Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    11-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlaamse kunststeden

    Toeristisch plan voor de Vlaamse Kunststeden

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois heeft het kunststedenactieplan aan de Vlaamse Regering voorgelegd. Dit plan moet de Vlaamse kunststeden beter en meer gecoördineerd promoten in het buitenland en de kwaliteit van het product 'kunststad' nog verbeteren. Voor de uitvoering van het plan trekt minister Bourgeois dit jaar 600.000 euro uit en volgend jaar 800.000 euro. De kunststeden engageren zich organisatorisch en financieel.

     

    Toerisme Vlaanderen voert al langer een actief promotiebeleid rond het macroproduct 'Vlaamse kunststeden'. Ook de steden zelf investeren in de uitbouw van het toeristische aanbod en in internationale promotie. Maar al te veel naast en soms zelfs tegen elkaar. Een globale langetermijnvisie voor het toeristische product en een gecoördineerd promotiebeleid ontbraken tot nog toe. Bourgeois is nochtans overtuigd van het potentieel: "Vlaamse kunststad kan een internationaal sterk merk worden, zoals de Franse wijn of de Caraïbische stranden. Nergens vind je zoveel kunststeden op zo'n kleine oppervlakte. Een troef die we samen beter kunnen uitspelen."

     

    Samen was dan ook een sleutelwoord voor de opmaak van het plan. De focus van alle acties ligt op zes strategische speerpunten: innovatief cultuurtoerisme; bereikbaar Vlaanderen; iedereen ambassadeur; slagvaardig beleid; lerende kunststad. Tot slot is er eveneens ruime aandacht voor de Congresregio Vlaanderen: het plan kiest ervoor om Vlaanderen als één congresregio in de markt te plaatsen, met een belangrijke aandacht voor Brussel, in plaats van elk apart.

     

    De K.U.Leuven krijgt de opdracht om de uitvoering en de opvolging van het plan te begeleiden.  Het plan voor de Vlaamse kunststeden is van toepassing op Antwerpen, Brugge, Gent, Leuven, Mechelen en Brussel. Die laatste werd zoveel mogelijk betrokken bij de opmaak van het plan, maar bleef afwezig op de vergaderingen. Toch wil minister Bourgeois Brussel niet negeren. Onze hoofdstad behoudt, aldus Minister Bourgeois, een prominente rol in het plan en alle uitgewerkte gezamenlijke acties zullen zich dan ook richten op alle zes kunststeden. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.easyJet

     

     

    Op 29 juni startte easyJet met een dagelijkse vliegverbinding tussen Brussel en Genève. Deze  vluchten worden uitgevoerd met Airbus A319 toestellen die plaats bieden aan 156 passagiers. Op 10 september wordt de dienstregeling uitgebreid met een tweede dagelijkse vlucht naar Genève die wordt uitgevoerd met hetzelfde vliegtuigtype. Deze bijkomende ochtendvlucht is uitermate geschikt voor wie op één dag heen en terug wil vliegen van Brussel naar Genève of omgekeerd.

     

    Vorige week kondigde easyJet ook al aan dat het vanaf 29 oktober 2007 rechtstreekse vluchten zal aanbieden tussen Brussels Airport en Berlijn Schönefeld. Ook deze route wordt gevlogen met Airbus A319 toestellen met 156 plaatsen. Het huidige vluchtaanbod van Brussels Airport naar Berlijn wordt verzorgd door Lufthansa (viermaal daags naar Berlijn Tegel) en Brussels Airlines (vijfmaal daags naar Berlijn Tempelhof).

     

    Van alle luchthavens in België biedt Brussels Airport de ruimste keuze aan budgetvluchten, met meer dan 130 vluchten onder de 100 euro, waarvan 85 voor minder dan 50 euro voor een enkele reis, taksen inbegrepen. Dit aanbod is maar liefst drie keer groter dan het huidige lagetarievenaanbod van alle ander Belgische luchthavens samen. Het leeuwendeel van deze lagekostenvluchten wordt verzorgd door de Belgische maatschappijen Brussels Airlines (via hun B-light product), JetairFly en Thomas Cook AIrlines. Bij de buitenlandse budgetvliegers die op Brussels Airport  actief zijn, vinden we onder meer Corendon, Flybe, AtlasBlue, Sky Europe en Vueling. Recent maakte Sterling zijn plannen bekend om met dagelijkse vluchten te beginnen van Brussel naar Oslo, Kopenhagen en Stockholm.  RVH.

    Zie ook www.6minutes.be

     

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas hasselt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Hotel:

    het ideale hotel in het hartje van Hasselt

     

     

     

    In november 2005 opende het Radisson SAS Hotel Hasselt zijn deuren. Het nieuwe hotel met ruime meetinginfrastructuur, maakt deel uit van de totaalrenovatie van het bekende “TT-center”, kantoorgebouw daterend uit de jaren 70 in het centrum van Hasselt.

     

    Hasselt, hoofdstad van de provincie Limburg, telt ongeveer 68.000 mensen en is het commercieel, educatief en dienstencentrum van een populatie van ongeveer 800.000 Limburgers. Het ligt zeer dicht bij andere belangrijke regionale steden als Maastricht, Luik en Aken.

     

    Het nieuwe Radisson SAS Hotel (met een totale oppervlakte van 8.000 m²) bevindt zich in de sokkel en de eerste twaalf verdiepingen van de hoogste toren en biedt 124 kamers en 2 suites in hedendaagse stijl, 275 m² vergaderruimte, opsplitsbaar tot 4 aparte zalen met een aparte koffieruimte, een restaurant met terras en een bar. Het hotel is ook rechtstreeks verbonden met de 1.800 m² fitnessclub Passage met indoor zwembad en sauna en de gasten hebben toegang tot de parking in het TT-center.

     

    Het Radisson SAS Hotel biedt 126 kamers en suites met een uniek zicht op de stad. Er zijn 124 Hazeltek design kamers en 2 suites met kitchenette. Designers vonden hiervoor inspiratie in de Hazelaar, de boom waarvan Hasselt afkomstig is. De Business Class kamers bieden een reeks extra's voor de veeleisende zakenman/vrouw zoals iedere avond een “turn-down service”, een persoonlijke Nespresso koffiemachine op de kamer, dagelijks een krant naar keuze, ‘pay-tv’, badjas en pantoffels.

     

    In het kader van het E@syconnect dienstenconcept is het Radisson SAS Hotel voorzien van draadloze hoge snelheidstoegang “wireless high speed access”. Gasten kunnen GRATIS draadloos gebruik maken van hun internetverbinding in alle publieke ruimtes, vergaderzalen en alle kamers. Bij de InternetKiosk in de lobby kunnen ze terecht voor het gebruik van een computer met internetaansluiting.

     

    Bar & Restaurant “Koper”, genoemd naar het koper dat werd geïmporteerd van de Falun kopermijnen in Zweden in de zeventiende eeuw, roepen het beeld op van een moderne loft. Het restaurant is een mix van diverse stijlen: een oud Vlaams handelswarenhuis, een destilleerbedrijf en een Bourgondische Hasseltse keuken te combineren met moderne design elementen uit Antwerpen en Kopenhagen.

     

    Radisson SAS Hotel: meetings & events

     

    Met de bedoeling om zijn bestaande relaties met klanten verder uit te bouwen en zijn aanwezigheid op de vergader- en evenementenmarkt nog te verstevigen lanceerde Radisson SAS Hotels & Resorts een nieuw initiatief “Meeting & Events Promises” (vergader- en evenementenbeloftes).

    Radisson SAS introduceert de “4 hoekstenen belofte” bestaande uit professionalisme, engagement en het zorg dragen voor, dit alles ondersteund door een garantie. De kern van de belofte gaat over het oprecht verstaan van de klanten en hun objectieven en het aanbieden van goed uitgeruste en getrainde medewerkers zodat deze doelstellingen niet enkel bereikt, maar overtroffen worden.

     

     

    Het ‘Meetings & Events Promises’ concept is een uitbreiding van de strategische alliantie tussen Radisson SAS en Meeting Professional’s International (MPI), de grootste autoriteit en bron voor de vergaderindustrie.

     

    Het Radisson SAS Hotel beschikt over 275 m² vergaderoppervlakte. De 4 volledig uitgeruste zalen beschikken allen over daglicht en bieden draadloos internet en een capaciteit tot 450 personen voor een cocktail. Het "Conference Team" staat ter beschikking voor professionele bijstand, terwijl het Business Service Center de mogelijkheid biedt tot het gebruik van telex, telefax, kopieermachine en administratieve bijstand.

    Organisatoren en deelnemers van vergaderingen of conferenties kunnen bovendien genieten van alle overnachtings- en restauratiefaciliteiten van het hotel.

     

     

     

     zie ook www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marriott award winners

    BRUSSELS MARRIOTT HOTELS:

    AWARD WINNERS.

     

     

     

    Marriott International heeft in de Brusselse regio vier vertegenwoordigers: het Renaissance Brussels hotel, het Courtyard by Marriott Brussels hotel, het Brussels Marriott hotel en de Marriott Executive Apartments in de Europese wijk.

    Tijdens de recente award-uitreiking binnen de groep, toonden de Brusselse hotels zich de grote slokop. De heer Benno Busscher, General manager van Courtyard by Marriott Brussels, kreeg zowel de Diamond General manager award als de award General manager of the year. Het Courtyard by Marriott Brussels hotel kreeg bovendien de Diamond hotel award, de award voor ‘best results in Passport to succes’ en de award ‘beste verkoopsteam in Continentaal Europa’.

    De heer Ron Vos, Cluster General manager van het Renaissance Brussels hotel, kreeg de Mustang award, een award die wordt toegekend aan een manager voor zijn uitzonderlijke prestaties én als teamleader én als wereldwijde voorbeeldfunctie.  De ‘Brussels clusters of hotels’ kreeg tenslotte de award ‘best revenue team of Continental Europe 2006’. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Long haul

     

    4e long haul vliegtuig voor Brussels Airlines

     

     

    De Brussels Airlines vloot werd uitgebreid met een 49ste vliegtuig. Dankzij de vlootuitbreiding kunnen er 70 extra werknemers aan de slag en versterkt Brussels Airlines vanaf het najaar haar intercontinentaal  aanbod.

     

    De Airbus 330-300, een zogenaamd ‘wide body long haul toestel’, kreeg na een testvlucht met de Belgische luchtvaartautoriteiten gisteren de registratie OO-SFW (‘Sierra Fox Whisky’) en vervoegt officieel de Brussels Airlines vloot. Het vliegtuig zal de hele zomer lang op ad-hoc basis ingezet worden op het Europese netwerk en op populaire zomerdagen ondermeer Brussels Airlines passagiers naar Athene, Malaga en Faro vliegen. Daarnaast zal het toestel deze zomer als back-up gebruikt worden voor de drie andere Airbus 330 vliegtuigen die Brussels Airlines inzet voor de long haul vluchten naar Afrika.

     

    Het toestel wordt deze zomer ook verhuurd op de chartermarkt en zodoende vluchten uitvoeren voor reisorganisatoren of andere luchtvaartmaatschappijen. In het najaar wordt de cabine van het toestel aangepast aan de Brussels Airlines long haul inflight standaard (‘Flat Bed’ zetels in Business Class, inflight entertainmentsystemen, catering installaties, …) en vanaf dan zal de ‘Sierra Fox Whisky’ volledig ingeschakeld worden op het longhaul vluchtaanbod van Brussels Airlines. Brussels Airlines gaat omwille van deze vlootuitbreiding de volgende maanden een zeventigtal bijkomende personeelsleden recruteren en opleiden (cabin crew, piloten).

    De vloot van Brussels Airlines bestaat vandaag uit 4 Airbus 330-300 toestellen, 3 Airbus A319 vliegtuigen, 10 Boeing 737 toestellen en 32 AVRO RJ/BAe vliegtuigen. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Silken Brussels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Frédéric Hill, nieuwe General Manager

    van hotel Silken Berlaymont Brussels.

     

     

     

    Frédéric Hill, tot dusver Executive Assistant manager en rechterhand van Mark van Ogtrop,  werd door de h Lopez, managing director van Hoteles Silken, aangesteld als nieuwe General Manager van het Silken Berlaymont Brussels.

    Na enkele jaren de taak van Algemeen Directeur van het hotel Silken Berlaymont Brussels op zich te hebben genomen, heeft Mark van Ogtrop besloten om de fakkel door te geven. Mark van Ogtrop heeft een carrière van 7 jaar achter de rug in het hotel Silken Berlaymont. Hij heeft het hotel zien groeien en evolueren, eerst maakte hij de omschakeling mee van Dorint naar Dorint Novotel en daarna naar Silken Berlaymont. Hij heeft besloten een nieuwe uitdaging aan te gaan en wil zich nu in Azië vestigen. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fashion rooms
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    FEESTELIJK HOOGTEPUNT

    ‘FASHION ROOM’ BY ROYAL WINDSOR HOTEL GRAND PLACE

     

     

     

    De twee laatste Fashion Rooms in het Brusselse Royal Windsor hotel zijn van de hand van Xavier Delcour en Christian Wijnants. Beiden maken deel uit van het kruim van de Belgische ontwerpers en trakteren de gasten op twee handgemaakte parels van intimiteit.

     

    FASHION ROOM by Royal Windsor Hotel Grand Place! Een volledig uniek concept dat niets te maken heeft met een stroming die in het begin van de jaren 90 van de vorige eeuw ontstond en die de hotellerie aan merken uit de haute-coture linkte, met het oog op een wereldwijde expansie van de luxehotels. Het Brusselse hotel pakte van in het begin uit met het idee om 12 Belgische modeontwerpers, 12 kamers te laten ontwerpen, kamers die het hotel trouwens wou renoveren.

    De ontwerpers kregen carte blanche en mochten hun inspiratie de vrije loop laten. Het hotel ging de uitdaging aan om zich onbevooroordeeld, open te stellen voor emoties en een zoektocht naar ontdekkingen, en tegelijkertijd te waken over het vijfsterrencomfort van de kamers.

     

    Het hotel wil er voor zorgen dat reizen een plezier wordt, en daarom heeft Royal Windsor hotel Grand Place op niet-conformistische wijze zijn deuren geopend voor modeontwerpers zodat die hun visie kunnen ontwikkelen over het leven in combinatie met mode en esthetisme, en vice versa. Belgische ontwerpers, natuurlijk, die zo een ambassadeursrol vervullen voor een land dat bruist van het talent en dat op de modescène op een warm applaus wordt onthaald.

    Twaalf kamers en suites op de 266 kamers die het hotel rijk is, en niet één meer! Als een parcours voor ingewijden, een plaats voor ontmoetingen, sfeer, verrassingen… De vier eerste Fashion Rooms ontsproten aan de verbeelding van Gérard Wathelet, Marina Yee, Mademoiselle Lucien en Jean-Paul Knott. Daarna volgden Nicolas Woit, Kaat Tilley, Pascale Kervan, Romy Smits, Nina Meert en Haider Ackerman. De Fashion Rooms by Royal Windsor hebben hun doel bereikt, ze verdedigen een overtuiging en visie van de ontwerpers, niet gebonden aan tijd, ruimte noch codes. Bovendien wekken ze plezier en nieuwe sensaties op, plaatsen het individu in het daglicht door een intieme band te creëren tussen de ontwerper en de hotelgast.

     

    Alle modeontwerpers zijn perfect in hun missie opgegaan en werden één met hun kamer. Ze investeren er hun talent in, maar stoppen er tevens hun prsoonlijkheid, wensen en verwachtingen in, misschien zelfs hun dromen ..

     

    De Fashion Rooms zijn erg gegeerd voor tal van events en meetings. Anderzijds biedt het Royal Windsor een week-end forfait “fashion addict package” met een overnachting in een Fashion Room naar keuze, ontbijtbuffet, een brochure over de Brusselse modewijk en een fashion tea-time. RVH.

    Fashion Rooms by Royal Windsor - Duquesnoystraat 5 – 1000 Brussel – tel 02/505 55 55
    zie ook www.6minutes.be

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Point chaud

    Point Chaud onthult nieuwe visuele identiteit.

     

     

     

     

     

     

     

     

    Point Chaud Herstal, het eerste verkooppunt met de nieuwe visuele identiteit van het merk heeft , haar nieuwe identiteit onthuld, voor diegenen die het merk kenden, is de verrassing groot!

               

    Het franchise netwerk Point Chaud, dat in 1980 in Frankrijk ontstond en ondertussen sterk vertegenwoordigd is in België (30 verkooppunten, voornamelijk in de provincie Luik), is gespecialiseerd in snacks op basis van krokant brood. Een concept gebaseerd op kwaliteit, frisheid en een uitgebreide waaier van artisanale producten – brood, koffiekoeken en gebak, broodjes – die op elk moment van de dag te smaken zijn!

     

    Na 27 jaar, en om tegemoet te komen aan de nood om uit te breiden, koos Point Chaud ervoor om afscheid te nemen van de kleine brioche die het merk vertegenwoordigde en een ware, kleurrijke metamorfose te ondergaan. Een nieuw logo, een nieuwe grafische vormgeving, maar eveneens een nieuwe inkleding van de omgeving... Het compleet nieuwe concept, dat werd ontworpen door Carré Associates, heeft als doel om het merk een dynamischer imago te geven, zodat het overeenstemt met de verwachtingen van de klanten. Point Chaud en Carré Associates kozen er samen voor om een stijl te hanteren die meer eigentijds en urban is, maar tegelijkertijd toch de kwaliteit en de gebruikelijke frisheid van de producten behoudt.

     

    Didier Depreay, Afgevaardigd Bestuurder van Point Chaud, besluit : “Wij zijn zeer opgetogen over de samenwerking met Carré Associates. Het door hen ontwikkelde concept beantwoordt perfect aan onze verwachtingen. Het was een uitdaging van lange adem, met brio afgewerkt! De nieuwe identiteit is meteen de aanzet voor een verdere uitbreiding van het franchisenetwerk, zowel in de regio Brussel als in Vlaanderen”. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bar IBIS Antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bar          “RENDEZVOUS ” in Ibis Antwerpen.

     

     

     

    De invoering van de bar “Rendezvous” in het Ibis hotel Antwerpen Centrum kadert in het grootstchalige renovatieprogramma van het hotel. Alle gemeenschappelijke ruimtes, receptie, restaurant, vergaderzaal en lobby, kregen een moderne make-over in lijn met het ‘klaproosconcept’.

     

    De vergaderzaal in theaterstijl is voortaan geschikt tot 50 personen met zijn tegelijk gezellige en functionele kader. Ook de 150 kamers worden voortdurend verbeterd: modem, airco en wifi. De volledige decoratie van het hotel wordt eveneens tegen eind 2007 afgestemd op de nieuwe ‘klaproosstijl’ die door het merk werd ontwikkeld. De renovatie van het hotel moet beeindigd zijn tegen eind april 2008 zodat het vernieuwde hotel, samen met het vernieuwde Antwerpse theaterplein, een nieuwe toekomst kunnen uitbouwen.

     

    De Rendezvous bar biedt in het hartje van de stad een lounge-inrichting waar men steeds terecht kan voor een glaasje, een hapje, informatie en ontspanning. De knusse sfeer wordt verder gestimuleerd door het gedempte licht, de donkere tinten van het meubilair en de witte puurheid van het porselein met originele vormen. RVH.

    Ibis hotel – Bar Rendezvous  – Meistraat 39 –2000 Antwerpen

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quaity excellence awards
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    QUALITY EXCELLENCE EN RENOVATION AWARD.

     

     

     

    Eric Van Dalsum, Managing director van het Crowne Plaza Brussels City Centre ‘le Palace’ ontving uit handen van de h. Richard Hartman, Managing Director of the EMEA – InterContinental Hotels Group - zowel de Quality Excellence als de Renovation Award.

     

    De Quality Excellence Award wordt aan hotels uitgereikt die duidelijk uitblinken in alle operationele aspecten. Het Crowne Plaza Brussels City Centre is één van de 43 hotels die geselecteerd werden uit een totaal van 620 hotels in de regio Europa, Midden Oosten en Afrika. De Quality Excellence Award wordt uitgereikt aan hotels die de hoogste kwaliteitsnormen nastreven op gebied van tevredenheid van gasten en klanten, de algemene uitvoering, het management en onderhoud van het hotel.

     

    De Awards zijn voor de h. Van Dalsum, een bekroning voor het werk van het voltallige team, zij worden enkel verkregen indien iedereen, van kamermeisje tot management, zich dankzij een professionele en persoonlijke inzet, getuigt van enthousiasme, doorzettingsvermogen en professionalisme. Voor het personeel van ‘Le Palace’ was dit nochtans geen makkie aangezien de voorbije 28 maanden bestendig renovatiewerken werden uitgevoerd. Zowel de Quality Excellence award als de Renovation award zijn aldus Eric Van Dalsum een stimulans en motivatie maar helpen tevens het imago van de beroepssector te verbeteren temeer omdat het hotelvak al te vaak wordt onderschat en onvoldoende wordt gewaardeerd.

     

    Samen met de renovatiewerken werd ook het vergaderconcept Balanced Senses® uitgewerkt. Balanced Senses® biedt zeer slimme audio visuele & vergadertechnologie zodat men daar in ieder geval geen omkijken naar heeft tijdens het georganiseerde evenement. Men gaat ervan uit dat de deelnemers zich optimaal goed voelen en dat zij niets tekort komen. In de centrale ontvangstruimte kan men op ieder moment van de dag, van ’s ochtends vroeg tot na de laatste vergadering, terecht voor verse koffie, thee of andere dranken met iets erbij. Creativiteit en originaliteit staan bij de samensteling van de pauzes voorop om daarmee zoveel mogelijk de zintuigen te prikkelen.

    Omdat het belangrijk is te weten wat men eet om het lichaam in balans te houden of te brengen, deed het hotel een beroep op Exki, de Belgische specialist op dit gebied. Toch is ook de omgeving belangrijk. Balanced Senses® stimuleert de zintuigen door midel van natuurlijke geluiden en beelden, rustbrengende kleuren en aangename geuren.

     

    Op de nieuwe vergaderverdieping bevindt zich ook een unieke brainstorming ruimte. Deze ruimte kan afzonderlijk gereserveerd worden of in combinatie met grotere vergaderzalen. Het bijzondere aan deze ruimte is dat men de vergaderomgeving totaal vergeet en dat de zintuigen in complete energieke harmonie worden gebracht.

    Het hotel beschikt eveneens over 7 Balanced Senses® Suites die allen zicht bieden op de Kruidtuin van Brussel. Hier vergeet men even dat men in het hartje van de stad logeert. De Balanced Senses® suites bestaan uit een woonruimte waar men heel goed kleine vergaderingen kan laten plaatsvinden en een aparte slaapkamer met aangrenzende luxe badkamer. Momenteel worden in ‘Le Palace’ nog 10 Century rooms uitgebouwd waarbij men voor het 100-jarig bestaan van het hotel, 2008, kamers inricht die zo dicht mogelijk aanleunen bij de vervlogen tijden. Naast Balanced Senses® Suites dus ook een stukje nostalgie. RVH.

    Crowne Plaza Brussels City Centre ‘Le Palace’ – Ginestestraat 3- 1210 Brussel

    Tel 02/203 62 00 – www.crowneplazabrussels.com

     zie ook www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nickleodeon

    Nickelodeon resorts by Marriott.

     

     

     

    Marriott International heeft met projectontwikkelaar Miller Global Properties LLC een overeenkomst gesloten voor de uitbouw van een nieuw resort concept “Nickelodeon resorts by Marriott”. Rust, gastronomie, business, maar vooral fun en avontuur worden de centrale aantrekkingspolen.

    De bouw van een eerste project ‘Liberty Station’ in San Diego, Californië, een 650 kamers tellend resort wordt begin 2008 aangevat en opent de deuren in januari 2010. Tegen het jaar 2020, hopen de deelnemende partners een 20-tal projecten te realiseren in de Verenigde Staten, Europa, Mexico, Azië, het Midden Oosten en Australië, projecten, waar zowel leisuregasten als zakenreizigers terechtkunnen. RVH.

     Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Novotel Antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Uniek in Antwerpen:

             Novotel biedt tv-tafels!

     

     

     

    Novotel Antwerpen werd in 1974 ingehuldigd en was het eerste hotel dat door een internationale hotelketen in Antwerpen werd ingepland.

     

    Vandaag toont Novotel Antwerpen na een ambitieus renovatieprogramma, 4.5 miljoen euro in drie jaar, een gloednieuw gezicht volgens de principes van moderniteit en innovatie die Novotel hoog in het vaandel draagt. Kamers, restaurant en vergaderruimtes werden volledig getransformerd. Ze beschikken over de recentste technologiën op het vlak van uitrusting en dienstverlening. Ook werden de nieuwe brandconcepten voor de kamers en de brasserie ingevoerd. De decoratie werd uitgevoerd door de belgische architect Dominique Hottois waarbij nieuwe materialen en kleuren het gevoel van welzijn en ontspanning benadrukken. Via de grote verkeersassen E19 en A12 is het hotel makkelijk bereikbaar, het ligt in de haven maar situeert zich op amper 10 minuutjes rijden van het bruisende stadscentrum.

     

    Met zijn 120 kamers, de bar-brasserie, 4 vergaderzalen, zijn grote tuin en zwembad, trekt Novotel Antwerpen zowel zakenreizigers als toeristen aan. Zakenmannen en – vrouwen vinden er een ideale plaats om seminaries ‘in het groen’ te organiseren, terwijl de gezinnen het als een prima vertrekpunt aanzien om de stad en haar vele bezienswaardigheden te bezoeken.

     

    Het renovatieprogramma bracht de vergaderzalen op het gelijkvloers, waar de 4 zalen, samen met de pauzeruimtes een moduleerbare ‘seminarievleugel’ van 220m² vormen met plaats voor een 100-tal personen. Alle zalen zijn voorzien van WIFI, een scherm, een beamer, een DVD-speler en twee flipcharts. Ze beschikken over airconditioning, akoestische isolatie en genieten allemaal van daglicht en een mooi zicht op de tuin van het hotel. De pauzeruimte biedt o.m. Nespresso-toestellen, 6 soorten koffie en 4 soorten vruchtensap Looza. Zakenlui vinden in de lobby en bar eveneens een internethoek, WIFI-aansluiting en vier adsl-stekkers. Vlakbij de bar kunnen personen die alleen reizen lunchen of dineren, maar ook aan twee tv-tafels, tegelijkertijd hun favoriete programma’s bekijken, een uniek concept in Antwerpen. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.special belge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Special Belge

     

    ‘Special’ De Ryck hoort voortaan thuis in de familie van de ‘Special belge’ bieren, een reactie van de Belgische brouwers op de pilsbieren begin 20ste eeuw.

    ‘Special Belge’ uit de Denderstreek is een nieuw erkend streekproduct. Het bier ‘Special’ De Ryck heeft een zeer hoppig aroma en een droge nasmaak, die verder drinken aanmoedigt. Hoewel dit bier typisch is voor het oude Brabant en Henegouwen, is de verspreiding van de ‘Special’ De Ryck zeer lokaal. Dit komt doordat de brouwerij zich specialiseerde en specialiseert in bier op vaten. Sinds kort kan je er echter terecht voor thuistapvaatjes van 5, 20 of 30 liter en flessen van 33 of 75cl. Brouwerij De Ryck brouwt het bier sinds 1920. Deze typische kleine familiale brouwerij in Herzele wordt vandaag geleid door An De Ryck, brouwster en eigenaar, uniek in België. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce basking ridge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DOLCE BASKING RIDGE

     

     

    Dolce International heeft de aankoop aangekondigd van Dolce Basking Ridge, gelegen in de gelijknamige stad in de staat New Jersey, USA. Het is al de 24ste locatie in zijn portefeuille van Hotel, Resort & Conference Destinations. Sinds 8 juni neemt Dolce het beheer van de marketing en de verkoop, de organisatie van conferenties, de restauratie en de technologische integratie en het vermogensbeheer officieel voor zijn rekening.

     

    Dolce Basking Ridge heeft de Amerikaanse hotelrating AAA Four Diamond en ligt op minder dan een uur van het centrum van Manhattan. Ideaal dus om de 500 bedrijven van het magazine Fortune van de metropolitaanse regio, gevormd door de staten New York en New Jersey, te bedienen. Met zijn 171 luxueuze kamers en suites, zijn 1850 vierkante meter conferentieruimte en zijn rustige omgeving, is het hotel de perfecte locatie voor vergaderingen, seminaries, weekends, recepties en andere evenementen.

    Dolce zal enkele miljoenen dollar investeren in de verbetering van dit chique hotel en conferentiecentrum. Deze investeringen zijn bestemd voor de herinrichting van de kamers, de renovatie van de gemeenschappelijke ruimtes en de modernisering van de verschillende bars en restaurants. Alles zou klaar moeten zijn tegen het eind van het jaar. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas park lane
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Park Lane Hotel Antwerpen

     

     

    Het vijf sterren Radisson SAS Park Lane Hotel in Antwerpen kondigt verscheidene nieuwe projecten aan voor de zomer en het najaar 2007.

    In december 2006 reeds werd het renovatieproject van de 174 gastenkamers en suites aangevat. Alle kamers van de vijfde en zesde verdieping werden opgefrist. In augustus worden de volgende twee verdiepingen aangepakt, in december 2007 volgen nog eens twee verdiepingen en worden beide suites volledig ontmanteld en heringericht in hedendaagse stijl om dan af te sluiten met de twee laatste verdiepingen in de eerste helft van 2008.

    Begin dit jaar werd Bart Van Hest gepromoveerd tot Executive Chef. Bart, Nederlander van afkomst, studeerde aan de Hotelschool in Turnhout en deed ervaring op in Florida in de VS en in verscheidene restaurants in Nederland. Hij creëerde een nieuwe kaart met locale en internationale specialiteiten en seizoenssuggesties. Bovendien biedt het Longchamps restaurant elke middag een business lunch  -voor- en hoofdgerecht en koffie- aan 24 EUR per persoon met de garantie om binnen het uur gegeten te hebben.

    Ook het verkoopsteam van het Radisson SAS Park Lane Hotel werd grondig vernieuwd. Wim De Preter, sinds begin 2005 verkoopsdirecteur, versterkte zijn team grondig. Machteld Van Caeneghem, werd gepromoveerd tot Sales Coördinator, Deborah Morcus en Kenny Vonck zijn de nieuwe Sales Executives. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    08-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miss brussel 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Grand Casino Brussels presenteert Miss Brussel 2007.

     

     

     

     

    De grote verkiezingsavond ‘Miss Brussel’ die de Brusselse vertegenwoodigsters in de Miss België competitie 2007 moet aanwijzen, wordt op zaterdag 22 september in het vernieuwde Sheraton hotel in Diegem georganiseerd.

    Deze spetterende avond begint met een champagne-receptie met culinaire hapjes, gevolgd door een exquise driegangenmenu met wijnen en dranken. De daaropvolgende show gepresenteerd door ex-Miss België, Veronique De Kock, staat onder leiding van choreografe Valerie Schepens en brengt glamour, mode, defilés en entertainment. De voorstelling van de 20 finalistes die uit maar liefst 148 kandidaten werden gekozen, gebeurde tijdens een schitterende show in het Grand Casino Brussels, show die werd afgewisseld met tal van gastronomische ontdekkingen. Met hun aanduiding in het Grand Casino Brussels begonnen de finalistes meteen aan hun eerste promotour. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kook je slank en fit

    Het scheelt in schil

     

     

    Met de nieuwe extra brede dunschiller van Cuisipro maak je zelfs de allergrootste groenten en vruchten moeiteloos een kopje kleiner. Meloenen, aubergines, courgettes of rode kool: ook zij ontsnappen voortaan niet aan het vlijmscherpe lemmet. Resultaat is een gezond en lekker bord vol vitamines in frisse lente- en zomerkleuren.

    Voortaan zijn dikke schillen van grote vruchten en groenten geen probleem meer, want de nieuwe dunschiller van Cuisipro heeft een extra breed en scherp lemmet van 9 cm. Daarbij verzekert de ergonomische handgreep een vaste grip, zodat je snel en comfortabel alle groenten en fruit kan snijden. In een handomdraai vervorm je courgettes en aubergines tot smakelijke sliertjes en plakjes voor een slaatje of wokgerecht. Ook voor een knapperige koolsalade, gaat witte of rode kool onverbiddelijk ten onder. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kook je slank en fit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KOOK JE SLANK EN FIT

     

     

     

    Kook je slank en fit, het nieuwe kookboek van Sonja Kimpen staat vol swingende recepten die stuk voor stuk voldoen aan de gezondheidsprincipes beschreven in Een leven lang slank zonder dieet, Gezond eten, makkelijker dan je denkt en Mindfood.

    Zelfs in dit kookboek vind je de overtuigde totaal visie van Sonja terug. Sonja coacht je op eenvoudige wijze naar een vitaal leven met sprankelende gerechten en toch weinig tijd in de keuken. Dit onderscheidt het kookboek van de zoveel andere kookboeken op de markt.

    In Kook je slank en fit kiest Kimpen voor gezonde voedingsmiddelen, smaakvolle combinaties en veel variatie, wat van de recepten echte energieboosters en heilzame steunpilaren voor een vitaal lichaam maakt. Elk recept doet iets met je lichaam, ze zijn steeds per twee opgesteld: een basisrecept, gevolgd door een twinrecept voor de volgende dag met hergebruik van sommige ingrediënten. Sonja Kimpen houdt het kookgebeuren simpel. Je hoeft helemaal geen ervaren keukenchef te zijn om de gerechten op je bord te toveren, per gerecht leer je wat voeding doet met je lijf, de handige boodschappenlijstjes besparen je anderzijds heel wat tijd. Inspiratie te over in dit eenvoudige, supergezonde kookboek, waarbij je meerdere facetten kan samenbrengen. Je kan lekker eten, slank blijven en toch volop bruisen van energie waardoor je je dromen waar kan maken.

    Sonja Kimpen heeft eigenlijk geen introductie meer nodig. De voorbije jaren stond ze permanent in het licht van de schijnwerpers. Twee jaar geleden kwam haar eerste succesvolle boek Een leven lang slank zonder dieet uit en nadien presenteerde ze op VTM het programma Je bent wat je eet, waarin ze de kijker meenam in een wervelende reis naar een gezonde levensstijl.

     

    Sonja Kimpen, die vroeger zelf met gewichtsproblemen kampte, heeft jaren ervaring op het gebied van voeding, beweging en mentale training. Ze staat bekend om haar gedrevenheid en haar inzet voor een fit en gezond leven en coacht mensen tot het uiterste om het gevecht tegen een ongezonde levensstijl in hun voordeel te beslechten. RVH.

     

    Kook je slank en fit – Sonja Kimpen

    Paperback, geïllustreerd- 180 blz. – 22.95€ - ISBN 9789002223150

    Een uitgave van Standaard Uitgeverij

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Novotel Breaks

    NOVOTEL “BREAKS!”

     

     

     

    Novotel lanceert twee nieuwe formules. ‘City Breaks’ biedt in meer dan 140 bestemmingen een erg aantrekklijke mini-vakantie aan en omvat twee overnachtingen in dubbelkamer met ontbijt, toegangen tot fitness, zwembad, spa en de mogelijkheden tot verlaat vertrek (17 uur). Meerdere hotels bieden bovendien de mogelijkheid om 2 kinderen beneden de 16 jaar, gratis in de kamer van de ouders te laten overnachten.

    Anderzijds bieden meer dan 220 hotels in Europa het project ‘Novotel early breaks’ aan. Klanten die minimaal 14 dagen vooraf reserveren krijgen in deze formule een all-inclusive formule en bieden als dusdanig talloze mogelijkheden om aan een zeer aantrekkelijk tarief, in gans Europa sportwedstrijden bij te wonen, familie te bezoeken of gewoon een concertje mee te pikken. RVH.

     Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    06-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haring in het land, dokter aan de kant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Haring in het land, dokter aan de kant.

     

     

    Vis, en dan vooral vette vis zoals haring, is gezond. Het nieuwe seizoen van Hollandse Nieuwe is zopas van start gegaan waarbij het Nederlands Visbureau zorgt voor nieuwe recepten maar tevens voor drie goede redenen om haring te eten.

    Niet alleen in de strijd tegen diabetes is haring eten zinvol, regelmatig vette vis consumeren helpt ook om het risico op hart- en vaatziekten sterk te reduceren, en zelfs dementie. Niet onbelangrijk is dat omega-3-vetzuren van nature eigenlijk alleen in vis voorkomen, en dan voornamelijk in vette vis zoals haring. Nog een goede reden dus om vis te eten. Zeker als je weet dat de comsumptie van omega-3-vetzuren in ons land vandaag te laag ligt.

    Vet heeft vandaag zo’n negatieve bijklank dat we haast zouden vergeten wat voor een belangrijke voedingsstof het is. Meer bepaald de vetten uit vis hebben een positief effect op onze gezondheid. Vet is een belangrijke bron van energie en bestaat uit vetzuren die nodig zijn bij het vormen van lichaamsweefsel. Deze vetzuren zijn bouwstenen voor onze cellen en helpen die cellen ook te beschermen tegen ongewenste indringers. Wel is het belangrijk de juiste vetten te kiezen. Veel dierlijke producten zoals vet vlees en volvette zuivel, leveren verzadigd vet. Te veel verzadigd vet verhoogt echter het cholesterolgehalte. Vette vis vormt een uitzondering omdat hij, net als plantaardige producten als olie, juist veel onverzadigde vetten bevat. En net deze vetten zijn een goed wapen in de strijd tegen hart- en vaatziektes.

     

    Snacks met Hollandse Nieuwe zijn ideaal voor een gezonde lunch. Tot de suggestieve lekkere, makkelijke en gezonde snacks behoren trendy hapjes met Hollandse Nieuwe, een boerensandwich met Hollandse Nieuwe en radijs en de Blinisandwich met Hollandse Nieuwe.

    Voor een brunch- of lunchgerecht voor 4 personen ‘Blinisandwich met Hollandse Nieuwe’ heeft men volgende ingredienten nodig: 4 Hollandse Nieuwe, 150 g Griekse yoghurt, 3 eetlepels geraspte mierikswortel, 1 eetlepel fijngehakte dille, zout, versgemalen zwarte peper, ½ pak pannenkoekenmix, 3 eetlepels olijfolie, 1 snackkomkommer of ½ gewone komkommer in plakjes, 25 g fijne rucola of veldsla.

    Bereiding:

    Snijd de maatjes in repen van 2 à 3 cm. Roer in een kommetje de yoghurt met de mierikswortel en dille tot een sausje en breng op smaak met zout en peper. Bereid de pannenkoekenmix volgens de aanwijzingen op de verpakking. Verhit een beetje olijfolie in een pan en schep met een juslepel 3 bergjes beslag in de pan. Bak de blini’s of pannenkoekjes tot de bovenkant droog is, keer ze om en bak ook de onderkant goudbruin. Bak zo nog 3 porties blini’s. Leg op vier borden een blini, schep er wat mierikswortelyoghurt op en verdeel de helft van het maatje en komkomkommer erover. Maal er wat peper bovenop. Leg een volgende laag blini, schep er weer wat mierikswortelyoghurt op en verdeel de rest van het maatje en komkommer erover. Dek af met de laatste blini. Garneer met een flinke toef rucola of veldsla op de bovenste blini. Smakelijk. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    06-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!