:wink:
Europcar lanceert intelligent gepersonaliseerd verhuursysteemxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
op website www.accorhotels.com
Europees leider in autoverhuur Europcar heeft een gepersonaliseerd online reserveringssysteem gelanceerd voor de klanten van zijn historische partner Accor. Wat al mogelijk was bij luchtvaartmaatschappijen kan nu ook bij Europas belangrijkste hotelketen en haar 4.000 hotels wereldwijd.
Om de klanten te helpen bij het organiseren van hun reizen, bieden Europcar en Accor sinds juni 2009 een gepersonaliseerd reserveringssysteem voor huurwagens aan. Als een klant van Accor een hotel reserveert op www.accorhotels.com, krijgt hij een selectie van drie Europcar-verhuurwagens aangeboden. Die selectie hangt af van de bestemming, het hotel en de duur van het verblijf.
Accor is de eerste hotelketen die het nieuwe dynamischere en efficiëntere online reserveringssysteem van Europcar gebruikt. Accor-klanten die een voertuig van Europcar reserveren komen in aanmerking voor exclusieve kortingen, tot 20 procent van de huurprijs. Leden van Accors getrouwheidsprogramma A|Club kunnen punten sparen en genieten van speciale voorwaarden bij het huren van een wagen.
Naast Accor heeft Europcar ook strategische partnerschappen gesloten met easyJet, Europas belangrijkste low-costluchtvaartmaatschappij, en met TUI, de nummer één touroperator in de wereld. Europcar heeft ook een strategisch-commerciële alliantie met Enterprise, het grootste autoverhuurbedrijf in Noord-Amerika; samen vormen de twee bedrijven het grootste autoverhuurnetwerk in de wereld. Naast deze toonaangevende partnerschappen heeft Europcar nog meer dan 80 internationale overeenkomsten met belangrijke spelers in de reisindustrie. RVH.
www.europcar.com
|