NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
  • RICCIARDO IN FP1, RÄIKKÖNEN WIJST DE WEG IN FP2 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    17-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NICO ROSBERG (MERCEDES) WINT GP VAN CHINA

    In de start verraste de Australiër Daniël Ricciardo vanop zijn tweede startplaats pole-sitter Nico Rosberg in de Mercedes. Onder de twee Ferrari's die vanop de tweede lijn startten, ontstond geharrewar, in die mate zelfs dat Kimi Raïkkönen de voorvleugel van ploegmaat Vettel beschadigde doordat deze op zijn beurt de Rus Kvyat moest ontwijken. Vettel kon naar de stands en aan een inhaalrace beginnen die hem uiteindelijk op de tweede trapje van het podium bracht.

    De viervoudige Duitse kampioen was niet te spreken over het incident tussen hem en Kimi. "Zonder dat had ik hier gewonnen !" zegde hij kordaat. Wellicht was dat zo, want terwijl Nico Rosberg als in een zetel aan zijn derde seizoenoverwinning reed, was zijn landgenoot in de Ferrari duidelijk snediger.

    Lewis Hamilton die helemaal achteraan vertrok reed voor wat hij waard was, maar kon zijn bravourstukje van Hongarije in 2014 - zijnde dan nog een podium halen - niet overdoen. Hij kwam daarvoor teveel "duellisten" tegen op zijn rush naar voren en één daarvan was o.a. Raïkkönen, maar ook Max Verstappen (Toro Rosso-Ferrari) die weerom knap 8ste eindigde en dus opnieuw in de punten.

    Alonso en Button reden de Mc Laren's naar de spits van peloton, maar bleven buiten de punten. Bij Mc Laren is in die zin vooruitgang geboekt dat de auto's nu al een race-afstand aankunnen. Met deze derde seizoenszege scoort Nico Rosberg 25 punten bovenop de 50 die hij al oogstte in Melbourne en Bahrein. Hamilton heeft er 39. Het embryo voor een eerste wereldtitel vormt zich voor de zoon van Kéké Rosberg die in een Williams-Ford in 1982 wereldkampioen werd. De volgende wedstrijd is op 1 mei en dat is de GP van Rusland.(wr)

    17-04-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG PAKT POLE, HAMILTON RIJDT GEEN TIJD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wegens de regen werd gewacht tot het wat opdroogde eer "het oude kwalificatieformat" uit 2015 op gang kwam. Met zo'n 25" minuten vertraging. Onmiddellijk zette Sebastien Vettel een kanontijd in 1'37"001. Zowat iedereen viel die chrono direct aan, behalve drievoudig én regerend wereldkampioen Lewis Hamilton.

    Hij had duidelijk een "baaldag" zoals hij die voor het laatste kende in Hongarije 2014. Nog voor de Q1 voorbij was stapte de Brit uit zijn Mercedes, zonder chrono en met vijf plaatsen terug op de grid. Morgen kan Lewis voor de derde opeenvolgende keer dit nieuwe seizoen aan een inhaalrace beginnen...

    Felipe Nasr in de Sauber verdrong in de laatste seconden Kevin Magnussen, die daarmee als laatste afvaller werd aangeduid en de zestiende plaats bezet. Daarna laat het lijstje lezen: Guiterrez, Palmer, Haryanto, Wehrlein en...een beetje onwezenlijk Lewis Hamilton.

    In Q2 zette de Fin Kimi Raïkkönen de Ferrari SF16H direct in voorlopige pole met een tijd van 1'36"118. De tijd leek onaanvechtbaar waardoor de Fin opnieuw in "pole" zou staan sinds 2008...! Zelfs ploegmaat Seb Vettel strandde op 0"065 van zijn ploegmaat in de andere Ferrari. Afvallers in de Q2 waren een duidelijk ontgoochelde Fernando Alonso (11de), Jenson Button (12de), Roamin Grosjean (13de), Ericsson (14de) en Nasr (15de). De Duitser Nico Hulkenberg in de Force India-Mercedes staat op de tiende plaats en hield het daarbij. Net voor het einde van de Q2 ging zijn linkervoorwiel aan de haal. Het wiele leidde honderden meters een eigen leven zonder evenwel iets of iemand te schaden. De winnaar van de 24 Uren van Le Mans 2015 start dus vanop de tiende plaats.

    In de Q3 tenslotte maakte eerst opnieuw Raïkkönen het mooie weer met 1'35"972, maar wrong Nico Rosberg er zich toch weer langs met zijn Mercedes W07 met 1'35"402. De Australiër Daniël Ricciardo in de Red Bull-Renault wist zich als een wig tussen Rosberg en Raïkkönen te drijven en pakte de tweede plaats op de eerste rij. Omdat Vettel vierde werd, is de tweede rij bloedrood van de Ferrari's. Vervolgens staat er een sterke Vallteri Bottas, een al even puntenhongerige Daniil Kvyat, de Rus en in één adem dan Sergio Perez, Carlos Sainz jr., Mx Verstappen en NicoHulkenberg. Alleen al omwille van de inhaalrace van Hamilton wordt er morgen zondag een spectaculaire GP verwacht, de derde in een reeks van éénentwintig.(Walter Rombauts/foto:Mercedes)

    16-04-2016 om 11:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL SNELST IN DOORREGENDE FP3 IN SHANGHAI

    De derde vrije oefeningen voor de GP van China ging onder stortregens door. Met 1'57"351 liet Sebastien Vettel op intermediaires de beste tijd optekenen. Op 0"710 volgde hem Bottas in de Williams-Mercedes. Zowat iedereen hield zich gedeisd in de regen sessie. De nodige glijpartijen werden geregistreerd met één van mooiste van de Fransman Roamin Grosjean die een 180°-spin maakte, zonder erg. Renaultrijder Kevin Magnussen voelde zich beter op het nat nu zijn RE16 van veel kommer en kwel is hersteld en zette de zevende tijd. Max Verstappen de negende. Straks zijn er de kwalificaties voor de "pole" en als de nattigheid aanhoudt beloven die minstens spectaculair te worden.(wr)

    16-04-2016 om 08:04 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KIMI EN SEB ZETTEN FERRARI OP 1-2 IN FP2 IN SHANGHAI

    Er was maar een uur nodig om Kimi Raïkkönen (1'36"896) en Sebastien Vettel als 1 - 2 aan de spits te brengen van de tweede vrije oefeningen in Shanghai. Niet dat daarmee is bedoeld dat Mercedes "sukkelt", want de eerste twee vrije trainingen zijn en blijven altijd een pokerspel dat geen zicht laat op het verloop van de heuse kwalificaties, laat staan de race zelf. Rosberg en Hamilton bezetten braaf de derde en de vierde plaats, maar de Australiër Daniël Ricciardo zette met de Red Bull-Renault zoveel druk dat hij de vijfde chrono pakte en een andermaal verrassende tiener Max Verstappen (Toro Rosso-Ferrari) op de zesde plek plakte.

    Door de Red Bull-prestatie werd Renault als motorleverancier en constructeur in het vizier gebracht. Want de beide eigen Renault's blijken lang niet van hun kinderziekten verlost. Jolyon Palmer en Kevin Magnussen hebben dan ook handen, voeten en hoofd vol om de ingenieurs overvloedig van data te voorzien opdat "de kist" naar de voorste gelederen kan worden gebracht. Heroptredende Fernando Alonso zette de Mc Laren-Honda netjes op de elfde plaats, net voor ploegmaat Jenson Button. Morgenochtend zijn er de derde vrije oefeningen, die al meer een beeld geven rond het dynamiet van de namiddag waarin de kwalificaties worden gereden volgens de regels van 2015 en niet meer rond "het nieuwe format...(sic).

    Met drie bandencompounds, mediums, softs- en supersofts wordt het een denkwerk van jewelste. Eerst om de "pole" en in de race voor de zege. Zoals Hamilton met minstens vijf plaatsen terug op de grid vertrekt, kan men veronderstellen dat hij opteert te starten op mediums. Zo kan hij een vroege pitstop voorkomen. Er mogelijk op rekenend dat de soft-boy's vroeg te pits in moeten en het veld voor hem enkele seconden ruimen...Strategieën als nooit eerder zullen zondag te zien zijn. De derde GP van het seizoen wordt gereden over 56 ronden van 5,451 km op asfalt dat ongeveer 45°C warm zal zijn in een omgevingstemperatuur van plusminus 25°C. Wie de winnaar wordt moet men zich niet afvragen, want journalistiek met een vraagteken is altid bedenkelijk, onzeker gekribbel.(Walter Rombauts)

    15-04-2016 om 10:16 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NICO ROSBERG SNELST DOORHEEN BANDBOMMEN IN CHINA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De eerste vrije trainingen met het oog op de GP van China zijn twee keer onderbroken geweest door bandenbrokken op de baan. Al heel kort na het op gang schieen van de bolides in Shanghai kreeg Felipe Massa een lekke band waarmee hij de Williams in de kattenbak moest sturen. Hij sloeg erin de auto uit het grind te bevrijden en de pits te halen. Opnieuw gestart kreeg hij alweer snel een linkerachterband die leegliep. Toen ook Kevin Magnussen met de Renault RE16 lek reed begon iedereen onraad te ruiken en werden de trainingen onderbroken.

    Bandenleverancier PIrelli startte direct een onderzoek naar de oorzaken. Met geen duidelijke aanwijzingen voor technisch falen als eindresultaat. Besloten werd dan de vrije trainingen een tweede keer te onderbreken en een tractor met een breed schoonveegnet over de baan alle "rommel" te laten opkuisen. Toen de groene vlag weer te voorschijn kwam restten er nog slecht een achttal minuten.

    De Duitser en WK-leider reed daarin met Mercedes het snelst in 1'38"037 voor zijn ploegmaat Lewis Hamilton in 1'38"183.  Hamilton ziet zich zondag hoe dan ook bestraft met vijf plaatsen achterwaarts  op de grid omdat hij zijn versnellingsbak moest laten wisselen. Die wissel was een noodzaak na een aanrijding in de startchaos van Bahrein waarin de drievoudige wereldkampioen meer schade opliep dan werd vermoed.

    Derde werd Sebastien Vettel in de Ferrari SF16H met 1'38"665 voor Daniël Ricciardo in de Red Bull-Renault. Kimi Räïkkönen werd vijfde in de tweede Ferrari. Fernando Alonso kreeg rijtoelating en tikte aan op de twaalfde chrono, twee plaatsen achter Max Verstappen in de Toro Rosso die de tiende tijd liet opschrijven.(wr/foto:Mercedes)

    15-04-2016 om 06:57 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDAG WORDT DE GP VAN CHINA IN SHANGHAI GEREDEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Terwijl het ondertussen bekend is dat de kwalificaties zaterdag 16 april zullen gereden worden volgens de regels van 2015, haasten de grote kopstukken van de F1 zich toch om een eensluidende nieuwe formule te vinden voor het seizoen 2017. Dat moet principieel op 30 april rond zijn. Het beoogde doel is het spektakel te verhogen door meerdere inhaalmaneuvers op de piste te zien. Veel daarvan wordt verwacht van een nieuwe aeroynamica die de bolides vloeiender door de rijstroom moeten swingen. Iedereen is benieuwd wat er uit de bus komt. Gelukkig hebben de technici hier het grotere woord dan de ceo's. Verrassingen zijn verzekerd !

    Wat nog niet helemaal zeker is dat de Spanjaar Ferando Alonso aan de start zal zijn. Er is nog twijfel en misschien komt er eo een "tweede kans" voor onze Stoffel Vandoorne. Maar niet voorbarig zijn: niets is beslist. Wat haast wel zeker is, is dat de Renault RS 16 RE van Jolyon Palmer en Kevin Magnussen alles hebben ingepropt gekregen wat in die veertien dagen mogelijk is. In Bahrein reed Jolyon Palmer na de formatieronde de pits binnen met een hydraulisch probleem. Kevin Magnussen, te zwaar gestraft, moest de race vanuit de pits aanvangen om uiteindelijk aan "de poort van de punten" - de elfde - plaats te bezetten na een verbeten race.

    Ook van het Amerikaanse Haasteam met Romain Grosjean en Esteban Guittérez mogen nieuwe exploten worden verwacht. Natuurlijk ook van Max Verstappen die het el heel gewoontjes vindt tussen de grootste wereldkampioenen te rijden. Soms er zelfs voor...Vrijdagvrije trainingen, zaterdag vrije training en kwalificaties voor de pole en zonder de derde wedstrijd voor het WK waarin  de Duitser Nico Rosberg met 50 punten het veld aanvoert voor drievoudig en regerend wereldkampioen Lewis Hamilton.(wr)

    12-04-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!