Inhoud blog
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.le Domaine du Bois de la Grée

    ‘Le Domaine du Bois de la Grée’ -Nieuwe residentie ‘Pierre & Vacances’ in de regio Loire – Atlantique.

     

     

     

    Deze gloednieuwe residentie ‘Pierre & Vacances’ bevindt zich te midden van een beschermd natuurgebied in Pornichet langs de Côte d’Amour tussen La Baule en Saint-Nazaire. Perfect ingebed in het landschap dankzij de hedendaagse architectuur, de residentie ‘Le Domaine du Bois de la Gree’ biedt een authentiek kader volledig in het teken van de natuur en duurzame ontwikkeling.

     

    Gelegen in een autovrij domein op 2 km van de stranden, bestaat de residentie ‘Le Domaine du Bois de la Grée’ uit 65 appartementen en 63 vakantiehuisjes die volledig zijn ingericht en die allen beschikken over terras of balkon. Deze woningen zijn heel gezellig afgewerkt en genieten van een aangename lichtinval. Op het domein is er tevens een groot zwemcomplex met 2 verwarmde zwembaden waarvan één overdekt, sauna en plonsbad voor de kinderen. Keuze genoeg uit verschillende types accommodatie gaande van het 2-kamerappartement voor 4 personen tot het vakantiehuis met 3 slaapkamers voor 7 personen.

     

    Deze residentie ‘Pierre & Vacances’ is aanbevolen voor kinderen: er worden gratis activiteiten georganiseerd voor kinderen van 6 tot 12 jaar onder leiding van animators in juli en augustus.

     

    Men wordt al verleid door de schoonheid van de landschappen alleen, de variëteit in kleuren en licht, de originele architectuur, de bedekte Hallen, het casino, de thalassotherapie mogelijkheden, de 2 vissershavens, de 3 zandstranden en meer dan 30 kilometer wandelroutes, … Uitzonderlijk natuurerfgoed in de buurt van de Loire, ‘Les Marais Salants de Guérande’, het natuurgebied in La Brière, maar ook de wijnstokken in Nantes die wereldwijd bekend staan voor hun muscadet.

     

    Alle elementen zijn aanwezig in Pornichet om groot en klein te plezieren! RVH.

    www.pv-holidays.be  / 0900 00 009 (0,45€/min)

    Nederland: www.pv-holidays.nl / 0900 700 70 70 (0,20€/min)

    30-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chocopolis

    Chocopolis: chocoladestad

     

     

     

    Chocopolis ligt op de Grasmarkt 110, op de benedenverdieping van Carrefour de l’Europe hotel. Dit is simpelweg de grootste ‘chocoladewinkel’ in Brussel. Op enkele stappen van de Grote Markt, in het kloppende hart van de stad, vinden de chocoladeliefhebbers hier hun walhalla. Dit paradijs biedt hoogwaardige chocolade, een uitgebreide keuze, talloze assortimenten en gevarieerde, aanlokkelijke presentaties.

     

    Moeilijk om bij Chocopolis niet meteen door de knieën te gaan bij het aanschouwen van de prettige sfeer en de uitgestrektheid van het aanbod. Tussen de geselecteerde merken zijn Côte d’Or, Galler en Guylian ongetwijfeld de bekendste merken, maar ook de meer ambachtelijke creaties zoals de Italiaanse Caffarel – uitvinder van Gianduja -, de Franse chocolatier Valrhona en Devina, een ambachtelijk bedrijf uit Duffel, uitgekozen omwille van zijn uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, zijn aanwezig.

     

    Omdat Chocopolis zijn veeleisend cliënteel van fijnproevers steeds meer wil behagen, werd het aanbod onlangs uitgebreid met eigen chocolade die in het atelier naast de winkel wordt bereid. Door de glazen wand kun je de chocolatiers trouwens zelf aan het werk zien. Chocopolis mag ondertussen pronken met een assortiment van een dertigtal ambachtelijke pralines, gemaakt van de beste ingrediënten, van de allerbeste grondstoffen. Deze eis geldt niet alleen voor de hier verwerkte chocolade die door Valrhona wordt geleverd, maar ook voor de hazelnoten uit Italië, de pistachenoten uit Iran, de amandelen uit Portugal …

     

    Een     andere nieuwigheid is de komst van een gepassioneerde patissier die de klanten verwent met heerlijke gebakjes. Het idee en de filosofie blijven dezelfde: kwaliteit voorop, alles zelfgemaakt (de echte traditioneel bereide banketbakkersroom is daar slechts één voorbeeld van) , maar ook het gebruik van seizoensproducten en een controle van de versheid op alle niveaus.

    Chocoholics en pralinejunkies zullen waarschijnlijk ook zwichten voor de heerlijke eclairs, een verfijnd gebakje of smeuïge javanais …

     











    28-05-2010 om 07:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380 Lufthanse

     

    Nieuwe First Class in de A380 van Lufthansa

    Stilste First Class ter wereld met tal van innovaties – Extra reiscomfort in Business en

    Economy Class – Ontwerp afgestemd op wensen van passagiers.

     

     

     

    Lufthansa onthulde haar nieuwe First Class tegelijkertijd met de levering van haar eerste Airbus A380. ’s Werelds grootste en modernste commerciële vliegtuig verzekert een ontspannen en comfortabele reis – en niet alleen in First Class. Ook in Business en Economy Class biedt Lufthansa haar passagiers het allerhoogste comfort. De grote cabine zorgt bovendien voor een extra ruimtelijk gevoel.

     

    “Op de A380 beleven onze passagiers een reiservaring van ongekende hoogte. Door zijn afmetingen en vliegprestaties is een vlucht met de Airbus A380 een unieke ervaring. In elk van de drie klassen genieten onze passagiers van het allerhoogste comfort. Vooral het uitzonderlijke en exclusieve concept van de First Class – ontworpen op basis van de wensen en vragen van onze passagiers – maakt indruk”, aldus Thierry Antinori op de presentatie van de nieuwe First Class. De heer Antinori, als lid van het Lufthansa German Airlines bestuur, is verantwoordelijk voor Marketing en Sales.

     

    In de toekomst beleven Lufthansa passagiers in First Class een reiservaring die de nieuwe referentie wordt op het vlak van exclusiviteit en comfort. Wanneer je de cabine binnen stapt, valt het ruimtelijke gevoel meteen op – het is de ideale plek om te ontspannen en tot rust te komen. De topmaterialen en het duidelijke, eenduidige ontwerp aan boord van de A380 roepen de elegantie van de First Class Lounges en de First Class Terminal in Frankfurt op en zorgen voor harmonie. Het ruime, open ontwerp en de exclusieve stijl met sobere, duidelijke lijnen en subtiele kleuren creëren een lichte, aangename en uitnodigende sfeer. Een concept met afzonderlijke cabines werd bewust van tafel geveegd. Tijdens tal van customer events, tests en enquêtes aan boord lieten Lufthansa passagiers duidelijk hun voorkeur voor een open ontwerp blijken. Dankzij een flexibel privéscherm genieten passagiers in First Class als ze dat willen toch van rust en privacy.

     

    Omdat Lufthansa de nieuwe First Class wilde afstemmen op de werkelijke wensen van passagiers, betrok het hen aanzienlijk bij de ontwikkeling van het concept. Vanaf het begin hield Lufthansa bij het ontwerp rekening met hun ervaringen en wensen. Rust was een van de belangrijkste behoeften van passagiers in First Class.  Een andere belangrijke troef op comfortvlak is de nieuwe stoel, die ergonomie en comfort verenigt. Bovendien kun je hem uitklappen tot het “beste bed in zijn klasse”. Het comfortabele bed is 2,07 meter lang en 80 centimeter breed, en verzekert een diepe, verkwikkende slaap. Ook het luchtbevochtigingssysteem – het eerste in zijn soort in een commercieel vliegtuig – en het licht, dat verandert naargelang het tijdstip, dragen bij tot het welzijn van de passagiers aan boord.

     

    Voor passagiers in First Class geen eenvoudige badkamer met toilet. Wel een luxueuze badkamer waarin de was-en kleedruimte gescheiden is van het toilet. De ruimte is erg riant en is uitgerust met tal van wasbenodigdheden.

     

    Passagiers die op de A380 voor de succesvolle Business Class van Lufthansa kiezen, kunnen rekenen op een stoel die je kunt omvormen tot een comfortabel bed van twee meter lang. De nieuwe cabine in Business Class telt meer technische snufjes en is gebruiksvriendelijker dan de vorige. Er kwam onder andere een nieuw controlepaneel voor het entertainmentsysteem. En dankzij de grotere bagagebakken op de A380 genieten de passagiers in Business Class voortaan van meer opslagruimte.

     

    Net als de First Class telt Economy Class voortaan een nieuwe stoel. Samen met internationaal erkende ontwerpers en ergonomie-experts creëerde Lufthansa maximale ruimte voor passagiers in Economy Class. Dankzij het optimale ergonomische ontwerp en de uitgekiende stoelstructuur genieten ook zij van meer ruimte en comfort. De nieuwe stoel bezorgt passagiers vijf centimeter extra privéruimte. En dankzij de slanke rugleuning krijgen ze ook meer beenruimte op kniehoogte.

     

    De A380 telt 526 zitplaatsen: acht in First Class, 98 in Business Class en 420 in Economy Class. RVH.

     

     





    28-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gazpacho drink
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    V8 Gazpacho Drink, verrassend verfrissend

    Ga een verfrissende zomer tegemoet met het nieuwe groentedrankje met

    gazpachosmaak

     

     

     

    Een ambitieus groentedrankje, de nieuwe V8 Gazpacho Drink: verrassend, verfrissend en veelzijdig. Als Belgische marktleider én referentie binnen groentesappen haalde V8 zijn inspiratie in Spanje, met de zachte smaak van een klassieke gazpacho.

     

    Binnen de markt van groentedranken is de nieuwe V8 Gazpacho Drink een verrassende verfrissing. Met de karaktervolle smaak van Spaanse gazpacho is hij ronduit uniek in de wereld van groentedrankjes en laat hij tegelijk zien dat een groentedrankje veel meer is dan enkel tomatensap.

     

    De rode paprika geeft V8 Gazpacho Drink een zachte, zoete toets, terwijl de komkommer inspeelt op het verkoelende en dorstlessende effect. De textuur is ook licht en vloeiend, extra verfrissend dus. Met deze meesterlijke mix van onder andere groenten en kruiden ben je dan ook gewapend tegen een zinderende zomer! Wist je trouwens dat Spaanse herders al, lang voor de Romeinen, een soort gazpacho bereidden om hun dorst te lessen en hun lichaam te voorzien van de nodige vitamines?

     

    V8 Gazpacho Drink is niet alleen rijk aan groenten en een bron van vezels, de groentedrank telt 49 kcal per glas van 200ml en bevat geen kleurstoffen of bewaarmiddelen. De dynamische verpakking (1 liter) is even eigentijds als handig.

    Onbekend is onbemind? De nieuwe V8 Gazpacho Drink verleidt op heel wat manieren. Als klassieke dorstlesser op een zonnige zomerdag, maar ook als voorgerechtje of creatief aperitiefhapje!

     

    Verwen jezelf met V8 Gazpacho Drink ‘on the rocks’, koel geserveerd met extra ijsblokjes dus. Trakteer je barbecuegasten op een tussendoortje en garneer de groentedrankjes met speelse blokjes komkommer en rode paprika. Of laat je culinaire talenten zien en maak indruk met een magische mousse van V8 Gazpacho Drink…

    Smakelijk! RVH.

    Verkrijgbaar in vrijwel alle supermarkten: richtverkoopprijs: 2,29 euro/liter.

     

     

     

    27-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzame Noorse visproducten

    DELHAIZE STELT DUURZAME NOORSE VISPRODUCTEN VOOR EN LANCEERT IN WERELDPRIMEUR ‘HET GEROOKTE MAATJE’

     

     

     

    Delhaize stelt een uitgebreid en gevarieerd assortiment Noorse visproducten voor en presenteert in wereldprimeur ‘het gerookte maatje’, dat vanaf nu in de winkels ligt. De keuze voor verse Noorse vis sluit perfect aan bij de strategie van Delhaize België waarin wordt gestreefd naar een assortiment van uitsluitend duurzaam gevangen vissoorten.

     

    Delhaize wil klanten elke dag verse vis van de beste kwaliteit aanbieden, niet alleen tegen de best mogelijke prijzen, maar ook op een verantwoorde manier. Daarom kiest ze voor duurzame visvangst. Op die manier draagt Delhaize bij tot een leefbaardere planeet, want duurzame visvangst beschermt de biodiversiteit en zorgt ervoor dat we minder bedreigde vissoorten consumeren. In dat kader presenteert Delhaize een vernieuwd aanbod van Noorse visproducten, waaronder “het gerookte maatje” in exclusieve première.

     

    Noorwegen is de aangewezen leverancier voor duurzame vis, aangezien dit land de voorkeur geeft aan traditionele middelen in plaats van een intensieve visvangst die op termijn de aanwezige vispopulatie zou uitputten. Noorse visproducten zijn bovendien heel gezond. Omdat ze afkomstig zijn uit bijzonder koud water, bevatten ze meer omega-3, essentiële vetzuren die het lichaam zelf niet kan aanmaken. Daarnaast is het assortiment Noorse visproducten van Delhaize ook culinair bijzonder innovatief. Versheid is enorm belangrijk bij Delhaize : zo wordt alle vis rechtstreeks en vers aangevoerd vanuit de visgronden, zonder dat de vis wordt ingevroren. RVH.

    26-05-2010 om 08:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap Brugge

    Zesde vestiging Etap Hotel in België ingehuldigd: Etap Hotel Brugge Centrum

     

     

     

     

    Na Charleroi, Brussel, Luik, Antwerpen en Raeren, heeft nu ook de stad Brugge een nieuw Etap Hotel. Met meer dan 400 vestigingen is deze keten Europees leider in de budgethotelmarkt. Ze biedt haar klanten ‘het beste van de lowcost’ en blijft actief werken aan haar groei in Europa.

     

    Etap Hotel Brugge Centrum wordt het vlaggeschip van de keten in België. Het hotel is gelegen op een commerciële en residentiële site vlak bij het station en op tien minuten van het Begijnhof. Het telt 184 kamers in de laatste nieuwe stijl, en ultramoderne en slim ontworpen publieke ruimtes.

     

    In 2009 introduceerde Etap Hotel een nieuw concept voor de kamers en publieke ruimtes, met de zogenaamde cocoonstijl. Designer Paul Priestman ontwierp dit concept, samen met het Innovations-and-designteam van de groep Accor. Het combineert functionaliteit en een optimaal gebruik van de ruimte met maximaal comfort en design.

     

    De sfeer in de kamer ademt ontspanning uit, door een uitgekiend gebruik van kleuren, licht, ruimte en materialen. Om bij het binnenkomen van de kamer zo veel mogelijk het gevoel van welzijn op te roepen, heeft Etap Hotel geopteerd voor zachte en rustgevende kleuren en voor een andere aanpak qua verlichting: via meerdere LED-lichtbronnen kunnen de gasten verschillende sferen creëren. Zelfs in de douche is de verlichting variabel, met verschillende kleuren.

     

    In het midden van de kamer zorgt een zuil voor een scheiding tussen de ‘slaap-’ en de verzorgingszone. Aan de ene zijde verlicht de zuil het wasmeubel en aan de andere zijde het bureau.

    Bij Etap Hotel Brugge Centrum zijn drie ‘Cocoon’-kampertypes beschikbaar, met één, twee of drie comfortabele bedden, een apart toilet, een douche, een sfeer van design en cocooning, 24u/24-dienstverlening, en dit alles vanaf 42* euro per nacht – het beste in de lowcosthotelsector.

     

    In de ontbijtruimte met zijn uitgekiende verlichting en flatscreen-tv genieten de gasten in een modern en kleurrijk kader van hun ontbijtbuffet ‘à volonté’. De onthaalruimtes zijn uitgerust met een drank- en snackautomaat, draadloos internet, comfortabele fauteuils en toeristische informatie.

     

    Etap Hotel Brugge Centrum ligt op een steenworp van het toeristisch centrum in het ‘Venetië van het Noorden’. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als met de wagen. Het ligt bovendien vlak bij het station, waar gasten gebruik kunnen maken van een openbare parking met gratis shuttledienst naar het stadscentrum en van een parking voor autobussen. RVH.

     

    Etap Hotel Brugge Centrum - Marie Popelinplantsoen 4 - 8000 Brugge

    Tel: +32 50 40 51 20

     







    26-05-2010 om 08:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allure of the Seas

    Nog meer entertainment op Allure of the Seas

     

     

     

    Allure of the Seas die begin december in de vaart komt, zal nog meer ontspanningsmogelijkheden bieden dan haar zusterschip Oasis of the Seas. Royal Caribbean International heeft zopas bekend gemaakt dat de passagiers in het Amber Theater films in 3D kunnen bijwonen. Allure of the Seas wordt trouwens niet het enige schip met een 3D-bioscoop. Ook het zusterschip Oasis of the Seas en de zeer populaire Freedom of the Seas en Liberty of the Seas worden vanaf januari 2011 van 3D-technologie voorzien.

     

    Allure of the Seas zal nog meer nieuwigheden omvatten. In de traditie van de Mexicaanse strandbars krijgt het schip er met Rita's Cantina een geanimeerd restaurant bij op de Boardwalk. Het restaurant zal traditionele Mexicaanse gerechten serveren. 's Avonds verandert de omgeving in een 'Fiesta Zone' met live gitaarmuziek, cocktails en dansmogelijkheden. Een andere nieuwigheid in deze neighbourhood van het schip wordt The Boardwalk Dog House met hotdogs en andere snelle happen. De nieuwe horecazaken vervangen de Seafood Shack en de Donut Shop op Oasis of the Seas

     

    Vorige week kondigde de rederij ook al aan dat 'Chicago, The Musical' een van de blikvangers wordt. Net zoals met 'Hairspray' op Oasis of the Seas, kunnen de gasten op Allure of the Seas met 'Chicago, The Musical' een bekroonde productie bijwonen. De show duurt anderhalf uur en wordt meerdere keren per cruise opgevoerd.

     

    Allure of the Seas deelt samen met haar zuster Oasis of the Seas de titel van 's werelds grootste en meest innovatieve cruiseschip. De architecturale meesterwerken strekken zich uit over 16 dekken, meten 225.282 brutoton en bieden plaats aan 5.400 gasten verdeeld over 2.700 kajuiten. Allure of the Seas komt op 5 december aanstaande in de vaart en vaart elke zondag vanuit Port Everglades (Fort Lauderdale) naar het Caraïbisch gebied. Cruises met Allure of the Seas en Oasis of the Seas zijn te boeken in elk reiskantoor. RVH.

     

    25-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag bij Leonidas

    Vaderdag bij Leonidas

     

     

     

     

    Al sinds bijna 100 jaar vergezelt de beroemde chocolatier Leonidas u bij alle gelukkige familiemomenten, zoals Moederdag en Vaderdag.

     

    En Leonidas komt ook dit jaar weer met overheerlijke chocolaatjes voor de dag die onze lieve ouders versteld zullen doen staan. Na moederdag, 9 mei, zijn de vaders aan de beurt op 13 juni. Hen kan je zeker verleiden met een doos van Leonidas’ beroemde Manons.

    Deze romige pralines van witte chocolade, melkchocolade of fondant zijn verkrijgbaar in de traditionele, verrukkelijke smaken: koffiecrème met praliné, met of zonder nootjes. De heerlijke pralines ‘Pure likeur’ bestaan in 8 smaken (Curaçao, Amaretto, Cointreau, Grand Marnier, Limencello, Passoa, Poire Williams en Whisky) en zijn verpakt in een erg mooi vierkant, omhuld doosje.

     

    Leonidas stroomt over van ideeën om alle vaders in het land te laten genieten en biedt ook nog een schattige Mickey Mouse-doos aan, die Micky en Minnie Mouse opnieuw tot leven brengen. Deze exclusieve doos bevat al de savoir-faire van Leonidas, in de vorm van 16 heerlijke pralines met afbeeldingen van Mickey erop. Deze bestaan in 4 verschillende smaken (Melk flan-karamel, Witte praliné met stukjes koek,Gemarmerde chocolade en Pure chocolade met ganache praliné vulling).

     

    Leonidas, de beroemdste Belgische chocolatier ter wereld, in 1913 opgericht door Leonidas Kestekides, telt vandaag de dag meer dan 1400 verkooppunten, verdeeld over 40 landen en 5 werelddelen. In alle vier de windstreken staan er elke dag maar liefst 10.000 mensen borg voor de versheid en kwaliteit van de Leonidas producten, of ze nu in Parijs, Rome, Sydney, Tokyo of New York zijn. RVH.

    www.leonidas.com







    23-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palm Royale voortaan door 'hergisting' nog royaler

     

    PALM Royale voortaan door ‘hergisting’ nog royaler !

     

     

     

     

    In 2003 lanceerde PALM Breweries, naar aanleiding van de 90ste verjaardag van meester-brouwer Alfred Van Roy, het degustatiebier ‘PALM Royale’. Zijn passie voor nadrukkelijke gistingsfruitigheid kreeg in PALM Royale een extreme expressie. Om dit bier nog extra elan en verfijning te geven worden de flesjes PALM Royale 33cl., net zoals dat al gebeurde voor de 75cl. flessen, voortaan hergist.

    De hergisting zorgt voor een nog fijner gebonden aroma en een verhoogde complexiteit. PALM Royale is een bier van hoge gisting, 7,5 % vol./alc., het uitzicht is koperkleurig, met een fijn wit en wandklevend schuim. Het aroma doet denken aan toetsen van banaan, de smaak is volmondig en met veel "body". Lichtzoet door de alcohol is het bier eveneens licht bitter maar tevens fruitig. Bij dit bier hoort uiteraard een mooi glas, een glas op hoge voet dat enerzijds perfect schuimhoudend is en anderzijds het aroma conserveert. Een glas waarin schoonheid en wetenschap verenigd zijn, een recipiënt in harmonie met zijn inhoud. RVH.

    21-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis Leuven

    ibis Leuven Centrum ondergaat gedaanteverwisseling en wordt 100% rookvrij

     

     

    Na vijf maanden van renovatie, onthult Ibis Leuven Centrum zijn nieuwe look: kamers in de allernieuwste stijl, hedendaagse gemeenschappelijke ruimtes en een 100% niet-rokershotel. Het hotel ligt vlakbij de Grote Markt, de Oude Markt, de musea, de universiteit, het theater en de winkelstraten. Het is de ideale vertrekbasis om de stad te bezoeken en is makkelijk bereikbaar, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer.

     

    ibis Leuven Centrum is voortaan een volledig rookvrij gebouw, het 7de hotel in België van het netwerk ibis. Dit ligt in lijn met het beleid van de keten ibis, dat ernaar streeft het hele hotelpark te transformeren in 100% rookvrije ruimtes. Net als in de andere steden wordt dit initiatief ook in Leuven sterk gewaardeerd, zowel door de klanten als door het hotelpersoneel. Zij waarderen de voordelen voor hun gezondheid en de nettere omgeving.

     

    De nieuwe inrichting maakt van de kamers van ibis Leuven Centrum warme en functionele ruimtes voor de klanten. Bij de renovatie ging veel aandacht naar het milieu en werden de kamers uitgerust met de laatste innovaties om het energie- en waterverbruik te beperken.

    Het bureau van bleek hout is een mooie werkplek; aan de multifunctionele ‘MediaHub’ kunnen hotelgasten hun persoonlijke uitrusting – zoals een fototoestel, videocamera of mp3-speler – snel en gemakkelijk aansluiten. Alle kamers zijn uitgerust met airconditioning en voorzien van thermische jalouzieën, die het gebruik van airco in de zomer en van verwarming in de winter beperken.

     

    Ook in de gemeenschappelijke ruimtes streeft Ibis naar een combinatie van comfort, design en functionaliteit. De lobby is ruimer dan voorheen; een flatscreen voorziet de hotelgasten van de meest recente nuttige informatie. Er is ook een internetruimte met een bureau en gratis internetaansluiting. Zowel in de gemeenschappelijke ruimtes als in de kamers is Wi-Fi en HSIA (High Speed Internet Access) beschikbaar.

     

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Xavier Droin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Xavier Droin benoemd tot AlgemeenDirecteur Hospitality België & Luxemburg

     

     

     

    Christophe Vanswieten, de huidige Chief Operating Officer van Accor Hospitality in Benelux, Zwitserland en Scandinavië, vertrouwt vanaf 17 mei de operationele leiding in België en Luxemburg toe aan Xavier Droin.

     

    Christophe Vanswieten, COO Accor Hospitality Benelux, Switzerland & Scandinavia, (51 jaar) begon bij Accor in 1982. Hij stond aan het hoofd van een aantal Novotelhotels vooraleer hij directeur werd van de regio Benelux voor de Groep. In 1997 werd hij gepromoveerd tot Algemeen Directeur van Accor Affaires et Loisirs in België en Luxemburg. In die functie had hij verschillende verantwoordelijkheden, zowel operationeel als regionaal. Vanaf 17 mei draagt Christophe Vanswieten de operationele leiding van de Belgische en Luxemburgse hotels over aan Xavier Droin, die aan hem zal rapporteren.

     

    Xavier Droin, Algemeen Directeur Accor Hospitality BeLux

     

    Xavier Droin (49 jaar) werkt bij Accor sinds 1983. Hij was directeur van verschillende hotels in Frankrijk en daarbuiten vooraleer hij Operations Director werd voor Maleisië, Indonesië en Singapore. In 1998 werd hij Human Resources Director voor Azië en nadien voor Frankrijk. De laatste vier jaar was hij Operations Director voor de Mercure-hotels in Parijs.

     

    Aan het hoofd van Accor Hospitality in België en Luxemburg is Xavier Droin van plan het werk van zijn voorganger voort te zetten om de leiderspositie van Accor Hospitality in de BeLux-markt nog te versterken. RVH.

     

     

    19-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voordelige treintickets

    VOORDELIGE TREINTICKETS BIJ KRUIDVAT

     

     

     

    Bij Kruidvat kan je tot en met 30 mei 2010 supervoordelige treinkaartjes kopen. Voor slechts 8,99 euro kan je op dezelfde dag heen en terug met de trein door heel België. Dit aanbod is evenwel beperkt tot vier biljetten per persoon.

     

    De biljetten zijn dagelijks te gebruiken tot en met 31 augustus 2010. Het treinbiljet geeft recht op een heen-en terugreis in tweede klasse op dezelfde dag en dat voor 1 reiziger. U reist van maandag tot en met vrijdag vanaf 9 uur ’s ochtends. In het weekend is er zelfs helemaal geen tijdsbeperking! Ideaal dus om een dagje te gaan shoppen!

    En de kleintjes kunnen ook mee. Maximum vier kinderen onder de 12 jaar reizen gratis vergezeld van een betalende reiziger ouder dan 12 jaar. Zo wordt een daguitstapje naar de zoo bijvoorbeeld extra voordelig!

     

    Zoals steeds maakt Kruidvat haar motto: Steeds verrassend, altijd voordelig’ meer dan waar. Bij Kruidvat betaalt u slechts 8.99 euro terwijl u in de stations de volle prijs van maximum 38,80 euro betaalt. Voor een weekendbiljet betaalt u bij de NMBS maximum 20,20 euro.

     

    Kruidvat is in België actief met 165 winkels. De drogisterijketen geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod Health-& Beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten. RVH.

    www.kruidvat.be/nmbs

    18-05-2010 om 19:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sporten met wereldkampioenen

    Pierre & Vacances Premium: sporten met wereldkampioenen !

     

     

     

     

    Neem deel aan ‘Constellations Outdoor Premium’ in Arc 1950! Pierre & Vacances Premium stelt u natuurvakanties voor in de Franse Alpen met talrijke activiteiten op maat voor gans de familie. Grijp uw kans om unieke ervaringen te beleven en te delen met uw familie in een uitzonderlijk natuurreservaat, met onder andere een nieuw activiteitenpalet onder leiding van topsporters: Constellations Outdoor Premium.

     

     

    Le Village Arc 1950, uniek concept in Europa, is een autovrij bergdorpje dat zich bevindt in de buurt van‘Le Parc National de la Vanoise’ tegenover de Mont Blanc. Een bestemming in Savooi stijl met 4-sterrenresidenties van Pierre & Vacances premium in de stijl van authentieke bergchalets, opgetrokken in hout, natuursteen en leisteen met een superior hotel service. Liefhebbers van natuur, sport, adrenaline of welzijn … tal van activiteiten en animaties worden de hele zomer door gratis aangeboden aan de vakantiegangers.

     

    NIEUW in 2010 : Constellations Outdoor in Arc 1950

    Familiaal uitje of extreme sporten: Constellations Outdoor in Arc 1950 nodigen de vakantiegangers uit om de toppen van de bergen te verkennen onder leiding van een coach die u bijstaat met professioneel advies. Het principe is simpel: de vakantiegangers in Arc 1950 krijgen een brede keuze uit activiteiten voor gans de familie voorgeschoteld: themawandelingen begeleid door een gediplomeerde gids (zonsopgang, bergbeklimmen met fakkels, botanische of gastronomische wandeltochten), fitnesslessen, boogschieten, golf, wielrennen, VTT, tennis, …

     

    Mensen die meer zin hebben in een “farniente” vakantie, worden ook volop verwend met gratis toegang tot de wellness centra met zwembaden, sauna, hammam, jacuzzi en fitness. Pure ontspanning terwijl u geniet van een indrukwekkend zicht op de Mont Blanc! Om zowel ouders als kinderen te plezieren, vangt ‘Le Village Arc 1950’ gratis uw kinderen op gedurende 2 halve dagen in de kids club ‘Cariboo’s Club’ voor kinderen tussen de 3 tot 12 jaar en in de crèche tussen 9 maanden en 3 jaar.

    S’avonds is er ook animatie voorzien zoals een ‘bring your own’-barbecue, openlucht cinema, wandeling met fakkels, groot vuur, … Thema avonden om uw dag in schoonheid af te sluiten! RVH.

     

    Informatie & boekingen:

    België : www.pv-holidays.be - 0900 00 009 

    Nederland: www.pv-holidays.nl - 0900 700 70 70

     

    17-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe wijnkaart

    De nieuwe wijnkaart Grands Vins Mercure

     

     

     

     

    Al meer dan 25 jaar verleiden de selecte ‘Grands Vins Mercure’ het grote publiek, met hun rijkdom … en hun prijzen! Deze wijnkaart is zorgvuldig samengesteld uit wijnen die ons het komende jaar weelderige smaken zullen brengen. De prijzen per glas en per fles zijn onnavolgbaar, doordat de marges tot een minimum beperkt zijn.

     

    Dit jaar hebben de directeurs en obers van de Mercure-hotels in België de wijnen geselecteerd. Het werd een mooie verzameling wijnen van Franse châteaus. De nieuwe kaart ‘Grands Vins Mercure’ zal tot eind april 2011 op alle tafels van de Mercure-restaurants in België te zien zijn. Ze vermeldt de kwaliteiten en de karakteristieken van elke wijn om de keuze voor de klanten te vergemakkelijken. Ook de ‘Ambassadeurs des Grands Vins Mercure’, wijnconsulenten die door Mercure zijn opgeleid, staan ter beschikking om de wijnen en gerechten goed op elkaar te helpen afstemmen.

     

    Op de wijnkaart ‘Grands Vins Mercure 2010-2011’, in alle Mercurehotels in België, vindt u … …

    Drie frisse en smakelijke wijnen:

    POUILLY-FUISSE Château de Beauregard 2008 - SARL Maison Joseph Burrier (Bourgogne / Wit) 29,50 € per fles. Deze wijn met zijn goudgele, heldere kleur heeft een eerder bescheiden neus waarin hout- en mineraalaroma’s toch goed aanwezig zijn. Fris, rijk en met een lange afdronk

    SANCERRE "Les Charmes" 2008 - Domaine André Vatan (Loire / Wit) 24,50 € per fles. Lichtgele, zeer heldere kleur. Zuivere en aromatische aanzet, fris en consistent in de mond, verfrist op een verrassende manier.

    ALOXE CORTON 1er Cru Les Fournières 2007 - Domaine Antonin Guyon (Bourgogne / Rood) 39,50 € per fles. Met zijn diepe robijnrode kleur en zeer verfijnde aroma’s, heeft deze bourgogne een subtiel parfum van cassis en munt met een zeer elegante houttoets.

     

    Driefruitige en lichte wijnen:

    CHABLIS Grand Cru Bougros 2007 - SARL Jean Marc Brocard (Bourgogne / Wit) 34,50 € per fles. Eersteklassewijn. Zijn mooie lichtgele kleur met groene reflecties kondigt een zeer fijne neus aan, die bloemig en licht gekruid is met minerale toets.

    RIESLING Schlossberg Rieling 2007 - Domaine Paul Blanck (Elzas / Wit) 34,50 € per fles. Toetsen van citrusvruchten en van gekonfijte citroen en linde-aroma’s geven deze Riesling een mooie aanzet in de mond.

    SANCERRE "Moulin Bèle" 2008 - Domaine André Vatan (Loire / Rood) 29,50 € per fles. Deze Sancerre met zijn robijnrode kleur heeft een zeer fijne, fruitige en licht gekruide neus. Heel elegant in de mond.

     

    Drie evenwichtige en elegante wijnen:

    MARGAUX Château Boyd Cantenac 3ème Cru Classé 2006 - Maison Schroder & Schyler (Bordeaux / Rood) 42,50 € per fles. Grootse wijn met een donkerrode kleur en paarse reflecties. Zijn complexe neus met aroma’s van zwarte en rode vruchten kondigt een evenwichtige en diepe mond aan, met een lange afdronk van kruidige en eersterangs tannines.

    SAINT-EMILION Virginie de Valandraud 2006 - Ets Thunevin (Bordeaux / Rood) 42,50 € per fles. De rijke en complexe neus van deze Saint-Emilion is tegelijk fruitig, kruidig en met een zachte houtachtige toets.

    SAINT-EMILION Grand Cru classé Couvent de Jacobins 2007 - S.C.E.V Joinaud Borde (Bordeaux / Rood) 39,50 € per fles. Een ware symfonie van smaken. Deze wijn evolueert met veel elegantie in de mond. Neus met vleugjes van rode vruchten, koffie en karamel; mond met een toets van rijpe tannines.

     

    Drie gekruide en pittige wijnen:

    HERMITAGE Marquise de la Tourette 2006 - Deutz/Delas (Rhône / Rood) 34,50 € per fles. Eerlijke en evenwichtige aanzet. Deze wijn heeft een mond met zeer aanwezige maar relatief fijne tannines. Zijn afdronk is geconcentreerd en gekruid, met een koppige toets van zoethout en hout.

    MINERVOIS La Livinière Laville Bertrou 2007 - SPH Gérard Bertrand (Zuid-Oost-Frankrijk / Rood) 24,50 € per fles. Deze wijn uit het Zuid-Oosten heeft een klassevolle neus, samengesteld uit zwarte vruchten, kruiden, zoethout, laurier en accenten van garrigue-vegetatie. Zijn ronde en goed geëvolueerde materie is vlezig maar zonder oneffenheden en rijk maar zonder onevenwicht.

    Saint JOSEPH Le Grand Pompée 2007 - Paul Jaboulet Aine (Rhône / Rood) 24,50 €

    per fles. Met zijn heldere kleur, karaktervolle neus en toetsen van gebrande koffie en rijpe vruchten, biedt deze wijn een mooie complexiteit. Eerlijke aanzet, afdronk met een frisse toets en aanwezige tannines. RVH.

    www.mercure.com.

     

     

     

     

    15-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lufthansa A380

    Lufthansa A380 naar Tokio, Peking en Johannesburg vanaf nu boekbaar

    Nieuw vlaggenschip vliegt op 11 juni van Frankfurt naar Tokio

     

     

     

    Het is zover: vanaf nu kan elke klant een vlucht met de Lufthansa Airbus A380 boeken en weldra het vlaggenschip van Lufthansa zelf ervaren. De tickets voor de intercontinentale vluchten, waarvoor het grootste passagiersvliegtuig ter wereld zal worden ingezet, kunnen vanaf nu worden geboekt. De A380 zal vanaf 11 juni regelmatig tussen Frankfurt en Tokio vliegen. De eerste Airbus die aan Lufthansa werd geleverd, de “Frankfurt am Main” zal in eerste instantie op dinsdag, vrijdag en zondag van Frankfurt naar de internationale luchthaven Narita in Tokio vliegen onder vluchtnummer LH 710. Het vliegtuig vervangt daarmee de Boeing 747-400, die nu op deze route wordt ingezet. De terugvluchten naar Frankfurt zijn op maandag, woensdag en zondag gepland onder vluchtnummer LH 711. Met de komst van een tweede toestel zal de A380 vanaf augustus dagelijks naar Tokio vliegen.

     

    Volgens de laatste planning, zal Lufthansa vanaf 25 augustus met de derde A380 driemaal per week van Frankfurt naar Peking vliegen. Op maandag, woensdag en vrijdag vertrekt de Airbus uit de Chinese hoofdstad, de terugvlucht is telkens de volgende dag gepland. Vanaf eind oktober zal er dagelijks op deze route worden gevlogen met de vierde A380. Er wordt ook verwacht dat Lufthansa vanaf 25 oktober haar vlaggenschip driemaal per week zal inzetten tussen Frankfurt en de Zuid-Afrikaanse metropool Johannesburg. Op maandag, woensdag en zaterdag is er een vlucht naar Zuid-Afrika, een dag later zal de A380 vanuit Johannesburg naar Frankfurt terugvliegen.

     

    De Airbus A380 beschikt over 526 zitplaatsen in de beste en modernste serviceklassen die Lufthansa aanbiedt. De volledig nieuwe First Class staat met acht ruime zetels in het Upper Deck volledig in het teken van individualiteit. Ook de Business Class met 98 zetels op de bovenverdieping en de Economy Class met 420 zetels op de benedenverdieping bieden meer ruimte en comfort dan ooit tevoren. Talrijke luchthavens wereldwijd bereiden zich momenteel voor op de komst van de A380, in Frankfurt gebeurt de boarding voor de Lufthansa A380 bijna altijd op twee niveaus. Lufthansa verwacht dit jaar de levering van in totaal vier A380’s.

     

    Op www.lufthansa.com/A380 vindt de klant niet alleen de actuele vluchtinformatie, maar kan hij ook een vlucht met de A380 boeken en reisinformatie vinden over de eerste bestemmingen van de Lufthansa A380. RVH.

     

     

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goede vetkeuze
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Verminder je risico op hart- en vaatziekten door een goede vetkeuze in je voeding

     

     

     

    Het is algemeen geweten dat verzadigd vet ongezond is en dat de inname lager moet. In een recente meta-analyse laten onderzoekers van Harvard zien dat meervoudig onverzadigd vet, zoals omega 3 en 6, gezonde vervangers zijn voor verzadigd vet. Door ongezond verzadigd vet te vervangen door gezond meervoudig onverzadigd vet, kan het risico op hart- en vaatziekten met 19% dalen.

     

    Wereldwijd zijn er tal van campagnes om de inname van verzadigd vet te beperken en zo het risico op hart- en vaatziekten te verlagen. De meeste campagnes focussen op de daling in verzadigd vet en geven geen specifieke aanbevelingen door welke voedingsstoffen deze dan het best vervangen kan worden: eiwitten, koolhydraten of ‘gezonder’ vet.

     

    Een recent gepubliceerde meta-analyse van 8 studies, met in totaal meer dan 13.600 deelnemers, onderzocht het effect van het vervangen van verzadigd vet door meervoudig onverzadigd vet op het risico op het ontwikkelen van hart- en vaatziekten. Een voeding waarbij 15% van de calorieën geleverd wordt door meervoudig onverzadigd vet blijkt veel gezonder dan wanneer deze gezonde vetten slechts 5% van de calorieën leveren. De onderzoekers stelden ook vast dat wanneer meervoudig onverzadigd vet het ‘ongezonde’ verzadigd vet vervangt, het risico op hart- en vaatziekten met 19% daalt. Dit gunstige effect kan volgens de onderzoekers verklaard worden door het feit dat meervoudig onverzadigd vet het LDL-cholesterolgehalte van het bloed verlaagt.

     

    Prof. Katan van de Vrije Universiteit Amsterdam maakte een samenvatting van de meta-analyse. Daarin stelt hij dat adviezen meer moeten focussen op het vervangen van verzadigd vet door meervoudig onverzadigd vet dan ze te vervangen door andere voedingsstoffen. Een eenvoudige en praktische manier om verzadigd vet te vervangen door meervoudig onverzadigd vet is om plantaardige producten zoals sojavoeding (waarvan de vetten vooral onverzadigde vetten zijn) te verbruiken in plaats van dierlijke producten zoals vlees en melk (waarvan de vetten vooral verzadigde vetten zijn)..

     

    Sojaproducten passen perfect binnen een gezonde, gevarieerde voeding en dit kan al van ’s morgens vroeg bij het ontbijt. De grote variatie aan producten, van drinks over desserts en vleesvariaties tot yofu’s laat toe om op elk moment van de dag van sojaproducten te genieten. RVH.

    13-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.belgisch kampioen cocktail

    BELGISCH KAMPIOEN COCKTAIL DOOR NAAR SINGAPOUR

     

     

     

    Op maandag 26 april vond voor de 40ste keer de Nationale Wedstrijd van de UBB – Union of Belgium’s Bartenders – plaats in het Hotel Hilton te Brussel. De beste bartenders van het land streden om de titel van ‘Belgisch Kampioen cocktail creatie 2010’. De winnaar vertegenwoordigt België tijdens de IBA –International Bartenders Association- wereldkampioenschappen in Singapore eind november dit jaar.

     

    Nicolas Everrard van het Hotel Conrad Brussels kreeg de meerderheid van stemmen met zijn cocktail « Flower power » en kreeg de titel ‘Belgisch Kampioen cocktail creatie 2010’. Op de tweede plaats eindigde Miguel Santos van het Hotel Sofitel Brussels Le Louise en de derde plaats ging naar Bruno Simons van ’t hof van Eden te Laakdal.

     

    Nicolas Everrard verdedigt de kleuren van de UBB en van België tijdens de wereldkampioenschappen IBA – International Bartender Association- in Singapore die plaatsvinden van 21ste tot 26ste november aanstaande.

     

    De cocktail creatie 2010 “ Cocktail Flower Power” van Nicolas Everrard (Hotel Conrad Brussels) bestaat uit : 1 cl Hibiscus Siroop, 3 cl Ananassap Caraïbos, 2 cl Cranberrysap Caraïbos,  2cl Grand Marnier Cordon Rouge en 2 cl Skyy Vodka.

    Miguel Santos (Hotel Sofitel Brussels Le Louise) veroverde de 2de plaats met zijn Cocktail « Lisbon Lover » bestaande uit: .0.5cl Spicy Siroop Monin, 5.5 cl Aardbeisap Caraïbos, 3 cl Aloe Sisap Caraïbos en 2.5 cl Tequila reposado Cazadores.

    Bruno Simons (‘t Hof van Eden, Laakdal) werd derde met zijn cocktail “ Think Red”, bestaande uit 3 cl Purée de Fraise Les vergers Boiron, 1 cl Aardbei siroop Monin, 6cl Cranberrysap Caraïbos, 2 cl Cherry Brandy Liqueur Marie Brizard en 3 cl Vodka Svedka Raspberry.

    Elodie Neveu ( Hilton Brussels) werd Bartender of the Year 2009, een speciale nominatie voor de bartender die op zeer regelmatige basis deelneemt aan diverse wedstrijden. RVH.



    12-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iglo chicken

    IGLO CHICKEN

     

     

    Iglo introduceert een gloednieuw gamma aan producten op de Belgische markt: Iglo Chicken. Het is de eerste keer dat Iglo een volledig gamma diepgevroren kippenproducten aanbiedt aan de Belgische consument.

    Volgende Iglo Chicken variëteiten zijn in de winkels verkrijgbaar: Crispy Chicken Original, Crispy Chicken Parmezaanse kaas & Italiaanse kruiden, Grilled Chicken Original en Grilled Chicken Honing Mosterd.

    Gemarineerde kip met een gegrilde smaak ofwel een “crispy” kippenborst met een lekker korstje. Daarnaast biedt Iglo Chicken ook de befaamde Chicken Nuggets aan. Deze nieuwe kipproducten passen perfect binnen een evenwichtige maaltijd en met vijf verschillende variëteiten zal het nooit meer saai zijn om kip te eten. Ze zijn ook gemakkelijk om te bereiden: na 20 minuten in de oven, de meest gezonde bereidingswijze trouwens, zijn ze smulklaar!

     

    Consumenten eten graag kip en de cijfers liegen er niet om. In 2002 was de Europese markt voor diepgevroren gevogelte goed voor 3.866 miljoen en dat cijfer is sindsdien alleen nog maar gestegen. Eind 2009 gaven Europese burgers voor 4.811,5 miljoen euro uit aan diepvriesgevogelte: een stijging van 24,5%. In België alleen ging er in 2009 voor 101,5 miljoen euro aan diepgevroren gevogelteproducten over de toonbank.

     

    Chicken Dinner: De nieuwe Chicken variëteiten van Iglo zijn een schot in de roos voor jong en oud. De producten bestaan uit 100% kippenborst in een heerlijk lekker jasje: krokant bij de Crispy Chicken variëteiten en sappig bij de Grilled Chicken producten. Je vindt er alleen natuurlijke producten in terug, m.a.w. geen kunstmatige bewaarmiddelen, kleur- of smaakstoff­en. Alles wat in de producten zit, kan je immers terugvinden in je keukenkasten! En dat is slechts 1 van de 5 kwaliteitsgaranties die Iglo belooft. Alle Iglo producten worden gemaakt van zo vers mogelijke producten (ze worden zo snel mogelijk ingevroren aan een temperatuur van -40°C) en zo kunnen hun originele voedingswaarden bewaard blijven. Iglo garandeert bovendien volledige transparantie dankzij de meest strikte kwaliteits-controles. Ten slotte biedt het aan zijn consumenten ook verantwoorde producten aan.

     

    Vanavond eten we kip! Een Belgisch huishouden eet elk jaar ongeveer 27 kg2 aan gevogelte en het is niet moeilijk dat kip zo populair is: het is lekker, past bij elke maaltijd en is eenvoudig te bereiden! Eén van de beste eigenschappen van kip is dat het een gezond product is dat bij iedereen in de smaak valt. De nieuwe Chicken variëteiten van Iglo vormen een zelfstandig maaltijdcomponent en zijn ideaal om samen rond de tafel van te smullen. RVH.

     

     











    10-05-2010 om 08:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Penelope Cruz

    Penélope en Mónica Cruz worden het gezicht van Charles Vögele

     

     

     

    De Charles Vögele Groep, één van de meest toonaangevende modebedrijven in Europa, heeft de Hollywood-actrice Penélope Cruz en haar zus Mónica, eveneens een internationaal bekende actrice, als gezichten voor haar merk Biaggini geëngageerd. Zij zullen vanaf de herfst van 2010 het uithangbord van de groepsbrede imagecampagne van Biaggini zijn.

     

    In het kader van hun engagement zullen zij beide een collectie met de nieuwe merknaam «Biaggini VIOLET» ontwerpen. Deze exclusieve collectie wordt op de Opening Night van de Charles Vögele Fashion Days op 3 november 2010 voor de eerste maal gepresenteerd. De launch van de collectie heeft plaats in het voorjaar van 2011.

    «Biaggini VIOLET» is een kwalitatief hoogwaardige party- en cocktailcollectie, die het Biaggini-label naar boven toe afrondt. André Maeder, CEO van de Charles Vögele Groep: «Wij zijn er via het engagement van Penélope en Mónica Cruz in geslaagd om twee wereldbekende actrices als merkambassadrices voor Biaggini te winnen. Wij zijn buitengewoon gelukkig dat wij met deze twee Spaanse vrouwen een duo hebben gevonden dat in uitstraling, levensvreugde, filosofie en modecompetentie prima bij Charles Vögele past.» RVH.

     





    10-05-2010 om 08:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GreenPan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GreenPanTM goes New York

     

     

     

    De ecologische voetafdruk van België blijft stijgen en ons land is daarmee een van de slechtste leerlingen in Europa. Nochtans bewijst het jonge bedrijf GreenPanTM dat groei perfect kan samengaan met een kleinere voetafdruk.

     

    Met de eerste roestvrijstalen pannenreeks ‘New York’ – genoemd naar de internationale milieuconventie – leef je milieubewust én kook je lekker en gezond.

     

    GreenPanTM breidt zijn gesmaakt assortiment uit met een roestvrijstalen reeks: New York. De nieuwe pannenreeks werd genoemd naar de internationale milieuconventie van 2006, waarbij het EPA (Environmental Protection Agency, het federale agentschap van de VS voor milieubescherming) vroeg om het gebruik van PFOA te verminderen tegen 2010 en helemaal uit te sluiten tegen 2015. PFOA is een schadelijke stof die in teflon wordt verwerkt; GreenPanTM bant PFOA.

     

    De reeks ‘New York’ is jong en dynamisch. De drie bakpannen zijn gemaakt van mat gepolijst roestvrij staal en voorzien van een dikke capsulebodem van 5 mm voor een optimale warmtegeleiding. Dankzij de revolutionaire antikleeflaag Thermolon™ zijn ze perfect geschikt voor het bakken van delicate producten. De stijlvolle greep, ook uit mat gepolijst roestvrij staal, is met rivetten gemonteerd en zorgt voor een ergonomische grip. ‘New York’ is geschikt voor gebruik in de oven en leent zich voor alle warmtebronnen, inclusief inductie. De GreenPan™-producten genieten een garantie van 2 jaar bij huishoudelijk gebruik. RVH.

     

    26-04-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!