciële jaar goed in te zetten.

     

    Detroit, Amsterdam, Tokyo, Frankfurt, Bologna, … overal en ook bij de allergrootste automobielsalons vielen belangrijke afwezigen te noteren of diende het Salonconcept

    grondig herdacht te worden. Niet in Brussel! De ingeschreven automerken vertegenwoordigen meer dan 99,7% van de automarkt. Het aantal aanwezige merken en de representativiteit van de tentoongestelde producten kan dus perfect de vergelijking met vorige edities doorstaan. Dat is haast uniek de dag van vandaag, en erg pretiig voor de bezoekers. Trouwens ook bij de gemotoriseerde tweewielers hoeven wij geen enkel populair merk te missen! De motorsector vindt onderdak in paleizen 1 en 3; de automerken, hun accessoires, toebehoren en diensten palmen de andere expohallen in.

     

    Salonthema: Heading for tomorrow

     

    Het 88ste Auto- en Motorsalon staat in het teken van de technologische revolutie die de autobranche thans doormaakt in de race naar milieuvriendelijkere voertuigen. ’Heading for tomorrow’ of ‘Onderweg naar morgen’ is de thematische uitwerking van dit concept. Daarom een aanschouwelijke voorstelling van nieuwe aandrijfconcepten die in een heel nabije toekomst steeds frequenter een plaatsje onder de motorkap zullen krijgen. En daarnaast geven we elke salonbezoeker ook de kans om zelf te ervaren dat de nieuwe aandrijfconcepten en milieutechnologieën niet enkel beter zijn voor de natuur, maar ook meerwaarde kunnen bieden op het vlak van comfort, tijd en geld.

    In paleis 6 komt een knappe themastand over nieuwe technologie die vandaag en in de onmiddellijke toekomst in voertuigen geïntroduceerd wordt. Daarbij wordt steeds uitdrukkelijk verwezen naar de voordelen die deze innovaties voor de gebruiker opleveren. Dat kan een financieel voordeel zijn of een ecologisch voordeel, maar net zo goed een voordeel in tijd, in ruimte of in comfort.

     

    Paleis 11 van zijn kant wordt een echte belevingsruimte. Een groot deel ervan zal ingenomen worden door testpistes en demonstraties. In samenwerking met de RACB

    komt er een schitterende piste voor elektrische quads; daarnaast komt er ook een aantrekkelijk testparcours voor elektrische auto’s, scooters en mobiliteitsproducten.

    RVH.

     

    Openingsdata en –uren

    Toegang van donderdag 14 t/m zondag 24 januari 2010, op weekdagen: 10:00 – 20:00 uur; tijdens de weekends: 10:00 – 18:30 uur met een avondopening tot 22:00 uur op maandag 18 en vrijdag 22 januari 2010.

     

    Toegangsprijs

     

    Organisator FEBIAC heeft beslist om de ticketprijs voor het Auto-en Motosalon bijzonder voordelig te houden: 10 euro voor individuele bezoekers (bij de vorige editie was dat 12,5 euro). Een groepskaart voor 10 personen kost 62,5 euro. Let wel, deze groepskaart kan niet worden opgesplitst en is niet geldig tijdens de weekends. Kinderen onder 6 jaar krijgen gratis toegang, kinderen tussen 6 en 12 jaar betalen €6,25.

     

    12-01-2010 om 18:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Keyserhotel Antwerpen

    De Keyser hotel

     

     

     

     

    Kiezen voor sfeervolle rust of modern comfort, op enkele passen van het Antwerps Centraal station en op wandelafstand van boetieks en shoppingcentra, vergt nauwelijks enige inspanning. Het de Keyserhotel biedt 123 kamers, waarvan 8 verwensuites, alle uitgerust met badkamer, betaal-tv, minibar, broekenpers, koffie en theefaciliteiten. Naast vergaderzalen heeft het hotel een eigen health & relaxcentrum met diverse mogelijkheden.

     

    Het hotel werd gebouwd in 1974 en kwam na omzwervingen bij diverse ketens, in 2003 onder het beheer van het VHV-management dat nog 3 andere hotels uitbaat. Voor Wim Vercruysse, manager, moet de exploitatie stoelen op drie moderne managementpijlers, te weten service, kwaliteit en een optimale kamerinrichting. Deze principes zijn geldig voor elk type hotel omdat het perfect onthalen van de gasten nu eenmaal eigen is aan het hospitalitygebeuren binnen de hotelsector.

    Dit is trouwens de reden waarom in het De Keyserhotel, 4 sterrenkwalificatie, recent nog een 30-tal kamers werden vernieuwd en gerenoveerd, goed voor een investering van zowat 1 miljoen euro. De directie geeft elke verdieping een eigen kleurtendens en kleurschakering, zodat zelfs trouwe klanten, bestaande uit zowel lokale gasten als een internationaal forum, bij elk nieuw verblijf, andere facetten ontdekken.

     

    Gasten krijgen ’s ochtends een uitgebreid buffet aangeboden waarbij men diverse keuzes kan maken, roomservice behoort tot de traditionele extra diensten van het hotel. Alle maaltijden in het hotel krijgen trouwens een speciaal tintje, de chef van dienst, van Kaapverdische origine, zorgt voor kruidige, smaakvolle gerechten, luchtig en creatief overgoten met een vleugje exotisme, maar verzorgt evenzeer meerdere wokbereidingen.

     

    Andere hotels van de groep zijn het Empire hotel en Theaterhotel in Antwerpen en het Ryckendaelhotel in Strombeek Bever. Het Empirehotel met 70 kamers en sfeervol interieur, situeert zich in de Diamantwijk. De aangename en comfortabele kamers richten zich zowel op het leisurepubliek als businessmen. Het Theaterhotel met 127 kamers bevindt zich vlakbij de Bourlaschouwburg en het Rubenshuis. Cultuur is hier een hotitem terwijl in de onmiddellijke omgeving talloze typische en eigentijdse boetieks, bistro’s en cafés worden weergevonden.

    Het Ryckendaelhotel is met 49 kamers een aanvulling op het gekende en gelijknamige restaurant. Nabij de Heyselcomplexen en het Atomium is dit een vaste pleisterplaats voor toeristen, maar ook voor zakenlui die er meerdere technisch uitgeruste vergaderzalen terugvinden. RVH.

     

    De Keyserhotel – Keyserlei 66 –70 – 2018 Antwerpen

    Tel 03- 206 74 60 – www.vhvhotels.be







    10-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!