Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Black Mountain
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Black Mountain Cabernet Sauvignon 2009

     

     

     

     

    De Bulgaarse wijngaard blijft groeien en heeft steeds nieuwe verrassingen in petto.
    Zo bijvoorbeeld de terugkeer, onder bescherming van Domaine Boyar -de eerste producteur van het land- van een zeer mooi merk dat speciaal voor Delhaize werd ontwikkeld: Black Mountain. Zo vindt men vandaag van dit merk in de winkelrekken een zeer interessante Cabernet Sauvignon 2009.

     

    Deze wijn bevat minimum 85% cabernet sauvignon druiven die met een goed rendement van 45hl/ha op een stenige grond geteeld worden en die met de hand geplukt zijn. Het persen wordt gevolgd door een afkoeling op ongeveer 18 – 20°C terwijl de gisting, zowel in klassieke als in roterende tanken, onder strenge controle gebeurt en versterkt wordt door het toevoegen van speciaal geselecteerde gisten. Een werktemperatuur van 20 tot 25°C zorgt voor een optimaal contact met de schillen. Na deze alcoholgisting wordt de wijn in een inox tank overgegoten waar de malolactische gisting gebeurt.

    70 % van de opvoeding gebeurt op het fruit, zonder contact met hout; de overige 30% van de opvoeding gebeuren op Franse en Amerikaanse eikspaanders.

     

    Deze wijn wordt tot op het moment van de botteling op lage temperatuur en met inert gas in tanken van roestvrij staal bewaard en heeft een mooie robijnrode kleur. De neus herinnert aan rijpe rode en zwarte vruchten en is aangevuld met een subtiele houtige toets. Zijn smaak is fris en sappig met een mooie structuur en zachte tannines. Deze wijn past bijzonder goed bij harde kazen en stoofpotjes. RVH.

     

    05-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vivabox moederdag

    Vivabox: verrassend veel cadeau voor Moederdag

     

     

     

    Dankzij vivabox zet je mama op gepaste wijze in de bloemetjes. Figuurlijk dan want bloemen gaf je het voorbije jaar al. Tijd voor iets anders dus: een cadeau waarmee je mama echt een plezier doet. Of ze nu houdt van lekker eten, een avondje uit, zalig ontspannen, parfum, wijn of chocolade, viva-box heeft werkelijk voor elke mama een geschikt cadeau.

     

    Vivabox relaxed

    Prachtig en happy vanbinnen en vanbuiten: bevat een cadeaubon voor een verwenarrangement voor twee personen in één van de voorgestelde Wellnesscentra. Met dit cadeautje scoor je trouwens twee keer want de geschenkdoos bevat ook nog eens twee paar unieke teenslippers om thuis te dragen én tijdens het relaxmoment.

     

    Vivabox What Women Want

    Uitvissen van welk geschenkje vrouwen nu echt dromen, is op zijn zachtst gezegd een echte uitdaging. Daarom maakt vivabox je het leven gemakkelijk met de geschenkdoos “What Women Want”. Met daarin de DVD van Sex and the City, een flesje bubbels van Jacobs Creek én een bon om zichzelf mee te verwennen bij één van de voorgestelde Wellnesscentra, beautysalons of restaurants.

     

    Vivabox Relax Weekend

    Een weekendje ertussenuit kan wonderen doen. Zeker als het gekoppeld is aan een arrangement in een spa, is het een echt vertroetelcadeau. Het genieten begint al zodra je deze box opent want hij bevat ook drie zalige verzorgingsproducten van Rituals.

     

    Vivabox Italian@home

    Liefde gaat door de maag. Geen betere manier dus om keukenprinsessen en liefhebsters van La Bella Italia plezier te doen dan met de smakelijke Vivabox Italian@home. Alle ingrediënten voor een overheerlijke Italiaanse maaltijd zijn al inbegrepen: een zakje pasta van De Cecco, een potje saus Primavera van Sacla, een pastaschep annex parmezaanrasp van Sagaform. Vivabox zou Vivabox niet zijn, mocht het niet meer verrassingen in petto hebben. Dus zit er in de geschenkdoos ook een cadeaubon om bij Delhaize in te ruilen voor een flesje Montepulciano d’Abruzzo. Dankzij het kookboek La Cuccina Italiana heeft mama nog lang plezier aan haar cadeau. RVH.

    Vivabox is te koop bij Delhaize, ECI, Free Record Shop, Fun, Happyland, Standaard Boekhandel en www.vivabox.be

     

    05-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sigma Studio

    Sigma opent nieuw winkelconcept in Leuven: SigmaStudio

    Consument krijgt unieke totaalaanpak: verfproducten, inspiratie en technisch advies

     

     

     

    Een inspirerende kleurenwand. Demonstraties van verftechnieken. En een ‘experience corner’ waar je zelf producten kan uittesten. Met SigmaStudio krijgt Leuven de primeur van het gloednieuwe winkelconcept van Sigma. De verfspecialist reikt de veeleisende consument een uniek totaalpakket aan: professioneel advies, technische tips en uiteraard alle verfproducten en toebehoren. Op vrijdag 29 april hield Sigma de eerste SigmaStudio in Herent boven de verfvont.

     

    Veeleisende interieurliefhebbers kunnen zich in de handen wrijven. Want met SigmaStudio krijgt de consument er een unieke winkel bij. Het concept combineert inspiratie en informatie, met de kwalitatieve Sigma-producten als uitgangspunt.

    Veronique De Broeck, shopmanager: “Sigma blijft in eerste instantie een verfmerk voor de professionele schilder. Maar we willen ook de veeleisende consument begeleiden in zijn verfzoektocht. SigmaStudio staat daarom voor een totaalpakket aan kwalitatieve producten – van verf over vliesbehang tot verfrollen en andere verftoebehoren. Uiteraard krijg je ook alle technische ondersteuning en advies op maat, troeven waarvoor we in de sector bekendstaan. We willen de consument inspireren en tegelijk de professionele kwaliteit van Sigma laten ervaren.”

     

    Herent wordt de thuishaven van de eerste SigmaStudio. De winkel is praktisch ingedeeld in een aantal modules. Zo krijg je allereerst een overzichtelijk beeld van het ruime assortiment Sigmaproducten. En dat is breed: van de verf zelf (waaronder ook het decoratieve merk Histor One) over aanverwante producten zoals afplak- en schuurmaterialen tot alle verftoebehoren van het ProGold-gamma (borstels, rollen, white spirit…). Kortom, een totaalpakket met gericht advies als meerwaarde. Zo kan je je laten adviseren over je persoonlijk kleurenpalet of over hoe je schilderwerk het best aanpakt. In de ‘academy corner’ kan je een demonstratie bijwonen of praktijkfilmpjes volgen. In de ‘experience corner’ kan je dan weer zelf aan de slag: probeer verschillende producten uit, vergelijk met andere materialen of volg een praktijkgerichte workshop. RVH.

    SigmaStudio - Brusselsesteenweg 6A  - Herent.

    www.sigma.be/verkooppunten 

     

     





    04-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Postscriptum
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Postscriptum

     

     

     

    Successchrijver Pieter Aspe duikt in het koloniale verleden van België.

    In Frankrijk wordt een pelgrim die te voet onderweg is naar Santiago de Compostela vermoord.

     

    De boeteling blijkt afkomstig uit Brugge en zo raakt de onvolprezen commissaris Pieter Van In bij de moordzaak betrokken. Via het onderzoek komt Van In in contact met een bekende Brugse familie met een verleden dat teruggaat tot het Belgische koloniale tijdperk. De recent overleden grootvader was namelijk de leider van een huurlingenleger dat de zelfstandigheid van de rijke provincie Katanga moest bevechten. Het gerucht gaat dat hij voor zijn militaire prestaties meer dan rijkelijk beloond werd door het Katangese regime.

     

    Toch leefde onze held in Brugge zeker niet in grote welstand en sterft hij veeleer in eenzaamheid. Dan duiken er documenten op die gewagen van een goudschat. De hebzucht van de familie kent geen grenzen meer … Wordt de schat gevonden en wat is het verband met de raadselachtige moord op de Brugse pelgrim?

     

    Pieter Aspe schrijft met zijn 28ste avontuur schijnbaar moeiteloos en onvermoeibaar voort aan zijn successaga met Van In, Martens en Versavel in de hoofdrollen. RVH.

     

    Postscriptum Pieter Aspe

    Uitgeverij Manteau

    Paperback blz. 290 - € 21.95 – ISBN 978 90 223 2606 0

    Gebonden – blz. 290 - € 24.95 – ISBN 978 90 223 2607 7

    04-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rosés Castel

    “ Rosés Castel”»

     

     

     

     

    De roes van de lente, de geur van de zomer… De Châteaux et Domaines Castel gommen met hun rosés het wintergrijs weg, en helpen de weemoed te verjagen. Wat wekt meer energie dan dromen van vakantie, uitkijken naar            een zonovergoten terrasje? Een glaasje rosé brengt alles al wat dichterbij, en voert je mee naar het zonnige zuiden…

    De Châteaux et Domaines Castel hebben een uitnodiging voor licht en  ontspanning, verkrijgbaar in twee versies.

     

    De versie 'Zonsopgang'

                                                                                                         

    Dit domein, genesteld in Vidauban in het departement Var,     kwam in 2000 in handen van de familie Castel en werd geleidelijk heherstructureerd en gemoderniseerd .

                                                  

    Met zijn 140 hectare behoort het vandaag tot de parels van de appellation Côtes de Provence (zelf, met 38% van de nationale productie, absoluut koploper van de rosé in Frankrijk).

    Château Cavalier is kristalhelder, met een lichte tonaliteit, zowel voor zijn zalmkleur als voor zijn geur van aalbes. Hij krijgt echter zijn echte dimensie dankzij zijn diepgang en persistentie in de mond.

    Grenache (30%), cinsault (25%) en syrah (20%) – die het hart  van deze assemblage vormen – vinden elkaar harmonieus op de goed drainerende bodems, net zoals een bos rozen: allemaal dezelfde kleur maar met uiterst kleine nuances.

     

    De versie 'Zonsondergang'

     

    Meer naar het westen, op een zestigtal hectare bij Montagnac (tussen
    Montpellier en Béziers), ligt Domaine de la Clapière. Hoewel de rosé wat volume betreft niet het gewicht van het productiecentrum van het domein vormt, incarneert de Jalade toch wel de meest zomerse aspecten ervan: een parel van frisheid! De familie Castel legt hier al haar vakkennis aan de dag, met zeer bijzondere aandacht voor de wijnbouwpraktijken (certificatie Terra Vitis' verkregen in 2010).

     

    Deze rosé, met een groter gewicht van cinsault, heeft een wat diepere tint en een onmiddellijke charme, en voelt zich prima thuis in een mediterrane keuken. Ook de meest smakelijke vis (denk aan de poon) vindt in deze rosé veel meer dan een vage echo: veeleer een volwaardige gesprekspartner!

     

                                                  

    'Zonsopgang' en 'Zonsondergang': Twee versies uit eenzelfde familie die drijven op een identieke productiefilosofie en een prijs-kwaliteitverhouding die goed aansluit bij de uitdagingen van de huidige conjunctuur. RVH.

     

     

     

     





    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leg vader en moeder in de watten met chocoladecreaties van Leonidas !

     

     

     

    Al bijna 100 jaar is de beroemde meesterchocolatier van Leonidas een bevoorrechte getuige van gelukkige familiemomenten, zoals Moeder- en Vaderdag. En ook dit jaar pakt Leonidas uit met lekkernijen die onze toegewijde ouders in verrukking zullen brengen.

     

    Op 8 mei mogen gelukkige moeders de nieuwe coupe citron van Leonidas ontdekken. de combinatie van zachte chocolade en frisse citroen is een streling voor de zintuigen! Dit is ook de uitgelezen kans om de subtiele geheimen van alle coupes van Leonidas te herontdekken. Deze heerlijke, verfijnde traktaties van zo’n 11 gram bestaan in nog vijf andere smaken (Coupe Tiramisu, Coupe Praliné Croquant, Coupe Lait d’Amande en Coupe Lait de Coco), met een afwerking die zonder enige schroom artistiek kan worden genoemd..

     

    En wat dacht u voor vaderdag op 12 juni van een doosje met de beroemde studentenhaver van Leonidas? Deze overheerlijke pralines van melk-, fondant of witte chocolade met gedroogde vruchten beloven bij elke hap een explosie van sensaties! Er is geen mooiere manier om hulde te brengen aan vader en moeder dan met Leonidas!

     

    Leonidas, de beroemdste Belgische chocolatier ter wereld, in 1913 opgericht door Leonidas Kestekides, telt vandaag de dag meer dan 1400 verkooppunten, verdeeld over 40 landen en 5 werelddelen. In de vier windstreken staan er elke dag 10.000 mensen borg voor de versheid en kwaliteit van de Leonidas producten, of ze nu in Parijs, Rome, Sydney, Tokyo of New York zijn. RVH.

    www.leonidas.com

    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accorhotels.com

    Accorhotels.com viert 10-jarig bestaan

    Gasten maken online kans op round-the-world trips

     

     

     

    Ter gelegenheid van de 10e verjaardag van accorhotels.com geeft Accor 10 ‘round-the-world-trips’ weg. Ook maken bezoekers van de website tot aan het einde van dit jaar kans op een gratis verblijf van vier nachten in één van de 4.200 Accor-hotels.

     

    Voor Accor is 2011 een feestelijk jaar, want afgelopen maand viel accorhotels.com in de prijzen en won de “Travel d’Or” award voor de beste ‘hotel chain website’. Deze prijs wordt toegekend aan Franse reiswebsites op basis van stemmen van duizenden internetgebruikers. Het tienjarig bestaan van Accor’s online portal biedt accorhotels.com de mogelijkheid om zijn groeiende aantal trouwe bezoekers te belonen. Op www.accorhotels.com/birthday maakt iedere bezoeker tot aan het einde van het jaar kans op het winnen van één van de prijzen. RVH.

     

    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap Leuven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Etap Hotel opent 9de vestiging in België :

    Etap Hotel Leuven Centrum

     

     

     

     

    Met meer dan 400 hotels is Etap Hotel Europees leider op het vlak van budgetvriendelijke hotels. Het merk biedt "het allerbeste tegen de laagste prijs" en gaat actief verder met haar ontwikkeling in België. Zo opent ze vandaag haar 9de vestiging in Leuven, en dit na de opening van Etap Hotel Ruisbroek, Charleroi, Brussel, Luik, Antwerpen, Raeren en Brugge.

     

    Het Etap Hotel Leuven Centrum ligt naast het station en is een uitgelezen uitvalsbasis om deze mooie stad en de omliggende regio te verkennen. Drie keer per uur kan men per trein, op 12 minuutjes tijd, in Brussel geraken en het hotel is uiterst makkelijk bereikbaar met de wagen en ligt naast een openbare parking van 930 plaatsen. Het hotel is de ideale plaats voor een zakenreis of een toeristisch weekendje in Leuven en telt 139 kamers van de allernieuwste 'Cocoon' generatie. De combinatie tussen functionaliteit, optimaal gebruik van de ruimte en comfort, geeft het Etap Hotel een eigentijdse designlook.

     

    139 'Cocoon' kamers

    Rustgevende, zachte kleuren en een opwaardering van licht, volume en materialen liggen aan de basis van het gevoel van welzijn dat men meteen krijgt wanneer men een 'Cocoon' kamer binnenkomt. Door de vele led-lichtbronnen kunnen verschillende sferen gecreëerd worden. Zelfs de douche beschikt over een wisselende en veelkleurige verlichting.

     

    Een ander pluspunt van dit concept: een flatscreen televisie met multimedia-aansluiting en satellietzenders, een dekbed en een fleece deken, een ruime douchecabine, een grote spiegel met ingewerkte kapstok, een antislip vloerbedekking, extra stopcontacten en een apart toilet.

     

    Het Etap Hotel Leuven Centrum biedt twee types 'Cocoon' kamers, met twee of drie comfortabele bedden, en drie kamers voor personen met beperkte mobiliteit. Het hotel heeft een 24/24 service en dat alles vanaf € 49 per nacht (tijdelijk openingstarief) . Dat is het allerbeste tegen de laagste prijs!

     

    De ontbijtzaal baadt in een moderne, kleurrijke en slim verlichte sfeer en biedt een kwaliteitsvol buffet à volonté voor de prijs van 7 euro per persoon. De ontvangstruimtes zijn uitgerust met een gratis WIFI-verbinding, een drank- en snackautomaat, comfortabele zetels en een infohoek.

     

    Het Etap Hotel Leuven Centrum stelt - met het ontvangstpersoneel, een technieker en een externe kuisploeg -12 mensen tewerk onder de leiding van Jan Vlaminck die al een 5-tal jaar voor de Accorgroep werkt. RVH.

    Etap Hotel Leuven Centrum - Martelarenlaan, 10 - 3010 Leuven

    Tel. +32 (0)16 47 98 80

     

     

    02-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filip Deslee mare collection

    Filip Deslee pakt op 2 mei uit met de eerste collectie van Styled By 

     

     

     

    De Belgische Interieurarchitect Filip Deslee, bekend van het VT-4 televisieprogramma Huizenjacht en auteur van Haal de sleur uit je interieur, bijt voor Styled By de spits af. Voor het verrassend betaalbare nieuwe designermerk tekende hij zijn eerste textielcollectie en noemde die Mare. De Mare-collectie is vanaf 2 mei in een gelimiteerde oplage exclusief verkrijgbaar bij Casa.

     

    Het Styled By-concept was voor Filip een kolfje naar zijn hand. ‘Ik zou aan Styled By nooit hebben meegewerkt mocht het niet in min filosofie passen’, vertelt hij. ‘Met mijn bureau ontwerp ik concepten. Elk concept draait rond drie kernelementen. De structuur: de functionele ruimte en het vast meubilair dus. Ten tweede het los meubilair. En ten derde de decoratie. In vast en los meubilair zijn we heel actief, maar niet in de finishing touch. Voor mij betekende het een uitdaging om ook op dat vlak creatief te kunnen zijn. Ik was daarom heel blij, zelfs vereerd toen ik het voorstel kreeg.’

     

    Het handelsmerk van Filip Deslee is minimalisme, wit en strak. De Mare-collectie is dat allesbehalve. ‘De opdracht ging immers veel verder dan één type interieur’, zegt Filip. ‘Hij ging zelfs verder dan de mentaliteit van een welbepaald land. De collectie moest niet alleen Belgen of Nederlanders kunnen bekoren, maar ook Spanjaarden, Portugezen en noem maar op. Bovendien werd de collectie gelanceerd in het voorjaar. Daarom heb ik gekozen voor frisse kleuren en zuiders geïnspireerde motieven.  De naam heb ik bedacht in samenspraak met Styled By. Mare doet denken aan zon, zee, een mediterrane sfeer... Ik ben er echt ongelooflijk fier op. Zowel op de kleuren als op de motieven.

     

    De collectie is gebaseerd op 6 kleuren en 3 motieven: effen, lijntjes en een golfpatroontje. Mare is speciaal ontworpen om naar hartenlust creatief te kunnen zijn. Je kan de kleuren van de kussens van in je woonkamer laten terugkomen in het tafellaken in je keuken en in je bedovertrek. Dat zijn drie verschillende ruimten in je huis, maar door dezelfde kleuren te herhalen, creëer je een eenheid.  

    Voor buiten brengt Mare zowel plaids als dikke en dunne kussens. Voor de tafel zijn er tafellakens, lopers, vierkante en rechthoekige placemats, en servetten in diverse formaten. Voor de keuken omvat de collectie ovenwanten, schorten, pottenlappen en keukenhanddoeken. Voor de living heeft Mare vierkante en rechthoekige kussens,  en voor 1- en 2-persoonsbedden zijn er lakens en hoeslakens.

     

    De Styled By-collectie heeft tevens een hoge aaibaarheidsfactor, een stokpaardje van Filip Deslee. ‘De stoffen voelen bijzonder goed aan. Helemaal anders dan het doorsnee goedkoop katoen. Dat zorgt ervoor dat de kwaliteit van Styled By gerust de vergelijking met de kwaliteit van luxe boetiekmerken kan doorstaan. Maar de collecties zijn veel lager geprijsd. Waardoor iedereen ze kan betalen. Voor een ontwerper is dat echt een droom, voor iedereen mogen ontwerpen…’   RVH.

     

     

     





    02-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kurt Ritter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kurt Ritter doet verder als President & CEO Rezidor tot 2015

     

     

     

    Het Directiecomité van de The Rezidor Hotel Group besliste om het contract van Kurt Ritter dat in februari 2012 ten einde loopt, met 3 jaar te verlengen. De condities van zijn contract blijven ongewijzigd.

    “Kurt Ritter speelde een kritische rol in de groei van Rezidor”, zegt Hubert Joly, die benoemd werd tot Voorzitter van het Directiecomité van Rezidor op de laatste Algemene Vergadering. “Kurt’s leiderschap zal een sleutelfactor zijn bij de verdere groei en continuïteit van het bedrijf, en de synergie van de gecombineerde krachten van Rezidor en Carlson voor de komende jaren”, gaat Joly verder.

     

    Kurt Ritter werd in 1989 President & CEO van The Rezidor Hotel Group en bracht sindsdien de hotelportefeuille in beheer en onder ontwikkeling tot meer dan 400 vestigingen met bijna 90.000 kamers doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika.

     

    Kurt Ritter, geboren in 1947 in Zwitserland, groeide op in het hotelwezen. Zijn ouders runden een hotel waar hij de eerste noties van klantvriendelijkheid en de knepen van de hotelbusiness meekreeg. Na zijn opleiding aan de hogere Handelsschool in het Kanton van Vaud, gradueerde hij in de Zwitserse Hotelschool van Lausanne in 1970. Hij begon zijn loopbaan als Assistant Manager in het Bellevue Palace Hotel in Bern.

     

    Kurt Ritter werkte op verschillende posities in de “Ramada”-eigendommen in Brussel, Frankrijk, Duitsland en Zweden. In 1976 werd hij Algemeen Directeur van het SAS Lulea Hotel in Zweden. In 1979 verhuisde hij naar het Midden-Oosten en werd daar de eerste Algemeen Directeur van het SAS Koeweit Hotel. In 1984 vertrok hij naar Singapore als Vice-President van het Midden en Verre Oosten. In 1988 ging hij naar Oslo in Noorwegen, werd daar Vice-President en COO en bleef daar tot hij in 1989 President en CEO werd. In 1990 verhuisde hij het hoofdkwartier naar Brussel om SAS International Hotels voor te bereiden op internationale groei.

     

    In 1994 sloot hij het akkoord tussen SAS International Hotels en Carlson Hotels Worldwide om het Radisson merk verder te ontwikkelen. In 2001 veranderde hij de naam van SAS International Hotels (SIH) in Rezidor SAS Hospitality. In september 2002 sloot Kurt Ritter een akkoord met Carlson Hotels Worldwide om ook de Regent, Country Inn en Park Inn merken te beheren in Europa, Afrika en het Midden Oosten. In november 2005 tekende hij een wereldwijde licentie overeenkomst met het Italiaanse modehuis Missoni, om een nieuw lifestyle hotelmerk van dezelfde naam te creëren: Hotel Missoni. Het eerste Hotel Missoni opende in Edinburgh in juni 2009, het tweede in Koeweit in maart 2010. Volgende hotels zijn gepland in Oman, Brazilië en Turkije.

     

    Kurt Ritter kreeg verscheidene prijzen toegekend – waaronder "Corporate Hotelier of the World 2002", de "International Hotel Investment Forum (IHIF) Lifetime Achievement Award", de "Brillat Savarin plaque" en de "MKG Lifetime Achievement Award 2008”. Begin 2007 werd hij ook benoemd tot “Carlson Fellow”. In 2009 kreeg hij het “Honorary Doctorate of Oxford Brookes University, UK”.

    www.rezidor.com

    01-05-2011 om 18:36 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Styled by

    Primeur voor Europa

    Styled By lanceert budgetvriendelijk decoratietextiel getekend door internationale designers 

     

     

    Karl Lagerfeld, Roberto Cavali en Lanvin deden het al voor H&M. Filip Deslee, Marijke Schipper en Christophe Aertssen doen het dit jaar voor Styled By. Met Styled By hoeft niemand op zijn designer-honger te blijven. Voortaan kan iedereen tegen een competitieve prijs zijn interieur een trendy en exclusieve look geven dankzij hoogwaardig textiel bedacht door internationaal vermaarde designers.   

     

    Styled By is een van de meest  spraakmakende lanceringen van 2011. Styled By is een merk met een uniek opzet: het presenteren van betaalbare textielcollecties die zijn ontworpen door bekende internationaal designers. Momenteel zijn dat er al drie: de Belgen Filip Deslee en Christophe Aertssen, en de Nederlandse ontwerpster Marijke Schipper. In de loop van dit jaar wordt de pool uitgebreid naar een tiental designers verspreid over heel Europa. Op die manier komen de meest uiteenlopende stijlen aan bod, en vinden de meest diverse smaken hun gading. 

     

    Dankzij de designer collaboration staat elke collectie van Styled By garant voor de recentste textieltrends voor binnen en buiten. De moderne kleuren en intrigerende motieven inspireren tot het samenstellen van de allerpersoonlijkste, trendy interieurs en terrassen. Het assortiment is bovendien heel breed. Het gaat van kussens en plaids over tafellinnen en ovenwanten tot het fraaiste beddengoed. Met Styled By krijgen elke woonkamer, slaapkamer, keuken en tuin een exclusieve en heel eigentijdse look.      

     

    Uniek aan de designercollectie Styled By is de concurrentiële prijs. Styled By wil iedereen de kans geven om tegen een klein budget een bekend designer in huis te halen. Dankzij deze prijsstrategie is het zelfs mogelijk om de volledige collectie te kopen en daarmee een volledig huis in een volledig nieuw kleedje te steken.

    De collecties van Styled By zijn actiematig. Ze worden eenmalig aangeboden, in een beperkt volume, en gelanceerd op een welbepaalde datum. Er snel bij zijn is de boodschap. Eenmaal de collectie is uitverkocht, komt ze nooit meer terug. 

     

    De Styled By-collecties worden vervaardigd door MDT Pacific, een vooraanstaand fabrikant van interior & exterior home textiles, gevestigd in Hong Kong. Het bedrijf produceert in Azië, specialiseert zich in de productie van private labels voor grote retailketens, en wordt geleid door de nu 31-jarige Belg Kenneth de Trazegnies. Door met internationale designers samen te werken wil MDT Pacific haar kwaliteitsproducten een toegevoegde waarde geven, en consumenten de gelegenheid geven om tegen een aantrekkelijke prijs een kwalitatieve en exclusieve designer-collectie in huis te halen.    RVH.

     





    01-05-2011 om 18:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chavroux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Chavroux geitenkaas kruidt zomer met seizoensrecept

     

     

     

     

    Chavroux is sinds 25 jaar dé referentie in de geitenkaasmarkt. De geitenkaas geniet alom bekendheid door zijn uitzonderlijke frisse smaak en smeuïge textuur. Door de piramidevorm behoort Chavroux ook tot de meest herkenbare zuivelproducten. Voor de zomer zorgen de kaasmakers voor een extra kruidig tintje door ook geitenkaas met tijm en rozemarijn op de markt te brengen.

     

    Als referentiepunt op de geitenkaasmarkt geniet Chavroux van een uitstekende reputatie. Gemaakt op basis van honderd percent zuivere geitenmelk is Chavroux in België bijzonder populair. Ons land is trouwens de tweede grootste consument van geitenkaas in Europa. Chavroux wil al die liefhebbers van geitenkaas ook graag verrassen door met originele seizoenssmaken te innoveren. Voortgaand op het succes voegt Chavroux deze zomer aan de romige en fris smakende geitenkaas tijm en rozemarijn toe. Twee kruiden die door hun aromatisch karakter makkelijk met de Provence en zomervakantie geassocieerd worden.                                                                               

    Deze Chavroux zomereditie is vanaf april tot september in het koelrayon bij de verse geitenkazen te verkrijgen.

     

    Chavroux Tijm & Rozemarijn is verkrijgbaar in een verpakking van 150 g. De consumentenprijs wordt vastgesteld door het verkooppunt. Bongrain Benelux heeft daar geen enkele invloed op maar geeft wel, geheel vrijblijvend, een adviesprijs. Deze bedraagt € 2.99.

    Het Chavroux productgamma staat bekend om zijn constante kwaliteit en zijn superieure smaak en textuur. Chavroux maakt deel uit van de kaasspecialist bij uitstek, de Franse groep Bongrain. Bongrain Benelux commercialiseert ook nog andere sterke merken zoals Chaumes, Passendale, Cœur de Lion, Caprice des Dieux en Le Rustique.RVH.

     

     

    01-05-2011 om 18:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duinkerke ville des orchidées

    Duinkerke : La Ville des Orchidées

     

     

     

    Duinkerke en regio zijn dichtbij, makkelijk bereikbaar en komen dus zeker in aanmerking voor een daguitstap en voor een weekend of verlengd weekend. Wat dacht je van een citytrip naar La Ville des Orchidées? Zo wordt Duinkerke genoemd, zeker van 13 tot 15 mei wanneer in de salons van het stadhuis een bloemententoonstelling wordt georganiseerd. De bezoekers zullen schitterende collecties orchideeën kunnen bewonderen, afkomstig uit de Jardins du Luxembourg, de stadsserres van Auteuil, beide in Parijs, en uit de serres van de Plantentuin van Rijsel. Deze bloemententoonstelling wordt onvergetelijk, voor groot en klein, jong en oud, want men zal niet minder dan 400 exotische vlinders kunnen bewonderen die in volle vrijheid rondvliegen in een tropisch decor. Voorts is er een tentoonstelling van 1000 vlinders en insecten uit alle hoeken van de wereld. Men zal er ook orchideeën kunnen kopen en kunstenaars uit Duinkerke zullen hun aquarellen, schilderwerken op porselein, juwelen, parfums en andere creaties tentoonstellen. De toegang is gratis. RVH.

     

    Toeristische info regio Duinkerke – Kust van Frans Vlaanderen: Office de Tourisme ‘Le Beffroi’, rue de l’amiral Ronarc’h, F-59140, Dunkerque, T 00 33 (0) 3 28 66 79 21, e-mail: info@duinkerke.fr, www.duinkerke.fr


    30-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Route du Lin

    Route du Lin:

     

     

     

    Reizen langs de Route du Lin is niet alleen aantrekkelijk maar ook leerrijk. Je bezoekt de ene historische stad na de andere, schitterende monumenten, stadhuizen en kerken die getuigen van rijkdom en macht. Daarenboven maak je kennis met een van de mooiste landschappen van Noord-Frankrijk. Met de fiets kun je langs een bewegwijzerd parcours van ca. 30 kilometer de streek ontdekken. Op zondag 12 juni wordt de 8ste editie van de Rally Blue georganiseerd. Langs de fietsroute zijn er tal van evenementen en animatie voor de ganse familie. Je gaat op pad met een vragenlijst, ook in het Nederlands verkrijgbaar, en de antwoorden vind je onderweg. Er zijn tal van prijzen te winnen en men kan zich inschrijven van 8.30 – 11.30 u. bij de toeristische dienst van Hondschoote. RVH.

     

    Toeristische info regio Duinkerke – Kust van Frans Vlaanderen: Office de Tourisme ‘Le Beffroi’, rue de l’amiral Ronarc’h, F-59140, Dunkerque, T 00 33 (0) 3 28 66 79 21, e-mail: info@duinkerke.fr, www.duinkerke.fr

     

    Office Tourisme Hondschoote, 5 place Général de Gaulle, T 00 33 (0) 3 28 62 53 00, e-mail: otpaysdulin@free.fr, http://otpaysdulin.over-blog.fr,  www.otpaysdulin.fr

    29-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Literair festival

    Literair festival plaats Brussel in het daglicht

     

     

     

    Op 7 en 8 mei heeft het eerste literaire festival plaats dat zich volledig toespitst op boeken die handelen over het Brussels hoofdstedelijke gewest “Bruxelles se livre(s) – Brussel een open boek”.

     

    Het ludieke, maar didactisch hoogstaande festival biedt het grote publiek de mogelijkheid om nader kennis te maken met alle oude en nieuwe publicaties, waarin Brussel centraal staat.

    Brussel: een open boek: stelt een programma voor dat zowel de Brusselaars als de toeristen moet aanspreken: voorstelling van boeken, auteurs, voordrachten, maar ook miniconfereties over de thematiek en de realisatie van een boek, actitiviteiten zoals lezingen voor kinderen, wandelingen door Brussel geïnspireerd op bepaalde boeken, degustaties van typische Brusselse producten…

     

    Brussel: een open boek in het BIP ingang Koningsplein 10 of Koningsstraat 2-4  te Brussel op zaterdag 7 mei van 14 tot 18 uur en op zondag 8 mei van 10 tot 18 uur. Inkom gratis. RVH.

    www.bruxellesselivre.be

    28-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Star Clippers

    STAR CLIPPERS  LANCEERT  BALTIC  CRUISES  2012

     

     

     

    De unieke ervaring van een authentiek zeilavontuur met veel comfort ligt ongetwijfeld aan de basis van het succes van zeilcruise specialist Star Clippers. Ook de bestemmingen zetten aan tot dromen: de Middellandse Zee en het Caraibische gebied. En er is meer want vandaag kondigt Star Clippers aan dat ook Noord-Europa zal worden bevaren. Vanaf de zomer 2012 zitten cruises op de Baltische Zee in het aanbod waarvoor het indrukwekkende zeilschip Star Flyer wordt ingezet.

     

    Er zullen verschillende uitzonderlijke cruises worden aangeboden, helemaal nieuw in het aanbod van Star Clippers. Het schip zal ook voor anker gaan in belangrijke havens waar op het gebied van zeilschepen geschiedenis werd geschreven. Havensteden zoals Hamburg, Stockholm, Oslo, Kiel en Warnemünde/Rostock spreken tot de verbeelding. De Star Flyer zal ook aanmeren in havens waar precies op dat moment de adembenemende, jaarlijkse Zeilparade plaatsgrijpt. Dat is het geval in Hamburg (10 mei 2012), Kiel (22 juni 2012) en Warnemünde (10 augustus 2012).

     

    Niet alleen grote steden en grote havens liggen op het cruiseparcours maar er zullen ook kleinere, sfeervolle havens worden binnen gevaren die maar zelden bezocht worden door grote cruiseschepen. Voor de reizigers is het een kans om het natuurschoon van de eilanden en kust van de Baltische Zee en van Scandinavië te bewonderen en dat in alle rust, weg van de massa.

     

    De stichter van Star Clippers Mikael Krafft ziet met de cruises 2012 in de Baltic een oude droom in vervulling gaan. “It has always been my dream to bring one of our square-riggers back to my own personal roots in Sweden, and to offer our guests the opportunity to sail in a region that has such a magnificent heritage of tall ship sailing”.

     

    Het Baltic programma van Star Clippers wordt ongetwijfeld succesvol. Een unieke, romantische zeilbelevenis wordt hier gecombineerd met een zeilregio met naam, waar zee, havens en natuurschoon tot de verbeelding spreken.

    De Star Flyer doet mee aan de grote zeilparades in Hamburg, Kiel, Rostock en het prachtige zeilschip zal ook te zien zijn in Amsterdam (7 en 16 mei, 27 augustus), Den Helder/Texel (15 mei), Ijmuiden (28 augustus), Antwerpen (29 augustus), Zeebrugge (30 augustus).

     

    Zeilvakanties op een van de Star Clippers zeilschepen kunnen geboekt worden bij reisagenten of direct bij Star Clippers. RVH.

    www.starclippers.com

     







    25-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sergio Herman & demeyere

    Sergio Herman en Demeyere slaan de handen in elkaar.

     

     

    De professionele samenwerking lag voor de hand, gezien de bekende chef van driesterrenrestaurant Oud Sluis al jaren met de pannen van Demeyere kookt. De volgende jaren wordt Sergio Herman ook het gezicht van het messenmerk Zwilling J.A. Henckels en Staub, specialist in geëmailleerde gietijzeren pannen.

     

    Honger naar perfectie, dat drijft niet alleen sterrenchefs maar ook een culinair merk als Demeyere. De samenwerking met Sergio Herman is dan ook een logisch vervolg. De volgende jaren wordt de chef – ook bekend van tv-programma’s als ‘Mijn Restaurant’ en ‘De beste hobbykok van Vlaanderen’ – in de Benelux het gezicht van Demeyere, Zwilling J.A. Henckels en Staub.

     

    Sergio Herman: “Als je geen toplangoustines inkoopt, kan je geen toplangoustines serveren. En zonder kwaliteitsproducten krijg je evenmin een topgerecht. Omdat ik op inductieplaten kook, werk ik al jaren met de producten van Demeyere. Ik heb ook wel eens iets anders geprobeerd maar Demeyere-pannen springen er kwalitatief uit. Als je beknibbelt op kwaliteit, merk je dit aan het eind. Het gaat minder snel, de warmteverdeling is slechter. Daarom zou de horeca ook veel meer met goede pannen mogen werken.”

     

    Als familiebedrijf begonnen in 1908, is Demeyere vandaag uitgegroeid tot een wereldreferentie inzake de fabricatie van culinair kookgerei in roestvrij staal. Gevestigd in het Antwerpse Herentals, geldt het merk als standaard voor professionele chefs én hobbykoks. Generatie na generatie bekommert Demeyere zich dan ook om de topkwaliteit van zijn producten, zowel op het vlak van prestatie en levensduur als wat betreft comfort, veiligheid en gezondheid. De liefde voor design maakt tot slot het keukenplezier compleet.

    Demeyere past een zelf ontwikkelde, geavanceerde en aangepaste technologie toe: alle producten worden ontworpen naargelang hun gebruik voor verschillende kookmethodes. In dat opzicht zijn de producten van Demeyere uniek in de wereld en bieden ze een antwoord op de meest diverse en complexe kookvragen. RVH.

    www.demeyere.be

     





    24-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische vakantieganger ...

    Belgische vakantieganger houdt geen rekening met reisverwachtingen van kinderen

     

     

     

    Wanneer de Belg zijn vakantie plant, staan de verlangens van de kinderen niet hoog op het prioriteitenlijstje. Maar een schamele 4 % geeft aan dat ze bij het plannen van de vakantie rekening houdt met de wensen van hun kinderen. Meer nog, bijna 9 op 10 vindt speciale activiteiten voor kinderen op vakantie onbelangrijk. Deze opmerkelijke cijfers kwamen naar boven in een peiling van het Italiaanse cruisebedrijf MSC Cruises naar de reisverwachtingen van de Belg.

     

    We zorgen wel goed voor onszelf, maar liefst 72,4% vindt lekker eten en drinken onontbeerlijk voor een geslaagde vakantie. En dit cijfer loopt quasi gelijk voor leeftijd, diploma, geslacht of regio. Sporten (14%) en avontuur (25%) kunnen op heel wat minder belangstelling rekenen. We zijn duidelijk onze Bourgondische roots nog niet vergeten.

     

    Belgen zijn geen geboren verleiders op vakantie, misschien ligt dit wel aan het feit dat we ons goed kunnen ergeren aan andere vakantiegangers. Vakantiegangers ergeren zich bv. meer aan luidruchtige toeristen (21,6%) dan aan bagage verliezen (15,3%). ‘Bestolen worden’ spant de kroon: bijna 4 Belgen op 10 ergert zich hieraan op vakantie.

     

    MSC Family

    1 Belg op 10 droomt van een cruise. Meer en meer families met kinderen laten zich tegenwoordig verleiden tot een cruisevakantie met de kids. Kinderen kunnen zich in alle veiligheid amuseren in afzonderlijke speelruimtes en zwembaden. Kinderen onder de 18 jaar die de kajuit van de ouders delen cruisen bovendien het hele jaar door helemaal gratis!

     

    De MSC Cruises vloot bestaat uit elf schepen: MSC Magnifica, MSC Splendida en MSC Fantasia (de grootste schepen ooit gebouwd voor een Europese rederij), MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Opera, MSC Lirica,  MSC Sinfonia MSC Armonia  en MSC Melody. De vloot vaart het ganse jaar over de Middellandse Zee en seizoensgebonden in Noord-Europa, de Atlantische Oceaan, de Caraïben, Noord-Amerika en Canada, Zuid-Amerika, de Indische Oceaan en Zuid- en West-Afrika.

     

    MSC Cruises is de enige rederij ter wereld die in het bezit is van de Six Golden Pearls-award, die uitgereikt wordt door Bureau Veritas ter onderstreping van het hoge niveau van management en het beschermen van het milieu. Het bedrijf kreeg ook de ISO9001 en ISO22000 certificering voor de voedselkwaliteit en –veiligheid op alle aspecten van de catering, zowel aan wal als aan boord.  MSC Cruises geeft daarnaast ook om het welzijn van kinderen, om deze betrokkenheid te onderstrepen is het bedrijf onlangs een samenwerking aangegaan met UNICEF betreffende een gemeenschappelijk project in Brazilië bedoeld om arme kinderen te voorzien van een goede opleiding. RVH.

    www.msccruises.be







    24-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ocean Spray
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    OCEAN SPRAY VERBETERT ZIJN RECEPTEN: NOG NATUURLIJKER

     

     

     

    De cranberry heeft al een hele weg afgelegd. Ook al werd dit besje in 1620 door de Pilgrim Fathers van de Mayflower ontdekt, de Indianen gebruikten het al zeer lang om te koken, zich te verzorgen of om hun weefsels mee te kleuren. In 1930 ontwikkelden de stichters van de landbouwcoöperatie Ocean Spray als een van de eersten een techniek waarmee ze het sap uit de cranberry's konden halen om er een echt drankje mee te maken.

     

    Vandaag verbetert de wereldleider op de cranberrymarkt zijn recepten om tegemoet te komen aan de behoeften van de consumenten. En om ook de kleine dorst te lessen brengt Ocean Spray een nieuw, superhandig formaat op de markt: een brikje van 200 ml om gezond zijn dorst te lessen. Deze innovaties kaderen in een verbintenis ten aanzien van het milieu: het bewijs dat Ocean Spray een coöperatie met burgerzin is.

     

    De cranberry is een vrucht die op een heel aparte en originele manier wordt geoogst. Het grootste deel van de oogst gebeurt in een ondergelopen veen. Deze oogst is zowel verbluffend als spectaculair, want de producenten laten de plantage onder water lopen tot het water 45 cm hoog staat. Daarna worden de bessen van de struiken verwijderd met een maaidorser. Deze tijdelijke overstroming van de velden op het moment van de oogst maakt integraal deel uit van de cranberryteelt.

     

    Een nieuw formaat voor een gezonde dorstlesser op elk moment

    En er is nog meer, want Ocean Spray lanceert een nieuw, uiterst praktisch formaat in het Classic gamma: een brikje van 200 ml met rietje. Praktisch en ideaal om overal mee naartoe te nemen, naar het werk, bij het sporten of het wandelen... Met dit nieuwe formaat kunt u gezond uw dorst lessen: je kan er zoveel van drinken als je wilt en wanneer je maar wilt.

     

    De Vaccinium macrocarpon of Noord-Amerikaanse cranberry staat bekend om zijn weldadige effecten op het urinestelsel. Deze kleine rode bes zit vol krachtige antioxidanten, de proanthocyanidines (PAC’s). Zij voorkomen dat bepaalde bacteriën zich gaan vasthechten aan de wanden van de urinewegen. De cranberry is trouwens de enige fruitsoort die deze unieke antioxidanten bevat. RVH.

    www.oceanspray.be

     

    23-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blomus fine wine

    Blomus® Fine Wine - Genieten van fijne wijnen

     

     

     

    De nieuwe blomus® wijnproducten richten zich op het thema wijn en decanteren. Fijne wijnen vragen om een juiste zuurstofdosering en temperatuur zodat hun bouquet volledig tot recht komt.

     

    De decanteerkaraf DELTA kenmerkt zich door een pure vormgeving. Deze nieuwe wijnkaraf biedt een intelligente oplossing. Wanneer men de karaf vult door de roestvrijstalen opening wordt de wijn gelijktijdig belucht en gefilterd van kurk restanten en bezinksel.

    Professioneel decanteren is een eenvoudige en druppelvrije zaak met de stijlvolle decanteerschenker HELIX. Deze hoogwaardige roestvrijstalen schenktuit filtert en belucht de wijn tijdens het vullen van de wijnglazen.

     

    De combinatie van stijlen in fleskoeler COLLETO creëert een chique samenspel tussen het roestvrijstaal en de neopreen. Water, prosecco, witte wijn of frisdrank kunnen stijlvol worden gepresenteerd en gekoeld in de stevige fleskoeler. Kleurrijk is het kenmerk van de koelmanchet GHETTA. Met de handige roestvrijstalen clip aan de bovenkant van de hoes kan hij passend worden gemaakt om iedere 0,75 L fles.

    Praktisch, smal en rond, de foliesnijder ONYX verzekert een snel en gemakkelijk openen van de folie. De minimalistische look van ONYX focust op het essentiële: dit kleine designobject combineert op elegante wijze vorm en functie. RVH.





    22-04-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!