Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JAOERSHEID ?
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    23-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON WINT VAN START TOT FINISH IN USA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lewis Hamilton heeft in zijn Mercedes de GP van Amerika gewonnen. Hij reed ook de "pole" gisteren maar moest de snelste ronde in de wedstrijd aan Sebastien Vettel (Ferrari) laten die drie ronden voor het einde nog opteerde voor supersofts en vierde finishte. Een goedmakertje voor de Scuderia nadat Kimi Räikkönen, net in de box voor softs stilviel op de acceleratiestrook  in de pits. Met nog een luchthamer die aan zijn linkerachterwiel was blijven hangen...

    Nico Rosberg (Mercedes) kon na een slechte start een tweede plaats veilig stellen en aldus de schade in de voorlopige stand om de wereldtitel beperken en leider blijven. De Australiër Daniël Ricciardo (Red Bull Renault) speelde een voorname rol in de race en betrad het derde podiumplaatsje.

    Zijn ploegmaat Max Verstappen kon dat ook hebben bereikt, reed lang vierde, maar in de 28ste van de 56 te rijden ronden maakte Red Bull "à la Monaco" een fout bij de bandenwissel. De Nederlander vertrok opnieuw maar de Red bull sukkelde verder in eerste versnelling aan de kant: virtuele safetycar. Het duurde vijf ronden eer Max's auto was weggesleept.

    Naar het einde toe kwam er een bitsig duel tussen Felipe Massa (Williams) en Carlos Sainz (Toro Rosso) voor de vijfde en zesde plaats. Op afstand bezag de Spanjaard Fernando Alonso dit spelletje en besloot de twee voorbij te rijden. Niet zonder slag of stoot gebeurde dit want op een zeker moment maakten de Mc Laren-Honda en de Williams-Mercedes contact, gelukkig zonder teveel schade (-voor Alonso) en die pakte inderdaad de vijfde plaats.(Walter Rombauts/Foto:Mercedes)

    01. Lewis Hamilton (Mercedes)

    02. Nico Rosberg (Mercedes)

    03. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)

    04. Sebastien Vettel (Ferrari)

    05. Fernando Alonso (Mc Laren-Honda)

    06. Carlos Sainz (Toro Rosso-Ferrari)

    07. Felipe Massa ( Williams-Mercedes)

    08. Sergio Perez (Force India-Mercedes)

    09. Jenson Button (Mc Laren-Honda)

    10. Romain Grosjean (Haas)

    WK-stand met nog drie races te gaan:

    01. Nico Rosberg (Mercedes)                     331 punten

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                  305

    03. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)       227

    04. Sebastien Vettel (Ferrari)                     177

    05. Kimi Räikkönen (Ferrari)                      170

    06. Max Verstappen (Red Bull Renault)       165

    23-10-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON FRUSTREERT NIPT ROSBERG VOOR POLE IN TEXAS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lewis Hamilton heeft zijn ploegmaat en leider in het wereldkampioenschap Nico Rosberg nog maar eens een frustratie bezorgd in de kwalificaties om de GP van Amerika 2016. De regerende wereldkampioen behaalde in 1'34"999 zijn negende "pole" van het seizoen. De Duitser Rosberg staat wel 33 punten voor, maar het feit dat Ricciardo en Verstappen in de Red Bull's Renault derde en vierde vertrekken kan roet in het eten gooien. Hun beider bandenstrategie zal compleet verschillend zijn.

    Daniël Ricciardo start op de supersofts die hij gebruikte tijdens de kwalificaties en Max Verstappen neemt de start op softs. De Australiër zal dus sneller moeten binnenkomen voor nieuwe rubbers. Naast dit gegeven zijn er Räikkönen en Vettel in de Ferrari's die zich tegeover de Red Bull's heus voor een ridende barrière bevinden. Verondersteld mag worden dat het gensters gaat geven tijdens de 56 ronden van 5,513 km. "Derden" - ze zijn eigenlijk met z'n vieren - kunnen het schaakspel voor de wereldtitel tussen Hamilton en Rosberg sterk beïnvloeden. Boeiend.(Walter Rombauts/Foto:Mercedes)

    01. Lewis Hamilton (Mercedes)                        1'34"999

    02. Nico Rosberg (Mercedes)                           1'35"215

    03. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)             1'35"509

    04. Max Verstappen (Red Bull Renault)             1'35"747

    05. Kimi Räikkönen (Ferrari)                            1'36"131

    06. Sebastien Vettel 'Ferrari)                           1'36"358

    07. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)     1'36"628

    08. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes)            1'37"116

    09. Felipe Massa (Williams-Mercedes)              1'37"269

    10. Carlos Sainz (Toro Rosso-Ferrari)               1'37"326

    22-10-2016 om 21:40 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPEN VERPLETTERT IEDEREEN IN FP3 IN AMERIKA

    Er bleven nog twaalf minuten te rijden tijdens de derde vrije oefeningen om de GP van Amerika. De Red Bull Renault van de Australiër had zich comfortabel aan de spits genesteld toen er een aardschok door Austin ging. De 19-jarige Nederlander Max Verstappen verpletterde met 1'36"766 in zijn Red Bull Renault niet alleen zijn ploegmaat, maar ook alle wereldkampioenen tesamen. In titels gezien liefst elf ! Ze luisteren naar de namen Kimi Räikkönen (2007), Lewis Hamilton (2008 - 2014 - 2015), Sebastien Vettel (2010 - 2011 - 2012 - 2013), Jenson Button (2009) en Fernando Alonso (2005 - 2006)...Binnen twee uur barst de strijd om de "pole" los. Wordt het Max zijn eerste ? Journalistiek met een vraagteken is slechte pennenlikkerij. We moeten wachten tot Q3 voorbij is en naakte cijfers voor zich spreken.(wr)

    01. Max Verstappen (Red Bull Renault)                   1'36"766

    02. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)                   1'37"032

    03. Kimi Räikkönen (Ferrari)                                  1'37"284

    04. Lewis Hamilton (Mercedes)                              1'37"483

    05. Nico Rosberg (Mercedes)                                  1'37"784

    06. Sebastien Vettel (Ferrari)                                 1'37"894

    07. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)            1'37"948

    08. Valtteri Bottas (Williams-Mercedes)                   1'38"188

    09. Jenson Button (Mc Laren-Honda)                       1'38"212

    10. Fernando Alonso (Mc Laren-Honda)                   1'38"452

    22-10-2016 om 18:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG ZET IEDEREEN EEN NEUS IN FP2 IN AUSTIN

    Toen Max Verstappen in de FP2 héél even de eerste tijd voor zich opeiste, zette Nico Rosberg zich daar met 1'38"02 direct boven. In feite viel de Nederlander een beetje terug om uiteindelijk genoegen te nemen met een vijfde tijd. Zijn ploegmaat Daniël Ricciardo voelde zich beter dan in de ochtendtrainingen en dreef een wig tussen de Mercedes van Rosberg en die van Hamilton. Ferrariridder Sebastien Vettel bewoog hemel en aarde, maar raakte niet onder de versnellingsbak van Hamilton.

    Na bijna een uur tracktime werden drie minuten stilte ingelast omdat er wat rommel van Giuterrez Haas" op het asfalt was gevallen. Nadat de baancommisssarissen alles hadden opgeruimd kon weer verder groen worden geraced. Maar de fut was er precies uit. Vooraan was men in slaap gevallen, berustend blijkbaar in het matte en matige vertoon.

    Behalve dat natuurlijk werd opgemerkt dat de Fin Kimi Räikkönen naar de tiende plaats was afgezakt, een Ferrari net na de Mc Laren-Honda's van Alonso en Button. "Drama" bij de Scuderia Ferrari is daarmee compleet. Morgen zijn er de derde vrije oefeningen en in de namiddag de kwalificaties voor de pole. In de vier resterende races zijn nog 100 punten te verdelen tussen...Hamilton en Rosberg, en enkele illustere "onbekenden" die geen kans meer maken op de titel.(wr)

    01. Nico Rosberg (Mercedes)                             1'37"358

    02. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)               1'37"552

    03. Lewis Hamilton (Mercedes)                           1'37"649

    04. Sebastien Vettel (Ferrari)                             1'38"178

    05. Max Verstappen (Red Bull Renault)               1'38"258

    06. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)       1'38"508

    07. Sergio Perez (Force India-Mercedes)             1'38"568

    08. Jenson Button (Mc Laren-Honda)                  1'38"713

    09. Fernando Alonso (Mc Laren-Honda)               1'38"801

    10. Kimi Räikkönen (Ferrari)                               1'38"865

    21-10-2016 om 23:01 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON ZET FP1 OP ZIJN NAAM IN GP VAN AMERIKA

    De regerende wereldkampioen Lewis Hamilton reed in zijn Mercedes 3/10de seconde sneller dan ploegmaat Nico Rosberg. De Duitser maakt zich daar niet erg druk over want met nog vier races te gaan staat hij met 33 punten aan de leiding in de voorlopige stand om de wereldtitel. Veel verontrustender is de derde plaats van de Nederlander Max Verstappen in de Red Bull-Renault. Weliswaar op 1"9 van de zilverpijlen op de zachtste banden. Maar hij gaat zowaar Kimi Räikkönen (Ferrari) vooraf. Na hem volgen Hülkenberg, Bottas, Ricciardo...., Vettel, Kvyat en Sainz voor de eerste tien. Straks worden de tweede vrije oefenritten gereden op het 5,513 km lange tracé van Austin(wr)

    01. Lewis Hamilton ( Mercedes)                       1'37"428

    02. Nico Rosberg (Mercedes)                           1'37"743

    03. Max Verstappen (Red Bull Renault)            1'39"379

    04. Kimi Räikkönen (Ferrari)                            1'39"407

    05. Nico Hülkenberg (Force India)                    1'39"712

    06. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes)             1'39"776

    07. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)             1'39"963

    08. Sebastien Vettel (Ferrari)                           1'39"988

    09. Daniil Kvyat (Toro Rosso-Ferrari)                1'40"131

    10. Carlos Sainz jr (Toro Rosso-Ferrari)             1'40"140

    21-10-2016 om 18:56 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TCR BENELUX - ROUND 5 - FINALE RACES TT CIRCUIT ASSEN

    Met twee achtereenvolgende meetings gaat TCR Benelux de laatste rechte lijn in van wat alvast een zeer geslaag eerste jaar is geworden van de Touring Car Racer in de Lage Landen.

    Voor de vijfde round trekt de karavaan naar het legendarische TT-circuit in Assen, gelegen in de Nederlandse provincie Drente, voor de Formido Finale Races, een organisatie van V-Max Management van Dick "Super Car Challenge" van Elk.

    De kwaliteit van de startgrid voor dit vijfde weekend van TCR Benelux is eens te meer hoog in te schatten en er zijn heel wat interessante aspecten om aandacht te krijgen.

    Ere wie ere toekomst, dat is zeker voor de Nederlanse fans, Mister Numero Uno - letterlijk én figuurlijk in  persoon  Tom Coronel ! Voor de tweede keer dit jaar komt de vedette- hij likt daar duimen en vingers vanaf - uit de WTCC-context aan de start in TCR Benelux en deze keer zit hij achter het stuurwieltje van de #1 Honda Civic die hij deelt met landgenoot Michaël Vergagen, die tijdens het DTM-weekend op Circuit Park Zandvoort al proefde van de TCR-Benelux.Coronel-Verhagen rijden voor Boutsen Gionion Racing onder de vlag van Fondation Jean Graton, een rijdende hommage aan Michel Vaillant, de beroemdste aller autosportsriphelden. De komst van de #1 Honda is te danken aan Geert Verhagen, de dynamische Honda-baas van Rotterdam.

    WTCC-ster Coronel is in goed gezelschap, want net zoals dat het geval is was in de andere TCR-round, wordt puntenleider Stéphane Lémeret in de #18 Honda Civic opnieuw bijgestaan door de Hongaar Norbert Michelisz, fabrieksrijder bij Honda JAS Motorsport in datzelfde WTCC.

    Lémeret en "Norbi" Micheliz zullen vooral oog hebben voor de #23 Opel Astra van DG Sport Opel Team Belgium van Pierre-Yves Corthals en Fred Caprasse. De kersverse TCR Europe Trophy-kampioen is de grote belager van de Honda-kopman en de twee jongste meetings hebben aangetoond dat de formatie DG Sport-Opel-Cothals-Caprasse zeer sterk presteert.

    Na de drie lange trainingssessies van gisteren is er vanochtend zaterdag 22 zoals voorzien 45 minuten vrije training gehouden. Daarin bepaalde het laatste kwartuur de startgrid van de "Qualifying Long Race' De start van die één uur durende wedstrijd wordt gegeven om 15.25 uur.

    Zondagochtend (morgen dus) nemen de rijders dan de start voor twee sprintraces van 20 minuten. Na de eerste race wordt het hele veld achter een Leading Car gehergroepeerd, waarna een rollende start als twee race op gang brengt. Om 16.55 uur kruipt de andere rijder van het team voor de sprints 3en 4 die volgens hetzelfde principe worden gereden.

    In het "Overall"-klassement telt Stéhane Lémeret 360 punten en Pierre-Yves Corhals-Fred Caprasse 301,5. Het ziet er naar uit dat Stéphane Lémeret de verdiende kampoen zal worden. De laatste race  vindt volgende weekend plaats in Mettet op het circuit Jules Tacheny. Dan zit een eerste jaar TCR-kampioenschap erop, met grote verdienste voor Kronos Events.(wr/Foto's: Van Dalen, Honda)

    Bijlagen:
    Opel Astra in Assen i201016.png (5.5 MB)   
    Stéphane in Assen i201016.JPG (898.9 KB)   
    Van Dalen in sprintrace in Assen i221016.png (5.1 MB)   

    20-10-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.F1 DREIGT TE VERSMELTEN MET USA EN INDYCARS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Liberty Media heeft de Formule 1 overgenomen en Bernie Ecclestone blijft nog drie jaar de "bigboss". Gezien het een Amerikaanse overnemer is komt de focus van de F1 op de USA te staan, zeker nu volgend weekend de gelijknamige GP in Austin wordt gereden. Na de ontkenning van Kevin Magnussen - Renault - dat hij naar de IndyCars zou verhuizen is echter het woord gevallen. De overnemers zouden minstens drie F1-evenementen in hun land willen georganiseerd zien.

    Nieuwe en vroegere namen van circuits/plaatsen vallen. Zelfs Bernie Ecclestone heeft in zijn natste dromen New York gezien. Maar oude bekende omlopen komen opnieuw boven water: Laguna Seca, Watkins Glen, Las Vegas en Long Beach. Naast New York als nieuwe mogelijkheid worden Road Atlanta, Sonoma en Virginia gefluisterd. Niets daarvan is op dit ogenblik zeker. De enige Amerikaanse zekerheid is dat vrijdag, zaterdag en zondag de achttiende race om het wereldkampioenschap F1 2016 doorgaat. Maar met een paddock vol geruchten over Indy-achtige samensmelting met Formule 1. Voor geld wordt alles gedaan. Ook verraad.(wr/Foto:Fiat)

    * Toelichting bij de foto-inzet van Niki Lauda in Watkins Glen 1975. In 1975 heeft de Oostenrijker Niki Lauda zijn eerste wereldtitel behaald. De foto-inzet laat hem aan het werk zien op het 5,435 km lange tracé van Watkins Glen. Hij reed er de pole én de overwinning in een Ferrari 312T. De snelste ronde moest hij afgeven aan vriend Emerson Fiitipaldi in een Mc Laren-Ford (-Cosworth).

    In 1976 overkwam Niki Lauda- zeg maar levende legende - op 1 augustus zijn verschrikkelijk ongeval op de Nürburgring in Duitsland. Zes weken na onnoemelijk leed reed hij de vierde plaats in de GP van Italië, terwijl het bloed uit zijn helm zeeg. Karakter. Verbeten. Pijn duurt maar even, een opgave duurt levenslang. Niki Lauda verloor met één punt zijn tweede wereldtitel aan James Hunt (Mc Laren-Ford) omdat hij op 24 oktober 1976 in de GP van Japan in Fuji na twee ronden uitstapte uit zijn Ferrari omdat hij beweerde dat in die regenomstandigheden geen race mogelijk was.

    Samen met Alain Prost is hij, én ook vandaag nog, een tegenstander van "wetraces" geweest. De race werd gewonnen door Mario Andretti met een Lotus-Ford. Mario Andretti zal een cruciale rol gaan spelen in de overname van Liberty Media van de F1 omdat hij in 1978 de laatste Amerikaanse wereldkampioen in de F1 is geweest. De Formule 1 wordt Amerikaans én Arabisch. De "Fédération Internationale du Sport Automobile" (FISA) heeft bij instemming van president Jean Todt de in Engeland of Frankrijk geboren F1 (de discussies daarover zijn nog gaande...) heeft "verraden", "verkocht" aan de Amerikanen ten gunste van de Formule E waarin Renault een vooraanstaande rol speelt.(wr)

    18-10-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KIA MET CEE'D ALS WERELPRIMEUR IN TCR-FINALE IN METTET
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het door Kronos gecreëerde "TCR-Benelux" is minstens succesvol verlopen. Vijf autoconstructeurs hebben hun belangstelling getoond gedurende 2016. En voor de finale race op het Jules Tacheny-circuit in Mettet op 29 en 30 oktober a.s. komt dat in wereldprimeur een zesde bij: het Koreaanse KIA met de Cee'd die zal worden bestuurd door Manfred Stohl, een ex-WRC-piloot die tevens president is van "STARD". Dat staat voor "Stohl Advanced Research & Devlopment" Zijn compagnion Michaël Sakowicz is ceo van STARD. De auto doorliep al 3000 km als test op de Salzburgring. In de laatste race voor de TCR zijn de KIA-zenuwen dan ook hoog gespannen. De bedoeling is de auto héél vaak in te zetten in het seizoen 2017.(Walter Rombauts/Foto: KIA)

    17-10-2016 om 10:46 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE LEVEN NAAR DE GP VAN AMERIKA TOE...VOLGEND WEEKEND.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De GP van Amerika is de eerste van de laatste vier GP's waarin regerend wereldkampioen Lewis Hamilton zijn ploegmaat Nico Rosberg nog van de wereldtitel 2016 kan houden. De Brit heeft al laten weten dat hij zal trachten ze alle vier te winnen. Nogal logisch, maar in de praktijk kijkt hij met 280 punten tegen een achterstand aan van 33 punten. Rosberg telt er 313. De Australiër Daniël Ricciardo (Red Bull-Renault) weet dat hij misschien nog een GP kan winnen, maar weet evengoed dat de wereldtitel met 212 punten praktisch niet meer binnen de mogelijkheden ligt.

    Renault komt evenmin in aanmerking voor de titel 2016. Moedig heeft de grote Franse constructeur het noodlijdende Lotus overgekocht en meteen ook alle miserie daarvan. Maar Renault heeft in de F1 zo'n palmares dat 2017 - de F1 is dan helemaal overhoop gegooid - een nieuwe start betekent met een geheel nieuwe auto en Nico Hülkenberg als eerste piloot. De Heer Vasseur, teambaas, heeft in een recent interview gezegd dat het merk "zeer blij is om de Duitser bij hen te hebben. Hij is een briljante man, heeft véél gewonnen - ook Le Mans 1015 - en zijn ervaring is van onschatbare waarde..." Althans heeft Renault €20 miljoen voor de deal overgehad.

    Vrijdag beginnen de eerste vrije trainingen op het circuit in Austin, zaterdag de derde vrije stijloefening en in de namiddag de kwalificaties voor de pole. Zondag dan de GP van Amerika en een klaardere kijk op wie echt wereldkampioen wordt. In - beperkte - peilingen wordt de Duitser Nico Rosberg aangeduid. In de Mercedes, het merk dat al sinds de GP van Japan, zeker is van de derde wereldtitel op rij bij de constructeurs.(Walter Rombauts/Foto's:Renault en Mercedes)

    Bijlagen:
    Renault werkt het seizoen af en gaat in 2017 naar een nieuw begin i171016.jpg (3.5 MB)   

    17-10-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!