Inhoud blog
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sergio Herman & demeyere

    Sergio Herman en Demeyere slaan de handen in elkaar.

     

     

    De professionele samenwerking lag voor de hand, gezien de bekende chef van driesterrenrestaurant Oud Sluis al jaren met de pannen van Demeyere kookt. De volgende jaren wordt Sergio Herman ook het gezicht van het messenmerk Zwilling J.A. Henckels en Staub, specialist in geëmailleerde gietijzeren pannen.

     

    Honger naar perfectie, dat drijft niet alleen sterrenchefs maar ook een culinair merk als Demeyere. De samenwerking met Sergio Herman is dan ook een logisch vervolg. De volgende jaren wordt de chef – ook bekend van tv-programma’s als ‘Mijn Restaurant’ en ‘De beste hobbykok van Vlaanderen’ – in de Benelux het gezicht van Demeyere, Zwilling J.A. Henckels en Staub.

     

    Sergio Herman: “Als je geen toplangoustines inkoopt, kan je geen toplangoustines serveren. En zonder kwaliteitsproducten krijg je evenmin een topgerecht. Omdat ik op inductieplaten kook, werk ik al jaren met de producten van Demeyere. Ik heb ook wel eens iets anders geprobeerd maar Demeyere-pannen springen er kwalitatief uit. Als je beknibbelt op kwaliteit, merk je dit aan het eind. Het gaat minder snel, de warmteverdeling is slechter. Daarom zou de horeca ook veel meer met goede pannen mogen werken.”

     

    Als familiebedrijf begonnen in 1908, is Demeyere vandaag uitgegroeid tot een wereldreferentie inzake de fabricatie van culinair kookgerei in roestvrij staal. Gevestigd in het Antwerpse Herentals, geldt het merk als standaard voor professionele chefs én hobbykoks. Generatie na generatie bekommert Demeyere zich dan ook om de topkwaliteit van zijn producten, zowel op het vlak van prestatie en levensduur als wat betreft comfort, veiligheid en gezondheid. De liefde voor design maakt tot slot het keukenplezier compleet.

    Demeyere past een zelf ontwikkelde, geavanceerde en aangepaste technologie toe: alle producten worden ontworpen naargelang hun gebruik voor verschillende kookmethodes. In dat opzicht zijn de producten van Demeyere uniek in de wereld en bieden ze een antwoord op de meest diverse en complexe kookvragen. RVH.

    www.demeyere.be

     





    24-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische vakantieganger ...

    Belgische vakantieganger houdt geen rekening met reisverwachtingen van kinderen

     

     

     

    Wanneer de Belg zijn vakantie plant, staan de verlangens van de kinderen niet hoog op het prioriteitenlijstje. Maar een schamele 4 % geeft aan dat ze bij het plannen van de vakantie rekening houdt met de wensen van hun kinderen. Meer nog, bijna 9 op 10 vindt speciale activiteiten voor kinderen op vakantie onbelangrijk. Deze opmerkelijke cijfers kwamen naar boven in een peiling van het Italiaanse cruisebedrijf MSC Cruises naar de reisverwachtingen van de Belg.

     

    We zorgen wel goed voor onszelf, maar liefst 72,4% vindt lekker eten en drinken onontbeerlijk voor een geslaagde vakantie. En dit cijfer loopt quasi gelijk voor leeftijd, diploma, geslacht of regio. Sporten (14%) en avontuur (25%) kunnen op heel wat minder belangstelling rekenen. We zijn duidelijk onze Bourgondische roots nog niet vergeten.

     

    Belgen zijn geen geboren verleiders op vakantie, misschien ligt dit wel aan het feit dat we ons goed kunnen ergeren aan andere vakantiegangers. Vakantiegangers ergeren zich bv. meer aan luidruchtige toeristen (21,6%) dan aan bagage verliezen (15,3%). ‘Bestolen worden’ spant de kroon: bijna 4 Belgen op 10 ergert zich hieraan op vakantie.

     

    MSC Family

    1 Belg op 10 droomt van een cruise. Meer en meer families met kinderen laten zich tegenwoordig verleiden tot een cruisevakantie met de kids. Kinderen kunnen zich in alle veiligheid amuseren in afzonderlijke speelruimtes en zwembaden. Kinderen onder de 18 jaar die de kajuit van de ouders delen cruisen bovendien het hele jaar door helemaal gratis!

     

    De MSC Cruises vloot bestaat uit elf schepen: MSC Magnifica, MSC Splendida en MSC Fantasia (de grootste schepen ooit gebouwd voor een Europese rederij), MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Opera, MSC Lirica,  MSC Sinfonia MSC Armonia  en MSC Melody. De vloot vaart het ganse jaar over de Middellandse Zee en seizoensgebonden in Noord-Europa, de Atlantische Oceaan, de Caraïben, Noord-Amerika en Canada, Zuid-Amerika, de Indische Oceaan en Zuid- en West-Afrika.

     

    MSC Cruises is de enige rederij ter wereld die in het bezit is van de Six Golden Pearls-award, die uitgereikt wordt door Bureau Veritas ter onderstreping van het hoge niveau van management en het beschermen van het milieu. Het bedrijf kreeg ook de ISO9001 en ISO22000 certificering voor de voedselkwaliteit en –veiligheid op alle aspecten van de catering, zowel aan wal als aan boord.  MSC Cruises geeft daarnaast ook om het welzijn van kinderen, om deze betrokkenheid te onderstrepen is het bedrijf onlangs een samenwerking aangegaan met UNICEF betreffende een gemeenschappelijk project in Brazilië bedoeld om arme kinderen te voorzien van een goede opleiding. RVH.

    www.msccruises.be







    24-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ocean Spray
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    OCEAN SPRAY VERBETERT ZIJN RECEPTEN: NOG NATUURLIJKER

     

     

     

    De cranberry heeft al een hele weg afgelegd. Ook al werd dit besje in 1620 door de Pilgrim Fathers van de Mayflower ontdekt, de Indianen gebruikten het al zeer lang om te koken, zich te verzorgen of om hun weefsels mee te kleuren. In 1930 ontwikkelden de stichters van de landbouwcoöperatie Ocean Spray als een van de eersten een techniek waarmee ze het sap uit de cranberry's konden halen om er een echt drankje mee te maken.

     

    Vandaag verbetert de wereldleider op de cranberrymarkt zijn recepten om tegemoet te komen aan de behoeften van de consumenten. En om ook de kleine dorst te lessen brengt Ocean Spray een nieuw, superhandig formaat op de markt: een brikje van 200 ml om gezond zijn dorst te lessen. Deze innovaties kaderen in een verbintenis ten aanzien van het milieu: het bewijs dat Ocean Spray een coöperatie met burgerzin is.

     

    De cranberry is een vrucht die op een heel aparte en originele manier wordt geoogst. Het grootste deel van de oogst gebeurt in een ondergelopen veen. Deze oogst is zowel verbluffend als spectaculair, want de producenten laten de plantage onder water lopen tot het water 45 cm hoog staat. Daarna worden de bessen van de struiken verwijderd met een maaidorser. Deze tijdelijke overstroming van de velden op het moment van de oogst maakt integraal deel uit van de cranberryteelt.

     

    Een nieuw formaat voor een gezonde dorstlesser op elk moment

    En er is nog meer, want Ocean Spray lanceert een nieuw, uiterst praktisch formaat in het Classic gamma: een brikje van 200 ml met rietje. Praktisch en ideaal om overal mee naartoe te nemen, naar het werk, bij het sporten of het wandelen... Met dit nieuwe formaat kunt u gezond uw dorst lessen: je kan er zoveel van drinken als je wilt en wanneer je maar wilt.

     

    De Vaccinium macrocarpon of Noord-Amerikaanse cranberry staat bekend om zijn weldadige effecten op het urinestelsel. Deze kleine rode bes zit vol krachtige antioxidanten, de proanthocyanidines (PAC’s). Zij voorkomen dat bepaalde bacteriën zich gaan vasthechten aan de wanden van de urinewegen. De cranberry is trouwens de enige fruitsoort die deze unieke antioxidanten bevat. RVH.

    www.oceanspray.be

     

    23-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blomus fine wine

    Blomus® Fine Wine - Genieten van fijne wijnen

     

     

     

    De nieuwe blomus® wijnproducten richten zich op het thema wijn en decanteren. Fijne wijnen vragen om een juiste zuurstofdosering en temperatuur zodat hun bouquet volledig tot recht komt.

     

    De decanteerkaraf DELTA kenmerkt zich door een pure vormgeving. Deze nieuwe wijnkaraf biedt een intelligente oplossing. Wanneer men de karaf vult door de roestvrijstalen opening wordt de wijn gelijktijdig belucht en gefilterd van kurk restanten en bezinksel.

    Professioneel decanteren is een eenvoudige en druppelvrije zaak met de stijlvolle decanteerschenker HELIX. Deze hoogwaardige roestvrijstalen schenktuit filtert en belucht de wijn tijdens het vullen van de wijnglazen.

     

    De combinatie van stijlen in fleskoeler COLLETO creëert een chique samenspel tussen het roestvrijstaal en de neopreen. Water, prosecco, witte wijn of frisdrank kunnen stijlvol worden gepresenteerd en gekoeld in de stevige fleskoeler. Kleurrijk is het kenmerk van de koelmanchet GHETTA. Met de handige roestvrijstalen clip aan de bovenkant van de hoes kan hij passend worden gemaakt om iedere 0,75 L fles.

    Praktisch, smal en rond, de foliesnijder ONYX verzekert een snel en gemakkelijk openen van de folie. De minimalistische look van ONYX focust op het essentiële: dit kleine designobject combineert op elegante wijze vorm en functie. RVH.





    22-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belg renoveert

    Belg renoveert meer en energiezuiniger dan ooit tevoren

     

     

     

     

    In 2010 werden meer dan 29.000 vergunningen voor de renovatie van huizen en appartementen afgeleverd door de stads- en gemeentediensten. Dit is een historisch record. In vergelijking met 15 jaar geleden betekent het zelfs een stijging van bijna een derde. Vooral het aantal renovaties waarbij bestaande woningen energiezuiniger worden gemaakt - die zelfs niet steevast in de statistieken opgenomen worden wegens niet steeds vergunningsplichtig -, nemen in spoedtempo aan. En het ziet ernaar uit dat die trend zich zal blijven voortzetten. Initiatieven als de Vlaamse Renovatiedag, die dit jaar op 8 mei voor de 14de keer plaats vindt, en websites als www.renovatie2020.be bewijzen dus meer dan ooit hun nut.

     

    De website www.renovatie2020.be gidst renoveerders doorheen elk van de 4 stappen die leiden naar een energiezuinigere woning:  de isolatie van het dak en/of de zoldervloer, de vervanging van enkele beglazing door hoogrendementsglas, het plaatsen van een condensatieketel of een warmtepomp, andere energiebesparende maatregelen: muurisolatie en vervanging van elektrische verwarming. 

     

    Wie op www.renovatie2020.be één (of méér) van deze 4 stappen aanklikt, krijgt op een heel overzichtelijke en praktische manier uitleg over wat de overheid voor een welbepaalde situatie adviseert, welke oplossingen voorhanden zijn om aan deze richtlijn te voldoen, waar  documentatie kan worden aangevraagd, waar verdelers en plaatsers te vinden zijn, van welke steunmaatregelen kan worden genoten, en wat de geschatte kost en terugverdientijd zijn. Bovendien worden tal van referenties getoond en kan de surfer getuigenissen lezen van verbouwers die de energiebesparende stap in kwestie reeds hebben gezet. RVH.

    www.renovatie2020.be en www.renoveraveclenergie.be werden gerealiseerd i.s.m. Recticel Insulation, Isover, Wienerberger, Viessmann, Deceuninck en Saint Gobain Glass.

    21-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BergHoff, gasbarbecues

    BergHOFF, gasbarbecues voor elk type kok

     

     

     

    In navolging van het grote assortiment van barbecuebenodigdheden van BergHOFF konden de BergHOFF gasbarbecues niet langer uitblijven. BergHOFF combineert eigentijds design met optimaal gebruiksgemak. Een ingenieuze barbecue om buiten te koken, bakken, braden, grillen, roosteren: gevarieerd koken dus, met alle opties van je eigen keuken.

     

    BergHOFF lanceert de Brevio, een compacte maar complete gasbarbecue waarmee je de keuken eenvoudig naar buiten haalt. De Brevio is voorzien van drie verschillende, roestvrijstalen branders, die de hitte simultaan over het volledige grilloppervlak verspreiden.

    Dankzij het kooksysteem met deksel en de talrijke accessoires, bieden de BergHOFF gasbarbecues eindeloze smaakvariaties en sporen ze aan tot creatief koken. De Brevio gasbarbecue is prachtig afgewerkt met geëmailleerde deuren en schuiven met roestvrijstalen handvaten.

     

    De Magnio gasbarbecue, het grote broertje van de Brevio, heeft vijf roestvrijstalen branders en een zijbrander om overheerlijke bijgerechten te kunnen bereiden. De Magnio is afgewerkt met geëmailleerde deuren en schuiven met roestvrijstalen handvaten. Dankzij deze uitrusting kan de kok zijn gerechten in alle rust bereiden.

    Om er zeker van te zijn steeds alles bij de hand te hebben, bieden de opbergkasten ruimschoots plaats aan kruiden, borden en  schotels. Zo behoort heen en weer lopen tussen de keuken en de tuin voorgoed tot het verleden. RVH.

    www.berghoffworldwide.com        







    20-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feesten op de vestingen

    Feesten op de vestingen

     

     

     

     

    Het versterkte stadje Gravelines ligt op een steenworp van Duinkerke en is omwille van de historische bezienswaardigheden en de gezelligheid beslist een bezoek waard. Van 22 tot 25 april worden er de Floralies du Litoral georganiseerd. Het evenement vindt om de vier jaar plaats en de bloemen- en tuinenpracht is overweldigend, op een oppervlakte van ruim 6000 m2 ! Het is een echt streekevenement want het zijn de bloemen- en plantenkwekers, de ontwerpers van tuinen, de tuinscholen en de groendiensten uit de regio Duinkerke die voor de aanleg zorgen.

    Je kunt een bezoek aan de Floralies du Litoral in Gravelines combineren met het bijwonen van de 8ste editie van de Journées Eurorégionales des Villes Fortifiées. Niet verwonderlijk dat het evenement in  Gravelines plaatsvindt want het mooie stadje, op de oever van de rivier Aa, heeft prachtige omwallingen die door de beroemde Vauban zijn ontworpen. Van 23 tot 25 april zijn er geleide wandelingen en overal in de stad zal de bezoeker een reis terug in de tijd kunnen maken. Op de vestingen wordt ondermeer een Vikingkamp gebouwd en ontmoet je de soldaten van het grote leger van Napoleon. RVH.

     

    Office de Tourisme des Rives de l’Aa (Gravelines), 11 rue de la République bp 139, F-59820, Gravelines. T 00 33 (0) 3  28 51 94 00.

    E-mail: gravelines.cote.opale@wanadoo.fr, http://www.tourisme-gravelines.fr

    19-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palet intense

    LU Côte d’Or stelt voor « Palet Intense »!

    Krokante en intense chocoladekoekjes die uw smaakpapillen in verrukking zullen brengen

     

     

    LU en Côte d’Or spelen in op de gastronomische verlangens van de Belgen en komen voortdurend met nieuwe, verrassende lekkernijen die zorgen voor momenten van heerlijk samen genieten. Het belang van gastronomie en genieten voor de Belgen spreekt voor zich: jaarlijks verorberen we 6,8 kg koekjes en meer dan één Belg op vijf laat zich minstens één maal per week verleiden door een stukje chocolade. Vorig jaar lanceerden Côte d’Or en LU het « Biscuit Intense » gamma dat een onmiddellijk succes werd. Liefst 17,3%(3) van de Belgen smulden reeds van de LU-Côte d’Or koekjes. Het gamma breidt nu uit met een nieuw recept: Biscuit Intense Melkchocolade. Voor nog heerlijkere genotsmomenten!

     

    Om te voldoen aan de toenemende verlangens naar unieke en exclusieve smaaksensaties komen LU en Côte d’Or daarnaast met een nieuw gastronomisch pronkstuk: het gamma Palet Intense met twee smaken: Palet Intense Puur met stukjes cacaoboon en Palet Intense Melk met praliné vulling. Een rond, knapperig koekje met zachte vulling om met familie en vrienden van te genieten. RVH.

     

     

    19-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Eetclub
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DVD & Blu-ray release 'De Eetclub' op 22 april '11

       

      

     

     

     

    De Eetclub - Indrukwekkende topcast in de verfilming van het boek van Saskia Noort

    Op 22 april  komt De Eetclub uit op DVD en  Blu-ray. De  Eetclub is  een  verfilming van de gelijknamige bestseller van  Saskia Noort, waarvan  het lezende publiek meer dan 300.000 exemplaren verslond.

     

    Regisseur Robert Jan Westdijk (Het Echte Leven, Phileine Zegt Sorry, Zusje) strikte voor  deze verfilming een  indrukwekkende Nederlandse  cast met o.a.  Bracha  van  Doesburgh (Moordwijven, Vet Hard), Thom  Hoffman (Zwartboek, Dogville) en Halina Reijn (Valkyrie, Zwartboek).

     

    Karen en Michel  zijn een koppel  dertigers die samen  met hun  dochtertje naar een  exclusieve villawijk verhuizen. Terwijl Michel zich op zijn carriere concentreert,  sluit Karen zich aan bij ‘De Eetclub’, een hechte vriendenkring van een aantal buurvrouwen en hun echtgenoten.  Alles lijkt goed  te gaan,  tot  de ogenschijnlijke  zelfmoord  van een  van  de clubleden de  relaties  onder druk  zet.  Het wordt  Karen  duidelijk  dat iedereen in De Eetclub geheimen heeft voor elkaar…

     

    Robert Jan Westdijks verfilming van het tweede boek van successchrijfster Saskia Noort levert een spannende maar toegankelijke thriller op met sterke vertolkingen, prachtige locaties en een mooie cinematografie. RVH.

     

    18-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plattelandstoerisme

     

    Primeur voor Plattelandstoerisme

    Kinderen zijn onze eregasten

     

     

     

    Plattelandstoerisme zit in de lift.  Steeds meer gezinnen vinden de weg naar een charmante bed&breakfast of een landelijke vakantiewoning.

    Voor gezinnen met kinderen is zoeken naar een passende locatie voor een weekendje weg of een korte vakantie vaak een kwestie van compromissen maken.  Dit voorjaar biedt de vzw Plattelandstoerisme in Vlaanderen belevenisvakanties aan voor het hele gezin. Je kan vanaf de Paasvakantie gloednieuwe kindvriendelijke arrangementen boeken, en straks krijgen de kinderen bij aankomst een keitoffe Kids Fun Bag.

     

    Bij kindvriendelijke logies hebben de uitbaters niet alleen een groot hart voor kinderen, maar voorzien ook extra faciliteiten voor hen: van kinderbedjes en –stoelen, over flessenopwarmers en microgolf naar leuk speelgoed of een toffe speeltuin.  Maar er is meer…

     

    Vanaf nu worden in alle 62 logies met het kindvriendelijke label Kids Fun bags verdeeld.  Want kinderen zijn hier écht eregasten!  Bij aankomst krijgen de allerjongsten, van 0 tot 5 jaar, een Funny Kiddie Bag.  Gabbers en meiden tussen 6 en 12 jaar krijgen een Junior Fun Bag cadeau.

     

    In beide zakken zitten een pak leuke dingen voor de kinderen.  Spelletjes, hebbedingetjes, een speelgoedje, kleur- en knutselopdrachten, en proevertjes, aangeboden door diverse kindvriendelijke leveranciers.  Je kan er van op aan dat de kids een hele tijd zoet zullen zijn met hun toffe cadeau.  Bovendien staat er op de milieuvriendelijke zak ook nog eens een leuke kleurtekening die ze met de kleurpotloodjes uit de Kids Fun Bag helemaal kunnen inkleuren.  RVH.

    www.plattelandstoerisme.be





    17-04-2011 om 08:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ei Sefora

    Pierre Ledent Pasen

    Ei Sefora

     

     

     

    Een half ei in witte chocolade met een degradé van geeloranje, de andere helft in zwarte chocolade voor 70% afkomstig uit Madagaskar, samengehouden door een chocoladelint met logo van Pierre Ledent.

    Het paasei bevat 6 kleine eitjes, met een vulling van ganache en kir royal, hazelnootpraliné en hazelnoot-koffiepraliné. Verpakt in een speciaal ontworpen gele luxedoos. Ei Sefora in gele luxedoos, beperkte editie € 19

     

    Pierre Ledent werd in 1971 in België geboren. Zijn talent werd in 1994 in Tokio bekroond met de gouden medaille op het prestigieuze Internationaal Concours voor Jonge Patissiers, Confiseurs, IJsmakers en Chocolatiers. Sindsdien blijft hij nieuwe en zinnenstrelende smaakcombinaties creëren.

    Voor zijn verrassende artisanale creaties gebruikt Pierre Ledent enkel chocolade van gecontroleerde oorsprong met minstens 70% cacao. Alle ingrediënten die hij gebruikt voor zijn pralines worden zorgvuldig geselecteerd en zijn van onberispelijke kwaliteit.

    RVH.

    PIERRE LEDENT - Boterstraat 19 – 1000 Brussel – Tel.: 02 513 99 14

    www.pierreledent.be

    open elke dag (behalve maandag) van 11 tot 19.30 uur - Tearoom tot 18.30 uur





    17-04-2011 om 08:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize: paasfeest traditie en cnvenience

    DELHAIZE BELGIE LANCEERT HET PAASFEEST DOOR TRADITIE EN CONVENIENCE TE COMBINEREN TEGEN DE BESTE PRIJS

     

     

     

    Dankzij het succes van haar traiteurconcept dat eind vorig jaar gelanceerd werd, brengt Delhaize nu een nieuwe catalogus uit met lentesmaken.

    Omdat Pasen rijmt met traditie, wil iedereen zijn of haar gasten de perfecte feestmaaltijd voorschotelen. Dankzij een assortiment dat traditie en eenvoud weet te combineren, bewijst Delhaize dat men een traditioneel menu kan bereiden zonder uren in de keuken te moeten doorbrengen. Bovendien is dit voor Delhaize een mooie gelegenheid om haar traiteurconcept

    dat vorig jaar gelanceerd werd, andermaal in de kijker te zetten met een nieuwe catalogus, aangepast aan de culinaire tendensen van het seizoen. Dit jaar zitten eenvoud, smaak en kleine prijsjes mee aan het feestmaal!

     

    Pasen is een goede gelegenheid om met heel de familie aan te schuiven aan een heerlijke en traditionele feestmaaltijd. Maar het zou veel aangenamer zijn om van dat festijn te kunnen genieten samen met de gasten. Dankzij Delhaize kan dat! Dit jaar gaat traditie gepaard met convenience. Er is niet veel werk nodig om van een klein gerecht een culinaire topper te maken. De aankopers van Delhaize hebben producten geselecteerd die kwalitatief én eenvoudig zijn om te bereiden. RVH.

    17-04-2011 om 08:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour: Franse wijnen ... Belgische wijnboeren

    Carrefour lanceert het gamma “Franse wijnen… maar Belgische wijnboeren!”

     

     

     

     

    Carrefour Belgium lanceert een gloednieuw wijnassortiment voor de Belgische markt. Het omvat een selectie van Franse wijnen die, zonder uitzondering, door Belgische wijnbouwers worden geproduceerd. Zo wil Carrefour Belgium op zijn elan verdergaan en de Belgische knowhow in het zonnetje zetten.

     

    Dat Belgen van wijn houden, hoeft geen betoog. Met een gemiddelde jaarlijkse consumptie van zowat 30 liter per jaar hoort de Belg tot de meest fervente wijnliefhebbers. Sommigen onder ons beleven hun wijnpassie op een wel heel bijzondere manier: door te verhuizen naar de bakermat van de wijncultuur en het glas te heffen op hun eigen wijn. Zo maken ze dag na dag hun droom waar. Dat is ook de wijnaankoper van Carrefour Belgium, Francis Lerminiaux, niet ontgaan. Hij bezocht de ‘wijnexpats’ ter plaatse, leerde hun cuvées naar waarde schatten en werkte een origineel idee uit: de Belgische consument mee laten proeven van de knowhow van die Belgische wijnproducenten... in Frankrijk.

     

    Frans-Belgische wijnbouw: een succesverhaal

    Van 4 t.e.m. 10 mei 2011 stellen liefst 7 Belgische wijnbouwers hun cuvées voor in de Belgische Carrefour hypermarkten. Zij konden de lokroep van hun passie niet weerstaan en trokken vanuit alle windstreken van België (Brasschaat, Ukkel, Nijvel, Thieu, Groot-Bijgaarden, ...) naar het zuidwesten van Frankrijk om er hun eigen wijn te verbouwen. Een greep uit de prestigieuze appellations -Bordeaux, Bordeaux Supérieur, Haut-Médoc, Sauternes, Cahors -volstaat om aan te tonen dat deze expats onlosmakelijk verbonden zijn met hun wijngaard.

     

    Er worden tal van initiatieven op touw gezet om de wijnen en hun respectieve wijnbouwers te promoten. Flessen van Belgische wijnbouwers uit Frankrijk krijgen een speciaal kraagje aangemeten. Met een affichecampagne voor winkeldegustaties en -animaties door de wijnproducenten zelf kondigt Carrefour het nieuwe gamma aan.

     

    De beslissing om Belgische wijnbouwers uit Frankrijk in de kijker te zetten, kadert in een groter geheel dat al sterk in de basisfilosofie van ons enseigne verankerd is. Voor Julie Stordiau, woordvoerster van Carrefour Belgium, is het onze wil dichter bij de consument te staan: “Of het nu gaat om specifieke afdelingen of producten voor dagelijkse consumptie – fruit, groenten, vlees of verse producten (bvb. 100% Belgische melk) – we stellen de lokale marktspelers altijd voorop. Dat principe lag ook aan de basis van de nauwe samenwerking met de Belgische wijnproducenten in Frankrijk. Buiten onze landsgrenzen is het Belgische patriotisme vaak prominenter aanwezig. Ga maar even het succes na van de “chambres d’hôtes” die door onze landgenoten in Frankrijk gerund worden. Belgen zijn er dol op!” RVH.

     

     

    16-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duinkerke getooid met bloemen

    DUINKERKE  en  REGIO  GETOOID  MET  BLOEMEN

     

     

     

    De lente is in het land en overal ontluiken de bloemen. Het is de gedroomde tijd om er op uit te trekken, bijvoorbeeld naar Duinkerke en naar de regio die deze boeiende stad omsluit. In Duinkerke zetten ze nog een extra tandje bij  voor de bloemenpracht want in de komende weken worden verschillende evenementen georganiseerd voor zij die houden van bloemen, van het frisse groen en van tal van bezienswaardigheden die je in deze unieke lentewereld kunt bezoeken.

     

    Terug naar Duinkerke waar tijdens het weekend van 16 en 17 april, in het park Coquelle, de Marché du Végétal wordt georganiseerd. In de tuinen van het kasteel Rosendaël bezoek je de kraampjes met streekproducten, er wordt muziek gemaakt, gedanst en zelfs de ‘reuze de Dunkerque’ is van de partij, kortom een unieke gelegenheid om het ‘land over de schreve’ beter te leren kennen. Een andere manier om dat te doen is de regio met de auto, de fiets of te voet ontdekken. Er zijn tal van bewegwijzerde, thematische routes zoals de Route du Lin. Langs deze Vlasroute liggen schilderachtige dorpen, echte juweeltjes, zoals Hondschoote, Kellem, Rexpoëde en andere levendige centra van de vlasindustrie, vandaag oases van rust.

    RVH.

    Toeristische info regio Duinkerke – Kust van Frans Vlaanderen: Office de Tourisme ‘Le Beffroi’, rue de l’amiral Ronarc’h, F-59140, Dunkerque, T 00 33 (0) 3 28 66 79 21, e-mail: info@duinkerke.fr, www.duinkerke.fr

     

    Office Tourisme Hondschoote, 5 place Général de Gaulle, T 00 33 (0) 3 28 62 53 00, e-mail: otpaysdulin@free.fr, http://otpaysdulin.over-blog.fr,  www.otpaysdulin.fr

    15-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Styled By

    Primeur voor Europa

    Styled By lanceert budgetvriendelijk decoratietextiel

     

     

     

     

    Karl Lagerfeld, Roberto Cavali en Lanvin deden het al voor H&M. Filip Deslee, Marijke Schipper en Christophe Aertssen doen het dit jaar voor Styled By. Met Styled By hoeft niemand op zijn designer-honger te blijven. Voortaan kan iedereen tegen een competitieve prijs zijn interieur een trendy en exclusieve look geven dankzij hoogwaardig textiel bedacht door internationaal vermaarde designers.   

     

    Styled By is een van de meest  spraakmakende lanceringen van 2011. Styled By is een merk met een uniek opzet: het presenteren van betaalbare textielcollecties die zijn ontworpen door bekende internationaal designers. Momenteel zijn dat er al drie: de Belgen Filip Deslee en Christophe Aertssen, en de Nederlandse ontwerpster Marijke Schipper. In de loop van dit jaar wordt de pool uitgebreid naar een tiental designers verspreid over heel Europa. Op die manier komen de meest uiteenlopende stijlen aan bod, en vinden de meest diverse smaken hun gading. 

     

    Dankzij de designer collaboration staat elke collectie van Styled By garant voor de recentste textieltrends voor binnen en buiten. De moderne kleuren en intrigerende motieven inspireren tot het samenstellen van de allerpersoonlijkste, trendy interieurs en terrassen. Het assortiment is bovendien heel breed. Het gaat van kussens en plaids over tafellinnen en ovenwanten tot het fraaiste beddengoed. Met Styled By krijgen elke woonkamer, slaapkamer, keuken en tuin een exclusieve en heel eigentijdse look.      

     

    Uniek aan de designercollectie Styled By is de concurrentiële prijs. Styled By wil iedereen de kans geven om tegen een klein budget een bekend designer in huis te halen. Dankzij deze prijsstrategie is het zelfs mogelijk om de volledige collectie te kopen en daarmee een volledig huis in een volledig nieuw kleedje te steken.

     

    De eerste textielcollectie Mare, ontworpen door Filip Deslee is vanaf 2 mei in een gelimiteerde oplage verkrijgbaar bij Casa. RVH.

    15-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bodytrain van Puma

    PUMA INTRODUCEERT BODYTRAIN, DE EERSTE COLLECTIE RESISTANCE-(TRAINING)SCHOENEN

     

     

     

    Sportlifestylemerk PUMA betreedt met de introductie van de BodyTrain-collectie voor het eerst het terrein van de resistance-schoenen. De BodyTrain-schoenen van PUMA activeren de beenspieren tot 18% beter dan toonaangevende andere merken, ze bootsen de natuurlijke beweging na en zijn extreem lichtgewicht, waardoor ze comfortabel zitten. De schoenen zijn er in verschillende modellen, materialen en kleuren, zodat vrouwen ruime keus hebben als ze (training)schoenen nodig hebben.

     

    PUMA heeft bewegingswetenschappers van de Technische Universiteit van Chemnitz ingeschakeld om onderzoek te doen naar kinetica en spieractiviteit bij stilstand en tijdens het lopen, waarbij verschillende schoenen met elkaar zijn vergeleken: de BodyTrain van PUMA, traditionele wandelschoenen en een aantal resistance-trainingschoenen van andere merken. Tijdens het onderzoek zijn vijf beenspieren aan de voor- en achterkant van de kuiten en dijbenen aan een EMG-test onderworpen.

     

    De resultaten lieten zien dat bij de nieuwe PUMA BodyTrain-schoen de spieractivering met 11% meer toeneemt dan bij een traditionele wandelschoen, en tot 18% meer dan bij een aantal toonaangevende resistance-(training)schoenen van andere merken. De PUMA BodyTrain is ook een topper als het op gewicht aankomt: hij weegt tot 279 gram minder dan de meeste andere schoenen. Lichtgewicht schoenen zorgen voor minder zwaar belaste gewrichten, geven een natuurlijk gevoel en zorgen dat je de schoen langer en met meer comfort kunt dragen.

     

    Bij alle BodyTrain-schoenen is gebruik gemaakt van PUMA’s innovatieve BioRide™-technologie. BioRide™ bestaat uit drie componenten: Rocker, Flex en Groove. De buitenzool loopt rond (net als bij een schommelstoel) waardoor de voet zacht neerkomt en zich bij elke stap goed van hiel tot teen kan afwikkelen. RVH.

    www.puma.com

    14-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.200 jaar Perrier Jouet

    200 Jaar Champagnehuis Perrier-Jouet

     

     

     

    Champagnehuis Perrier-Jouët vierde haar 200-jarig bestaan met de onthulling van Bi-Centenaire—de allereerste Living Legacy champagne, ontworpen om doorgegeven te worden aan volgende generaties.

    Een exclusieve aanwezigheidslijst werd samengesteld door het huis dat wereldwijd bekend staat voor de Belle Époque Cuvée, voor de bekendmaking van een nieuwe Champagne ervaring. Aanwezigen werden ook uitgenodigd om een nieuw werk te ontdekken van de Amerikaanse kunstenaar Daniel Arsham , ontworpen om de geest van Bi-Centenaire te belichamen. —Een uitnodiging om het leven werkelijk te vieren.

     

    Perrier-Jouët Bi-Centenaire vertelt het onverwachte verhaal van een grootse vintage wijn met een dubbele achtergrond. De eerste vindt vandaag de dag plaats: een champagne liefhebber trakteert zichzelf op een magnum van Perrier-Jouët Belle Epoque 1998. Vele jaren later, op zijn beurt, geniet een nakomeling van een magnum van Belle Epoque 1998, dat doorheen de generaties is doorgegeven en met veel zorg in een privé-kelder werd bewaard in Perrier-Jouët voor bijna 100 jaar. Om deze elegante uitdaging van de tijd te bereiken, werd de vintage om zijn uitzonderlijke verouderingscapaciteit met veel zorg gekozen door huidige keldermeester Hervé Deschamps, de enige 7e keldermeester in het 200-jarig bestaan van het huis.

     

    Voorzitter en CEO van Martell Mumm Perrier-Jouët, Lionel Breton: “We zijn enorm trots om het 200-jarige bestaan van Perrier-Jouët te vieren met deze unieke champagne ervaring als een echte eerbetoon aan het opmerkelijke vakmanschap en de passie van het huis om een gevoel van Franse ‘art de vivre’ door te willen geven aan volgende generaties.”

     

    De avond werd afgesloten met de onthulling van Daniel Arsham’s* unieke diptych sculptuur, dat glimpen van de flessen blootlegt door een originele en aparte architectuur, ontworpen om de filosofie van deze champagne uit te drukken. Daniel Arsham: “Het was de geest van de continuïteit van deze Perrier-Jouët die ik wou aantonen door een diptych te creëren die de essentie van Perrier-Jouët combineerde met mijn wereld. Mijn aanvankelijke inspiratie kwam van Perrier-Jouët’s wijngaarden en kelders, het detail van Emile Gallé’s anemoonbloem”.

     

    Perrier-Jouët Bi-Centenaire is beschikbaar in zeer beperkte aantallen (slechts 100 stuks) in de boetiek van het Champagnehuis in Epernay en op afspraak met een uitzonderlijke ervaring van gastvrijheid. Het is eveneens beschikbaar via het exclusief netwerk van Pernod Ricard voor een gemiddelde aanbevolen verkoopprijs van 10.000 euro.

     

    Uitzonderlijke bekwaamheden in wijnmakerij zijn werkelijk de moeite waard om na te laten als erfenis aan de volgende generatie die dezelfde art de vivre belichaamt. RVH. 





    13-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op weg naar het zuiden ...

    OP WEG NAAR HET ZUIDEN : ETAPPEPLAATS  VALLE  D’AOSTA

     

     

     

     

    Wie van plan is om tijdens de komende maanden zijn vakantie in Italië door te brengen kan uit verschillende reisroutes kiezen. Of het nu Rome of Toscane wordt, Umbrië of Venetië, altijd moet je aan de andere kant van de Alpen geraken. De reisroute via de Vallei van Aosta geniet de voorkeur al was het maar omdat je over geen enkele bergpas moet rijden.

     

    De weg via Valle d’Aosta is makkelijk en snel want van Brussel tot in Italië kun je continu op de autosnelweg reizen. Via de Mont Blanc Tunnel of de Tunnel du Grand Saint-Bernard geraak je probleemloos over de Alpen en wie dan toch eens een beroemde Alpenroute wil volgen, rijdt over een makkelijke weg en in sierlijke bochten tot boven op Grote St. Bernhardpas.

     

    Als je uit beide tunnels rijdt of als je de bergpas bent overgestoken dan ben je meteen in Italië, meer bepaald in de autonome Regio Valle d’Aosta. Het is een schitterende streek en alleen daarvoor reeds zou je deze reisroute op weg naar je vakantiebestemming in Italië verkiezen. Valle d’Aosta is zo mooi dat je er niet zomaar doorrijdt maar er een etappeplaats van maakt, er eventueel enkele dagen voor uittrekt.

     

    Valle d’Aosta zou je de ‘geheimtip van de Alpen’ kunnen noemen. Het is klein gebied maar met een onvoorstelbaar gevarieerd toeristisch aanbod waardoor elke vakantieganger er aan zijn trekken komt. Om te beginnen is er het imponerende natuurschoon, de vallei die als een grote arena wordt omringd met bergtoppen tot vierduizend meter en meer: Monte Rosa, Matterhorn, Mont Blanc, Gran Paradiso.

     

    Wat Valle d’Aosta zo uniek maakt is de combinatie van natuurschoon en culturele rijkdom. Gedurende eeuwen was de vallei een belangrijke handelsroute tussen zuid en noord Europa. Op weg naar je vakantiebestemming is Valle d’Aosta, slechts 865 km van Brussel, een uitgelezen stop, een aangename onderbreking op de lange reisweg. RVH.

    www.visitaosta.be, www.lovevda.it

    12-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Missoni Koeweit

    Rezidor opent Hotel Missoni Koeweit

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, opende zopas, in samenwerking met het bekende Italiaanse Missoni modehuis, het Hotel Missoni Koeweit. Het unieke hotel biedt 169 kamers en is Rezidor’s tweede Hotel Missoni – het allereerste werd in juni 2009 geopend in Edinburgh (Schotland).

     

    Hotel Missoni Koeweit maakt deel uit van het Symphony Centre, een imperium midden in het shopping district van Koeweit. Creative Director Rosita Missoni inspireerde zich op de Arabische Golf en de cultuur van Koeweit en combineerde de typische vibrerende Missoni patronen en schitterende kleuren met sterke accenten van turkoois, groen en goud doorheen het hele hotel.

     

    De 169 kamers hebben allen zeezicht. In de tarieven zijn ontbijt, wasserij, hoge snelheids internettoegang, filmen op aanvraag, en minibar inbegrepen. Het hotel beschikt over uitgebreide vergadermogelijkheden, een moderne gym, een sauna, een stoomkamer en een zwembad met zicht over de stad.

     

    “Hotel Missoni Koeweit is een fantastische aanwinst voor de groeiende portefeuille van Rezidor in het Midden Oosten. Hier een Hotel Missoni openen heeft een speciale betekenis voor ons bedrijf, Koeweit was ooit immers onze eerste bestemming buiten Scandinavië, hier openden we ons eerste internationale hotel. De combinatie van design, lifestyle en technologie zal een unieke ervaring  creëren – zodra men door de deuren stapt, zal men weten dat het een Missoni is,” zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Hotel Missoni Koeweit biedt geraffineerde restaurantconcepten aan: het Italiaanse Cucina restaurant ligt in het hart van het hotel en biedt een authentieke Italiaanse keuken terwijl het Luna restaurant, op de 18de verdieping, een fusiekeuken van Arabisch-Oosterse en mediterraanse keuken aanbiedt. Voor kleinere maaltijden kan men terecht in Choco Café voor gebakjes, chocolade en een selectie van smakelijke gerechten, de Pool Bar serveert continentale keuken.

     

    State-of-the-art technologische design elementen zorgen voor een onberispelijk verblijf van elke gast : check-in via iPads, de laatste nieuwe Bang & Olufsen TV’s in de kamers, en in de badkamers van de suites, ‘Magische Spiegels’ die moeiteloos omgetoverd worden in TV schermen.

     

    Hotel Missoni Koeweit voorziet tegen 2011 ook een 1.500 m² luxueuze Six Senses Spa, toegankelijk voor zowel hotelgasten als locaal publiek. De Six Senses Spa biedt  naast de befaamde Six Senses schoonheidsbehandelingen ook verzorgingskamers met manicure/pedicure stations, twee yoga studio’s en een gezondheidsbar. De Spa heeft aparte gymzalen, hammams en vestiaires voor mannen en vrouwen, elk met een sauna en stoomkamer. RVH.

    www.rezidor.com.

     







    11-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.istanbul shopping

    ISTANBUL SHOPPING FEST

     

     

    Een niet te missen evenement voor al wie van Turkije... en winkelen houdt!

    Tot 26 april tovert een uitzonderlijk evenement, het Istanbul Shopping Fest,
    de mythische stad Istanbul om in de place to be voor alle fashionista’s van
    deze wereld. De ideale gelegenheid om in het voormalige Constantinopel een
    lang weekend door te brengen en tijdens deze minitrip met z’n tweetjes deze mythische stad te ontdekken.

    Tijdens het Istanbul Shopping Fest verenigen de handelaars, de boetieks,
    de grote winkelstraten en de indrukwekkende winkelcentra van de stad zich,
    met de actieve steun van de lokale overheid, om de shopaholics koninklijk
    te onthalen, hen bij hun keuze te helpen en hen te trakteren op buitengewone festiviteiten en hun zo een onvergetelijk verblijf te bezorgen!

    Istanbul, een paradijs voor al wie dol is op shoppen

    Onmogelijk om onverschillig te blijven voor de talloze mogelijkheden
    die Istanbul biedt aan iedereen die regelmatig in winkelstraten flaneert.
    Deze dynamische, bruisende metropool met 13 miljoen inwoners en talrijke wijken met elk hun typische sfeer beschikt over nagenoeg onuitputtelijke bronnen.

    Tijdens een dagje of een weekend Istanbul kunt u  door de grote winkelstraten lopen waar de grootste internationale merken vertegenwoordigd zijn, waaronder Armani, D&G, Kenzo, Zara, Dior... en dat aan taxfree prijzen!  U kan de verschillende gangen en verdiepingen van de grote en verrassend moderne winkelcentra verkennen en ook urenlang ‘verdwalen’ in de talrijke traditionele bazaars van de stad. Alleen al de bazaar Kapali Çarsi telt niet minder dan 4.000 winkeltjes! De gelegenheid
    om de nog steeds erg levendige handwerktraditie te bewonderen, meer bepaald het maken van tapijten en juwelen en de leder-, hout- en metaalbewerking...
    De handelaars met hun spreekwoordelijke gastvrijheid zullen u bij een kopje thee graag adviseren.

    Istanbul Shopping Fest heeft nog meer troeven om u te laten genieten van
    deze unieke mengeling van traditie en moderniteit, van deze onderdompeling in een andere omgeving, van het even ertussenuit zijn. Tijdens de shopping nights houden de winkels open tot 2 uur ’s nachts. Verder zijn er allerlei evenementen, waaronder tal van concerten, modeshows, spelletjes voor kinderen... allemaal te ontdekken in een programma dat elke dag van de week wat te bieden heeft.

    Shopaholics uit de hele wereld maken kans op een prijs in de loterij die
    bij deze gelegenheid wordt georganiseerd. RVH.

     





    10-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!