#MYEUROPCARROADTRIP
Europcar, de Europese marktleider in de autoverhuursector, lanceert samen met Spotify de digitale campagne #MyEuropcarRoadTrip in al zijn Europese vestigingen (Duitsland, België, Spanje, Frankrijk, Italië, Portugal en het Verenigd Koninkrijk). Met reizen en avontuur als centrale thema’s biedt #MyEuropcarRoadTrip internetgebruikers de kans om een roadtrip door Zuidoost-Azië te winnen en zo Singapore, Maleisië en Australië te ontdekken.
"Met deze internationale campagne kan de groep Europcar de digitalisering van het merk in een stroomversnelling brengen en tegelijk aan een jonger imago werken. Met #MyEuropcarRoadTrip willen we de internetcommunity warm maken voor ons merk en zowel onze huidige als toekomstige klanten een ervaring bieden die ons van de concurrentie onderscheidt," aldus Cyrille Giraudat, directeur Marketing en Clients bij de groep Europcar.
De campagne #MyEuropcarRoadTrip – een primeur voor de autoverhuursector – loopt op de sociaalnetwerkpagina's van Europcar en nodigt iedereen op Facebook en Instagram uit om zijn creativiteit bot te vieren. De deelnemers kunnen tot en met 21 augustus het mooiste moment van hun roadtrip op foto of video vastleggen en delen op Facebook of Instagram met de hashtag #MyEuropcarRoadTrip. Daarna is het stemmen geblazen!
Spotify, partner in de campagne, heeft speciaal voor de gelegenheid een roadtripafspeellijst samengesteld met soundtracks van roadmovies en andere muziek die doet denken aan reizen en avontuur. De afspeellijst schenkt de internetgebruikers alvast voldoende inspiratie om hun creatieve beeldmateriaal van een passend deuntje te voorzien of hun tocht over de Belgische of buitenlandse wegen op te vrolijken! De deelnemer die de meeste stemmen haalt met zijn/haar foto of video wint de wedstrijd #MyEuropcarRoadTrip. De eerste prijs is een onvergetelijke reis. Maar ook aan de andere deelnemers wordt gedacht. De eerstvolgende 75 winnaars krijgen een Ricoh Theha 360°- camera cadeau, terwijl de 500 volgende winnaars een promotiecode krijgen voor de Fotomate-applicatie, waarmee ze vijf van hun favoriete foto's kunnen laten afdrukken.
In lijn met deze campagne worden YouTubers, Instagrammers en bloggers uitgenodigd om hun mooiste vakantie-ervaringen met de Europcar-community te delen!
|