Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groentekok
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Groentekok leeft zich uit

     

     

    In het nieuwe kookboek van groentekok Frank Fol vindt u 30 heerlijke en originele gerechten met haast vergeten groenten en fruit van bij ons. Koolrabi, truffelaardappel, snijbiet, aalbes, mispel … in de hoofdrol. De heerlijke recepten van Frank Fol zetten je ertoe aan om meer en andere groenten, kruiden en fruitsoorten te gebruiken dan je gewoon bent.

     

    Garen, stoven, roerbakken … we kennen de klassieke bereidingswijzen. Met dit kookboek van Frank Fol leer je ook saus, ijsroom, bouillon en risotto maken op basis van groenten en fruit. De creatieve technieken maken groenten en fruit nog lekkerder! Sommige recepten zijn supereenvoudig, voor andere trek je best iets meer tijd uit. De kleurrijke foto’s van Marc Wauters geven alvast zin om ze uit te proberen.

     

    Frank Fol verwierf bekendheid met zijn kookboeken, tv- en radio-optredens en met zijn heerlijke gerechten. De groentekok experimenteert graag met recepten en moedigt creativiteit in de keuken aan.

     

    “De Groentekok leeft zich uit” is een uitgave van het Davidsfonds – 128 p – €19.95

    ISBN 978 90 5826 459 6

    08-05-2007 om 17:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.durobor
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DUROBOR 2007 LANCEERT NIEUWE GLAASJES MET GROTERE INHOUD! CARAT EN COSMOS

     

     

    Het elan van de creativiteit van Durobor houdt aan en zet 2007 op de passende wijze in met de lancering van nieuwe glaasjes met grotere inhoud van 12 cl. Na het succes van de glaasjes in 2006 vernieuwt Durobor - altijd luisterend naar de vakman en openstaand voor de markttendensen– door twee nieuwe, verleidelijke reeksen glaasjes met grotere capaciteit te lanceren.

    Ze werden "CARAT" en "COSMOS" gedoopt, deze 2 wondertjes van de kunstig gedekte tafel die alles in zich hebben om zowel de vakman als de fijnproever te verleiden. Binnenkort zullen deze "CARAT"- en "COSMOS"-glaasjes alle eigentijdse tafels veroveren, een lust voor oog en mond... dat spreekt voor zich". Een niet te missen succesverhaal!

     

    De laatste telg is het nieuwe model "CARAT", een reeks mythische juweeltjes van tafelkunst. Als ontwerper van concepten en marktleider inzake drinkglazen en glas voor borrelhapjes, innoveert Durobor hier door glaasjes met grotere capaciteit (12 cl) op de markt te brengen. Dit initiatief beantwoordt aan een toegenomen behoefte van vakman en particulier die borrelhapjes dagelijks in hun "zoete en zure" bereidingen wensen te integreren.

     

    Andere nieuwkomer: het "COSMOS"-glaasje van 12 cl, een en al harmonie en elegantie, een servies met ronde vormen (timbalen) met zware bodem die, dankzij de inwendige luchtbel onmiddellijk de aandacht trekken en sympathie opwekken. Hier wordt de functionaliteit gekoppeld aan een perfect design, om te voldoen aan de meest veeleisende wensen van de tafelsierkunst.

    Dit stevige glas, dat goed in de hand ligt, zal zonder twijfel zeer gewaardeerd worden door het horecapersoneel dat er intensief gebruik zal van maken.

     

    Door samen te werken met het talent van Stéphane Glacier (beste pasteibakker van Frankrijk), versterkt Durobor haar creatieve elan!

     

    Volledig toegewijd aan de wereld van de "zoete en zure" geuren en smaken, leidt Stéphane Glacier ons naar de ontdekking van onuitgegeven recepten, speciaal ontworpen voor "DUROBOR". Genoeg om u te laten genieten en onder alle omstandigheden indruk te maken bij het aperitief, bij tussengerechten of bij het dessert, zullen de Durobor-glaasjes uw gedekte tafel tot een waar festijn omvormen.

     

    08-05-2007 om 17:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alpro
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

    Alpro soya op weg naar een CO2-neutraal bedrijf.

     

     

     

    Alpro Soya, Europees marktleider in de productie van 100% plantaardige sojaproducten, vervult al meer dan 25 jaar een pioniersrol op het vlak van duurzaam ondernemen. Gezien voor de productie van plantaardig eiwit veel minder energie nodig is dan voor de productie van dierlijk eiwit zit duurzaam ondernemen in de genen van Alpro Soya. De opwarming van de aarde laat de sojaproductent niet onberoerd. Om mee te bouwen aan een gezonde wereld en een leefbare toekomst, heeft Alpro Soya beslist om te evolueren naar een CO2-neutraal bedrijf.

     

    Als producent van heerlijke en gezonde sojaproducten draagt Alpro Soya duurzaam ondernemen hoog in het vaandel en dit reeds meer dan 25 jaar. De drie P’s Planet, People en Profit – zijn de sleutelwoorden van de visie en het duurzaam ondernemen-beleid van het bedrijf. In het kader van de klimaatswijzigingen en de opwarming van de aarde heeft de directie van Alpro Soya een reeks nieuwe maatregelen getroffen. Centraal staat de evolutie naar een CO2-neutraal bedrijf.

     

    “Uiteraard vergt het tijd om een CO2-neutraal bedrijf te worden. De eerste stappen in die richting worden vandaag reeds gezet. Via onze waterzuiveringsinstallatie in Wevelgem produceren we biogas, dat vervolgens wordt omgezet in groene stroom. Omdat onze eigen groene stroom-productie op dit moment nog beperkt is, hebben we beslist om volledig over te schakelen op groene electriviteit; AlpEergie van Electrabel. Daarnaast bekijken we ook de mogelijkhed om op één van onze sites in België of het buitenland een windmolen te installeren. We zijn ook bezig met het berekenen van de CO2-afdruk van onze producten. Zodra we de resultaten hebben, bekijken we hoe we deze kunnen verkleinen. De overschakeling naar groene stroom kost ons 20.000 euro per jaar extra, wat een minimale investering is tegenover onze totale energiekost. Duurzaam ondernemen hoeft dus niet alijd meer te kosten. We hopen dat dit een extra stimulans is voor andere bedrijven en voor de consument “ aldus Bernard Deryckere, Managing Director van Alpro Soya.

     

    Alpro Soya trekt de duurzame principes ook door op logstiek vlak. De recente aankoop van extra bouwgrond in het industrieterrein van Wevelgem, palend aan de Leie, biedt perspctieven om in de toekomst via binnenvaart te vervoeren. De toepasbaarheid hiervan voor de inkomende (grondstoffen) en uitgaande (afgewerkte producten) goederenstromen zullen maximaal benut worden. Het wegverkeer wordt dus fors beperkt, waardoor de CO2-uitstoot opnieuw daalt.

     

    Ook de International Polar Foundation kan op Alpro Soya rekenen. Alpro Soya steunt de bouw van het onderzoekstation “Princess Elisabeth” op Antarctica. De filosofie die aan de basis ligt van het ontwerp van het station is dat het een minimale impact moet hebben op het milieu door gebruik te maken van zuivere en efficiente energie naast optimale afvalbeheertechnieken, in overeenstemming met de vereisten van het Milieuprotocol bij het Antarctisch Verdrag. “We zijn ervan overuigd dat onderzoek op Antartica van zeer goot belang is om antwoorden te vinden op vragen in verband met de toekomst van onze planeet. De nieuwe onderzoeksbasis zal volledig operationeel zijn tegen het zuidpoolseizoen van 2008” besluit Deryckere.

     

    Alpro maakt deel uit van de Vandemoortele groep en produceert en commercialiseert sinds 1980 een gevarieerd gamma van voedingsproducten op basis van natuurlijke soja op de Europese markt.

    Alpro producten zorgen niet alleen in het thuisverbruik voor een bijdrage tot een gezondere samenleving maar komen ook in tal van out-of-home segmenten ruimschoots aan bod. De positieve invloed van ‘soya’ op de gezondheid van mannen en vrouwen, babys en ouderen, kortom op de diverse leeftijdsgroepen is wetenschappelijk bewezen. Tijdens een seminarie in Leuven lichtte Prof Dr Mark Messina de diverse resultaten toe en bewees ten overvloede dat de opname van soya in de voedingsdriehoek van onze Westerse samenleving, meer dan opportuun is.

    03-05-2007 om 08:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.msc orchestra

     

     

     

    SUCCESVOLLE TEST VOOR MSC ORCHESTRA

     

     
     
    MSC Orchestra, de jongste aanwinst van de MSC Cruises-vloot wordt te water gelaten op 3 mei te St. Nazaire en gedoopt in Civitavecchia op 14 mei 2007. De technische tests en vaarproeven die op 22 maart 2007 van start gingen, werden met succes voltooid.
     
    De MSC Orchestra vertrok in St. Nazaire en zette koers naar de baai van Biskaje in de Atlantische Oceaan. Op een specifieke, technische route behaalde het schip een maximale snelheid van 23 knopen. Dat was te danken aan de 35 MW kracht die gegenereerd werd door de 2 elektrische hoofdmotoren. De zeewaardigheid van de MSC Orchestra werd eveneens getest door de snelheid te variëren gedurende de 3 opeenvolgende dagen van de zeeproeven. Ook de noodstop werd getest. Deze brengt het schip tot volkomen stilstand, samen met de automatische controle van de machinerie, de generatoren en de aandrijfsystemen, met inbegrip van de uitvaltest waarbij alle stroom wordt uitgeschakeld en de generatoren van het schip opnieuw moeten opstarten.
     

    De MSC Orchestra is het tweede schip van MSC Cruises in de “Musica”-klasse. Het vertegenwoordigt de permanente ontwikkeling van het bedrijf en de gerichtheid op de bouw van grotere vaartuigen voor de vloot. Met zijn tonnage van 90 000, een lengte van 293 meter en een breedte van 33 meter kan de MSC Orchestra 3013 passagiers herbergen in 1275 hutten, 80% daarvan extern met balkon. De 22 000 vierkante meter aan publieke ruimte omvat 5 restaurants (L’Ibiscus, Villa Borghese, La Piazzetta, Four Seasons, Shanghai Chinese Restaurant), 10 bars waaronder 2 in open lucht, 3 vergaderzalen en de Body and Mind Spa met 1200 m² aan weldaad.

     

    Dit nieuwe schip begint met een eerste cruise van 11 overnachtingen naar Frankrijk, Spanje, Portugal en Marokko en met aankomst in Venetië. Daar blijft het schip aangemonsterd van 2 juni tot eind oktober. Er zijn wekelijkse cruises van 7 overnachtingen van Venetië en Bari naar Griekenland, Turkije en Kroatië. De MSC Orchestra blijft tijdens de winter in het Middellandse Zeegebied.

     

     

     

    30-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    29-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aga cookshop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    AGA COOKSHOP COLLECTION.

     

     

     

    Zowel grote chefs als bekwame thuiskoks zijn het erover eens: men kan pas gelukkig zijn in de keuken als deze uitgerust is met prachtisch gerei en handige accessoires. Daarom kent elke liefhebber van de fijne gastronomie, de AGA cookshop collection. Dit schitterend gamma bestaat uit een zeer breede waaier van keukenbenodigdheden die een perfect evenwicht bieden tussen kwaliteit en functionaliteit. De AGA cookshop collection verrast de handige thuiskok en dit zowel op moeder- als op vaderdag.

     

    Enkele suggesties:

     

    - Pannenset in roestvrij staal, zwart of crèmekleur: deze exclusieve reeks kookpannen is geëmailleerd roestvrij staal en bestaat  uit modellen van 16, 18, 20 en 22 cm, wat overeenstemt met een inhoud van 1.5 tot 4 liter. Deze pannenset is bestand tegen een temperatuur van 400°C. Een detail? Aan de binnekant van elke pan is de maatverdeling van de capaciteit in liters aangeduid.

    - grote AGA-mok, crèmekleurig: wie zegt ‘ de verpakking doet er niet toe’ heeft nooit heerlijk warme soep gedronken in een grote AGA-mok. Ze is mooi rond en voorzien van een groot oor. Ze is perfect geschikt voor koffie met melk ’s morgens bij stokbrood met boter of voor warme chocolademelk voor het vieruurtje van de kinderen. Maar gezien haar inhoud van 30cl is deze mok vooral geschikt voor gazpacchio, minestrone, broodsoep en andere stevige soepen.

    - AGA theepot, zwart: tea for four and four for tea: deze elegante en typisch ‘British’ theepot heeft een inhoud van vier grote kopjes. De schenktuit en het ergonomisch handvat zijn speciaal ontworpen om thee op te dienen in de beste omstandigheden. De infusiefilter is geïntegreerd in de theepot en het deksel is voorzien van een veiligheidsslot. Het keramiek is volledig bedekt met zwarte lak en weerspiegelt niet alleen de contouren van het AGA-logo dat in licht relëf op de voorkant staat, maar ook de hele filosifie die schuilgaat achter de spreuk ‘home-sweet-home’.

     

     

     

    29-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heinz recept 2

     

     

    Heinz-recepten 2

     

     

    Ratatouille met Heinz Tomato Creation Mediterranean

     

    Ingrediënten:

    1 fles Heinz Tomato Creation Mediterranean, 1 rode ui, 1 courgette, 1 aubergine, 1 wortel, 3 paprika’s in verschillende kleuren, tijm, rozemarijn en olijfolie

     

    Bereidingstijd: 20 minuten

    Aantal personen: 4

     

    Bereidingswijze:

    Snijd groenten in mooie grove stukken. Bak deze in olijfolie iets aan. Voeg de tijm en rozemarijn toe. Voeg Heinz Tomato Creation Mediterranean toe en laat het gerecht nog 10 minuten zachtjes doorkoken op laag vuur. Garneer eventueel met kruiden.

    Serveer het als groentegerecht bij vlees of visgerechten.

     

    Pizza met cherry tomaat, mozzarella en Heinz Tomato Creation Mediterranean

     

    Ingrediënten:

    Heinz Tomato Creation Mediterranean, 1 ciabatta of Turks brood, 250 g cherry tomaten 125 g mozzarella, 1 zakje rucola en olijfolie

        

    Bereidingstijd: 15 minuten

    Aantal personen: 4

     

    Bereidingswijze:

    Snijd een ciabatta of Turks brood horizontaal door en bak deze af op 180°C gedurende 3 minuten. Beleg vervolgens het brood met Heinz Tomato Creation Mediteranean. Leg daarna de plakjes mozzarella  en de gehalveerde cherry tomaten op de pizza en bestrooi het geheel met vers gemalen peper. Bak de pizza 5 minuten af op 180°C.

    Maak de pizza helemaal af met rucola en een beetje olijfolie.

    28-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.braille menukaarten

    MENUKAARTEN IN BRAILLE

    PRIMEUR VOOR « LES SALONS D’ ATALAIDE »

     

     

    Verbazingwekkend dat tot hiertoe er nog niemand was opgekomen, maar vandaag kan je in geen enkel restaurant in Brussel een kaart in braille schrift vinden.

    Patrick Amourette, Directeur van de restaurant groep B-EAT waarvan ook ‘Les Salons de l’Atalaïde’ deel uitmaken, legt zijn brainwave uit: ‘Het tafelplezier begint reeds bij het lezen en doornemen van een menukaart. Als je de verschillende gerechten die dikwijls uitvoerig beschreven worden leest, dan kan je reeds de smaken en reuken voorstellen die straks op je bord gaan komen. Voor mij maakt dit integraal deel uit van de gastronomische ervaring en er is geen enkele reden waarom we deze rijke ervaring ook niet kunnen delen met onze blinde gasten’.

     

    Patrick nam contact op met de Brailleliga en hun speciale dienst die zich bezighoudt met het omzetten van teksten in Braille en heeft meteen besloten om 5 exemplaren van de kaart van het restaurant in Braille te laten omzetten.

    Patrick is ook van plan om braillekaarten te introduceren in de andere huizen van de groep, o.a. in het hotel Orts, waar hij een handleiding in braille in de kamers zal voorzien om het verblijf van de visueel gehandicapten te vergemakkelijken.

     

    Hij moedigt tevens zijn collega’s restaurateurs en hoteliers aan om zijn initiatief te volgen en te investeren in het plezier van hun visueel gehandicapte gasten en zodanig alle klanten van dienst te zijn.

    Les Salons de l’Atalaïde – Steenweg op Charleroi 89- 1060 Brussel – tel 02/534 64 56

     

    27-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heathrow

    British Airways - Heathrow's nieuwe terminal 5 opent over precies een jaar

     

     

    De nieuwe terminal 5 op de luchthaven van Heathrow zal over precies één jaar, op donderdag 27 maart 2008, haar deuren openen. Deze terminal zal de exclusieve nieuwe 'thuishaven' van British Airways worden, jaarlijks ongeveer 30 miljoen passagiers bedienen en een indrukwekkende nieuwe 'gateway' naar het Verenigd Koninkrijk worden.

     

    Met nog 366 dagen (2008 is een schrikkeljaar) te gaan, is ruim 90 % van de bouwwerkzaamheden al voltooid en blijft het project binnen de timing en het budget. In september 2007 begint een intensieve 6 maanden durende proefperiode, waarin ruim 16.000 mensen als 'vrijwillige passagiers' gerekruteerd zullen worden om grondig alle aspecten van het gebouw, met name de parking, de check-in, de bagagesystemen, de IT systemen en de veiligheid uit te testen.

     

    Willie Walsh, Chief Executive van British Airways, die als enige luchtvaartmaatschappij gebruik zal maken van T5: "Dit is een historische vooruitgang die de luchtvaartervaring van onze klanten zal veranderen. T5 betekent minder in de rij staan, snellere bagagesystemen en een betere punctualiteit. Op het gebied van comfort en gemak zal T5 alle andere luchthavens overtreffen".

     

    De eerste passagiers die op T5 zullen aankomen, komen van een vlucht uit Hong Kong en op de eerste operationele dag zullen zo'n 40.000 klanten de nieuwe terminal passeren.

    Het T5 complex bestaat uit 60 nieuwe vliegtuigparkings, twee satellietgebouwen (de tweede zal tegen 2010 voltooid zijn), spoorwegverbindingen naar de Londense metro en naar Heathrow Express, en een nieuwe parking met verschillende verdiepingen.

    T5, die door de winnaar van de 2006 Stirling Prize, Richard Rogers Partnership, werd ontworpen, combineert functionaliteit met finesse. Het design van het gebouw beantwoordt aan de behoeften van de passagiers vanaf hun aankomst in de luchthaven tot aan het instappen in het vliegtuig. Ze biedt ruimte, gemak, comfort en een indrukwekkend zicht op het vliegveld.

     

    De bouw van deze terminal van £4,3 miljard begon in 2002. Sindsdien werden 9 miljoen m³ aarde verplaatst, werd het dak van het grootste vrijstaande gebouw in het  Verenigde Koninkrijk bevestigd; werd de 900 ton wegende bestuurdersruimte van een nieuwe verkeerstoren van 87 m hoogte 2 km verder verplaatst op het vliegveld; werden meer dan 13 km tunnels voor treinverkeer en bagage geboord; werden twee rivieren omgeleid; en ruim 30,000 m2 glasgevels bevestigd.

     

    Prestigieuze retailers zoals Harrods, Paul Smith, en Tiffany zullen hun vestiging openen in T5 en de beroemde chefkok Gordon Ramsey opent er zijn eerste luchthavenrestaurant.

     

     

    26-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.recept 1

     

     

    Heinz-recepten

     

     

    Spaanse gehaktballetjes met amandel in Heinz Tomato Creation

     

    Ingrediënten:

    Heinz Tomato Creation Authentic, 500 g rundergehakt, 1 zakje gehaktkruiden, 1 ei, 1 theelepel paprikapoeder, 50 g grof gehakte amandelen , paneermeel, 50 ml melk, olijfolie en rucola

     

    Bereidingstijd: 20 minuten

    Aantal personen: 6

     

    Bereidingswijze:

    Meng het gehakt met de gehaktkruiden, ei, paneermeel, melk en gehakte amandelen. Maak van het mengsel kleine gehaktballetjes en bak deze in de olijfolie gaar. Blus het geheel met Heinz Tomato Creation Authentic af. Laat het gerecht 5 minuten zacht stoven. Garneer het gerecht met rucola. Serveer het gerecht als tapas of als bijgerecht.

     

     

    Vis uit de oven met Heinz Tomato Creation

     

    Ingrediënten:           

    1 fles Heinz Tomato Creation Authentic, 400g witvis, 1 wortel, 1 ui , 1 prei, 2 eetl. grove mosterd, 1 dl witte wijn en een bosje bladselderij

     

    Bereidingstijd: 20 minuten

    Aantal personen: 4

     

    Bereidingswijze:

    Verwarm de oven voor op 180°C. Leg de 400 g witvis in een ovenschaal en bestrijk deze met de mosterd. Snij een ui, wortel en prei fijn en bedek de vis hiermee. Overgiet de vis met de Tomato Creation Authentic en de witte wijn. Plaats het gerecht gedurende 15 minuten in de oven. Maak het gerecht af met gesneden bladselderij.

    Serveer met pasta of rijst.

     

     

    25-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fietsvriendelijk

     

    Steeds meer fietsvriendelijke logies in Vlaanderen

     

    Steeds meer hotels in Vlaanderen passen zich aan de wensen en noden van fietstoeristen aan. Ze bieden fietskaarten aan, stellen EHBO-kits ter beschikking, verhuren fietsen of geven er informatie over, hebben overdekte fietsstallingen enz … Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois is erg blij met deze evolutie: “Afstappen is immers minstens even belangrijk als opstappen. De verblijfssector draagt dan ook sterk bij tot het succes van het fietstoerisme in Vlaanderen.” Met het label ‘fietsvriendelijk logies’ wil de minister de sector motiveren om het de fietstoeristen nog beter naar de zin te maken. Dit jaar ontvangen wel 300 logies in Vlaanderen dat label. 

     

    Het fietstoerisme in Vlaanderen bloeit. Toerisme Vlaanderen en de provinciale toeristische diensten zorgen voor een steeds sterker uitgebouwd netwerk van fietsroutes in heel Vlaanderen. Met het mooie lenteweer kruipen dan ook heel wat binnen- en buitenlandse fietstoeristen op hun fiets. “Vlamingen zijn fietsers, altijd al geweest. Maar met ons prachtig aanbod aan fietsroutes komen ook heel wat toeristen van over de grens om Vlaanderen vanop de fiets te ontdekken. En dat is niet alleen een eer, het brengt ook op!,” weet de minister. Het fietstoerisme zorgt jaarlijks voor een omzet van honderden miljoen euro’s en is goed voor duizenden arbeidsplaatsen, zo blijkt uit studies.

     

    Bij de verwelkoming van al deze fietstoeristen speelt de horeca een erg belangrijke rol. Vooral wat betreft zijn verblijf, heeft de fietstoerist wel wat extra verwachtingen. Om de verblijven aan te sporen zo fietsvriendelijk mogelijk te zijn én de fietstoerist een uniforme, optimale dienstverlening te garanderen, reikt minister Bourgeois daarom jaarlijks het label ‘fietsvriendelijk logies’ uit. Hotels, jeugdherbergen, jeugdverblijfscentra, kampeerterreinen en vakantieparken kunnen het label aanvragen. Daarvoor moeten ze wel aan strenge criteria voldoen, die Toerisme Vlaanderen jaarlijks controleert.

     

    Vandaag rijfden al 280 verblijven het label binnen. Minister Bourgeois hoopt dit jaar de kaap van de 300 te halen. “Er lopen alleszins nog heel wat aanvragen binnen. Die moeten natuurlijk eerst gecontroleerd worden,” aldus de minister.

     

    De provincie West-Vlaanderen blijkt de beste leerling van de klas met 39% van de fietsvriendelijke verblijven. Daarna volgt de provincie Limburg met 27%. In Antwerpen, Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant zijn dat er respectievelijk 17%, 14% en 3%. Brugge, waar de minister vandaag drie fietsvriendelijke hotels bezocht, is de stad met de meeste fietsvriendelijke logies: op de voorgevel van wel 15 verblijven prijkt het label.

     

    24-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sacla originale

     

    SACLA ORIGINALE: ITALIAANSE CHARME EN GASTRONOMIE

     

     

    Saclà, de nummer één in Italië op gebied van fijne groentesauzen en antipasti, introduceert met zijn nieuwe napoletana en arrabbiatia sauzen een nieuwe kwaliteitsstandaard. De sauzen verschijnen onder het label ‘originale’ en laten ons proeven van een natuurlijke, authentieke kwaliteit.

     

    ‘Originale’ getuigt van een vakmanschap dat zich over vele generaties heeft verfijnd. Voor zijn nieuwe Originale sauzen, een temperamentvolle arrabbiata en een hartige napoletana, blijft Saclà vasthouden aan de essentie van de Italiaanse keuken, en daarin speelt soffritto een hoofdrol. Soffritto is een mengeling van olijfolie, uien, wortelen en selder die tot een sterk aromatische en kruidige sausbasis werden gesmoord. Zowel de napoletana Originale als Arrabbiata Originale is gecreëerd op een soffrittobasis.

     

    Met deze ‘Originale’ sauzen weet Saclà liefhebbers van écht Italiaans moeiteloos te overtuigen. Ze worden in grotere bokalen dan vroegere pastasauzen aangeboden (420g). Alle ‘originale’ sauzen zijn honderd procent natuurlijk, zonder smaakstoffen, GGO’s of artificiële bewaarmiddelen. Ze beantwoorden aan de grote vraag naar gezonde producten die een meerwaarde bezitten. Voor Saclà betekent dit het consequent doortrekken van zijn bedrijfsfilosofie die al tientallen jaren eerlijke kwaliteit voorop plaatst.

     

    Creatief koken betekent voor Saclà eveneens het uittesten van nieuwe bereidingen en gerechten. De lancering van de nieuwe sauzen wordt ondersteund door 3 nieuwe creaties, te weten: pancetta & gesmolten mozzarella met penne (napoletana originale), pikante worstjes en pepertjes met fusilli (arrabbiata saus) en zeevruchten en zeste  met spaghetti ( eveneens arrabbiata saus). Creatief koken dus waarbij men optimaal kan genieten van de authentieke Italiaanse keuken.

    www.sacla.be

     

     

    23-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibisontbijt

     

    Een warm onthaal!

     

    Ibis vult zijn ontbijtbuffet aan

     met warme gerechten

     

     

     

    De budgethotelketen Ibis, gekend voor zijn restauratie met voor elk wat wils, lanceert als primeur in België het warme ontbijt.  Voortaan bevat dit vrije ontbijtbuffet naast fijne vleeswaren, broodjes, yoghurt, fruit en vruchtensap ook warme dranken, hardgekookte eitjes, roerei en worstjes.  Alles wat nodig is voor een energieke start van de dag!

     

    Dit ontbijtbuffet wordt aangeboden aan 12 euro per persoon en wordt vanaf vandaag van 6u30 tot 10u00 exclusief geserveerd in de negen Ibis-hotels in België. Of het nu in zijn restaurants is, op zijn snackkaarten of voor het ontbijt, Ibis ontwikkelde een aanbod met voor elk wat wils.  Eenvoud en diversiteit om een erg gevarieerd cliënteel tevreden te stellen.

     

    Zo ook bieden de Ibis-hotels gedurende 8 uur non-stop ontbijt, met naast de klassieke formule ook een "vroege vogel"-formule van 4u tot 6u30 en een "uitslaapformule" van 10u tot 12u: thee of koffie met brood, een ontbijtkoek of koekjes aan 6 €/persoon.

     

    Binnen Accor staat Ibis, het grootste netwerk budget-hotels in Europa, gekend om zijn uitstekende verhouding tussen dienstverlening / kwaliteit / prijs.  De 700 hotels van het Ibis-netwerk wereldwijd bieden voor elke verplaatsing een kwalitatief verblijf aan een erg aantrekkelijke prijs.  In België telt Ibis 20 hotels of 2115 kamers.

     

    Accor is in België aanwezig met 55 hotels, 6 Sofitel-hotels, 12 Novotel-hotels, 5 Mercure-hotels, 20 Ibis-hotels, 4 Etap-Hotels en 8 Formule 1; samen goed voor 6128 kamers.

    www.ibishotel.com

    23-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heinz tomato
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Heinz lanceert Tomato Creation

    Creëer je heerlijkste gerechten met de nieuwe tomatenbasissaus van Heinz!

     

     

     

    Heinz lanceert een nieuwigheid op de Belgische markt: Heinz Tomato Creation. Dankzij deze kwalitatieve basissaus op basis van gekookte tomaten, kan je op je eigen manier een lekkere maaltijd bereiden. De subtiele en natuurlijke smaak van Heinz Tomato Creation, laat toe je pasta-, rijst- of ovengerecht helemaal af te maken zoals jij wilt! Je voegt gewoon die groenten of andere verse ingrediënten toe die jij of je huisgenoten lekker vinden.

    Heinz Tomato Creation is verkrijgbaar in 2 varianten: Tomato Creation Authentic en Tomato Creation Mediterranean.

     

    Heinz Tomato Creation: lekker puur

     

    Heinz Tomato Creation is een kwalitatieve gekookte basissaus van tomaten en andere natuurlijke ingrediënten met een rijke smaak. Doordat Heinz Tomato Creation een saus is, sta je direct een stap verder in het kookproces dan wanneer je met een basistomatenproduct werkt. Daarentegen biedt zijn pure smaak je meer vrijheid om gerechten op jouw manier af te maken dan een kant-en-klare pastasaus.

     

    Zowel Tomato Creation Authentic als Mediterranean hebben een vol en puur aroma. Beide sauzen zijn dan ook gemaakt op basis van een home made productieproces, met enkel verse ingrediënten en zonder kunstmatige toevoegingen. Heinz Tomato Creation Authentic heeft een lekkere, authentieke smaak dankzij de grote hoeveelheid zongerijpte tomaten die in de saus verwerkt zijn. Deze tomatenbasissaus bevat tevens verse ui en plantaardige olie.

     

    Doordat Heinz je met Tomato Creation een goede basis aanreikt, kan je je lievelingsgerecht of dit van je partner, kids of vrienden makkelijk een persoonlijke ‘finishing touch’ geven. Wat dacht je bijvoorbeeld van Spaanse gehaktballetjes met amandel in tomatensaus, witvis met tomatensaus uit de oven of een lekkere ratatouille? 

    www.heinz.be

     

     

    22-04-2007 om 22:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.durobor
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DUROBOR 2007 LANCEERT NIEUWE GLAASJES MET GROTERE INHOUD! CARAT EN COSMOS

     

     

    Het elan van de creativiteit van Durobor houdt aan en zet 2007 op de passende wijze in met de lancering van nieuwe glaasjes met grotere inhoud van 12 cl. Na het succes van de glaasjes in 2006 vernieuwt Durobor - altijd luisterend naar de vakman en openstaand voor de markttendensen– door twee nieuwe, verleidelijke reeksen glaasjes met grotere capaciteit te lanceren.

    Ze werden "CARAT" en "COSMOS" gedoopt, deze 2 wondertjes van de kunstig gedekte tafel die alles in zich hebben om zowel de vakman als de fijnproever te verleiden. Binnenkort zullen deze "CARAT"- en "COSMOS"-glaasjes alle eigentijdse tafels veroveren, een lust voor oog en mond... dat spreekt voor zich". Een niet te missen succesverhaal!

     

    De laatste telg is het nieuwe model "CARAT", een reeks mythische juweeltjes van tafelkunst. Als ontwerper van concepten en marktleider inzake drinkglazen en glas voor borrelhapjes, innoveert Durobor hier door glaasjes met grotere capaciteit (12 cl) op de markt te brengen. Dit initiatief beantwoordt aan een toegenomen behoefte van vakman en particulier die borrelhapjes dagelijks in hun "zoete en zure" bereidingen wensen te integreren.

     

    Andere nieuwkomer: het "COSMOS"-glaasje van 12 cl, een en al harmonie en elegantie, een servies met ronde vormen (timbalen) met zware bodem die, dankzij de inwendige luchtbel onmiddellijk de aandacht trekken en sympathie opwekken. Hier wordt de functionaliteit gekoppeld aan een perfect design, om te voldoen aan de meest veeleisende wensen van de tafelsierkunst.

    Dit stevige glas, dat goed in de hand ligt, zal zonder twijfel zeer gewaardeerd worden door het horecapersoneel dat er intensief gebruik zal van maken.

     

    Door samen te werken met het talent van Stéphane Glacier (beste pasteibakker van Frankrijk), versterkt Durobor haar creatieve elan!

     

    Volledig toegewijd aan de wereld van de "zoete en zure" geuren en smaken, leidt Stéphane Glacier ons naar de ontdekking van onuitgegeven recepten, speciaal ontworpen voor "DUROBOR". Genoeg om u te laten genieten en onder alle omstandigheden indruk te maken bij het aperitief, bij tussengerechten of bij het dessert, zullen de Durobor-glaasjes uw gedekte tafel tot een waar festijn omvormen

    22-04-2007 om 09:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mc cain
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    McCain ijvert voor het gebruik

    van gezonde frituurolie.

     

     

     

    Evenwichtige voeding is vandaag een zeer actueel thema. En het eten van frieten en aardappelen roept bij de consumenten regelmatig vragen op over de voedingswaarde. Zij kennen zeker de lekkere smaak en het plezier van een portie frieten, maar zijn minder vertrouwd met de nutrionele eigenschappen.

     

    Als wereldleider in de productie van frieten deelt McCain aldus Jean-Louis Gilardi, Vice President Europe van McCain, de bezorgdheid van de wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Een bijzonder groot deel van de McCainproducten wordt voor consumptie, immers in olie afgebakken, maar oliën zijn een van de grootste boosdoeners in het aantasten van de menselijke gezondheid.

     

    McCain streeft er dan ook naar om een aangepaste olie te vinden die maximaal aan de gezondheidsnormen beantwoordt. Niet alle landen beschikken over dezelfde leveranciers en sommige landen verbieden in hun wetgeving bepaalde producten. De opstart van de Europese actie “gezonde olie” vond in Brussel plaats.

     

    De McCainproducten, inzonderheid frieten, slorpen veel vetten op zodat het gebruik van gezonde olie noodzakelijk is. Aardappelproducten kunnen vanuit deze optiek dan ook niet langer worden aanzien als ‘schadelijke of ongezonde’ facetten, maar tekenen zich opnieuw uit als een volwaardig onderdeel van elke maaltijd. Dit betekent evenwel dat rusthuizen, scholen en ziekenhuizen dankzij de inspanningen van McCain, opnieuw de kans krijgen om aardappelproducten op het menu te zetten en de negatieve spiraal te doorbreken. Bovendien biedt het McCain assortiment ook voorgebakken producten met gezondheidsgaranties die probleemloos kunnen weerhouden worden. Ook de kant-en-klare producten zijn een pluspunt vermits de grootkeukensector hier bovendien een groot pak energiebesparingen notificeert.

     

    Frieten blijven in de Westerse samenleving synoniem van heerlijk genieten. Toekomstgericht krijgen ze dankzij de nieuwe samenstelling van de olie, de kans om zich eens te meer als ‘genotselement’ te profileren.

     

    De smaakervaringen uit het verleden die onmogelijk van de actualiteit kunnen worden losgekoppeld,  bieden de consumenten opnieuw de kans om heerlijk te genieten van een gezond pakje friet waardor het ganse aardappelassortiment tot een gezond hoogtepunt kan uitgroeien.

     

     

     

    14-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jazz
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    GRAND CASINO BRUSSELS

     

    BELGISCHE JAZZ OP EEN MAGISCHE PLEK!

    Op 26 en 27 mei aanstaande

     

     

     

    Op 25, 26 en 27 mei aanstaande leeft Brussel op het meeslepende ritme van de Belgische jazz. Op deze dagen vindt namelijk de 12e editie van het Brussels Jazz Marathon plaats.

     

    Doorgewinterde artiesten van wereldniveau en jonge jazzbeloftes spelen dat hele weekend op 4 verschillende buitenpodia en in zo’n 50 bekende gelegenheden in de hoofdstad. Dit jaar is het Grand Casino Brussels twee dagen lang een middelpunt voor musici, jazzfanaten en liefhebbers van een gezelligheid en “echte” muziek.

     

    Op zaterdag 26 mei speelt DUO VARIAL van 22u30 tot 0u30. Deze groep met Olivier Grégoire (DJ Gregg) en Olivier Cima (gitaar) neemt ons mee naar “elektronische” en “instrumentele” sferen, doorspekt met “loungy”, “funky”, “latino” en “jazzy” melodieën.

     

    Op zondag 27 mei toont de lieftallige Miss Camille haar zangkunsten tussen 21u30 en 23u30. Deze 24-jarige artieste met vele talenten – ze is ook een begaafd danseres – brengt de “soul” & “blues” tot leven.

     

    De populaire Brussels Jazz Marathon is een cultureel evenement van hoogstaand niveau met gratis concerten waar elk jaar ruim 250.000 muziekliefhebbers uit binnen- en buitenland op afkomen.

     

    Als uitgaansgelegenheid vol plezier en vermaak opent het Grand Casino Brussels zijn deuren voor iedereen die een unieke avond wil beleven in een betoverende sfeer!

     

    Want dat is nu de kracht van het casino: je kunt er niet alleen iets drinken en eten (kleine en grote trek), maar ook een gokje wagen of gewoon genieten van het gezellige en vriendelijke decor. Kortom, een jazzconcert in een uitzonderlijk kader: de ideale combinatie voor een onvergetelijke belevenis in een cultureel weekend van internationale allure.

     

     

    14-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liberty tv

     

     

    www.libertytv.com :

    de baas op het gebied van zuiver “vluchten”

     

     

    De site, www.libertytv.com, laat zich kenmerken door haar verschillende aanbiedingen, haar eenvoudig gebruik en haar om de 15 minuten bijgewerkte inhoud. Een andere belangrijke troef : de mogelijkheid die zij biedt aan haar internetgebruikers om vliegtuigtickets te reserveren met vertrek in België of in Frankrijk. En dit tegen een prijs die nergens zo laag is.

     

    Liberty TV is “de” aanbeveling op het gebied van zuiver “vluchten”. Of het nu voor een vaste vlucht of een lage prijs vlucht, een plezierreisje of zakenreis is, het informaticasysteem laat iedereen op ieder moment kennis maken met het aantal resterende plaatsen voor een vlucht, de uurregeling, en de prijzen van de beoogde bestemming die door de verschillende maatschappijen worden gehanteerd.

     

    De tarieven aangeboden door Liberty TV zijn bij meer dan 80% van de gevallen de laagste op de markt. Een schandelijk tarievenbeleid brengt Liberty ertoe de prijs onmiddellijk te doen dalen ingeval zij vaststelt dat ze niet de meest concurrerende van de markt is. Aanbiedingen van vliegtuigmaatschappijen voor eenzelfde bestemming vlot vergelijken wordt kinderspel !

     

    De site van Liberty TV maakt het iedereen mogelijk om op korte tijd de relevantste reisinformatie te bekomen. Zonder de perfect veilige betalingswijzen te vergeten. Zuiver “vluchten” boeken op www.libertytv.com is een efficiënte oplossing die het leven van vele mensen, die bezorgd zijn om de wereld aan de laagste prijs te doorlopen,  vergemakkelijkt.

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carlsberg

     

    Carlsberg doet luxe jacht cadeau

    Nieuwe promotiecampagne bouwt verder op succesvolle ‘Private Jet’ campagne vorig jaar

     

     

     

    Carlsberg, één van de grootste bierproducenten ter wereld, start een nieuwe wedstrijd waarbij men zijn eigen luxe jacht kan winnen. Wie één van de komende weken en maanden een Carlsberg drinkt maakt kans op een zeven dagen durende cruise met drie vrienden op een luxe jacht, met exclusieve bediening. Daarnaast schenkt Carlsberg nog honderden andere schitterende prijzen weg. De nieuwe ‘Private Yacht’ campagne is een vervolg op de succesvolle ‘Private Jet’ campagne van vorig jaar.

     

    Met drie vrienden in alle luxe ronddobberen langs de prestigieuze kusten van St.-Tropez, Cannes en Monaco. Dat is de inzet van de ‘Private Yacht’ wedstrijd die Carlsberg dit jaar organiseert. Al wat men moet doen is zich registreren via de website www.carlsberg.be en de code die op alle aangekochte flesjes en blikjes Carlsberg staat ingeven. Iedere maand worden 3 finalisten geselecteerd uit de geregistreerde codes. Wie geregistreerd is op www.carlsberg.be krijgt een bericht of hij al dan niet tot de finalisten behoort. Begin augustus vindt de finale loting plaats onder de 12 finalisten. De winnaar mag de eerste week van september, samen met drie vrienden, inschepen op zijn eigen luxe jacht.

     

    Naast de hoofdprijs zijn er nog tal van andere schitterende prijzen te winnen. Zo verloot Carlsberg iedere maand een luxueuze trip naar Monaco voor 2 personen. Wie meer dan 6 codes verzamelt per maand maakt kans op deze fantastische prijs. Daarnaast maakt iedereen die meer dan 3 codes per maand ingeeft iedere week kans op een exclusief uurwerk van Tissot. Ten slotte geeft Carlsberg iedere dag 6 zonnebrillen en 6-clips Carlsberg cadeau. Om kans te maken op deze dagprijzen kan men zijn code gewoon door sms’en naar het nummer 3770. Men ontvangt onmiddellijk een sms terug met de melding of men al dan niet gewonnen heeft. Ook wie deelneemt via de website maakt kans op deze dagprijzen.

     

    Meer informatie over de ‘Private Yacht’ campagne vindt u terug op www.carlsberg.be

     

    13-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marriott gent
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    GHENT MARRIOTT.

     

     

     

    De stad Gent combineert een indrukwekkend verleden met een bruisend heden. Het kan geen toeval zijn dat Gent een hele serie treffende namen heeft verzameld over de jaren: historisch hart van België, een stad voor alle tijden, een middeleeuws Manhattan …

    Gent is wel degelijk één van de mooiste historische steden van Europa en het komt dan ook niet als een verrassing dat Marriott Hotels Gent heeft gekozen voor zijn eerste hotel in België buiten Brussel.

     

    Het Ghent Marriott ligt aan de oevers van de Leie en brengt een moderne look naar een charmante locatie. Geschiedenis en de nieuwste modetrends leven harmonieus samen, zowel in het hotel als in de stad! Het hotel is slechts enkele minuutjes wandelen verwijderd van de winkelstraten en de universiteit en biedt een uitzonderlijk uitzicht op enkele belangrijke sites van de stad.

     

    Het Ghent Marriott bezit alle elementen om de meest verschillende klanten te behagen met vele onverwachte contrasten. Alhoewel de façade aan de Korenlei onveranderd bleef, heeft het interieur een ultramoderne look, benadrukt door de spectaculaire glazen constructie over de ruim atrium hal.

     

    Het elegante Ghent Marriott, een volledig niet-roker hotel, is een bestendige uitnodiging om een nieuwe frisse aanpak te ontdekken, sterk verschillend van de traditionele hotels. Onder de 150 kamers tellen we naast een presidentiële suite, een 10-tal kamers en suites die in de gerestaureerde 16de eeuwse huizen gelegen zijn, met een fantastisch zicht op de Leie.

    Of de reiziger hier nu op zakenreis is, voor een speciale gelegenheid of gewoon om de lokale cultuur op te snuiven, het Ghent Marriott biedt een perfecte uitvalsbasis voor diverse ontdekkingen met speciale extra’s, die de gast het ‘thuis gevoel’ meegeven. Bovendien bieden de kamers een snelle internetaansluiting, luxe beddengoed en toiletartikelen, maar ook een ruime werkplek.

     

    Ondanks het feit dat het Ghent Marriott de naam draagt van een grote Internationale keten, is het hotel ook een plaats waar de Gentenaar zich thuisvoelt, een miniatuur Gent als het ware.De ruime lobby is een perfecte ontmoetingsplek in het centrum van de stad. Het restaurant ‘Korenhuis’ ontleent zijn naam aan het feit dat het op de Korenlei is gelegen, aan de vroegere graankaaien en dat het in een gerenoveerd 16de patriciërshuis gelegen is. Het interieur reflecteert ook de atmosfeer van een klassiek herenhuis met smaakvolle moderne details en met het design en de verwachtingen van de hedendaagse globale cultuur. Er is een aparte toegang zodat fijnproevers niet door het hotel moeten om van de culinaire geneugten te genieten.

     

    Gent is ook de bloemenstad van België. Deze reputatie voor prachtige bloemen en hun invloed is reeds zeer oud: de Franse koningen gebruikten de ‘fleur-de-Lys’ op hun kledij en voerden ze in hun wapensschild als een koninklijk symbool. Naast de lelie is Gent natuurlijk ook bekend voor zijn begonias, azalea’s en korenbloemen. De korenbloem, in het engels poppy, is een wilde bloem die veel in de velden van de regio voorkomt en die wereldberoemd werd gemaakt door de Engelse soldaten die in WO1 “the poppy fields of Flanders” beschreven in gedichten en brieven. De Poppi cocktail en lounge bar ontleent zijn naam aan dit grafisch symbool van de regio en heeft een opvallend rood en zwart decor.  De binding met de Gentenaar wordt hier opnieuw verstevigd door een aparte toegang.

     

    En ‘last but not least’ zullen de organisatoren van vergaderingen en evenementen blij zijn met de 420m² extra vergaderruimte die in Gent beschikbaar is. De meetingruimte is makkelijk en snel opdeelbaar in 7 verschillende zalen. Alle ruimten hebben daglicht en de grote zaal ‘ De Korenlei” heeft bovendien een prachtig uitzicht op de Leie en de mooie gildenhuizen langs beide oevers. Alle zalen zijn uitgerust met de meest moderne high tech infrastructuur, waardor elk type van meeting probleemloos kan worden georganiseerd.

     

    Voor het comfort van zijn bezoekers stelt het hotel eveneens een ondergrondse parking ter beschikking, een fitnessruimte, een business center, internet aansluiting in het ganse hotel en 24 uur room service.

     

     

    Het Ghent Marriott biedt ruime mogelijkheden om het bruisende hart van België en Gent te ontdekken en is meteen een levendige introductie tot één van de meest fascinerende steden van Europa.

    Ghent Marriott, Korenlei 10, 9000 Gent – tel 09/233 93 93

    www.marriottghent.com

     

     

     

     

     

     

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groeiend congrestoerisme

           GROEIEND CONGRES- EN SEMINARIETOERISME IN WEST-VLAANDEREN.

     

     

    In 2007 bundelen Westtoer, het provinciebestuur, de Kust, het Brugse Ommeland, de Westhoek, de Leiestreek én Brugge de krachten om het congres- en seminartoerisme in West-Vlaanderen te promoten. Met nieuw initiatieven in print en online presenteert Westtoer het ruime aanbod van privé-partners en de Dienst voor Toerisme in steden/gemeenten. Nieuw voor 2007 is de samenwerking met Brugge (Meeting in Brugge). In vergelijking met 2001 is het aantal aankomsten voor het congres- en seminarietoerisme in de vier regio’s en Brugge gestegen met 19 procent, maar blijft ver beneden de aangeboden mogelijkheden.

     

    Patrick van Gheluwe, voorzitter Westtoer en gedeputeerde voor Toerisme en Recreatie: “Het doel van onze missie is duidelijk: de vier West-Vlaamse regio’s en Brugge promoten als een bestemming voor congres- en seminarietoerisme en het marktaandeel ten opzichte van andere seminariebestemmingen in Vlaanderen vergroten. Naast de Kust en Brugge beschikken ook de Westhoek, de Leiestreek en het Brugse Ommeland over voldoende troeven om te wedijveren tegen grote steden als Gent, Brussel en Antwerpen die traditioneel als congres- en seminariebestemming worden gekozen. Brugge blijft een uniek gegeven. In 2007 werken Westtoer en meeting in Brugge voor de eerste keer intens samen om de kunststad te promoten als bestemming voor congres- en seminarietoerisme. Deze samenwerking betekent een meerwaarde in de promotiecampagnes voor het West-Vlaamse aanbod en dit bij diverse doelgroepen.”

     

    Voor de onlinepromotie van het volledige aanbod zijn twee nieuwe URL’s gecreëerd. De URL www.meetingwestflanders.be geeft de totaalpagina voor West-Vlaanderen. Van hieruit kiest de meetingplanner voor de Kust, Brugge of de groene regio’s. Specifiek voor de groene regio’s presenteert Westtoer de URL www.greenwestflanders.be . In deze website wordt het congres- en seminarietoerisme van de Westhoek, Het Brugse Ommeland en de Leiestreek gebundeld en is een link voorzien met de regiosites voor toeristische informatie. De websites bieden ook een nieuwe service: bedrijven en organisaties kunnen gebruik maken van een zoekmachine om een locatie en/of een incentive-idee te vinden. Geïnteresseerden kunnen via deze weg tevens rechtsreeks met de aanbieders communiceren.

     

    Drie brochures verruimen de communicatie-instrumenten. De brochure ‘ Meetcentives Kust’ vermeldt faciliteiten voor meetings, congressen, incentives en bedrijfsevenementen. In de brochure ‘Meetcentives Brugse Ommeland, Westhoek en Leiestreek’ vind je het uitgebreid aanbod in deze regio’s. De brochure ‘Meeting in Brugge’ accentueert zich vanzelfsprekend op alle vergader- en hotelaccommodaties die deze kunststad te bieden heeft.

     

    De brochures zijn gratis verkrijgbaar bij Westtoer, Kon. AlbertI-laan 120, 8200 Sint-Michels-Brugge. Tel 050/305 500 fax 050-305 590. info@westtoer.be

    www.meetingwestflanders.be en www.greenwestflanders.be

     

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!