Inhoud blog
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belovo Flanders

    Belovo Flanders

     

     

     

     

    Belovo Flanders sorteert, controleert en verpakt niet minder dan 2.5 miljoen eieren per week. Bovendien is Belovo Flanders de enige Belgische onderneming in de sector aan wie BRC de “A”-kwaliteitsnorm heeft toegekend, het verplichte Britse kwaliteitslabel voor wie aan grootwarenhuizen wil leveren. En voor de tweede keer in drie jaar tijd herhaalt Belovo zijn succes in China.

     

    Van de 2.5 miljoen eieren/week, wordt 1.5 miljoen eieren verpakt in doosjes met of zonder merk om in de winkel verkocht te worden. Van de overige eieren worden elke week 500.000 stuks in functie van de vraag, uitgevoerd naar landen zoals Italië, Frankrijk, Nederland, Spanje, … Zowat 500.000 eieren worden gebruikt in de industrie en zijn bestemd voor de eierverwerkingsbedrijven (voor vloeibare eieren of eieren in poedervorm) of de voor extractie van proteïnen uit het eiwit en vetten uit het eigeel, wat als ingrediënt door de farmaceutische industrie wordt gebruikt. De legkippen op de boerderijen waar de Columbus-eieren vandaan komen, hebben een vrije uitloop of kunnen scharrelen.

     

    Door de kip opnieuw de voeding te geven die ze zelf bij elkaar zou zoeken als ze in het wild zou leven, zonder tussenkomst van de mens, kreeg het Columbus-ei op geheel natuurlijke wijze opnieuw vorm, precies zoals dit door de natuur was voorzien. Het is volledig aan ons organisme aangepast en wordt in wetenschappelijke kringen een wild-type ei genoemd. RVH.

    www.columbus-oncept.com

     

     







    18-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cookin selexion

    COOKING SELEXION!

     

     

     

     

    Selexion stelt een kookboek samen aan de hand van recepten die door het publiek worden aangereikt.

    Op www.cookingselexion.be zijn alle gerechten welkom. Je lievelingsgerecht, inclusief de ingrediënten, de bereidingswijze en de geheime kneepjes zijn er welkom. Selexion is op zoek naar wat je geregeld klaarmaakt! Dus dagelijkse kost, authentieke schotels, bereidingen uit grootmoeders keuken of toch liever een moleculair experiment? Soepen, voorgerechten, salades, dessertjes, enz .. worden ingewacht.

     

    De chefs van gerenommeerde restaurants en brasseries maken een selectie van de recepten die de hedendaagse Belgische eetcultuur het beste vertegenwoordigen. Het kookboek zal niet in de handel verkrijgbaar zijn maar wordt via restaurants en brasseries verdeeld, evenals door de gespecialiseerde Selexion vakmannen die gepassioneerd zijn door de kookcultuur. RVH.

     

     

     

     

    18-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soja remt

     

    Soja remt progressie prostaatkanker

     

     

     

     

    Drie keer per dag een glas sojadrink nuttigen, kan helpen in de strijd tegen prostaatkanker. Uit een Amerikaans onderzoek komen aanwijzingen dat regelmatige sojaconsumptie de progressie van prostaatkanker afremt. Het onderzoek is gepubliceerd in het laatste nummer van BioMed Central Cancer.

     

    Voornamelijk West-Europese en Amerikaanse mannen worden geconfronteerd met prostaatkanker. Opmerkelijk dat Chinese en Japanse mannen veel minder aan deze aandoening lijden. Maar wanneer Aziatische mannen naar Amerika emigreren en daar de Westerse voedingsgewoonten overnemen, blijkt dat ook bij hen de kans op prostaatkanker snel toeneemt. 

    Wetenschappers vermoeden dat de voedingsgewoonten een rol spelen bij de ontwikkeling van prostaatkanker. In Azië wordt traditioneel veel soja gegeten. Soja bevat isoflavonen, waar veel wetenschappelijk onderzoek naar gebeurt. Voor de onderzoekers van de Universiteit van Florida was dit de aanleiding om de invloed van de consumptie van soja op de progressie van prostaatkanker te onderzoeken.

     

    Het onderzoek is uitgevoerd bij 20 mannen die reeds behandeld waren voor prostaatkanker, maar waarbij het gehalte aan PSA – een indicator voor prostaatkanker – in het bloed weer steeg, maw. een terugval van prostaatkanker. Een verdere stijging van het PSA is voor deze patiënten te verwachten. Gedurende één jaar dronken deze patiënten drie keer per dag sojamelk. Na dat jaar bleek het PSA-gehalte bij acht mannen minder sterk gestegen dan men normaal zou verwachten en bij zes mannen zelfs gedaald. Bij zes patiënten trad er geen verbetering op.

     

    De onderzoekers concluderen dat isoflavonen uit soja in staat zijn om de progressie van prostaatkanker af te remmen. Ze roepen op om grootschaligere studies te doen, waarbij patiënten ofwel isoflavonen, ofwel een placebo krijgen. Dit soort interventieonderzoeken zijn nodig om het effect nog meer wetenschappelijke draagkracht te geven.

     

    België behoort tot de landen waar prostaatkanker relatief veel voorkomt. In België is prostaatkanker de meest voorkomende vorm van kanker bij mannen. RVH.

     

     

    18-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Forte Parco

     

     

    ForteParco : natuur en cultuur in Valle d’Aosta

     

     

     

     

     

    De aantrekkingskracht van het Noord-Italiaanse Valle d’Aosta wordt bepaald door een uitzonderlijke combinatie van culturele en natuurlijke bezienswaardigheden. De historische rijkdom van Valle d’Aosta wordt omkaderd met het decor van de mooiste toppen van de Alpen.

    De mengeling van natuur en cultuur wordt nu extra in de verf gezet met het project ForteParco waarbij een van de belangrijkste historische sites én het grootste nationaal park van Italië worden geïntegreerd in één product.

     

    Het Fort van Bard domineert de smalle ingang van Valle d’Aosta. Op deze strategisch belangrijke plaats heeft het fort een grote rol gespeeld in duizend jaar geschiedenis. Het is een verhaal van succes en van ondergang, een plaats waarmee Napoléon, Stendhal, Cavour en andere grote namen zijn verbonden. Na meer dan tien jaar restauratiewerken heeft dit militaire bastion zijn grandeur van weleer terug. Het bezoek aan het Fort van Bard is een reis door de eeuwen in het hart van de Alpen.

    Het Nationaal Park Gran Paradiso is het oudste nationaal park van Italië. Het was ooit een koninklijk jachtgebied maar werd in 1922 een beschermd natuurgebied met een uitzonderlijke fauna en flora. De oppervlakte van het park bedraagt 70.000 ha en binnen de grenzen zijn er kastelen, oude landelijke huizen die als streekmuseum (o.a. over de alpen en alpinisten) zijn ingericht en prachtige botanische tuinen.

     

    Valle d’Aosta, ‘de zonnige kant van de Apen’, bekrachtigt met het project ForteParco zijn veelzijdig toeristisch aanbod. RVH.

     

    Bereikbaarheid

    Valle d’Aosta is makkelijk bereikbaar, ofwel via de Franse autoroutes, ofwel via de Duitse en Zwitserse snelwegen. De Alpen komt men door via de Mont Blanc-tunnel of de tunnel du Grand Saint-Bernard. Deze laatste is vlot bereikbaar via Basel, Bern en het meer van Genève naar Martigny.

    Luchtvaartmaatschappijen: www.easyjet.com en www.brusselsairlines.be

    www.fortedibard.it  www.lovevda.it

    18-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Taste awards voor Carrefour

    Superior taste awards voor 64 Carrefour producten.

     

     

     

     

    Carrefour kondigde met enig trots aan dat een onafhankelijke jury meer dan 60 van hun producten een uitmuntende score toewees. Op basis van een aantal parameters bepaalt het proefpanel van het ITQI of de producten 1, 2 of 3 sterren krijgen.

    Alle geselecteerde Carrefour producten voldoen aan de strengste lastenboeken en ze worden daarop ook regelmatig gecontroleerd. Omdat enkel de allerbeste kwaliteit goed genoeg is, laat Carrefour Belgium jaarlijks ook een aantal van haar producten door deze onafhankelijke instantie beoordelen. Het gamma 2008 bestond uit producten uit het Carrefour, Carrefour Selection en Carrefour Bio segment, gaande van kaas en charcuterie tot koekjes en fruitsap. RVH.

     





    17-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ijses en sorbets

    DE ZOMER IS AANGEBROKEN: HET IDEALE MOMENT OM VAN IJSJES EN SORBETS TE SMULLEN

     

     

     

     

     

    De nieuwe Delhaize-toppings zorgen voor een kleurige en fruitige toets. Zelfs al heeft de zomer op zich laten wachten, toch weten de ijsjes en sorbets onze smaakpapillen te prikkelen. Smeuïge ijsjes en fruitsorbets zorgen voor een aangename verfrissing tijdens de warme zomerdagen.

     

    Delhaize stelt haar klanten een ruim assortiment voor van ijsjes met authentieke smaken, de ene nog lekkerder dan de andere. Enkele voorbeelden die u onmiddellijk zullen doen watertanden: mini-ijsjes waar de kinderen verzot op zijn, overheerlijke hoorntjes (ijs met yoghurt en bosvruchtentopping, ijs met speculoos of met banaan, chocolade, chocoladesaus en chocoladeschilfers), heerlijk ijs in potjes (de nieuwe coupes espresso en latte macchiato, heel licht roomijs op basis van melk en koffie), bioijs (vanillesmaak), maar ook een uitgebreid ijsgamma in verpakkingen van 750 ml (frangipane, espresso, hazelnoot, karamel, banaan).

     

    Bovendien kiest Delhaize voor light met haar nieuw, 100% natuurlijk product: yoghurtijs met maar liefst 45% yoghurt, volle melk en een onweerstaanbare bosvruchtencoulis. De room werd vervangen door yoghurt met als resultaat een product dat slechts 1,5% vetgehalte bevat.

     

    Voor klanten die het liever iets frisser houden, heeft Delhaize een breed gamma sorbets, zonder kunstmatig aroma of toegevoegde suikers. Deze sorbets bevatten veel fruit (50% voor de smaken mango, passievrucht, framboos en bloedsinaasappel) en zijn eveneens rijk aan vitamines. Sorbet is met andere woorden het ideale dessert voor groot en klein door zijn bijdrage aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid fruit, zonder daarbij teveel calorieën te bevatten.

     

    In exclusiviteit stellen de Delhaize-winkels het nieuwe gamma Origin van Mövenpick of Switzerland voor, gamma dat nieuwe smaken uit alle uithoeken van de wereld laat  ontdekken. De drie exclusieve smaken zijn: Cacao criollo uit Ecuador met gember (fruitig en gekruid), Kokosnoot uit Sumatra met gegrilde sesamzaadjes (knapperig) en Whisky Single Malt van de Schotse Highlands met shortbread.

     

    Ook de ijsmakrons van Dagniaux zijn beschikbaar bij Delhaize met twee nieuwe smaken: karamel met gezouten boter en frambozensorbet. Ook de ijsrotsjes van Dagniaux (chocolade-ijs met stukjes nougat en karamel, op een laagje brownie en bedekt met melkchocolade en amandelstukjes) maken nog steeds deel uit van het assortiment.

     

    De grote nieuwigheid deze zomer zijn de toppings van Delhaize. De toppings of coulis die men over de ijsjes giet om hen extra smaak en kleur te geven, bestaan al geruime tijd. Vanaf nu presenteert Delhaize deze toppings in “squeeze” flessen, omgekeerde flessen die eenvoudig zijn in gebruik, zowel voor grote als kleine lekkerbekken! RVH.

    17-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Familieglijbaan

     

    Océade opent leukste familieglijbaan van de Benelux

     

     

     

    Een uitzonderlijke grote glijbaan voor uitzonderlijke familiesensaties : de Anaconda is de enige glijbaan waarin de ganse familie wordt meegesleept. Het plezier van allen samen naar beneden te glijden wordt versterkt door de natuurlijke lichteffecten of de steeds  wissellende gekleurde ledverlichting. Binnen een straal van 700 km vind je nergens een even lang (130m) en breed exemplaar (2,5m).

     

    Océade, het subtropisch waterparadijs en exclusief kroonjuweel, serveerde twee primeurs in één klap: de splinternieuwe familieglijbaan werd uitgetest door het nieuw samengesteld vrouwelijk Belgisch bobsleeteam.

     

    De Anaconda maakt het dozijn waterglijbanen van Océade compleet. Dankzij het uitgesproken familiaal trekje van de Anaconda, bevestigd Océade zijn wil om het hart van de families te veroveren : een familiaal product waar het plezier, een aangename sfeer, animaties en een optimale aandacht voor veiligheid en hygiëne op de eerste plaats komen.

    De Anaconda kronkelt zich een weg doorheen de andere glijbanen waaronder o.a. de langste duobandenglijbaan de "Bountyraft", de "Cycloon" en de snelste glijbaan de ''Hurricane''. In een tijdsbestek van tien jaar zijn er de interactieve waterspeeltuin Aqua Fun House, het interactieve videospel Caribbean Madness en storm in het golfslagbad bijgekomen. En dit alles in een Antilliaans tropisch piratenkleedje.

     

    Océade denkt ook aan het milieu: zo wordt de toren van de glijbanen van een isolatielaag voorzien om geen onnodige warmte te verliezen. Eerder werd al één van de meest vooruitstrevende waterfiltersystemen die er op de markt zijn geïnstalleerd.

     

    Zwaard van Damocles

    De viering van het jubileumjaar en in verlengde daarvan de opening van de Anaconda geschieden helaas wat in mineur. Zo is er nog altijd onzekerheid over het voortbestaan van het waterpretpark. De huurovereenkomst loopt af in 2010 en het Brussels gewest jongleert met plannen om er een nieuw stadion, congres- en winkelcentrum te bouwen. RVH.

     

     





    17-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D&M wintercollectie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    D&M wintercollectie

     

     

     

    Met barre buitentemperaturen genieten we des te meer van een intense gezelligheid binnen. D&M biedt in zijn wintercollectie 2008, andermaal inspirerende ontwerpen, zo kan je gaan voor vurige kleuren of rustgevende tinten. Ook wie zijn hart aan artisanale kunstwerkjes of gestileerde hedendaagse vazen heeft verloren komt aan zijn trekken.

    De Tempting collectie combineert harmonieuze eenvoud en warme gezelligheid. Met de vurig rode binnenkant en hartverwarmende bruine buitenkant van het servies, zet je zo intense tinten op de feesttafel. De zachte vormgeving en subtiel afgeronde hoeken verraden een vleugje inspiratie uit het verre oosten.

    No reason to Hide, voorraadpot of bloempot? Erop zitten of erin verbergen? De artisanale collectie Hide is in uiteenlopende maten en uitvoeringen verkrijgbaar. Wie van praktische eenvoud en aardse kleuren houdt, zal zeker niet kunnen weerstaan aan deze sobere, degelijke potten. De zachtbruine keramiek is afgewerkt met een grillig glazuurpatroon in een donkere tint.

     

    Ruwe bolsters met een blanke pit zijn de potten uit de collectie Clay. Ontworpen door D&M depot zelf, brengen ze robuuste echtheid in de ruimte. De zeer natuurlijke look wordt versterkt door het gebruik van gekleurde klei en een groeve buitenkant. Geschikt voor bloemstukken, planten en boeketjes, maar ook gewoon om simpelweg mooi te wezen als decoratief element.

    De natuurlijke potten en schalen van de White Bar-collectie van gebleekt mangohout zijn de gedroomde figurant in rustgevende interieurs. Heel subtiel zorgen de bijzondere vormen en buitenkant met whitewash-effect voor wat extra zen. De houtstructuur zelf, blijft heel zachtjes zichtbaar. RVH.

    www.dmdepot.be

     

     

    17-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.newtree

    NEWTREE chocolade

     

     

     

    Het nieuwe gamma Alpha van Newtree heeft indruk gemaakt op de smaakpupillen van de grootste chefs en koks van Europa. Het ITQI kende 3 Superior Taste awards toe aan de jongste 3 telgen van Newtree, de chocolades Alpha Noir, Alpha Thym en Alpha Piment.

     

    De Alpha-chocolades van Newtree combineren ongezien genot en innovatie. Ze zijn krokant dankzij het geroosterde lijnzaad en de gepofte rijst en bieden ons de intensiteit en langdurige smaak van echte pure chocolade van grote kwaliteit; ruiken heerlijk naar de Middellandse zee of prikkelen onze zintuigen. Ze zijn natuurlijk rijk aan Omega 3-vetzuren en bevatten 30% minder suiker dan een soortgelijke chocolade.

    Deze Alpha-chocolade zijn beschikbaar in de Delhaize-warenhuizen, sommige Carrefour-vestigingen en in de betere kruidenierszaken en verkrijgbaar in tabletten van 80g en pastilles van 23g. RVH.

    www.newtree.be

     







    16-07-2008 om 20:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.etihad

    ETIHAD SCHEERT HOGE TOPPEN IN EERSTE HELFT VAN 2008

     

     

     

     

     

    2008 belooft een recordjaar te worden voor Etihad Airways. De recentste passagierscijfers voor de eerste zes maanden van dit jaar nemen een hoge vlucht; goed voor een stijging van 41 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. De luchtvaartmaatschappij is goed op weg om haar doel te bereiken: zes miljoen passagiers vervoeren tegen het einde van het jaar.

     

    Etihad heeft ook zijn drukste dag achter de rug in zijn vierjarige bestaan. Op vrijdag 29 juni heeft een recordaantal passagiers, 19.709 in totaal, gevlogen via het netwerk van deze luchtvaartmaatschappij, met een bezettingsgraad van 85 procent.

     

    Etihad lanceerde in 2008 met vluchten naar Peking al één nieuwe bestemming. In augustus start Etihad ook met vluchten op Kozhikode (Calicut) en Chennai (Madras), nadat eerder dit jaar de vliegrechten werden binnengehaald. Etihad wordt ook de eerste luchtvaartmaatschappij in de Golf die naar Wit-Rusland zal vliegen, wanneer op 5 augustus 2008 de eerste vlucht vertrekt naar de hoofdstad Minsk.

     

    In december 2008 wil Etihad naar Moskou en de Kazakse stad Almaty gaan vliegen. Etihad gaat eind oktober 2008 ook meer vluchten inleggen naar Australië. Vanaf dan zijn er 11 vluchten per week naar Sydney, nu al een dagelijkse bestemming. In diezelfde maand gaat Etihad ook een derde dagelijkse vlucht inlassen naar London Heathrow.

     

    Etihad Holidays kan ook terugkijken op een heel succesvolle eerste helft van 2008. Na de opening van twee enorm populaire reisbureaus in de shoppingcenters Al Wahda en Khalidiyah in Abu Dhabi is de omzet van deze afdeling met meer dan 140 procent gestegen in vergelijking met dezelfde periode in 2007. RVH.

     

    16-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.multi forma

    Multi-Forma

     

     

     

    Als ontwerper van eigentijdse, multifunctionele interieurs besteedt hülsta bijzonder veel aandacht aan fraaie opbergmogelijkheden. Het universele kastensysteem multi-forma is speciaal ontwikkeld voor de veeleisende consument die de perfecte combinatie zoekt van functionaliteit en esthetiek. Het programma sluit qua stijl prachtig aan bij alle slaapkamer- en woonkamerprogramma’s van hülsta. Multi-forma is nu uitgebreid met volledig nieuw geconcipieerde elementen en drie nieuwe frontdesigns.

     

    Nieuw in het scala van draai-, vouw- en schuifdeuren zijn de dwars gefineerde fronten. De levendige nerftekeningen geven de kasten een bijzonder attractieve uitstraling met name in de uitvoeringen eiken zand, eiken choco en noten fineer.

    De symmetrische cassettefronten ademen een Aziatische sfeer. Heel dunne latjes van echt hout verdelen de kastdeuren in witte, bruine of zwarte hoogglans panelen. Hiermee kan eindeloos worden gecombineerd.

    Bij de glazen fronten is een interessante materiaalmix toegepast. De glazen panelen zijn aan de achterzijde gelakt in de kleuren, wit, bruin of zwart. Elk paneel wordt op elegante wijze door drie dwars gefineerde friezen opgedeeld. Ook hier zijn weer talloze combinaties mogelijk, omdat de friezen verkrijgbaar zijn in licht eiken zand, donker eiken choco en in noten fineer. RVH.

    www.huelsta.be

     







    16-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Meridien

    Hotel Le Méridien Brussels onderscheiden door Expedia

     

     

     

     

     

     

    Hotel Le Méridien Brussels is recentelijk door Expedia toegevoegd aan de 2008 Expedia Insiders' Select list. Expedia is ´s werelds grootste online reisagent.

     

    De Expedia Insiders' select List is een jaarlijkse selectie van de beste hotels, gebaseerd op de ervaringen van meer dan 300.000 reizigers wereldwijd. Hotel Le Méridien Brussels komt zeer positief uit hun recensies naar voren vanwege de consistente uitstekende service, de positieve ervaringen van gasten en de duidelijke meerwaarde die het hotel biedt. Slechts één procent van alle hotels die op Expedia worden aangeboden, behoort tot de uitverkorenen op de Expedia Insiders' Select list.

     

    Als 's werelds grootste online reisagent, heeft Expedia een ongeëvenaarde marktexpertise en kennis van ervaringen van duizenden reizigers. Met  de Expedia Insiders' select list met de beste hotels wereldwijd biedt Expedia reizigers een hulpmiddel om een perfecte reis te kunnen boeken.

     

    Egbert Buursink, hotelmanager van Le Méridien: "Ik ben zeer trots om in naam van het voltallige personeel van Le Méridien Brussels deze onderscheiding in ontvangst te mogen nemen; deze onderscheiding bevestigt nogmaals het professionalisme en de toewijding van al ons personeel. Door een combinatie van training, het waarmaken van onze beloftes en een perfecte samenwerking van alle teams, streven we er naar om voortdurend de verwachtingen van onze klanten te overtreffen."

     

    In het hart van de Belgische hoofdstad, het kruispunt van Europa, ligt Le Méridien Brussels op een steenworp van de Grote Markt. Le Méridien Brussels beschikt over 224 kamers en suites, en 15 verschillende vergader- en feestzalen. Daardoor is het hotel een bijzonder adres voor internationale gasten die voor zaken of plezier in Brussel verblijven.

     

    In het gastronomische restaurant L'Epicerie wordt de beste mediterrane keuken aangeboden. In een aangename omgeving in de warme kleuren van de Middellandse Zee laat chef-kok Vincent Masson u van natuurlijk gekruide gerechten genieten. Drie privésuites voor maximaal 12 personen staan ter beschikking voor privéfeestjes. Elke zondag wordt de Sunday Family Brunch georganiseerd met een rijkelijk buffet: aperitief, prachtig buffet met voorgerechten, zeevruchten, warme gerechten en desserts. RVH.

     

     

     

    16-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomercollectie

    Zomercollectie

     

     

     

    Tijdloze elegantie en glamour leveren ook dit seizoen weer een luxueuze lingerie- en badcollectie op. Spannende monokini’s met gewaagde uitsnijdingen, modieuze badpakken, nieuwe balconet en bandeau tops zijn items uit de nieuwe badcollectie. Ook zijn er trendy bijpassende accessoires te verkrijgen.

     

    Badpakken zijn dé trend en zijn daarom in veel verschillende modieuze modellen beschikbaar. Nieuw in de collectie is de spannende monokini, gekenmerkt door de gewaagde uitsnijdingen. Beschikbaar in de neutrale kleur bruin, maar voor nog een opvallender effect ook in de kleur fuchsia.

     

    De nieuwe collectie bestaat uit een groter aanbod van kleine en grote maten in badpakken, tops en bottoms. Ook blijft Hunkemöller de Mix & Match formule aanbieden, waardoor het mogelijk blijft om tops en bottoms los te verkrijgen in zowel de lingerie als badcollectie.

     

    Voor de nieuwe collectie lingerie zijn er twee nieuwe bh’s ontwikkeld, de ‘reverside bh’ en de ‘double layer bh’. De reversible is van twee kanten te dragen en hierdoor functioneel, de ‘double layer bh’ is aan de binnenkant voorzien van twee laagjes in verschillende kleuren wat de bh een zeer modieuze look geeft. Ook de body is terug, hij zit zeer comfortabel en zorgt ook nog eens voor een mooie strakke look. RVH.

    Info consumenten 03-232 66 50

     











    15-07-2008 om 20:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sweet escape

    Sweet Escape

     

     

     

     

    Een trip naar de VS is voor de Belgische reizigers betaalbaarder dan ooit, dankzij de gunstige dollarkoers. Meer en meer shoppingliefhebbers steken dus met bijna lege koffers de Atlantische Oceaan over. De promotie ‘Sweet Escape’ van Dolce staat voor fun en shoppen tegen een zacht prijsje.

    Fashionista’s zullen in de wolken zijn met de combinatie van een verblijf in een Resort en een grote keuze aan winkelcentra en gigantische outlets stores, de symbolen van de ‘American way of life’.

     

    De Sweet Escape promotie omvat : logies en ontbijt in 6 Amerikaanse Dolce international-hotels, kosteloze pendeldienst tussen het hotel en het winkelcentrum, kortingen in bepaalde winkels en winkelcentra, een koffer om uw aankopen mee te nemen en een bagagelabel van Dolce International.

    Sweet Escape kan men boeken op www.dolce.com met de promotiecode ‘shop’, het aanbod zelf is geldig tot 15 september 2008.

     

    De deelnemende hotels zijn: Dolce Center in Washington DC, Zermatt resort & spa in Midway, Utah; Dolce Hayes Mansion in San Jose California; Lakeway resort & spa in Austin Texas; Dolce Valley Forge in King of Prussia, Pennsylvania en Oakridge hotel in Minneapolis Minnesota. RVH.

     







    15-07-2008 om 20:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eburonhotel tongeren

    EBURON HOTEL,

    de nieuwe schat van Tongeren

     

     

     

     

    Het oudste stadje van België heeft vanaf half juli een heus 4 sterren hotel en dan ook nog met bouwkundige en historische rijkdom: het EBURON HOTEL.

     

    In het voormalige ‘Sint Jacobsgasthuis’ heeft de Limburgse hotelgroep ‘Different Hotels gekozen om zich te vestigen en heeft het hotel vernoemd naar de eerste inwoners van Tongeren, de eburons. Het ‘Sint-Jacobsgasthuis’, gelegen in het hartje van de stad, dateert uit de 12de  eeuw en was toen een herberg voor pelgrims die op bedevaart gingen naar Santiago de Compostella. Het gasthuis kent nogal een bewogen verleden,  het gebouw en de kapel ontvingen er zieken, bejaarden en gelovigen.

     

    Vandaag de dag zijn er nog sporen van te vinden in de architectuur en fluisteren de ondergrondse gangen nog de verhalen van toen. Maar EBURON HOTEL zal vooral ook een hyper modern en trendy hotel zijn en past goed in de groep Different Hotels.

    Moderne architectuur gecombineerd met de rijke geschiedenis, design decoraties  en avant-garde hoteluitrusting karakteriseren het EBURON HOTEL.

    Het Genks architectenbureau Peter Cornoedus & Partners heeft de natuurlijke lichtinval schitterend aangevuld met een kleurkeuze van fuchsia, bruin, rood, oranje en vele witte tinten.

     

    Het hotel biedt 52 kamers van mooie ruimtes met hier en daar elementen van de vroegere architectuur. Sommige kamers hebben zelfs een oppervlakte van  60m² !

     

    Een vergaderzaal van 115 m²,  de gewelfde kelders met 2 ruimtes van 50 m² voor recepties en zaal van 225m² met indrukwekkende houten balkenconstructie maakt het mogelijk om evenementen tot 120 personen te ontvangen. 

     

    In Tongeren zelf ontdekt men de middeleeuwse gebouwen, de Onze Lieve Vrouwe Basiliek, het Begijnhof , wandelt men over de grootste antiek en vlooienmarkt van de Benelux op een zondagmorgen of maakt men een fietstocht in de regio. EBURON HOTEL zal een nieuwe aantrekkelijke uitnodiging zijn om het verblijf in Tongeren te verlengen en om zich te laten verrassen van een vernieuwende moderne vorm van hotellerie.

    Tot eind augustus 2008 is er een speciale openingsaanbieding

     

    Eburon Hotel - De Schiervelstraat 10 - 3700 TONGEREN

    Tel 32-12- 23 01 99 – fax 12- 26 13 70

    E: info@eburonhotel.be  www.eburonhotel.be



    14-07-2008 om 08:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KAI 10

    KAI 10

     

     

     

     

    KAI 10 is de vlottende meetingruimte van het Marcure hotel hamburg. In totaal zijn zowat 450m² meetingruimte voorhanden, dit zowel in, op als onder het water. KAI10 rust op twee stalen pontons en biedt drie vergaderzalen voor 350 deelnemers.

     

    KAI 10 is een onderdeel van het Mercure hotel Hamburg dat naast 187 kamers, diverse meetingfaciliteiten tot maximaal 600 personen aanbiedt. Het hotel ligt op wandelsafstand van het hartje van deze Duitse havenstad, de Deichtorhallen en het historische stadscentrum van Hamburg. De aantrekkingskracht van de nieuwe zalen wint hierdoor beduidend aan belang. RVH.

    www.mercure.com

     





    14-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Andromeda Thalassa

    Andromeda Thalassa

     

     

     

    Andromeda Thalassa is een festijn van de meest gevarieerde en gesofistikeerde lichaamsverzorging, onder supervisie van een gediplomeerd expert.

    Toen wijlen Marcel Friedrichs tien jaar in zijn viersterrenhotel Andromeda, de opbouw van een kuurcentrum opstartte, fronsten heel wat collega’s de wenkbrauwen. Het kuurcentrum groeide evenwel mee met zijn tijd en lokte extra klanten naar het hotel. De koppeling van een viersterrenhotel met een thalasso-kuurcentrum zorgde ervoor dat hotelgasten zeer makkelijk meerdaagse kuren kunnen volgen. Bovendien kan men tenvolle genieten van de troeven van het huis, de zee en het strandleven maar er tevens voor zorgen dat ook het lichaam een intense belevenis meekrijgt.

     

    De leiding van de Thalassa werd toevertrouwd aan licentiaat motorische revalidatie en kinesitherapeut Brent Debie, die sindsdien met zijn professioneel team iedereen verwent die houdt van pure lichaamsverzorging, thalassa en schoonheid.

    Het kuurcentrum raakte aldus Brent Debie vrij snel bekend en ook niet-hotelgasten maakten en maken nog steeds een zeer belangrijk percentage van de klanten uit. Het team van therapeuten zorgt voor een uitgekiend gamma van gepersonaliseerde kuren waarbij volop aan de vraag en behoeften van de klanten wordt voldaan. Welzijn van de kuurgasten staat aldus Brent voorop, de programmaopbouw gebeurt dan ook in directe samenspraak hetgeen zorgt voor een zeer hoge graad van tevredenheid.

     

    De diensten die het Andromeda Thalassa aanbiedt kunnen in drie grote categorieën worden opgesplitst. In de eerste plaats zijn er traditionele à la carte verzorgingen zoals Thalasso en schoonheidszorgen-aromatherapie. De dagarrangementen gaan over verwendagen, relaxatie thalasa, Niagara en antiartrose. De kuren tenslotte worden opgebouwd rond de directe verlangens van de gasten. Een vijftal projecten o.m. relaxatie en de weekend-kuur kunnen makkelijk worden aangepast en behelzen het complete verzorgingsarrangement.

    De sterk gepersonaliseerde dienstverleningen worden trouwens aangevuld met een follow-up omdat volgens Brent, een eenmalig item enkel de inleiding is van de opstart voor een betere levensopbouw.

     

    Andromeda Thalassa wil aldus Brent Debie, ervoor zorgen dat alle gasten bij het kuren een aangenaam gevoel meekrijgen. Bovendien moeten de behandelingen precies worden opgevolgd omdat overdaad bij het kuren bij alle gasten ongeacht hun leeftijd, schadelijk is voor de gezondheid.

     

    In de tienjarige evolutie van het centrum werd aldus Brent vastgesteld dat ook de gasten een evaluatief karakter vertonen. Momenteel wordt er gewerkt aan een extra arrangement dat specifiek op senioren en de gouden leeftijdgroep wordt afgestemd. Indien nodig kan dit gebeuren met een medische begeleiding. Volgens Brent een complementair gegeven en een logische gevolgtrekking omdat iedereen recht heeft op ‘wellness’. RVH.

     

     





    14-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patrick D'Hoore
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    PATRICK D’HOORE ALGEMEEN DIRECTEUR PARK INN LYON WEST

     

     

     

     

     

    Patrick D’Hoore werd benoemd tot Algemeen Directeur van het hotel Park Inn Lyon West.

    Patrick D’Hoore (°1960), van Belgische afkomst, begon in 1982 zijn professionele carrière in de reis- en luchtvaartindustrie bij o.a. Apollo Reizen, South African Airlines, KLM en het vroegere Sabena.

    In 1995 verkende hij de hotelwereld en begon bij Alfa Hotels in België, later werd hij Algemeen Directeur Holiday Inn Antwerpen-Borgerhout en in 1997 Algemeen Directeur Scandic Hotel Albert Premier in Brussel. In 2001 verhuisde hij naar het Afrikaanse continent en werd er Algemeen Directeur in het Memling Hotel in Kinshasa. In 2006 ten slotte keerde hij terug naar België om Hotel Manager te worden in het Sofitel/NH Hotel in Brugge.

     

    Begin juni 2008 vervoegde Patrick de Rezidor Hotel Groep als Algemeen Directeur van het Park Inn Lyon West in Frankrijk. Hij zal er instaan voor het dagelijkse beheer van het hotel en een ploeg van 30 medewerkers. Patrick D’Hoore behaalde een Toerisme graduaatdiploma aan COOVI in Brussel en praat Nederlands, Frans, Engels, Duits en Spaans.

     

    Park Inn Lyon West

    Het Park Inn Lyon West biedt 74 kamers, een restaurant met terras aan het zwembad, een bar, 9 modulaire vergaderzalen met een capaciteit van 5 tot 250 personen, een fitnessruimte met sauna en hammam en WIFI toegang in het hele gebouw. Het Park Inn Lyon West is gelegen op slechts 3 minuten van de A6, richting Lyon of Parijs en op slechts van 12 km van het centrum van Lyon. De ideale tussenstop op weg naar het zuiden! RVH.

    www.parkinn.com

     

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mentos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mentos’ Chewing gum pocket bottle

     

     

     

    Eén van de meest bekende en tot de verbeelding sprekende zinnen uit het Hollywood archief is ongetwijfeld:’ Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?’

    Uit een onderzoek dat Mentos Gum onlangs voerde blijkt dat heel wat mensen happy worden als ze pocket van hun vriendin, lief, collega of echtgenoot uitchecken. De kauwgommaker besloot om, na het succes van de Chewing gum bottle, een Chewing Gum Pocket bottle op de markt te brengen, een kleinood dat in je broekzak past en meteen de aandacht trekt.

    De Pocket bottle is een cool en zeer handig gadget voor je favoriete kauwgom. Door zijn strakke vormgeving past hij perfect in je broekzak, handtas of jas. ‘Wij hebben  bij de ontwikkeling van de Pocket bottle rekening gehouden met de plek waar de bottle gedragen kan worden’ aldus mevr. Carla Smeets, Group Brand Manager frismakers Benelux van Perfetti Van Melle.

     

    De Pocket Bottles zijn uiterst geschikt om mee te nemen als je op stap gaat, een blokje om wil lopen of naar je werk gaat. Mentos Gum Pocket bottle is even groot als een gsm en past dus perfect in je broekzak. Wie tijdens de zomer graag zelf uitgecheckt wil worden, steekt dus best een Mentos Gum Pocket Bottle in zijn of haar broekzak. Voor blozende blikken en een frisse adem. Het begin van elke mooie zomerliefde. RVH.

    www.mentos.be

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keukenrobots

     

    Voor elke smaak een kleurrijke keukenrobot

     

     

     

     

    KitchenAid brengt de legendarische ‘Artisan®’ uit in nieuwe kleuren: pruim, chocolade en paarlemoeren brons. Robuust, betrouwbaar, krachtig, veelzijdig… Geen gebrek aan kwalificaties wanneer men denkt aan de mythische, multifunctionele keukenrobot Artisan® van KitchenAid. Mythisch maar nog altijd heel erg actueel. Het bewijs hiervan zijn de drie nieuwe collectiekleuren, die het kleurengamma op 19 brengen. Genoeg om voor elke keuken en elke smaak een robot te vinden…

     

     

    Deze keukenrobot bestaat al meer dan 80 jaar, maar is nog altijd even trendy. Hoewel het design van de keukenrobot Artisan® van KitchenAid dateert uit de jaren dertig, heeft het apparaat de tand des tijds met succes doorstaan. Wat de filosofie van KitchenAid het best weergeeft – namelijk professionalisme voor iedereen – doet vandaag meer dan één kok dromen. Met deze keukenrobot is talent verzekerd, ontstaan de ideeën en worden de recepten gecreëerd.

     

    De keukenrobot Artisan® is ontworpen voor mensen die gepassioneerd zijn door koken, maar is toegankelijk voor iedereen. Zijn kwaliteiten? Allereerst zijn stevigheid en duurzaamheid, dankzij zijn roestvrijstalen en gegoten metalen constructie. Vervolgens zijn betrouwbaarheid en zijn prestaties, dankzij het planetair kneedsysteem en zijn grote mengkom (4,83 l) met ergonomisch handvat en schenkschild. De keukenrobot is bovendien geruisloos door de motor met directe overbrenging. Ten slotte, zijn veelzijdigheid, dankzij de meer dan 10 optionele accessoires (voedselmolen, roterende groenteschaaf en -rasp, fruit- en groentezeef, roomijsmaker, citruspers, blikopener...) die een onbeperkte waaier aan culinaire mogelijkheden bieden. Om uiteindelijk zijn unieke en onmiddellijk herkenbare design niet te vergeten.

     

    Het eigentijdse design wordt nog versterkt met de komst van drie nieuwe kleuren die

    originaliteit en tijdloosheid verenigen. Dus naast het traditionele zwart, wit, grijs en rood en de meer innovatieve kleuren waaronder ijsblauw, roze en chroom, zijn er nu ook paarlemoeren brons, pruim en chocolade. Kortom, iedereen vindt beslist een Artisan®keukenrobot die perfect bij zijn keuken past. RVH.

    www.kitchenaid.be

     

     





    12-07-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!