Inhoud blog
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Eetclub
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DVD & Blu-ray release 'De Eetclub' op 22 april '11

       

      

     

     

     

    De Eetclub - Indrukwekkende topcast in de verfilming van het boek van Saskia Noort

    Op 22 april  komt De Eetclub uit op DVD en  Blu-ray. De  Eetclub is  een  verfilming van de gelijknamige bestseller van  Saskia Noort, waarvan  het lezende publiek meer dan 300.000 exemplaren verslond.

     

    Regisseur Robert Jan Westdijk (Het Echte Leven, Phileine Zegt Sorry, Zusje) strikte voor  deze verfilming een  indrukwekkende Nederlandse  cast met o.a.  Bracha  van  Doesburgh (Moordwijven, Vet Hard), Thom  Hoffman (Zwartboek, Dogville) en Halina Reijn (Valkyrie, Zwartboek).

     

    Karen en Michel  zijn een koppel  dertigers die samen  met hun  dochtertje naar een  exclusieve villawijk verhuizen. Terwijl Michel zich op zijn carriere concentreert,  sluit Karen zich aan bij ‘De Eetclub’, een hechte vriendenkring van een aantal buurvrouwen en hun echtgenoten.  Alles lijkt goed  te gaan,  tot  de ogenschijnlijke  zelfmoord  van een  van  de clubleden de  relaties  onder druk  zet.  Het wordt  Karen  duidelijk  dat iedereen in De Eetclub geheimen heeft voor elkaar…

     

    Robert Jan Westdijks verfilming van het tweede boek van successchrijfster Saskia Noort levert een spannende maar toegankelijke thriller op met sterke vertolkingen, prachtige locaties en een mooie cinematografie. RVH.

     

    18-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plattelandstoerisme

     

    Primeur voor Plattelandstoerisme

    Kinderen zijn onze eregasten

     

     

     

    Plattelandstoerisme zit in de lift.  Steeds meer gezinnen vinden de weg naar een charmante bed&breakfast of een landelijke vakantiewoning.

    Voor gezinnen met kinderen is zoeken naar een passende locatie voor een weekendje weg of een korte vakantie vaak een kwestie van compromissen maken.  Dit voorjaar biedt de vzw Plattelandstoerisme in Vlaanderen belevenisvakanties aan voor het hele gezin. Je kan vanaf de Paasvakantie gloednieuwe kindvriendelijke arrangementen boeken, en straks krijgen de kinderen bij aankomst een keitoffe Kids Fun Bag.

     

    Bij kindvriendelijke logies hebben de uitbaters niet alleen een groot hart voor kinderen, maar voorzien ook extra faciliteiten voor hen: van kinderbedjes en –stoelen, over flessenopwarmers en microgolf naar leuk speelgoed of een toffe speeltuin.  Maar er is meer…

     

    Vanaf nu worden in alle 62 logies met het kindvriendelijke label Kids Fun bags verdeeld.  Want kinderen zijn hier écht eregasten!  Bij aankomst krijgen de allerjongsten, van 0 tot 5 jaar, een Funny Kiddie Bag.  Gabbers en meiden tussen 6 en 12 jaar krijgen een Junior Fun Bag cadeau.

     

    In beide zakken zitten een pak leuke dingen voor de kinderen.  Spelletjes, hebbedingetjes, een speelgoedje, kleur- en knutselopdrachten, en proevertjes, aangeboden door diverse kindvriendelijke leveranciers.  Je kan er van op aan dat de kids een hele tijd zoet zullen zijn met hun toffe cadeau.  Bovendien staat er op de milieuvriendelijke zak ook nog eens een leuke kleurtekening die ze met de kleurpotloodjes uit de Kids Fun Bag helemaal kunnen inkleuren.  RVH.

    www.plattelandstoerisme.be





    17-04-2011 om 08:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ei Sefora

    Pierre Ledent Pasen

    Ei Sefora

     

     

     

    Een half ei in witte chocolade met een degradé van geeloranje, de andere helft in zwarte chocolade voor 70% afkomstig uit Madagaskar, samengehouden door een chocoladelint met logo van Pierre Ledent.

    Het paasei bevat 6 kleine eitjes, met een vulling van ganache en kir royal, hazelnootpraliné en hazelnoot-koffiepraliné. Verpakt in een speciaal ontworpen gele luxedoos. Ei Sefora in gele luxedoos, beperkte editie € 19

     

    Pierre Ledent werd in 1971 in België geboren. Zijn talent werd in 1994 in Tokio bekroond met de gouden medaille op het prestigieuze Internationaal Concours voor Jonge Patissiers, Confiseurs, IJsmakers en Chocolatiers. Sindsdien blijft hij nieuwe en zinnenstrelende smaakcombinaties creëren.

    Voor zijn verrassende artisanale creaties gebruikt Pierre Ledent enkel chocolade van gecontroleerde oorsprong met minstens 70% cacao. Alle ingrediënten die hij gebruikt voor zijn pralines worden zorgvuldig geselecteerd en zijn van onberispelijke kwaliteit.

    RVH.

    PIERRE LEDENT - Boterstraat 19 – 1000 Brussel – Tel.: 02 513 99 14

    www.pierreledent.be

    open elke dag (behalve maandag) van 11 tot 19.30 uur - Tearoom tot 18.30 uur





    17-04-2011 om 08:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize: paasfeest traditie en cnvenience

    DELHAIZE BELGIE LANCEERT HET PAASFEEST DOOR TRADITIE EN CONVENIENCE TE COMBINEREN TEGEN DE BESTE PRIJS

     

     

     

    Dankzij het succes van haar traiteurconcept dat eind vorig jaar gelanceerd werd, brengt Delhaize nu een nieuwe catalogus uit met lentesmaken.

    Omdat Pasen rijmt met traditie, wil iedereen zijn of haar gasten de perfecte feestmaaltijd voorschotelen. Dankzij een assortiment dat traditie en eenvoud weet te combineren, bewijst Delhaize dat men een traditioneel menu kan bereiden zonder uren in de keuken te moeten doorbrengen. Bovendien is dit voor Delhaize een mooie gelegenheid om haar traiteurconcept

    dat vorig jaar gelanceerd werd, andermaal in de kijker te zetten met een nieuwe catalogus, aangepast aan de culinaire tendensen van het seizoen. Dit jaar zitten eenvoud, smaak en kleine prijsjes mee aan het feestmaal!

     

    Pasen is een goede gelegenheid om met heel de familie aan te schuiven aan een heerlijke en traditionele feestmaaltijd. Maar het zou veel aangenamer zijn om van dat festijn te kunnen genieten samen met de gasten. Dankzij Delhaize kan dat! Dit jaar gaat traditie gepaard met convenience. Er is niet veel werk nodig om van een klein gerecht een culinaire topper te maken. De aankopers van Delhaize hebben producten geselecteerd die kwalitatief én eenvoudig zijn om te bereiden. RVH.

    17-04-2011 om 08:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour: Franse wijnen ... Belgische wijnboeren

    Carrefour lanceert het gamma “Franse wijnen… maar Belgische wijnboeren!”

     

     

     

     

    Carrefour Belgium lanceert een gloednieuw wijnassortiment voor de Belgische markt. Het omvat een selectie van Franse wijnen die, zonder uitzondering, door Belgische wijnbouwers worden geproduceerd. Zo wil Carrefour Belgium op zijn elan verdergaan en de Belgische knowhow in het zonnetje zetten.

     

    Dat Belgen van wijn houden, hoeft geen betoog. Met een gemiddelde jaarlijkse consumptie van zowat 30 liter per jaar hoort de Belg tot de meest fervente wijnliefhebbers. Sommigen onder ons beleven hun wijnpassie op een wel heel bijzondere manier: door te verhuizen naar de bakermat van de wijncultuur en het glas te heffen op hun eigen wijn. Zo maken ze dag na dag hun droom waar. Dat is ook de wijnaankoper van Carrefour Belgium, Francis Lerminiaux, niet ontgaan. Hij bezocht de ‘wijnexpats’ ter plaatse, leerde hun cuvées naar waarde schatten en werkte een origineel idee uit: de Belgische consument mee laten proeven van de knowhow van die Belgische wijnproducenten... in Frankrijk.

     

    Frans-Belgische wijnbouw: een succesverhaal

    Van 4 t.e.m. 10 mei 2011 stellen liefst 7 Belgische wijnbouwers hun cuvées voor in de Belgische Carrefour hypermarkten. Zij konden de lokroep van hun passie niet weerstaan en trokken vanuit alle windstreken van België (Brasschaat, Ukkel, Nijvel, Thieu, Groot-Bijgaarden, ...) naar het zuidwesten van Frankrijk om er hun eigen wijn te verbouwen. Een greep uit de prestigieuze appellations -Bordeaux, Bordeaux Supérieur, Haut-Médoc, Sauternes, Cahors -volstaat om aan te tonen dat deze expats onlosmakelijk verbonden zijn met hun wijngaard.

     

    Er worden tal van initiatieven op touw gezet om de wijnen en hun respectieve wijnbouwers te promoten. Flessen van Belgische wijnbouwers uit Frankrijk krijgen een speciaal kraagje aangemeten. Met een affichecampagne voor winkeldegustaties en -animaties door de wijnproducenten zelf kondigt Carrefour het nieuwe gamma aan.

     

    De beslissing om Belgische wijnbouwers uit Frankrijk in de kijker te zetten, kadert in een groter geheel dat al sterk in de basisfilosofie van ons enseigne verankerd is. Voor Julie Stordiau, woordvoerster van Carrefour Belgium, is het onze wil dichter bij de consument te staan: “Of het nu gaat om specifieke afdelingen of producten voor dagelijkse consumptie – fruit, groenten, vlees of verse producten (bvb. 100% Belgische melk) – we stellen de lokale marktspelers altijd voorop. Dat principe lag ook aan de basis van de nauwe samenwerking met de Belgische wijnproducenten in Frankrijk. Buiten onze landsgrenzen is het Belgische patriotisme vaak prominenter aanwezig. Ga maar even het succes na van de “chambres d’hôtes” die door onze landgenoten in Frankrijk gerund worden. Belgen zijn er dol op!” RVH.

     

     

    16-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duinkerke getooid met bloemen

    DUINKERKE  en  REGIO  GETOOID  MET  BLOEMEN

     

     

     

    De lente is in het land en overal ontluiken de bloemen. Het is de gedroomde tijd om er op uit te trekken, bijvoorbeeld naar Duinkerke en naar de regio die deze boeiende stad omsluit. In Duinkerke zetten ze nog een extra tandje bij  voor de bloemenpracht want in de komende weken worden verschillende evenementen georganiseerd voor zij die houden van bloemen, van het frisse groen en van tal van bezienswaardigheden die je in deze unieke lentewereld kunt bezoeken.

     

    Terug naar Duinkerke waar tijdens het weekend van 16 en 17 april, in het park Coquelle, de Marché du Végétal wordt georganiseerd. In de tuinen van het kasteel Rosendaël bezoek je de kraampjes met streekproducten, er wordt muziek gemaakt, gedanst en zelfs de ‘reuze de Dunkerque’ is van de partij, kortom een unieke gelegenheid om het ‘land over de schreve’ beter te leren kennen. Een andere manier om dat te doen is de regio met de auto, de fiets of te voet ontdekken. Er zijn tal van bewegwijzerde, thematische routes zoals de Route du Lin. Langs deze Vlasroute liggen schilderachtige dorpen, echte juweeltjes, zoals Hondschoote, Kellem, Rexpoëde en andere levendige centra van de vlasindustrie, vandaag oases van rust.

    RVH.

    Toeristische info regio Duinkerke – Kust van Frans Vlaanderen: Office de Tourisme ‘Le Beffroi’, rue de l’amiral Ronarc’h, F-59140, Dunkerque, T 00 33 (0) 3 28 66 79 21, e-mail: info@duinkerke.fr, www.duinkerke.fr

     

    Office Tourisme Hondschoote, 5 place Général de Gaulle, T 00 33 (0) 3 28 62 53 00, e-mail: otpaysdulin@free.fr, http://otpaysdulin.over-blog.fr,  www.otpaysdulin.fr

    15-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Styled By

    Primeur voor Europa

    Styled By lanceert budgetvriendelijk decoratietextiel

     

     

     

     

    Karl Lagerfeld, Roberto Cavali en Lanvin deden het al voor H&M. Filip Deslee, Marijke Schipper en Christophe Aertssen doen het dit jaar voor Styled By. Met Styled By hoeft niemand op zijn designer-honger te blijven. Voortaan kan iedereen tegen een competitieve prijs zijn interieur een trendy en exclusieve look geven dankzij hoogwaardig textiel bedacht door internationaal vermaarde designers.   

     

    Styled By is een van de meest  spraakmakende lanceringen van 2011. Styled By is een merk met een uniek opzet: het presenteren van betaalbare textielcollecties die zijn ontworpen door bekende internationaal designers. Momenteel zijn dat er al drie: de Belgen Filip Deslee en Christophe Aertssen, en de Nederlandse ontwerpster Marijke Schipper. In de loop van dit jaar wordt de pool uitgebreid naar een tiental designers verspreid over heel Europa. Op die manier komen de meest uiteenlopende stijlen aan bod, en vinden de meest diverse smaken hun gading. 

     

    Dankzij de designer collaboration staat elke collectie van Styled By garant voor de recentste textieltrends voor binnen en buiten. De moderne kleuren en intrigerende motieven inspireren tot het samenstellen van de allerpersoonlijkste, trendy interieurs en terrassen. Het assortiment is bovendien heel breed. Het gaat van kussens en plaids over tafellinnen en ovenwanten tot het fraaiste beddengoed. Met Styled By krijgen elke woonkamer, slaapkamer, keuken en tuin een exclusieve en heel eigentijdse look.      

     

    Uniek aan de designercollectie Styled By is de concurrentiële prijs. Styled By wil iedereen de kans geven om tegen een klein budget een bekend designer in huis te halen. Dankzij deze prijsstrategie is het zelfs mogelijk om de volledige collectie te kopen en daarmee een volledig huis in een volledig nieuw kleedje te steken.

     

    De eerste textielcollectie Mare, ontworpen door Filip Deslee is vanaf 2 mei in een gelimiteerde oplage verkrijgbaar bij Casa. RVH.

    15-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bodytrain van Puma

    PUMA INTRODUCEERT BODYTRAIN, DE EERSTE COLLECTIE RESISTANCE-(TRAINING)SCHOENEN

     

     

     

    Sportlifestylemerk PUMA betreedt met de introductie van de BodyTrain-collectie voor het eerst het terrein van de resistance-schoenen. De BodyTrain-schoenen van PUMA activeren de beenspieren tot 18% beter dan toonaangevende andere merken, ze bootsen de natuurlijke beweging na en zijn extreem lichtgewicht, waardoor ze comfortabel zitten. De schoenen zijn er in verschillende modellen, materialen en kleuren, zodat vrouwen ruime keus hebben als ze (training)schoenen nodig hebben.

     

    PUMA heeft bewegingswetenschappers van de Technische Universiteit van Chemnitz ingeschakeld om onderzoek te doen naar kinetica en spieractiviteit bij stilstand en tijdens het lopen, waarbij verschillende schoenen met elkaar zijn vergeleken: de BodyTrain van PUMA, traditionele wandelschoenen en een aantal resistance-trainingschoenen van andere merken. Tijdens het onderzoek zijn vijf beenspieren aan de voor- en achterkant van de kuiten en dijbenen aan een EMG-test onderworpen.

     

    De resultaten lieten zien dat bij de nieuwe PUMA BodyTrain-schoen de spieractivering met 11% meer toeneemt dan bij een traditionele wandelschoen, en tot 18% meer dan bij een aantal toonaangevende resistance-(training)schoenen van andere merken. De PUMA BodyTrain is ook een topper als het op gewicht aankomt: hij weegt tot 279 gram minder dan de meeste andere schoenen. Lichtgewicht schoenen zorgen voor minder zwaar belaste gewrichten, geven een natuurlijk gevoel en zorgen dat je de schoen langer en met meer comfort kunt dragen.

     

    Bij alle BodyTrain-schoenen is gebruik gemaakt van PUMA’s innovatieve BioRide™-technologie. BioRide™ bestaat uit drie componenten: Rocker, Flex en Groove. De buitenzool loopt rond (net als bij een schommelstoel) waardoor de voet zacht neerkomt en zich bij elke stap goed van hiel tot teen kan afwikkelen. RVH.

    www.puma.com

    14-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.200 jaar Perrier Jouet

    200 Jaar Champagnehuis Perrier-Jouet

     

     

     

    Champagnehuis Perrier-Jouët vierde haar 200-jarig bestaan met de onthulling van Bi-Centenaire—de allereerste Living Legacy champagne, ontworpen om doorgegeven te worden aan volgende generaties.

    Een exclusieve aanwezigheidslijst werd samengesteld door het huis dat wereldwijd bekend staat voor de Belle Époque Cuvée, voor de bekendmaking van een nieuwe Champagne ervaring. Aanwezigen werden ook uitgenodigd om een nieuw werk te ontdekken van de Amerikaanse kunstenaar Daniel Arsham , ontworpen om de geest van Bi-Centenaire te belichamen. —Een uitnodiging om het leven werkelijk te vieren.

     

    Perrier-Jouët Bi-Centenaire vertelt het onverwachte verhaal van een grootse vintage wijn met een dubbele achtergrond. De eerste vindt vandaag de dag plaats: een champagne liefhebber trakteert zichzelf op een magnum van Perrier-Jouët Belle Epoque 1998. Vele jaren later, op zijn beurt, geniet een nakomeling van een magnum van Belle Epoque 1998, dat doorheen de generaties is doorgegeven en met veel zorg in een privé-kelder werd bewaard in Perrier-Jouët voor bijna 100 jaar. Om deze elegante uitdaging van de tijd te bereiken, werd de vintage om zijn uitzonderlijke verouderingscapaciteit met veel zorg gekozen door huidige keldermeester Hervé Deschamps, de enige 7e keldermeester in het 200-jarig bestaan van het huis.

     

    Voorzitter en CEO van Martell Mumm Perrier-Jouët, Lionel Breton: “We zijn enorm trots om het 200-jarige bestaan van Perrier-Jouët te vieren met deze unieke champagne ervaring als een echte eerbetoon aan het opmerkelijke vakmanschap en de passie van het huis om een gevoel van Franse ‘art de vivre’ door te willen geven aan volgende generaties.”

     

    De avond werd afgesloten met de onthulling van Daniel Arsham’s* unieke diptych sculptuur, dat glimpen van de flessen blootlegt door een originele en aparte architectuur, ontworpen om de filosofie van deze champagne uit te drukken. Daniel Arsham: “Het was de geest van de continuïteit van deze Perrier-Jouët die ik wou aantonen door een diptych te creëren die de essentie van Perrier-Jouët combineerde met mijn wereld. Mijn aanvankelijke inspiratie kwam van Perrier-Jouët’s wijngaarden en kelders, het detail van Emile Gallé’s anemoonbloem”.

     

    Perrier-Jouët Bi-Centenaire is beschikbaar in zeer beperkte aantallen (slechts 100 stuks) in de boetiek van het Champagnehuis in Epernay en op afspraak met een uitzonderlijke ervaring van gastvrijheid. Het is eveneens beschikbaar via het exclusief netwerk van Pernod Ricard voor een gemiddelde aanbevolen verkoopprijs van 10.000 euro.

     

    Uitzonderlijke bekwaamheden in wijnmakerij zijn werkelijk de moeite waard om na te laten als erfenis aan de volgende generatie die dezelfde art de vivre belichaamt. RVH. 





    13-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op weg naar het zuiden ...

    OP WEG NAAR HET ZUIDEN : ETAPPEPLAATS  VALLE  D’AOSTA

     

     

     

     

    Wie van plan is om tijdens de komende maanden zijn vakantie in Italië door te brengen kan uit verschillende reisroutes kiezen. Of het nu Rome of Toscane wordt, Umbrië of Venetië, altijd moet je aan de andere kant van de Alpen geraken. De reisroute via de Vallei van Aosta geniet de voorkeur al was het maar omdat je over geen enkele bergpas moet rijden.

     

    De weg via Valle d’Aosta is makkelijk en snel want van Brussel tot in Italië kun je continu op de autosnelweg reizen. Via de Mont Blanc Tunnel of de Tunnel du Grand Saint-Bernard geraak je probleemloos over de Alpen en wie dan toch eens een beroemde Alpenroute wil volgen, rijdt over een makkelijke weg en in sierlijke bochten tot boven op Grote St. Bernhardpas.

     

    Als je uit beide tunnels rijdt of als je de bergpas bent overgestoken dan ben je meteen in Italië, meer bepaald in de autonome Regio Valle d’Aosta. Het is een schitterende streek en alleen daarvoor reeds zou je deze reisroute op weg naar je vakantiebestemming in Italië verkiezen. Valle d’Aosta is zo mooi dat je er niet zomaar doorrijdt maar er een etappeplaats van maakt, er eventueel enkele dagen voor uittrekt.

     

    Valle d’Aosta zou je de ‘geheimtip van de Alpen’ kunnen noemen. Het is klein gebied maar met een onvoorstelbaar gevarieerd toeristisch aanbod waardoor elke vakantieganger er aan zijn trekken komt. Om te beginnen is er het imponerende natuurschoon, de vallei die als een grote arena wordt omringd met bergtoppen tot vierduizend meter en meer: Monte Rosa, Matterhorn, Mont Blanc, Gran Paradiso.

     

    Wat Valle d’Aosta zo uniek maakt is de combinatie van natuurschoon en culturele rijkdom. Gedurende eeuwen was de vallei een belangrijke handelsroute tussen zuid en noord Europa. Op weg naar je vakantiebestemming is Valle d’Aosta, slechts 865 km van Brussel, een uitgelezen stop, een aangename onderbreking op de lange reisweg. RVH.

    www.visitaosta.be, www.lovevda.it

    12-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Missoni Koeweit

    Rezidor opent Hotel Missoni Koeweit

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, opende zopas, in samenwerking met het bekende Italiaanse Missoni modehuis, het Hotel Missoni Koeweit. Het unieke hotel biedt 169 kamers en is Rezidor’s tweede Hotel Missoni – het allereerste werd in juni 2009 geopend in Edinburgh (Schotland).

     

    Hotel Missoni Koeweit maakt deel uit van het Symphony Centre, een imperium midden in het shopping district van Koeweit. Creative Director Rosita Missoni inspireerde zich op de Arabische Golf en de cultuur van Koeweit en combineerde de typische vibrerende Missoni patronen en schitterende kleuren met sterke accenten van turkoois, groen en goud doorheen het hele hotel.

     

    De 169 kamers hebben allen zeezicht. In de tarieven zijn ontbijt, wasserij, hoge snelheids internettoegang, filmen op aanvraag, en minibar inbegrepen. Het hotel beschikt over uitgebreide vergadermogelijkheden, een moderne gym, een sauna, een stoomkamer en een zwembad met zicht over de stad.

     

    “Hotel Missoni Koeweit is een fantastische aanwinst voor de groeiende portefeuille van Rezidor in het Midden Oosten. Hier een Hotel Missoni openen heeft een speciale betekenis voor ons bedrijf, Koeweit was ooit immers onze eerste bestemming buiten Scandinavië, hier openden we ons eerste internationale hotel. De combinatie van design, lifestyle en technologie zal een unieke ervaring  creëren – zodra men door de deuren stapt, zal men weten dat het een Missoni is,” zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Hotel Missoni Koeweit biedt geraffineerde restaurantconcepten aan: het Italiaanse Cucina restaurant ligt in het hart van het hotel en biedt een authentieke Italiaanse keuken terwijl het Luna restaurant, op de 18de verdieping, een fusiekeuken van Arabisch-Oosterse en mediterraanse keuken aanbiedt. Voor kleinere maaltijden kan men terecht in Choco Café voor gebakjes, chocolade en een selectie van smakelijke gerechten, de Pool Bar serveert continentale keuken.

     

    State-of-the-art technologische design elementen zorgen voor een onberispelijk verblijf van elke gast : check-in via iPads, de laatste nieuwe Bang & Olufsen TV’s in de kamers, en in de badkamers van de suites, ‘Magische Spiegels’ die moeiteloos omgetoverd worden in TV schermen.

     

    Hotel Missoni Koeweit voorziet tegen 2011 ook een 1.500 m² luxueuze Six Senses Spa, toegankelijk voor zowel hotelgasten als locaal publiek. De Six Senses Spa biedt  naast de befaamde Six Senses schoonheidsbehandelingen ook verzorgingskamers met manicure/pedicure stations, twee yoga studio’s en een gezondheidsbar. De Spa heeft aparte gymzalen, hammams en vestiaires voor mannen en vrouwen, elk met een sauna en stoomkamer. RVH.

    www.rezidor.com.

     







    11-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.istanbul shopping

    ISTANBUL SHOPPING FEST

     

     

    Een niet te missen evenement voor al wie van Turkije... en winkelen houdt!

    Tot 26 april tovert een uitzonderlijk evenement, het Istanbul Shopping Fest,
    de mythische stad Istanbul om in de place to be voor alle fashionista’s van
    deze wereld. De ideale gelegenheid om in het voormalige Constantinopel een
    lang weekend door te brengen en tijdens deze minitrip met z’n tweetjes deze mythische stad te ontdekken.

    Tijdens het Istanbul Shopping Fest verenigen de handelaars, de boetieks,
    de grote winkelstraten en de indrukwekkende winkelcentra van de stad zich,
    met de actieve steun van de lokale overheid, om de shopaholics koninklijk
    te onthalen, hen bij hun keuze te helpen en hen te trakteren op buitengewone festiviteiten en hun zo een onvergetelijk verblijf te bezorgen!

    Istanbul, een paradijs voor al wie dol is op shoppen

    Onmogelijk om onverschillig te blijven voor de talloze mogelijkheden
    die Istanbul biedt aan iedereen die regelmatig in winkelstraten flaneert.
    Deze dynamische, bruisende metropool met 13 miljoen inwoners en talrijke wijken met elk hun typische sfeer beschikt over nagenoeg onuitputtelijke bronnen.

    Tijdens een dagje of een weekend Istanbul kunt u  door de grote winkelstraten lopen waar de grootste internationale merken vertegenwoordigd zijn, waaronder Armani, D&G, Kenzo, Zara, Dior... en dat aan taxfree prijzen!  U kan de verschillende gangen en verdiepingen van de grote en verrassend moderne winkelcentra verkennen en ook urenlang ‘verdwalen’ in de talrijke traditionele bazaars van de stad. Alleen al de bazaar Kapali Çarsi telt niet minder dan 4.000 winkeltjes! De gelegenheid
    om de nog steeds erg levendige handwerktraditie te bewonderen, meer bepaald het maken van tapijten en juwelen en de leder-, hout- en metaalbewerking...
    De handelaars met hun spreekwoordelijke gastvrijheid zullen u bij een kopje thee graag adviseren.

    Istanbul Shopping Fest heeft nog meer troeven om u te laten genieten van
    deze unieke mengeling van traditie en moderniteit, van deze onderdompeling in een andere omgeving, van het even ertussenuit zijn. Tijdens de shopping nights houden de winkels open tot 2 uur ’s nachts. Verder zijn er allerlei evenementen, waaronder tal van concerten, modeshows, spelletjes voor kinderen... allemaal te ontdekken in een programma dat elke dag van de week wat te bieden heeft.

    Shopaholics uit de hele wereld maken kans op een prijs in de loterij die
    bij deze gelegenheid wordt georganiseerd. RVH.

     





    10-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deco label noordt

    Het jonge deco-label “noordt” groeit verder door!

    Opening pop up shop Surprise en nieuwe verlichting in de Antwerpse Shopping Stadsfeestzaal!

     

     

    Het verlangen naar een nieuwe pop up shop kriebelde al een tijdje. Deze keer trakteert noordt ons ook op andere originele en unieke webwinkels. Vast staat dat je op het gelijkvloers van de Antwerpse Shopping Stadsfeestzaal van 9 tot 31 april live kan shoppen bij www.noordt.be , www.pichouline.com  en www.lilybalou.be .

     

    En de naam is niet zomaar gekozen! Iedere dag zal er voor de klanten een Surprise zijn: paaseitjes met cadeaubonnen in, workshops, een kids fotoshoot, het artikel van de week, kortingen, … iedere dag een verrassing!. Via www.surprise-antwerpen.be en dagelijks facebook nieuws krijgt iedereen de kans om er als eerste bij te zijn. noordt, Lily-Balou en Pichouline presenteren in de winkel hun allernieuwste artikelen.

     

    noordt heeft haar collectie van ‘oud naar opnieuw’ sterk uitgebreid met nieuwe verlichting. De juiste verlichting vinden is moeilijk, maar is de ‘finishing touch’ van je interieur! Het assortiment lampenkappen met vintage stoffen werd aangevuld met nieuwe designstoffen. Via de webwinkel kan je zelf je favoriete stof en juiste formaat selecteren. noordt maakt vervolgens op maat jouw lampenkap. In Surprise kan je alle stoffen zien en voelen. Kleine verrassing: als je bestelt in de winkel wordt de lampenkap gratis opgestuurd!

     

    Pichouline : ik feest, jij feest, hij feest,... iedereen feest!

    Lievelingetje, "Pichouline" genaamd, verwent groot en klein met de allerleukste, hipsteen exclusiefste hebbedingen voor alle (feest)dagen! Kies je stippen? Kies je vichy? Of ga je voor het stoere? Welke cadeautjes geef je aan kinderen? Uitnodigingen? Kaarsjes? Slingers?... Dit dilemma is voorgoed voorbij. Heb je geen feestje? Bij ons vind je ook speelgoed, juweeltjes en andere hebbedingen.

    www.pichouline.com

     

    Lily-Balou : hippe draagdoeken, vrolijke poncho’s en een kids kledinglijn!

    Lily-Balou staat al meer dan twee jaar voor praktische en compacte draagdoeken in trendy prints en super schattige meisjesponcho¹s in vrolijke kleuren. Ook Lily-Balou groeit door en is trots om in Surprise een preview te geven van de eerste kinderlijn die vanaf juli te koop zal zijn...

    www.lilybalou.be

     

    Shopping Stadsfeestzaal, gelijkvloers (tegenover Cos) Antwerpen Van 9 tot 30 april. Doorlopend van maandag tot zaterdag van 10-18u00. RVH.

    www.surprise.be - www.noordt.be 

     

    10-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New Kids Turbo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DVD & Blu-ray release 'New Kids Turbo' op 12 april

    Lancering New Kids Turbo, meest succesvolle Nederlandse film van het jaar

    Kopers DVD & Blu-ray maken kans op rol in nieuwe New Kids-film

     

     

     

    Op 12 april komt New Kids Turbo, de meest succesvolle Nederlandse film van het jaar uit op DVD & Blu-ray. New Kids Turbo is gebaseerd op de televisieserie New Kids, een sketch show en een echte hype in Nederland. Cabaretier Hans Teeuwen is slechts een van de vele bekende Nederlanders die schitteren in een gastrol.

     

    De crisis heeft  toegeslagen. Ook hangjongeren  Gerrie, Richard,  Rikkert, Robbie  en Barrie in het Brabantse dorpje Maaskantje zijn door misverstanden hun banen kwijtgeraakt. Erger nog, hun uitkeringen zijn stopgezet! De New Kids zien maar een oplossing: nergens meer voor betalen. Een eenvoudige oplossing, maar wel een die zorgt voor landelijke ophef...

     

    New Kids Turbo brak met meer dan één miljoen bezoekers in Nederland meteen alle bioscooprecords. En ook Vlaanderen weet de New Kids te smaken: al meer dan 100.000 mensen gingen de film zien.

     

    De  lancering van New Kids Turbo gaat gepaard met een erg uitzonderlijke consumentenactie: in de DVD- en Blu-ray-verpakking zit een unieke actieflyer waarmee kopers van de film zich tot eind mei 2011 kunnen inschrijven. Regisseurs Steffen Haars en Flip  Van der Kuil kiezen uit de deelnemers de winnaar die mag schitteren in de volgende New Kids-film. Die wordt dit najaar in de bioscoopzalen verwacht..

     

    De exclusieve en gelimiteerde Special Edition DVD en Blu-ray van New Kids Turbo is een uitgave vol absurde extra’s, waaronder een audiocommentaar van de New Kids en een uitgebreide Making of. In de verpakking zit ook een gratis metalen Maaskantje hangertje, een must have voor de fans! RVH.

    10-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groene slutel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    RADISSON BLU ASTRID HOTEL BEHAALT DE GROENE SLEUTEL!

     

     

     

     

    Het Radisson Blu Astrid Hotel kreeg zopas de Groene Sleutel toegekend, hét internationale kwaliteitslabel voor milieuvriendelijke toeristische logies en attracties.

    Met het behalen van de Groene Sleutel engageert het Radisson Blu Astrid Hotel zich om op een duurzame en milieuvriendelijke manier te werk te gaan. Om de sleutel te krijgen, moest het hotel voldoen aan een hele reeks criteria inzake energie, water en mobiliteit. Hiervoor heeft het hotel met heel zijn team zijn beste beentje voorgezet, zonder toe te geven op vlak van comfort. Het verkrijgen van de  Groene Sleutel is dan ook een waardevolle erkenning voor het harde werk dat het milieubewuste personeel van het hotel leverde. De lagere energiefactuur is uiteraard leuk meegenomen maar het belangrijkste is dat hotelgasten dankzij het kwaliteitslabel voortaan weten dat ze bij het Radisson Blu Astrid Hotel milieuvriendelijk verblijven!

     

    Om de Groene Sleutel te behalen, leverde het Radisson Blu Astrid Hotel heel wat inspanningen, waarbij de totale investering om en bij de 21.000 EUR bedroeg. Het opvallende hotel tegenover het Centraal Station in Antwerpen kijkt in ieder geval verder dan de pure investering. “Door duurzaam te ondernemen, besparen we geld dat we opnieuw kunnen investeren in de meest optimale dienstverlening voor onze hotelgasten,” verduidelijkt Didier Boehlen, General Manager RadissonBlu Astrid Hotel.

     

    Het hotel doet  aan afvalsortering en preventie, waarbij ook gasten worden aangespoord om hun afval te sorteren door middel van stijlvolle maar opvallende gescheiden afvalbakken in de lobby. In de hotelparking werden parkeerplaatsen voorzien met  oplaadmogelijkheden voor elektrische wagens. 

     

    Het behalen van de Groene Sleutel is mede te danken aan de onverminderde inzet van het personeel. Vanuit Rezidor, de groep waartoe Radisson Blu behoort, worden de werknemers sinds een paar jaar getraind in Responsible Business en geïnspireerd om milieuvriendelijker te werk te gaan. Daarbij wordt het personeel bovendien aangespoord om hun groene gewoonten op de werkvloer ook thuis verder te zetten.

     

    Het Radisson Blu Astrid Hotel is een architecturale parel met historische uitstraling en een echt herkenningspunt in de stad. Met het behalen van de Groene Sleutel hoopt het hotel nu een voorbeeldfunctie te vervullen voor duurzaam ondernemen met respect voor het milieu. RVH.

    www.radissonblu.com - www.radissonblu.com/astridhotel-antwerp - www.aquatopia.be

     

     

     

     

     

     

    09-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Godiva

    Nieuwe geschenkdoos met Truffels van Godiva

    Hou zeker nog wat plaats....voor het dessert!

     

     

     

     

    Na het overweldigende succes van de Truffes Dessert in 2009 stelt Godiva u haar nieuwe Collectie 2011 in een beperkte uitgave voor. De 5 nieuwste truffelcreaties laten zich graag inspireren door de meest onweerstaanbare desserts. Een smaaksensatie om u tegen te zeggen. En een ideaal geschenk voor Moederdag en Vaderdag.

     

    Verwen uw tafelgasten met deze vijf meesterwerken van Godiva:

    Truffel “cheese cake”: een ganache van witte chocolade, met de smaak van de wereldberoemde New Yorkse cheesecake, omhuld met melkchocolade en gekarameliseerde hazelnootstukjes.

    Truffel “sablé aux fraises”: een hartje van vanille- en aardbeienmousse, omhuld door melkchocolade en afgewerkt met koekkruimels.

    Truffel “gâteau à la carotte”: witte, smeuïge chocolade en wortelcrème, in een zacht omhulsel van melkchocolade, besprenkeld met stukjes pecannoten.

    Truffel “moelleux au chocolat”: de essentie van pure chocolade in alle mogelijke vormen! Een vulling van 85 % pure chocolade met smeuïge, vloeibare chocolade, in een bitter zwart omhulsel met schilfers van 50 % pure chocolade.

    Truffel “tiramisu”: het Italiaanse topdessert in een truffel! Koffieganache en een mousse met Tiramisu heerlijk omhuld met pure chocolade en cacaopoeder.

     

    Nieuwe chocoladesensaties

    In deze nieuwe truffelcollectie gaat de Meester Chocolatier van Godiva op zoek naar de subtiele nuances van hemelse desserts. Zodra het chocoladeomhulsel in de mond begint te smelten, worden uw smaakpapillen verrast door pittige toetsjes, delicate smaken, specifieke bitterheid, en steeds fluweelzachte aroma’s ... De moussevulling verzacht het krokante, terwijl de notenstukjes en koekkruimels de smeuïgheid van de ganache extra kracht bij zetten.

     

    De bijzonder mooie en feestelijke verpakking doet deze nieuwe collectie alle eer aan. Een elegant parelwit reliëf op een achtergrond van zwarte chocolade. Samen met de inhoud vormt het een harmonieus en verfijnd geheel.

    En een beperkte uitgave die gelukkig maakt of jaloers! Het originele doosje van deze beperkte uitgave 2011 waakt over 18 truffels die de grootste fijnproevers zullen overrompelen door hun geraffineerde smaken. RVH.

    www.godiva.com

     

    08-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SoyJoy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SOYJOY VEROVERT BELGIE

    Nieuwe fruitreep op basis van soja: een onverwachte sensationele ervaring!

     

     

     

    Nutrition & Santé (N&S), Europese leider in gezondheidsvoeding, lanceert Soyjoy op de Belgische markt. Deze nieuwe fruitreep op basis van soja biedt een antwoord voor wie meer energie zoekt, met al het goede van fruit en een verrassend smaakpallet, voor een onverwachte sensationele ervaring. SOYJOY bewijst hoe sexy soja wel kan zijn.

     

    Youkoso SOYJOY!

    Het idee achter SOYJOY is het concept Soylution. Sojabonen bieden een oplossing voor de gezondheids- en voedingsproblematiek van de toekomst. Soja is immers goed voor het milieu: de sojaboon is eenvoudiger te cultiveren dan andere grondstoffen, met minder water en zonder meststoffen, zodat de natuurlijke ecosystemen en -reserves gerespecteerd worden.

     

    Daarnaast is soja ook gezond. De sojaboon is een bron van plantaardige proteïnes, weinig (onverzadigde!) vetten en een lage glycemische index, zodat de energie traag vrijgegeven wordt. Bovendien bestaat de SOYJOY fruitreep uit 34 tot 40 procent vruchten: rozijnen voor de zachte structuur, zeven verschillende vruchten met intense smaak voor zeven verschillende varianten, volle sojabloem voor de hoge nutritionele waarde, zonder GGO’s en zonder kleur- en bewaarstoffen.

     

    SOYJOY wordt in België in zeven variaties aangeboden: Meidoorn & Goji bes, Sinaasappel, Aardbei, Banaan, Appel, Pruim en Bosbes. SOYJOY is verkrijgbaar in healthy snackbars en krantenwinkels tegen de aanbevolen verkoopsprijs van 1.69 €. RVH.

    07-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peixe em Lisboa

    Peixe em Lisboa

    Elf dagen culinair genot voor elke vis liefhebber

     

     

     

    Van 7 tot 17 april vindt het gastronomisch festival ‘Peixe em Lisboa’ plaats bij Pátio da Galé in Lissabon. In tegenstelling tot vorige jaren kunnen gastronomen dit jaar twee dagen langer genieten van het culinaire festival met dé specialiteit van Lissabon: vis. Maar liefst 13 restaurants en 23 chefs, waaronder de Spaanse chef, Sergi Arola, doen mee aan het gastronomisch festijn. Naast deze internationaal gerenommeerde chef is de met twee Michelinsterren bekroonde chef Gennaro Esposito aanwezig. Hij is één van de bekendste Italiaanse specialisten op het gebied van het bereiden van zeevruchten.

     

    Het festival ‘Peixe em Lisboa’ vindt dit jaar opnieuw plaats bij Pátio da Galé, waar ook de eerste editie in 2008 werd georganiseerd. Pátio da Galé werd onlangs gerenoveerd en geïnaugureerd en bevindt zich in de wijk Terreiro do Paço. Deze wijk is tevens ‘the place to be’ voor wie de beste restaurants, terrassen, ijssalons, Portugese VVV, winkels met typische Portugese producten en locaties voor evenementen en exposities zoekt.

     

    Koken en proeven zijn aan de orde tijdens dit bijzonder culinair evenement. Bekende Portugese koks Nuno Mendes, George Mendes en Serge Vieira, werkzaam in respectievelijk Londen, New York en Frankrijk laten de bezoekers tijdens het festival genieten van de beste visgerechten.

     

    Ook dit jaar nemen vele nieuwe restaurants deel aan het evenement. De steden Sintra en Peniche doen dit jaar voor het eerst mee en vertegenwoordigen naast Lissabon, Cascais en Sesimbra hun beste restaurants. Bovendien biedt ‘Peixe em Lisboa’ dit jaar jonge talenten ook de kans om hun kookkunsten te demonstreren in een daarvoor apart aangewezen ruimte.        

     

    Het uitgebreide programma staat verder in het teken van workshops zoals ‘hoe gezond koken voor kinderen’ of ‘hoe komen de lekkerste cocktails tot stand’. Verder is er een ‘Beste Pastel de Nata verkiezing’ en een grote gourmetmarkt waar de lekkerste kazen, jams en gebakjes geproefd en gekocht kunnen worden. Kortom, dit festival is een must om te bezoeken. Culinaire liefhebbers mogen dit gastronomische hoogtepunt zeker niet missen!  RVH.

    www.peixemlisboa.com - www.visitlisboa.com


     

    06-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casino Duinkerke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het  Casino van Duinkerke : een verrassing dichtbij huis !

     

     

     

     

    Soms vind je het vermaak dichterbij dan je denkt zoals in het Casino van Duinkerke. In geen tijd sta je in de Noord-Franse stad, op zich al een belevenis, en het Casino de Dunkerque heeft heel wat verrassingen in petto. Voor wie op zoek is naar een leuke bestemming, is dit een niet alledaags, origineel ideetje.

     

    Naar een casino ga je om te spelen en om te winnen. In Duinkerke kunnen de gasten zich uitleven op verschillende speeltafels en bij 200 geldmachines. Dat zorgt voor de nodige spanning maar het adrenalinegehalte loopt nooit te hoog op want het interieur van het Casino van Duinkerke brengt rust, met zijn Art Deco stijl en Tropische sfeer. Daarenboven is er veel meer te beleven dan de klassieke kansspelen. Je maakt er dus een heuse uitstap van met een bezoek aan één van de bars of met een rustig onderonsje in restaurant La Cascade. Daar kun je trouwens al voor pakwek € 15 genieten van een driegangen menu, inclusief een karaf wijn of een mineraalwater.

     

    De ingang tot het casino is gratis en volgens de geldende reglementering is de toegang tot de speelzalen verboden voor -18 jarigen en moet een geldend identiteitsbewijs worden voorgelegd.

     

    Het Casino van Duinkerke is alleen reeds om zijn ligging een aantrekkelijke plaats, midden het recreatiegebied Dunes de Flandres. Op een steenworp liggen prachtige stranden waar je lange wandelingen kunt maken en als je door de straten van Malo les Bains flaneert dan zul je beslist genieten van de mooie Art Deco huisgevels. De stad Duinkerke heeft zoveel te bieden dat je er met gemak een weekend en zelfs een verlengd weekend kunt doorbrengen. RVH.

    05-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alken Maes

    ALKEN-MAES VERHUIST HOOFDZETEL NAAR MECHELEN

     

     

     

    De nieuwe hoofdzetel van Alken-Maes, waar permanent zo’n 150 mensen tewerkgesteld zijn, heeft de verouderde gebouwen in Waarloos achter zich gelaten en zijn intrek genomen in gloednieuwe kantoren op de Stephenson Plaza-site, vlak aan de uitrit Mechelen Noord van de E19. Deze kantoren, die tot de meest milieuvriendelijke in de ruime Mechelse regio behoren, laten Alken-Maes toe om zijn ambities als de innovatieve challenger op de Belgische biermarkt, verder waar te maken.

     

    Als tweede grootste brouwer op de Belgische markt en als ambitieuze challenger is het de ambitie van Alken-Maes om continu een frisse wind door de Belgische biermarkt te laten waaien. “Daartoe hebben we niet alleen hoogkwalitatieve producten nodig, maar ook de beste mensen,” zo geeft Pascal Gilet, de Managing Director van Alken-Maes aan.

     

    “Onze medewerkers geven dagelijks het beste van zichzelf vanuit een voortdurend streven om onze klanten het best mogelijke product aan te bieden. Dat rendeert het best vanuit een moderne werkomgeving die onze ambities weerspiegelt. Daarvoor waren de verouderde kantoren in Waarloos niet langer geschikt.” Alken-Maes heeft niet enkel medewerkers die in de regio Mechelen wonen, maar vaak ook van een eind daarbuiten komen. Vandaar dat bereikbaarheid een belangrijke rol speelde. RVH.

    www.alken-maes.be

    04-04-2011 om 08:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!